harilander
Member
- Μηνύματα
- 565
- Likes
- 483
- Επόμενο Ταξίδι
- βλέπουμε...
- Ταξίδι-Όνειρο
- χώρα του ποτέ
Περιεχόμενα
Στα σύνορα με την Ελβετία σταματάει το τρένο για τον τυπικό έλεγχο και σκέφτομαι τι περάσαμε στα Γιουγκοσλαβοιταλικά σύνορα και με πιάνει η ψυχή μου! Ευτυχώς ο μόνος έλεγχος που έγινε ήταν από ένα αστυνομικό και ένα λυκόσκυλο μάλλον για ναρκωτικά.
Δυστυχώς είναι νύχτα και δεν βλέπουμε πολλά πράγματα από το τοπίο αλλά ξεχωρίζουμε την λίμνη Λεμαν φτάνοντας στην Λωζάννη.
Στο σταθμό η έκπληξη μας είναι μεγάλη όταν βλέπουμε ότι το τρένο για Παρίσι είναι TGV, ουάου!! Θα ταξιδέψουμε με ένα από τα ποιο γρήγορα τρένα του κόσμου! Μακράν το καλύτερο τρένο που είχαμε πάρει, διαστημικό, αθόρυβο και πανάκριβο το κυλικείο! Σε τρεις ώρες περίπου ήμασταν στο Παρίσι , μεσάνυχτα σχεδόν και ευτυχώς μας περίμεναν τα ξαδέρφια μου.
Παρίσι, η πόλη του φωτός, της τέχνης, μια μητρόπολη της Ευρώπης που τόσα είχαμε ακούσει αλλά δεν είχαμε δει. Έχουμε πέντε μέρες να ανακαλύψουμε τις ομορφιές της, από που να ξεκινήσουμε και τι να αφήσουμε. Από το δίλλημα μας βγάζει ο ξάδελφος που αναλαμβάνει χρέη ξεναγού. Το σπίτι είναι σε κάποιο προάστιο του Παρισιού και οι μετακινήσεις θα γίνονται με τρένο και μετρό. Το πρόβλημα είναι ότι λόγω της απεργίας δεν εκτελούνται όλα τα δρομολόγια όλες τις ώρες και μας δημιουργεί ένα μικρό πρόβλημα.
Το καλό είναι ότι πάλι λόγω της απεργίας δεν υπάρχουν ελεγκτές έτσι ταξιδεύουμε πολλές φορές τσάμπα. Πόσες φορές δεν πηδήξαμε τις μπάρες!
Μένουμε εντυπωσιασμένοι από το μέγεθος και την λειτουργία του τεράστιου δικτύου του περιβόητου μετρό. Εντυπωσιασμένοι μένουμε και μπροστά στον πύργο του Άιφελ και σοκαρισμένοι από την τιμή του εισιτηρίου για να ανέβουμε επάνω! 700 δρχ. είχε εάν θυμάμαι καλά. Βέβαια δεν υπήρχε περίπτωση να μην ανέβουμε, δεν έρχεσαι κάθε μέρα στο Παρίσι έτσι βρισκόμαστε στο ασανσέρ για την κορυφή.
Αν και ο καιρός είναι μουντός η θέα είναι καταπληκτική και σου κόβει την ανάσα, έχεις όλο το Παρίσι στα πόδια σου.
Παρόλο το κρύο όλες τις μέρες είμαστε στον δρόμο από το πρωί έως το απόγευμα προσπαθώντας να δούμε όσο περισσότερα γίνεται. Και που δεν πήγαμε, Ηλύσια Πεδία, αψίδα του θριάμβου, δάσος της Βουλώνης, Μονμάρτη, Παναγία των Παρισίων, κέντρο Μπομπιντού και φυσικά στον Λούβρο. Δυστυχώς στον Λούβρο είχαμε σκοπό να αφιερώσουμε μια ολόκληρη μέρα αλλά λόγω μιας αδιαθεσίας μου μάλλον λόγω υπερκόπωσης και κρυώματος δεν μπορέσαμε να δούμε όλα όσα θέλαμε, αλλά και αυτά που είδαμε ήταν εκπληκτικά.
Φοβερά τα Αιγυπτιακά εκθέματα, αλλά και τα Ελληνικά. Απογοήτευση από την Μόνα Λίζα που την περίμενα μεγαλύτερη!!
Οι μέρες πέρασαν και εμείς έπρεπε να αφήσουμε το Παρίσι και να συνεχίσουμε το ταξίδι μας για Μόναχο, αλλά λόγω της απεργίας αλλά και λόγω ότι ξεχαστήκαμε η ώρα πέρασε και μετά βίας θα προλαβαίναμε το τρένο. (όχι ότι μας πείραζε άλλη μία μέρα στο Παρίσι). Αναγκαστικά επιστρατεύσαμε τον θείο μου να μας πάει στο σταθμό και έτσι βρισκόμαστε στους ευτυχώς άδειους νυχτερινούς δρόμους του Παρισιού να τρέχουμε με 150 χλμ. Του έχουμε εμπιστοσύνη καθώς είναι παλιός οδηγός αγώνων και προέρχεται από οικογένεια με αγωνιστικές καταβολές.
