Athens Airways

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
298
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
εσυ ο απο πανω μαζεψου, γιατι δεν θα προλαβαινω τα εξωδικα για τις διαγραφες που θα φας σε λιγο!!
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.527
Likes
2.057
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Από 2 Οκτωβρίου η εταιρεία ξεκίνησε πτήσεις τρεις φορές την εβδομάδα προς Κέρκυρα.
 

rethimno

Member
Μηνύματα
1.770
Likes
1.052
Επόμενο Ταξίδι
Λεσβος
Ταξίδι-Όνειρο
Γύρος του κοσμου
Από 2 Οκτωβρίου η εταιρεία ξεκίνησε πτήσεις τρεις φορές την εβδομάδα προς Κέρκυρα.
Και απο Ηρακλειο φευγει αλλα εκλεισα με Αegean τη βρηκα πιο οικονομικη και τις ωρες που ηθελα.....
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Πιστεύω ότι όπως λέμε τα θετικά σε οτιδήποτε, πρέπει να λέμε και τα αρνητικά... Χθές επέστρεψα Κάρπαθο με την συγκεκριμένη εταιρία. Κανονικά έπρεπε να πετάξουμε με αεροπλάνο με τουρμπίνες (δε ξέρω τύπο) αλλά τελευταία στιγμή νοίκιασαν για κάποιο λόγο ένα Βουλγάρικο ή κάτι τέτοιο να πραγματοποιήσει τη πτήση.

- Οι αεροσυνοδοί και ο πιλότος δε μιλούσαν ελληνικά
- Στο περιοδικό τους γράφει για ζεστά muffin το πρωί και επιλογή απο 3 είδη σάντουιτς το μεσημέρι, ούτε το πρωί μας έδωσαν μαφιν ούτε μεσημέρι όταν πήγαινα Αθήνα, έδωσαν καν σάντουιτς (όχι και με γεύσεις...). Όπως επίσης, για μαξιλάρι αυχένα ειδικό, κουβέρτες κλπ...
τα χειρότερα έρχονται...
- Είμαι κάτοχος silver card που υποτίθεται ότι η αποσκευή μου προηγείται, όνι μόνο δε προηγήθηκε, αλλά δεν ήρθε καθόλου, όπως ακόμα καμιά 50ριά κομμάτια που έμειναν πίσω και πήγαμε οι ίδιοι σήμερα στο αεροδρόμιο, πάλι περιμένοντας 1 ώρα να τα παραλάβουμε
- Υπάρχει μία υπάλληλος της εταιρίας για όλα τα καθήκοντα στην Κάρπαθο, δηλαδή έκδοση εισητηρίων, καθυστέρηση αποσκευών, κόψιμο κάρτας επιβίβασης κλπ

Αυτό που περάσαμε χθές ήταν αδιανόητο. Όχι μόνο πληρώνουμε για υπηρεσίες που ποτέ δε προσφέρονται (γεύματα κλπ), όχι μόνο δε μπήκε ποτέ στην αποσκευή μου το αυτοκόλλητο προτεραιότητα λόγω ασημένιας κάρτας, αλλά περιμέναμε χθές 2 ώρες να δηλώσουμε ότι έμειναν πίσω οι αποσκευές μας και ακόμα 1 ώρα σήμερα για να πάρουμε ξαναλέω μόνοι μας τις αποσκευές.
Φυσικά σα πολίτης και επιβάτης που πλέον απαιτώ να με σέβονται ειδικά όταν πληρώνω το εισητήριο 188 ευρώ, έκανα καταγγελία στη προστασία καταναλωτή και αύριο θα κάνω στην ΥΠΑ. Ξέρει κανείς αν δικαιούμαι κάτι; Η υπάλληλος μας είπε ότι δε δικαιούμαστε, γιατί δε θεωρούνται τα ρούχα είδη πρώτης ανάγκης, ισχύει κάτι τέτοιο; Γιατί το άκουσα πρώτη φορά και αυτό...

Πιστεύω ότι έπρεπε να σας ενημερώσω και όποιοι έχουν silver η gold card να ΑΠΑΙΤΟΥΝ και να περιμένουν να δούν στη βαλίτσα τους το αυτοκόλλητο ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. Είναι υπηρεσίες που τις διαφημίζουν οι εταιρίες και είναι αν μη τι άλλο, υποχρεωμένες να τις τηρούν! Αλλά αναιξάρτητα απο αυτό, πάντα πρέπει ναν σέβονται τους επιοβάτες, τίποτα δε μας προσφέρεται δωρεάν, τα πληρώνουμε και με το παραπάνω!
 

taver

Member
Μηνύματα
12.497
Likes
29.133
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Πιστεύω ότι έπρεπε να σας ενημερώσω και όποιοι έχουν silver η gold card να ΑΠΑΙΤΟΥΝ και να περιμένουν να δούν στη βαλίτσα τους το αυτοκόλλητο ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ. Είναι υπηρεσίες που τις διαφημίζουν οι εταιρίες και είναι αν μη τι άλλο, υποχρεωμένες να τις τηρούν! Αλλά αναιξάρτητα απο αυτό, πάντα πρέπει ναν σέβονται τους επιοβάτες, τίποτα δε μας προσφέρεται δωρεάν, τα πληρώνουμε και με το παραπάνω!
Κι αν έχουν αυτοκόλλητο οι βαλίτσες, τι έγινε? Ξέρεις πόσες φορές έχω δει τις βαλίτσες μου, με τέτοιο αυτοκόλλητο, να βγαίνουν τελευταίες στον Ιμάντα? (σε άλλες εταιρίες βέβαια, δεν έχω πετάξει με Athens)
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Κι αν έχουν αυτοκόλλητο οι βαλίτσες, τι έγινε? Ξέρεις πόσες φορές έχω δει τις βαλίτσες μου, με τέτοιο αυτοκόλλητο, να βγαίνουν τελευταίες στον Ιμάντα? (σε άλλες εταιρίες βέβαια, δεν έχω πετάξει με Athens)
Δε με νοιάζει να βγεί πρώτο ή τελευταίο, με ένοιαζε να φτάσει. Α, να πώ επίσης ότι στην Αθήνα ήξεραν απο νωρίς ότι δε θα έμπαιναν τόσες αποσκευές, γι'αυτό τους είπα 10 φορές να μπεί οπωσδήποτε η δικιά μου μέσα και καλά κάτοχος silver card, αλλά με ένοιαζε να φτάσει. Γιατί κάποιος μπορεί να κάνει φαρμακευτική αγωγή και να έχει μείνει πίσω η βαλίτσα με τη θεραπεία ή να κατεβαίνει αυθημερών για κάποια δουλειά και να χρειάζεται τα εργαλεία του και να μην έχει να δουλέψει τελικά! Έπρεπε να ενημερωθεί ο κόσμος να ξέρει, αφού και οι ίδιοι ήξεραν. Επίσης, υπήρξαν άτομα ερχόμενοι απο Αμερική, είχαν υπέρβαρο, πλήρωσε πολύς κόσμος 30-40-50 ευρώ και φυσικά οι αποσκευές ήρθαν μια μέρα μετά....
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Eμείς για αλλού κινήσαμε γιαλλού κι αλλού η ζωή μας πάει...

Η Athens είναι σε περίοδο ανακατατάξεων... τα άγονα τις έδωσαν ζωή γιατί χωρίς αυτό το θεωρούσα δεδομένο ότι δεν θα τα καταφέρει... ήδη από τα 4 Embraer που είχε επέστρεψε τα 2 και το ένα είναι άρρωστο και παραμένει στην Αθήνα μέχρι να γίνει καλά... επιτέλους σιγά σιγά κατάλαβαν τα αυτονόητα... ότι business regional εταιρία δεν μπορεί να φτουρίσει στην Ελλάδα και ότι τα jet είναι πανάκριβα έτσι το γύρισαν στα ελικοφόρα και νοικιάζουν Βουλγάρικα ATR...

Στο θέμα μας τώρα... το ότι δεν έβγαλαν σαντουιτσάκι ή muffin ή ότι δεν είχε μαξιλαράκι για τον αυχένα και ότι το αεροπλάνο δεν ήταν jet τα ακούω βερεσέ... είδαν οτι δεν βγαίνουν και κάνουν τις πτήσεις no frills... δεν είναι υποχρεωμένη να κάνει τίποτε από όλα αυτά... επίσης το ότι ο πιλότος ήταν Βούλγαρος πάλι δεν μου λέει τίποτε... και τι έγινε δηλαδή... για την μία υπάλληλο που υπάρχει στην Κάρπαθο για εξυπηρέτηση κι αυτό το βρίσκω λογικό... πόσους υπαλλήλους δηλαδή θα θέλατε και γιατί? Πόσο κόσμο τον χειμώνα δηλαδή έχει το Κάρπαθος Αθήνα... μην ζητάτε παράλογο πράγματα παιδιά... αυτό με την silver πάλι που αναφέρθηκε μου ακούγετε σαν ανέκδοτο... αγάπητέ με την Athens πετάς Αθήνα- Κάρπαθο όχι με την LH ή την BA... σας είπαν μια μπαρούφα για silver και gold κάρτες και τσιμπίσατε... κάτι τρέχει στα γύφτικα... από όλα όσα ανέφερες το σοβαρό ήταν αυτό με τις βαλίτσες... πράγματι είναι χοντρό να αφήσουν τις βαλίτσες σας έξω... υποθέτω ότι θα το έκαναν λόγω βάρους αλλιώς δεν εξηγήτε... εσείς τώρα έρεπε να απαιτήσετε να σας φέρουν την βαλίτσα στο σπίτι αντί να τρέχετε και βεβαίως κάποια χρήματα για ήδη πρώτης ανάγκης...
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Eμείς για αλλού κινήσαμε γιαλλού κι αλλού η ζωή μας πάει...

Η Athens είναι σε περίοδο ανακατατάξεων... τα άγονα τις έδωσαν ζωή γιατί χωρίς αυτό το θεωρούσα δεδομένο ότι δεν θα τα καταφέρει... ήδη από τα 4 Embraer που είχε επέστρεψε τα 2 και το ένα είναι άρρωστο και παραμένει στην Αθήνα μέχρι να γίνει καλά... επιτέλους σιγά σιγά κατάλαβαν τα αυτονόητα... ότι business regional εταιρία δεν μπορεί να φτουρίσει στην Ελλάδα και ότι τα jet είναι πανάκριβα έτσι το γύρισαν στα ελικοφόρα και νοικιάζουν Βουλγάρικα ATR...

Στο θέμα μας τώρα... το ότι δεν έβγαλαν σαντουιτσάκι ή muffin ή ότι δεν είχε μαξιλαράκι για τον αυχένα και ότι το αεροπλάνο δεν ήταν jet τα ακούω βερεσέ... είδαν οτι δεν βγαίνουν και κάνουν τις πτήσεις no frills... δεν είναι υποχρεωμένη να κάνει τίποτε από όλα αυτά... επίσης το ότι ο πιλότος ήταν Βούλγαρος πάλι δεν μου λέει τίποτε... και τι έγινε δηλαδή... για την μία υπάλληλο που υπάρχει στην Κάρπαθο για εξυπηρέτηση κι αυτό το βρίσκω λογικό... πόσους υπαλλήλους δηλαδή θα θέλατε και γιατί? Πόσο κόσμο τον χειμώνα δηλαδή έχει το Κάρπαθος Αθήνα... μην ζητάτε παράλογο πράγματα παιδιά... αυτό με την silver πάλι που αναφέρθηκε μου ακούγετε σαν ανέκδοτο... αγάπητέ με την Athens πετάς Αθήνα- Κάρπαθο όχι με την LH ή την BA... σας είπαν μια μπαρούφα για silver και gold κάρτες και τσιμπίσατε... κάτι τρέχει στα γύφτικα... από όλα όσα ανέφερες το σοβαρό ήταν αυτό με τις βαλίτσες... πράγματι είναι χοντρό να αφήσουν τις βαλίτσες σας έξω... υποθέτω ότι θα το έκαναν λόγω βάρους αλλιώς δεν εξηγήτε... εσείς τώρα έρεπε να απαιτήσετε να σας φέρουν την βαλίτσα στο σπίτι αντί να τρέχετε και βεβαίως κάποια χρήματα για ήδη πρώτης ανάγκης...
Πολύ ωραία τα λές όλα traveller και είναι σα να δουλεύεις σε αεροπορική για να τους υποστηρίζεις τόσο... Αν είναι έτσι λοιπόν να μετακομίσουμε στην Αθήνα να είμαστε όλοι οκ, ε; Ωραία λογική...
Στο ψητό τώρα: το ίδιο μου κάνει αν έχει μάφινς το ίδιο αν δεν έχει, αλλά ας μη το χρησιμοποιούν ώς διαφήμιση και στα περιοδικά τους, ας το σβήσουν να μη φαίνεται όπως και τα μαξιλάρια κλπ. Κατα τ'άλλα έπρεπε να ξέρεις ότι τα δρομολόγια Αθηνα-Κάρπαθος ή το αντίθετο εδώ και μια δεκαετία τουλάχιστον είναι απο τις πληρέστερες πτήσεις της Ελλάδας, με πληρότητα τις χαμηλότερες περιόδους του έτους 80%. Όσο για την υπάλληλο, φυσικά η μία δε φτάνει και για τον όγο που μόλις ανέφερα αλλά και για το ότι περίμεναν χθές 30 άτομα πάνω απο 1,5 ώρα πότε θα τελειώσει αυτή η μία υπάλληλος με τις κάρτες επιβίβασης για να ασχοληθούμε με τη τύχη των αποσκευών μας, όσο φυσικά κάποιος συγγενείς μας περίμενε έξω απο το αεροδρόμιο και καθυστερούσε απο τη δουλειά του. Το ότι πήγαμε οι ίδιοι στο αεροδρόμιο να τις μαζέψουμε σήμερα το κάναμε μόνοι μας, επειδή κανείς δε σήκωνε τηλέφωνο και θέλαμε να τις ετοιμάσουμε γιατί αύριο δουλεύουμε οι περισσότεροι, όσους ειδοποίησαν κατα τη μία το μεσημέρι (3 ώρες μετά την άφιξη των αποσκευών) τους είπαν ότι θα ξεκινήσουν να τις πάνε σπίτια μετά τις 3...υπομονή....
Το ότι τώρα είναι ελληνική-βουλγαρική-κινεζική δε με ενδιαφέρει καθόλου, δε μπορώ να το πώ αλλιώς! Όποιος σέβεται τον εαυτό του κατ'αρχήν πρέπει να αντιδρά- και εγώ αντιδρώ. Δε με ενδιαφέρει αν είναι και Κορεάτικη, τα εισητήρια δεν είναι δωρεάν, αν δε μπορούν να υποστηρίξουν το ότι υποτίθεται ότι κάνουν, ας το παρατήσουν να βρούμε την ησυχία μας!
Αυτά...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Εγώ σου είπα ρεαλιστικά ακριβώς πως έχουν τα πράγματα, που έχεις δίκο και τι δικαιούσαι κι εσύ άρχισες τις υστερίες... Να στο ξαναπώ... κανένας δεν υποχρεώνει την εταιρία να σε ταίσει muffin και να σου δώσει μαξιλαράκια, κανένας δεν την υποχρεώνει να χρησιμοποιεί Ελληνες πιλότους και ελληνικά αεροπλάνα και κανένας να προσλάβει παραπάνω υπαλλήλους... ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? Από εκεί και μετά ναι ασφαλώς και η εταιρία δεν είναι άψογή για τους λόγους που ανάφερα πιο πάνω αλλά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά γιαυτό... στα θέμα με τις βαλίτσες έχεις απόλυτο δίκιο και δικαιούσε να ζητήσεις αποζημίωση για τα μικροέξοδα σου...

Αυτά...
 

_antonis_

Member
Μηνύματα
3.357
Likes
1.237
Εγώ σου είπα ρεαλιστικά ακριβώς πως έχουν τα πράγματα, που έχεις δίκο και τι δικαιούσαι κι εσύ άρχισες τις υστερίες... Να στο ξαναπώ... κανένας δεν υποχρεώνει την εταιρία να σε ταίσει muffin και να σου δώσει μαξιλαράκια, κανένας δεν την υποχρεώνει να χρησιμοποιεί Ελληνες πιλότους και ελληνικά αεροπλάνα και κανένας να προσλάβει παραπάνω υπαλλήλους... ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? Από εκεί και μετά ναι ασφαλώς και η εταιρία δεν είναι άψογή για τους λόγους που ανάφερα πιο πάνω αλλά δεν μπορείς να κάνεις και πολλά γιαυτό... στα θέμα με τις βαλίτσες έχεις απόλυτο δίκιο και δικαιούσε να ζητήσεις αποζημίωση για τα μικροέξοδα σου...

Αυτά...
Δεν παλεύεσαι όμως!!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.265
Μηνύματα
885.716
Μέλη
38.946
Νεότερο μέλος
Delmary

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom