XRISTOS71
Member
- Μηνύματα
- 3.388
- Likes
- 1.498
Ημερα 3η
Μετα από ενα χορταστικό πρωινό στο ξενοδοχείο και εναν ήλιο τεραστιο που θα μας κάνει παρέα μεχρι και την ημερα αναχώρησης πήραμε το tram προς KABATAS .10' λεπτα υπόθεση δηλαδή.
Τελικά το τραμ είναι με διαφορά το καλύτερο μέσο μεταφοράς στην πόλη και το αμέσως επόμενο είναι ταταξί .( αυτο το τελευταιο θα το διακιολογήσω παρακάτω )
Από εκεί περπατήσαμε παράλληλα με την ακτή του Βοσπόρου πρώτη στάση στο Dolmabahce Camii όπου το βλέπουμε μόνο εξωτερικά .
Μετα απο κανα 5' είμαστε στον προαύλιο χώρο του
Dolmabahce Sarayi.
Βλέπουμε τον Πύργο με το ρολόι και την αλλαγή φρουράς στην είσοδο
Πληρώνουμε 20 λίρες εισιτηριο ( Σαράι + Χαρεμι αν βγούν ταυτόχρονα ).
Μπαίνοντας απο την κύρια πύλη βλέπουμε τους πολύ περιποιημένους Αυτοκρατορικούς κήπους και ενα υπέροχο συντριβάνι με κύκνους στο κέντρο .
Το παλάτι αυτό έχει ενα τεράστιο μετωπο σχεδόν 300μ προς τον Βόσπορο οπότε καταλαβαίνετε τι θεα και τι εικόνες βγαζει κοιτώντας το .
Μπαίνουμε σε ενα μικρό προθάλαμο όπου ξεκινούν ομαδικές μόνο ξεναγήσεις σε Αγγλικά και Τουρκικά εναλάξ .
Με το ξεκίνημα έχουμε μια ξεναγό που μας μιλάει για το παλάτι μπροστά και πίσω εναν καπαρντινάκια τύπο που δεν μας αφήνει απο τα μάτια του σε όλη την διάρκεια της ξενάγησης.
Μετά τις κύριες αίθουσες βγήκαμε και ξαναμπήκαμε δίπλα στο χαρέμι όπου καμαρώσαμε τα δωμάτια και το χαμαμ του σουλτάνου
Αντάξιο σε πλούτο και υπέρμετρη σπατάλη μόνο τις Βερσαλίες μπορώ να θυμηθώ .
Μαλλον ο Σουλτάνος Abdul Mecit γεννήθηκε σε λάθος χώρα .
Οταν τελειώσαμε πλέον απο το παλάτι βγήκαμε και κινηθήκαμε δεξιά προς Ortakoy.
Περάσαμε απο την παραλιακή πλατεία του Besiktas και αμέσως μετα ξεκινάει
σχεδόν είναι το υπεροχο και εκ του πανακρίβου Four season hotel ,το προσπερνάμε εξάλου δεν ηταν αυτό ο προορισμός μας .
Δίπλα απο το 4season είναι το Ciragan Sarayi και δίπλα ακριβώς η νεώτερη πτέρυγα του .
Το Τσιραγάν ( Ciragan sarayi ) που καταστράφηκε ολοκληρωτικά το 1910 απο πυρκαγιά
ήταν η κύρια κατοικία του Σουλτάνου Αμπντούλ Αζίζ.
Για πολλά χρόνια παρέμενε ερειπωμένο πριν αναστηλωθεί και μετατραπεί σε πολυτελές ξενοδοχείο.
Το μετωπο προς την θάλασσα είναι περίπου 300μέτρα απο λευκό σκαλιστό μάρμαρο
κατα την γνώμη μου πολύ πιο ωραίο εξωτερικά ακόμα και απο το Dolmabahce.
Οι κήποι του και η μεγάλη κεντρική πισίνα μπροστά απο την νεα πτέρυγα είναι
α ν ε π α ν α λ η π τ η εικόνα .
Η ωρα είναι περίπου 12 όποτε ωρα για τσάι και καφεδάκι με θεα τον Βόσπορο
Οταν μπάινεις απο την είσοδο στο νεο κτήριο δεξιά και αριστερά υπάρχει ενας μακρύς διάδρομος με μαγαζιά για τους κροίσους πελάτες του ξενοδοχείου.
Αν ακολουθήσει κανείς τον δεξί διάδρομο μέχρι το τέλος και ακολουθήσει τον διάδρομο θα βρεθεί εντός του Sarayi το οποίο προσφάτως αναπαλαιώθηκε και πλεόν λειτουργουν και 11 σουίτες για βαλάντια επιπέδου Εμίρηδες και Σείχηδων.
Η πολυτελεια πάντως στον υπερθετικό βαθμό .
Luxury 5 Star Hotel Istanbul | Ciragan Palace Kempinski | Turkey
Τυχαία την μερα που είμασταν εκει ,ετοίμαζαν τις αίθουσες για να φιλοξενήσουν γαμήλια δεξίωση !!!!!!! Μεταξύ μας πολυ θα'θελα να δω εναν τετοιο γάμο .
Τα όνειρα καποτε τελειώνουν και περασε και η ωρα .
επιστροφή στην αποβάθρα Kabatas και καραβάκι γραμμής για Uskudar .
Εστω και σε lite έκδοση θα πάταγα και Ασία !!!!!!!!!!
Το πλοίο στην ωρα του, 10'λεπτα το πολύ και πατάμε Ασία .
Η απόλυτη ανατροπή είκονων και συναισθημάτων
Πωλητές με οτι φαντάζεσαι στα χέρια να προσπαθούν να πουλήσουν πραμάτια τους σε όσους είναι ακόμα πάνω στο καράβι .
Είχα τσεκάρει 3 τζαμιά που ηταν πάνω σχεδόν στην θάλασσα ,ευκαιρία να επισκευτούμε και μη ''τουριστικά'' τζαμιά .
Semci pasa Camii , Yeni Valide Camii και Mihrimah Camii
Κλασική διαδικασία με παπούτσια μπήκαμε είδαμε βγήκαμε .
Το USKUDAR oxi κάτι το ιδιαίτερο απο αυτά που βλέπαμε ,ηταν η βαση μας για να πάμε πρός KADIKOY .
Ελα μου ντε όμως πώς πάμε εκεί ???? Ταξί σε γειτονιές που δεν τις έχει ουτε το googlemap δεν παίζει με τίποτα ,εξάλου δεν ηταν και δίπλα για να ρισκάρουμε και 2-3 βόλτες περιττές.
Προσπαθώ να ρωτήσω εναν λουστράκο αν ξερει να μας πεί ,δεν προλαβαίνω να πω δευτερη κουβεντα με αρπάζει απο χέρι και μου δείχνει μια αφετηρία με λεωφορεία .
Μου δειχνει με τα χερια του το Νο 12 κατάλαβα οτι με το λεωφορείο αυτό θα πάμε στον προορισμό μας .
Ελα ντε όμως που ηθελε και το μπαξίσι του !!! Λούστρος τι πιο φυσιολογικό απο το να θέλει να μας γυαλίσει τα παπούτσια . Παιδιά 3 και είχε έρθει απο την Αγκυρα για μια καλύτερη ζωή .
Του έδωσα 10 λίρες για τον κόπο και την πληροφορία του ,δεν βαριέσαι για μενα δεν είναι τίποτα γιαυτόν όμως έιναι ίσως τα φαγητό ολόκληρης της μέρας μην σας πώ και της επόμενης.
Μπαίνουμε στο επόμενο λεωφωρείο πληρώνουμε εισιτηριο στον εισπράκτορα ( τα jeton δεν ίσχυαν !!!!). Το τι μαντίλα και μπούρκα είδαμε δεν περιγράφεται .Το Ισλάμ σε όλο του το μεγαλείο.
Η διαδρομή περνάει παράλληλα με ενα τεράστιο νεκροταφείο( κατι σαν το 1ο το δικό μας επί 3φορές ) και μεσα απο φτάσαμε μπροστα απο τις αποβάθρες στο Κadikoy .
Το πρώτο που μας κάνει εντύπωση είναι πόσο πολύς κόσμος κυκλοφορεί στους δρόμους.
Ο λόγος πού ηρθαμε εδω ηταν για να φάμε κεμπάπ στο Ciya .( Ιωάννα στο απέναντι τελικά !!!)
Δυσκολευτηκαμε να το βρούμε αλλα τελικά τα καταφέραμε . Φάγαμε καλά πληρώσαμε σχετικά λίγα ,παζαρεψαμε και ενα χρυσαφικό σε διπλανό μαγαζί αλλά η τιμή ηταν τουριστική και δεν τσιμπήσαμε.
iya Kebap Lahmacun - A Garden of Lost Cultures and Forgotten Tastes...
Με 3,5 λίρες πέρνουμε το πρώτο καραβάκι με προορισμό το Kadikoy
και μας χαρίζει η διαδρομή μερικές ωραίες εικόνες
Απο εκει τραμ και επιστροφή στο ξενοδοχείο για ελαφριά ξεκούραση .
Σήμερα ηταν η κατάλληλη στιγμή για να κάνω χαμάμ
Ανηφορίσω με το τράμ πρός Ceberlitas στην ομώνυμη Στάση με την Στηλη του Κωνσταντίνου να είναι εκεί να μας θυμίζει το παρελθόν .
Μπαίνω η γλυκιά κινεζούλα κόβει συνεχώς εισιτήρια σε πελάτες κυρίως τουρίστες διαβάζω το τιμοκατάλογο selfservice 39 λίρες
παραδοσιακό 15' τρίψιμο απο μουστακαλί κύριο 59 λίρες
Κατι άλλα επιπλέον μασαζ με λάδια ,κατι μασκες προσωπου κτλ ,εφτανε το κουστούμι σχεδόν 100 λίρες !!!!!!!
Ισχύει και έπκτωση 9λίρες σε Ελληνες όπως ανεφερε και η latina
Ο κατάλληλος άνθρωπος μου σε τετοιες καταστάσεις μου είχε δείξει τον ''σωστό'' δρόμο.
Πληρώνω 39 λιρες παραλαμβάνω το ατομικό συσκευασμένο σφουγγαράκι -τζίβα και την κλασική πετσέτα και ανεβαίνω στον 1ο όροφο σε ενα μικρό δωματιακι να αλλάξω.
κατεβαίνω ανοίγει η πρώτη πόρτα σχετική ζέστη !! α λέω καλά μεχρι εδώ ,ανοίγει η δευτερη και μου ερχεται όλη η ζεστη με υγρασία μαζι στο πρόσωπο
Αμαν . Μια αίθουσα οχι ιδαιτέρως μεγαλη οπου όλοι είναι ξαπλωμένοι πάνω στο καυτό μάρμαρο. Εντύπωση μου έκαναν ιδιαιτερα 2-3 κινέζοι οι οποιοι ηταν κάτασπροι και μετα απο 5 -10 πάνω στο μαρμαρο έιχαν αρχίσει να γίνονται όπως ροδοκοκινίζει το κοτόπουλο στα καρβουνα .
Αφου πλέον εχω βρασει και ρίχνω με ενα τασι νερό στο κεφάλι ,βάζω σε εφαρμογή το σχεδιο
Ψάχνω ποίος απο τους μουστακαλήδες υπαλλήλους είναι πιο ''ευκολος'' . Δεν αργησα και πολύ τον πλευρίζω και λέω οτι εχω πληρώσει selfservice αλλά θα ηθελα ενα παραδοσικό τρίψιμο -πλύσιμο με το ανάλογο μπαξίσι βεβαίως κατα την έξοδο.
Ο Αμπντούλ ηταν ο άνθρωπος μου τελικά ,χωρίς να καταλάβω πώς βρεθηκα να απολαμβάνω ενα τέλειο traditional style διάρκειας τουλάχιστον 20 λεπτών
Ξεπλένομαι ανεβαίνω στο δωματιάκι Νο18 αλλάζω βαζω στην τσάντα μου την πετσέτα που χρησιμοποιήσα και κανω την σωστή κίνηση ,αφήνω 5 λίρες πάνω στο τραπεζάκι για το παιδί που τα μαζευει .
Κατεβαίνω στο ισόγειο ο Αμπντούλ στην θεση του τσιμπάει διακριτικά το 5λιρο και επιπλεόν κλεινω το μάτι στον πιτσιρίκο του πρώτου που ψάχνει την πετσέτα μου .Ολα ΟΚ τακτοποιημένα
βαζω το σκουφί μου στο κεφάλι και βγαίνω στο δρόμο .
Σχεδόν απέναντι λίγο πιο κάτω είναι το ξενοδοχείο Pier Lioti οπου στην ταράτσα του λειτουργεί ενα ωραίο μικρό καφέ όπου καθομαι να πιώ ενα ζεστό τσάι και να απολαύσω την θέα .
Καλύτερο τελείωμα της μερας με νυχτερινή φωτογράφηση της Αγιάς Σοφιάς και το Μπλέ Τζαμί
Ανανεωμένος επιστροφή στο ξενοδοχείο και ύπνο ,αύριο ξημερώνει Κυριακή της Ορθοδοξίας ......
Μετα από ενα χορταστικό πρωινό στο ξενοδοχείο και εναν ήλιο τεραστιο που θα μας κάνει παρέα μεχρι και την ημερα αναχώρησης πήραμε το tram προς KABATAS .10' λεπτα υπόθεση δηλαδή.
Τελικά το τραμ είναι με διαφορά το καλύτερο μέσο μεταφοράς στην πόλη και το αμέσως επόμενο είναι ταταξί .( αυτο το τελευταιο θα το διακιολογήσω παρακάτω )
Από εκεί περπατήσαμε παράλληλα με την ακτή του Βοσπόρου πρώτη στάση στο Dolmabahce Camii όπου το βλέπουμε μόνο εξωτερικά .
Μετα απο κανα 5' είμαστε στον προαύλιο χώρο του
Dolmabahce Sarayi.
Βλέπουμε τον Πύργο με το ρολόι και την αλλαγή φρουράς στην είσοδο
Πληρώνουμε 20 λίρες εισιτηριο ( Σαράι + Χαρεμι αν βγούν ταυτόχρονα ).
Μπαίνοντας απο την κύρια πύλη βλέπουμε τους πολύ περιποιημένους Αυτοκρατορικούς κήπους και ενα υπέροχο συντριβάνι με κύκνους στο κέντρο .
Το παλάτι αυτό έχει ενα τεράστιο μετωπο σχεδόν 300μ προς τον Βόσπορο οπότε καταλαβαίνετε τι θεα και τι εικόνες βγαζει κοιτώντας το .
Μπαίνουμε σε ενα μικρό προθάλαμο όπου ξεκινούν ομαδικές μόνο ξεναγήσεις σε Αγγλικά και Τουρκικά εναλάξ .
Με το ξεκίνημα έχουμε μια ξεναγό που μας μιλάει για το παλάτι μπροστά και πίσω εναν καπαρντινάκια τύπο που δεν μας αφήνει απο τα μάτια του σε όλη την διάρκεια της ξενάγησης.
Μετά τις κύριες αίθουσες βγήκαμε και ξαναμπήκαμε δίπλα στο χαρέμι όπου καμαρώσαμε τα δωμάτια και το χαμαμ του σουλτάνου
Αντάξιο σε πλούτο και υπέρμετρη σπατάλη μόνο τις Βερσαλίες μπορώ να θυμηθώ .
Μαλλον ο Σουλτάνος Abdul Mecit γεννήθηκε σε λάθος χώρα .
Οταν τελειώσαμε πλέον απο το παλάτι βγήκαμε και κινηθήκαμε δεξιά προς Ortakoy.
Περάσαμε απο την παραλιακή πλατεία του Besiktas και αμέσως μετα ξεκινάει
σχεδόν είναι το υπεροχο και εκ του πανακρίβου Four season hotel ,το προσπερνάμε εξάλου δεν ηταν αυτό ο προορισμός μας .
Δίπλα απο το 4season είναι το Ciragan Sarayi και δίπλα ακριβώς η νεώτερη πτέρυγα του .
Το Τσιραγάν ( Ciragan sarayi ) που καταστράφηκε ολοκληρωτικά το 1910 απο πυρκαγιά
ήταν η κύρια κατοικία του Σουλτάνου Αμπντούλ Αζίζ.
Για πολλά χρόνια παρέμενε ερειπωμένο πριν αναστηλωθεί και μετατραπεί σε πολυτελές ξενοδοχείο.
Το μετωπο προς την θάλασσα είναι περίπου 300μέτρα απο λευκό σκαλιστό μάρμαρο
κατα την γνώμη μου πολύ πιο ωραίο εξωτερικά ακόμα και απο το Dolmabahce.
Οι κήποι του και η μεγάλη κεντρική πισίνα μπροστά απο την νεα πτέρυγα είναι
α ν ε π α ν α λ η π τ η εικόνα .
Η ωρα είναι περίπου 12 όποτε ωρα για τσάι και καφεδάκι με θεα τον Βόσπορο
Οταν μπάινεις απο την είσοδο στο νεο κτήριο δεξιά και αριστερά υπάρχει ενας μακρύς διάδρομος με μαγαζιά για τους κροίσους πελάτες του ξενοδοχείου.
Αν ακολουθήσει κανείς τον δεξί διάδρομο μέχρι το τέλος και ακολουθήσει τον διάδρομο θα βρεθεί εντός του Sarayi το οποίο προσφάτως αναπαλαιώθηκε και πλεόν λειτουργουν και 11 σουίτες για βαλάντια επιπέδου Εμίρηδες και Σείχηδων.
Η πολυτελεια πάντως στον υπερθετικό βαθμό .
Luxury 5 Star Hotel Istanbul | Ciragan Palace Kempinski | Turkey
Τυχαία την μερα που είμασταν εκει ,ετοίμαζαν τις αίθουσες για να φιλοξενήσουν γαμήλια δεξίωση !!!!!!! Μεταξύ μας πολυ θα'θελα να δω εναν τετοιο γάμο .
Τα όνειρα καποτε τελειώνουν και περασε και η ωρα .
επιστροφή στην αποβάθρα Kabatas και καραβάκι γραμμής για Uskudar .
Εστω και σε lite έκδοση θα πάταγα και Ασία !!!!!!!!!!
Το πλοίο στην ωρα του, 10'λεπτα το πολύ και πατάμε Ασία .
Η απόλυτη ανατροπή είκονων και συναισθημάτων
Πωλητές με οτι φαντάζεσαι στα χέρια να προσπαθούν να πουλήσουν πραμάτια τους σε όσους είναι ακόμα πάνω στο καράβι .
Είχα τσεκάρει 3 τζαμιά που ηταν πάνω σχεδόν στην θάλασσα ,ευκαιρία να επισκευτούμε και μη ''τουριστικά'' τζαμιά .
Semci pasa Camii , Yeni Valide Camii και Mihrimah Camii
Κλασική διαδικασία με παπούτσια μπήκαμε είδαμε βγήκαμε .
Το USKUDAR oxi κάτι το ιδιαίτερο απο αυτά που βλέπαμε ,ηταν η βαση μας για να πάμε πρός KADIKOY .
Ελα μου ντε όμως πώς πάμε εκεί ???? Ταξί σε γειτονιές που δεν τις έχει ουτε το googlemap δεν παίζει με τίποτα ,εξάλου δεν ηταν και δίπλα για να ρισκάρουμε και 2-3 βόλτες περιττές.
Προσπαθώ να ρωτήσω εναν λουστράκο αν ξερει να μας πεί ,δεν προλαβαίνω να πω δευτερη κουβεντα με αρπάζει απο χέρι και μου δείχνει μια αφετηρία με λεωφορεία .
Μου δειχνει με τα χερια του το Νο 12 κατάλαβα οτι με το λεωφορείο αυτό θα πάμε στον προορισμό μας .
Ελα ντε όμως που ηθελε και το μπαξίσι του !!! Λούστρος τι πιο φυσιολογικό απο το να θέλει να μας γυαλίσει τα παπούτσια . Παιδιά 3 και είχε έρθει απο την Αγκυρα για μια καλύτερη ζωή .
Του έδωσα 10 λίρες για τον κόπο και την πληροφορία του ,δεν βαριέσαι για μενα δεν είναι τίποτα γιαυτόν όμως έιναι ίσως τα φαγητό ολόκληρης της μέρας μην σας πώ και της επόμενης.
Μπαίνουμε στο επόμενο λεωφωρείο πληρώνουμε εισιτηριο στον εισπράκτορα ( τα jeton δεν ίσχυαν !!!!). Το τι μαντίλα και μπούρκα είδαμε δεν περιγράφεται .Το Ισλάμ σε όλο του το μεγαλείο.
Η διαδρομή περνάει παράλληλα με ενα τεράστιο νεκροταφείο( κατι σαν το 1ο το δικό μας επί 3φορές ) και μεσα απο φτάσαμε μπροστα απο τις αποβάθρες στο Κadikoy .
Το πρώτο που μας κάνει εντύπωση είναι πόσο πολύς κόσμος κυκλοφορεί στους δρόμους.
Ο λόγος πού ηρθαμε εδω ηταν για να φάμε κεμπάπ στο Ciya .( Ιωάννα στο απέναντι τελικά !!!)
Δυσκολευτηκαμε να το βρούμε αλλα τελικά τα καταφέραμε . Φάγαμε καλά πληρώσαμε σχετικά λίγα ,παζαρεψαμε και ενα χρυσαφικό σε διπλανό μαγαζί αλλά η τιμή ηταν τουριστική και δεν τσιμπήσαμε.
iya Kebap Lahmacun - A Garden of Lost Cultures and Forgotten Tastes...
Με 3,5 λίρες πέρνουμε το πρώτο καραβάκι με προορισμό το Kadikoy
και μας χαρίζει η διαδρομή μερικές ωραίες εικόνες
Απο εκει τραμ και επιστροφή στο ξενοδοχείο για ελαφριά ξεκούραση .
Σήμερα ηταν η κατάλληλη στιγμή για να κάνω χαμάμ
Ανηφορίσω με το τράμ πρός Ceberlitas στην ομώνυμη Στάση με την Στηλη του Κωνσταντίνου να είναι εκεί να μας θυμίζει το παρελθόν .
Μπαίνω η γλυκιά κινεζούλα κόβει συνεχώς εισιτήρια σε πελάτες κυρίως τουρίστες διαβάζω το τιμοκατάλογο selfservice 39 λίρες
παραδοσιακό 15' τρίψιμο απο μουστακαλί κύριο 59 λίρες
Κατι άλλα επιπλέον μασαζ με λάδια ,κατι μασκες προσωπου κτλ ,εφτανε το κουστούμι σχεδόν 100 λίρες !!!!!!!
Ισχύει και έπκτωση 9λίρες σε Ελληνες όπως ανεφερε και η latina
Ο κατάλληλος άνθρωπος μου σε τετοιες καταστάσεις μου είχε δείξει τον ''σωστό'' δρόμο.
Πληρώνω 39 λιρες παραλαμβάνω το ατομικό συσκευασμένο σφουγγαράκι -τζίβα και την κλασική πετσέτα και ανεβαίνω στον 1ο όροφο σε ενα μικρό δωματιακι να αλλάξω.
κατεβαίνω ανοίγει η πρώτη πόρτα σχετική ζέστη !! α λέω καλά μεχρι εδώ ,ανοίγει η δευτερη και μου ερχεται όλη η ζεστη με υγρασία μαζι στο πρόσωπο
Αμαν . Μια αίθουσα οχι ιδαιτέρως μεγαλη οπου όλοι είναι ξαπλωμένοι πάνω στο καυτό μάρμαρο. Εντύπωση μου έκαναν ιδιαιτερα 2-3 κινέζοι οι οποιοι ηταν κάτασπροι και μετα απο 5 -10 πάνω στο μαρμαρο έιχαν αρχίσει να γίνονται όπως ροδοκοκινίζει το κοτόπουλο στα καρβουνα .
Αφου πλέον εχω βρασει και ρίχνω με ενα τασι νερό στο κεφάλι ,βάζω σε εφαρμογή το σχεδιο
Ψάχνω ποίος απο τους μουστακαλήδες υπαλλήλους είναι πιο ''ευκολος'' . Δεν αργησα και πολύ τον πλευρίζω και λέω οτι εχω πληρώσει selfservice αλλά θα ηθελα ενα παραδοσικό τρίψιμο -πλύσιμο με το ανάλογο μπαξίσι βεβαίως κατα την έξοδο.
Ο Αμπντούλ ηταν ο άνθρωπος μου τελικά ,χωρίς να καταλάβω πώς βρεθηκα να απολαμβάνω ενα τέλειο traditional style διάρκειας τουλάχιστον 20 λεπτών
Ξεπλένομαι ανεβαίνω στο δωματιάκι Νο18 αλλάζω βαζω στην τσάντα μου την πετσέτα που χρησιμοποιήσα και κανω την σωστή κίνηση ,αφήνω 5 λίρες πάνω στο τραπεζάκι για το παιδί που τα μαζευει .
Κατεβαίνω στο ισόγειο ο Αμπντούλ στην θεση του τσιμπάει διακριτικά το 5λιρο και επιπλεόν κλεινω το μάτι στον πιτσιρίκο του πρώτου που ψάχνει την πετσέτα μου .Ολα ΟΚ τακτοποιημένα
βαζω το σκουφί μου στο κεφάλι και βγαίνω στο δρόμο .
Σχεδόν απέναντι λίγο πιο κάτω είναι το ξενοδοχείο Pier Lioti οπου στην ταράτσα του λειτουργεί ενα ωραίο μικρό καφέ όπου καθομαι να πιώ ενα ζεστό τσάι και να απολαύσω την θέα .
Καλύτερο τελείωμα της μερας με νυχτερινή φωτογράφηση της Αγιάς Σοφιάς και το Μπλέ Τζαμί
Ανανεωμένος επιστροφή στο ξενοδοχείο και ύπνο ,αύριο ξημερώνει Κυριακή της Ορθοδοξίας ......
Attachments
-
52,1 KB Προβολές: 152