Klair
Member
- Μηνύματα
- 2.499
- Likes
- 31.327
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
Όγδοη μέρα 30/4
Η προτελευταία μέρα ήταν αφιερωμένη στο μεγαλύτερο νησί του Μεξικού και τόπο λατρείας των Μάγιας. Εδώ λατρευόταν η θεά της γονιμότητας Ιξέλ, ενώ αργότερα έγινε στέκι πειρατών όπως του Λαφίτ. Αγαπημένο μέρος και του Ζακ Κουστώ, ο οποίος παρουσίασε πολλές φορές τις υποβρύχιες εξερευνήσεις του.
Σήμερα υποδέχεται πολλούς τουρίστες οι οποίοι καταφτάνουν για να εξερευνήσουν τους υφάλους με την πλούσια τροπική ζωή.
Αυτή τη φορά στο φέρρυ, την μουσική μας επένδυση είχε αναλάβει μια ολόκληρη μπάντα, παρακαλώ.
Ντραμς, μπάσο, σαξόφωνο, βιολί και διασκευές διάσημων μουσικών κομματιών, μας κρατούσαν συντροφιά σε ολόκληρο το ταξίδι.
Είχαν μάλιστα και δικό τους CD, που το πουλούσαν 100 pesos, για να κερδίσουν κάποια χρήματα, τα οποία θα τους επέτρεπαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους στον πλανήτη, που είχαν αρχίσει πριν 3 χρόνια.
Φτάσαμε στο San Miguel και είχαμε αρκετό χρόνο μέχρι το ραντεβού μας για το "Private jeep tour Cozumel" οπότε αρχίσαμε τις βόλτες στη μεγάλη κεντρική πλατεία και τα δρομάκια της πόλης.
Επικρατούσε ηρεμία, κόσμος ελάχιστος και κάποια μαγαζιά ήταν κλειστά.
Τελείως διαφορετική εικόνα από το Isla Mujeres.
Επιστρέψαμε στο λιμάνι κάτω από το μεγάλο άγαλμα με τα πουλιά, περιμένοντας το jeep με τον οδηγό μας. Εμφανίστηκε με καθυστέρηση μισής και πλέον ώρας γιατί όπως μας δικαιολογήθηκε είχαν μπερδέψει τα ραντεβού της ημέρας στο γραφείο. Είχαμε εξ' αρχής μαζί τους κάποια θεματάκια στον τρόπο επικοινωνίας και επιβεβαίωσης του tour.
Τέλος πάντων, ξεκινήσαμε χωρίς να μας χαλάσει το κέφι και η διάθεση.
Πρώτη στάση στο Tequila factory για να μάθουμε όλη τη διαδικασία παραγωγής του διάσημου ποτού και να δοκιμάσουμε φυσικά 4 διαφορετικά είδη τεκίλας και 3 λικέρ με βάση την τεκίλα.
Για το Μεξικό η τεκίλα αποτελεί εθνικό προϊόν και παράγεται από το φυτό Agave (αγαύη). Η υψηλή παραγωγή σακχάρου στον πυρήνα του φυτού είναι το κύριο χαρακτηριστικό που το καθιστά κατάλληλο για την παρασκευή αλκοολούχων ποτών. Η τεκίλα παράγεται με την αφαίρεση της καρδιάς του φυτού στο δωδέκατο έτος της ηλικίας του. Μάλιστα παράγεται από μια συγκεκριμένη ποικιλία φυτού την περίφημη μπλε αγαύη που ευδοκιμεί στις ξηρές ορεινές περιοχές του Μεξικού. Οι αγαύες καθαρίζονται από τα φύλλα και στη συνέχεια περνούν από ειδική επεξεργασία για να ληφθεί η αλκοόλη.
Η τεκίλα περνάει από διπλή απόσταξη και παλαιώνει για μήνες μέσα σε δρύϊνα βαρέλια. Ανάλογα με τον χρόνο ωρίμανσης στα βαρέλια χωρίζεται σε διάφορους τύπους: blanco, reposado, anejo.
OK??? Όλα καλά??? ρωτάει ο Πάντσο μετά τις δοκιμές, συνεχίζουμε??
Ναι, ναι Vamos......
Βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο, τον Quintana Roo C-1, ο οποίος διατρέχει την ανατολική ακτογραμμή με μοναδική θέα στην φουρτουνιασμένη Καραϊβική.
" The Other Side of Cozumel " αποκαλούν οι ντόπιοι αυτό το κομμάτι του νησιού, στο οποίο μπορείς να ανακαλύψεις κρυμμένες παραλίες και βραχώδεις σχηματισμούς χωρίς τις ορδές των τουριστών που κατακλύζουν τις άλλες πιο διάσημες περιοχές του Cozumel.
Σταματήσαμε σε μια διπλή παραλία, χωρίς πολύ κόσμο, με κάνα δυο μπαράκια πάνω στο κύμα και φυσικά αιώρες.
Τα βράχια που χώριζαν τις δυο παραλίες σχημάτιζαν μεγάλες σπηλιές γεμάτες καβούρια και τα μεγάλα κύματα της φουρτουνιασμένης θάλασσας που έσκαγαν με θόρυβο στις τρύπες, δημιουργούσαν μια υπόκωφη, παράξενη μουσική επένδυση στο τοπίο.
Εδώ δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα και οι ανέσεις είναι σχεδόν πρωτόγονες.
Επόμενος προορισμός το διάσημο Punta Sur Park-Ecological Reserve με τον Faro Celarain, τα αρχαία των Μάγιας και τη λιμνοθάλασσα με την άγρια πανίδα. Η ξύλινη πλατφόρμα με το παρατηρητήριο μέσα στη λίμνη είναι ένας μοναδικός τρόπος για να έρθεις πιο κοντά στη φύση και να δεις πουλιά να βουτούν στα νερά αρπάζοντας το γεύμα τους, χελώνες να κολυμπούν νωχελικά, ακόμη και κροκόδειλους να στέκονται ακίνητοι σαν κορμοί δέντρων παραμονεύοντας το θήραμα τους.
Κροκόδειλος στέκεται ακίνητος και μας παρακολουθεί
Η θέα όμως από την κορυφή του φάρου-ανεβαίνοντας τα 100 στενά σκαλιά- είναι εκείνη που σε αφήνει άφωνο.
Από τη μια πλευρά η παραλία με τα αφρισμένα κύματα και από την άλλη η ήρεμη λιμνοθάλασσα και το πράσινο, είναι μια εικόνα που πάντα θα υπάρχει μέσα μας, να μας θυμίζει τον λόγο για τον οποίο πρέπει να ταξιδεύουμε και να γνωρίζουμε όσες περισσότερες γωνιές του πλανήτη μας μπορούμε.
Η διαδρομή συνεχίστηκε ανάμεσα στην τροπική ζούγκλα για να καταλήξει σ' ένα μικρό, παραδοσιακό ταβερνείο, στο οποίο δοκιμάσαμε αυθεντικό μεξικάνικο φαγητό. Fajitas και tacos με ψάρι ή κοτόπουλο, ροζ ρυζάκι, πουρέ από μαύρα φασόλια και σαλάτα. Απλά καταπληκτικό!!!
Απογευματάκι πλέον επιστρέψαμε στο San Miguel και στο τσακ προλάβαμε το φέρρυ που έφευγε εκείνη τη στιγμή για απέναντι.
Πολύ αργότερα και αφού είχαμε επιστρέψει στην Ελλάδα, θα συνειδητοποιούσαμε ότι ο Πάντσο μας " έκλεψε " από το πρόγραμμα την κρυφή παραλία Punta Sur Beach και δεν μας πήγε ποτέ εκεί.
Ακόμα δεν μπορούμε να εξηγήσουμε μέχρι και σήμερα, πώς και εμείς οι ίδιοι, ξεχαστήκαμε και δεν την αναζητήσαμε κατά τη διάρκεια του tour.
Μάλλον θα φταίνε οι τεκίλες που ήπιαμε μεσημεριάτικα και το μυαλό χαλάρωσε και αφέθηκε........
Ίσως αυτό να είναι μια αφορμή για μια νέα περιπέτεια στο Μεξικό.
Ποιος ξέρει???

Η προτελευταία μέρα ήταν αφιερωμένη στο μεγαλύτερο νησί του Μεξικού και τόπο λατρείας των Μάγιας. Εδώ λατρευόταν η θεά της γονιμότητας Ιξέλ, ενώ αργότερα έγινε στέκι πειρατών όπως του Λαφίτ. Αγαπημένο μέρος και του Ζακ Κουστώ, ο οποίος παρουσίασε πολλές φορές τις υποβρύχιες εξερευνήσεις του.
Σήμερα υποδέχεται πολλούς τουρίστες οι οποίοι καταφτάνουν για να εξερευνήσουν τους υφάλους με την πλούσια τροπική ζωή.
Αυτή τη φορά στο φέρρυ, την μουσική μας επένδυση είχε αναλάβει μια ολόκληρη μπάντα, παρακαλώ.
Ντραμς, μπάσο, σαξόφωνο, βιολί και διασκευές διάσημων μουσικών κομματιών, μας κρατούσαν συντροφιά σε ολόκληρο το ταξίδι.
Είχαν μάλιστα και δικό τους CD, που το πουλούσαν 100 pesos, για να κερδίσουν κάποια χρήματα, τα οποία θα τους επέτρεπαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους στον πλανήτη, που είχαν αρχίσει πριν 3 χρόνια.
Φτάσαμε στο San Miguel και είχαμε αρκετό χρόνο μέχρι το ραντεβού μας για το "Private jeep tour Cozumel" οπότε αρχίσαμε τις βόλτες στη μεγάλη κεντρική πλατεία και τα δρομάκια της πόλης.
Επικρατούσε ηρεμία, κόσμος ελάχιστος και κάποια μαγαζιά ήταν κλειστά.
Τελείως διαφορετική εικόνα από το Isla Mujeres.

Επιστρέψαμε στο λιμάνι κάτω από το μεγάλο άγαλμα με τα πουλιά, περιμένοντας το jeep με τον οδηγό μας. Εμφανίστηκε με καθυστέρηση μισής και πλέον ώρας γιατί όπως μας δικαιολογήθηκε είχαν μπερδέψει τα ραντεβού της ημέρας στο γραφείο. Είχαμε εξ' αρχής μαζί τους κάποια θεματάκια στον τρόπο επικοινωνίας και επιβεβαίωσης του tour.
Τέλος πάντων, ξεκινήσαμε χωρίς να μας χαλάσει το κέφι και η διάθεση.
Πρώτη στάση στο Tequila factory για να μάθουμε όλη τη διαδικασία παραγωγής του διάσημου ποτού και να δοκιμάσουμε φυσικά 4 διαφορετικά είδη τεκίλας και 3 λικέρ με βάση την τεκίλα.
Για το Μεξικό η τεκίλα αποτελεί εθνικό προϊόν και παράγεται από το φυτό Agave (αγαύη). Η υψηλή παραγωγή σακχάρου στον πυρήνα του φυτού είναι το κύριο χαρακτηριστικό που το καθιστά κατάλληλο για την παρασκευή αλκοολούχων ποτών. Η τεκίλα παράγεται με την αφαίρεση της καρδιάς του φυτού στο δωδέκατο έτος της ηλικίας του. Μάλιστα παράγεται από μια συγκεκριμένη ποικιλία φυτού την περίφημη μπλε αγαύη που ευδοκιμεί στις ξηρές ορεινές περιοχές του Μεξικού. Οι αγαύες καθαρίζονται από τα φύλλα και στη συνέχεια περνούν από ειδική επεξεργασία για να ληφθεί η αλκοόλη.
Η τεκίλα περνάει από διπλή απόσταξη και παλαιώνει για μήνες μέσα σε δρύϊνα βαρέλια. Ανάλογα με τον χρόνο ωρίμανσης στα βαρέλια χωρίζεται σε διάφορους τύπους: blanco, reposado, anejo.



OK??? Όλα καλά??? ρωτάει ο Πάντσο μετά τις δοκιμές, συνεχίζουμε??
Ναι, ναι Vamos......
Βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο, τον Quintana Roo C-1, ο οποίος διατρέχει την ανατολική ακτογραμμή με μοναδική θέα στην φουρτουνιασμένη Καραϊβική.
" The Other Side of Cozumel " αποκαλούν οι ντόπιοι αυτό το κομμάτι του νησιού, στο οποίο μπορείς να ανακαλύψεις κρυμμένες παραλίες και βραχώδεις σχηματισμούς χωρίς τις ορδές των τουριστών που κατακλύζουν τις άλλες πιο διάσημες περιοχές του Cozumel.
Σταματήσαμε σε μια διπλή παραλία, χωρίς πολύ κόσμο, με κάνα δυο μπαράκια πάνω στο κύμα και φυσικά αιώρες.
Τα βράχια που χώριζαν τις δυο παραλίες σχημάτιζαν μεγάλες σπηλιές γεμάτες καβούρια και τα μεγάλα κύματα της φουρτουνιασμένης θάλασσας που έσκαγαν με θόρυβο στις τρύπες, δημιουργούσαν μια υπόκωφη, παράξενη μουσική επένδυση στο τοπίο.
Εδώ δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα και οι ανέσεις είναι σχεδόν πρωτόγονες.



Επόμενος προορισμός το διάσημο Punta Sur Park-Ecological Reserve με τον Faro Celarain, τα αρχαία των Μάγιας και τη λιμνοθάλασσα με την άγρια πανίδα. Η ξύλινη πλατφόρμα με το παρατηρητήριο μέσα στη λίμνη είναι ένας μοναδικός τρόπος για να έρθεις πιο κοντά στη φύση και να δεις πουλιά να βουτούν στα νερά αρπάζοντας το γεύμα τους, χελώνες να κολυμπούν νωχελικά, ακόμη και κροκόδειλους να στέκονται ακίνητοι σαν κορμοί δέντρων παραμονεύοντας το θήραμα τους.


Κροκόδειλος στέκεται ακίνητος και μας παρακολουθεί

Η θέα όμως από την κορυφή του φάρου-ανεβαίνοντας τα 100 στενά σκαλιά- είναι εκείνη που σε αφήνει άφωνο.
Από τη μια πλευρά η παραλία με τα αφρισμένα κύματα και από την άλλη η ήρεμη λιμνοθάλασσα και το πράσινο, είναι μια εικόνα που πάντα θα υπάρχει μέσα μας, να μας θυμίζει τον λόγο για τον οποίο πρέπει να ταξιδεύουμε και να γνωρίζουμε όσες περισσότερες γωνιές του πλανήτη μας μπορούμε.

Η διαδρομή συνεχίστηκε ανάμεσα στην τροπική ζούγκλα για να καταλήξει σ' ένα μικρό, παραδοσιακό ταβερνείο, στο οποίο δοκιμάσαμε αυθεντικό μεξικάνικο φαγητό. Fajitas και tacos με ψάρι ή κοτόπουλο, ροζ ρυζάκι, πουρέ από μαύρα φασόλια και σαλάτα. Απλά καταπληκτικό!!!

Απογευματάκι πλέον επιστρέψαμε στο San Miguel και στο τσακ προλάβαμε το φέρρυ που έφευγε εκείνη τη στιγμή για απέναντι.
Πολύ αργότερα και αφού είχαμε επιστρέψει στην Ελλάδα, θα συνειδητοποιούσαμε ότι ο Πάντσο μας " έκλεψε " από το πρόγραμμα την κρυφή παραλία Punta Sur Beach και δεν μας πήγε ποτέ εκεί.
Ακόμα δεν μπορούμε να εξηγήσουμε μέχρι και σήμερα, πώς και εμείς οι ίδιοι, ξεχαστήκαμε και δεν την αναζητήσαμε κατά τη διάρκεια του tour.
Μάλλον θα φταίνε οι τεκίλες που ήπιαμε μεσημεριάτικα και το μυαλό χαλάρωσε και αφέθηκε........
Ίσως αυτό να είναι μια αφορμή για μια νέα περιπέτεια στο Μεξικό.
Ποιος ξέρει???
Attachments
-
169 KB Προβολές: 0
-
275,8 KB Προβολές: 0
-
262,7 KB Προβολές: 0
-
769,3 KB Προβολές: 0
-
696,8 KB Προβολές: 0
Last edited: