katkats
Moderator
- Μηνύματα
- 10.462
- Likes
- 13.849
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ν. Αμερική
Έχεις κλείσει με δωρεάν ακύρωση;
Μου έχει συμβεί το ίδιο. Επικοινώνησα με το booking και μου άλλαξαν την κράτηση με την νέα μειωμένη τιμή. Η κράτηση ήταν με δωρεάν ακύρωση στην δική μου περίπτωση.Γειά σας. Θα ήθελα να ρωτησω. Έκλεισε ξενοδοχείο από την booking.com πριν δύο μήνες και τώρα δυο βδομαδες πριν την άφιξη μου η τιμη για το ίδιο ξενοδοχει οκαι το ίδιο δωμάτιο είναι 200 ευρώ πιο χαμηλό. Δεν μου έχει ξανά τύχη. Μπορώ να κάνω κάτι? Ευχαριστώ.
Ούτε εγώ έχω πιστωτική. Χρησιμοποιώ πάντα την χρεωστική μου κάρτα χωρίς κανένα πρόβλημα.Καλησπέρα σε όλους ήθελα να ρωτησω αν κάποιος δεν έχει πιστωτικη κάρτα δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κλείσει στο booking???
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση..κι εγώ έχω μία χρεωστική της Πειραιως συγκεκριμένα...ελπίζω να μην έχω θέμαΟύτε εγώ έχω πιστωτική. Χρησιμοποιώ πάντα την χρεωστική μου κάρτα χωρίς κανένα πρόβλημα.
Και εγώ Πειραιώς χρεωστική χρησιμοποιώ.Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση..κι εγώ έχω μία χρεωστική της Πειραιως συγκεκριμένα...ελπίζω να μην έχω θέμα
Σας ευχαριστώ. Η δική μου κράτηση δεν είναι με δωρεάν ακυρωσηΑν έχεις δωρεάν ακύρωση, ακυρώνεις την πρώτη κράτηση και προχωράς σε νέα με τη μειωμένη τιμή... Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να επικοινωνήσεις με το booking.com
Αν προκειται για ακριβως τον ιδιο τυπο δωματιου με τους ιδιους ακριβως ορους και ιδιες ημερομηνιες θα σου το αλλαξουν. Παρε τηλεφωνο.Σας ευχαριστώ. Η δική μου κράτηση δεν είναι με δωρεάν ακυρωση
Στην booking.com η στο ξενοδοχείο? ΕυχαριστώΑν προκειται για ακριβως τον ιδιο τυπο δωματιου με τους ιδιους ακριβως ορους και ιδιες ημερομηνιες θα σου το αλλαξουν. Παρε τηλεφωνο.