Δυστυχώς είναι νύχτα και δεν βλέπουμε πολλά πράγματα από το τοπίο αλλά ξεχωρίζουμε την λίμνη Λεμαν φτάνοντας στην Λωζάννη.
Στο σταθμό η έκπληξη μας είναι μεγάλη όταν βλέπουμε ότι το τρένο για Παρίσι είναι TGV, ουάου!! Θα ταξιδέψουμε με ένα από τα ποιο γρήγορα τρένα του κόσμου! Μακράν το καλύτερο τρένο που είχαμε πάρει, διαστημικό, αθόρυβο και πανάκριβο το κυλικείο! Σε τρεις ώρες περίπου ήμασταν στο Παρίσι , μεσάνυχτα σχεδόν και ευτυχώς μας περίμεναν τα ξαδέρφια μου.
Παρίσι, η πόλη του φωτός, της τέχνης, μια μητρόπολη της Ευρώπης που τόσα είχαμε ακούσει αλλά δεν είχαμε δει. Έχουμε πέντε μέρες να ανακαλύψουμε τις ομορφιές της, από που να ξεκινήσουμε και τι να αφήσουμε. Από το δίλλημα μας βγάζει ο ξάδελφος που αναλαμβάνει χρέη ξεναγού. Το σπίτι είναι σε κάποιο προάστιο του Παρισιού και οι μετακινήσεις θα γίνονται με τρένο και μετρό. Το πρόβλημα είναι ότι λόγω της απεργίας δεν εκτελούνται όλα τα δρομολόγια όλες τις ώρες και μας δημιουργεί ένα μικρό πρόβλημα.
Το καλό είναι ότι πάλι λόγω της απεργίας δεν υπάρχουν ελεγκτές έτσι ταξιδεύουμε πολλές φορές τσάμπα. Πόσες φορές δεν πηδήξαμε τις μπάρες!
Μένουμε εντυπωσιασμένοι από το μέγεθος και την λειτουργία του τεράστιου δικτύου του περιβόητου μετρό. Εντυπωσιασμένοι μένουμε και μπροστά στον πύργο του Άιφελ και σοκαρισμένοι από την τιμή του εισιτηρίου για να ανέβουμε επάνω! 700 δρχ. είχε εάν θυμάμαι καλά. Βέβαια δεν υπήρχε περίπτωση να μην ανέβουμε, δεν έρχεσαι κάθε μέρα στο Παρίσι έτσι βρισκόμαστε στο ασανσέρ για την κορυφή.
Αν και ο καιρός είναι μουντός η θέα είναι καταπληκτική και σου κόβει την ανάσα, έχεις όλο το Παρίσι στα πόδια σου.
Παρόλο το κρύο όλες τις μέρες είμαστε στον δρόμο από το πρωί έως το απόγευμα προσπαθώντας να δούμε όσο περισσότερα γίνεται. Και που δεν πήγαμε, Ηλύσια Πεδία, αψίδα του θριάμβου, δάσος της Βουλώνης, Μονμάρτη, Παναγία των Παρισίων, κέντρο Μπομπιντού και φυσικά στον Λούβρο. Δυστυχώς στον Λούβρο είχαμε σκοπό να αφιερώσουμε μια ολόκληρη μέρα αλλά λόγω μιας αδιαθεσίας μου μάλλον λόγω υπερκόπωσης και κρυώματος δεν μπορέσαμε να δούμε όλα όσα θέλαμε, αλλά και αυτά που είδαμε ήταν εκπληκτικά.
Φοβερά τα Αιγυπτιακά εκθέματα, αλλά και τα Ελληνικά. Απογοήτευση από την Μόνα Λίζα που την περίμενα μεγαλύτερη!!
Οι μέρες πέρασαν και εμείς έπρεπε να αφήσουμε το Παρίσι και να συνεχίσουμε το ταξίδι μας για Μόναχο, αλλά λόγω της απεργίας αλλά και λόγω ότι ξεχαστήκαμε η ώρα πέρασε και μετά βίας θα προλαβαίναμε το τρένο. (όχι ότι μας πείραζε άλλη μία μέρα στο Παρίσι). Αναγκαστικά επιστρατεύσαμε τον θείο μου να μας πάει στο σταθμό και έτσι βρισκόμαστε στους ευτυχώς άδειους νυχτερινούς δρόμους του Παρισιού να τρέχουμε με 150 χλμ. Του έχουμε εμπιστοσύνη καθώς είναι παλιός οδηγός αγώνων και προέρχεται από οικογένεια με αγωνιστικές καταβολές.
Attachments
-
61,8 KB Προβολές: 116