LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.683
- Likes
- 9.016
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Περιεχόμενα
Πρωινο ξύπνημα.. η πολη ντυμένη στα ασπρα..το χιονι ηλθε και εκατσε για τα καλα..Σημερα εχουμε whale watching.. ειχα ενδυασμους να παω η να μην παω αλλα στο τελος νικησε η περιεργεια.. εχω και προβλημα mal di mare( που σκοτώνει??) χαπακωθηκα και παμε..
Στο λιμανι ντυθήκαμε με ειδικές στολές για να αντέξουμε στο πολύ κρυο και η 3ωρη βολτα αρχισε..καιρός μουντός με ψιλόβροχο.. φυγαμε από ένα άλλο λιμανι κοντά στο Ακουερι όχι από το Ηusavik,, μιας και το προηγούμενο βραδυ μας ανακοίνωσαν την αλλαγη,,
Τρία καράβια σε κυνήγι φαλαινών αν και ένα ζοντιακ που παει με ταχύτητα πάνω κάτω μου φαίνεται πως εχει σόναρ εντοπισμού, αν και το αρνιούνται γιατι είναι λεει ζημιογονο για τα ζωα..…
σε αυτό το φριοδ ζουν οι μινκ, καμπούρα, η μπλε, η δολοφόνος καθώς και το δελφίνι με το λευκό ράμφος και η φώκαινα του λιμανιού. Αυτή η εποχή είναι η finding season,,..και ισως σταθούμε τυχεροί ..
πάντως η ηρεμία το τοπιο δεν περιγράφεται,. .κάποια στιγμή ακριβώς δίπλα στο ζοντιακ που σταματάει τη κούρσα του απότομα, κάνει την εμφάνιση του ένα πτερύγιο, ισα πρόλαβα να το δω ,κάποιος άλλος μπόρεσε να κάνει και
Ζεστή σοκολάτα και ένα παραδοσιακό γλυκο kleina( στρυφτο ντονατ) ηταν το ωραίο κλείσιμο αυτης της εκδρομής..
Το υπόλοιπο της ημερας αφιερωμένο στο διαμαντι των καταρρακτών , το καταρράκτη των θεων…τον Godafoss Αυτος μπορεί να είναι και ο μόνος σοβαρός λόγος να επισκεφτεις το βορρά..Εχει ένα αμφιθεατρικό σχήμα ( σαν πεταλο) 12 μετρα υψος και 30 πλάτος
Αν και σε μας τους τουρίστες αρέσει να τον λέμε ο Θεϊκός καταρράκτης ή ο καταρράκτης του Θεού (God + foss/καταρράκτης) το όνομα του πιθανόν σημαίνει ο καταρράκτης των ειδώλων στα ισλανδικά ή ο καταρράκτης του οπλαρχηγού. Ένας θρύλος αρκετά διαδεδομένος στην Δανία περιγράφει ότι ο Δανός ιεραπόστολος που εκχριστιάνισε την χώρα πέταξε τα παγανιστικά είδωλα των κατοίκων στα νερά του. Αν και φαίνεται ο θρύλος να είναι κατασκευασμένος τον 19ο αιώνα, ενώ η χωρα εκχριστιανίστηκε το 1000μΧ
Σήμερα εχει ντυθεί στα άσπρα το συμπάν γυρω,,διασχίζω το χιονισμένο μονοπάτι
. η ματια μου καρφωμένη στα νερα που πέφτουν από ψηλα..τι θέαμα, τι ορμη τι μεγαλείο.τι ομορφιά.. τι φυση…εχω καρφωθεί να κοιτώ…(και τωρα που αναζητω τις φωτογραφιες στο λαπ ανακαλυπτω πως εχω μονο δυο!!!!!!!! )
To Husavik είναι μια μικρή πόλη 2500 κατοίκων στην βορειοανατολική άκρη της Ισλανδίας. Για πολλά χρόνια αποτέλεσε το κύριο λιμάνι εξαγωγής πυριτίου που προερχόταν από τη γειτονική λίμνη Myvatn και από το ψάρεμα, Σήμεραο τουρισμός είναι το ατου της πόλης και την αλιεία .Η ιστορια λέει πως η περιοχή κατοικήθηκε από τους Βικινγκς που έφτασαν εδώ το μακρινο 870μχ από τη Σουηδία..Απο το λιμάνι του Husavik αποπλέουν τα πλοία για το κυνήγι φαλαινών το πιο επικερδές τουριστικό προιον….Η πόλη θεωρείται κέντρο παρακολούθησης , έρευνας φαλαινών, υπάρχει και ένα μουσείο τεχνης και βιολογίας ένα μουσείο εξερευνήσεων και ένα αφιερωμένο στους αστροναύτες του προγράμματος Απολλο οι οποίοι εκπαιδευτήκαν στη περιοχη το 1960
Η ξύλινη εκκλησία της πόλης Husavikurkirkja είναι ένα από τα αξιοθετα …και σκηνικο στη ταινια Eurovision contest the story of fire saga 2020….για οσους εχουν δει την ταινια…
Στο λιμάνι ανακαλύπτουμε ένα ωραιο εστιατόριο για να δαμασουμε την πεινα μας.. καποιοι από τη παρεα ειχαν κλεισει επισκεψη στη geosea τα ιαματικα λουτρα και οι υπολοιποι φυγαμε για ένα εγκαταλελημενο σπιτι . Η ιδεα ηταν να σκηνοθετηθει μια μικρη ταινια τρομου….οντως η ερημια, το σκοταδι, η ηρεμια το ερειπωμένο σπιτι ηταν οντως για ταινια τρόμου την οποια και ο Αλεξ σκηνοθετησε με επιτυχια…
Επιστροφή στο Ακιουρερι για μια νυχτερικη βόλτα και μια τελευταία μπυρα πριν επιστρέψουμε σπιτι για να μαζέψουμε τις βαλιτσες μας..
Αναχωρούμε για Snaefellsnes αλλα πριν μια σταση στο Hvítserkur ενας βραχος βαλσάτη 15 μετρων που στέκεται στη καταμεσής στο κόλπο Hunafloi κτυπιέται από τα κύματα και τον αερα..μοιαζει σαν ένα φορτωμένο γαϊδουράκι μονο που για φορτίο εχει τα εκατοντάδες γλάρους ,φουλμαρ που βρισκουν καταφύγιο στις πλατες του Τα περιττώματα των πουλιών καλύπτουν το βραχο σαν ένα λευκο πουκάμισο…
Και να τι λεει η λαογραφία,, λέει ότι ο Hvítserkur ήταν αρχικά ένα τρολ από τη χερσόνησο, αποφασισμένο να σκίσει τις καμπάνες από το μοναστήρι Þingeyraklaustur. Τα τρολ, σε αντίθεση με τα ξωτικά, λέγεται ότι φοβούνται τον Χριστιανισμό. Το θηρίο ήταν τόσο εξαγριωμένο και επίμονο που δεν πρόσεξε τον ανατέλλοντα ήλιο και πετρώθηκε αμέσως για την αιωνιότητα στις ακτίνες του. Εκ των υστέρων, όπως τα περισσότερα από τα παραμύθια της Ισλανδίας, φαίνεται ότι αυτό είχε ένα χριστιανικό μήνυμα που δεν ήταν τόσο διακριτικά υφασμένο μέσα του. Είναι πιθανό ότι η ιστορία ήταν μια νύξη στη στωική αντίσταση του λαού στον εκχριστιανισμό της Ισλανδίας, υπονοώντας ότι όσοι είχαν την άποψη ήταν τόσο πεισματάρηδες, ανόητοι, βίαιοι και πονηροί όσο τα τρολ, και ίσως στο δρόμο τους προς μια παρόμοια μοίρα. Η Ισλανδία ασπάστηκε τον Χριστιανισμό το 1000 μ.Χ. υπό την απειλή της εισβολής από τη Νορβηγία και η μετάβαση δεν ήταν εύκολη. όσοι ασκούσαν τη θρησκεία των Παλαιών Σκανδιναβικών Θεών εξοστρακίστηκαν και τιμωρήθηκαν για τη χιλιετία που ακολούθησε.
Το να φτάσεις είναι ένα ζήτημα..ενας χαλικοστρωμένος δρόμος γεματος λακουβες που φαινεται ατέλειωτος.. αφήνεις το αμαξι στο παρκινγκ( ευτυχως υπαρχουν και τουαλετες ) και με ένα δεκάλεπτο περπάτημα βρίσκεσαι από πανω..υπάρχει μονοπάτι να κατέβεις στη παραλία αλλα τωρα το νερο είναι αρκετά ψηλά οπότε δεν παίζει βόλτα στη άμμο και δίπλα στο κύμα,,
η δυτικη χερσόνησος Snaefellsnes θεωρείται μινιατούρα της Ισλανδιας ,γιατι εδώ μπορει να δει καποιος λιγο από όλα τα φυσικά θαύματα της χώρας., ηφαίστεια, παγετώνα, μαυρη παραλία, καταρράκτες, που αποτελούν και το Εθνικο πάρκο Snaefelljokull
Η χερσόνησος εκτείνεται 90 χιλιόμετρα (56 μίλια) από τη Δυτική Ισλανδία, μεταξύ της χερσονήσου Reykjanes στα νότια και των Westfjords στα βόρεια. Μαζί του τρέχει μια οροσειρά, που αποτελείται τόσο από ενεργά όσο και από αδρανή ηφαίστεια, με αποκορύφωμα το υπέροχο ηφαίστειο Snæfellsjökull, το οποίο καλύπτεται από πάγο το οποιο δεν αποτελούσε μερος του προγράμματος μας..
Θαυμάζουμε την αγριάδα του τοπίου ..ειναι τοσος δυνατος ο αέρας που σε κάποιους καταρρακτες η πορεία του νερου πάει προς τα πάνω.,…
Το Kirkjufell, ή «Βουνό της Εκκλησίας», είναι μια κορυφή με ξεχωριστό σχήμα( σαν καπέλο μάγισσας) που βρίσκεται στη βόρεια όχθη της χερσονήσου Snæfellsnes της Ισλανδίας, σε μικρή απόσταση από την πόλη Grundarfjörður. Είναι το πιο φωνογραφημένο σημείο της χωρας, υπάρχει παντου, σε εκθεσεις, σε site σε φωτογραφήσεις γάμου, σε ταινίες..παντού.. Θες το δραματικό τοπιο που βρίσκεται, θες το βουνο με τα 463 μετρα υψος του που επιβλητικά προστατεύει τους καταρράκτες θες η διαφήμιση..ολα συμβάλουν στη φημη της περιοχής…
Αλλα και τι αέρας…ο ΑΕΡΑΣ…ειχα σκεφτεί να μην βγω από το αυτοκίνητο. Τι να κανω βγήκα, για χαρη της φωτογραφίας.,του καταρράκτη Kirkjufellsfoss,.μιας μόνο…μια μόνο λήψη γιατι αλλιώς θα έχανα τα δάκτυλα μου από το κρυο.. αλλιώς ειχα φανταστεί το χρονο μου εδώ,,να καθίσω ήρεμα, να στήσω τριποδι αλλα τώρα όπου φύγει φύγει..
Βρηκαμε καταφυγιο στο εστιατορειο στο διπλανο χωριο..
Μαύρη Εκκλησία Budir.. δεν ηταν μονο η εκκλησια ηταν και το βαθυ σκοταδι ..ολα μαυρα..
Η εκκλησία Búðir ανεγέρθηκε για πρώτη φορά το 1703, αλλά, δυστυχώς, σάπισε. Ξαναχτίστηκε το 1848 με τη σημερινή μορφή αν και σε άλλη τοποθεσία αλλα το 1984 μεταφέρθηκε και πάλι στη σημερινή του θέση. Η εκκλησία Búðir είναι ένα διατηρητέο κτήριο που ανήκει στο Εθνικό Μουσείο της Ισλανδίας.
Απόψε θα βγούμε για κυνηγι Aurora ..έχουμε μεγαλες πιθανότητες να τη δούμε και αυτό είναι το σημειο που θα επιστρέψουμε…
Νύχτα -σκοτάδι μπαίνουμε στο κατάλυμα μας.. Lava waters lodge ,,αν και οι χωροι κουζίνας σαλονι ηταν τεράστιοι τα δωμάτια ηταν σαν κελιά..πάντως ζεστο καθαρό..
Στις 1 τα μεσάνυχτα βγαίνουμε για το σελλας..σε κάποια σημεία φάνηκε να καθαρίζει ο ουρανός αλλα δεν μας έκανε τη χαρη..μεχρι τις 3 το πρωι γυρνάγαμε περιμέναμε αλλα τίποτα.. γυρίσαμε νυσταγμένοι σπιτι απογοητευμένοι δεν θα τολεγα γιατι μας νικησε ο ύπνος και η κούραση. Το πρωί εντάξει καπως νιωσαμε την απογοήτευση…. Αστο και αυτό στο επόμενο ταξιδι όπως και πολλά άλλα..
Στο λιμανι ντυθήκαμε με ειδικές στολές για να αντέξουμε στο πολύ κρυο και η 3ωρη βολτα αρχισε..καιρός μουντός με ψιλόβροχο.. φυγαμε από ένα άλλο λιμανι κοντά στο Ακουερι όχι από το Ηusavik,, μιας και το προηγούμενο βραδυ μας ανακοίνωσαν την αλλαγη,,





Τρία καράβια σε κυνήγι φαλαινών αν και ένα ζοντιακ που παει με ταχύτητα πάνω κάτω μου φαίνεται πως εχει σόναρ εντοπισμού, αν και το αρνιούνται γιατι είναι λεει ζημιογονο για τα ζωα..…

σε αυτό το φριοδ ζουν οι μινκ, καμπούρα, η μπλε, η δολοφόνος καθώς και το δελφίνι με το λευκό ράμφος και η φώκαινα του λιμανιού. Αυτή η εποχή είναι η finding season,,..και ισως σταθούμε τυχεροί ..
πάντως η ηρεμία το τοπιο δεν περιγράφεται,. .κάποια στιγμή ακριβώς δίπλα στο ζοντιακ που σταματάει τη κούρσα του απότομα, κάνει την εμφάνιση του ένα πτερύγιο, ισα πρόλαβα να το δω ,κάποιος άλλος μπόρεσε να κάνει και

Ζεστή σοκολάτα και ένα παραδοσιακό γλυκο kleina( στρυφτο ντονατ) ηταν το ωραίο κλείσιμο αυτης της εκδρομής..
Το υπόλοιπο της ημερας αφιερωμένο στο διαμαντι των καταρρακτών , το καταρράκτη των θεων…τον Godafoss Αυτος μπορεί να είναι και ο μόνος σοβαρός λόγος να επισκεφτεις το βορρά..Εχει ένα αμφιθεατρικό σχήμα ( σαν πεταλο) 12 μετρα υψος και 30 πλάτος

Αν και σε μας τους τουρίστες αρέσει να τον λέμε ο Θεϊκός καταρράκτης ή ο καταρράκτης του Θεού (God + foss/καταρράκτης) το όνομα του πιθανόν σημαίνει ο καταρράκτης των ειδώλων στα ισλανδικά ή ο καταρράκτης του οπλαρχηγού. Ένας θρύλος αρκετά διαδεδομένος στην Δανία περιγράφει ότι ο Δανός ιεραπόστολος που εκχριστιάνισε την χώρα πέταξε τα παγανιστικά είδωλα των κατοίκων στα νερά του. Αν και φαίνεται ο θρύλος να είναι κατασκευασμένος τον 19ο αιώνα, ενώ η χωρα εκχριστιανίστηκε το 1000μΧ
Σήμερα εχει ντυθεί στα άσπρα το συμπάν γυρω,,διασχίζω το χιονισμένο μονοπάτι

. η ματια μου καρφωμένη στα νερα που πέφτουν από ψηλα..τι θέαμα, τι ορμη τι μεγαλείο.τι ομορφιά.. τι φυση…εχω καρφωθεί να κοιτώ…(και τωρα που αναζητω τις φωτογραφιες στο λαπ ανακαλυπτω πως εχω μονο δυο!!!!!!!! )
To Husavik είναι μια μικρή πόλη 2500 κατοίκων στην βορειοανατολική άκρη της Ισλανδίας. Για πολλά χρόνια αποτέλεσε το κύριο λιμάνι εξαγωγής πυριτίου που προερχόταν από τη γειτονική λίμνη Myvatn και από το ψάρεμα, Σήμεραο τουρισμός είναι το ατου της πόλης και την αλιεία .Η ιστορια λέει πως η περιοχή κατοικήθηκε από τους Βικινγκς που έφτασαν εδώ το μακρινο 870μχ από τη Σουηδία..Απο το λιμάνι του Husavik αποπλέουν τα πλοία για το κυνήγι φαλαινών το πιο επικερδές τουριστικό προιον….Η πόλη θεωρείται κέντρο παρακολούθησης , έρευνας φαλαινών, υπάρχει και ένα μουσείο τεχνης και βιολογίας ένα μουσείο εξερευνήσεων και ένα αφιερωμένο στους αστροναύτες του προγράμματος Απολλο οι οποίοι εκπαιδευτήκαν στη περιοχη το 1960
Η ξύλινη εκκλησία της πόλης Husavikurkirkja είναι ένα από τα αξιοθετα …και σκηνικο στη ταινια Eurovision contest the story of fire saga 2020….για οσους εχουν δει την ταινια…



Στο λιμάνι ανακαλύπτουμε ένα ωραιο εστιατόριο για να δαμασουμε την πεινα μας.. καποιοι από τη παρεα ειχαν κλεισει επισκεψη στη geosea τα ιαματικα λουτρα και οι υπολοιποι φυγαμε για ένα εγκαταλελημενο σπιτι . Η ιδεα ηταν να σκηνοθετηθει μια μικρη ταινια τρομου….οντως η ερημια, το σκοταδι, η ηρεμια το ερειπωμένο σπιτι ηταν οντως για ταινια τρόμου την οποια και ο Αλεξ σκηνοθετησε με επιτυχια…



Επιστροφή στο Ακιουρερι για μια νυχτερικη βόλτα και μια τελευταία μπυρα πριν επιστρέψουμε σπιτι για να μαζέψουμε τις βαλιτσες μας..

Αναχωρούμε για Snaefellsnes αλλα πριν μια σταση στο Hvítserkur ενας βραχος βαλσάτη 15 μετρων που στέκεται στη καταμεσής στο κόλπο Hunafloi κτυπιέται από τα κύματα και τον αερα..μοιαζει σαν ένα φορτωμένο γαϊδουράκι μονο που για φορτίο εχει τα εκατοντάδες γλάρους ,φουλμαρ που βρισκουν καταφύγιο στις πλατες του Τα περιττώματα των πουλιών καλύπτουν το βραχο σαν ένα λευκο πουκάμισο…

Και να τι λεει η λαογραφία,, λέει ότι ο Hvítserkur ήταν αρχικά ένα τρολ από τη χερσόνησο, αποφασισμένο να σκίσει τις καμπάνες από το μοναστήρι Þingeyraklaustur. Τα τρολ, σε αντίθεση με τα ξωτικά, λέγεται ότι φοβούνται τον Χριστιανισμό. Το θηρίο ήταν τόσο εξαγριωμένο και επίμονο που δεν πρόσεξε τον ανατέλλοντα ήλιο και πετρώθηκε αμέσως για την αιωνιότητα στις ακτίνες του. Εκ των υστέρων, όπως τα περισσότερα από τα παραμύθια της Ισλανδίας, φαίνεται ότι αυτό είχε ένα χριστιανικό μήνυμα που δεν ήταν τόσο διακριτικά υφασμένο μέσα του. Είναι πιθανό ότι η ιστορία ήταν μια νύξη στη στωική αντίσταση του λαού στον εκχριστιανισμό της Ισλανδίας, υπονοώντας ότι όσοι είχαν την άποψη ήταν τόσο πεισματάρηδες, ανόητοι, βίαιοι και πονηροί όσο τα τρολ, και ίσως στο δρόμο τους προς μια παρόμοια μοίρα. Η Ισλανδία ασπάστηκε τον Χριστιανισμό το 1000 μ.Χ. υπό την απειλή της εισβολής από τη Νορβηγία και η μετάβαση δεν ήταν εύκολη. όσοι ασκούσαν τη θρησκεία των Παλαιών Σκανδιναβικών Θεών εξοστρακίστηκαν και τιμωρήθηκαν για τη χιλιετία που ακολούθησε.
Το να φτάσεις είναι ένα ζήτημα..ενας χαλικοστρωμένος δρόμος γεματος λακουβες που φαινεται ατέλειωτος.. αφήνεις το αμαξι στο παρκινγκ( ευτυχως υπαρχουν και τουαλετες ) και με ένα δεκάλεπτο περπάτημα βρίσκεσαι από πανω..υπάρχει μονοπάτι να κατέβεις στη παραλία αλλα τωρα το νερο είναι αρκετά ψηλά οπότε δεν παίζει βόλτα στη άμμο και δίπλα στο κύμα,,

η δυτικη χερσόνησος Snaefellsnes θεωρείται μινιατούρα της Ισλανδιας ,γιατι εδώ μπορει να δει καποιος λιγο από όλα τα φυσικά θαύματα της χώρας., ηφαίστεια, παγετώνα, μαυρη παραλία, καταρράκτες, που αποτελούν και το Εθνικο πάρκο Snaefelljokull
Η χερσόνησος εκτείνεται 90 χιλιόμετρα (56 μίλια) από τη Δυτική Ισλανδία, μεταξύ της χερσονήσου Reykjanes στα νότια και των Westfjords στα βόρεια. Μαζί του τρέχει μια οροσειρά, που αποτελείται τόσο από ενεργά όσο και από αδρανή ηφαίστεια, με αποκορύφωμα το υπέροχο ηφαίστειο Snæfellsjökull, το οποίο καλύπτεται από πάγο το οποιο δεν αποτελούσε μερος του προγράμματος μας..
Θαυμάζουμε την αγριάδα του τοπίου ..ειναι τοσος δυνατος ο αέρας που σε κάποιους καταρρακτες η πορεία του νερου πάει προς τα πάνω.,…



Το Kirkjufell, ή «Βουνό της Εκκλησίας», είναι μια κορυφή με ξεχωριστό σχήμα( σαν καπέλο μάγισσας) που βρίσκεται στη βόρεια όχθη της χερσονήσου Snæfellsnes της Ισλανδίας, σε μικρή απόσταση από την πόλη Grundarfjörður. Είναι το πιο φωνογραφημένο σημείο της χωρας, υπάρχει παντου, σε εκθεσεις, σε site σε φωτογραφήσεις γάμου, σε ταινίες..παντού.. Θες το δραματικό τοπιο που βρίσκεται, θες το βουνο με τα 463 μετρα υψος του που επιβλητικά προστατεύει τους καταρράκτες θες η διαφήμιση..ολα συμβάλουν στη φημη της περιοχής…

Αλλα και τι αέρας…ο ΑΕΡΑΣ…ειχα σκεφτεί να μην βγω από το αυτοκίνητο. Τι να κανω βγήκα, για χαρη της φωτογραφίας.,του καταρράκτη Kirkjufellsfoss,.μιας μόνο…μια μόνο λήψη γιατι αλλιώς θα έχανα τα δάκτυλα μου από το κρυο.. αλλιώς ειχα φανταστεί το χρονο μου εδώ,,να καθίσω ήρεμα, να στήσω τριποδι αλλα τώρα όπου φύγει φύγει..

Βρηκαμε καταφυγιο στο εστιατορειο στο διπλανο χωριο..

Μαύρη Εκκλησία Budir.. δεν ηταν μονο η εκκλησια ηταν και το βαθυ σκοταδι ..ολα μαυρα..

Η εκκλησία Búðir ανεγέρθηκε για πρώτη φορά το 1703, αλλά, δυστυχώς, σάπισε. Ξαναχτίστηκε το 1848 με τη σημερινή μορφή αν και σε άλλη τοποθεσία αλλα το 1984 μεταφέρθηκε και πάλι στη σημερινή του θέση. Η εκκλησία Búðir είναι ένα διατηρητέο κτήριο που ανήκει στο Εθνικό Μουσείο της Ισλανδίας.
Απόψε θα βγούμε για κυνηγι Aurora ..έχουμε μεγαλες πιθανότητες να τη δούμε και αυτό είναι το σημειο που θα επιστρέψουμε…

Νύχτα -σκοτάδι μπαίνουμε στο κατάλυμα μας.. Lava waters lodge ,,αν και οι χωροι κουζίνας σαλονι ηταν τεράστιοι τα δωμάτια ηταν σαν κελιά..πάντως ζεστο καθαρό..

Στις 1 τα μεσάνυχτα βγαίνουμε για το σελλας..σε κάποια σημεία φάνηκε να καθαρίζει ο ουρανός αλλα δεν μας έκανε τη χαρη..μεχρι τις 3 το πρωι γυρνάγαμε περιμέναμε αλλα τίποτα.. γυρίσαμε νυσταγμένοι σπιτι απογοητευμένοι δεν θα τολεγα γιατι μας νικησε ο ύπνος και η κούραση. Το πρωί εντάξει καπως νιωσαμε την απογοήτευση…. Αστο και αυτό στο επόμενο ταξιδι όπως και πολλά άλλα..
Attachments
-
525,2 KB Προβολές: 0
-
1,3 MB Προβολές: 0
-
2,1 MB Προβολές: 0