Ειναι ΟΚ το Booking.com?

makisg

Member
Μηνύματα
5.087
Likes
18.152
Επόμενο Ταξίδι
Μάαστριχτ-Ντυνάν-Σπά-Άαχε
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
προσυπογράφω την προτροπή του τρυπάκια για το booking.com να γίνετε απο τη σελίδα του travelstories,την επόμενη φορά που θα κλείσω και εγώ ξενοδοχείο θα το κάνω με αυτόν τον τρόπο.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.704
Likes
30.296
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Καλημέρα κι από εμένα! Επειδή δουλέυω σε ξενοδοχείο, τυγχάνει να γνωρίζω το booking.com πολύ καλά. Είναι απο τα πολύ αξιόπιστα site για online bookings. Αυτό που σας συμβουλεύω όλους είναι πως μετά από κάθε κράτηση που κάνετε να στέλνετε ΠΑΝΤΑ ένα mail στο ξενοδοχείο που κλείσατε και να τους ζητάτε επιβεβαίωση της κράτησης. Αυτό γιατί όσο και αξιόπιστη να είναι μία εταιρεία τα λάθη είναι πάντα ανθρώπινα...
Έχω μείνει σε δεκάδες - ίσως εκατοντάδες - ξενοδοχεία που τα έχω κλείσει με ότι διαφορετικό τρόπο μπορείτε να φανταστείτε. Δεν έχω στείλει ποτέ mail στο ξενοδοχείο για επιβεβαίωση. Και δεν είχε ποτέ πρόβλημα με καμμία κρατηση που να έγινε από οποιοδήποτε σοβαρό booking site (είτε το booking.com είτε οποιοδήποτε άλλο). Δε χρειάζετει τίποτα τέτοιο. Μην καταστοφολογείτε χωρίς λόγο.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.217
Likes
12.873
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Έχω μείνει σε δεκάδες - ίσως εκατοντάδες - ξενοδοχεία που τα έχω κλείσει με ότι διαφορετικό τρόπο μπορείτε να φανταστείτε. Δεν έχω στείλει ποτέ mail στο ξενοδοχείο για επιβεβαίωση. Και δεν είχε ποτέ πρόβλημα με καμμία κρατηση που να έγινε από οποιοδήποτε σοβαρό booking site (είτε το booking.com είτε οποιοδήποτε άλλο). Δε χρειάζετει τίποτα τέτοιο. Μην καταστοφολογείτε χωρίς λόγο.
taver, οι υπευθυνοι κρατησεων των ξενοδοχειων ειναι ανθρωποι και λογικο ειναι να κανουν λαθη. Με την αποστολη mail τους υπενθυμιζεις την κρατηση σου και παραλληλα τους βοηθας σε περιπτωση που την ειχαν ξεχασει (και δεν συμβαινει λιγες φορες αυτο). Κι οπως γνωριζεις υπαρχει και το overbooking. Αν το αφησεις την τελευταια στιγμη υπαρχει μια πολυ μικρη πιθανοτητα να ταλαιπωρηθεις, ενω θα μπορουσες να το ειχες αποφυγει. Δεν νομιζω οτι καταστροφολογει κανεις, συμβουλες εδωσε ο chris2411
 

skatoulis

Member
Μηνύματα
11
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
never schedule a trip :)
προσωπικα δεν ετυχε να κλεισω κατι μέσω αυτης της σελιδας αλλα γνωστοι μου εχουν μεινει απολύτως ικανοποιημένοι οταν εκλεισαν
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.217
Likes
12.873
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
προσωπικα δεν ετυχε να κλεισω κατι μέσω αυτης της σελιδας αλλα γνωστοι μου εχουν μεινει απολύτως ικανοποιημένοι οταν εκλεισαν
Σαν κι εμενα εισαι κι εσυ, με πολλους γνωστους.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.232
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Πάντως όταν είχα πάει Εδιμβούργο,μια εβδομάδα πριν την άφιξή μου στο ξενοδοχείο -και μάλιστα σε εορταστική περίοδο- σε επικοινωνία μου μέσω mail μου είχαν πει ότι ακόμα δεν είχαν ενημερωθεί από το booking για την κράτησή μου.

Δεν γνωρίζω τι θα γινόταν αν δεν είχα ενημερώσει εγώ,ούτε πως δουλεύει το όλο σύστημα (αν και μου μοιάζει παρακινδυνευμένο μέσα στις γιορτές να μην έχει ενημερωθεί το ξενοδοχείο για όλες τις πιθανές κρατήσεις του) αλλά δεν βρίσκω πουθενά το κακό να έχεις μια πρώτη επικοινωνία.


Στην κων/πολη πάλι ο ίδιος ο ξενοδόχος μου είχε στείλει mail με συμβουλές πως να φτάσω και με διάθεση για early check-in δωρεάν ασφαλώς αν είχε δωμάτιο την ώρα εκείνη που θα έφτανα.
 

aggel100

Member
Μηνύματα
32
Likes
17
Επόμενο Ταξίδι
N. Κορέα - Κίνα
Ταξίδι-Όνειρο
Japan
Και εγώ που έκλεισα πριν 1 μήνα περίπου για Ντουμπάι και Ομάν δεν είχα κανένα πρόβλημα
 

Ivana

Member
Μηνύματα
975
Likes
1.744
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος

buddharho

Member
Μηνύματα
15
Likes
0
εχω κλεισει εδω και 2 εβδομαδες σε χοτελ στην καμποτζη για 3 ημερες στην πνομ πενχ.
ελαβα την ιδια ημερα email επιβεβαιωσης απο το μπουκιγκ οτι ειναι οκ.
ειπα να στειλω και μνμ στο χοτελ για επιβεβαιωση και για χοτελ τρανσφερ.

το χοτελ δεν γνωριζε απολυτως τιποτα!!!!!

οταν μετα απο ερκετα μνμτ με το τμημα κρατησεων τους ειπα οτι η κρατηση εχει πραγματοποιηθει μεσω του μπουκιγκ,ελαβα το εξης μνμ :

We are looking forward to serve you soon
.
εδω και μιαμιση εβδομαδα,ουτε φωνη,ουτε ακροαση.

στους ορους του χοτελ αναφερει οτι η ακυρωση ειναι δωρεαν μεχρι και 3 ημερες πριν την αφιξη και οτι το χοτελ εχει το διακιωμα για προχρεωση
.εγω εχω στην διαθεση μου ακομα 25 μερες.
εαν κανω ακυρωση της κρατησης απο το συγκεκριμενο και εχει ηδη υπαρξει καποια προχρεωση της καρτας μου ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.217
Likes
12.873
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Το δωματιο που εκλεισες λογικα ηταν non refundable.
Συνηθως η πληρωμη γινεται κατα την αφιξη ή καποιες φορες κατα την αναχωρηση απο το ξενοδοχειο. Η καρτα σου δεν χρεωνεται αλλα δινεται ως εγγυηση σε περιπτωση ακυρωσεις ή μη εμφανισης. Οταν το ξενοδοχειο λεει για ακυρωση 3 μερες πριν δεν υπαρχει καμια χρεωση, δεν θα σου χρεωσουν τιποτα.
Αν τωρα το δωματιο ειναι non refundable τοτε το ξενοδοχειο εχει το δικαιωμα να σου χρεωσει ολο το ποσο. Αν ομως οι νομοι στη χωρα οριζουν οτι για ακυρωση 25 ή λιγοτερες μερες πριν την αφιξη (στην Ελλαδα πχ ειναι 21) δεν υπαρχει καμια χρεωσει, τοτε ειναι υποχρεωμενοι ακομα κι αν σε χρεωσαν να σου επιστρεψουν τα χρηματα σου.
επειδη ομως υπαρχει και η περιπτωση να εχεις πεσει σε απαταωνες (το ξενοδοχειο εννοω, οχι την booking) καλω ειναι να επικοινωνησεις και με την booking και να τους πεις το προβλημα σου.
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.387
Likes
7.526
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Εφ' όσον σου απάντησαν We are looking forward to serve you soon δεν βλέπω πού είναι το πρόβλημα. Τις κρατήσεις του booking.com καμιά φορά τις παίρνουν τα ξενοδοχεία τελευταία στιγμή (2-3 μέρες πριν) και όχι 25 μέρες πριν. Άρα ίσως είναι νωρίς γι' αυτούς να ξέρουν τις λεπτομέρεις της κράτησής σου.
Από την άλλη αν θέλεις να ακυρώσεις, τότε δεν πρόκειται να γίνει καμία χρέωση στην κάρτα σου. Το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα για προέγκριση της κάρτας και όχι προχρέωση. Η χρέωση γίνεται με την άφιξή σου ή με την αναχώρηση ή αν δεν εμφανιστείς καθόλου.
 

fasatos

Member
Μηνύματα
10
Likes
4
Επόμενο Ταξίδι
Παράδεισος ...
Ταξίδι-Όνειρο
θα έμενα στήν ΚΡΗΤΗ ΜΟΥ
τα Ξενοδοχεία πέρνουν τήν κράτηση 8 λεπτά μετά τήν πραγματοποίηση της από τόν πελάτη ....ξυπνάτε ....πάντως σαν ξενοδόχος σας λέω ότι οι χειρότεροι πελάτες είμαστε εμείς οι Έλληνες που κάνουεμ κρατήσεις μέσω BOOKING.COM
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.074
Μηνύματα
930.057
Μέλη
39.823
Νεότερο μέλος
georgiaspyridonos

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom