evaT

Member
Μηνύματα
2.208
Likes
19.354
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Χιροσίμα Αγάπη μου

Δανείζομαι τον τίτλο από την υπέροχη ομώνυμη ταινία του Αλέν Ρενέ και τώρα που το σκέφτομαι είναι μια καλή ευκαιρία να την ξαναδώ.

Ευδιάθετοι και έμπειροι πια στις μετακινήσεις με τα τρένα, πήραμε ξανά το Shinkansen, σε μιάμιση ωρίτσα κατεβαίναμε στο σταθμό της Χιροσίμα, οι περισσότεροι έρχονται από Κιότο ή Οσάκα για ημερήσια εδώ. Ωστόσο εμείς θα μέναμε δύο βράδια κι επειδή οι τιμές δεν είχαν καμία σχέση με τις προηγούμενες πόλεις, είχα κλείσει δύο ολόκληρα διαμερίσματα, ο καθένας μας θα είχε από μία διπλή κρεβατάρα για την πάρτη του, θα το κάψουμε κυρ Στέφανε.

Αφήσαμε τις βαλίτσες σπίτι και πήραμε το δρόμο για να δούμε τι άλλο; το πάρκο της Ειρήνης, και το Μουσείο της Ατομικής βόμβας, ο Κυριάκος ήταν ήδη εκεί από νωρίτερα, μας προειδοποιούσε για το πλήθος κόσμου, το χασομερήσαμε λίγο να φύγουν τα σχολεία, τελικά είχε ακόμη πολλά παιδάκια όταν φτάσαμε, τουλάχιστον αποφύγαμε τις ουρές.

Στο μεταξύ είμαστε στο νότο πια και το μεσημέρι ο ήλιος ζεματάει λες και έχουμε Μάη κι όχι Νοέμβρη μήνα.

Αυτό είναι το Dome, το μόνο κτίριο διατηρείται από την έκρηξη μέσα στο Πάρκο μνήμης για να θυμίζει την καταστροφή
20251114_133232.jpg

20251114_133417.jpg

Η αίσθηση όταν βρίσκεσαι σε τέτοια μνημεία είναι καταρχάς μια παγωμάρα.

Περπατήσαμε το μεγάλο πάρκο με τα διάσπαρτα μνημεία.
20251114_134544.jpg

20251114_134049.jpg

20251114_135036.jpg

20251114_134623.jpg

20251114_134935.jpg

582047370_686799320855845_3949474433824168196_n.jpg

582177223_672737529047731_4870810093146353433_n.jpg


Mπήκαμε στο μουσείο.

Πρώτα από όλα το ρολόι με την ημερομηνία και ώρα της καταστροφής.

Το αεροσκάφος Enola Gay, έριξε την πρώτη ατομική βόμβα στον κόσμο στη Χιροσίμα το 1945.
Η βόμβα εξερράγη στον αέρα, 600 μέτρα πάνω από την πόλη και έσπειρε τον όλεθρο. Όλες οι υποδομές της πόλη καταστράφηκαν, η βοήθεια άργησε πολύ, ενώ οι διασωθέντες ήδη έλιωναν μέρα με τη μέρα από τα τραύματα και τις ανοιχτές πληγές στο σώμα τους.

Η ραδιενεργή βροχή που ακολούθησε τους αποτελείωσε, οι άνθρωποι διψασμένοι κατάπιναν τις σταγόνες της μαύρης βροχής που έπεσε ανίδεοι για τα καταστροφικά αποτελέσματα.

20251114_135915.jpg


Ξεκινάς με μια προβολή, την αναπαράσταση της έκρηξης που είναι γροθιά στο στομάχι.

- YouTube

και όσο προχωράς βλέπεις φωτογραφίες της πόλης μετά την έκρηξη.
20251114_135936.jpg

20251114_135943.jpg

ενδύματα που περισώθηκαν
20251114_141338.jpg

εδώ βλέπουμε τη σκιά ενός κακομοίρη που περίμενε στα σκαλιά μιας τράπεζας να ανοίξει-στο σημείο 0 της έκρηξης και απλά εξαυλώθηκε! έμεινε μόνο η σκιά του στα σκαλιά, πόσο τρομαχτικό.
20251114_142026.jpg

Υπήρχαν πολλές επιγραφές και ιστορίες για το πως επιλέχθηκε η περιοχή και τη σκοπιμότητα αλλά δεν θα γράψω άλλα, η κατήφεια ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων και όπως έχω ξαναγράψει αλλού, η ανθρωπότητα δεν έχει μάθει από τα λάθη της, ο πλανήτης βιώνει ξανά και ξανά τον όλεθρο του πολέμου σε ένα σωρό περιοχές και δεν ξέρω αν θα καταλήξουμε σε μια ολοκληρωτική καταστροφή και τον οριστικό αφανισμό του ανθρώπινου είδους μαζί με τη βλακεία του, εκτός
αν ο πλανήτης αποφασίσει να μας ξεφορτωθεί νωρίτερα από μόνος του.

Μετά από αυτό το αισιόδοξο μήνυμα, προχωράω με το οδοιπορικό της ημέρας...

Κινήσαμε για το κέντρο της πόλης. Αν και μόνο 80 ετών, η Χιροσίμα είναι κ αυτή άλλη μια άσχημη ιαπωνική πόλη με πολύ μπετόν και καθόλου φαντασία (τις στόλισα όλες!).
Υπήρχε μια ολόιδια κλειστή αγορά, εκεί πέτυχα μπροστά μου το Ichiran που είναι διάσημη αλυσίδα Ramen, όπου μπορείς να απολαύσεις τη σούπα σου μονάχος στο κουτί σου, όπως αρέσκονται οι εσωστρεφείς γιαπωνέζοι.

Η αγορά
20251114_211152.jpg

Να βρε, που κ που ξεφαντώνουν κ αυτοί! Αντροπαρέα μεσημεριανό διάλειμμα από τη δουλειά
20251114_211209.jpg


Εδώ τρώω τη σούπα μου στο booth μόνη μου, παραδίπλα κάθονται οι υπόλοιποι της παρέας και το διακωμωδούμε. Το Ramen τους πάντως τα έσπαγε.
20251114_152113.jpg


Μετά το φαγητό οι γυναίκες με τον Αριβάτσο βγήκαμε για shopping therapy.
Σκόπιμα είχαμε αποφασίσει να αφήσουμε πολλά από τα ψώνια για τη Χιροσίμα, ώστε να μη σέρνουμε επιπλέον βάρος σ όλη τη χώρα.

Βρήκαμε το πολυκατάστημα Don Quijote και ξαμολυθήκαμε.
Δείτε το ράφι με τα Kit Kat για μία γεύση μόνο! Είχε ξεχωριστό για κάθε διαφορετική εκδοχή.
20251114_163923.jpg


Ψώνισα τα υπόλοιπα καλλυντικά που ήθελα και τα σοκολατάκια μου και θα σας τα δείξω μαζεμένα στο τέλος όπως τα παράταξα όταν επέστρεψα σπίτι μου.

Ο Αριβάτσο με βοήθησε με τις βαριές τσάντες (τι παιδί!) και γυρίσαμε για ξεκούραση.
Αργότερα ξαναβγήκαμε τσάρκα για τη νυχτερινή ζωή, η Χιροσίμα έβγαζε μια πιο χαλαρή όψη, δεν σε άγχωνε, δεν ήταν καν τόσο καθαρή, ενώ εκεί που βρεθήκαμε, πολλά από τα μπαράκια έδειχναν ή άραγε ήταν; κάπως ύποπτα...δεν φοβηθήκαμε ακριβώς,η όλη ατμόσφαιρα όμως θύμιζε κακόφημη συνοικία.

Ξετρυπώσαμε ένα εξαιρετικό ταβερνείο σε όροφο, εκεί μας βρήκε ο Κυριάκος, καθίσαμε όλοι μαζί παρέα, φάγαμε κι ήπιαμε τις μπύρες μας, εκείνος ήταν στην αρχή του ταξιδιού του και μεις στο.... παρά πέντε, ανταλλάξαμε τις απόψεις μας που κάπως διέφεραν, αλλά αυτά θα τα πούμε στο τέλος.
20251114_224055.jpg


'Αλλωστε για την επόμενη είχαμε κατά νου μια από τις ωραιότερες εκδρομές που μπορεί να κάνει κανείς στη χώρα, αυτή στο νησάκι Miyajima.
Κανονίσαμε να ξυπνήσουμε όπως ήθελε το σώμα του καθενός και να συναντηθούμε όλοι μαζί εκεί.

Κυριάκο αν δε το κατάλαβες, χαλαρά έχεις ήδη μπει στην ομάδα μου :haha:
 

Attachments

Last edited:

Kyriakao

Member
Μηνύματα
347
Likes
1.887
Επόμενο Ταξίδι
Συνεχώς αυτο ψάχνω!
Ταξίδι-Όνειρο
ματσου πιτσου,περου
Κυριάκο αν δε το κατάλαβες, χαλαρά έχεις ήδη μπει στην ομάδα μου :haha:
Αρνούμαι να μπω στην ομάδα χωρίς το αντίστοιχο Γιαπωνέζικο όνομα!!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
7.963
Likes
64.421
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Καταπληκτικό το μουσείο και το πάρκο, είναι από τα πράγματα που οπωσδήποτε θέλω να δω κι εγώ στη χώρα.

σε μια ολοκληρωτική καταστροφή και τον οριστικό αφανισμό του ανθρώπινου είδους μαζί με τη βλακεία του, εκτός
αν ο πλανήτης αποφασίσει να μας ξεφορτωθεί νωρίτερα από μόνος του.
Αμήν!
ενώ εκεί που βρεθήκαμε, πολλά από τα μπαράκια έδειχναν ή άραγε ήταν; κάπως ύποπτα...δεν φοβηθήκαμε ακριβώς,η όλη ατμόσφαιρα όμως θύμιζε κακόφημη συνοικία.
Όπως πρέπει να είναι οι σωστές οι πόλεις. Φύγαμε! :cool:


Αρνούμαι να μπω στην ομάδα χωρίς το αντίστοιχο Γιαπωνέζικο όνομα!!
Εγώ δε θα 'μπαινα καθόλου στη θέση σου. Θέλει αυστηρή στρατιωτική πειθαρχία, δεν είμαστε για τέτοια. :haha:
 

evaT

Member
Μηνύματα
2.208
Likes
19.354
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Miyajima με guest star τον Κυριγίτσου

Το google maps μας έστειλε να αλλάξουμε τρένο κάπου στο πουθενά...Εκεί ένας φιλότιμος οδηγός επιστράτευσε όσα αγγλικά ήξερε για να μας δώσει να καταλάβουμε ότι έπρεπε να γυρίσουμε πίσω για να βρούμε το σωστό τρένο.

Μέχρι να γίνει αυτό, πέρασε κ άλλη ώρα, εκνευριστήκαμε, παστωθήκαμε και τελικά φτάσαμε μετά τις 12 στο πορθμείο για να πάρουμε το φέρυ για το νησάκι Μiyajima.
20251115_122322.jpg

αυτά ήταν τα καραβάκια, είχε διάφορες εταιρείες, φόρτωναν κ έφευγαν.
20251115_122357.jpg


Ο καιρός ήταν μια τρέλα, λιακάδα κ ευχάριστη θερμοκρασία, πράγμα που ενθάρρυνε βέβαια και όλους τους γηγενείς, είχε έναν απίστευτο χαμό.

Υπερτουριστίλα περίμενα, Ιάπωνες μας προέκυψαν. Τελικά μάθαμε πως εκείνη τη μέρα γιόρταζαν το ετήσιο φθινοπωρινό φεστιβάλ, όπου πραγματοποιείται η τελετή της φωτιάς, οι καλόγεροι περπατάνε πάνω σε κάρβουνα, αναβιώνοντας ένα αρχαίο τελετουργικό που ξορκίζει το κακό και προκαλεί υγεία και καλοτυχία.
'Άθελά μας λοιπόν, πέσαμε στο εβέντ της χρονιάς, όχι ότι οι τουρίστες ήταν λιγότεροι.

Εν πλω συναντάς το διάσημο Torii Gate, βρήκα ευκαιρία να τους στολίσω πάλι, που πήγαν κ έβαλαν μια πύλη μέσα στο νερό κι αν δεν ήταν το ινσταγκράμ ούτε η μάνα του θα το ήξερε.
Αυτή τη φορά είχα πέσει έξω.

Το νησάκι είναι καταπράσινο, πανέμορφο με πολλές κρυμμένες γωνιές, που ανακαλύπταμε όσο το τριγυρίζαμε.

Πρώτα από όλα όμως στο Torii για να φωτογραφηθούμε και μεις (άλλες ψωνάρες)

Εκείνη την ώρα είχε άμπωτη
20251115_130517.jpg

'Οχι δεν εξαφανίστηκε ο κόσμος, τον ...εξαφάνισε εύκολα το ΑΙ :haha:
20251115_132110(1).jpg


Προχωρήσαμε προς το Ναό Daishoin

στην είσοδο πέτυχα αυτό το είδωλο! 75+ ο κυριούλης, αλλά φάσιο άικο. Γαβαλάς!
20251115_132924.jpg

20251115_133059.jpg

20251115_133424.jpg


δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο, φύγαμε και προχωρήσαμε προς το βουνό
Στο μεταξύ συναντηθήκαμε με τον Κυριγίτσου (βαφτίστηκε κ αυτός!) @Kyriakao και κάναμε τις βόλτες μας παρέα.

το τοπίο είχε φορέσει κ αυτό τα καλά του
20251115_135321.jpg


Εδώ πέσαμε στην τελετή με τα κάρβουνα. Είχε μαζευτεί όλος ο ντουνιάς, όπως φαίνεται, τρυπώσαμε να δούμε την τελετή, σκέτη λαμογιά! Σε σβησμένα κάρβουνα πατούσαν, συμμετείχαν μάλιστα και κάμποσοι δήθεν πιστοί, σιγά μη σκίσετε κανένα καλσόν, κάποιος να τους ενημερώσει ότι οι Αναστενάρηδες στο Λαγκαδά θεσσαλονίκης περπατούσαν σε ΑΝΑΜΕΝΑ κάρβουνα κυριαρχώντας στο επακόλουθο έγκαυμα, προκαλώντας το θαυμασμό των πάντων- παιδάκι ήμουνα όταν με πήγαν εκεί κ ακόμα θυμάμαι το δέος που μου είχε προκαλέσει το θέαμα.
20251115_140235.jpg


20251115_140249.jpg

20251115_140302.jpg


Ανέβαινες ένα μονοπάτι το οποίο σ έβγαζε κάθε φορά σ ένα ξεχωριστό μέρος.
20251115_140527.jpg

20251115_140731.jpg

20251115_140813.jpg

καθοδόν βλέπαμε δεκάδες μικρούς βούδες μ αυτά τα πλεκτά σκουφάκια
20251115_141028.jpg

20251115_143319.jpg

20251115_143326.jpg

20251115_143416.jpg

Ψάξαμε στο ιντερνέτ και μάθαμε ότι οι μικροί βούδες αναπαριστούν παιδάκια που αρρώστησαν και πέθαναν, τα σκουφάκια τα πλέκουν οι ντόπιοι για να τα κρατούν ζεστά.
Πολύ γλυκό θέαμα.

Η διαδρομή ήταν πανέμορφη, γεμάτη hidden gems
582105243_3935375130093135_5498572111118334504_n.jpg


Όταν κατεβήκαμε η πύλη πατούσε πλέον σε νερό!
20251115_131812.jpg

που όσο περνούσε η ώρα ανέβαινε
20251115_144541.jpg

received_2213848575803846.jpeg

η ομαδική
received_1135198288818604.jpeg


Βγήκαμε στα μαγαζάκια, λογής λογής σουβενιράδικα αλλά και πολλά φαγάδικα όπου φτιάχνουν κυρίως ένα τοπικό σουβλάκι με στρείδια (ούτε να τα μυρίσω θέλω)
20251115_145545.jpg

ο Αριβάτσο πήρε ένα χταποδάτο
582393556_1341960754093762_3214589456673669596_n.jpg


Σκόπιμα περιμέναμε το σούρουπο για να δούμε την πύλη στο ηλιοβασίλεμα
20251115_164916.jpg

Κολάζ
20251115_201905.jpg


Στην επιστροφή μοιραστήκαμε. Εγώ με τον Σαλαμικασεράκη και τον Κυριγίτσου πήραμε το τρένο εξπρές με σκοπό να πάμε απευθείας για Okonomiyaki (η σπεσιαλιτέ της Χιροσίμα).
Οι υπόλοιποι πήραν το τραμ που σε βγάζει κατευθείαν σπίτι μας.

Aπέναντι από το σταθμό της πόλης έχει ένα πολυόροφο κτίριο, shop-in-a-shop με δεκάδες μαγαζιά που φτιάχνουν το παραδοσιακό Okonomiyaki.
Που βασικά περιέχει λάχανο, κρέπα πάνω κάτω, μπέικον, νουντλς και γέμιση της προτίμησής σου, θαλασσινά ή κοτόπουλο, πικάντικο ή κανονικό, έχει για όλα τα γούστα.

Ωραία φάση!
20251115_183137.jpg

20251115_183753.jpg

20251115_183748.jpg

'Ετοιμο! και πεντανόστιμο.
20251115_185159.jpg

received_868515155833095.jpeg


εδώ όλη η παρασκευή σε βιντεάκι
- YouTube

γλύφαμε και τα δάχτυλά μας

Στην επιστροφή, νύχτα πια, περάσαμε ξανά από το Πάρκο της Ειρήνης, να το φωτογραφήσουμε χωρίς κόσμο, οι περισσότεροι έρχονται ημερήσια για επίσκεψη στο μουσείο, το βράδι η πόλη ησυχάζει, κινείσαι πολύ πιο ανθρώπινα από τις υπόλοιπες πόλεις και νιώθεις περισσότερο τον τρόπο ζωής των ντόπιων.

Στο σκοτάδι ήταν ακόμα πιο ανατριχιαστικό.
received_25169598052694293.jpeg

582642334_1346466567219150_5936359604049366435_n.jpg

582079940_1376045744303375_2526866024260308839_n.jpg


Αποχαιρετιστήκαμε με τον Κυριγίτσου που θα συνέχιζε το ταξίδι του προς το Κιότο και βορειότερα, ενώ εμάς μας έμενε μία τελευταία ημέρα στη χώρα, για την οποία το μενού είχε ημερήσια εκδρομή προς δύο επαρχιακές πόλεις παγκοσμίως άγνωστες, με λιγότερο τουρισμό, τα κορμιά μας είχαν βαρύνει από τα πολλά χιλιόμετρα, τα μάτια μας ήταν γεμάτα από εικόνες, είμασταν χορτασμένοι, ωστόσο θέλαμε και λίγο ακόμη, άλλο ένα κεφάλαιο και έναν όμορφο επίλογο πριν το αναπόφευκτο αντίο.
 
Last edited:

Smaragda53

Member
Μηνύματα
1.245
Likes
2.895
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Υποτίθεται, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, ότι με την ατομική βόμβα θα έβαζε ο ανθρωπος μυαλο... (ετσι τουλάχιστον προσπαθησαν να μας πεισουν καποτε) αμ δε...
 
Last edited:

evaT

Member
Μηνύματα
2.208
Likes
19.354
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Kurashiki - Okayama - Korakuen Garden, τα ξετρυπώσαμε όλα

Περιχαρείς πήραμε λεωφορείο για τον κεντρικό σταθμό της Χιροσίμα να ψάξουμε τρένο για την πρώτη πόλη. Τα είχα αφήσει ολίγον χύμα για την τελευταία μέρα, να κάνουμε ή να μην κάνουμε την εκδρομή ανάλογα τα κέφια μας.

Το Shinkansen θα μας κόστιζε περίπου 75 ευρώ και για τις δύο διαδρομές, ακριβά δηλαδή, σίγουρα όμως θα υπήρχε κάποιο τοπικό τρένο να εξυπηρετεί τη διαδρομή φθηνότερα, Σίγουρα;;;
Στο γκισέ μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε μεν, αλλά δεν ήταν απευθείας, 30 λεπτά διαρκούσε με το γρήγορο τρένο, σχεδόν 3ωρο με το τοπικό! 'Ελεος, καρβουνιάρης στην Ιαπωνία;; :shock:

Κάναμε μια μικρή σύσκεψη να πάρουμε αποφάσεις. Αναρωτηθήκαμε αν άξιζε να δώσουμε τόσα χρήματα για μια ημερήσια, ήταν ένα ρίσκο.

Η Χιροσίμα όμως δεν είχε κάτι άλλο να μας προσφέρει, δεν ήταν ώρα για τσιγγουνιές.
Σκάσαμε τα 75, πήραμε εισιτήρια για Okayama, από κει σε 20 λεπτά με το τοπικό τρένο βρεθήκαμε στο γραφικό Kurashiki, μεσημεράκι Κυριακής με τον κόσμο να απολαμβάνει ήσυχες βόλτες.

Μπίνγκο! Πετύχαμε μέρος χωρίς άπειρους δυτικούς, μετρημένους στα δάχτυλα, για την ακρίβεια, η πλειονότητα ήταν Ιάπωνες που έκαναν την κυριακάτικη τσάρκα τους δίπλα από το ποτάμι

Η παλιά πόλη είχε μια γραφικότητα, στα οικεία, σκούρα, ελαφρώς καταθλιπτικά χρώματα της Ιαπωνίας.
20251116_132629.jpg

20251116_133330.jpg

20251116_133410.jpg

20251116_133536.jpg

20251116_140741.jpg


Βγήκαμε στο ποτάμι
20251116_140842.jpg

20251116_140908.jpg

στις όχθες πανικός βέβαια
20251116_142036.jpg

20251116_142043.jpg

20251116_142504.jpg

20251116_142751.jpg

581976108_658250487223845_6528549468050049846_n.jpg

Messenger_creation_C08F3AE7-54A0-48B2-BA6B-89A656C416C5.jpeg

582123778_863293302787697_8633984345343809911_n.jpg


Πανέμορφο!
Χαρούμενοι που μας δικαίωνε η επιλογή μας, βιαστήκαμε για να προλάβουμε και τους κήπους της Okayama πριν πέσει το φως.

H Okayama λοιπόν δεν είναι κανένα χωριό, έχει 800 χιλιάδες κατοίκους, ακολουθεί όμως εύκολα την ασχήμεια των λοιπών ιαπωνικών πόλεων. Ο αστικός ιστός έχει μόνο μπετόν, δρόμους και κτίρια χωρίς φαντασία. Μαλωμένοι με την αρχιτεκτονική....Πιθανώς να τα κατασκευάζουν έτσι για να είναι ανθεκτικά στους σεισμούς, δεν ξέρω.

Εμείς πάλι είχαμε έρθει για τους κήπους Korakuen που περιλαμβάνονται σε μια λίστα με τους 3 ωραιότερους κήπους της Ιαπωνίας. Δεδομένου ότι δεν είχαμε δει τους Shinjuku Gardens στο Τόκιο, αυτό είχε ένα ενδιαφέρον.

Το κάστρο της Okayama, εντυπωσιακότατο.
20251116_155220.jpg

d6f9cd46-91e5-4c2f-9267-7e286ffc8a64.jpg

20251116_155642.jpg

582053164_680169885171525_40048356899664652_n.jpg


Προχωρήσαμε για τους κήπους, πληρώνεις εισιτήριο, γενικά οι είσοδοι στη χώρα είναι φθηνές, συνήθως γύρω στα 400-600 γιεν.

Δεν ξέρω πως είναι οι άλλοι δύο κήποι της λίστας, όμως ετούτος εδώ ήταν σαν παραμύθι. 'Οαση για τα μάτια. Ευτυχώς προλάβαμε να βγάλουμε μερικές αξιοπρεπείς φωτογραφίες πριν αρχίσει να πέφτει το σκοτάδι.

Αφήνω τις εικόνες να τα πουν όλα.
20251116_161957.jpg

20251116_162208.jpg

582042694_854898140316885_7619726387762535660_n.jpg

20251116_163058.jpg

582009595_1822378831729053_3183322752500504186_n.jpg

582969068_2067522603990141_5703187329071512913_n.jpg


Μα τι χρώματα, τι ομορφιά! Δεν θέλαμε να φύγουμε, είχαν ανάψει φαναράκια παντού κ όλος ο κόσμος περίμενε να πέσει το σκοτάδι. Το ίδιο κάναμε και μεις, δεν βιαζόμασταν.

Το θέαμα στο σούρουπο ήταν εξίσου εντυπωσιακό
579877767_1370703097898013_6665688625348639292_n (1).jpg

20251116_172602.jpg

received_3898799533675731.jpeg

received_1363577621874435.jpeg

582353221_838317865255499_8132668620202206152_n.jpg

582525151_1560438695300498_326246591713384245_n.jpg


Εντάξει, τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Στην επιστροφή συμφωνήσαμε ομόφωνα ότι ο επίλογος δε γινόταν να είναι περισσότερο θεαματικός. Μέχρι κι ο Σαλαμοκασεράκης ενθουσιάστηκε :p

Πριν φτάσουμε στο σταθμό, πέτυχα κ αυτό. Νικήτρια κ αυτή στα κρεμαστούλια
received_1354482292809056.jpeg


Για το τελευταίο δείπνο στη χώρα επιλέχθηκε ένα μπεργκεράδικο που είχαν ξετρυπώσει τα παιδιά την προηγούμενη μέρα, όσο εμείς τσακίζαμε τα Okonomiyaki.

Κλασσικά το τελευταίο τραπέζι μου το κερνάνε για να με ευχαριστήσουν για την οργάνωση. (τους άρεσε δεν τους άρεσε :haha:)

Εγώ χτύπησα αυτό
20251116_205003.jpg


Κι εθιμοτυπικά ακολούθησε η κατάθεση των εντυπώσεων του ταξιδιού από τον καθένα ξεχωριστά.

'Εχουμε και λέμε:

Τασουσίρο: Μόνο που βρέθηκα, είπε στην Ιαπωνία, είδα επιτέλους το Χάτσικο και τη Χιροσίμα είμαι πανευτυχής. Λακωνικός.
Αριβάτσο: Αντίθετα από τον Τασουσίρο, πήρε το βήμα και δεν έλεγε να το βουλώσει, γνωστός τζαναμπέτης, γκρίνιαξε για το ιντερνέτ, για τα λεωφορεία, την περίμενε πιο αυτοματοποιημένη είπε, ο κλασσικός τύπος του βλέπω το ποτήρι μισοάδειο, δεν θυμάμαι να είπε κάτι που του άρεσε. Στο τέλος απλά τον σταμάτησα, να μιλήσει και κανένας άλλος.
Νατασούκο: Επίσης διαμαρτυρήθηκε για την καθαριότητα-την περίμενε πιο καθαρή, της άρεσε περισσότερο το Κυότο και η Χιροσίμα και δήλωσε με σιγουριά ότι πρόκειται περί ταξιδάρας.
Κάτσικο: Δεν θυμάμαι καθόλου τι είπε αλλά υποθέτω κάτι παρόμοιο με τη μάνα της.
Σαλαμοκασεράκης: ο ιδιότροπος σόλο, off the beaten path τράβελερ της παρέας, έκανε cancel με τη μία σε όλα τα αξιοθέατα που είχαμε επισκεφτεί, επειδή έπρεπε να βρει κάτι θετικό για να μην τον πάρουμε με τις πέτρες, είπε πως του άρεσε το τουρ που έκανε με τον Κυριγίτσου, το σπίτι στο Κιότο που ταλαιπώρησε τους υπόλοιπους και η μέρα στην Οκαγιάμα που μόλις είχε παρέλθει.

Είμαστε μια ωραία παρέα όμως, είμαστε...

Τη δική μου άποψη λέω να την αφήσω για τον τελικό απολογισμό. Στον επίλογο. Για να απλώσω σεντόνι.

Η αλήθεια είναι πως όταν φεύγεις από έναν τόπο τόσο μακρινό που σου χάρισε πολλές, ποικίλες στιγμές, βγαίνει μια μικρή θλίψη. Το ταξίδι μας δεν τελείωνε ακόμη-είχαμε μπροστά δύο γεμάτες μέρες στο Αμπού Ντάμπι, όμως εμείς νιώθαμε ότι ο κύκλος είχε ήδη κλείσει.

Η επόμενη μέρα ήταν μόνο τρένα και πτήσεις, θα συνεχίσω όμως με δύο χορταστικά κεφάλαια από τα ΗΑΕ-επίσημη πρώτη για όλους, αλλάζουμε ήπειρο, εποχή και το ταξίδι συνεχίζεται για λίγο ακόμη.
 

Attachments

Last edited:

Smaragda53

Member
Μηνύματα
1.245
Likes
2.895
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Kurashiki - Okayama - Korakuen Garden, τα ξετρυπώσαμε όλα

Περιχαρείς πήραμε λεωφορείο για τον κεντρικό σταθμό της Χιροσίμα να ψάξουμε τρένο για την πρώτη πόλη. Τα είχα αφήσει ολίγον χύμα για την τελευταία μέρα, να κάνουμε ή να μην κάνουμε την εκδρομή ανάλογα τα κέφια μας.

Το Shinkansen θα μας κόστιζε περίπου 75 ευρώ και για τις δύο διαδρομές, ακριβά δηλαδή, σίγουρα όμως θα υπήρχε κάποιο τοπικό τρένο να εξυπηρετεί τη διαδρομή φθηνότερα, Σίγουρα;;;
Στο γκισέ μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε μεν, αλλά δεν ήταν απευθείας, 30 λεπτά διαρκούσε με το γρήγορο τρένο, σχεδόν 3ωρο με το τοπικό! 'Ελεος, καρβουνιάρης στην Ιαπωνία;; :shock:

Κάναμε μια μικρή σύσκεψη να πάρουμε αποφάσεις. Αναρωτηθήκαμε αν άξιζε να δώσουμε τόσα χρήματα για μια ημερήσια, ήταν ένα ρίσκο.

Η Χιροσίμα όμως δεν είχε κάτι άλλο να μας προσφέρει, δεν ήταν ώρα για τσιγγουνιές.
Σκάσαμε τα 75, πήραμε εισιτήρια για Okayama, από κει σε 20 λεπτά με το τοπικό τρένο βρεθήκαμε στο γραφικό Kurashiki, μεσημεράκι Κυριακής με τον κόσμο να απολαμβάνει ήσυχες βόλτες.

Μπίνγκο! Πετύχαμε μέρος χωρίς άπειρους δυτικούς, μετρημένους στα δάχτυλα, για την ακρίβεια, η πλειονότητα ήταν Ιάπωνες που έκαναν την κυριακάτικη τσάρκα τους δίπλα από το ποτάμι

Η παλιά πόλη είχε μια γραφικότητα, στα οικεία, σκούρα, ελαφρώς καταθλιπτικά χρώματα της Ιαπωνίας.
View attachment 520432
View attachment 520433
View attachment 520434
View attachment 520435
View attachment 520436

Βγήκαμε στο ποτάμι
View attachment 520437
View attachment 520438
στις όχθες πανικός βέβαια
View attachment 520439
View attachment 520440
View attachment 520441
View attachment 520442
View attachment 520443
View attachment 520444
View attachment 520446

Πανέμορφο!
Χαρούμενοι που μας δικαίωνε η επιλογή μας, βιαστήκαμε για να προλάβουμε και τους κήπους της Okayama πριν πέσει το φως.

H Okayama λοιπόν δεν είναι κανένα χωριό, έχει 800 χιλιάδες κατοίκους, ακολουθεί όμως εύκολα την ασχήμεια των λοιπών ιαπωνικών πόλεων. Ο αστικός ιστός έχει μόνο μπετόν, δρόμους και κτίρια χωρίς φαντασία. Μαλωμένοι με την αρχιτεκτονική....Πιθανώς να τα κατασκευάζουν έτσι για να είναι ανθεκτικά στους σεισμούς, δεν ξέρω.

Εμείς πάλι είχαμε έρθει για τους κήπους Korakuen που περιλαμβάνονται σε μια λίστα με τους 3 ωραιότερους κήπους της Ιαπωνίας. Δεδομένου ότι δεν είχαμε δει τους Shinjuku Gardens στο Τόκιο, αυτό είχε ένα ενδιαφέρον.

Το κάστρο της Okayama, εντυπωσιακότατο.
View attachment 520447
View attachment 520448
View attachment 520449
View attachment 520451

Προχωρήσαμε για τους κήπους, πληρώνεις εισιτήριο, γενικά οι είσοδοι στη χώρα είναι φθηνές, συνήθως γύρω στα 400-600 γιεν.

Δεν ξέρω πως είναι οι άλλοι δύο κήποι της λίστας, όμως ετούτος εδώ ήταν σαν παραμύθι. 'Οαση για τα μάτια. Ευτυχώς προλάβαμε να βγάλουμε μερικές αξιοπρεπείς φωτογραφίες πριν αρχίσει να πέφτει το σκοτάδι.

Αφήνω τις εικόνες να τα πουν όλα.
View attachment 520452
View attachment 520453
View attachment 520456
View attachment 520454
View attachment 520457
View attachment 520458

Μα τι χρώματα, τι ομορφιά! Δεν θέλαμε να φύγουμε, είχαν ανάψει φαναράκια παντού κ όλος ο κόσμος περίμενε να πέσει το σκοτάδι. Το ίδιο κάναμε και μεις, δεν βιαζόμασταν.

Το θέαμα στο σούρουπο ήταν εξίσου εντυπωσιακό
View attachment 520459
View attachment 520460
View attachment 520461
View attachment 520462
View attachment 520463
View attachment 520464

Εντάξει, τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Στην επιστροφή συμφωνήσαμε ομόφωνα ότι ο επίλογος δε γινόταν να είναι περισσότερο θεαματικός. Μέχρι κι ο Σαλαμοκασεράκης ενθουσιάστηκε :p

Πριν φτάσουμε στο σταθμό, πέτυχα κ αυτό. Νικήτρια κ αυτή στα κρεμαστούλια
View attachment 520465

Για το τελευταίο δείπνο στη χώρα επιλέχθηκε ένα μπεργκεράδικο που είχαν ξετρυπώσει τα παιδιά την προηγούμενη μέρα, όσο εμείς τσακίζαμε τα Okonomiyaki.

Κλασσικά το τελευταίο τραπέζι μου το κερνάνε για να με ευχαριστήσουν για την οργάνωση. (τους άρεσε δεν τους άρεσε :haha:)

Εγώ χτύπησα αυτό
View attachment 520466

Κι εθιμοτυπικά ακολούθησε η κατάθεση των εντυπώσεων του ταξιδιού από τον καθένα ξεχωριστά.

'Εχουμε και λέμε:

Τασουσίρο: Μόνο που βρέθηκα, είπε στην Ιαπωνία, είδα επιτέλους το Χάτσικο και τη Χιροσίμα είμαι πανευτυχής. Λακωνικός.
Αριβάτσο: Αντίθετα από τον Τασουσίρο, πήρε το βήμα και δεν έλεγε να το βουλώσει, γνωστός τζαναμπέτης, γκρίνιαξε για το ιντερνέτ, για τα λεωφορεία, την περίμενε πιο αυτοματοποιημένη είπε, ο κλασσικός τύπος του βλέπω το ποτήρι μισοάδειο, δεν θυμάμαι να είπε κάτι που του άρεσε. Στο τέλος απλά τον σταμάτησα, να μιλήσει και κανένας άλλος.
Νατασούκο: Επίσης διαμαρτυρήθηκε για την καθαριότητα-την περίμενε πιο καθαρή, της άρεσε περισσότερο το Κυότο και η Χιροσίμα και δήλωσε με σιγουριά ότι πρόκειται περί ταξιδάρας.
Κάτσικο: Δεν θυμάμαι καθόλου τι είπε αλλά υποθέτω κάτι παρόμοιο με τη μάνα της.
Σαλαμοκασεράκης: ο ιδιότροπος σόλο, off the beaten path τράβελερ της παρέας, έκανε cancel με τη μία σε όλα τα αξιοθέατα που είχαμε επισκεφτεί, επειδή έπρεπε να βρει κάτι θετικό για να μην τον πάρουμε με τις πέτρες, είπε πως του άρεσε το τουρ που έκανε με τον Κυριγίτσου, το σπίτι στο Κιότο που ταλαιπώρησε τους υπόλοιπους και η μέρα στην Οκαγιάμα που μόλις είχε παρέλθει.

Είμαστε μια ωραία παρέα όμως, είμαστε...

Τη δική μου άποψη λέω να την αφήσω για τον τελικό απολογισμό. Στον επίλογο. Για να απλώσω σεντόνι.

Η αλήθεια είναι πως όταν φεύγεις από έναν τόπο τόσο μακρινό που σου χάρισε πολλές, ποικίλες στιγμές, βγαίνει μια μικρή θλίψη. Το ταξίδι μας δεν τελείωνε ακόμη-είχαμε μπροστά δύο γεμάτες μέρες στο Αμπού Ντάμπι, όμως εμείς νιώθαμε ότι ο κύκλος είχε ήδη κλείσει.

Η επόμενη μέρα ήταν μόνο τρένα και πτήσεις, θα συνεχίσω όμως με δύο χορταστικά κεφάλαια από τα ΗΑΕ-επίσημη πρώτη για όλους, αλλάζουμε ήπειρο, εποχή και το ταξίδι συνεχίζεται για λίγο ακόμη.
Το τελευταίο ήταν και το καλύτερο μου φαίνεται! Ονειρικές φωτογραφίες και σούπερ χάμπουργκερ!
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.317
Μηνύματα
944.030
Μέλη
39.984
Νεότερο μέλος
logothetis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom