KostasLia
Member
- Μηνύματα
- 312
- Likes
- 1.754
- Επόμενο Ταξίδι
- Μαροκο
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βιετνάμ
Cienfuegos
Πρωινό ξύπνημα,πρωινό στην ταράτσα του casa και γρήγορα γρήγορα φεύγουμε για το λιμάνι. Σήμερα θα πέρναμε το καραβάκι να επισκεφτούμε το Καστίγιο δε Χάγουα. Είχαμε δει τα δρομολόγια από την προηγούμενη μέρα,και επειδή είχαμε πληροφορηθεί ότι πηγαινοέρχεται πολύς κόσμος φροντίσαμε να ήμαστε εκεί αρκετά νωρίτερα για να πιάσουμε και σειρά. Το καράβι κάνει καμια ώρα να φτάσει και το εισητήριο κοστίζει περίπου 1cuc το άτομο η μία διαδρομή.
Το καλό σε αυτήν την βόλτα είναι ότι οι τουρίστες δεν είναι και τόσοι πολύ καθώς στις παρυφές του Καστίγιο βρίσκεται το ψαροχώρι του Περτσέ με τα γραφικά ξύλινα σπιτάκια του, και αυτοί που πηγαινοέρχονται είναι κυρίως ντόπιοι.
Το Καστίγιο δε Χάγουα χτίστηκε από τον αρχιτέκτονα Χοσέ Ταντέντε για να προστατεύει τον κόλπο και την περιοχή από τους τζαμαικανούς πειρατές. Το Καστίγιο ήταν το τρίτο σημαντικότερο οχυρό της Κούβας το 18ο αιώνα και το μοναδικό σε κεντρικό σημείο του νησιού. Η τάφρος και η κινητή γέφυρα διατηρούνται άθικτες.
Κατεβήκαμε από το καραβάκι και ανηφορίσαμε για το οχυρό. Στην εισοδό του υπάρχουν αρκετά κανόνια.
Στο εσωτερικό του κάστρου θα δει κανείς παλιούς χάρτες, κάποιες παλιές ναυτικές στολές και κάποια σημαντικά έγγραφα εκείνης της εποχής .Αυτό όμως που θα απολάυσει κανείς από κει είναι κυρίως η θέα προς την θάλασσα.
Λέγεται ότι το οχυρό είχε στοιχειώσει μια μυστηριώδης γυναίκα ντυμένη στα μπλέ, που περπατούσε κάθε βράδυ στα δωμάτια και στους διαδρόμους τρομάζοντας τους φρουρούς. Ένα πρωινό μάλιστα, ένας από αυτούς βρέθηκε αποσβολωμένος, με ένα κομμάτι μπλε ύφασμα στο χέρι.Ο άτυχος άντρας δεν κατάφερε να ξεπεράσει το σοκ και κατέληξε σε κλινική. Τώρα αν αυτό ισχύει δεν το γνωρίζει κανείς, πάντως το πρωι που ήμασταν εμείς εκεί δεν καταλάβαμε κάτι το περίεργο
!!!!
Στο νησάκι ακριβώς απέναντι από το οχυρό βρίσκεται και η εκκλησία του χωριού..
Και αφού απολαύσαμε την βόλτα μας, κατευθυνθήκαμε προς το σημείο όπου είχαμε πάρει το καραβάκι. Το μέλος @kitsos! με είχε πληροφορήσει πως τα δύο ταβερνάκια εδώ του χωριού φτιάχνανε απίστευτη καραβίδα αλλά δυστυχώς ήταν πολύ πρωί ακόμα για τέτοιο γεύμα και επειδή ήμασταν μαθημένοι τόσες μέρες λόγο πλούσιου πρωινού να τρώμε πιο αργά δεν πεινούσε ακόμα κανένας από τους δυο μας. Για το λόγο αυτό και αποφασίσαμε να πάρουμε τον δρόμο του γυρισμού..
Όντως τα καράβακια που φτάνανε τέτοια ώρα ήταν γεμάτα σε συγκριση με το πρωινό που είχαμε πάρει εμείς, φαινόταν λες και θα βουλιάξει.
Μετά από καμια ώρα φτάσαμε στο λιμάνι του Cienfuegos. Έχοντας όλη την υπόλοιπη μέρα στην διαθεσή μας αποφασίσαμε να περπατήσουμε την πόλη.
Το Cienfuegos είναι μια ναυτική πόλη με καλοδιατηρημένο ιστορικό κέντρο. Το κέντρο του Cienfuegos έχει οριστεί ως Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς από την Ουνέσκο.
Το ονομά της πήρε από τον Καμίλο Σιενφουέγος ο οποίος και υπήρξε από τις πιο εμβληματικές προσωπικότητες της Επανάστασης, μαζί με τον Φιντελ Κάστρο και τον Ερνέστο Τσι Γκεβάρα. Στο παρελθόν έχει υπάρξει γαλλική αποικία, και για τον λόγο αυτό η αρχιτεκτονική των κτηρίων έχει έντονη επιρροή του γαλλικού στοιχείου.
Στην Κεντρική πλατεία του Cienfuegos
Το κολλέγιο της πόλης
Το Θέτρο Τόμας Τέρι
Καθεδρικός Ναός της Αμώμου Συλλήψεως
Η αψίδα του θριάμβου (1902)
Εννοείται πως αράξαμε στην πλάτεία και εκμεταλευτήκαμε λίγο και το ίντερνετ για να έρθουμε σε επικοινωνία με την οικογενειά μας και να μάθουμε κανένα νέο. Επίσης μιας που είχαμε και ιντερνετ και η ώρα είχε περάσει ευκαιρία να μπούμε στο tripadvisor να βρούμε κανένα καλό εστιατόριο να τσιμπήσουμε καθώς η πείνα είχε αρχίσει δειλα δειλά να κάνει την εμφανισή της. Διαβάζοντας τις καλές κριτικές προχωρήσαμε να βρούμε το εστιατόριο Las Mamparas.
https://www.tripadvisor.es/Restaura...aras-Cienfuegos_Cienfuegos_Province_Cuba.html
Την ώρα εκείνη ήταν περίπου 17.30 το απόγευμα όταν φτάσαμε είχε ήδη δυο ζευγάρια στην είσοδο του εστιατορίου που περίμεναν πριν από μας να καθίσουν. Λόγο του κόσμου που είδαμε υποθέσαμε πως θα είναι καλό και έτσι περιμέναμε και μεις. Η σειρά μας να καθήσουμε δεν άργησε να έρθει, αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι η ουρά που περίμενε πίσω από μας
!
Πράγματι το φαγητό ήταν πολύ καλό σε συγκριση πάντα με την τιμή. Μέχρι να μας φέρουν τα φαγητά που παραγγείλαμε ήπιαμε και από ένα cuba libre ο καθένας μας. Βλέποντας τις τιμές, γουρουνιάσαμε και παραγγείλαμε και από δυο τεράστια επιδόρπια ο καθένας μας μετά το γεύμα, με παγωτό. Θα παραγγέλναμε και δεύτερα ποτά αλλά λυπηθήκαμε αυτούς που περίμεναν στην ουρά να καθήσουν να φάνε και έτσι είπαμε ότι εφόσον είχαμε φάει ήταν πια άδικο να πιάνουμε και το τραπέζι. Και έτσι φωνάξαμε να πληρώσουμε. Όλα μαζί κόστισαν γύρω στα 13-15cuc και για τους δυο μας
!!Φυσικα θα μας ξαναβλέπανε και αύριο!!!Άσχετα με τις χαμηλές τιμές, το προσωπικό ήταν ευγενικό, η εξυπηρέτηση σωστή και το κλίμα όμορφο. Φυσικά όλοι οι πελάτες του ήταν Ευρωπαιοι που πρόσεχαν τι ξοδεύουν!!
μέρος του καταλόγου για να πάρετε μια γεύση από τις τιμές από τα επιδόρπια
Και αφού τα στομάχια μας είχαν φουσκώσει, μια βόλτα ήταν αναγκαια. Σουρούπωνε και έτσι η Malecon ήταν ο ιδανικός δρόμος για να απολαύσουμε και το υπέροχο Κουβανικό ηλιοβασίλεμα. Οπως στην Malecon της Αβάνας έτσι και εδώ άνθρωποι τουρίστες και ντόπιοι κάνανε την γυμναστική τους, ή κάναν την βόλτα τους ή άλλοι άραζαν και απολάμβαναν την θάλασσα. Κάποιοι ντόπιοι παραπέρα ψάρευαν ..
Και κάπως έτσι άλλη μια μέρα είχε φτάσει στο τέλος της..
Πρωινό ξύπνημα,πρωινό στην ταράτσα του casa και γρήγορα γρήγορα φεύγουμε για το λιμάνι. Σήμερα θα πέρναμε το καραβάκι να επισκεφτούμε το Καστίγιο δε Χάγουα. Είχαμε δει τα δρομολόγια από την προηγούμενη μέρα,και επειδή είχαμε πληροφορηθεί ότι πηγαινοέρχεται πολύς κόσμος φροντίσαμε να ήμαστε εκεί αρκετά νωρίτερα για να πιάσουμε και σειρά. Το καράβι κάνει καμια ώρα να φτάσει και το εισητήριο κοστίζει περίπου 1cuc το άτομο η μία διαδρομή.
Το καλό σε αυτήν την βόλτα είναι ότι οι τουρίστες δεν είναι και τόσοι πολύ καθώς στις παρυφές του Καστίγιο βρίσκεται το ψαροχώρι του Περτσέ με τα γραφικά ξύλινα σπιτάκια του, και αυτοί που πηγαινοέρχονται είναι κυρίως ντόπιοι.
Το Καστίγιο δε Χάγουα χτίστηκε από τον αρχιτέκτονα Χοσέ Ταντέντε για να προστατεύει τον κόλπο και την περιοχή από τους τζαμαικανούς πειρατές. Το Καστίγιο ήταν το τρίτο σημαντικότερο οχυρό της Κούβας το 18ο αιώνα και το μοναδικό σε κεντρικό σημείο του νησιού. Η τάφρος και η κινητή γέφυρα διατηρούνται άθικτες.
Κατεβήκαμε από το καραβάκι και ανηφορίσαμε για το οχυρό. Στην εισοδό του υπάρχουν αρκετά κανόνια.
Στο εσωτερικό του κάστρου θα δει κανείς παλιούς χάρτες, κάποιες παλιές ναυτικές στολές και κάποια σημαντικά έγγραφα εκείνης της εποχής .Αυτό όμως που θα απολάυσει κανείς από κει είναι κυρίως η θέα προς την θάλασσα.
Λέγεται ότι το οχυρό είχε στοιχειώσει μια μυστηριώδης γυναίκα ντυμένη στα μπλέ, που περπατούσε κάθε βράδυ στα δωμάτια και στους διαδρόμους τρομάζοντας τους φρουρούς. Ένα πρωινό μάλιστα, ένας από αυτούς βρέθηκε αποσβολωμένος, με ένα κομμάτι μπλε ύφασμα στο χέρι.Ο άτυχος άντρας δεν κατάφερε να ξεπεράσει το σοκ και κατέληξε σε κλινική. Τώρα αν αυτό ισχύει δεν το γνωρίζει κανείς, πάντως το πρωι που ήμασταν εμείς εκεί δεν καταλάβαμε κάτι το περίεργο
Στο νησάκι ακριβώς απέναντι από το οχυρό βρίσκεται και η εκκλησία του χωριού..
Και αφού απολαύσαμε την βόλτα μας, κατευθυνθήκαμε προς το σημείο όπου είχαμε πάρει το καραβάκι. Το μέλος @kitsos! με είχε πληροφορήσει πως τα δύο ταβερνάκια εδώ του χωριού φτιάχνανε απίστευτη καραβίδα αλλά δυστυχώς ήταν πολύ πρωί ακόμα για τέτοιο γεύμα και επειδή ήμασταν μαθημένοι τόσες μέρες λόγο πλούσιου πρωινού να τρώμε πιο αργά δεν πεινούσε ακόμα κανένας από τους δυο μας. Για το λόγο αυτό και αποφασίσαμε να πάρουμε τον δρόμο του γυρισμού..
Όντως τα καράβακια που φτάνανε τέτοια ώρα ήταν γεμάτα σε συγκριση με το πρωινό που είχαμε πάρει εμείς, φαινόταν λες και θα βουλιάξει.
Μετά από καμια ώρα φτάσαμε στο λιμάνι του Cienfuegos. Έχοντας όλη την υπόλοιπη μέρα στην διαθεσή μας αποφασίσαμε να περπατήσουμε την πόλη.
Το Cienfuegos είναι μια ναυτική πόλη με καλοδιατηρημένο ιστορικό κέντρο. Το κέντρο του Cienfuegos έχει οριστεί ως Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς από την Ουνέσκο.
Το ονομά της πήρε από τον Καμίλο Σιενφουέγος ο οποίος και υπήρξε από τις πιο εμβληματικές προσωπικότητες της Επανάστασης, μαζί με τον Φιντελ Κάστρο και τον Ερνέστο Τσι Γκεβάρα. Στο παρελθόν έχει υπάρξει γαλλική αποικία, και για τον λόγο αυτό η αρχιτεκτονική των κτηρίων έχει έντονη επιρροή του γαλλικού στοιχείου.
Στην Κεντρική πλατεία του Cienfuegos
Το Θέτρο Τόμας Τέρι
Καθεδρικός Ναός της Αμώμου Συλλήψεως
Η αψίδα του θριάμβου (1902)
Εννοείται πως αράξαμε στην πλάτεία και εκμεταλευτήκαμε λίγο και το ίντερνετ για να έρθουμε σε επικοινωνία με την οικογενειά μας και να μάθουμε κανένα νέο. Επίσης μιας που είχαμε και ιντερνετ και η ώρα είχε περάσει ευκαιρία να μπούμε στο tripadvisor να βρούμε κανένα καλό εστιατόριο να τσιμπήσουμε καθώς η πείνα είχε αρχίσει δειλα δειλά να κάνει την εμφανισή της. Διαβάζοντας τις καλές κριτικές προχωρήσαμε να βρούμε το εστιατόριο Las Mamparas.
https://www.tripadvisor.es/Restaura...aras-Cienfuegos_Cienfuegos_Province_Cuba.html
Την ώρα εκείνη ήταν περίπου 17.30 το απόγευμα όταν φτάσαμε είχε ήδη δυο ζευγάρια στην είσοδο του εστιατορίου που περίμεναν πριν από μας να καθίσουν. Λόγο του κόσμου που είδαμε υποθέσαμε πως θα είναι καλό και έτσι περιμέναμε και μεις. Η σειρά μας να καθήσουμε δεν άργησε να έρθει, αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι η ουρά που περίμενε πίσω από μας
Πράγματι το φαγητό ήταν πολύ καλό σε συγκριση πάντα με την τιμή. Μέχρι να μας φέρουν τα φαγητά που παραγγείλαμε ήπιαμε και από ένα cuba libre ο καθένας μας. Βλέποντας τις τιμές, γουρουνιάσαμε και παραγγείλαμε και από δυο τεράστια επιδόρπια ο καθένας μας μετά το γεύμα, με παγωτό. Θα παραγγέλναμε και δεύτερα ποτά αλλά λυπηθήκαμε αυτούς που περίμεναν στην ουρά να καθήσουν να φάνε και έτσι είπαμε ότι εφόσον είχαμε φάει ήταν πια άδικο να πιάνουμε και το τραπέζι. Και έτσι φωνάξαμε να πληρώσουμε. Όλα μαζί κόστισαν γύρω στα 13-15cuc και για τους δυο μας

μέρος του καταλόγου για να πάρετε μια γεύση από τις τιμές από τα επιδόρπια
Και αφού τα στομάχια μας είχαν φουσκώσει, μια βόλτα ήταν αναγκαια. Σουρούπωνε και έτσι η Malecon ήταν ο ιδανικός δρόμος για να απολαύσουμε και το υπέροχο Κουβανικό ηλιοβασίλεμα. Οπως στην Malecon της Αβάνας έτσι και εδώ άνθρωποι τουρίστες και ντόπιοι κάνανε την γυμναστική τους, ή κάναν την βόλτα τους ή άλλοι άραζαν και απολάμβαναν την θάλασσα. Κάποιοι ντόπιοι παραπέρα ψάρευαν ..


Last edited: