Ryanair Ryanair και καθυστερήσεις;

Devforge

New Member
Μηνύματα
2
Likes
1
η συζηγος ταξιδευε με τη μικρη (< 1 ετους) στις 16 σεπτεμβριου απο αθηνα λονδινο FR12. Πληρωσαμε 200 σχεδον για εισητηριο με αναχωρηση 1605 μμ.
καθυστερηση πτησης για οχταωρο και η ραιαν αρνειται οτι εκανε κατι λαθος, δε δινει καμια αποζημιωση και αρνειται να πει τι εγινε με το αεροπλανο...

Τελικα πεταξαν 1230 πμ μεσανυχτα δηλαδη, και επρεπε να τους παρω απο το στανστεντ στις 3 το πρωι. Η αλλη επιλογη ηταν να πεταξουν 630 το πρωι αλλα εκλεισε αυτη η επιλογη αμεσως.

η civil aviation authority δε μπορει να χειριστει την υποθεση γιατι ειναι εκτος αγγλιας. πηγα στο resolver μπας και βγαλω ακρη.

Οποιος γνωριζει κατι για τη διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω ας με ενημερωσει..
Η ραιαν παντως για μενα δεν ειναι εταιρεια με φιλοτιμο ουτε με αξιοπιστια.. και η δικαιολογια των φτηνων πτησεων δεν αρμοζει σε τουτη τη περιπτωση (200αρι πηγε μαζι με το 50αρι που χρεωσαν βαλιτσες)... ουτε ξενοδοχειο για τη γυναικα κ το παιδι..
 
  • Like
Reactions: Pel
Μηνύματα
66
Likes
25
η συζηγος ταξιδευε με τη μικρη (< 1 ετους) στις 16 σεπτεμβριου απο αθηνα λονδινο FR12. Πληρωσαμε 200 σχεδον για εισητηριο με αναχωρηση 1605 μμ.
καθυστερηση πτησης για οχταωρο και η ραιαν αρνειται οτι εκανε κατι λαθος, δε δινει καμια αποζημιωση και αρνειται να πει τι εγινε με το αεροπλανο...

Τελικα πεταξαν 1230 πμ μεσανυχτα δηλαδη, και επρεπε να τους παρω απο το στανστεντ στις 3 το πρωι. Η αλλη επιλογη ηταν να πεταξουν 630 το πρωι αλλα εκλεισε αυτη η επιλογη αμεσως.

η civil aviation authority δε μπορει να χειριστει την υποθεση γιατι ειναι εκτος αγγλιας. πηγα στο resolver μπας και βγαλω ακρη.

Οποιος γνωριζει κατι για τη διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω ας με ενημερωσει..
Η ραιαν παντως για μενα δεν ειναι εταιρεια με φιλοτιμο ουτε με αξιοπιστια.. και η δικαιολογια των φτηνων πτησεων δεν αρμοζει σε τουτη τη περιπτωση (200αρι πηγε μαζι με το 50αρι που χρεωσαν βαλιτσες)... ουτε ξενοδοχειο για τη γυναικα κ το παιδι..
Α) Φτηνή πτήση δε σημαίνει καθυστερημένη πτήση. Είναι λάθος να χρησιμοποιείς αυτό το επιχείρημα.
Β) Καθυστερήσεις συμβαίνουν σε όλες τις πτήσεις, σε όλες τις αεροπορικές εταιρίες. Δεν είσαι ο μόνος στον οποίο συνέβη αυτό.
Γ) Νομίζω ότι επέλεξες λάθος εταιρία αυτή τη φορά. Η ράιανερ είναι μία φτηνή εταιρία υπό προυποθέσεις. Οταν ταξιδεύεις χωρίς απαιτήσεις και χωρίς αποσκευές. Βαρέθηκα να ακούω ανθρώπους να θέλουν να ταξιδέψουν φτηνά και να διαμαρτύρονται για το ότι δεν τους έδωσαν ούτε νερό στο αεροπλάνο, ή ότι χρέωσαν τις αποσκευές. ΟΙ ΦΤΗΝΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΦΤΗΝΑ. ΟΥΤΕ ΝΕΡΑ ΔΙΝΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ ΜΑΣ. Η ράιανερ στην ιστοσελίδα της αναφέρει ρητά ότι οι αποσκευές χρεώνονται και χρεώνονται υπερβολικά. Δεν σου έκλεψαν τα 50 ευρώ, τα έδωσες, εφόσον δέχτηκες τους όρους με τους οποίους παρέχει τις υπηρεσίες της η συγκεκριμένη εταιρία. Οι φτηνές εταιρίες βγάζουν το κέρδος τους από τις παράπλευρες χρεώσεις (ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΡΥΦΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΟΙ). Χρεώνουν υπερβολικά οτιδήποτε άλλο εκτός της θέσης που κάθεσαι. Θέλεις νερό? Θα το πληρώσεις 3 ευρώ. Θέλεις αποσκευές, Θα τις πληρώσεις 50 ευρώ. Θέλεις να κάτσεις σε συγκεκριμένη θέση? Θα πληρώσεις παραπάνω. Θέλεις να μπεις πριν από τους άλλους στο αεροσκάφος? Θα πληρώσεις. Ξέχασες να κάνεις τσεκ ιν από τον υπολογιστή? Θα σε γδάρει. Αλλά όλα αυτά τα ξέρεις από πριν. Τα δέχεσαι όταν κλείνεις εισιτήριο και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Επίσης μην ξεχνάς, ότι τις αποσκευές τις πληρώνεις πάντα σε όποια εταιρία κι αν επιλέξεις. Είναι σαν τις σακούλες στο σούπερ μάρκετ. Είναι δωρεάν για να βάλεις τα ψώνια σου μέσα, με την λογική ότι δεν τις χρεώνεσαι στο ταμείο. Αλλά τις έχεις ήδη πληρώσει στις τιμές των προιόντων. Ετσι και στις αεροπορικές εταιρίες. Η τιμή της αποσκευής είναι μέσα στο εισιτήριο, κι ας λένε ότι μεταφέρεις δωρεάν μία αποσκευή. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!
Δ) Η ράιανερ είναι φτηνή εταιρία γιατί χρησιμοποιεί μικρά και επαρχιακά αεροδρόμια. Αυτά τα αεροδρόμια έχουν μικρούς φόρους. Ετσι κατεβάζει τις τιμές και έχει κέρδος. Ούτε για το Στάνφορντ πρέπει να διαμαρτύρεσαι. Δεν σε πήγε η ράιανερ εκεί εν αγνοία σου. Το ήξερες από πριν. Οπότε εφόσον την επέλεξες, θα έπρεπε να είσαι σε θέση να μεταφερθείς μόνος σου στο Λονδίνο. Αν σε βόλευε το Λονδίνο, τότε έπρεπε να πάρεις άλλη εταιρία. Εψαξες όμως να δεις τις τιμές για το Λονδίνο από άλλες εταιρίες?

Και κάτι άλλο που δεν έγραψα πριν. Ταξιδεύω με τη ράιανερ εδώ και πολλά χρόνια. Εχω κάνει πολλά ταξίδια και στο εξωτερικό, αλλά και από Αθήνα Θεσσαλονίκη, σε τέτοιο βαθμό που πλέον με βλέπουν οι αεροσυνοδοί και με καλημερίζουν με το μικρό μου όνομα. Δεν αντιμετώπισα ποτέ μου πρόβλημα, ούτε υπερβολικής χρέωσης, ούτε και καθυστερήσεων.
Εσύ πόσες φορές ταξίδεψες με τη συγκεκριμένη εταιρία? Γιατί η εμπειρία σου με αυτή την εταιρία είναι μόνο αυτό το ταξίδι που περιγράφεις, τότε είναι πάρα πολύ άδικο να χαρακτηρίζεις μία εταιρία από ένα περιστατικό.
(Να σημειώσω, ότι δεν έχω όφελος που λέω όλα αυτά!!!)
 
Last edited by a moderator:

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
825
@GEORGESDIAKIDIS είσαι εκτός θέματος. Ο άνθρωπος δεν διαμαρτυρήθηκε ούτε για το νερό που δεν προσφέρουν ούτε για τις βαλίτσες ούτε για το "Στάνφορντ" που λες (μάλλον το μπέρδεψες με το Στάνστεντ) ούτε για τίποτα. Καθυστέρηση 8 ωρών είχε η πτήση και προσπαθεί να δει τι μπορεί να κάνει για να πάρει αποζημίωση όπως προβλέπεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Καλό θα είναι να αποφεύγεις τα κεφαλαία, αν θες να τονίσεις κάτι βάλε υπογράμμιση ή bold. Αν εσύ έχεις τα νεύρα σου και πρέπει να φωνάζεις δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σε ανεχτούμε.
 
Μηνύματα
66
Likes
25
@GEORGESDIAKIDIS είσαι εκτός θέματος. Ο άνθρωπος δεν διαμαρτυρήθηκε ούτε για το νερό που δεν προσφέρουν ούτε για τις βαλίτσες ούτε για το "Στάνφορντ" που λες (μάλλον το μπέρδεψες με το Στάνστεντ) ούτε για τίποτα. Καθυστέρηση 8 ωρών είχε η πτήση και προσπαθεί να δει τι μπορεί να κάνει για να πάρει αποζημίωση όπως προβλέπεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Καλό θα είναι να αποφεύγεις τα κεφαλαία, αν θες να τονίσεις κάτι βάλε υπογράμμιση ή bold. Αν εσύ έχεις τα νεύρα σου και πρέπει να φωνάζεις δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σε ανεχτούμε.
Ναι, το Στάνστεντ εννοούσα, το Στάνφορντ γράφηκε από λάθος. Εγώ δεν είπα ότι είμαι εντός θέματος. Δεν προσπάθησα να δώσω λύση στο θέμα του, καθώς δεν γνωρίζω τι πρέπει να κάνει. Ούτε νεύρα έχω. Τα κεφαλαία δεν είναι ένδειξη νεύρων, είναι προσπάθεια να κατανοήσουν επιτέλους κάποιοι ότι οι φτηνές εταιρίες δεν προσφέρουν αυτά που έχουν συνηθίσει!!!
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.355
Likes
9.276
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
να κατανοήσουν επιτέλους κάποιοι ότι οι φτηνές εταιρίες δεν προσφέρουν αυτά που έχουν συνηθίσει!!!
Το θετεις λαθος. Οι καταναλωτες δεν φταινε σε τιποτε! Τα προστιμα σε σοβαρες χωρες σαν την Ιταλια απο το Antitrust πεφτουν βροχη (400000 το 2011, 800000 περσυ, 550000 το γεναρη) ακριβως γιατι καποιοι πιστευουν αντιθετα με σενα οτι φταιει η εταιρεια για σωρεια κρυφων χρεωσεων (ακομα και για τους ΑΜΕΑ υπερχρεωνε, χωρις ιερο κ οσιο) και ελλειψη διαφανειας προς τον καταναλωτη. Θα σου άρεσε να βλεπεις στο πακετο του γαλακτος μια τιμη 1 Ε και μονο αν ανοιγες τις εσωκλειστες οδηγιες να ανακαλυπτες πως κοστιζε 2? Χρεωσεις ναι αλλα οχι στην παραπλανητικη διαφημιση των 0,99Ε, στην κρυμμενη προαιρετικη ασφαλεια, στο "φορο πιστωτικης, στο...στο...ξεκαθαρα πραγματα. Βεβαια τα ανωτερω προστιμα ηταν απλα χαδια για τον τζίρο της αλλα κατι φανηκε να αλλαζει προς το καλυτερο τελευταια.
Την επιλεγω μονο για περιπτωση αναγκης και για την πλακα μου. Μακρια κι αγαπημενοι.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.013
Likes
6.395
η συζηγος ταξιδευε με τη μικρη (< 1 ετους) στις 16 σεπτεμβριου απο αθηνα λονδινο FR12. Πληρωσαμε 200 σχεδον για εισητηριο με αναχωρηση 1605 μμ.
καθυστερηση πτησης για οχταωρο και η ραιαν αρνειται οτι εκανε κατι λαθος, δε δινει καμια αποζημιωση και αρνειται να πει τι εγινε με το αεροπλανο...

Τελικα πεταξαν 1230 πμ μεσανυχτα δηλαδη, και επρεπε να τους παρω απο το στανστεντ στις 3 το πρωι. Η αλλη επιλογη ηταν να πεταξουν 630 το πρωι αλλα εκλεισε αυτη η επιλογη αμεσως.

η civil aviation authority δε μπορει να χειριστει την υποθεση γιατι ειναι εκτος αγγλιας. πηγα στο resolver μπας και βγαλω ακρη.

Οποιος γνωριζει κατι για τη διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω ας με ενημερωσει..
Η ραιαν παντως για μενα δεν ειναι εταιρεια με φιλοτιμο ουτε με αξιοπιστια.. και η δικαιολογια των φτηνων πτησεων δεν αρμοζει σε τουτη τη περιπτωση (200αρι πηγε μαζι με το 50αρι που χρεωσαν βαλιτσες)... ουτε ξενοδοχειο για τη γυναικα κ το παιδι..
Διάβασε εδώ αρχικά http://eur-lex.europa.eu/resource.h...a7-8bf4-b0f60600c1d6.0003.02/DOC_1&format=PDF

και γενικά όλα τα λινκ που έχει εδώ και θα βγάλεις άκρη http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_el.htm
 

kokoui

Member
Μηνύματα
369
Likes
486
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινικη Αμερικη
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με GEORGESDIAKIDIS, είναι άδικο να έχουμε και παράπονο από πάνω τη στιγμή που σου δίνει τη δυνατότητα να ταξιδεύεις σε εξευτελιστικές (τις πλείστες φορές) τιμές.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.013
Likes
6.395
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με GEORGESDIAKIDIS, είναι άδικο να έχουμε και παράπονο από πάνω τη στιγμή που σου δίνει τη δυνατότητα να ταξιδεύεις σε εξευτελιστικές (τις πλείστες φορές) τιμές.
!!!!!!!
Επειδή αυτή τη στιγμή η εταιρεία έχει θέσεις με 26 ευρώ πήγαινελα για Βερολίνο, αν την ημέρα της πτήσης έχει καθυστέρηση 8 ώρες δεν θα πρέπει να έχω παράπονο;

Η εταιρεία έχει κάποιες υποχρεώσεις, όπως έχει και ο πελάτης που πατά συμφωνώ στους όρους.
όταν δεν τους τηρεί η κάθε πλευρά υπάρχουν νόμοι και οι αντίστοιχες αμοιβές, μη λέμε ότι θέλουμε.
 

kokoui

Member
Μηνύματα
369
Likes
486
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινικη Αμερικη
Στα λεγόμενα του GEORGESDIAKIDIS αναφέρθηκα. Για το πρόβλημα του φίλου Devforge συμφωνώ απολυτα. Πάντως όσες φορές έχω πετάξει με τη συγκεκριμένη δεν είχα κανένα πρόβλημα και παράπονο. Ο λόγος που μπήκα στη συζήτηση είναι λίγο πολύ γνωστός, κλείνω για Λονδίνο π.χ. με 30 ευρω και διαμαρτύρομαι που δεν με αφήνουν να πάρω... το ερμάρι μαζι μου (ένα από τα πολλά)
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.437
Likes
2.205
Συμφωνώ με αυτά που γράφει ο george(τα περισσότερα τουλάχιστον) αλλά γενικά νομίζω ότι δεν είναι και πολύ καλό να την λέμε σε κάποιον που έχει τον πόνο του. Να λέμε αν μπορούμε για να βοηθήσουμε κάτι καλύτερα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.337
Likes
14.200
3.30 ώρες καθυστέρηση χτες στην βραδινή πτήση από Ciampino.Εντάξει δεν είναι και πολύ τραγικό αλλά έγινε.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
7.988
Likes
12.053
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ονειρεμένο Ταξίδι
Εκεί
Δεν τους χαλασε. Θα παρουνε και αποζημιωση.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.687
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom