Γενικά Φαγητο στα αεροπλανα

tripakias

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
8.232
Likes
13.004
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί

renata

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
5.544
Likes
1.997
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
ξέρεις καμμια εταιρεία να σερβίρει κουνέλι στιφάδο??
πληρώνω όσο όσο..
 

tripakias

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
8.232
Likes
13.004
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
ξέρεις καμμια εταιρεία να σερβίρει κουνέλι στιφάδο??
πληρώνω όσο όσο..
Αφου το θες τοσο πολυ γιατι δεν το παιρνεις σε ταπερακι απ' το σπιτι;
 

babaduma

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
5.094
Likes
8.097
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
ξέρεις καμμια εταιρεία να σερβίρει κουνέλι στιφάδο??
πληρώνω όσο όσο..
Απ' αυτές που ξέρω, μόνο την Emirates θα θεωρούσα πιθανή. Μια μικρή πιθανότητα δίνω και στην Garuda επειδή το κουνέλι έχει σοβαρή θέση στη διατροφή τους.
 

Xontro_Mpizeli

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
626
Likes
147
Επόμενο Ταξίδι
Μπαλί
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη & Ισλανδία!!!
Αγαπάμε το φαγητό!

Και, μάλιστα, όταν είναι on air :haha:

nice link! ;)
 

taver

Member
Travelstories Legend
Μηνύματα
12.744
Likes
30.612
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen

Hercinia

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
64
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
Ουγγαρία, Σουηδία
Ταξίδι-Όνειρο
Γκόα, Αρούμπα, Αϊτή
Το αγαπημένο μου κομμάτι σε κάθε πτήση! Το φαγητό!!!

και κυρίως μια σαλάτα που δίνει η Aegean με τρελαίνει!
 

Leftris B

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.947
Likes
1.473
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
japan

joss

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
524
Likes
159
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...
Οι περισσοτερες εχουν καλο φαγητο. Δεν θα ξεχασω ποτε την Pan Am με φαγητο μισο σε ποσοτητα (το κλειστο "κουτι" του catering ηταν ακριβως μισο απο ολες τις αλλες εταιρειες), με τυπικη ανουσια κουζινα και ελεεινο σερβις (μονο στο κεφαλι δεν σου πεταγανε το κουτι του φαγητου - αφου δε σερβιρανε σε δισκο).
Επισης σε μια συντομη πτηση με Sri Lanka εδιναν σαν σνακ σαντουιτς και χυμο. Ειχαν επιλογη με ελαφρυ σαντουιτς λαχανικων με τυρι και πικαντικο με κοτοπουλο. Εγω εκανα τη μ@#$κια και ζητησα το δευτερο. Μιλαμε επι μια ωρα επινα νερο. Ειχαν βαλει μεσα μια γλαστρα καυτερες πιπεριες και μεχρι το βραδυ μου ειχε γινει το στομαχι υψικαμινος.
 

Hercinia

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
64
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
Ουγγαρία, Σουηδία
Ταξίδι-Όνειρο
Γκόα, Αρούμπα, Αϊτή
Όχι δεν έχω δοκιμάσει!

Την επόμενη φορά γιατί σύντομα πάλι με Aegean θα πετάξω! Χαχαχ
 

babaduma

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
5.094
Likes
8.097
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Επισης σε μια συντομη πτηση με Sri Lanka εδιναν σαν σνακ σαντουιτς και χυμο. Ειχαν επιλογη με ελαφρυ σαντουιτς λαχανικων με τυρι και πικαντικο με κοτοπουλο. Εγω εκανα τη μ@#$κια και ζητησα το δευτερο. Μιλαμε επι μια ωρα επινα νερο. Ειχαν βαλει μεσα μια γλαστρα καυτερες πιπεριες και μεχρι το βραδυ μου ειχε γινει το στομαχι υψικαμινος.
Δεν ήξερες, δε ρώταγες?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.156
Μηνύματα
959.122
Μέλη
40.130
Νεότερο μέλος
NIKOLAS KALOTERIS

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom