VADIM
Member
- Μηνύματα
- 97
- Likes
- 1.055
- Επόμενο Ταξίδι
- Roadtrip Ηνωμένο Βασίλειο
- Ταξίδι-Όνειρο
- Moto road trip USA
Περιεχόμενα
Κεφάλαιο 4 (21/06 - 01/07)
Πέμπτη 21/06 (Wurzburg - Erfurt, 242 km)
Αν δείτε στο google maps την πορεία μου μέχρι τώρα, θα διαπιστώσετε ότι τις τελευταίες μέρες κινούμαι περίπου σε τεθλασμένη γραμμή, μια Βορράς μια Νότος. Σήμερα λοιπόν έχει σειρά ο Βορράς. Μετά από περίπου 100 χλμ αφήνω τη Βόρεια Βαυαρία και μπαίνω στο κρατίδιο της Θουριγγίας, πάνω στα παλιά σύνορα της Ανατολικής και της Δυτικής Γερμανίας. Πρώτη στάση θα γίνει στο Eisenach, όχι τόσο για να δω την πόλη, όσο τη φημισμένο κάστρο της, το Wartburg, μνημείο της UNESCO κι αυτό. Δυστυχώς ο καιρός είχε άλλη άποψη. Είχα προετοιμαστεί βέβαια από το πρωί, ρίχνοντας μια ματιά στο weather.com ότι στα βόρεια για τις επόμενες μέρες οι βροχές θα είναι συχνές, με παράλληλη πτώση θερμοκρασίας. Να μη τα πολυλογώ, μαυρίζει ο τόπος, οπότε μπαίνοντας στο κέντρο της πόλης
δεν σταματώ και συνεχίζω για τον τελικό προορισμό μου, την πρωτεύουσα της Θουριγγίας, την Ερφούρτη.
Έχω διανύσει 5-6 χλμ έξω από το Eisenach, όταν ανοίγουν οι ουρανοί. Ψάχνω εσπευσμένα κάποιο σημείο για να σταματήσω να βάλω τα αδιάβροχα. Ευτυχής σύμπτωση, πολύ γρήγορα βλέπω δεξιά μου ένα πυκνό δάσος. Παρκάρω με προσοχή στο σαθρό έδαφος μη μου πέσει η μηχανή, πάω να βάλω το αδιάβροχο παντελόνι, γλιστράω και ... τρώω μια μεγαλοπρεπή τούμπα. Φοβερή φάση, ακόμη γελάω.
Η βροχή σταμάτησε γρήγορα,
και μετά από 70 χλμ μπαίνω στην Ερφούρτη (Hotel Am Kaisersaal, 1 διαν/ση, 102 € με πρωινό, 9/10). Λοιπόν, με λίγα λόγια, έτσι και βρεθείτε στην περιοχή μην αφήσετε με τίποτα να σας ξεφύγει αυτή η καταπληκτική πόλη. Είχε την τύχη να βγει σχεδόν ανέπαφη από τους βομβαρδισμούς του Β' παγκοσμίου πολέμου κι έτσι διατηρεί ατόφιο το μεγαλείο της. Με ένα από τα καλύτερα διατηρημένα μεσαιωνικά ιστορικά κέντρα της Γερμανίας. Με μια πλατεία από τις ωραιότερες που είδα στο ταξίδι μου, την Domplatz, στην οποία κυριαρχούν με τον όγκο τους ο Καθεδρικός και η Εκκλησία του Αγίου Σεβήρου. Με μια ακόμη υπέροχη πλατεία, την Fischmarkt, με το Δημαρχείο και αναγεννησιακά κτίρια γύρω της. Με τη Γέφυρα των Εμπόρων (Kramerbrucke) πάνω από τον ποταμό Gera που διασχίζει την πόλη, με τα γοητευτικά μικρομάγαζα.
Και μαζί με όλα αυτά, η πόλη έσφυζε από ζωή. Όλη την ημέρα κυκλοφορούσα σε ένα ατέλειωτο πάρτι. Σε κάθε γωνιά, σε κάθε πλατειούλα, σε κάθε στενάκι της πόλης και ένα μουσικό συγκρότημα, με κόσμο γύρω του να διασκεδάζει μέχρι αργά.
Έκλεισα την υπέροχη αυτή βραδιά με έναν αποχαιρετιστήριο περίπατο, με μουσικούς ήχους να με συνοδεύουν, στην όμορφα φωταγωγημένη πόλη.
Παρασκευή - Σάββατο 22-23/06 (Erfurt - Dresden, 217 km)
Σήμερα έχω αλλαγή. Ούτε Βορράς ούτε Νότος, θα κινηθώ ανατολικά. Θα κάνω την πρώτη στάση μου στη Βαϊμάρη, θα περάσω στο κρατίδιο της Σαξονίας με δεύτερη στάση στο πανέμορφο και γνωστό για τις πορσελάνες του Μάϊσεν, στο οποίο είχα βρεθεί το 2004, για να καταλήξω στη "Φλωρεντία του Έλβα", τη Δρέσδη.
Ξυπνάω με ψιλόβροχο και χαμηλή θερμοκρασία στην Ερφούρτη, φοράω τα αδιάβροχά μου και ξεκινάω. Δεν έχω βγει ακόμη απ" την πόλη και ανοίγουν οι ουρανοί. Πρώτη σκέψη να σταματήσω σε κάποιο σταθμό για καφέ μέχρι να περάσει η καταιγίδα. Δεύτερη σκέψη: "Κι αν κάνει ώρες να περάσει, όπως βλέπω στο weather.com?". Συνεχίζω λοιπόν και - μη σας κουράζω - την έφαγα τη βροχή για τα καλά σε όλη τη διαδρομή των 217 χλμ, με θερμοκρασία που είχε πέσει στους 7-8 βαθμούς και μια autobahn - λόγω Παρασκευής? - γεμάτη νταλίκες να με ραντίζουν (δείτε και βιντεάκι). Ευτυχώς τα αδιάβροχα αποδείχθηκαν αξιόπιστα.
Άκυρη λοιπόν η Βαϊμάρη και το Μάισεν. Η βροχή με συνόδευσε μέχρι τη reception του hotel (Aparthotel Am Schloss, 2 διαν/σεις, 188 € χωρίς πρωινό, 9,3/10). Μπήκα μέσα τρέμοντας και στάζοντας ολόκληρος... κι όμως χαρούμενος κι ευτυχισμένος, σαν να πάτησα στο Έβερεστ! Εδώ προγραμμάτισα 2 μέρες διαμονή, σκοπεύοντας να κάνω και μια εκδρομή μισής μέρας στο Bautzen και στην κοιλάδα του Έλβα, στη Σαξονική Ελβετία, που βέβαια λόγω καιρού ακυρώθηκε (μάλλον... αναβλήθηκε).
Όπως και στο Μάισεν, στη Δρέσδη βρέθηκα το 2004, περαστικός από Βερολίνο για Πράγα. Η πόλη με είχε μαγέψει τότε, τις λίγες ώρες που την γύρισα. Ευκαιρία λοιπόν τώρα να τη γνωρίσω λίγο καλύτερα. Και τονίζω το "λίγο" γιατί η πόλη μαζί με τη γύρω περιοχή αξίζει, νομίζω, ένα 4ήμερο. Για ένα διήμερο, με διαρκές ψιλόβροχο, έκανα άπειρες βόλτες στην παλιά πόλη (altstadt), αλλά και - για contrast - στην καινούργια (neustadt) στην άλλη όχθη. Θαύμασα τον ανοικοδομημένο Ναό της Παναγίας (Frauenkirche), το μπαρόκ Zwinger και την αίθουσα με τη συλλογή πορσελάνης, την Όπερα και το παλάτι. Απόλαυσα πανοραμικά την πόλη και τον Έλβα από το "μπαλκόνι της Ευρώπης" (Bruhlsche Terrasse). Και όλα αυτά μέσα σε μουντά χρώματα που της πάνε πολύ!
Κυριακή - Δευτέρα 24-25/06 (Dresden - Prague, 150km)
Μετά από 10 γεμάτες μέρες, σήμερα αποχαιρετώ τη Γερμανία. Από εδώ και πέρα, για το υπόλοιπο του ταξιδιού η πυξίδα θα δείχνει μόνο Νότο. Φεύγω από τη Δρέσδη σχεδόν μεσημέρι με συννεφιά, το γυρίζει για λίγο σε ψιλόβροχο και μετά από μιάμιση ώρα μπαίνω στην Πράγα.
Αν και είναι η τέταρτη φορά που επισκέπτομαι την Πράγα, η πόλη αυτή δεν χορταίνεται, έτσι επέλεξα διήμερη παραμονή (Axa Hotel, 2 διαν/σεις, 140 € με πρωινό, 8,6/10).
Βγαίνω βόλτα στην πόλη, είναι αργά απόγευμα, η πείνα με θερίζει και η σωτηρία έρχεται από ένα εξαιρετικό μεξικάνικο restaurant (Agave):
Για την Πράγα έχουν γραφτεί τόσο πολλά, δεν χρειάζεται να σας κουράσω κι εγώ. Παραθέτω μόνο φωτογραφικό υλικό.
Τρίτη 26/06 (Prague - Wien, 330 km)
Αφήνω την Πράγα με πολύ καλό καιρό,
και ατέλειωτες ουρές στο αντίθετο ρεύμα.
Επόμενος προορισμός μου είναι το Telc. Επιλέγω να πάω από επαρχιακούς δρόμους (καμία σχέση με τους αντίστοιχους γερμανικούς). Κινούμαι στα όρια της Ανατολικής Βοημίας, σε μια σχετικά αδιάφορη διαδρομή, προσπερνώντας έρημα χωριουδάκια.
Όταν φτάνω όμως στο Telc όλα αλλάζουν. Πρόκειται για μια παραμυθένια κωμόπολη, πλαισιωμένη από λιμνούλες, με ένα γοτθικό κάστρο να δεσπόζει. Το highlight όμως είναι η πλατεία του, μνημείο της UNESCO, μια από τις ωραιότερες της Ευρώπης, με τα πανέμορφα αναγεννησιακά και μπαρόκ κτίρια.
Απολαυστική η θέα της πλατείας και ο διπλός εσπρέσο, αλλά ώρα να φύγω για Βιέννη. Στην έξοδο από Telc, μπερδεύεται το gps και με πάει μέσα από κάτι χωράφια.
Κάποια στιγμή βγαίνω σ' έναν επαρχιακό δρόμο. Κι εκεί που λέω όλα καλά, πέφτω σε κάτι έργα και μονοδρομήσεις, με φανάρια που κράταγαν 10λεπτα και ατέλειωτες ουρές. Μου πήρε πάνω από ώρα για να ξεμπλέξω.
Στη Βιέννη φθάνω αργά το απόγευμα.
Όταν κάνω check-in (Arthotel ANA, 2 διαν/σεις, 166 € με πρωινό, 8,4/10) έχει αρχίσει ήδη να συννεφιάζει βαριά. Αράζω στο δωμάτιο και κοιτάζω καιρό. Ωχ, βλέπω πλημμύρες από αύριο το μεσημέρι στην ευρύτερη περιοχή της Βιέννης. Βγαίνω για ένα burger (στην καλή αλυσίδα Le Burger) για να... ξεθολώσει το μυαλό και να πάρω τις αποφάσεις μου.
Συνεχίζω με έναν περίπατο στη Mariahilfer Strasse και αρχίζει η βροχή. Οκ, αν και έχω προπληρώσει και τη δεύτερη βραδιά στη Βιέννη, δεν θα το ρισκάρω. Αύριο πρωί τα μαζεύω και φεύγω.
Τετάρτη 27/06 (Wien - Klagenfurt, 300 km)
Το Klagenfurt είναι η πρωτεύουσα της καταπράσινης Καρινθίας και η ανατολική πύλη της αυστριακής Ριβιέρας. Η πόλη, όπως και το Ίνσμπρουκ, έχει μια ανάμεικτη αυστριακή και ιταλική αρχιτεκτονική, αφού η νέα πόλη σχεδιάστηκε από Ιταλούς αρχιτέκτονες το 16ο αιώνα. Το κέντρο της είναι όμορφα διατηρημένο, με πεζοδρομημένο το μεγαλύτερο μέρος του. Ο παλμός της πόλης χτυπάει στην κεντρική πλατεία της, τη Neuer Platz, με την ωραία Κρήνη του Δράκοντα (ο δράκος είναι το έμβλημα της πόλης). Σ' αυτή την πλατεία είναι και το ξενοδοχείο (Hotel Palais Porcia, 1 διαν/ση, 75 € με πρωινό, 8,9/10).
Μόλις τακτοποιούμαι, βγαίνω στην πλατεία, όπου γίνεται ένας χαμός από κόσμο. Όπως παντού, έτσι κι εδώ η καρδιά της πόλης χτυπάει στο ρυθμό του Μουντιάλ. Έχουν διαμορφώσει λοιπόν κατάλληλα τη Neuer Platz, με μια γιγαντοοθόνη, τραπέζια, πάγκους και κάμποσες καντίνες, όπου η τσίκνα από τα λουκάνικα και τις σταβλίσιες σε στέλνει στην κόλαση! "Χτυπάω" μια σταβλίσια με μια βαρελίσια και παίρνω θέση κι εγώ μπροστά στη γιγαντοοθόνη. Ο αγώνας ήταν Νότια Κορέα - Γερμανία (2-0). Σε λίγα λεπτά είχα ενσωματωθεί κι εγώ σ' αυτήν την τεράστια παρέα και ζητωκραύγαζα μαζί τους υπέρ της Νότιας Κορέας. Πανζουρλισμός με την ήττα της Γερμανίας. Δεν περίμενα ότι οι Αυστριακοί τους μισούν τόσο πολύ. Πέρασα πολύ όμορφα!
Το γλέντι συνεχίστηκε αργά το βράδυ και το απόλαυσα από το παράθυρο του δωματίου μου.
Πέμπτη 28/06 (Klagenfurt - Maria Worth, 15km)
Τη διαμονή στη λίμνη Worther, την είχα αποφασίσει μέρες πριν σαν το ιδανικό σημείο για να αποφορτιστώ από την όποια πίεση τόσων ταξιδιωτικών ημερών, χαλαρώνοντας στην παραμυθένια αυστριακή φύση. Έπαιξε ρόλο και αυτό το πανέμορφο bed & breakfast που βρήκα στο booking (Haus Edith, 1 διαν/ση, 60 € με πρωινό, 9,3/10).
Χρόνο έχω άπλετο σήμερα, αφού τo B&B απέχει από το Klagenfurt μόνο 15 χλμ. Οπότε ξεκινάω τον γύρο της λίμνης. Η λίμνη Worther είναι η πιο ζεστή λίμνη της Αυστρίας, με θερμοκρασία το καλοκαίρι γύρω στους 26 βαθμούς. Το μεγαλύτερο θέρετρό της και καρδιά της αυστριακής Ριβιέρας είναι το Velden, με πολυτελέστατα καταστήματα, καζίνο και λουλουδάτα πάρκα.
Το ωραιότερο σημείο όμως είναι εκεί που θα μείνω σήμερα, στη Maria Worth και την ειδυλλιακή τοποθεσία της, σε μια χερσόνησο που μπαίνει μέσα στη λίμνη και στην άκρη της είναι δυο πανέμορφες εκκλησούλες. Διαβάζω ότι ο συνθέτης Γκούσταβ Μάλερ είχε μαγευτεί από την περιοχή και εδώ έγραψε μερικά από τα καλύτερά του έργα. Η θέα από το Β&Β είναι εκπληκτική!
Ευλογία να παίρνεις το πρωινό σου μ' αυτή τη θέα!
Εκείνο το απόγευμα και μέχρι αργά το βράδυ περπάτησα άπειρα χλμ στα πεζοπορικά μονοπάτια γύρω από τη λίμνη. Ήταν από τις πιο ευχάριστες και χαλαρές στιγμές του ταξιδιού μου.
Παρασκευή 29/06 (Maria Worth - Mestre Venice, 266km)
Από το πρωί, με βαριά καρδιά, πέφτουν οι τίτλοι τέλους αυτού του ταξιδιού.
Η τελευταία μου διαν/ση θα γίνει στο Mestre (Chiara Lodge, 1 διαν/ση, 70 € με πρωινό, 9,3/10). Περνάω το υπόλοιπο της μέρας μου βολτάροντας στα κανάλια της Βενετίας, της πόλης που δεν θα χορτάσω ποτέ.
Δεν μπορώ να γράψω κάποιον επίλογο για το ταξίδι μου. Θα ήταν μια κουραστική επανάληψη των κοσμητικών επιθέτων που χρησιμοποίησα ήδη κατά κόρον στο γραπτό.
Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση! Ελπίζω να τα ξαναπούμε στο MotoEurope 2019 (κι όχι μόνο), που θα με πάει σε μέρη όπως αυτό που φωτογράφισα τη μοναχική ταξιδεύτρια από την Αγγλία πριν 2 χρόνια. Μαντεύετε πού είναι?
Και το φιλμάκι που υποστηρίζει το τελευταίο κεφάλαιο:
Πέμπτη 21/06 (Wurzburg - Erfurt, 242 km)
Αν δείτε στο google maps την πορεία μου μέχρι τώρα, θα διαπιστώσετε ότι τις τελευταίες μέρες κινούμαι περίπου σε τεθλασμένη γραμμή, μια Βορράς μια Νότος. Σήμερα λοιπόν έχει σειρά ο Βορράς. Μετά από περίπου 100 χλμ αφήνω τη Βόρεια Βαυαρία και μπαίνω στο κρατίδιο της Θουριγγίας, πάνω στα παλιά σύνορα της Ανατολικής και της Δυτικής Γερμανίας. Πρώτη στάση θα γίνει στο Eisenach, όχι τόσο για να δω την πόλη, όσο τη φημισμένο κάστρο της, το Wartburg, μνημείο της UNESCO κι αυτό. Δυστυχώς ο καιρός είχε άλλη άποψη. Είχα προετοιμαστεί βέβαια από το πρωί, ρίχνοντας μια ματιά στο weather.com ότι στα βόρεια για τις επόμενες μέρες οι βροχές θα είναι συχνές, με παράλληλη πτώση θερμοκρασίας. Να μη τα πολυλογώ, μαυρίζει ο τόπος, οπότε μπαίνοντας στο κέντρο της πόλης

δεν σταματώ και συνεχίζω για τον τελικό προορισμό μου, την πρωτεύουσα της Θουριγγίας, την Ερφούρτη.
Έχω διανύσει 5-6 χλμ έξω από το Eisenach, όταν ανοίγουν οι ουρανοί. Ψάχνω εσπευσμένα κάποιο σημείο για να σταματήσω να βάλω τα αδιάβροχα. Ευτυχής σύμπτωση, πολύ γρήγορα βλέπω δεξιά μου ένα πυκνό δάσος. Παρκάρω με προσοχή στο σαθρό έδαφος μη μου πέσει η μηχανή, πάω να βάλω το αδιάβροχο παντελόνι, γλιστράω και ... τρώω μια μεγαλοπρεπή τούμπα. Φοβερή φάση, ακόμη γελάω.
Η βροχή σταμάτησε γρήγορα,


και μετά από 70 χλμ μπαίνω στην Ερφούρτη (Hotel Am Kaisersaal, 1 διαν/ση, 102 € με πρωινό, 9/10). Λοιπόν, με λίγα λόγια, έτσι και βρεθείτε στην περιοχή μην αφήσετε με τίποτα να σας ξεφύγει αυτή η καταπληκτική πόλη. Είχε την τύχη να βγει σχεδόν ανέπαφη από τους βομβαρδισμούς του Β' παγκοσμίου πολέμου κι έτσι διατηρεί ατόφιο το μεγαλείο της. Με ένα από τα καλύτερα διατηρημένα μεσαιωνικά ιστορικά κέντρα της Γερμανίας. Με μια πλατεία από τις ωραιότερες που είδα στο ταξίδι μου, την Domplatz, στην οποία κυριαρχούν με τον όγκο τους ο Καθεδρικός και η Εκκλησία του Αγίου Σεβήρου. Με μια ακόμη υπέροχη πλατεία, την Fischmarkt, με το Δημαρχείο και αναγεννησιακά κτίρια γύρω της. Με τη Γέφυρα των Εμπόρων (Kramerbrucke) πάνω από τον ποταμό Gera που διασχίζει την πόλη, με τα γοητευτικά μικρομάγαζα.





Και μαζί με όλα αυτά, η πόλη έσφυζε από ζωή. Όλη την ημέρα κυκλοφορούσα σε ένα ατέλειωτο πάρτι. Σε κάθε γωνιά, σε κάθε πλατειούλα, σε κάθε στενάκι της πόλης και ένα μουσικό συγκρότημα, με κόσμο γύρω του να διασκεδάζει μέχρι αργά.





Έκλεισα την υπέροχη αυτή βραδιά με έναν αποχαιρετιστήριο περίπατο, με μουσικούς ήχους να με συνοδεύουν, στην όμορφα φωταγωγημένη πόλη.



Παρασκευή - Σάββατο 22-23/06 (Erfurt - Dresden, 217 km)
Σήμερα έχω αλλαγή. Ούτε Βορράς ούτε Νότος, θα κινηθώ ανατολικά. Θα κάνω την πρώτη στάση μου στη Βαϊμάρη, θα περάσω στο κρατίδιο της Σαξονίας με δεύτερη στάση στο πανέμορφο και γνωστό για τις πορσελάνες του Μάϊσεν, στο οποίο είχα βρεθεί το 2004, για να καταλήξω στη "Φλωρεντία του Έλβα", τη Δρέσδη.
Ξυπνάω με ψιλόβροχο και χαμηλή θερμοκρασία στην Ερφούρτη, φοράω τα αδιάβροχά μου και ξεκινάω. Δεν έχω βγει ακόμη απ" την πόλη και ανοίγουν οι ουρανοί. Πρώτη σκέψη να σταματήσω σε κάποιο σταθμό για καφέ μέχρι να περάσει η καταιγίδα. Δεύτερη σκέψη: "Κι αν κάνει ώρες να περάσει, όπως βλέπω στο weather.com?". Συνεχίζω λοιπόν και - μη σας κουράζω - την έφαγα τη βροχή για τα καλά σε όλη τη διαδρομή των 217 χλμ, με θερμοκρασία που είχε πέσει στους 7-8 βαθμούς και μια autobahn - λόγω Παρασκευής? - γεμάτη νταλίκες να με ραντίζουν (δείτε και βιντεάκι). Ευτυχώς τα αδιάβροχα αποδείχθηκαν αξιόπιστα.



Άκυρη λοιπόν η Βαϊμάρη και το Μάισεν. Η βροχή με συνόδευσε μέχρι τη reception του hotel (Aparthotel Am Schloss, 2 διαν/σεις, 188 € χωρίς πρωινό, 9,3/10). Μπήκα μέσα τρέμοντας και στάζοντας ολόκληρος... κι όμως χαρούμενος κι ευτυχισμένος, σαν να πάτησα στο Έβερεστ! Εδώ προγραμμάτισα 2 μέρες διαμονή, σκοπεύοντας να κάνω και μια εκδρομή μισής μέρας στο Bautzen και στην κοιλάδα του Έλβα, στη Σαξονική Ελβετία, που βέβαια λόγω καιρού ακυρώθηκε (μάλλον... αναβλήθηκε).
Όπως και στο Μάισεν, στη Δρέσδη βρέθηκα το 2004, περαστικός από Βερολίνο για Πράγα. Η πόλη με είχε μαγέψει τότε, τις λίγες ώρες που την γύρισα. Ευκαιρία λοιπόν τώρα να τη γνωρίσω λίγο καλύτερα. Και τονίζω το "λίγο" γιατί η πόλη μαζί με τη γύρω περιοχή αξίζει, νομίζω, ένα 4ήμερο. Για ένα διήμερο, με διαρκές ψιλόβροχο, έκανα άπειρες βόλτες στην παλιά πόλη (altstadt), αλλά και - για contrast - στην καινούργια (neustadt) στην άλλη όχθη. Θαύμασα τον ανοικοδομημένο Ναό της Παναγίας (Frauenkirche), το μπαρόκ Zwinger και την αίθουσα με τη συλλογή πορσελάνης, την Όπερα και το παλάτι. Απόλαυσα πανοραμικά την πόλη και τον Έλβα από το "μπαλκόνι της Ευρώπης" (Bruhlsche Terrasse). Και όλα αυτά μέσα σε μουντά χρώματα που της πάνε πολύ!













Κυριακή - Δευτέρα 24-25/06 (Dresden - Prague, 150km)
Μετά από 10 γεμάτες μέρες, σήμερα αποχαιρετώ τη Γερμανία. Από εδώ και πέρα, για το υπόλοιπο του ταξιδιού η πυξίδα θα δείχνει μόνο Νότο. Φεύγω από τη Δρέσδη σχεδόν μεσημέρι με συννεφιά, το γυρίζει για λίγο σε ψιλόβροχο και μετά από μιάμιση ώρα μπαίνω στην Πράγα.



Αν και είναι η τέταρτη φορά που επισκέπτομαι την Πράγα, η πόλη αυτή δεν χορταίνεται, έτσι επέλεξα διήμερη παραμονή (Axa Hotel, 2 διαν/σεις, 140 € με πρωινό, 8,6/10).
Βγαίνω βόλτα στην πόλη, είναι αργά απόγευμα, η πείνα με θερίζει και η σωτηρία έρχεται από ένα εξαιρετικό μεξικάνικο restaurant (Agave):


Για την Πράγα έχουν γραφτεί τόσο πολλά, δεν χρειάζεται να σας κουράσω κι εγώ. Παραθέτω μόνο φωτογραφικό υλικό.







Τρίτη 26/06 (Prague - Wien, 330 km)
Αφήνω την Πράγα με πολύ καλό καιρό,

και ατέλειωτες ουρές στο αντίθετο ρεύμα.

Επόμενος προορισμός μου είναι το Telc. Επιλέγω να πάω από επαρχιακούς δρόμους (καμία σχέση με τους αντίστοιχους γερμανικούς). Κινούμαι στα όρια της Ανατολικής Βοημίας, σε μια σχετικά αδιάφορη διαδρομή, προσπερνώντας έρημα χωριουδάκια.


Όταν φτάνω όμως στο Telc όλα αλλάζουν. Πρόκειται για μια παραμυθένια κωμόπολη, πλαισιωμένη από λιμνούλες, με ένα γοτθικό κάστρο να δεσπόζει. Το highlight όμως είναι η πλατεία του, μνημείο της UNESCO, μια από τις ωραιότερες της Ευρώπης, με τα πανέμορφα αναγεννησιακά και μπαρόκ κτίρια.



Απολαυστική η θέα της πλατείας και ο διπλός εσπρέσο, αλλά ώρα να φύγω για Βιέννη. Στην έξοδο από Telc, μπερδεύεται το gps και με πάει μέσα από κάτι χωράφια.


Κάποια στιγμή βγαίνω σ' έναν επαρχιακό δρόμο. Κι εκεί που λέω όλα καλά, πέφτω σε κάτι έργα και μονοδρομήσεις, με φανάρια που κράταγαν 10λεπτα και ατέλειωτες ουρές. Μου πήρε πάνω από ώρα για να ξεμπλέξω.
Στη Βιέννη φθάνω αργά το απόγευμα.

Όταν κάνω check-in (Arthotel ANA, 2 διαν/σεις, 166 € με πρωινό, 8,4/10) έχει αρχίσει ήδη να συννεφιάζει βαριά. Αράζω στο δωμάτιο και κοιτάζω καιρό. Ωχ, βλέπω πλημμύρες από αύριο το μεσημέρι στην ευρύτερη περιοχή της Βιέννης. Βγαίνω για ένα burger (στην καλή αλυσίδα Le Burger) για να... ξεθολώσει το μυαλό και να πάρω τις αποφάσεις μου.

Συνεχίζω με έναν περίπατο στη Mariahilfer Strasse και αρχίζει η βροχή. Οκ, αν και έχω προπληρώσει και τη δεύτερη βραδιά στη Βιέννη, δεν θα το ρισκάρω. Αύριο πρωί τα μαζεύω και φεύγω.
Τετάρτη 27/06 (Wien - Klagenfurt, 300 km)
Το Klagenfurt είναι η πρωτεύουσα της καταπράσινης Καρινθίας και η ανατολική πύλη της αυστριακής Ριβιέρας. Η πόλη, όπως και το Ίνσμπρουκ, έχει μια ανάμεικτη αυστριακή και ιταλική αρχιτεκτονική, αφού η νέα πόλη σχεδιάστηκε από Ιταλούς αρχιτέκτονες το 16ο αιώνα. Το κέντρο της είναι όμορφα διατηρημένο, με πεζοδρομημένο το μεγαλύτερο μέρος του. Ο παλμός της πόλης χτυπάει στην κεντρική πλατεία της, τη Neuer Platz, με την ωραία Κρήνη του Δράκοντα (ο δράκος είναι το έμβλημα της πόλης). Σ' αυτή την πλατεία είναι και το ξενοδοχείο (Hotel Palais Porcia, 1 διαν/ση, 75 € με πρωινό, 8,9/10).




Μόλις τακτοποιούμαι, βγαίνω στην πλατεία, όπου γίνεται ένας χαμός από κόσμο. Όπως παντού, έτσι κι εδώ η καρδιά της πόλης χτυπάει στο ρυθμό του Μουντιάλ. Έχουν διαμορφώσει λοιπόν κατάλληλα τη Neuer Platz, με μια γιγαντοοθόνη, τραπέζια, πάγκους και κάμποσες καντίνες, όπου η τσίκνα από τα λουκάνικα και τις σταβλίσιες σε στέλνει στην κόλαση! "Χτυπάω" μια σταβλίσια με μια βαρελίσια και παίρνω θέση κι εγώ μπροστά στη γιγαντοοθόνη. Ο αγώνας ήταν Νότια Κορέα - Γερμανία (2-0). Σε λίγα λεπτά είχα ενσωματωθεί κι εγώ σ' αυτήν την τεράστια παρέα και ζητωκραύγαζα μαζί τους υπέρ της Νότιας Κορέας. Πανζουρλισμός με την ήττα της Γερμανίας. Δεν περίμενα ότι οι Αυστριακοί τους μισούν τόσο πολύ. Πέρασα πολύ όμορφα!


Το γλέντι συνεχίστηκε αργά το βράδυ και το απόλαυσα από το παράθυρο του δωματίου μου.

Πέμπτη 28/06 (Klagenfurt - Maria Worth, 15km)
Τη διαμονή στη λίμνη Worther, την είχα αποφασίσει μέρες πριν σαν το ιδανικό σημείο για να αποφορτιστώ από την όποια πίεση τόσων ταξιδιωτικών ημερών, χαλαρώνοντας στην παραμυθένια αυστριακή φύση. Έπαιξε ρόλο και αυτό το πανέμορφο bed & breakfast που βρήκα στο booking (Haus Edith, 1 διαν/ση, 60 € με πρωινό, 9,3/10).
Χρόνο έχω άπλετο σήμερα, αφού τo B&B απέχει από το Klagenfurt μόνο 15 χλμ. Οπότε ξεκινάω τον γύρο της λίμνης. Η λίμνη Worther είναι η πιο ζεστή λίμνη της Αυστρίας, με θερμοκρασία το καλοκαίρι γύρω στους 26 βαθμούς. Το μεγαλύτερο θέρετρό της και καρδιά της αυστριακής Ριβιέρας είναι το Velden, με πολυτελέστατα καταστήματα, καζίνο και λουλουδάτα πάρκα.



Το ωραιότερο σημείο όμως είναι εκεί που θα μείνω σήμερα, στη Maria Worth και την ειδυλλιακή τοποθεσία της, σε μια χερσόνησο που μπαίνει μέσα στη λίμνη και στην άκρη της είναι δυο πανέμορφες εκκλησούλες. Διαβάζω ότι ο συνθέτης Γκούσταβ Μάλερ είχε μαγευτεί από την περιοχή και εδώ έγραψε μερικά από τα καλύτερά του έργα. Η θέα από το Β&Β είναι εκπληκτική!



Ευλογία να παίρνεις το πρωινό σου μ' αυτή τη θέα!

Εκείνο το απόγευμα και μέχρι αργά το βράδυ περπάτησα άπειρα χλμ στα πεζοπορικά μονοπάτια γύρω από τη λίμνη. Ήταν από τις πιο ευχάριστες και χαλαρές στιγμές του ταξιδιού μου.
Παρασκευή 29/06 (Maria Worth - Mestre Venice, 266km)
Από το πρωί, με βαριά καρδιά, πέφτουν οι τίτλοι τέλους αυτού του ταξιδιού.



Η τελευταία μου διαν/ση θα γίνει στο Mestre (Chiara Lodge, 1 διαν/ση, 70 € με πρωινό, 9,3/10). Περνάω το υπόλοιπο της μέρας μου βολτάροντας στα κανάλια της Βενετίας, της πόλης που δεν θα χορτάσω ποτέ.




Δεν μπορώ να γράψω κάποιον επίλογο για το ταξίδι μου. Θα ήταν μια κουραστική επανάληψη των κοσμητικών επιθέτων που χρησιμοποίησα ήδη κατά κόρον στο γραπτό.
Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση! Ελπίζω να τα ξαναπούμε στο MotoEurope 2019 (κι όχι μόνο), που θα με πάει σε μέρη όπως αυτό που φωτογράφισα τη μοναχική ταξιδεύτρια από την Αγγλία πριν 2 χρόνια. Μαντεύετε πού είναι?

Και το φιλμάκι που υποστηρίζει το τελευταίο κεφάλαιο: