ATH.ENA Card

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.606
Likes
12.424
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
η κορυφη ειναι οτι φορτιζεις την καρτα στο σαιτ αλλα πρεπει να ενεργοποιηθει σε μηχανημα (σορρυ κατι δικα μου)
ενεργοποιείται και από κινητό με το app, αρκεί να έχεις κινητό με NFC
Προκυπτει απο την καθημερινη μου εμπειρια στο μετρο της Αθηνας.:confused:
Ενας χτυπαει .... περνανε πισω του τρεις-τεσσερεις, χτυπας και μπλοκαρει, για να φορτισεις στα αυτοματα κανει μια ωρα με αποτελεσμα να δημιουργειται ουρα, ανθρωπο να ελεγχει και να βοηθαει σπανια βρισκεις και γενικα ολα δουλευουν .... αψογα.
Πως θα επρεπε να ειναι; Ε, καμια σχεση!
Αυτά συμβαίνουν πάνω-κάτω στα μετρό όλων των μεγάλων πόλεων. Τα αυτόματα μηχανήματα είναι όντως πολύ λίγα.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.084
Likes
1.953
@tripakias επισης μπαρες μετρο αεροδρομιο ειναι ανοικτες τις τελευταιες βδομαδες τουλαχιστον οποτε σκεψου οτι καποιος με απλο τικετ μπορει να παει και να ρθει αεροδρομιο με 1.40ε αντι για 10ε που ναι το κανονικο αντιτιμο..εκτος αν πεσεις σε ελεγκτη μεσα στο μετρο...γενικα η κατασταση ηταν που ηταν out of control τωρα παραγινε!
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.356
Likes
4.335
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Αυτά συμβαίνουν πάνω-κάτω στα μετρό όλων των μεγάλων πόλεων. Τα αυτόματα μηχανήματα είναι όντως πολύ λίγα
Δεν ξερω αν συμβαινουν και αλλου (εγω δεν εχω τυχει)αλλα παντως απο τις σιδερενιες μπαρες δεν περναει δευτερο ατομο. Και τα αυτοματα εκτος απο το οτι ειναι λιγα, εχουν και τοσες επιλογες που περισσοτερο μπερδευουν παρα εξυπηρετουν. Και ιδιαιτερα εκεινους που δεν ειναι εξοικειωμενοι.
 
Last edited:

pluss

Member
Μηνύματα
63
Likes
89
Δεν ξερω αν συμβαινουν και αλλου (εγω δεν εχω τυχει)αλλα παντως απο τις σιδερενιες μπαρες δεν περναει δευτερο ατομο. Και τα αυτοματα εκτος απο το οτι ειναι λιγα, εχουν και τοσες επιλογες που περισσοτερο μπερδευουν παρα εξυπηρετουν. Και ιδιαιτερα εκεινους που δεν ειναι εξοικειωμενοι.
Με τις σιδερένιες μπάρες δεν περνάει δεύτερο άτομο, αλλά είναι πιο εύκολο να περάσει κανείς κάτω από τη μπάρα ή πάνω από αυτή. Σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχει εισιτηριοδιαφυγή, αλλά στη δική μας χώρα είναι το κάτι άλλο. Σίγουρα πρέπει να γίνονται πιο εντατικοί έλεγχοι, αλλά πιστεύω ότι είναι περισσότερο ζήτημα προσωπικής ευθύνης. Πρέπει επιτέλους ως λαός να καταλάβουμε (αν και δεν πρόκειται) ότι είναι υποχρέωσή μας να επικυρώνουμε εισιτήριο.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.023
Likes
41.005
Πρέπει επιτέλους ως λαός να καταλάβουμε (αν και δεν πρόκειται) ότι είναι υποχρέωσή μας να επικυρώνουμε εισιτήριο.
Αναρωτιεμαι αν εχει γινει ποτε καμια μελετη για το αν η αυξηση της εισιτηριοδιαφυγης συνδεεται με την αυξηση του εισιτηριου. Και αν βαζοντας φτηνοτερο εισιτηριο το ακυρωνουν περισσοτεροι.
Μερικες φορες ειναι καπως αφελες να πιστευει ενας οργανισμος οτι αυξανοντας τις τιμες θα εχει μεγαλυτερα εσοδα, γιατι συμβαινει το αντιθετο.
Λιγους μηνες πριν πχ συνεφερε να παρουν uber για μικρες διαδρομες παρεες 2 ατομων παρα εισιτηριο συγκοινωνιων.
 

pluss

Member
Μηνύματα
63
Likes
89
Αν μειωθεί η τιμή του εισιτηρίου, αυτοί που πάντα επικύρωναν θα συνεχίσουν να επικυρώνουν και η μεγάλη πλειοψηφία όσων δεν επικυρώνουν (εκ πεποιθήσεως) θα συνεχίσει να μην επικυρώνει. Άλλωστε, η πλειοψηφία αυτής της ομάδας σκέφτεται "γιατί να επικυρώσω εισιτήριο, όσο κι αν κοστίζει, όταν μπορώ ανενόχλητος να την "βγάλω" 100% τσάμπα"; Άρα, το σενάριο που αναφέρεις, ίσως γινόντουσαν ακόμη χειρότερα τα πράγματα.
Η αλήθεια είναι ότι πάντοτε υπήρχε εισιτηριοδιαφυγή, απλώς τώρα με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι πιο εμφανής, γιατί πλέον με την υποχρεωτική επικύρωση του εισιτηρίου σε κάθε μέσο, φαίνεται ξεκάθαρα ποιος έχει εισιτήριο και ποιος όχι. Πάντως, παρά την μικρή αύξηση της τιμής των μεμονωμένων εισιτηρίων πριν μερικά χρόνια (αν και τώρα με την προσφορά 10+1 μειώνεται η τιμή του κάθε εισιτηρίου στα 1,23€), το κόστος της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών μειώθηκε το 2014 και πήγε στα 30€, ενώ το 50% των επιβατών δικαιούται μειωμένο/δωρεάν κόμιστρο. Συνεπώς, η μετακίνηση με τα Μ.Μ.Μ. παραμένει πιο οικονομική σε σχέση με πολλές άλλες χώρες του κόσμου, ακόμη και πιο φτωχές από τη δική μας. Παράλληλα, σύμφωνα με δημοσιεύματα (π.χ. αυτό), τους επόμενους μήνες θα εφαρμοστεί η "ζωνική" χρέωση, οπότε η τιμή του κομίστρου θα υπολογίζεται βάσει της απόστασης που θα διανύει ο επιβάτης, άρα θα γίνει πιο δίκαιη η τιμολογιακή πολιτική.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, δεν θεωρώ την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ τόσο εχθρική για τον μέσο επιβάτη, το αντίθετο μάλιστα.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.023
Likes
41.005
Μονο που το συστημα ειναι το λιγοτερο φιλικο στον χρηστη για το κοστος του εισιτηριου.
Προγραμματιζοντας ταξιδι στο Βελγιο με μια απλη εφαρμογη απο το κινητο θα αγοραζω μειωμενα εισιτηρια κατα 40% μολις τα χρειαστω αμεσα, ουτε μηνιαιες καρτες, ουτε ουρες ουτε φορτισεις στα γκισε ουτε ενα μηνα αναμονη για μια καρτα.

Η ολη διαδικασια σημερα θυμιζει το ιστορικο κειμενο για το ΙΚΑ:
«Χτες ήθελα να πάρω μια βεβαίωση από το ΙΚΑ, ψάχνω λίγο τι χρειάζεται για να την πάρω, βρίσκω ότι γίνεται πλέον και online και λέω έλα μωρή ΙΚΑ τρέλανέ μας, ΕΛΑ ΜΩΡΗ ΣΙΛΙΚΟΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. Πάω να κάνω sign up βάζω πέντε-έξι σελίδες στοιχεία και φτάνω γεμάτος αγωνία στη σελίδα με τίτλο "Επιτυχής Δημιουργία Αιτήματος" και νιώθω όμορφα αλλά ταυτόχρονα μια αίσθηση καταπάτησης των παιδικών μας χρόνων, μια απότομη ενηλικίωση, μία συνειδητοποίηση ότι όλα έχουν γίνει πια κομπιούτερ, ότι παλιά ματώναμε τα γόνατά μας στις αλάνες ενώ τώρα παίζουμε μόνο προ στο πλεϊστέισιο και παλιά βλέπαμε νιλς χόλγκερσον και κάντι κάντι και τέτοια πράματα μέχρι που διαβάζω την κατάληξη της "Επιτυχούς Δημιουργίας Αιτήματος" που είναι Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΙΚΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, που λέει με λίγα λόγια ότι η ολοκλήρωση του sign up στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΕΚΤΥΠΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΕΛΙΔΑ ΩΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ και ξαναήρθα στα ίσα μου και βρήκα ξανά την πίστη μου στην αθρωπότητα ολόκληρη που το μεγαλύτερό της επίτευγμα είναι το ελληνικό ΙΚΑ και αυτό πριν το αμφισβητήσετε σκεφτείτε το καλά."
 

pluss

Member
Μηνύματα
63
Likes
89
Με τη διαφορά όμως ότι η κουλτούρα του κόσμου στο Βέλγιο είναι αρκετά διαφορετική από αυτή αρκετών Ελλήνων. Εδώ, αν δινόταν η δυνατότητα να παίρνει κανείς μειωμένο κόμιστρο εύκολα και γρήγορα μέσω εφαρμογής, χωρίς προηγουμένως να περάσει καμία διαδικασία ταυτοποίησης, πολλοί θα περνούσαν τις πύλες έχοντας αγοράσει μειωμένο κόμιστρο, χωρίς να το δικαιούνται στην πραγματικότητα.
Πέρα από τους ηλικιωμένους, που δεν ξέρουν πως να χειριστούν τους αυτόματους πωλητές ή τα smartphones, δεν χρειάζεται να περιμένει κανείς άλλος στην ουρά του εκδοτηρίου πέραν της μίας φοράς, μέχρι να βγάλει δηλαδή προσωποποιημένη κάρτα με δικαίωμα μειωμένου κομίστρου (οι δικαιούχοι κανονικού κομίστρου μπορούν να λάβουν την προσωποποιημένη κάρτα κατευθείαν στο σπίτι τους σε περίπου 10-15 ημέρες πλέον, οπότε δεν χρειάζεται να πατήσουν καν στο εκδοτήριο). Από εκεί και ύστερα, η φόρτιση της προσωποποιημένης κάρτας γίνεται εύκολα μέσω εφαρμογής (app) για android smartphones ή, για τους πιο "παραδοσιακούς", μέσω των αυτόματων πωλητών.
Σίγουρα το σύστημα μπορεί να γίνει πιο φιλικό και πρέπει να γίνει πιο φιλικό, π.χ. να είναι εφικτή η απευθείας χρήση και χρέωση πιστωτικών/χρεωστικών καρτών στις πύλες του μετρό και στα επικυρωτικά των λεωφορείων, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν είδα και πολλούς επιβάτες να ενδιαφέρονται να μάθουν το σύστημα. Αντιθέτως, έχω δει άπειρο κόσμο να αγοράζει τα εισιτήρια ένα-ένα τη φορά λες και δεν θα ξαναχρησιμοποιήσει ποτέ μέσο μεταφοράς, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε με μία αγορά να πάρει πακέτο εισιτηρίων για πολλαπλές διαδρομές (2, 5 ή 10+1). Ή ακόμα καλύτερα θα μπορούσε να εκδώσει προσωποποιημένη κάρτα και έτσι θα γλίτωνε μεγάλη ταλαιπωρία, αφού, όπως ανέφερα παραπάνω, η προσωποποιημένη κάρτα φορτίζεται εύκολα μέσω κινητού, ενώ παράλληλα είναι σε θέση να αποθηκεύει ταυτόχρονα κόμιστρα παραπάνω του ενός στο chip της.
 
Last edited:

maria91

Member
Μηνύματα
2.084
Likes
1.953
Αν μειωθεί η τιμή του εισιτηρίου, αυτοί που πάντα επικύρωναν θα συνεχίσουν να επικυρώνουν και η μεγάλη πλειοψηφία όσων δεν επικυρώνουν (εκ πεποιθήσεως) θα συνεχίσει να μην επικυρώνει. Άλλωστε, η πλειοψηφία αυτής της ομάδας σκέφτεται "γιατί να επικυρώσω εισιτήριο, όσο κι αν κοστίζει, όταν μπορώ ανενόχλητος να την "βγάλω" 100% τσάμπα"; Άρα, το σενάριο που αναφέρεις, ίσως γινόντουσαν ακόμη χειρότερα τα πράγματα.
Η αλήθεια είναι ότι πάντοτε υπήρχε εισιτηριοδιαφυγή, απλώς τώρα με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι πιο εμφανής, γιατί πλέον με την υποχρεωτική επικύρωση του εισιτηρίου σε κάθε μέσο, φαίνεται ξεκάθαρα ποιος έχει εισιτήριο και ποιος όχι. Πάντως, παρά την μικρή αύξηση της τιμής των μεμονωμένων εισιτηρίων πριν μερικά χρόνια (αν και τώρα με την προσφορά 10+1 μειώνεται η τιμή του κάθε εισιτηρίου στα 1,23€), το κόστος της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών μειώθηκε το 2014 και πήγε στα 30€, ενώ το 50% των επιβατών δικαιούται μειωμένο/δωρεάν κόμιστρο. Συνεπώς, η μετακίνηση με τα Μ.Μ.Μ. παραμένει πιο οικονομική σε σχέση με πολλές άλλες χώρες του κόσμου, ακόμη και πιο φτωχές από τη δική μας. Παράλληλα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, τους επόμενους μήνες θα εφαρμοστεί η "ζωνική" χρέωση, οπότε η τιμή του κομίστρου θα υπολογίζεται βάσει της απόστασης που θα διανύει ο επιβάτης, άρα θα γίνει πιο δίκαιη η τιμολογιακή πολιτική.
Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, δεν θεωρώ την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ τόσο εχθρική για τον μέσο επιβάτη, το αντίθετο μάλιστα.
Μαλλον ζεις σε αλλη χωρα ή δεν παιρνεις μμμ τοσο συστηματικα...ας ξεκαθαρισουμε οτι εχουμε τα χειροτερα παγκοσμιως μεσα(μεχρι και Ρουμανια πιο ποιοτικα ηταν)επισης σε ολες τις αλλες χωρες τα μετρο και τα λεωφορεια πανε βαση προγραμματος...εδω εχεις δει να γινετε αυτο;;;μετρο καθημερινη ανα 3 λεπτα αν εισαι τυχερος(ενω στο Λονδινο ανα 1λεπτο)και σκ ανα 8λεπτα!!!!!ξερεις ποσες φορες εχει τυχει να περιμενει κοσμος λεωφορειο σε σταση και να χει λεωφορεια στο τερμα και να τρωνε 2-3 δρομολογια;;;;;και λεω για γραμμες που ειναι για κεντρο Αθηνα ή του κεντρου αποκλειστικα....οποτε ναι δε αδικω γιατι καποιος δε θελει να πληρωσει εισιτηριο ειδικα κιολας οταν ειναι 1.40 για 90λεπτα ενω πριν μερικα χρονια ηταν πολυ λιγοτερα!ας δειξει ο οασα και η στασυ ενα πιο φιλικο και ανθρωπινο προσωπο προς τους πελατες της και μετα ας εχει απαιτηση να χτυπανε ολοι εισιτηριο!δε μιλαω για το ταργκετ γκρουπ οπου ειναι της λογικης δε θα πληρωσω για να παω κοντρα σ ολους προς θεου!οσο αφορα για τη ζωνικη χρεωση ειναι τουλαχιστον γελοια μια τετοια σκεψη για την χωρα μας οπως ειναι η κατασταση τωρα...θα νεκρωσουν περιοχες για πλακα οταν πχ για κεντρο θα θες 1.40 αλλα για να πας νοτια προαστια πχ αργυρουπολη θα θες κανα 2ε...
 

pluss

Member
Μηνύματα
63
Likes
89
Συνέχεια τα χρησιμοποιώ τα μέσα μεταφοράς και ξέρω ακριβώς το χάλι που επικρατεί, ωστόσο δεν είμαι της άποψης "ας μου προσφέρουν καλύτερα ΜΜΜ και ύστερα θα αρχίσω να πληρώνω", γιατί και ο ΟΑΣΑ θα σου πει "αν θες καλύτερα ΜΜΜ, πρώτα πρέπει να πληρώσεις, αλλιώς με τι λεφτά θα αγοραστούν νέα λεωφορεία για να μην περιμένεις ώρα στη στάση;". Πάντως, παρά το χάλι των λεωφορείων, θεωρώ ότι το μετρό μας (με εξαίρεση την τραγική Γραμμή 1) δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε σχέση με το μετρό πολλών άλλων χωρών, ακόμα και πιο πλούσιων από τη δική μας.
Όσον αφορά τη ζωνική χρέωση, ως ελάχιστη χρέωση πάντως δεν θα είναι το 1,40€, αλλά γύρω στο 1€. Μένει να το δούμε βέβαια.
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.023
Likes
41.005
γιατί και ο ΟΑΣΑ θα σου πει "αν θες καλύτερα ΜΜΜ, πρώτα πρέπει να πληρώσεις, αλλιώς με τι λεφτά θα αγοραστούν νέα λεωφορεία για να μην περιμένεις ώρα στη στάση;"
Ας μας πει πρωτα για καποιους υπαλληλους, για το οτι επι εναν χρονο περασε απαρατηρητο και μετα ας πει και τα αλλα
http://www.topontiki.gr/article/218...gazomenoi-eklepsan-1-ekat-eyro-apo-kartes-kai

Μου προξενει εντυπωση ποσο ακλονητη ειναι η ψευδαισθηση οτι ζουμε σε οργανωμενη χωρα και οτι φταινε καποια γιδια- συμπολιτες μας που πανε ολα κατα διαολου.
 
Last edited:

pluss

Member
Μηνύματα
63
Likes
89
Ας μας πει πρωτα για καποιους υπαλληλους, για το οτι επι εναν χρονο περασε απαρατηρητο και μετα ας πει και τα αλλα
http://www.topontiki.gr/article/218...gazomenoi-eklepsan-1-ekat-eyro-apo-kartes-kai

Μου προξενει εντυπωση ποσο ακλονητη ειναι η ψευδαισθηση οτι ζουμε σε οργανωμενη χωρα και οτι φταινε καποια γιδια- συμπολιτες μας που πανε ολα κατα διαολου.
Και εδώ τα νεότερα για την υπόθεση, που σωστά ανέφερες. Ανεύθυνοι (για να μην πω χειρότερη λέξη) υπάλληλοι και "υπεύθυνοι" υπάρχουν παντού, και στον ιδιωτικό και -κυρίως- στον δημόσιο τομέα. Πάντα γινόντουσαν αυτά και θα γίνονται, εγώ πάντως παραμένω στην άποψη ότι επειδή ορισμένοι παρανομούν, δεν μου δίνει το δικαίωμα να "παρανομήσω" κι εγώ και να μην πληρώσω το κόμιστρο που μου αναλογεί. Προφανώς, αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει εισιτήριο, γιατί αυτό θεωρεί "σωστό", ας πράξει αναλόγως...

Ποιος είπε ότι έχουμε οργανωμένο κράτος; Εγώ πάντως όχι. Τόση ώρα προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι όπως υπάρχουν γίδια στις κρατικές και τις ιδιωτικές επιχειρήσεις, υπάρχουν και γίδια πολίτες. Κανείς δεν δικαιούται να νίπτει τας χείρας του. Γιατί, σε τελική ανάλυση, εμείς είμαστε αυτοί που ανεβάζουμε και κατεβάζουμε κυβερνήσεις και διαμορφώνουμε όλο αυτό το "σύστημα".
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.188
Μηνύματα
883.387
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom