artemis21
Member
- Μηνύματα
- 21
- Likes
- 371
2η ημέρα
Η πρώτη ημέρα ήταν αφιερωμένη στην δυτική πλευρά του νησιού. Αφού πήραμε το πρωινό μας, ξεκινήσαμε γεμάτοι όρεξη για βόλτα. Πρώτη στάση στις λίμνες Lagoas Embadadas. Συμπαθητικές λιμνούλες, αξίζουν μια σύντομη στάση και αποτέλεσαν το ορεκτικό για τις πιο εντυπωσιακές λίμνες που θα ακολουθούσαν…
...και όταν λέμε εντυπωσιακές λίμνες, εννοούμε τις Sete Cidades, ίσως το πιο φωτογραφημένο αξιοθέατο των Αζορών! Το τοπίο είναι πανέμορφο και σε μαγεύει με την πρώτη ματιά!!!
Κι όπως σχεδόν κάθε φυσική ομορφιά του πλανήτη, είναι πηγή έμπνευσης ανθρώπινων μύθων και θρύλων, έτσι και οι Sete Cidades, σύμφωνα με τον τοπικό μύθο, έχουν δημιουργηθεί από τα δάκρυα δυο εραστών διαφορετικής κοινωνικής τάξης. Εκείνος βοσκός, εκείνη πριγκίπισσα. Ο βασιλιάς όμως δεν ήθελε να συμπεθεριάσει με τους βοσκούς!
Τα δάκρυα λοιπόν του γαλανομάτη βοσκού γέμισαν την γαλάζια από τις δυο λίμνες, ενώ τα δάκρυα από τα πράσινα μάτια της πριγκίπισσας δημιούργησαν την πράσινη. Οι δυο λίμνες φαίνονται να είναι τόσο κοντά η μια στην άλλη, όμως δεν ενώνονται. Στην πραγματικότητα βέβαια η λίμνη είναι μια, τις χωρίζει μια τεχνητή γέφυρα και οι διαφορετικοί χρωματισμοί κάθε λίμνης οφείλονται στις αντανακλάσεις του τοπίου.
Οι καλύτερες θέσεις για να απολαύσει κάποιος τη θέα είναι οι θέσεις Miradouro da Boca do Inferno & Miradouro da Vista do Rei (έτσι ονομάζουν οι Πορτογάλοι τα σημεία με θέα). Φτάσαμε στην πρώτη με δεκάλεπτο περπάτημα, το διασημότερο μονοπάτι στο Sao Miguel. Κάθε μέτρο της διαδρομής αξίζει, οι εικόνες που αντικρίζει σταδιακά το μάτι είναι μαγευτικές και όχι μόνο το μπαλκόνι του Miradouro. Απολαύσαμε το τοπίο και βγάλαμε άπειρες φωτογραφίες όπως όλοι εκεί (εννοείται ότι δύσκολα θα είστε μόνοι σας σ΄ένα τέτοιο μέρος!).
Πήραμε το αυτοκινητάκι μας και συνεχίσαμε για να δούμε την θέα από άλλη οπτική γωνία την θέα Miradouro da Vista do Rei, η οποία είναι πάνω στον δρόμο. Πενήντα μέτρα από εκεί υπάρχει ένα εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο. Εξωτερικά και εσωτερικά θυμίζει σκηνικό θρίλερ, αλλά αν δεν αφήσετε τον τρόμο να σας καταβάλλει και ανεβείτε στους πάνω ορόφους θα δείτε από άλλη μια όμορφη οπτική τις λίμνες. Προσοχή μονάχα που πατάτε!
Επόμενη στάση η λίμνη Lagoa de Santiago, η οποία όμως δεν είναι προσβάσιμη και απλά την είδαμε από ψηλά, από την άκρη του κρατήρα της, σταματώντας στο δρόμο που κατεβαίνει προς τις λίμνες Sete Cidades. Καταπράσινη και μυστηριώδης…
Φτάσαμε λοιπόν στις όχθες των λιμνών Sete Cidades. Ο Αντώνης μου είχε πει ότι μπορείς εκεί να κάνεις κανό και είχα ξετρελαθεί από την προοπτική αυτή! Δυστυχώς όμως δεν είδαμε κάπου να προσφέρουν αυτή την δραστηριότητα, οπότε έμεινα με την όρεξη! Στις λίμνες διαθέσαμε αρκετή ώρα πάντως. Τις γυρίσαμε με το αυτοκίνητο, κάναμε πικνίκ στις όχθες τους, επισκεφθήκαμε το ομώνυμο χωριό και την εκκλησία του, περπατήσαμε σε μικρά μονοπάτια και χαρήκαμε βλέποντας τους ντόπιους να χαίρονται και αυτοί την ηρεμία και την γαλήνη που προσφέρει η επαφή με το φυσικό τοπίο αυτό.
Είχε πάει απόγευμα και είπαμε να αναχωρήσουμε προς το δυτικότερο σημείο του νησιού, όπου βρίσκεται το Spa of Ferraria! Το αξιοπερίεργο βέβαια δεν είναι το σπα αυτό καθαυτό, αλλά η δυνατότητα να κολυμπήσει κανείς στην θάλασσα του Ατλαντικού σε θερμά νερά, λόγω φυσικών πηγών που ενώνονται με το θαλασσινό νερό! Δεύτερο άκυρο όμως και εδώ! Ο δυνατός αέρας που έπνεε στην περιοχή δημιουργούσε κύμα και έκανε το κολύμπι στα φουσκωμένα νερά επικίνδυνο, οπότε δεν το σκεφτήκαμε καν.... Αν θέλετε να έρθετε σε επαφή με το υγρό στοιχείο , υπάρχει και η εναλλακτική του Termas da Ferraria, με το αζημίωτο βέβαια.
Ακολουθήσαμε τις βορειοδυτικές ακτές με κατεύθυνση την πόλη Ribeira Grande. Στην αρχή της πορεία μας, δεξιά μας σε ένα χωράφι εντόπισα τζέρτζελο, αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε ένα λιβάδι και ζωντανή μουσική. Επέμεινα να σταματήσουμε γιατί μου μύρισε τοπικό πανηγύρι, θα ήταν καλή ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από τα πολιτιστικά δρώμενα. Αν ήμασταν λίγο τυχεροί και ήταν σαν τα πανηγύρια της Κρήτης δεν θα μέναμε νηστικοί…
Αυτό ήταν το επιχείρημα μου για να πείσω τον Αντώνη (κρητικό γαρ) να κατεβούμε! Τελικά επικράτησε η πρόταση μου. Το πανηγύρι γινόταν μέσα σε μια μεγάλη σκηνή σαν σε τσίρκο. Ήταν θρησκευτικοί εορτασμοί για την Μεγάλη Εβδομάδα. Είχε μια εξέδρα που είχε μουσικούς που τραγουδούσαν και από κάτω κόσμος. Μας θύμισαν τα αμερικάνικα Gospel. Ήταν όλοι πολύ χαρούμενοι και υπήρχε ένα γενικότερο όμορφο κλίμα εύθυμης κατάνυξης. Μας κέρασαν μηλίτη και ένα ψωμάκι σαν άρτος. Μετά από το σύντομο αλλά ευχάριστο διάλειμμα συνεχίσαμε την πορεία μας.
Επόμενη στάση το Mosteiros, ένα παραθαλάσσιο χωριουδάκι. Η παράλια του μικρή αλλά είχε μια άγρια ομορφιά. Έτσι βέβαια την είδα εγώ που δεν είμαι συνηθισμένη στην θέα του Ατλαντικού. Εκεί λοιπόν στην παραλία είδα κάτι για πρώτη φορά που μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μέσα στις πέτρες και στην άμμο είχε μικρά μπλε μπαλόνια (έμοιαζαν και με προφυλακτικά για να είμαι ειλικρινής!). Φαντάστηκα ότι έγινε beach party την προηγούμενη! Αργότερα μάθαμε ότι αυτά ήταν ένα είδος gelly fish, η αγαπημένη τροφή των θαλάσσιων χελωνών, που ήταν σε πλήρη ανάπτυξη εκείνη την εποχή. Αφού εγκαταλείψαμε την παραλία με την απορία για τα περίεργα μπλε-ιριδίζοντα αντικείμενα, ψάξαμε στο χωριό για μια ψαροταβέρνα που είχε δει ο Αντώνης σε ένα site. Τελικά δεν την βρήκαμε και μείναμε με την όρεξη.
Είχε βραδιάσει πια και τα στομάχια γουργούριζαν! Αξιοποιήσαμε μια ακόμα πληροφορία από το διαδίκτυο για ένα εστιατόριο κοντά στο χωριό Santo Antonio, όπου μας είχε κάνει εντύπωση το όνομα του, «4 platanos». Λες την ταβέρνα να την έχει κάποιος Έλληνας;;; Τελικά δεν υπήρχε συμμετοχή Έλληνα, απλά υπάρχουν 4 πλατανόδεντρα έξω από την ταβέρνα και οι Πορτογάλοι τον πλάτανο τον λένε απλά platanos! Το φαγητό ήταν υπέροχο. Ο Αντώνης πήρε μοσχαρίσια μπριζόλα, από ντόπια αγελάδα, και εγώ πήρα τόνο φρέσκο (εννοείται).
Γενικά σε όλη την διαδρομή και για όλες τις υπόλοιπες ημέρες βλέπαμε βοοειδή να βόσκουν, κάτι το οποίο είναι χαρακτηριστικό όλων των νησιών του συμπλέγματος. Επίσης κάποια στιγμή, καθώς πηγαίναμε με το αυτοκίνητο, μας πλησίασαν 2 σκυλιά τα οποία μου φάνηκαν παράξενα. Ήταν σκουρόχρωμα και με στρόγγυλα όρθια αυτιά, σαν της ύαινας. Τα περιέγραψα στον Αντώνη γιατί εκείνος έκανε focus στον δρόμο (οδηγούσε) , ενώ εγώ κοιτούσα τα τριγύρω (τα συν του συνοδηγού). Μετέπειτα σε ένα μαγαζί με τουριστικά είδη, είδα κάτι μαγνητάκια με σκυλιά σαν κι αυτά που συναντήσαμε και διαπιστώσαμε ότι ήταν η σπάνια, γηγενής ράτσα σκύλου των Αζόρων!
Ολοκληρώσαμε την 2η μέρα μετά το φαγητό, γεμάτοι με εικόνες και γυρίσαμε στη Lagoa στο ξενοδοχείο για ύπνο.
Η πρώτη ημέρα ήταν αφιερωμένη στην δυτική πλευρά του νησιού. Αφού πήραμε το πρωινό μας, ξεκινήσαμε γεμάτοι όρεξη για βόλτα. Πρώτη στάση στις λίμνες Lagoas Embadadas. Συμπαθητικές λιμνούλες, αξίζουν μια σύντομη στάση και αποτέλεσαν το ορεκτικό για τις πιο εντυπωσιακές λίμνες που θα ακολουθούσαν…
...και όταν λέμε εντυπωσιακές λίμνες, εννοούμε τις Sete Cidades, ίσως το πιο φωτογραφημένο αξιοθέατο των Αζορών! Το τοπίο είναι πανέμορφο και σε μαγεύει με την πρώτη ματιά!!!
Κι όπως σχεδόν κάθε φυσική ομορφιά του πλανήτη, είναι πηγή έμπνευσης ανθρώπινων μύθων και θρύλων, έτσι και οι Sete Cidades, σύμφωνα με τον τοπικό μύθο, έχουν δημιουργηθεί από τα δάκρυα δυο εραστών διαφορετικής κοινωνικής τάξης. Εκείνος βοσκός, εκείνη πριγκίπισσα. Ο βασιλιάς όμως δεν ήθελε να συμπεθεριάσει με τους βοσκούς!

Οι καλύτερες θέσεις για να απολαύσει κάποιος τη θέα είναι οι θέσεις Miradouro da Boca do Inferno & Miradouro da Vista do Rei (έτσι ονομάζουν οι Πορτογάλοι τα σημεία με θέα). Φτάσαμε στην πρώτη με δεκάλεπτο περπάτημα, το διασημότερο μονοπάτι στο Sao Miguel. Κάθε μέτρο της διαδρομής αξίζει, οι εικόνες που αντικρίζει σταδιακά το μάτι είναι μαγευτικές και όχι μόνο το μπαλκόνι του Miradouro. Απολαύσαμε το τοπίο και βγάλαμε άπειρες φωτογραφίες όπως όλοι εκεί (εννοείται ότι δύσκολα θα είστε μόνοι σας σ΄ένα τέτοιο μέρος!).
Πήραμε το αυτοκινητάκι μας και συνεχίσαμε για να δούμε την θέα από άλλη οπτική γωνία την θέα Miradouro da Vista do Rei, η οποία είναι πάνω στον δρόμο. Πενήντα μέτρα από εκεί υπάρχει ένα εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο. Εξωτερικά και εσωτερικά θυμίζει σκηνικό θρίλερ, αλλά αν δεν αφήσετε τον τρόμο να σας καταβάλλει και ανεβείτε στους πάνω ορόφους θα δείτε από άλλη μια όμορφη οπτική τις λίμνες. Προσοχή μονάχα που πατάτε!
Επόμενη στάση η λίμνη Lagoa de Santiago, η οποία όμως δεν είναι προσβάσιμη και απλά την είδαμε από ψηλά, από την άκρη του κρατήρα της, σταματώντας στο δρόμο που κατεβαίνει προς τις λίμνες Sete Cidades. Καταπράσινη και μυστηριώδης…
Φτάσαμε λοιπόν στις όχθες των λιμνών Sete Cidades. Ο Αντώνης μου είχε πει ότι μπορείς εκεί να κάνεις κανό και είχα ξετρελαθεί από την προοπτική αυτή! Δυστυχώς όμως δεν είδαμε κάπου να προσφέρουν αυτή την δραστηριότητα, οπότε έμεινα με την όρεξη! Στις λίμνες διαθέσαμε αρκετή ώρα πάντως. Τις γυρίσαμε με το αυτοκίνητο, κάναμε πικνίκ στις όχθες τους, επισκεφθήκαμε το ομώνυμο χωριό και την εκκλησία του, περπατήσαμε σε μικρά μονοπάτια και χαρήκαμε βλέποντας τους ντόπιους να χαίρονται και αυτοί την ηρεμία και την γαλήνη που προσφέρει η επαφή με το φυσικό τοπίο αυτό.
Είχε πάει απόγευμα και είπαμε να αναχωρήσουμε προς το δυτικότερο σημείο του νησιού, όπου βρίσκεται το Spa of Ferraria! Το αξιοπερίεργο βέβαια δεν είναι το σπα αυτό καθαυτό, αλλά η δυνατότητα να κολυμπήσει κανείς στην θάλασσα του Ατλαντικού σε θερμά νερά, λόγω φυσικών πηγών που ενώνονται με το θαλασσινό νερό! Δεύτερο άκυρο όμως και εδώ! Ο δυνατός αέρας που έπνεε στην περιοχή δημιουργούσε κύμα και έκανε το κολύμπι στα φουσκωμένα νερά επικίνδυνο, οπότε δεν το σκεφτήκαμε καν.... Αν θέλετε να έρθετε σε επαφή με το υγρό στοιχείο , υπάρχει και η εναλλακτική του Termas da Ferraria, με το αζημίωτο βέβαια.
Ακολουθήσαμε τις βορειοδυτικές ακτές με κατεύθυνση την πόλη Ribeira Grande. Στην αρχή της πορεία μας, δεξιά μας σε ένα χωράφι εντόπισα τζέρτζελο, αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε ένα λιβάδι και ζωντανή μουσική. Επέμεινα να σταματήσουμε γιατί μου μύρισε τοπικό πανηγύρι, θα ήταν καλή ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από τα πολιτιστικά δρώμενα. Αν ήμασταν λίγο τυχεροί και ήταν σαν τα πανηγύρια της Κρήτης δεν θα μέναμε νηστικοί…
Επόμενη στάση το Mosteiros, ένα παραθαλάσσιο χωριουδάκι. Η παράλια του μικρή αλλά είχε μια άγρια ομορφιά. Έτσι βέβαια την είδα εγώ που δεν είμαι συνηθισμένη στην θέα του Ατλαντικού. Εκεί λοιπόν στην παραλία είδα κάτι για πρώτη φορά που μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μέσα στις πέτρες και στην άμμο είχε μικρά μπλε μπαλόνια (έμοιαζαν και με προφυλακτικά για να είμαι ειλικρινής!). Φαντάστηκα ότι έγινε beach party την προηγούμενη! Αργότερα μάθαμε ότι αυτά ήταν ένα είδος gelly fish, η αγαπημένη τροφή των θαλάσσιων χελωνών, που ήταν σε πλήρη ανάπτυξη εκείνη την εποχή. Αφού εγκαταλείψαμε την παραλία με την απορία για τα περίεργα μπλε-ιριδίζοντα αντικείμενα, ψάξαμε στο χωριό για μια ψαροταβέρνα που είχε δει ο Αντώνης σε ένα site. Τελικά δεν την βρήκαμε και μείναμε με την όρεξη.
Είχε βραδιάσει πια και τα στομάχια γουργούριζαν! Αξιοποιήσαμε μια ακόμα πληροφορία από το διαδίκτυο για ένα εστιατόριο κοντά στο χωριό Santo Antonio, όπου μας είχε κάνει εντύπωση το όνομα του, «4 platanos». Λες την ταβέρνα να την έχει κάποιος Έλληνας;;; Τελικά δεν υπήρχε συμμετοχή Έλληνα, απλά υπάρχουν 4 πλατανόδεντρα έξω από την ταβέρνα και οι Πορτογάλοι τον πλάτανο τον λένε απλά platanos! Το φαγητό ήταν υπέροχο. Ο Αντώνης πήρε μοσχαρίσια μπριζόλα, από ντόπια αγελάδα, και εγώ πήρα τόνο φρέσκο (εννοείται).
Γενικά σε όλη την διαδρομή και για όλες τις υπόλοιπες ημέρες βλέπαμε βοοειδή να βόσκουν, κάτι το οποίο είναι χαρακτηριστικό όλων των νησιών του συμπλέγματος. Επίσης κάποια στιγμή, καθώς πηγαίναμε με το αυτοκίνητο, μας πλησίασαν 2 σκυλιά τα οποία μου φάνηκαν παράξενα. Ήταν σκουρόχρωμα και με στρόγγυλα όρθια αυτιά, σαν της ύαινας. Τα περιέγραψα στον Αντώνη γιατί εκείνος έκανε focus στον δρόμο (οδηγούσε) , ενώ εγώ κοιτούσα τα τριγύρω (τα συν του συνοδηγού). Μετέπειτα σε ένα μαγαζί με τουριστικά είδη, είδα κάτι μαγνητάκια με σκυλιά σαν κι αυτά που συναντήσαμε και διαπιστώσαμε ότι ήταν η σπάνια, γηγενής ράτσα σκύλου των Αζόρων!
Ολοκληρώσαμε την 2η μέρα μετά το φαγητό, γεμάτοι με εικόνες και γυρίσαμε στη Lagoa στο ξενοδοχείο για ύπνο.