Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
- Φωτογραφίες][URL="http://www.travelstories.gr/photo/showphoto.php?photo=26749"][IMG]http://www.travelstories.gr/photo/data/2038/thumbs/P1100771.JPG[/IMG][/URL] :: [URL="http://www.travelstories.gr/photo/showphoto.php?photo=26750"][IMG]http://www.travelstories.gr/photo/data/2038/thumbs/P1100621.JPG[/IMG][/URL
6 Αυγούστου: Chur – Saint Moritz – Chur
Σήμερα με το που ανοίξαμε το μάτι μας η έννοια ήταν η φωτογραφική μηχανή. Βγάλαμε κάποιες δοκιμαστικές στο δωμάτιο με φλας και όλα ήταν μια χαρά. Μάλλον στέγνωσε δηλαδή. Ευτυχώς.
Με καλή ψυχολογία ξεκινήσαμε για το SaintMoritzαλλά κάναμε το γύρο του κόσμου για να φτάσουμε. Στην ευθεία η διαδρομή είναι 90 χλμ αλλά εμείς αποφασίσαμε να πάμε από τη viamala, μία γραφική διαδρομή πάλι στην άκρη του βουνού πλάι στη χαράδρα και με διάφορες πέτρινες γέφυρες στο διάβα μας. Κάναμε 150χλμ για να πάμε και γυρίσαμε από αλλού άλλα τόσα αλλά άξιζε.
Στη viamala σταματήσαμε για καφεδάκι πάνω από τη χαράδρα σε ένα μικρό τύπου κυλικείο – αναψυκτήριο. Ευτυχώς που οι ξένοι τουρίστες δεν αράζουν για καφέ γιατί αυτό το σημείο με τα πέντε τραπεζάκια ήταν άδειο. Στη συνέχεια και έχοντας αποφασίσει να περάσουμε το splugenpass περάσαμε τα σύνορα προς Ιταλία. Η διαδρομή του Splugenpassήταν όλη μέσα σε πυκνή βλάστηση και μόνο στην κορυφή της διαδρομής έβγαινες πάλι στα βουνά. Στην κορυφή της διαδρομής έκανε και πολύ κρύο θυμάμαι. Γενικά ήμασταν ντυμένοι σαν αστακοί, μπλουζάκι καλοκαιρινό, ισοθερμικό μακριμάνικο, χειμωνιάτικο μπουφαν μηχανής. Αν είχε ζέστη έβγαζα το ισοθερμικό. Μέχρι εκεί, Το μπουφαν δεν ήταν δυσάρεστο σχεδόν καμία στιγμή.
Επειδή ο προορισμός ήταν το SaintMoritz κάναμε ένα μικρό κύκλο στα συνοριακά χωριά της Ιταλίας χωρίς να σταματήσουμε και ξαναμπήκαμε Ελβετία και περνώντας το malojapass φτάσαμε. Κάναμε τη βόλτα μας, πετύχαμε και Έλληνες (γενικά δεν πετύχαμε και πάρα πολλούς Έλληνες, συνολικά 5 σε όλο το ταξίδι μας) και καθίσαμε για φαγητό. Η θέα της λίμνης φοβερή και το χωριό να καθρεφτίζεται στα νερά της. Αργότερα πήραμε το δρόμο της επιστροφής (όχι τον γρήγορο πάλι γύρω γύρω) μέσω του albulapass (2.315μ). Το πάσο αυτό είχε ένα περίεργο χρώμα στα βράχια και καθόλου βλάστηση. Ήταν κρανίου τόπος. Πολύ διαφορετική αίσθηση, σεληνιακό τοπίο. Άδειος δρόμος, ως συνήθως τις απογευματινές ώρες, τον απολαύσαμε. Στη διαδρομή ήπιαμε έναν ακόμα καφέ στο Bergun, το οποίο ήταν πολύ μικρό με πολύ παλιά κτίρια και πάρα πολύ γραφικό.
Κλασσικά πίσω στο churγια το βραδινό ποτάκι. Εκεί μετά από το ντουζάκι έκανα την παρατυπία. «Ας μη φορέσω κράνος μωρέ, 3 χλμ είναι το κέντρο, έχεις δει κανέναν αστυνομικό; Έτσι λίγο να πάρει αέρα το κεφάλι μου». Ο άντρας μου δεν επέμεινε. Στη διαδρομή είχαμε και το νου μας και όντως δεν είδαμε κανένα μπλόκο. Φτάσαμε στο πάρκινκ (ουφ σκέφτηκα ωραία), και με το που σβήσαμε μπήκε στο πάρκινκ ένα μπλε βανάκι, σταμάτησε και κατέβηκαν τρεις αστυνομικοί. Καλησπέρα, καλησπέρα, διαβατήρια και λοιπά χαρτιά. Να μη σας τα πολυλογώ, οι τύποι μας είδαν που περνούσαμε, σηκώθηκαν από εκεί που ήταν, μας ακολούθησαν και ήρθαν μεχρι εκεί που πηγαίναμε για να με γράψουν για κράνος (ευτυχώς πολύ λίγα είναι 55? και πληρώνονται επιτόπου). Στην Ελλάδα αυτό δεν θα συνέβαινε ούτε στην πιο τρελλή φαντασία. Πληρώσαμε το πρόστιμο και ρώτησε ο άντρας μου «Στο γυρισμό τι να κάνουμε, γιατί το κράνος το έχουμε στο ξενοδοχείο», με την ελπίδα να πουν έλα εντάξει γυρίστε έτσι. Και απάντησαν «Εσείς μπορείτε να γυρίσετε μόνος σας με τη μηχανή, η κυρία πρέπει να γυρίσει με τα πόδια!!!». Ε μετά πήγε στο ξενοδοχείο (μόνος του, γιατί εγώ απαγορευόταν να ξανανέβω χωρίς κράνος) και μου έφερε το κράνος μου.
Μετά κάναμε τη βολτίτσα μας, ήπιαμε το ποτό μας και γυρίσαμε και οι δύο με τη μηχανή στο ξενοδοχείο.
Σήμερα με το που ανοίξαμε το μάτι μας η έννοια ήταν η φωτογραφική μηχανή. Βγάλαμε κάποιες δοκιμαστικές στο δωμάτιο με φλας και όλα ήταν μια χαρά. Μάλλον στέγνωσε δηλαδή. Ευτυχώς.
Με καλή ψυχολογία ξεκινήσαμε για το SaintMoritzαλλά κάναμε το γύρο του κόσμου για να φτάσουμε. Στην ευθεία η διαδρομή είναι 90 χλμ αλλά εμείς αποφασίσαμε να πάμε από τη viamala, μία γραφική διαδρομή πάλι στην άκρη του βουνού πλάι στη χαράδρα και με διάφορες πέτρινες γέφυρες στο διάβα μας. Κάναμε 150χλμ για να πάμε και γυρίσαμε από αλλού άλλα τόσα αλλά άξιζε.
Στη viamala σταματήσαμε για καφεδάκι πάνω από τη χαράδρα σε ένα μικρό τύπου κυλικείο – αναψυκτήριο. Ευτυχώς που οι ξένοι τουρίστες δεν αράζουν για καφέ γιατί αυτό το σημείο με τα πέντε τραπεζάκια ήταν άδειο. Στη συνέχεια και έχοντας αποφασίσει να περάσουμε το splugenpass περάσαμε τα σύνορα προς Ιταλία. Η διαδρομή του Splugenpassήταν όλη μέσα σε πυκνή βλάστηση και μόνο στην κορυφή της διαδρομής έβγαινες πάλι στα βουνά. Στην κορυφή της διαδρομής έκανε και πολύ κρύο θυμάμαι. Γενικά ήμασταν ντυμένοι σαν αστακοί, μπλουζάκι καλοκαιρινό, ισοθερμικό μακριμάνικο, χειμωνιάτικο μπουφαν μηχανής. Αν είχε ζέστη έβγαζα το ισοθερμικό. Μέχρι εκεί, Το μπουφαν δεν ήταν δυσάρεστο σχεδόν καμία στιγμή.
Επειδή ο προορισμός ήταν το SaintMoritz κάναμε ένα μικρό κύκλο στα συνοριακά χωριά της Ιταλίας χωρίς να σταματήσουμε και ξαναμπήκαμε Ελβετία και περνώντας το malojapass φτάσαμε. Κάναμε τη βόλτα μας, πετύχαμε και Έλληνες (γενικά δεν πετύχαμε και πάρα πολλούς Έλληνες, συνολικά 5 σε όλο το ταξίδι μας) και καθίσαμε για φαγητό. Η θέα της λίμνης φοβερή και το χωριό να καθρεφτίζεται στα νερά της. Αργότερα πήραμε το δρόμο της επιστροφής (όχι τον γρήγορο πάλι γύρω γύρω) μέσω του albulapass (2.315μ). Το πάσο αυτό είχε ένα περίεργο χρώμα στα βράχια και καθόλου βλάστηση. Ήταν κρανίου τόπος. Πολύ διαφορετική αίσθηση, σεληνιακό τοπίο. Άδειος δρόμος, ως συνήθως τις απογευματινές ώρες, τον απολαύσαμε. Στη διαδρομή ήπιαμε έναν ακόμα καφέ στο Bergun, το οποίο ήταν πολύ μικρό με πολύ παλιά κτίρια και πάρα πολύ γραφικό.
Κλασσικά πίσω στο churγια το βραδινό ποτάκι. Εκεί μετά από το ντουζάκι έκανα την παρατυπία. «Ας μη φορέσω κράνος μωρέ, 3 χλμ είναι το κέντρο, έχεις δει κανέναν αστυνομικό; Έτσι λίγο να πάρει αέρα το κεφάλι μου». Ο άντρας μου δεν επέμεινε. Στη διαδρομή είχαμε και το νου μας και όντως δεν είδαμε κανένα μπλόκο. Φτάσαμε στο πάρκινκ (ουφ σκέφτηκα ωραία), και με το που σβήσαμε μπήκε στο πάρκινκ ένα μπλε βανάκι, σταμάτησε και κατέβηκαν τρεις αστυνομικοί. Καλησπέρα, καλησπέρα, διαβατήρια και λοιπά χαρτιά. Να μη σας τα πολυλογώ, οι τύποι μας είδαν που περνούσαμε, σηκώθηκαν από εκεί που ήταν, μας ακολούθησαν και ήρθαν μεχρι εκεί που πηγαίναμε για να με γράψουν για κράνος (ευτυχώς πολύ λίγα είναι 55? και πληρώνονται επιτόπου). Στην Ελλάδα αυτό δεν θα συνέβαινε ούτε στην πιο τρελλή φαντασία. Πληρώσαμε το πρόστιμο και ρώτησε ο άντρας μου «Στο γυρισμό τι να κάνουμε, γιατί το κράνος το έχουμε στο ξενοδοχείο», με την ελπίδα να πουν έλα εντάξει γυρίστε έτσι. Και απάντησαν «Εσείς μπορείτε να γυρίσετε μόνος σας με τη μηχανή, η κυρία πρέπει να γυρίσει με τα πόδια!!!». Ε μετά πήγε στο ξενοδοχείο (μόνος του, γιατί εγώ απαγορευόταν να ξανανέβω χωρίς κράνος) και μου έφερε το κράνος μου.
Μετά κάναμε τη βολτίτσα μας, ήπιαμε το ποτό μας και γυρίσαμε και οι δύο με τη μηχανή στο ξενοδοχείο.
Attachments
-
29,2 KB Προβολές: 232