Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
- Φωτογραφίες][URL="http://www.travelstories.gr/photo/showphoto.php?photo=26749"][IMG]http://www.travelstories.gr/photo/data/2038/thumbs/P1100771.JPG[/IMG][/URL] :: [URL="http://www.travelstories.gr/photo/showphoto.php?photo=26750"][IMG]http://www.travelstories.gr/photo/data/2038/thumbs/P1100621.JPG[/IMG][/URL
3 Αυγούστου: Brig – Andermatt
Αφήνουμε μετά το πρωινό το ξενοδοχείο και την θέα του κάστρου και κατευθυνόμαστε προς το Andermatt. Ένα βιβλίο που είχα αγοράσει για τις διαδρομές έλεγε για το Andermatt, “ AndermmatisatthesamehighasZermatt. Zermatt has Matterhorn and hords of tourists, but it has no roads which Andermatt has”. Επηρεασμένοι λοιπόν περιμέναμε τα καλύτερα τις δύο μέρες που θα μέναμε στο Andermatt. Και δεν απογοητευτήκαμε. Ακολουθήσαμε τη διαδρομή μέσω nufenenpass (2.478m) και sangottardpass (2.106m). Το πρώτο είναι το ψηλότερο πάσο της Ελβετίας. Ανεβαίνοντας ο καιρός άρχισε να μας απειλεί αλλά εμείς τίποτα. Τον αγνοήσαμε και συνεχίσαμε. Η ομίχλη τύλιγε τα βουνά που ήταν δίπλα μας, η βροχή ήταν πλέον επικείμενη καθώς είχε μαυρίσει ο ουρανός αλλά εμείς εκεί. Φτάνοντας στο πάσο, βγάζουμε την αναμνηστική φωτογραφία και λέμε να πιούμε ένα καφεδάκι. Τρία λεπτά αργότερα (χωρίς υπερβολή τρία λεπτά πέρασαν) άρχιζε να ρίχνει χαλάζι. Ναι χαλάζι, 3 Αυγούστου. Και με ένταση. Παρά την ανησυχία πως θα φύγουμε κλπ, ήταν πολύ ωραία εμπειρία, έξω χαλάζι και εμείς μέσα ζεστό καφεδάκι με θέα τις βουνοκορφές των Άλπεων. Για εμένα από τις καλύτερες εμπειρίες του ταξιδιού. Το πάσο αυτό έχει και την απαραίτητη λιμνούλα, η οποία βέβαια δεν φωτογραφήθηκε λόγω καιρού. Το χαλάζι κόπασε και συνέχισε με βροχή. Βάλαμε και εμείς τα αδιάβροχά μας και συνεχίσαμε. Τα αδιάβροχα ανταποκρίθηκαν πλήρως και δεν πέρασε ούτε σταγόνα στα ρούχα μας. Το επόμενο πάσο ήταν το SanGottardpass. Στην νότια – ανατολική Ελβετία μιλάνε πολύ και τα Ιταλικά εκτός από τα γερμανικά σε βαθμό που οι πινακίδες στο δρόμο είναι ιταλικά ή σου απευθύνονται πρώτα στα ιταλικά και μετά γερμανικά. Τι πράγμα και αυτό. Δυτικά της χώρας μιλάνε γαλλικά, νότια και νοτιοανατολικά μιλάνε ιταλικά και οι υπόλοιποι γερμανικά. Και όλα αυτά μέσα σε μία μικρή χώρα που από άκρη σε άκρη δεν είναι 400 χιλιόμετρα. Στο Αιρολο, ένα χωριό που ξεκινάει η διαδρομή του πάσου έχει χτιστεί ένα από τα μεγαλύτερα τούνελ της Ευρώπης, για να αποφεύγεται ο φιδίσιος δρόμος του πάσου. Χωρίς πολύ σκέψη απορρίψαμε την ιδέα του τούνελ και διαλέξαμε το πάσο. Διαδρομή πολύ γραφική (και πάλι) με πολύ καλό οδόστρωμα (αυτό εννοείται και στις υπόλοιπες χώρες πλην της Ιταλίας), μικρά τούνελ ανοιχτά από τη μία πλευρά για να έχεις και τη θέα και στην κορυφή του πάσου η αναμενόμενη καφετέρια και λιμνούλα. Σε αυτό το πάσο είχε και μία καντίνα με λουκάνικα τα οποία και τιμήσαμε βεβαίως βεβαίως. Στο πάσο αυτό έχει χτιστεί και ένα μουσείο που αναφέρεται στην ιστορία του συγκεκριμένου δρόμου από τον β΄ παγκόσμιο πόλεμο έως την κατασκευή του τούνελ.
Από εκεί φτάσαμε στο Andermattπολύ σύντομα, είχε σταματήσει να βρέχει και μετά την τακτοποίηση στο ξενοδοχείο βγηκαμε στο χωριό προς αναζήτηση της τροφής μας. Το χωριό είναι πολύ μικρό, ένας δυο δρόμοι κεντρικοί, περπατιέται σε λιγότερο από μισή ώρα δηλαδή. Με γραφικά παραδοσιακά κτίρια και στο κέντρο σχεδιασμένη πάνω στο δρόμο μία αρκούδα (σύμβολο της περιοχής) και πινακίδες για τα πάσα που μπορείς να ανέβεις από αυτό το σημείο. Φάγαμε, ήπιαμε και το ποτάκι μας, κάναμε και τη βόλτα στο χωριό και στο ποταμάκι και πήγαμε για ξεκούραση.
Αφήνουμε μετά το πρωινό το ξενοδοχείο και την θέα του κάστρου και κατευθυνόμαστε προς το Andermatt. Ένα βιβλίο που είχα αγοράσει για τις διαδρομές έλεγε για το Andermatt, “ AndermmatisatthesamehighasZermatt. Zermatt has Matterhorn and hords of tourists, but it has no roads which Andermatt has”. Επηρεασμένοι λοιπόν περιμέναμε τα καλύτερα τις δύο μέρες που θα μέναμε στο Andermatt. Και δεν απογοητευτήκαμε. Ακολουθήσαμε τη διαδρομή μέσω nufenenpass (2.478m) και sangottardpass (2.106m). Το πρώτο είναι το ψηλότερο πάσο της Ελβετίας. Ανεβαίνοντας ο καιρός άρχισε να μας απειλεί αλλά εμείς τίποτα. Τον αγνοήσαμε και συνεχίσαμε. Η ομίχλη τύλιγε τα βουνά που ήταν δίπλα μας, η βροχή ήταν πλέον επικείμενη καθώς είχε μαυρίσει ο ουρανός αλλά εμείς εκεί. Φτάνοντας στο πάσο, βγάζουμε την αναμνηστική φωτογραφία και λέμε να πιούμε ένα καφεδάκι. Τρία λεπτά αργότερα (χωρίς υπερβολή τρία λεπτά πέρασαν) άρχιζε να ρίχνει χαλάζι. Ναι χαλάζι, 3 Αυγούστου. Και με ένταση. Παρά την ανησυχία πως θα φύγουμε κλπ, ήταν πολύ ωραία εμπειρία, έξω χαλάζι και εμείς μέσα ζεστό καφεδάκι με θέα τις βουνοκορφές των Άλπεων. Για εμένα από τις καλύτερες εμπειρίες του ταξιδιού. Το πάσο αυτό έχει και την απαραίτητη λιμνούλα, η οποία βέβαια δεν φωτογραφήθηκε λόγω καιρού. Το χαλάζι κόπασε και συνέχισε με βροχή. Βάλαμε και εμείς τα αδιάβροχά μας και συνεχίσαμε. Τα αδιάβροχα ανταποκρίθηκαν πλήρως και δεν πέρασε ούτε σταγόνα στα ρούχα μας. Το επόμενο πάσο ήταν το SanGottardpass. Στην νότια – ανατολική Ελβετία μιλάνε πολύ και τα Ιταλικά εκτός από τα γερμανικά σε βαθμό που οι πινακίδες στο δρόμο είναι ιταλικά ή σου απευθύνονται πρώτα στα ιταλικά και μετά γερμανικά. Τι πράγμα και αυτό. Δυτικά της χώρας μιλάνε γαλλικά, νότια και νοτιοανατολικά μιλάνε ιταλικά και οι υπόλοιποι γερμανικά. Και όλα αυτά μέσα σε μία μικρή χώρα που από άκρη σε άκρη δεν είναι 400 χιλιόμετρα. Στο Αιρολο, ένα χωριό που ξεκινάει η διαδρομή του πάσου έχει χτιστεί ένα από τα μεγαλύτερα τούνελ της Ευρώπης, για να αποφεύγεται ο φιδίσιος δρόμος του πάσου. Χωρίς πολύ σκέψη απορρίψαμε την ιδέα του τούνελ και διαλέξαμε το πάσο. Διαδρομή πολύ γραφική (και πάλι) με πολύ καλό οδόστρωμα (αυτό εννοείται και στις υπόλοιπες χώρες πλην της Ιταλίας), μικρά τούνελ ανοιχτά από τη μία πλευρά για να έχεις και τη θέα και στην κορυφή του πάσου η αναμενόμενη καφετέρια και λιμνούλα. Σε αυτό το πάσο είχε και μία καντίνα με λουκάνικα τα οποία και τιμήσαμε βεβαίως βεβαίως. Στο πάσο αυτό έχει χτιστεί και ένα μουσείο που αναφέρεται στην ιστορία του συγκεκριμένου δρόμου από τον β΄ παγκόσμιο πόλεμο έως την κατασκευή του τούνελ.
Από εκεί φτάσαμε στο Andermattπολύ σύντομα, είχε σταματήσει να βρέχει και μετά την τακτοποίηση στο ξενοδοχείο βγηκαμε στο χωριό προς αναζήτηση της τροφής μας. Το χωριό είναι πολύ μικρό, ένας δυο δρόμοι κεντρικοί, περπατιέται σε λιγότερο από μισή ώρα δηλαδή. Με γραφικά παραδοσιακά κτίρια και στο κέντρο σχεδιασμένη πάνω στο δρόμο μία αρκούδα (σύμβολο της περιοχής) και πινακίδες για τα πάσα που μπορείς να ανέβεις από αυτό το σημείο. Φάγαμε, ήπιαμε και το ποτάκι μας, κάναμε και τη βόλτα στο χωριό και στο ποταμάκι και πήγαμε για ξεκούραση.
Attachments
-
29,2 KB Προβολές: 232