Aegean Airlines Aegean Bonus Visa

poised

Member
Μηνύματα
859
Likes
6.317
Υπάρχει πάντα μία απομακρυσμένη πιθανότητα να συμβαίνει κάτι που κανείς δεν είχε σκεφτεί και κανείς δεν είχε προσέξει και κάποιος που είναι ή ξέρει το κατάλληλο άτομο για να το φτιάξει και επιπλέον ενδιαφέρεται να το κάνει, το βλέπει τυχαία γραμμένο δημόσια και τελικά διορθώνεται. Έχει τόσα πολλά υποθετικά αυτή η πρόταση που κουράστηκα και να την γράψω.

Το φόρουμ είναι για να ενημερωνόμαστε όλοι, ακόμα και από τις τρύπες του συστήματος. Αλλιώς όποιος ανακαλύπτει κάτι το κάνει γαργάρα και το κρατάει για τον εαυτό του και αντίστοιχα δεν μαθαίνει από τους υπόλοιπους. Δεν γίνεται όμως την μια να ψέγεται τους άλλους για κάτι που επωφελείται και ο ίδιος και μάλιστα με μία δική του αφαιρετική λογική και από την άλλη να μην του αρέσει η κριτική σε αυτό.

Θα είχα σταματήσει εκεί, αλλά όταν βλέπω γραμμένο στην ίδια παράγραφο "υπάρχει λινκ αλλά ξέρεις τι, όχι δεν θα στο δώσω γιατί προτιμώ να με αμφισβητείς" λες και ήταν απομαγνητοφώνηση κακής παράστασης, η μόνη απάντηση που μπορώ να σκεφτώ είναι τρολάρισμα. Πολύ περισσότερο όταν μετά από όλο αυτό "αποφασίσαμε" ότι τελικά δε μιλάγαμε καν για την άλφα. Το τελευταίο έτσι και το έκανε κάποιος σε σχολική τάξη θα οδηγούσε σε ομαδικό φατούρο για συμμόρφωση.

Το έγραψα πιο αναλυτικά απ' ότι χρειαζόταν για να εξηγήσω την (τρολο) συμπεριφορά μου και ελπίζω και ο tatooine να καταλάβει που πήγε το πράγμα στραβά. Για εμένα έχει τελειώσει και αν οι mods αποφασίσουν πως το παρατράβηξα το σκοινί περιμένω μήνυμα ή τις επιπτώσεις.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.468
Likes
28.827
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Επειδη λιγο το χασα με τους ψευτες κ τις τελειες, θα ηθελα λιγο να σας δωσω μια εικονα, στο βαθμό που μπορω κ μου επιτρεπεται.
Για να βγει κατι παραγωγη εμπλεκονται πολλες διευθυνσεις σε εναν οργανισμο, συμβουλοι καθως κ τριτοι συνεργατες με εξειδικευση. Για την αποτελεσματικοτητα ενος συστηματος γινονται stress tests, UAT σεναρια και ετσι βγαινουν τυχον bugs. Οι τραπεζικοί ομιλοι επενδυουν σε υλοποιησεις εκατομυρια. Λετε να περιμενουν τι θα πει η καθε Μαρια σε καποιο φορουμ;
Επικοινωνιακα λαθη ναι, μπορει να γινουν. Αλλα τι ειναι, συνοικιακό μαγαζακι που θα ψαξει στα φορουμ να κλεψει την ιδεα;
Ουτε καν...
To IT και το product management σαφώς λείτουργούν όπως περιγράφεις. Περιμένω όμως από την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας να έχει και unit που αναζητά την εμπειρία πελάτη σε social media, forums, opinion polls κλπ. Στη δική μου εταιρία (που προφανώς δε θα αναφέρω, αλλά είναι εξίσου μεγάλη με τις τράπεζες), αυτό είναι αυτονόητο, αν και γίνεται σιωπηρά. Αν δεν το κάνει κι αυτό, και βασίζεται μόνο στο τι της λένε οι πελάτες στο τηλέφωνο, απλά δε λειτουργεί σωστά, μπορεί να έχει πολύ λάθος εικόνα για την εμπειρία των πελατών της.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
7.988
Likes
12.051
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ονειρεμένο Ταξίδι
Εκεί
To IT και το product management σαφώς λείτουργούν όπως περιγράφεις. Περιμένω όμως από την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας να έχει και unit που αναζητά την εμπειρία πελάτη σε social media, forums, opinion polls κλπ. Στη δική μου εταιρία (που προφανώς δε θα αναφέρω, αλλά είναι εξίσου μεγάλη με τις τράπεζες), αυτό είναι αυτονόητο, αν και γίνεται σιωπηρά. Αν δεν το κάνει κι αυτό, και βασίζεται μόνο στο τι της λένε οι πελάτες στο τηλέφωνο, απλά δε λειτουργεί σωστά, μπορεί να έχει πολύ λάθος εικόνα για την εμπειρία των πελατών της.
Συμφωνώ σε αυτό και από εμπειρία δύο φορές έχουν επικοινωνήσει μαζί μου μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες (η μία αεροπορική, η άλλη ξενοδοχειακή) με προσωπικό μήνυμα για πράγματα που είχα γράψει στο φόρουμ του tripadvisor. Μάλιστα η μία μου έκανε κι ένα δώρο για την άποψη μου σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Επίσης εδώ στο φόρουμ υπάρχει δημόσια απάντηση εταιρίας σε μήνυμα όπου εξέφραζα ένα παράπονο. Αλίμονο στις εταιρίες που δεν παρακολουθούν τις δημόσιες τοποθετήσεις των πελατών τους.
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.530
Likes
3.940
Επόμενο Ταξίδι
Ντουμπάι
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού - Βολιβία
To IT και το product management σαφώς λείτουργούν όπως περιγράφεις. Περιμένω όμως από την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας να έχει και unit που αναζητά την εμπειρία πελάτη σε social media, forums, opinion polls κλπ. Στη δική μου εταιρία (που προφανώς δε θα αναφέρω, αλλά είναι εξίσου μεγάλη με τις τράπεζες), αυτό είναι αυτονόητο, αν και γίνεται σιωπηρά. Αν δεν το κάνει κι αυτό, και βασίζεται μόνο στο τι της λένε οι πελάτες στο τηλέφωνο, απλά δε λειτουργεί σωστά, μπορεί να έχει πολύ λάθος εικόνα για την εμπειρία των πελατών της.
Νομιζω το παραδειγμα ηταν πολυ συγκεκριμενο. Bug σε συστημα. Επιμενω κατι τετοιο οφειλεις να το εχεις εντοπισει μονος σου. Ειδικα αν μιλαμε για τετοια μεγεθη επιχειρισεων. Το feedback ικανοποιησης και την συνολικη εμπειρια χρησης ενος π.χ app εννοειται τη λαμβανεις υποψιν σου. Εξαλλουν αν μιλαμε για app υπαρχουν ετσι κ αλλιως reviews. Τελος παντων δεν εχει νοημα να το αναλυσουμε περαιτερω.
 

ANASTAPAP

Member
Μηνύματα
198
Likes
908
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΟΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ..
Καλημέρα σε όλους,μήπως έχουμε κάποιο στοιχείο,πότε και αν κερδίζουμε επιπλέον μίλια με την Bonus Visa για κρατήσεις ενόψει του Πάσχα φέτος;
 

croce

Member
Μηνύματα
223
Likes
401
Αντικατέστησε κανείς πρόσφατα την παλιά μπλε σκούρα AEGEAN BONUS VISA με μια από τις 2 καινούργιες PREMIUM ή απλή AEGEAN BONUS VISA ;
Του μεταφέρθηκαν οι πόντοι-μίλια στην καινούργια;
Με την τράπεζα πλέον δε βγάζω ούτε άκρη ούτε μέση.

Επίσης δεν έχω αξιόπιστη απάντηση ( από την τράπεζα) στο ερώτημα , αν δικαιούμαι να κρατήσω την παλιά μπλε ( χωρίς συνδρομή) κάρτα και να προχωρήσω και στην έκδοση μιας από τις 2 νέες.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.424
Likes
4.409
Αντικατέστησε κανείς πρόσφατα την παλιά μπλε σκούρα AEGEAN BONUS VISA με μια από τις 2 καινούργιες PREMIUM ή απλή AEGEAN BONUS VISA ;
Του μεταφέρθηκαν οι πόντοι-μίλια στην καινούργια;
Με την τράπεζα πλέον δε βγάζω ούτε άκρη ούτε μέση.

Επίσης δεν έχω αξιόπιστη απάντηση ( από την τράπεζα) στο ερώτημα , αν δικαιούμαι να κρατήσω την παλιά μπλε ( χωρίς συνδρομή) κάρτα και να προχωρήσω και στην έκδοση μιας από τις 2 νέες.
Για το πρώτο σκέλος, το είχα κάνει παλαιότερα, δεν είχα πρόβλημα.
Για το δεύτερο, δε δικαιούσαι, θεωρείται το ίδιο προϊόν, οπότε η αρχική κάρτα καταργείται.
 

George V

Member
Μηνύματα
80
Likes
29
Έχω κάνει αίτηση για νέα κάρτα premium. Εγκρίθηκε, υπέγραψα, την προηγούμενη Παρασκευή έστειλαν την κάρτα μου ήρθε μήνυμα αλλά η κάρτα ακόμα άφαντη.. κάνει άραγε μέρες να έρθει; ή να πω ότι χάθηκε; με τι μέθοδο την στέλνουν;
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.626
Likes
50.297
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού τότε, τώρα, πάντα
Έχω κάνει αίτηση για νέα κάρτα premium. Εγκρίθηκε, υπέγραψα, την προηγούμενη Παρασκευή έστειλαν την κάρτα μου ήρθε μήνυμα αλλά η κάρτα ακόμα άφαντη.. κάνει άραγε μέρες να έρθει; ή να πω ότι χάθηκε; με τι μέθοδο την στέλνουν;
σε μας ο ταχυδρόμος περνάει κάθε 3 μέρες αλλά στους γονείς μου κάθε 12-14 μέρες.
 

oasisAthens

Member
Μηνύματα
298
Likes
203
Έχω κάνει αίτηση για νέα κάρτα premium. Εγκρίθηκε, υπέγραψα, την προηγούμενη Παρασκευή έστειλαν την κάρτα μου ήρθε μήνυμα αλλά η κάρτα ακόμα άφαντη.. κάνει άραγε μέρες να έρθει; ή να πω ότι χάθηκε; με τι μέθοδο την στέλνουν;
Σε εμένα έκανε περίπου 15 μέρες να μου έρθει. Στο τσακ ήμουν να δηλώσω απώλεια και επανέκδοση.
 

George V

Member
Μηνύματα
80
Likes
29
Οποτε φαντάζομαι δεν τις στέλνουν όταν λένε ότι τις στέλνουν, αλλά όταν μαζευτεί ένας αριθμός καρτών κάνουν μαζική αποστολή.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.112
Μηνύματα
880.659
Μέλη
38.838
Νεότερο μέλος
Crimson_gr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom