Ισπανία Βόρεια Ισπανία: Ένα ταξίδι "εκτός των τειχών"

vasso

Member
Μηνύματα
136
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία

Οι δυο μέρες στα βουνά πέρασαν πολύ γρήγορα. Τις Κορυφές της Ευρώπης όμως δεν τις είχαμε χορτάσει ακόμη. Αυτά τα βουνά που ήταν το πρώτο τοπίο της Ευρώπης που αντίκριζαν οι ναυτικοί όταν γύρναγαν από τα μακρινά τους ταξίδια είχαν ακόμη να μας χαρίσουν ωραίες εικόνες.
Ο δρόμος προς δυσμάς έπρεπε να συνεχιστεί και οι επιλογές μας ήταν δυο. Η πρώτη ήταν να στραφούμε βόρεια, να βγούμε στον παραλιακό αυτοκινητόδρομο και μετά να πάμε δυτικά προς Νουβια και Γαλικία. Ο δεύτερος ήταν πιο δύσκολος αλλά μας φαινόταν πιο ενδιαφέρων και θα μας γέμιζε παραστάσεις. Από την αρχή που βγάλαμε το πρόγραμμα ήταν η πρώτη μας επιλογή, με την αίρεση της επίσκεψής μας στα σπήλαια της Ριβαδεσέγια. Επειδή όμως είχαμε ήδη δει βραχογραφίες και τα σπήλαια ήταν μάλλον κλειστά, είχαμε χρόνο να «κυκλώσουμε» τα Picos από τα νότια. Έτσι, ξεκινήσαμε, αφού πρώτα πήραμε πρωινό στο ξενοδοχείο με τις τοπικές λιχουδιές, για την τελευταία μας επαφή με το βουνό. Ο δρόμος στενός και φιδίσιος.

Σε όλη τη διαδρομή μας συνόδευε ένα (ή μήπως περισσότερα) ποτάμι που άλλες φορές το βλέπαμε και άλλες μόνο το ακούγαμε. Ο οδηγός δεν μπορούσε να θαυμάσει καλά το τοπίο λόγω της δυσκολίας του δρόμου και έτσι αποφασίσαμε αφενός μεν να πηγαίνουμε σιγά αφετέρου δε να σταματάμε συχνά σε mirador για να θαυμάζουμε τη θέα. Δεξιά τα βουνά, αριστερά το ποτάμι και κάποιες χαράδρες. Η ανηφόρα συνεχίζεται και φτάνουμε επιτέλους σε ένα από τα ψηλότερα σημεία της διαδρομής και σε ένα πολύ μεγάλο παραλίμνιο χωριό, το Ριάνιο. Μια μεγάλη λίμνη, μια πολύ όμορφη κωμόπολη μάλλον παρά χωριό και πολύ ωραίοι «κήποι» με όλα τα καλοκαιρινά φαγώσιμα καλούδια.

Αυτοί οι περιποιημένοι κήποι (έτσι λέμε στα χωριά τα σημεία που καλλιεργούνται όλα τα ζαρζαβατικά που τα περισσότερα είναι για κατανάλωση στο σπίτι), μας έκαναν μεγάλη εντύπωση γιατί ήταν άριστα δεμένοι με τη λίμνη και το χωριό. Βόλτα με το αυτοκίνητο, φωτογραφίες και σιγά - σιγά κατηφορίζουμε.

Καλή η ανηφόρα αλλά ακόμη καλύτερη η κατηφόρα. Τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε αραιά και που χωριά. Το ποτάμι περνάει μέσα από τα χωριά και το μόνο που μας απασχολεί είναι να βρούμε ένα μέρος να βγάλουμε τα παπούτσια και να παίξουμε με τα νερά. Μετά από ώρα βρίσκουμε το κατάλληλο μέρος και φτάνει η «ώρα του παιδιού» που κράτησε αρκετά και μας ξεκούρασε άλλο τόσο.

Μετά το παιχνίδι αρχίζει να γουργουρίζει λίγο το στομάχι. Αποφασίζουμε όμως να μη κάτσουμε για φαγητό γιατί ο στόχος ήταν το πρώτο μας μπάνιο στον Ατλαντικό.
Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειώσουμε μια μεγάλη ιδιαιτερότητα που υπάρχει στις ώρες λειτουργίας των εστιατορίων. Στην περιοχή των Picos, που είναι αρκετά τουριστική, δεν βρίσκεις να φας τίποτα από τις 17.30 έως τις 20.30. Η κουζίνα κλείνει και δεν δέχονται να σου σερβίρουν απολύτως τίποτα.
Η συνέχεια της διαδρομής, μέχρι να αφήσουμε τον εθνικό δρυμό, μας επιφυλάσσει μια ακόμη έκπληξη. Το ποτάμι γίνεται πλατύ, τα νερά παύουν να είναι τόσο ορμητικά και ξαφνικά αρχίζουν να εμφανίζονται δεκάδες κανό. Κόσμος στις όχθες του ποταμιού, παρέες ολόκληρες να ετοιμάζονται με τα κανό τους και μια μεγάλη πινακίδα να γράφει για σπόρ και αθλοπαιδιές. ToGangasdeOnis ήταν το πιο ζωντανό, το πιο τουριστικό μέρος όλου του εθνικού δρυμού.

Μετά το GangasdeOnis αποχαιρετάμε τα βουνά και παίρνουμε το δρόμο για τη Λουάρκα και το μέρος που θα διανυκτερεύαμε. Το TresCabos( ***HOTEL RURAL 3 CABOS*** ) Παίρνουμε τον αυτοκινητόδρομο που οδηγεί στη Γαλικία αλλά οι δυσκολίες συνεχίζονται γιατί ο δρόμος σε αρκετά σημεία φτιάχνεται. Με πολύ δυσκολία (οι ταμπέλες βρίσκονται μόνο στην αριστερή πλευρά του δρόμου), βρίσκουμε τον μικρό δρόμο που οδηγεί στο ξενοδοχείο. Δρόμος πολύ στενός ανάμεσα στους λόφους πάνω από τον αυτοκινητόδρομο, μέσα από οργανωμένες φάρμες για βοοειδή.


Φτάνοντας στο ξενοδοχείο αντικρίζουμε ακριβώς αυτό που περιμέναμε. Ένα οίκημα πάνω στο λόφο με απεριόριστη θέα. Μπροστά, σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων, απλώνεται ο Ατλαντικός και δίπλα οι αγελάδες, καφέ και ασπρόμαυρα σημάδια πάνω σε καταπράσινο χαλί.


Η έλλειψη χρόνου μας οδηγεί στην βιαστική τακτοποίησή μας στα δωμάτια και αφού ετοιμαζόμαστε στα γρήγορα κατευθείαν για τη θάλασσα που απέχει κανα τέταρτο με το αυτοκίνητο. Όντως, σε 15 λεπτά βρισκόμαστε στην παραλία. Η τοποθεσία όμορφη, άμμος και πεύκα πλαισιώνουν έναν όμορφο κόλπο που ήταν γεμάτος κόσμο. Η θάλασσα σκούρα, μακριά από τις δικές μας θύμησες και παραστάσεις. Πρώτο μπάνιο στον Ατλαντικό!!!

Καλό αλλά κρύο. Πολύ κρύο. Ιδανικό για σύσφιξη. Κολυμπάμε όσο μπορούμε περισσότερο μάλλον για να ζεσταθούμε παρά γιατί μας έλειψε το κολύμπι. Ωραίο το μπάνιο, αλλά ακόμη καλύτερη η θέα της θάλασσας από την παραλία, με τον ήλιο να μας ζεσταίνει όσο μπορεί πριν δύσει πίσω από τον πευκόφυτο λόφο.
Επιστροφή στο ξενοδοχείο και η σκέψη να επισκεφτούμε τη Λουάρκα για φαγητό εξαφανίζεται μόλις αντικρίζουμε πάλι τη θέα από το ξενοδοχείο. Ο ήλιος δύει, τα χρώματα είναι υπέροχα, η υγρασία από τη θάλασσα αρχίζει να σκαρφαλώνει σιγά – σιγά στους λόφους και το φως των τριών φάρων να οριοθετεί τα τρία ακρωτήρια και να δικαιολογεί πλήρως το όνομα του ξενοδοχείου.


Ο ιδιοκτήτης φιλόξενος, σε κάνει να αισθάνεσαι σαν να είσαι σπίτι σου. Φέρνει τον κατάλογο με τα φαγητά και συνεννοούμαστε την ώρα που θα κατέβουμε για φαγητό έτσι ώστε να τα έχει όλα έτοιμα.
Όταν λέμε ξενοδοχείο εννοούμε ένα παλιό στάβλο με ένα οίκημα που ένας άνθρωπος με μεράκι, ένας άνθρωπος που εγκατέλειψε τις μεγαλουπόλεις και την καριέρα, μετέτρεψε βήμα – βήμα σε έναν φανταστικό χώρο. Όλα αυτά τα βήματα τα έχει στην ιστοσελίδα του στο διαδίκτυο σε ένα ωραίο βιντεάκι. Στο ισόγειο έχει το καθιστικό, την κουζίνα και την τραπεζαρία. Λιτή διακόσμηση, σύνδεση με ιντερνετ (που μας βοήθησε να κατεβάσουμε επιτέλους χάρτη της Ισπανίας στο GPS), και μια τεράστια συλλογή DVD με ταινίες.


Από την τεράστια αυτή συλλογή οι ένοικοι μπορούσαν να διαλέξουν το έργο που τους άρεσε και να το δουν στο δωμάτιό τους. Στους δυο ορόφους τα δωμάτια (έξι τον αριθμό) το καθένα σε άλλο στυλ είχαν ξύλινα πατώματα με εμφανή τα ξύλινα δοκάρια της οροφής και απίστευτη θέα είτε προς τον Ατλαντικό είτε ανατολικά προς τους λόφους με τις αγελάδες. Ξάπλωνες στο κρεβάτι και ήταν σαν να είχες ένα «ζωντανό» πίνακα απέναντί σου και εσύ να είσαι η τρισδιάστατη συνέχειά του.

Το φαγητό ήταν νόστιμο με τοπικά προϊόντα και το περιβάλλον τόσο όμορφο που η Λουάρκα, αν και τόσο κοντά, φάνταζε τόσο μακριά που δεν σκεφτήκαμε καν να πάμε για νυχτερινό περίπατο. Μας έφτανε που βλέπαμε τα φώτα από ψηλά και ακούγαμε την ησυχία της εξοχής. Εκείνο το βράδυ, με τα μπουφάν στους ώμους καθίσαμε έως αργά στις ξαπλώστρες που υπήρχαν στον καταπράσινο κήπο, πίνοντας τα τοπικά ποτά που μας προσέφερε ο ιδιοκτήτης.
Την άλλη μέρα το πρωί πήραμε το πρωινό μας πάλι στον κήπο με το γκαζόν και τη θέα, μαζί με τους άλλους ενοίκους που ήταν όλοι Ισπανοί που είχαν έρθει για μπάνια και χαλάρωμα. Πριν φύγουμε, δώσαμε μια υπόσχεση στον εαυτό μας: να ξαναέρθουμε και να μείνουμε μερικές μέρες, για να γευτούμε αυτή την ομορφιά. Ίσως βέβαια περάσουν αρκετά χρόνια γιατί με την τρέλα που μας δέρνει στα ταξίδια, μας βλέπω να ξαναρχόμαστε όταν δεν θα μπορούμε πλέον να κάνουμε ατέλειωτα χιλιόμετρα, δηλαδή γεροντάκια με μαγκούρες και μασέλες.

Επειδή όμως ακόμη οι δυο μας αισθανόμαστε και οι άλλοι δυο είμαστε νέοι, δεν μπορούμε να χάσουμε άλλο χρόνο. Το πρόγραμμα σήμερα βαρύ: Πρώτα μια βόλτα στη Λουάρκα και μετά Galicia!!!, δηλαδή οδικώς RiasAltas, ACorunya και κατάληξη στο φημισμένο και χιλιοτραγουδισμένο στο φόρουμ Santiago de Compostella.

 

Attachments

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.290
Το ομολογω ναι, τη τριτη λεξη saida, δεν την εχω ξαναδει, απο γαλικια μερια φανταζομαι, ε;

Καλε εσυ εγινες ξεφτερι, μας τα γραφεις και στα ισπανικα και στα βασκικα, φανταζομαι θα μας τα γραφεις και στα γαλικιανα;!!!!

Εεεε το Μπιλμπαο μου ειναι ομορφο ακομα και με μερικες στυλ εργατικες πολυκατοικιες!!!:D:D

Μια μικρη παρατηρηση, το Μπιλμπαο δεν ειναι η πρωτευουσα των Βασκων αλλα η Βιτορια.

Χμ, καλη η μορθιγια;;; :D
 

vasso

Member
Μηνύματα
136
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία
Όντως το saida το συναντήσαμε στη γαλικία και ήταν η λέξη που έμοιαζε περισσότερο στο salida που ήδη γνωρίζαμε!
η μαρθίγια μας άρεσει πολυ!είχε πολύ ιδιαίτερη γεύση και τρώγεται ευχάριστα αν δεν σκέφτεσαι τι ακριβως είναι αυτό που τρως!!!
συμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς μας στις τρεις βδομαδες που μείναμε,οικογενειακώς (4 άτομα) πρέπει να φάγαμε 70 με 80 χιλιομετρα λουκάνικα και χαμον!χαχα!!!
Ευχαριστούμε για τη διόρθωση (ότι η Βιτόρια είναι η πρωτεύουσα των Βασκων)!!!
 

astral

Member
Μηνύματα
776
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Αργεντινή
Ωραία ιστορία!! :)
Για κάποιο λόγο όμως δε φαίνονται οι φωτογραφίες σου (με εξαίρεση μίας) :roll:
 

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
410
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
Βόρεια Ισπανία: Ταξίδι όνειρο!
Κρέμομαι απ' τα χείλη σου ή ακριβέστερα από την ταξιδιωτική σου ιστορία.

 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Τώρα ανακάλυψα και εγώ την ιστορία σου. Για μένα αυτό η πλευρά της Ισπανίας μου φαίνεται τόσο άγνωστη και μυστηριώδης σαν να ανήκει σε άλλη ήπειρο. Περιμένω την συνέχεια

...:roll::roll:

...:roll::roll:

άντε ακόμα;:D
 

erminathess

Member
Μηνύματα
566
Likes
321
Ταξίδι-Όνειρο
αργεντινη,μεξικο
πολυ κατατοπιστικες οι πληροφοριες σου γιαυτη την ακρως ενδιαφερουσα περιοχη που ειμαι σιγουρη οτι αποτελει μελλοντικο ταξιδιωτικο προορισμο για πολλους,
σ ευχαριστουμε και περιμενουμε συνεχεια και σαντιαγκο..
 

vasso

Member
Μηνύματα
136
Likes
33
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Σκανδιναβία
Βορεια Ισπανια Μερος 2ο

Έβδομη μέρα στην Ισπανία και αποφασίσαμε να ξεκουραστούμε λιγάκι. Άλλωστε, εδώ ο Μεγάλος την έβδομη μέρα κάθισε να ξεκουραστεί, εμείς να μην ξεκουραστούμε που είχαμε μπροστά μας άλλες δυο εβδομάδες; Πρωινό ξύπνημα λίγο αργά, χουζούρεμα στο κρεβάτι και η σκέψη μας έφυγε λίγο μπροστά, σε επανέλεγχο του προγράμματος των επόμενων ημερών. Μια από τις επισκέψεις που θέλαμε να κάνουμε ήταν στα σπήλαια της Κανταβρίας και των Αστουριών, στα οποία έζησαν άνθρωποι την προϊστορική εποχή και μας άφησαν ενθύμιο του περάσματός τους βραχογραφίες. Τρία τα σπήλαια, με σπουδαιότερο το σπήλαιο της Αλταμίρα, λόγω του ότι εκεί υπάρχουν οι καλύτερα διατηρημένες βραχογραφίες. Το πρόβλημα όμως είναι ότι το σπήλαιο δεν είναι επισκέψιμο και αντίγραφα των βραχογραφιών βρίσκονται στο μουσείο. Μετά από σκέψη αποφασίζουμε ότι δεν αξίζει να δούμε αντίγραφα, άλλωστε τις βραχογραφίες τις έχουμε δει σε ντοκιμαντέρ, και ότι καλύτερα είναι να δούμε τα άλλα δυο σπήλαια. Στα σπήλαια αυτά ο αριθμός των επισκεπτών είναι περιορισμένος και επιβάλλεται κράτηση, οπότε το πρώτο τηλεφώνημα έγινε στο σπήλαιο Κουέβα ντε Τίτο Μπουστιγιο (0034985861120) που βρίσκεται στη Ριδασεβέγια. Σάββατο γάρ και στις δυο απόπειρες σηκώνουν το τηλέφωνο φύλακες που δεν ξέρουν λέξη αγγλικά. Με τα λίγα ισπανικά μας καταλαβαίνουμε ότι για ραντεβού από Δευτέρα και ότι μάλλον τα σπήλαια είναι κλειστά Δευτέρα και Τρίτη. Σειρά έχει το τρίτο σπήλαιο το Ελ Μοντε Καστίγιο στο Πουέντε Βιέσγο, που στην κυριολεξία είναι αρκετά σπήλαια σε κάτι λόφους από ασβεστόλιθο. Παίρνουμε τηλέφωνο στο 0034942598425 και τελικά καταφέρνουμε να συνεννοηθούμε και κάνουμε κράτηση στις 12 το μεσημέρι της Κυριακής με την ξενάγηση να ξεκινάει στις 12.20. Όλα καλά! Θα βλέπαμε και βραχογραφίες της προϊστορικής εποχής.

Με τα πολλά τηλεφωνήματα όμως η ώρα πέρασε και πεινασμένοι, κυριολεκτικά και μεταφορικά, ξεκινήσαμε τη βόλτα μας στο Bilbo. Βγαίνουμε από το ξενοδοχείο και αντικρίζουμε μια καταπληκτική «ανοιξιάτικη» για μας μέρα, φανταστική καλοκαιρινή πιστεύω για τους Βάσκους. Ήλιος, ελαφρύ αεράκι και θερμοκρασία σύμφωνα με το μηχανηματάκι του αυτοκινήτου στους 22 βαθμούς. Μην ανησυχείτε, στο αυτοκίνητο πήγαμε για να πάρουμε νερό και για να δούμε αν ήταν στη θέση του (το είχαμε σταθμεύσει στο δρόμο γιατί ήταν γεμάτο το parking του ξενοδοχείου και αφού θυμηθήκαμε τη σιγουριά της Getxowoman όταν μας έλεγε ότι γενικά δεν κλέβουν), και όχι για να πάμε στο ιστορικό κέντρο.



Το Bilbao δεν έχει μεγάλο ιστορικό κέντρο (κάσκο βιέχο). Η βόλτα όμως δίπλα από το ποτάμι και η περιήγηση στα μεσαιωνικά δρομάκια, μια μέρα χωρίς πολύ κόσμο και με τα περισσότερα μαγαζιά να είναι κλειστά ή να κλείνουν από τη 1.30 ήταν πολύ ωραία. Αφού είδαμε εξωτερικά και τον καθεδρικό ναό (Κατεντραλ Μπασίλικα ντε Σαντιάγκο), μπήκαμε στον σιδηροδρομικό σταθμό με τα υπέροχα βιτρω του και τα υπόλοιπα (γνωστά και στην Ελλάδα) όπως καθαριότητα, οργάνωση, γρήγορα τρένα κλπ. Το τελευταίο που επισκεφτήκαμε, πριν γυρίσουμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε και ετοιμαστούμε για τον απογευματινό περίπατο, ήταν η κλειστή αγορά. Η αγορά πρέπει να είναι τεράστια. Είναι σε ένα παραποτάμιο κτίριο το οποίο όμως ήταν ανοικτό και επισκέψιμο σε ένα πολύ μικρό του κομμάτι γιατί το υπόλοιπο ανακαινιζόταν.



Απόγευμα Σαββάτου και φτάνει η στιγμή που περιμέναμε. Στις 6 έχουμε ραντεβού με τη Getxowoman και το σύζυγό της στο ξενοδοχείο. Αγγλίδα στην ώρα της, φτάνει στο ξενοδοχείο και με το που την αντικρίζουμε καταλαβαίνουμε ότι είναι αυτή!!! Μην αρχίσετε τώρα να λέτε είδε ο … Έλλην τη γενιά του και τα λοιπά γνωστά. Απλώς την καταλάβαμε. Δεν θα πούμε πολλά ούτε θα μπούμε σε λεπτομέρειες για τη Getxowoman και το Cesar, μόνο ότι ήταν τόσο φιλόξενοι, τόσο φίλοι που μας καταϋποχρέωσαν.
Μετά την πρώτη από κοντά γνωριμία και την έκπληξή μας για τα πολύ καλά ελληνικά του Cesar, ξεκινάμε για το Getxo. Το Bilbo απέχει 10 – 15 χλμ από τη θάλασσα και τα προάστιά του εκτείνονται δεξιά και αριστερά του ποταμού (Ρίο Νερβιόν ή Νερμπιόι). Ένα από τα προάστια είναι και το Getxo και μάλλον το ομορφότερο αν κρίνω από τη θέση του και από αυτά που είδαμε. Πρώτη στάση στη γέφυρα PuenteVizkaia που κτίστηκε το 1888 και έχει χαρακτηριστεί μνημείο παγκόσμιας πολιτισμικής κληρονομιάς. Είναι μια πολύ ψηλή γέφυρα για πεζούς, που ενώνει τις δυο όχθες του ποταμιού. Το ύψος της οφείλεται στην ανάγκη να περνάνε τα πλοία χωρίς πρόβλημα από κάτω, μιας και ο ποταμός ήταν πλωτός από μεγάλα πλοία που μετέφεραν εμπορεύματα. Η πρωτοτυπία της έγκειται στο γεγονός ότι έχει μια καμπίνα για μεταφορά πεζών και αυτοκινήτων που είναι …κρεμαστή. Η βάση (που μετακινείται) είναι στη γέφυρα (στα 40 – 50 μέτρα ύψος, μπορεί και παραπάνω) και πάνω σε αυτήν στηρίζονται τα συρματόσκοινα που κρατούν και μεταφέρουν την καμπίνα που βρίσκεται σε ύψος λίγο πάνω από τη θάλασσα.

Εδώ μπορεί να γεννηθούν δυο απορίες.
Απορία πρώτη: Αν ανεβήκαμε πάνω; Και βέβαια ανεβήκαμε, αφού η μικρή της οικογένειας ήθελε να μας κάνει τεστ υψοφοβίας. Η επιμονή της μας βγήκε σε καλό. Πετύχαμε ωραίο καιρό, τον ήλιο σε καλό σημείο και είδαμε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των προαστίων και του λιμανιού σαν να ήμασταν σε χαμηλή πτήση αεροπλάνου.
Απορία δεύτερη (απόρροια της πρώτης): Πως ανεβήκαμε; 5 ευρώ το άτομο και μεταφερθήκαμε σε χρόνο ρεκόρ με ασανσέρ στα 50 μέτρα. Σιγά μη την παθαίναμε όπως στην Ιταλία, που είχαμε ανέβει με τις σκάλες σε όλα τα καμπαναριά και του τρούλους της Τοσκάνης και μετά ψάχναμε να βρούμε ποιο ρεκόρ σπάσαμε, τα 300, τα 400 ή τα 500 σκαλοπάτια.


Μετά την όμορφη εμπειρία της γέφυρας, του ύψους και των φωτογραφιών, προσγειωνόμαστε και αρχίζουμε το περπάτημα. Περπάτημα παραποτάμιο στην αρχή, παραθαλάσσιο μετά με τον ήλιο να απέχει πολύ από το να δύσει αν και η ώρα ήταν ήδη 8. Το Getxo πρέπει να ήταν από παλιά πολύ πλούσιο προάστιο. Κατά μήκος της παραλίας και πάνω από το δρόμο τα αρχοντικά διαδέχονταν το ένα το άλλο. Η όλη εικόνα (συμπληρωμένη και από τις προηγούμενες και μετέπειτα παραθαλάσσιες παραστάσεις) παρέπεμπε σε Κορνουάλη, όπως αυτή περιγράφεται στα μυθιστορήματα της RosamundePilcher. Η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μπιλμπάο με το Πόρτσμουθ μπορεί να δικαιολογεί μια ανταλλαγή πολιτισμικών στοιχείων που να έχει επηρεάσει λίγο την περιοχή.



Συνεχίζοντας τη μεγάλη μας βόλτα, βλέπαμε τον κόσμο να έχει βγει έξω και να περπατάει, να κάνει ποδήλατο και να τρέχει (καθένας με τον καημό του) πριν καθίσει στις ταβέρνες για να φάει. Μιας και αναφέρθηκε το φαγητό, με το πολύ περπάτημα, τον καθαρό θαλασσινό αέρα και την κουβεντούλα μας άνοιξε η όρεξη. Η Getxowoman λέει: «θα σας πάω σε ένα από τα αγαπημένα μας στέκια». Έχοντας πλέον εμπιστοσύνη στο γούστο της και στα λεγόμενά της περιμέναμε να δούμε κάτι καλό. Αυτό που είδαμε όμως ξεπερνούσε καθετί που είχαμε σκεφτεί. Ανεβαίνοντας μερικά σκαλάκια και ξεμακραίνοντας ελάχιστα από τη θάλασσα μπαίνουμε σε μια μικρή πλατεία κρυμμένη, μια πλατεία που δεν φαινόταν από την παραλία και που μας έφερε στο νου την πλατεία των ηλικιωμένων στη Νίσυρο. Τραπεζάκια απλωμένα κάτω από το φύλλωμα δυο – τριών δέντρων, κόσμος αρκετός να κάθεται τρώγοντας και συζητώντας και άλλοι όρθιοι στα πεζούλια να πίνουν το ποτό τους περιμένοντας να αδειάσει κάποιο τραπέζι. Ο Cesar ήδη εκεί να έχει πιάσει ένα τραπέζι και να περιμένει τη γυναίκα του και τους φίλους της. Καθίσαμε ωραία και καλά και η εκπαιδευμένη μύτη του κρεατοφάγου της οικογένειας «πιάνει» τη μυρωδιά της τσίκνας. Και ναι!!! μια μικρή ψησταριά να ψήνει σουβλάκια στην απέναντι γωνιά της πλατείας. Περιττό να σας πω τι έγινε. Τα τσακίσαμε!



Κάθε ωραίο όμως δεν διαρκεί για πάντα. Ποτό, φαγητό και ωραία παρέα στην ταβέρνα, βόλτα για να δούμε από ψηλά τη νυχτερινή όψη της περιοχής και μια ωραία διαδρομή μέχρι τη στάση για να δούμε πως είναι και ένα μετρό εκτός των τειχών. Φιλιά, ευχαριστίες, αποχαιρετισμός και επιβίβαση στο συρμό. Καμιά σχέση με Βαρκελώνη και Μαδρίτη. Όμορφα, καθαρά, νοικοκυρεμένα και με δυο αστυνομικούς (ίσως λόγω του φόβου των αυτονομιστών) μέσα στο συρμό. Σε κάθε στάση ο ένας έμενε μέσα και ο άλλος έβγαινε έξω, ελέγχοντας αποβίβαση – επιβίβαση και αφού έμπαινε ξανά μέσα ξεκινούσε ο συρμός. Μετά από αρκετές στάσεις κατεβαίνουμε σε μια μοντέρνα σχεδιασμένη στάση και βουρ για γλυκό, λόγω της γνωστής «υπογλυκαιμίας» που οδηγεί σε ροφήματα, σοκολάτες και λοιπά ανθυγιεινά πράγματα.
Πριν πέσουμε για ύπνο, ο αρχηγός της αποστολής προειδοποιεί: Αναχώρηση από ξενοδοχείο αύριο το πρωί το αργότερο 10.30, για να προλάβουμε τα σπήλαια. Καλά ρε αρχηγέ της αποστολής, τόσα χρόνια παντρεμένος, με κόρες της παντρειάς και ακόμη να μάθεις να δίνεις σωστό χρόνο αναχώρησης σε 3 γυναίκες;:haha:
 

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.290
Τι ωραιες φωτος, μαλλον εχετε καποιον με ταλεντο στην οικογενεια!!! Και τι ωραια που μας τα γραφεις!!!!! Ωραια διαφημιση για το γκετσο!!!:D Πραγματικα και εμεις περασαμε υπεροχα και μαλιστα για μια στιγμη νομιζα οτι βρισκομουνα Ελλαδα και οχι Ισπανια!!!!

Μια μικρη σημειωση, οι υπαλληλοι στο μετρο δεν ειναι αστυνομικοι, απλα ετυχε την ημερα εκεινη να εχει φιεστας και επειδη κινειται πολυ κοσμος θελουν να υπαρχει ενας ελεγχος.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.333
Μηνύματα
888.635
Μέλη
38.999
Νεότερο μέλος
MARGI HPC

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom