Ισπανία Βόρεια Ισπανία: Ένα ταξίδι "εκτός των τειχών"

vasso

Member
Μηνύματα
136
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία

Ξημερώνει Κυριακή και λόγω της μεγάλης ημέρας που θα ακολουθούσε, δυο μέλη της οικογένειας κατευθύνονται στην παλιά πόλη και στο δοκιμασμένο ψωμαδιό για την προμήθεια φαγώσιμων. Από τώρα και μέχρι να φτάσουμε στα σπήλαια έχει πολλή Ελλάδα! Οι ρυθμοί για την αναχώρηση είναι στυλ βάπτισης, που γίνεται στις 12 στην άλλη άκρη της Αθήνας και εμείς με τα χίλια ζόρια φεύγουμε 11.45 για να φτάσουμε 12.20, την ώρα που μοιράζουν τις μπουμπουνιέρες. Και καλά, στη βάπτιση προλαβαίνουμε τα γλυκά και τις χαιρετούρες, στα σπήλαια όμως;

Χρόνος υπάρχει μόνο για «πανοραμική ξενάγηση» (όπως λένε και τα πρακτορεία) στο Παλάσιο ντε λα Μουσικα ι Κονγκρέσος Εουσκαλντούνα και το Μουσείο Γκουγκενχάιμ Μπιλμπάο. Δυο μοντέρνα κτίρια, το ένα σαν πλοίο και το άλλο με μια πρόσοψη από 60 τόνους τιτάνιο πάχους 3 χιλιοστών.

Το Μπιλμπάο τελειώνει εδώ και με το χάρτη στα χέρια της συνοδηγού πάμε για τα σπήλαια. Κατά τις 11.30 οι δυο της θετικής κατεύθυνσης αποφαίνονται ότι δύσκολα προλαβαίνουμε και με τηλεφώνημα στα σπήλαια παίρνουν δεκάλεπτη παράταση. Βγαίνοντας από το κεντρικό δρόμο πετυχαίνουμε ένα απίστευτο κομβόι αυτοκινήτων. Σαν να είχε τελειώσει η εκκλησία και είχαν βγει όλοι για βόλτα. Επικεφαλής, ένας παππούς με τραγιάσκα, η γυναίκα του και το συνομήλικό τους αυτοκίνητο. Από πίσω, καμιά 20αριά αυτοκίνητα που δεν κάνουν προσπέραση με τίποτα. Ο Έλληνας οδηγός αρχίζει τις προσπεράσεις αλλά δεν βλέπει προκοπή. Τα αυτοκίνητα πολλά όπως και οι κατοικημένες περιοχές. Μετά από κανα 20λεπτο ο παππούς στρίβει για να αφήσει τη γυναίκα στους συμπεθέρους και αυτός να πάει για καμιά πρέφα στο καφενείο και οι θετικοί της οικογένειας να έχουν βγάλει απόφαση: δεν προλαβαίνουμε. Οι κυρίες όμως των πίσω καθισμάτων και της θεωρητικής κατεύθυνσης, να επιμένουν ότι θα προλάβουμε, παρά τις επιστημονικές αναλύσεις των μπροστινών. Έχουμε προαίσθημα, είναι η δική τους «επιστημονική» απάντηση και ανοίγουν τα bocadillos για να φάνε.


Επιτέλους, φτάνουμε στα σπήλαια. Ο χώρος στάθμευσης γεμάτος και όλοι σταθμευμένοι μέσα στα όρια των άσπρων γραμμών. Η ώρα 12.20, σταθμεύουμε στην άκρη του δρόμου προσέχοντας μόνο να μπορεί να περάσει άλλο αυτοκίνητο και ο αρχηγός της αποστολής με την κόρη της θετικής κατεύθυνσης τροχάδην για την είσοδο που απείχε καμμιά 200ρια μέτρα. Δίνουμε ονόματα και με δικαιολογία ότι κάναμε τόσο δρόμο από την Ελλάδα μόνο και μόνο για να δούμε τα σπήλαια πετυχαίνουμε να μας περιμένει το γκρουπ άλλα 5 λεπτά και η ξενάγηση να αρχίσει στις 12.35.
Φτάνουμε όλοι μαζί πλέον στην είσοδο του σπηλαίου και ενσωματωνόμαστε στο γκρουπ. Καμιά διαμαρτυρία από τους υπόλοιπους για την αργοπορία και η ξενάγηση αρχίζει στα… ισπανικά. Τα σπήλαια αυτά κατοικούνταν συνεχώς από το 28.000 π.χ. μέχρι τουλάχιστον το 10.000 π.χ και πιθανώς και πιο πρόσφατα ,μέχρι την εποχή που οι άνθρωποι αποφάσισαν να φύγουν και να εγκατασταθούν στην ύπαιθρο. Μέσα στα σπήλαια υπήρχαν ζωγραφιές από άλογα, βουβάλια και ελάφια που όμως δεν ήταν πολύ καλά διατηρημένα. Ωστόσο ήταν εντυπωσιακό πως μετά από τόσα χρόνια μπορούμε να δούμε την τέχνη αυτών των ανθρώπων καθώς και τη φαντασία τους, αφού σε πολλές βραχογραφίες τα σχήματα του βράχου χρησιμοποιούνταν για τις απεικονίσεις κάποιων μερών του σώματος του ζώου (μια προεξοχή μεγάλη του βράχου χρησιμοποιούταν για την απεικόνιση της κοιλιάς ενός μεγάλου βούβαλου αφού οριοθετούταν με μαύρο χρώμα). Σε μερικές βραχογραφίες κάναμε μεγάλη προσπάθεια για να ξεχωρίσουμε τα ζώα, σε αντίθεση με όσα είχαμε δει στην τηλεόραση από τα σπήλαια της Αλταμίρα. Αυτό όμως που ήταν εντυπωσιακό ήταν τα αποτυπώματα από παλάμες πάνω στους βράχους. Παρά πολλές παλάμες, που είχαν αποτυπωθεί 28000 χρόνια πριν, όταν οι άνθρωποι ακούμπαγαν τις παλάμες στο βράχο και «φύσαγαν» από πάνω οξείδιο σιδήρου για να σχηματιστεί το περίγραμμα και να μείνει ζωντανό μέχρι τις μέρες μας. Ήταν απίστευτο το συναίσθημα όταν συνειδητοποιούσες τι έφτιαξαν κάποιοι άνθρωποι και χιλιάδες χρόνια αργότερα υπάρχουν και μπορούμε να τα θαυμάσουμε.

Υπήρχε επίσκεψη και σε δεύτερη σπηλιά που ήταν βοηθητική και πιθανώς τόπος λατρείας και από την οποία περνούσε υπόγειος ποταμός τα παλιά χρόνια. Κάποια στιγμή όμως με την πάροδο του χρόνου, με το άνοιγμα μιας οπής σε κάποιο σημείο της σπηλιάς ο ποταμός άλλαξε διαδρομή. Στην οπή αυτή βρίσκονται σήμερα κάποια νομίσματα που πιστεύουν ότι είναι ρωμαϊκής εποχής(προφανώς την ανακάλυψαν και άλλοι πριν από τους σύγχρονούς μας). Επίσης, σε αυτή τη σπηλιά σε ένα μικρό χώρο υπήρχαν βραχογραφίες ζωγραφισμένες με κάρβουνο (πιστεύουν από ανθρώπους που έζησαν γύρω στο 10.000 π.Χ.) και σε κάποιο άλλο σημείο κάποια σημάδια (ίσως ήταν σημάδια για να μην χάνουν το δρόμο τους) που ακολουθούνταν από κάποια άλλα που από το σχήματα τους οι αρχαιολόγοι πιστεύουν (είναι εικασίες, δεν είναι σίγουροι) ότι συμβολίζουν τη σελήνη και τους σεληνιακούς μήνες που ίσως χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι τότε. Πάλι καθυστερήσαμε να πάμε, γιατί κοιτάγαμε την ιστορία των ανασκαφών στο προθάλαμο της πρώτης σπηλιάς. Πάλι μας συγχώρησαν οι Ισπανοί αφού η δικαιολογία για ένα πονεμένο γόνατο έγινε πιστευτή.

Η είσοδος για κάθε σπηλιά είναι 6 ευρώ το άτομο. Η ξενάγηση μόνο στα ισπανικά είναι πρόβλημα για όποιον δεν ξέρει τη γλώσσα. Εμείς ήμασταν τυχεροί γιατί ο ένας ξεναγός μιλούσε λίγα αγγλικά αλλά και ένας Ισπανός από το γκρουπ. Η επίσκεψη στην πρώτη σπηλιά αξίζει ενώ στη δεύτερη το αντίτιμο είναι υψηλό για αυτά που βλέπεις και για αυτά που δεν… καταλαβαίνεις. Τελειώνοντας, αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι τα μέτρα ασφαλείας που έπαιρναν για να προστατεύουν τις σπηλιές από φθορές. Περιορισμένος αριθμός επισκεπτών, φακοί και διπλοκλειδωμένες οι είσοδοι – έξοδοι όση ώρα ήμασταν στις σπηλιές.

Έξω από τις σπηλιές το τοπίο μαγευτικό. Απολαμβάνουμε την επιστροφή μας, που διαρκεί περίπου μισή ώρα, μέχρι το αυτοκίνητο και αφού μπαίνουμε μέσα πηγαίνουμε να απολαύσουμε όσα bocadillos άφησαν οι θεωρητικές, σε κάτι αγροικίες, δίπλα σε κήπους και σε μια φοράδα με το πουλάρι της.

Μετά τι; Μα Picos de Europa φυσικά!!! Απευθείας; Όχι βέβαια! Στάση στη Σαντιγιάνα ντελ Μαρ, που σύμφωνα με τον οδηγό είναι μια από τις ωραιότερες κωμοπόλεις της Ισπανίας.

 

Attachments

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.290
Το ομολογω ναι, τη τριτη λεξη saida, δεν την εχω ξαναδει, απο γαλικια μερια φανταζομαι, ε;

Καλε εσυ εγινες ξεφτερι, μας τα γραφεις και στα ισπανικα και στα βασκικα, φανταζομαι θα μας τα γραφεις και στα γαλικιανα;!!!!

Εεεε το Μπιλμπαο μου ειναι ομορφο ακομα και με μερικες στυλ εργατικες πολυκατοικιες!!!:D:D

Μια μικρη παρατηρηση, το Μπιλμπαο δεν ειναι η πρωτευουσα των Βασκων αλλα η Βιτορια.

Χμ, καλη η μορθιγια;;; :D
 

vasso

Member
Μηνύματα
136
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία
Όντως το saida το συναντήσαμε στη γαλικία και ήταν η λέξη που έμοιαζε περισσότερο στο salida που ήδη γνωρίζαμε!
η μαρθίγια μας άρεσει πολυ!είχε πολύ ιδιαίτερη γεύση και τρώγεται ευχάριστα αν δεν σκέφτεσαι τι ακριβως είναι αυτό που τρως!!!
συμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς μας στις τρεις βδομαδες που μείναμε,οικογενειακώς (4 άτομα) πρέπει να φάγαμε 70 με 80 χιλιομετρα λουκάνικα και χαμον!χαχα!!!
Ευχαριστούμε για τη διόρθωση (ότι η Βιτόρια είναι η πρωτεύουσα των Βασκων)!!!
 

astral

Member
Μηνύματα
776
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Αργεντινή
Ωραία ιστορία!! :)
Για κάποιο λόγο όμως δε φαίνονται οι φωτογραφίες σου (με εξαίρεση μίας) :roll:
 

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
410
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
Βόρεια Ισπανία: Ταξίδι όνειρο!
Κρέμομαι απ' τα χείλη σου ή ακριβέστερα από την ταξιδιωτική σου ιστορία.

 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Τώρα ανακάλυψα και εγώ την ιστορία σου. Για μένα αυτό η πλευρά της Ισπανίας μου φαίνεται τόσο άγνωστη και μυστηριώδης σαν να ανήκει σε άλλη ήπειρο. Περιμένω την συνέχεια

...:roll::roll:

...:roll::roll:

άντε ακόμα;:D
 

erminathess

Member
Μηνύματα
566
Likes
321
Ταξίδι-Όνειρο
αργεντινη,μεξικο
πολυ κατατοπιστικες οι πληροφοριες σου γιαυτη την ακρως ενδιαφερουσα περιοχη που ειμαι σιγουρη οτι αποτελει μελλοντικο ταξιδιωτικο προορισμο για πολλους,
σ ευχαριστουμε και περιμενουμε συνεχεια και σαντιαγκο..
 

vasso

Member
Μηνύματα
136
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία
Βορεια Ισπανια Μερος 2ο

Έβδομη μέρα στην Ισπανία και αποφασίσαμε να ξεκουραστούμε λιγάκι. Άλλωστε, εδώ ο Μεγάλος την έβδομη μέρα κάθισε να ξεκουραστεί, εμείς να μην ξεκουραστούμε που είχαμε μπροστά μας άλλες δυο εβδομάδες; Πρωινό ξύπνημα λίγο αργά, χουζούρεμα στο κρεβάτι και η σκέψη μας έφυγε λίγο μπροστά, σε επανέλεγχο του προγράμματος των επόμενων ημερών. Μια από τις επισκέψεις που θέλαμε να κάνουμε ήταν στα σπήλαια της Κανταβρίας και των Αστουριών, στα οποία έζησαν άνθρωποι την προϊστορική εποχή και μας άφησαν ενθύμιο του περάσματός τους βραχογραφίες. Τρία τα σπήλαια, με σπουδαιότερο το σπήλαιο της Αλταμίρα, λόγω του ότι εκεί υπάρχουν οι καλύτερα διατηρημένες βραχογραφίες. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το σπήλαιο δεν είναι επισκέψιμο και αντίγραφα των βραχογραφιών βρίσκονται στο μουσείο. Μετά από σκέψη αποφασίζουμε ότι δεν αξίζει να δούμε αντίγραφα, άλλωστε τις βραχογραφίες τις έχουμε δει σε ντοκιμαντέρ, και ότι καλύτερα είναι να δούμε τα άλλα δυο σπήλαια. Στα σπήλαια αυτά ο αριθμός των επισκεπτών είναι περιορισμένος και επιβάλλεται κράτηση, οπότε το πρώτο τηλεφώνημα έγινε στο σπήλαιο Κουέβα ντε Τίτο Μπουστιγιο (0034985861120) που βρίσκεται στη Ριδασεβέγια. Σάββατο γάρ και στις δυο απόπειρες σηκώνουν το τηλέφωνο φύλακες που δεν ξέρουν λέξη αγγλικά. Με τα λίγα ισπανικά μας καταλαβαίνουμε ότι για ραντεβού από Δευτέρα και ότι μάλλον τα σπήλαια είναι κλειστά Δευτέρα και Τρίτη. Σειρά έχει το τρίτο σπήλαιο το Ελ Μοντε Καστίγιο στο Πουέντε Βιέσγο, που στην κυριολεξία είναι αρκετά σπήλαια σε κάτι λόφους από ασβεστόλιθο. Παίρνουμε τηλέφωνο στο 0034942598425 και τελικά καταφέρνουμε να συνεννοηθούμε και κάνουμε κράτηση στις 12 το μεσημέρι της Κυριακής με την ξενάγηση να ξεκινάει στις 12.20. Όλα καλά! Θα βλέπαμε και βραχογραφίες της προϊστορικής εποχής.

Με τα πολλά τηλεφωνήματα όμως η ώρα πέρασε και πεινασμένοι, κυριολεκτικά και μεταφορικά, ξεκινήσαμε τη βόλτα μας στο Bilbo. Βγαίνουμε από το ξενοδοχείο και αντικρίζουμε μια καταπληκτική «ανοιξιάτικη» για μας μέρα, φανταστική καλοκαιρινή πιστεύω για τους Βάσκους. Ήλιος, ελαφρύ αεράκι και θερμοκρασία σύμφωνα με το μηχανηματάκι του αυτοκινήτου στους 22 βαθμούς. Μην ανησυχείτε, στο αυτοκίνητο πήγαμε για να πάρουμε νερό και για να δούμε αν ήταν στη θέση του (το είχαμε σταθμεύσει στο δρόμο γιατί ήταν γεμάτο το parking του ξενοδοχείου και αφού θυμηθήκαμε τη σιγουριά της Getxowoman όταν μας έλεγε ότι γενικά δεν κλέβουν), και όχι για να πάμε στο ιστορικό κέντρο.



Το Bilbao δεν έχει μεγάλο ιστορικό κέντρο (κάσκο βιέχο). Η βόλτα όμως δίπλα από το ποτάμι και η περιήγηση στα μεσαιωνικά δρομάκια, μια μέρα χωρίς πολύ κόσμο και με τα περισσότερα μαγαζιά να είναι κλειστά ή να κλείνουν από τη 1.30 ήταν πολύ ωραία. Αφού είδαμε εξωτερικά και τον καθεδρικό ναό (Κατεντραλ Μπασίλικα ντε Σαντιάγκο), μπήκαμε στον σιδηροδρομικό σταθμό με τα υπέροχα βιτρω του και τα υπόλοιπα (γνωστά και στην Ελλάδα) όπως καθαριότητα, οργάνωση, γρήγορα τρένα κλπ. Το τελευταίο που επισκεφτήκαμε, πριν γυρίσουμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε και ετοιμαστούμε για τον απογευματινό περίπατο, ήταν η κλειστή αγορά. Η αγορά πρέπει να είναι τεράστια. Είναι σε ένα παραποτάμιο κτίριο το οποίο όμως ήταν ανοικτό και επισκέψιμο σε ένα πολύ μικρό του κομμάτι γιατί το υπόλοιπο ανακαινιζόταν.



Απόγευμα Σαββάτου και φτάνει η στιγμή που περιμέναμε. Στις 6 έχουμε ραντεβού με τη Getxowoman και το σύζυγό της στο ξενοδοχείο. Αγγλίδα στην ώρα της, φτάνει στο ξενοδοχείο και με το που την αντικρίζουμε καταλαβαίνουμε ότι είναι αυτή!!! Μην αρχίσετε τώρα να λέτε είδε ο … Έλλην τη γενιά του και τα λοιπά γνωστά. Απλώς την καταλάβαμε. Δεν θα πούμε πολλά ούτε θα μπούμε σε λεπτομέρειες για τη Getxowoman και το Cesar, μόνο ότι ήταν τόσο φιλόξενοι, τόσο φίλοι που μας καταϋποχρέωσαν.
Μετά την πρώτη από κοντά γνωριμία και την έκπληξή μας για τα πολύ καλά ελληνικά του Cesar, ξεκινάμε για το Getxo. Το Bilbo απέχει 10 – 15 χλμ από τη θάλασσα και τα προάστιά του εκτείνονται δεξιά και αριστερά του ποταμού (Ρίο Νερβιόν ή Νερμπιόι). Ένα από τα προάστια είναι και το Getxo και μάλλον το ομορφότερο αν κρίνω από τη θέση του και από αυτά που είδαμε. Πρώτη στάση στη γέφυρα PuenteVizkaia που κτίστηκε το 1888 και έχει χαρακτηριστεί μνημείο παγκόσμιας πολιτισμικής κληρονομιάς. Είναι μια πολύ ψηλή γέφυρα για πεζούς, που ενώνει τις δυο όχθες του ποταμιού. Το ύψος της οφείλεται στην ανάγκη να περνάνε τα πλοία χωρίς πρόβλημα από κάτω, μιας και ο ποταμός ήταν πλωτός από μεγάλα πλοία που μετέφεραν εμπορεύματα. Η πρωτοτυπία της έγκειται στο γεγονός ότι έχει μια καμπίνα για μεταφορά πεζών και αυτοκινήτων που είναι …κρεμαστή. Η βάση (που μετακινείται) είναι στη γέφυρα (στα 40 – 50 μέτρα ύψος, μπορεί και παραπάνω) και πάνω σε αυτήν στηρίζονται τα συρματόσκοινα που κρατούν και μεταφέρουν την καμπίνα που βρίσκεται σε ύψος λίγο πάνω από τη θάλασσα.

Εδώ μπορεί να γεννηθούν δυο απορίες.
Απορία πρώτη: Αν ανεβήκαμε πάνω; Και βέβαια ανεβήκαμε, αφού η μικρή της οικογένειας ήθελε να μας κάνει τεστ υψοφοβίας. Η επιμονή της μας βγήκε σε καλό. Πετύχαμε ωραίο καιρό, τον ήλιο σε καλό σημείο και είδαμε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των προαστίων και του λιμανιού σαν να ήμασταν σε χαμηλή πτήση αεροπλάνου.
Απορία δεύτερη (απόρροια της πρώτης): Πως ανεβήκαμε; 5 ευρώ το άτομο και μεταφερθήκαμε σε χρόνο ρεκόρ με ασανσέρ στα 50 μέτρα. Σιγά μη την παθαίναμε όπως στην Ιταλία, που είχαμε ανέβει με τις σκάλες σε όλα τα καμπαναριά και του τρούλους της Τοσκάνης και μετά ψάχναμε να βρούμε ποιο ρεκόρ σπάσαμε, τα 300, τα 400 ή τα 500 σκαλοπάτια.


Μετά την όμορφη εμπειρία της γέφυρας, του ύψους και των φωτογραφιών, προσγειωνόμαστε και αρχίζουμε το περπάτημα. Περπάτημα παραποτάμιο στην αρχή, παραθαλάσσιο μετά με τον ήλιο να απέχει πολύ από το να δύσει αν και η ώρα ήταν ήδη 8. Το Getxo πρέπει να ήταν από παλιά πολύ πλούσιο προάστιο. Κατά μήκος της παραλίας και πάνω από το δρόμο τα αρχοντικά διαδέχονταν το ένα το άλλο. Η όλη εικόνα (συμπληρωμένη και από τις προηγούμενες και μετέπειτα παραθαλάσσιες παραστάσεις) παρέπεμπε σε Κορνουάλη, όπως αυτή περιγράφεται στα μυθιστορήματα της RosamundePilcher. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μπιλμπάο με το Πόρτσμουθ μπορεί να δικαιολογεί μια ανταλλαγή πολιτισμικών στοιχείων που να έχει επηρεάσει λίγο την περιοχή.



Συνεχίζοντας τη μεγάλη μας βόλτα, βλέπαμε τον κόσμο να έχει βγει έξω και να περπατάει, να κάνει ποδήλατο και να τρέχει (καθένας με τον καημό του) πριν καθίσει στις ταβέρνες για να φάει. Μιας και αναφέρθηκε το φαγητό, με το πολύ περπάτημα, τον καθαρό θαλασσινό αέρα και την κουβεντούλα μας άνοιξε η όρεξη. Η Getxowoman λέει: «θα σας πάω σε ένα από τα αγαπημένα μας στέκια». Έχοντας πλέον εμπιστοσύνη στο γούστο της και στα λεγόμενά της περιμέναμε να δούμε κάτι καλό. Αυτό που είδαμε όμως ξεπερνούσε καθετί που είχαμε σκεφτεί. Ανεβαίνοντας μερικά σκαλάκια και ξεμακραίνοντας ελάχιστα από τη θάλασσα μπαίνουμε σε μια μικρή πλατεία κρυμμένη, μια πλατεία που δεν φαινόταν από την παραλία και που μας έφερε στο νου την πλατεία των ηλικιωμένων στη Νίσυρο. Τραπεζάκια απλωμένα κάτω από το φύλλωμα δυο – τριών δέντρων, κόσμος αρκετός να κάθεται τρώγοντας και συζητώντας και άλλοι όρθιοι στα πεζούλια να πίνουν το ποτό τους περιμένοντας να αδειάσει κάποιο τραπέζι. Ο Cesar ήδη εκεί να έχει πιάσει ένα τραπέζι και να περιμένει τη γυναίκα του και τους φίλους της. Καθίσαμε ωραία και καλά και η εκπαιδευμένη μύτη του κρεατοφάγου της οικογένειας «πιάνει» τη μυρωδιά της τσίκνας. Και ναι!!! μια μικρή ψησταριά να ψήνει σουβλάκια στην απέναντι γωνιά της πλατείας. Περιττό να σας πω τι έγινε. Τα τσακίσαμε!



Κάθε ωραίο όμως δεν διαρκεί για πάντα. Ποτό, φαγητό και ωραία παρέα στην ταβέρνα, βόλτα για να δούμε από ψηλά τη νυχτερινή όψη της περιοχής και μια ωραία διαδρομή μέχρι τη στάση για να δούμε πως είναι και ένα μετρό εκτός των τειχών. Φιλιά, ευχαριστίες, αποχαιρετισμός και επιβίβαση στο συρμό. Καμιά σχέση με Βαρκελώνη και Μαδρίτη. Όμορφα, καθαρά, νοικοκυρεμένα και με δυο αστυνομικούς (ίσως λόγω του φόβου των αυτονομιστών) μέσα στο συρμό. Σε κάθε στάση ο ένας έμενε μέσα και ο άλλος έβγαινε έξω, ελέγχοντας αποβίβαση – επιβίβαση και αφού έμπαινε ξανά μέσα ξεκινούσε ο συρμός. Μετά από αρκετές στάσεις κατεβαίνουμε σε μια μοντέρνα σχεδιασμένη στάση και βουρ για γλυκό, λόγω της γνωστής «υπογλυκαιμίας» που οδηγεί σε ροφήματα, σοκολάτες και λοιπά ανθυγιεινά πράγματα.
Πριν πέσουμε για ύπνο, ο αρχηγός της αποστολής προειδοποιεί: Αναχώρηση από ξενοδοχείο αύριο το πρωί το αργότερο 10.30, για να προλάβουμε τα σπήλαια. Καλά ρε αρχηγέ της αποστολής, τόσα χρόνια παντρεμένος, με κόρες της παντρειάς και ακόμη να μάθεις να δίνεις σωστό χρόνο αναχώρησης σε 3 γυναίκες;:haha:
 

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.290
Τι ωραιες φωτος, μαλλον εχετε καποιον με ταλεντο στην οικογενεια!!! Και τι ωραια που μας τα γραφεις!!!!! Ωραια διαφημιση για το γκετσο!!!:D Πραγματικα και εμεις περασαμε υπεροχα και μαλιστα για μια στιγμη νομιζα οτι βρισκομουνα Ελλαδα και οχι Ισπανια!!!!

Μια μικρη σημειωση, οι υπαλληλοι στο μετρο δεν ειναι αστυνομικοι, απλα ετυχε την ημερα εκεινη να εχει φιεστας και επειδη κινειται πολυ κοσμος θελουν να υπαρχει ενας ελεγχος.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.298
Μηνύματα
887.164
Μέλη
38.966
Νεότερο μέλος
christinalovari@y

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom