Μάλτα Και Εγενετο... CoronoΜάλτα

Zorz59

Member
Μηνύματα
233
Likes
1.639

2020 λοιπόν… Εξαιρετική χρονιά και όλα βαίνουν βάση προγράμματος. Αμ δε, αυτό το κακό κουσούρι του 2020 μας ακλουθεί όλους και παντού. Δε θα μπω σε σχολιασμό της κατάστασης, απλά εγώ θα πήγαινα παντού άνετος και χαλαρός με το μότο ότι μας βρει μας βρήκε.

Άκυρο το ένα ταξίδι, άκυρος ο άλλος προορισμός, μέχρι και τα Σκόπια έκλεισαν για το γύρο της Οχρίδας με μηχανή. Μετά το καλοκαιρινό meeting με το φίλο Μπ, βρίσκουμε εισιτήρια με επιστροφή Δουβλίνο στα 49 ευρώ!! Αύγουστο λέμε 49 ευρώ…?? Πάμε… Ας ψάξουμε λίγο τι συμβαίνει Ιρλανδία και τα κλείνουμε. Ψάχνω στο διαδίκτυο, μαύρα τα πράγματα. Μουσεία, χώροι συναθροίσεων, Pub και ουισκάδικα κλειστά μέχρι τέλος Αυγούστου και βλέπουμε. Μιλάμε με φίλο εκεί, λέει για την ώρα δεν αξίζει να έρθετε, εκτός άμα θέλετε μόνο πεζοπορία. Πάει και Ιρλανδία… Σταδιαλα…

Τι λέει εδώ? Μάλτα? Να δούμε πόσο έχει… 44 ευρώ με επιστροφή, 17 Αυγούστου από Θεσσαλονίκη… Κάτσε να ψάξουμε πρώτα και να τηλεφωνήσουμε στον ντόπιο ανταποκριτή… όλα καλά, όλα ανοιχτά.. Κλείστα να φύγουμε… Και εγένετο Μάλτα.

28.jpg


Αρχίζουμε ψάξιμο για διαμέρισμα airbnb, διότι προστέθηκε στην παρέα και το έτερον ήμισυ του Μπ, και καταλήξαμε σε ένα πολύ καλό στη Sliema. Κάνοντας την προετοιμασία του ταξιδίου, το οργανωτικό ελληνικό κράτος μας βάζει υποχρεωτικό pcr test επιστροφής… Ωχ λέω, δε το βλέπω να έρχονται οι άλλοι.

  • Τι θα γίνει παιδιά θα πάμε? (περιμένω με αγωνιά)
  • Εννοείται… θέλουμε ένα διάλλειμα από δουλεία, θα πάμε.
  • Φίνα!!!!


Λίγο η διαδικασία να κλείσουμε το ραντεβού για το τεστ, λίγο η yolo κατάσταση της Μάλτας που και καλά ανέβηκαν τα κρούσματα. Δημιούργησαν έναν εκνευρισμό στους κύκλους μας, και που να πάτε και τέτοια. Σαν αποτέλεσμα είχε να μην ασχοληθώ με τίποτα για την διοργάνωση εκτός από το να βρω μια σωματική δραστηριότητα να κάνουμε γιατί που να κάτσω και 5 μέρες ήσυχος.

 

Attachments

  • 367,3 KB Προβολές: 0

Zorz59

Member
Μηνύματα
233
Likes
1.639
Θεσσαλονίκη – Βαλέττα

Φτάνουμε στο αεροδρόμιο Μακεδονία για την επιβίβαση. Για Αύγουστο έρημο, με συνέχιση εργασιών που το κάνουν σιγά σιγά ένα ευρωπαϊκό αεροδρόμιο.

Περνάμε τον έλεγχο και πάμε προς το gate για την επιβίβαση. Εκεί κατά την αναμονή ακούγεται ένας τρελός θόρυβος από παντού μέσα στο αεροδρόμιο, λες και έρχεται κάποια επιδρομή, εξωγήινοι ή κάτι παρόμοιο. Όχι όμως είναι αυτή η ντροπή των μηνυμάτων του 112 που ήρθε ξαφνικά σε όλα τα κινητά που υπήρχαν μέσα στο αεροδρόμιο. Επιστροφή από δεκαπενταύγουστο, μείνετε μακριά από ηλικιωμένους.

01.jpg


Το αφήνουμε και αυτό και πάμε προς το αεροπλάνο, με τα πόδια πλέον στη Θεσσαλονίκη η επιβίβαση. Εκεί ένας από τους επιβάτες μιλάει στο τηλέφωνο, κάτω στη σκάλα και κατεβάζει τη μάσκα του, όχι για πάνω από δέκα sec. Οι αεροσυνοδοί, άντρες και τσαμπουκαλεμένοι, τον τραμπουκίζουν που δε θα ανέβει στο αεροπλάνο και τον σπρώχνουν έξω από την πόρτα του αεροπλάνου, και τον αφήνουν στη σκάλα μέχρι να έρθει το security να τον μαζέψει. Φτάνει και το security και για 2-3 λεπτά γίνεται χαμός με βρισιδια σε ελληνικο-αγγλο-μαλτεζικα…
Τελικά με την παρέμβαση του πιλότου, αφήνει τον επιβάτη να μπει, και ο αεροσυνοδός (σίγουρα έχει κοπεί σε εξετάσεις για αστυνομία ) εμφανώς τσαντισμένος που δεν έγινε το δικό του, λέει στο ηχείο του αεροπλάνου, ότι όποιος τολμήσει να βγάλει τη μάσκα για οποιοδήποτε λόγο ή να κάνει πλάκα ότι θα βήξει, είναι 5000 ευρώ πρόστιμο. Ωραία πάμε λέω…. Υπομονή μέχρι την προσγείωση…
02.jpg
03.jpg


Φτάνουμε στο διεθνές αεροδρόμιο της Μάλτας. Όλα καλά εκεί, ούτε έλεγχος, ούτε θερμομέτρηση ούτε τίποτα. Καρτούλα με το όνομα μας για το αυτοκίνητο, και κάνουμε τις απαραίτητες χαρτούρες για να το πάρουμε. Εκεί ο τύπος από την εταιρία αυτοκινήτων μας είπε ότι ο τουρισμός στη Μάλτα είναι στο 15% σε σχέση με έναν κανονικό Αύγουστο, πράγμα που το εκτιμήσαμε δέοντος σε κάποια μέρη αλλά και στην οδήγηση με το αμάξι σε σχέση με την κίνηση.
04.jpg


Δεξιοτίμονο λοιπόν. Έπρεπε να περάσουν μερικά χιλιόμετρα για να το ξανασυνηθίσω, είχα εμπειρία από Αγγλία και Βόρειο Ιρλανδία, αλλά γρήγορα το ξεχάσαμε και συνηθίσαμε και τους άπειρους κυκλικούς κόμβους που μπαίνεις αριστερόστροφα.

Βάζουμε στο Maps το διαμέρισμα στη Sliema και σε ένα τέταρτο είμαστε εκεί. Αφήνουμε τα πράγματα στο δωμάτιο και φεύγουμε κατευθείαν για το καραβάκι που οδηγεί στη Βαλέττα.

05.jpg

06.jpg


Στην όμορφη ριβιέρα της Sliema, αντικρίζουμε κόσμο που απολαμβάνει την βουτιά του στα ζεστά νερά της Μεσογείου. Η θερμοκρασία παρότι 6 το απόγευμα είναι στους 36 βαθμούς και η υγρασία κάνει την κατάσταση λίγο δύσκολη αλλά δεν πτοούμαστε. Ψηλά σύγχρονα κτίρια, μοντέρνα καφέ και μια αίσθηση καθημερινής ραστώνης κάτω από τον καυτό ήλιο αποτελούν ένα άλλο πρόσωπο του νησιού, με τους ηλιοκαμένους λουόμενους και διάθεση καλοκαιρινή.

07.jpg

08.jpg

09.jpg


Παίρνουμε το καραβάκι από Sliema Ferry και με 4.5 ευρώ τα 3 άτομα βρισκόμαστε γρήγορα στη Βαλέττα. Η βόλτα είναι must για μία φορά τουλάχιστον ,προσφέροντας πολλά φωτογραφικά κάδρα.

10.jpg

11.jpg

Βγαίνουμε στο λιμανάκι της Βαλέττα και ανηφορίζουμε για το κέντρο από Triq San Gwann. Μας κάνει εντύπωση πως είναι σχεδόν τα πάντα κλειστά, μαγαζιά, μπαράκια, εστιατόρια. Είναι μόνο 6.30, μα γιατί? Γιατί είναι Δευτέρα λέει ένας ντόπιος. Και έτσι είναι, κάθε Δευτέρα από τις 6 και μετά στη Βαλέττα το 80% από τα μαγαζιά έχουν ρεπό… Ευτυχώς που υπάρχουν κει μερικά ανοιχτά, γιατί θέλαμε πολύ να κάτσουμε στα όμορφα σοκάκια της Βαλέτας για φαγητό αργότερα.

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

Φτάνουμε στην Republic str. Το κέντρο της Βαλέττα. Αντικρίζοντας την Βαλέτα, κατανοούμε αμέσως γιατί ολόκληρη η πόλη έχει ανακηρυχθεί μνημείο κληρονομιάς της Unseco. Διασχίζοντας την ιστορική πόλη μοιάζει σα να εισερχόμαστε σε ένα ζωντανό μουσείο, με ιστορίες από σταυροφόρους, αποίκους κάθε φυλής, πολέμους και πολιτισμούς, που έχτισαν και σμίλευσαν τους δρόμους της με ναούς, αρχιτεκτονήματα και αισθήσεις, κουβαλώντας στους τοίχους της αιώνες ιστορίας.
16.jpg

Αποτελεί την πρωτεύουσα της Μάλτας, γνωστή ως Il-Belt (Η Πόλη) στα Μαλτέζικα. Τοποθετείται γεωγραφικά στο κεντροανατολικό τμήμα της νήσου της Μάλτας, ενώ η ιστορική πόλη διαθέτει πληθυσμό 6.966 κατοίκων.

Η Βαλέτα, η οποία περιλαμβάνει κτιριακές κατασκευές που ανάγονται στον 16ο αιώνα, κατασκευάστηκε κατά την διάρκεια της κατοχής της Μάλτας από το Τάγμα των Ιωαννιτών Ιπποτών της Ιερουσαλήμ, τα μέλη του οποίου είναι γνωστά και με τον τίτλο των Οσπιταλιέρων. Η πόλη είναι κυρίως Μπαρόκ αρχιτεκτονικού ρυθμού, με στοιχεία Αναγεννησιακού, Νεοκλασσικού και Σύγχρονης αρχιτεκτονικής σε συγκεκριμένους χώρους, αν και ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος άφησε τεράστια σημάδια στην πόλη.

Η πόλη οφείλει την ονομασία της στον Μεγάλο Μάγιστρο Ζαν Παρισό ντε λα Βαλέτ, ο οποίος πέτυχε στην διεύθυνση της άμυνας του νησιού απέναντι στην επιδρομή των Οθωμανών το 1565. Η επίσημη ονομασία που δόθηκε από το Τάγμα των Ιωαννιτών ήταν Humilissima Civitas Valletta — Η Ταπεινοτάτη Πόλη της Βαλέτας, ή Città Umilissima στα Ιταλικά. Τα φρούρια, τα αμυντικά τείχη, καθώς και οι τάφροι μαζί με την ομορφιά των Μπαρόκ αρχιτεκτονικής παλατιών, κήπων και εκκλησιών της, οδήγησαν τους μεγαλύτερους των Οίκων των ευγενών της Ευρώπης να αποκαλούν την πόλη Superbissima — 'Λαμπρότατη'.


17.jpg


18.jpg


Περπατάμε προς την πύλη της πόλης, την περνάμε για μερικές φωτογραφίες και συνεχίζουμε μέχρι την St Publius Church στην Φλοριάνα, που ολοκληρώθηκε το 1768. Επιβλητική εκκλησία, αλλά τώρα η πείνα κάνει την εμφάνιση της, Γυρίζουμε στη Βαλέττα για να βρούμε ένα μικρό μαγαζάκι που μας είχε πει φίλος που μένει Μάλτα, με φρέσκα ζυμαρικά σε συνδυασμό με φρέσκα θαλασσινά και ψάρια.
19.jpg


20.jpg

21.jpg


Πάρκα και πλατείες γεμάτα από κόσμο........
22.jpg

23.jpg
24.jpg


Στη βόλτα για το εστιατόριο περνάμε και από την πλατεία πίσω από την εκκλησία του Αγίου Ιωάννη. Εκεί βλέπουμε πολλά ανάμενα κεριά και φωτογραφίες. Όλα είναι για την Δάφνη Γκαλιζία.

25.jpg



Η εκκλησια του Αγ Ιωαννη
27.jpg



H Δάφνη Ανν Καρουάνα Γκαλιζία ήταν Μαλτέζα δημοσιογράφος. Ήταν γνωστή για την αποκάλυψη αμφιλεγόμενων και ευαίσθητων πληροφοριών που σχετίζονται με τα Έγγραφα του Παναμά. Δολοφονήθηκε σε επίθεση με βόμβα αυτοκινήτου τον Οκτώβριο του 2017.

https://www.iefimerida.gr/kosmos/malta-syntaraktikes-apokalypseis-dolofonia-gkalizia

Στη Μάλτα γενικότερα υπάρχει φοβερή διαφθορά και μαύρο χρήμα. Όλες οι στοιχηματικές εταιρίες έχουν έδρα τη Μάλτα, όπως και πολύ ρώσοι μαφιόζοι έχουν πάει εκεί από όταν έπεσε το τραπεζικό σύστημα της Κύπρου.
29.jpg

Με αυτά φτάνουμε στο εστιατόρια. Σε ένα όμορφο καντούνι, που θύμιζε πολύ Κέρκυρα, καθόμαστε για φαγητό έξω. Μ’αρέσουν πολύ τα εστιατόρια με μικρά μενού, μόνο τέσσερα πιάτα με φρέσκα ζυμαρικά, και τόνο ή ξιφία ψαρεμένα την ίδια μέρα, συν εξαιρετικό πλατό ντόπιων γεύσεων. Τρώμε εξαιρετικά, μόνο ή ντόπια μπύρα δεν έλεγε κάτι.

31.jpg


Μετά από λίγο περπάτημα, κατηφορίζουμε προς το λιμανάκι για να πάρουμε το προτελευταίο καραβάκι για Sliema. Εκεί είχαν αποφασίσει οι καπεταναίοι να ακυρώσουν αυτό το δρομολόγιο γιατί δεν είχε κόσμο και να βάλουν ένα τελευταίο 45 λεπτά μετά.
26.jpg

30.jpg


Ωραίοι οι τύποι, αλλά ήταν και η τελευταία φορά που πήραμε καραβάκι. Με το αμάξι τη μέρα το parking είναι στα δύο ευρώ, και το βράδυ δωρεάν. Φθηνότερα και πιο άνετα από το καραβάκι, και χωρίς συνωστισμό. Στο τελευταίο δρομολόγιο έγινε ένας χαμούλης.
32.jpg

Στο διαμέρισμα λοιπόν για σβήσιμο και ξεκούραση. Pcr Test αύριο…..
 

Attachments

  • 832,3 KB Προβολές: 0
  • 524,5 KB Προβολές: 0

Zorz59

Member
Μηνύματα
233
Likes
1.639
Βρεθηκα κι εγω παλιοτερα Δεκαπενταυγουστο στη Μαλτα και αναγνωρισα τον στολισμο στη φωτο!
Κλασσικος στολισμός... Αλλιώς στη συγκεκριμένη φωτο λες ανετα οτι ειμαι κάπου στο Λονδινο.... :p :p :p
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.070
Likes
1.941
Κλασσικος στολισμός... Αλλιώς στη συγκεκριμένη φωτο λες ανετα οτι ειμαι κάπου στο Λονδινο.... :p :p :p
Τον συγκεκριμενο στολισμο τον ειχε και τελος αυγουστου που πηγαμε και εμεις,συμβολιζει κατι?μπυριτσα cisk με λεμονι και τζιντζερ για μενα ηταν τοπ,η σκετη οντως πολυ απλη :haha:
 

Zorz59

Member
Μηνύματα
233
Likes
1.639
Day 2

Ξυπνάμε χαλαρά, ξεκούραστοι. Έτοιμοι για το pcr test στις 10.30. Ξεκινώντας για το Test center της Luqa, είχα τσεκάρει ότι στη διαδρομή περν’αμε από ένα mall που έχει shop in a shop το καλύτερο coffee roaster της Μάλτας. Σταματάμε για καφεδάκι.

20200818_094128.jpg


Κατά τη διάρκεια του καφέ ένα άγχος αρχίζω να διακρίνω στην ατμόσφαιρα για το τεστ. Και αν είμαστε θετικοί? Και αν πονέσουμε στο τεστ? Παιδιά λέω ότι γίνει τώρα θα γίνει, δε μπορούμε να περάσουμε όλο το ταξίδι με άγχος.

Το τεστ από την μύτη μπορεί να ήταν ενοχλητικό αλλά περίπου σε 6-7 λεπτά είχαμε τελειώσει και οι τρεις. Πάλι On the road και κατεύθυνση για το σκηνικό του Ποπάυ για τις πρώτες βουτιές.

20200818_105609.jpg


Ένα ηλιοκαμμένο τοπίο μας συντροφεύει κατά τη διαδρομή. Ξηρό και σκληρό αλλα συνάμα οικείο και όμορφο. Αραβικά χρώματα στα χωριά και μορφολογία Κυκλάδων δίνουν ένα υπέροχο contrast.

20200818_110809.jpg

Βέβαια οι ταμπέλες στο δρόμο με τα χωριά στη ντόπια γλώσσα, δε διαβάζονται σε καμιά περίπτωση. Αλλά το Gmaps ναι είναι καλά και φτάνουμε στο Popeye Village.

20200818_105927.jpg

20200818_111250.jpg

20200818_111346.jpg


Το «Χωριό του Ποπάυ» το οποίο βρίσκεται στην βορειοδυτική γωνιά του νησιού, κοντά στο χωριό Melliena. Αποτελεί το σπίτι του κινηματογραφικού ήρωα και είναι ουσιαστικά ένα θεματικό χωριό που αποτελεί δημοφιλή τουριστικό ευρωπαϊκό προορισμό.

R0000126.jpg


Paramount Pictures και Walt Disney Productions έστησαν τα σκηνικά για την ταινία του 1980 με πρωταγωνιστή τον Robin Williams, η οποία ήταν βέβαια εμπνευσμένη από το γνωστό κόμικ. Αυτά παραμένουν ως και σήμερα με κάποια βέβαια να μην διατηρούνται σε τόσο καλή κατάσταση. Είναι πλέον ανοιχτό για το κοινό ως υπαίθριο μουσείο και αποτελεί έναν χώρο ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια αφού μπορεί κανείς να επισκεφτεί τα σπιτάκια και να πάρει μέρος σε διάφορες δραστηριότητες που οργανώνονται.

Οι εργασίες ξεκίνησαν το 1979 και μια ομάδα από 165 ανθρώπους εργάστηκε για παραπάνω από επτά μήνες για την κατασκευή ολόκληρου του χωριού που αποτελείται μεταξύ άλλων από δεκαεννιά ξύλινα κτίρια. Εκατοντάδες κορμοί και αρκετές χιλιάδες ξύλινες σανίδες εισήχθησαν από την Ολλανδία, ενώ το υλικό που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή των σκεπών εισήχθηκε από τον Καναδά.

R0000131.jpg


Επιπλέον ένας μεγάλος κυματοθραύστης χτίστηκε γύρω από αυτό για την προστασία του από την ανοικτή θάλασσα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Η είσοδος των 18 ευρώ ήταν αποτρεπτική για εμάς που δε θέλαμε να παίξουμε στον παιδότοπο παρά μία βόλτα μέσα και μερικές φωτογραφίες.

Όμως ο κυματοθραύστης απέναντι μας φιλοξένησε για τις πρώτες βουτιές. Περίμενα τα νερά πιο δροσερά για να πω την αλήθεια, αλλά η πρώτη βουτιά ήταν σε ζεστά νερά. Αράξαμε λίγο εκεί και παίξαμε με βουτιές και φωτογραφίες με ώραια τοπία από πίσω. Από τη μία ο Ποπαυ και από την άλλη άγρια Μεσόγειο.

20200818_114450.jpg

20200818_120622.jpg


Στο αμάξι και πάλι και οδεύουμε στη Golden Bay. Φοβερή ζέστη τώρα που μεσημέριασε. Ξαπλώστρα, ομπρέλα, ήλιος και μπύρα μοιάζανε τέλειος συνδυασμός.


20200818_122215.jpg


Η παραλία Golden Bay βρίσκεται στο βορειοδυτική πλευρά της Μάλτας και αποτελεί μία από τις δημοφιλέστερες παραλίες του νησιού. Είναι τοποθετημένη μέσα σε ένα κλειστό προστατευόμενο κόλπο που περιβάλλεται από ψιλούς απόκρημνους βράχους. Αποτελείται από ψιλή χρυσαφένια αμμουδιά και πεντακάθαρα τιρκουαζ νερά.
20200818_143234.jpg


Το ότι δεν είχε τον κανονικό κόσμο του Αυγούστου μας βοήθησε στο να κάτσουμε εύκολα, να μην είμαστε ο ένας πάνω στον άλλο και να χαλαρώσουμε σε σχέση με τους 37 βαθμούς του μεσημεριού.
YDXJ0275.jpg



Φεύγοντας παίξαμε λίγο με ένα όμορφο παπαγάλο. Ότι θέλεις κάνει για ένα μεζέ. Στο αυτοκίνητο και πάλι και κατεύθυνση προς Mdina
20200818_142812.jpg


Παρκάρουμε και φτάνουμε μπροστά στην κεντρική πύλη του Kings Landing (Game of Thrones, season 1, episode3), εεεε της Mdina ήθελα να πω….

R0000146.jpg


R0000147.jpg

R0000151.jpg


Η παλιά πόλη της Μεδίνα (Mdina). Ή όπως αλλιώς την αποκαλούν, η Σιωπηλή Πόλη.

Η οχυρωμένη αυτή μεσαιωνική καστροπολιτεία, βρίσκεται στο κέντρο του νησιού και υπήρξε η παλιά πρωτεύουσα της Μάλτας. Χτισμένη πάνω σε λόφο και σε περίοπτη στρατηγική θέση, υπήρξε πόλος έλξης αμέτρητων κατακτητών.

Η Μεδίνα πέρασε από τα χέρια πολλών κατακτητών (Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, Βυζαντινή Αυτοκρατορία, πειρατές, Άραβες κτλπ.). Ύστερα από την πολιορκία των Αράβων, η πόλη λεηλατήθηκε και όλοι οι κάτοικοι σφαγιάστηκαν. Το αποτέλεσμα; Η πόλη είχε πλέον ερημώσει και βυθίστηκε στη σιωπή.
R0000155.jpg

R0000156.jpg


Εκατό χρόνια μετά, Μουσουλμάνοι έμποροι έφτασαν στην πόλη και μαζί με τους σκλάβους τους την ξαναέχτισαν και της έδωσαν τη σημερινή της ονομασία. Mdina (Μεδίνα). Το 1429 η πόλη περνάει στα χέρια των πειρατών. Μια μέρα όμως, όλα βυθίστηκαν στο σκοτάδι. Πειρατές και μόνιμοι κάτοικοι, εκκένωσαν την πόλη και δεν ξαναγύρισαν ποτέ. Τι είναι αυτό που συνέβη και οδήγησε στην απότομη φυγή τους; Κανείς δεν ξέρει μέχρι και σήμερα. Και κάπως έτσι, η πόλη σιώπησε και πάλι. Όταν έπειτα οι Ιωαννίτες Ιππότες κατέκτησαν τη Μάλτα, η Αριστοκρατία του νησιού εγκαταστάθηκε στη Μεδίνα ξαναζωντανεύοντάς την.

R0000174.jpg


Ημουν solo traveller στο χρονο???
20200818_164317(0).jpg


Το 1798 η πόλη πέφτει στην κυριαρχία του Γαλλικού στρατεύματος του Ναπολέοντα. Συγκεκριμένα, λέγεται πως 65 στρατιώτες φρουρούσαν την καστροπολιτεία. Μια νύχτα όμως, οι Μαλτέζοι κάτοικοι εξεγέρθηκαν και σκότωσαν όλους τους φρουρούς. Το επόμενο πρωί, επικρατούσε εκκωφαντική σιωπή σε όλη την πόλη.


R0000177.jpg


R0000167.jpg


Τέλος, όταν η Βαλέττα έγινε η επίσημη πρωτεύουσα της Μάλτας, η Μεδίνα, άρχισε να ερημώνει. Πολλοί κάτοικοι έσπευσαν να μεταφερθούν στο νέο κέντρο του νησιού με αποτέλεσμα η μαγική καστροπολιτεία να σωπάσει.

Και κάπως έτσι, η Μεδίνα συνεχίζει να μένει σιωπηλή, μακριά από μποτιλιαρίσματα, κόρνες και τους ενοχλητικούς ήχους μιας σύγχρονης πόλης.

Το χάσιμο μέσα στα στενά είναι ο καλύτερος τρόπος για να γυρίσεις αυτήν την υπέροχη πόλη. Όταν πια θέλεις να ξυπνήσεις από το ταξίδι πίσω στο χρόνο ,μία στάση στον υπέροχο κήπο της Fontanella είναι απαραίτητη.

20200818_152457.jpg


R0000165.jpg


Μετά την απαραίτητη ξεκούραση, και στο δρόμο για το αυτοκίνητο κάνουμε μια στάση στον Ναό του Αγ. Παύλου. Ένας επιβλητικός καθεδρικός του 17ου αιώνα.

R0000159.jpg


R0000188.jpg


R0000189.jpg


Εντυπωσιασμένοι από τις σημερινές εικόνες, γυρνάμε στη Sliema για ένα μπανακι, και μετά την απαραίτητη προετοιμασία, πάμε για βραδινή βόλτα στη Βαλέττα. Σε δέκα λεπτά με το αυτοκίνητο παρκάρουμε δωρεάν στο παρκινγκ έξω από την κεντρική πύλη της Βαλέττα και χανόμαστε σε μία δροσερή βόλτα σους Άνω κήπους Μπαράκα.

R0000194.jpg


R0000198.jpg


R0000201.jpg


Φωτισμενοι όσο πρεπει, χαλαρώνουν τον επισκέπτη, και βγάζουν την κούραση και τη ζέστη της ημέρας από πάνω σου.

R0000203.jpg
R0000204.jpg


R0000210.jpg


Θέλαμε και ένα ποτάκι όμως. Βολτάρουμε όλη τη νυχτερινή Βαλέττα και αφού το Gin Bar ήταν κλειστο, πηγαίνουμε στο The Black Sheep, ένα από τα καλύτερα cocktail και Gin Bar της Sliema.

R0000214.jpg


101 Gin για επιλογή, και περίπου 30 τονικ. Industrial χώρος και η χαλάρωση με τον ανάλογο σχολιασμό της ημέρας αλλά και της επόμενης συνεχίστηκε.

φωτο1.jpg


Βαρκάδα αύριο…
 

Zorz59

Member
Μηνύματα
233
Likes
1.639
Day 3

Πρωί πρωί λοιπόν, ετοιμαζόμαστε με τα μπανιερά μας και εξοπλισμό βαρκάδας και θαλάσσης και ξεκινάμε για πρώτη στάση Βαλέττα. Καφές απαραίτητος, συν πρωινό συν προμήθειες σε σνακ για την ημέρα.

Εύκολο παρκάρισμα για άλλη μια φορά κάτω από τα τείχη της Βαλέττα και ανέβασμα στο κέντρο της πόλης για την πρώτη μας πρωινή βόλτα εκεί.

Διανύουμε την Merchants str και φτάνουμε στο όμορφο roaster του Lot61 στο κέντρο.

https://www.google.gr/maps/place/Lot+Sixty+One+Coffee+Roasters/@35.8977659,14.5141052,20.38z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x7c7f127eb83fc9b7!8m2!3d35.8978809!4d14.5142012 01.jpg

Γευστικοί καφέδες, φρέσκα κρουσανακια και μπανάνα κέικ, σπαρκλι γουοτερ και ένα μέρος για άραγμα και χάζι της ράθυμης περατζάδας. Άνετα θα το είχα στέκι σαν λόκαλ στη Βαλέττα.
02.jpg


Μετά τις απαραίτητες δυνάμεις πάμε δίπλα ακριβως στο Is-Suq Tal-Belt - Valletta Food Market για τις προμήθειες για τη σημερινή μας βόλτα. Όμορφος χώρος με σουπερ μάρκετ στο υπόγειο και food μάρκετ στους άλλους 2 ορόφους. Καλές τιμές και ποικιλία για ένα γρήγορο φαγητό, εάν κάποιος δε θέλει να κάτσει ώρα σε εστιατόριο.
03.jpg


Επόμενη στάση για αγορά παστίτσι!! Τα pastizzi είναι το εθνικό σνακ της Μάλτας. Πρόκειται για μικρά αλμυρά πιτάκια, γεμισμένα κυρίως με τυρί ρικότα ή πουρέ αρακά. Μπορείτε να το βρείτε σε όλη τη χώρα και να το φάτε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Ένα pastizzi κοστίζει περίπου 30-50 λεπτά. Πέρα όμως από τα pastizzi, υπάρχουν και τα επίσης παραδοσιακά qassatat, όπου πρόκειται για πιτάκια με στρογγυλό σχήμα και ελαφριά ζύμη. Η γέμιση και στα qassatat είναι ίδια με τα pastizzi. Βέβαια και τα δυο σνακ υπάρχει πιθανότητα να τα βρείτε και σε διάφορες άλλες γεύσεις. Αφού εφοδιαστήκαμε διαφορές γεύσεις πηγαίνουμε προς τους Upper Barrakka Gardens, για βόλτα και τον κανονιοβολισμό αφού πλησίαζε 12 το μεσημέρι.

04.jpg

Από του κήπους έχεις φοβερή θέα των 3 Cities απέναντι από τη Βαλέτα και είναι ένας μικρός παράδεισος με τρεχούμενο νερό στο κέντρο της Βαλέτα για να χαλαρώσεις.
08.jpg

Ο κήπος μέχρι το 1824 και ήταν τμήμα μιας ευρύτερης οχυρωματικής κατασκευής που βρισκόταν υπό την ιδιοκτησία των Ιταλών ιπποτών και έφερε συνολικά 18 κανόνια. Από αυτό το χαρακτηριστικό προκύπτει και το όνομα που διατηρεί μέχρι σήμερα. Όλα τα μονοπάτια του είναι κατάφυτα με λουλούδια θάμνους μέχρι και φιστικιές. Εντύπωση προκαλεί ο μεγάλος αριθμός ποιοτικών γλυπτών που απεικονίζουν ήρωες και παραστάσεις της μαλτέζικης ιστορίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ του ντόπιου πληθυσμού το συγκεκριμένο πάρκο αποτελεί το δημοφιλέστερο τόπο συνάντησης.
05.jpg

06.jpg
07.jpg
09.jpg
Με ένα παστίτσι στο στόμα χαζεύουμε τον κήπο, και περιμένουμε ακούμε το κάλεσμα για το κανόνι. Ένας παραδοσιακός Άγγλο Μαλτέζος στρατιώτης οργανώνει με ευλαβικό τρόπο το κανόνι. Μετά το απαραίτητο ΜΠΑΜ, οργανωνόμαστε με κρύα μπουκάλια νερό και πηγαίνουμε στο αυτοκίνητο.
10.png

Προορισμός σήμερα για την πρώτη βουτιά το διάσημο Blue Grotto. Εκεί έχουμε κανονίσει και μία βαρκάδα με το κλασσικό σύστημα ο γνωστός του γνωστού από φίλο που δούλευε παλιά εκεί, ώστε να είμαστε στη βάρκα μόνο οι 3 μας και να σταματήσουμε και για βουτιές κάτι που δεν γίνεται στις άλλες βαρκάδες λόγω ασφάλειας.
11.jpg

Οι μπλε σπηλιές ή αλλιώς το Μπλου Γκρότο (Blue Grotto) είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σημεία στη Μάλτα και προσελκύει χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο. Το γεωλογικό φαινόμενο αποτελείται από την 30 μέτρων αψίδα, τα 6 σπήλαια και τα απόκρημνα/κοφτερά βράχια, που δημιουργήθηκαν απ’ τη μανία των κυμάτων. Από την κορυφή του Blue Grotto βλέπουμε και τη μικροσκοπική Fifla (ένα από τα επτά νησιά της Μάλτας), ενώ η περιοχή είναι κατάλληλη και για καταδύσεις.

Παρκάρουμε στο ψαροχώρι του Blue Grotto και κατευθυνόμαστε στη βάρκα που έχουμε ραντεβού. Εκεί ο Rodrigo μας περιμένει, και μας καλωσορίζει εγκάρδια λόγω του γνωστού φίλου. Ζεστός και χαμογελαστός άνθρωπος. Ξεκινάμε γρήγορα τη βαρκάδα, ώστε στην επιστροφή να πάρει καμία βόλτα ακόμα, για να βγαίνει το μεροκάματο.
12.jpg


13.jpg
14.jpg


Πραγματικά η βαρκάδα στα ήρεμα νερά της Μεσογείου ήταν απόλαυση, όχι κάτι ξένο για εμάς, αλλά πάντα αυτό το μπλε της μεσογείου και η γεύση της αρμύρας στο στόμα είναι μία οικεία και γαλήνια αίσθηση. Αφού γυρίσαμε διάφορες σπηλιές με ονόματα ανάλογα του σχήματος τους, και είδαμε διαφορετικούς χρωματισμούς του νερού λόγω της διάθλασης του φωτός , φτάνουμε στην σπηλιά The Dome όπου και αράζουμε για κάνα μισάωρο για βουτιές και μπάνιο.
15.jpg



16.jpg


17.jpg


18.jpg


Πεντακάθαρα νερά, και πάλι μου έκανε εντύπωση το πόσο ζεστά ήταν. Φοβερά χρώματα, βυθός και ηρεμία μέσα στη σπήλια.

19.jpg


20.jpg


Συνεχίζουμε τη βαρκάδα μας σε μερικές ακόμα σπηλιές και κάτω από την μεγάλη καμάρα του Blue Groto. Εντυπωσιακοί σχηματισμοί που έχει δώσει η θάλασσα και το κύμα στα βράχια.

21.jpg


22.jpg


23.jpg


Γυρνάμε και ευχαριστούμε τον Rodrigo για την βόλτα, και βλέπουμε πως φορτώνεται η βάρκα για την κανονική βόλτα. 8/8 θέσεις για βαρκάδα, μέσα στον ήλιο, χωρίς βουτιά. Δε νομίζω πως λέει και πολύ έτσι.

24.jpg

25.jpg

Κάνουμε ένα περίπατο στο Blue Groto, βλέπουμε και τα φυλάκια των ιπποτών από κοντά. Αυτά τα φυλάκια ήταν περιμετρικά σε όλη την Μάλτα σε θέσεις ώστε να βλέπει το ένα το διπλανό του, και σε περίπτωση επιδρομής ανάβοντας φωτιές σε λίγα λεπτά το ήξερε όλο το νησί.

26.jpg


Στη συνέχεια με το αμάξι πάμε στο κλασσικό Photo point του Blue Groto για μερικά καρέ.

27.jpg


Μετά συνεχίζουμε για Marsaxlokk και St Peter’s Pool για αρχή. Παρότι είχε αρκετό κόσμο το μέρος δεν είχε καμία σχέση με άλλα καλοκαίρια που εκεί κρέμονται σαν τα σταφύλια.

Αράζουμε σε μια γωνιά με ίσκιο, κάνουμε τις βουτιές μας και κλέβουμε αυτό το καυτό 2ωρο 1-3 το μεσημέρι, μέσα στο νερό. Οι ντόπιοι κάνουν επίδειξη στον κόσμο με περίτεχνες βουτιές, και ο χαβαλές συνεχίζεται Non stop.
20200819_154316.jpg


20200819_154318.jpg


Γυρίζουμε στο Marsaxlokk για ψαροφαγία και βόλτα. Χρωματιστές βαρκούλες στην προκυμαία, και βρίσκουμε την προτεινόμενη από φίλο ψαροταβέρνα.

Το Marsaxlokk είναι κτισμένο στην νότια πλευρά της Μάλτας και είναι συνήθως από τα πρώτα μέρη που πιάνει το μάτι του επισκέπτη όταν προσεγγίζει το νησί με το αεροπλάνο. Το όνομα της μεταφράζεται ως “νοτιοανατολικό λιμάνι”, προφανώς λόγω της ιδιότητας και της τοποθεσίας της.
R0000287.jpg


Το γεγονός ότι είναι ελαφρώς απομακρυσμένο για τα δεδομένα της χώρας από το κέντρο της και την πρωτεύουσα Valletta, δημιουργεί ίσως την αίσθηση ότι πρόκειται για μια αρκετά διαφορετική πόλη σε σχέση με αρκετές άλλες στην Μάλτα. Αν ρωτήσεις οποιονδήποτε κάτοικο του χωριού και της Μάλτας ποιο είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο της Marsaxlokk, θα σου πει φυσικά το λιμάνι της. Ένας πανέμορφος κόλπος, στον οποίο στοιβάζονται οι παραδοσιακές πολύχρωμες βάρκες luzzu, που μόνο στο νησί αυτό θα δει κανείς. Το μπλε με λίγες κόκκινες και κίτρινες πινελιές είναι το χρώμα που επικρατεί σε αυτές. Αν τις παρατηρήσετε θα δείτε κιόλας ότι στην πλώρη είναι ζωγραφισμένα δύο μάτια, που θεωρείται ότι προστατεύουν τους ιδιοκτήτες τους.
R0000296.jpg


Άλλωστε μεγάλο μέρος της αλιείας της χώρας προέρχεται από τους ψαράδες που δραστηριοποιούνται εδώ. Όπως και σε όλα τα υπόλοιπα χωριά και πόλεις της νοτιότερης χώρας της Ευρώπης, τα σπίτια με τα στενά, κλειστά και χρωματιστά μπαλκόνια είναι από τα πρώτα που συναντάει όποιος έρθει. Βέβαια σε αντίθεση με το μεγαλύτερο μέρος του νησιού οι ρυθμοί της ζωής εδώ πέρα είναι πιο χαλαροί και είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις σπίτια τα οποία έχουν κτιστεί μόλις τα τελευταία 15 – 20 χρόνια. Αυτό όμως έχει βοηθήσει στο να διατηρήσει και τον χαρακτήρα της.

R0000290.jpg


R0000292.jpg


Κάτσαμε στο La Nostra Padrona, ωραίο ψαρομενου, και νορμάλ τιμές. Στο συγκεκριμένο μαγαζί βέβαια ζήσαμε ελληνικό ντεζαβου από μικρά τουριστικά μέρη της Ελλάδας. Πεντανόστιμο φαγητό, προσωπικό που μας έκανε τη χάρη που μας έφερνε και πιάτα, και οικογενειακή επιχείρηση όπου ο ένας έριχνε χριστοπαναγίες στον άλλο. Χαχαχα.

Προς το τέλος μας άργησαν κάτι σόδες και ρωτώντας τον ένα λέει φυσικό να άργησαν αφού είναι ηλίθιος ο άλλος. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, classic……
R0000289.jpg


Επιστροφή Sliema λοιπόν.

Για βράδυ έχουμε βάλει στο πρόγραμμα ένα περίπατο όλου του St Julian’s Bay, Paceville και St George’s Bay. Αρκετός κόσμος περπατάει, τρέχει, αράζει στην ακροθαλασσιά και χαίρεται την ωραία βραδιά.
Untitled.jpg

R0000303.jpg


R0000304.jpg

Από το paceville Και μετά η περιοχή γίνεται άκρως τουριστική με Pub, πολυώροφα ξενοδοχεία και casinos. Και σε κάποιες γωνιές θυμίζει και Κάβο Κέρκυρας. Πιστεύω χωρίς covid θα ήταν όλο σαν το Κάβο.
R0000306.jpg


R0000309.jpg


Άρχισε να κάνει πείνα και είπαμε να δοκιμάσουμε το πολύ διασημο Burgeradiko Hugo’s Burgers. Το πρότειναν όλοι άντε να δούμε. Εκτός του ότι είναι απλά ένα gourmet Goodies με κανονικά μπιφτέκια, δεν ήταν κάτι ουαου, αλλά οκ σε μία απλή βόλτα ως street food.

R0000308.jpg


Parking Casino

R0000310.jpg

R0000311.jpg


Στην επιστροφή σταματάμε στην παραλιακή City of London Pub που είναι εκεί από το 1914, για μπύρες και χαλάρωμα με θέα την νυχτερινή παραλιακή Sliema. Υπέροχο τελείωμα σε μία θαλασσινή ημέρα…

R0000312.jpg


R0000318.jpg


R0000319.jpg
20200819_222628.jpg


Comino Loading....
 
Last edited:

Zorz59

Member
Μηνύματα
233
Likes
1.639
Day 4



Αφού έχουμε αργήσει στην χθεσινή pub, το ξύπνημα είναι χαλαρό και το πρόγραμμα έχει βόλτα και ψώνια στη Βαλέττα μαζί με επίσκεψη στον St John’s Co-Cathedral και αργά το μεσημέρι, Gozo Ferry για Comino και Mgarr.

Αράζουμε για το καφεδάκι μας στη Βαλέττα και έχουμε κουβέντα με τις λόκαλ υπηρεσίες και τη Πρεσβεία διότι έχουμε κλείσει 48 ώρες και ακόμα δεν έχουμε τα τεστ του covid έτοιμα. Η απάντηση είναι θα τα πάρετε στην ώρα τους…. OK then… έχουμε και άλλη μέρα στη Μάλτα οπότε δε μπορούμε να ασχολούμαστε όλη μέρα με αυτό…
01.jpg


Οδεύουμε στον St John’s Co-Cathedral. Ο εντυπωσιακός ναός της Μάλτας κι εξαίρετο δείγμα μαλτέζικου μπαρόκ, ανεγέρθηκε μεταξύ του 1573 και του 1578 ως μοναστική εκκλησία των Ιπποτών του Αγίου Ιωάννη.

03.jpg


Ο Ναός παραγγελθηκε το 1572 από τον μεγάλο μάγιστρο Jean de la Cassière και ολοκληρώθηκε το 1577. Από τότε λειτούργησε ως Ναός του τάγματος μέχρι το 1798 που το τάγμα εκδιώχθηκε από το νησί κατά την γαλλική κυριαρχία. Λέγεται ότι ως μοντέλο για τον Ναό χρησίμευσε ένας Ναός στη Ρόδο που εκείνη την εποχή είχε μετατραπεί σε τζαμί. Στην αρχή ο Ναός ήταν λιτός και απέρριτος ώσπου το 1660 ο μεγάλος μάγιστρος Raphael Cotoner τον επαναδιακόσμισε με σκοπό να συναγωνίζεται τις μεγάλες Εκκλησίες της Ρώμης. Το εξωτερικό είναι μάλλον αυστηρό και θυμίζει φρούριο αντανακλώντας εν μέρει το στυλ του αρχιτέκτονα Cassar που ήταν στρατιωτικός αρχιτέκτονας και εν μέρει την διάθεση του τάγματος τα χρόνια μετά την τουρκική πολιορκία του νησιού το 1565.

04.jpg


Πληρώσαμε είσοδο 10 ευρω, μαζί με translate, και χάρτινα φορέματα και σάλι για τις κυρίες που είναι ντυμένες καλοκαιρινά.

06.jpg


Η εξωτερική όψη δεν σε προϊδεάζει για το τι θα δεις μέσα... Παρά το γεγονός ότι δεν είναι πολύ μεγάλος η διακόσμηση του και ιδιαίτερα το πάτωμα είναι εξαιρετικό από τις στήλες των ιπποτών. Βλέπεις τον πλούτο και την τέχνη σε κάθε γωνιά. Από το πάτωμα με τα μαρμάρινα ψηφιδωτά μέχρι το ταβάνι με τις υπέροχες παραστάσεις.

05.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg


Μέσα στην αργή βόλτα μας στη εκκλησία και στα παρεκκλήσια της, ξεχωρίζει το παρεκκλήσι με τους πίνακες του Caravaggio.

“Ο αποκεφαλισμός του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή” (λάδι σε καμβά, 70 cm × 520 cm, 1608 ). Το μοναδικής αξίας έργο που ο ζωγράφος, που αποθέωσε το μπαρόκ στιλ, έβαλε την υπογραφή του.
11.jpg

Ο πίνακας θεωρείται ένα από τα αριστουργήματα της δυτικής τέχνης και μόλις τον είδα για πρώτη φορά, το συναίσθημα της προσμονής υποχώρησε και έδωσε τη θέση του στο δέος και στην ηρεμία. Ένα τεχνητό φως φώτιζε το έργο και τόνιζε ακόμη περισσότερο τα χρώματα του. Μαύρο, κόκκινο και ζεστό κίτρινο με τη χρήση του κιαροσκούρο (που ο καλλιτέχνης απογείωσε) τονίζεται ιδιαίτερα ο δραματικός χαρακτήρας της σύνθεσης. Το έργο που ζωγραφίστηκε στη Μάλτα, ήταν παραγγελία των Ιπποτών της -στο σώμα των οποίων για λίγο ανήκε ο καλλιτέχνης- για το ιερό του καθεδρικού ναού του Αγίου Ιωάννη. Παρατηρώντας το έργο, δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτό, καθώς η αίσθηση που σου δημιουργείτε είναι πως κυριαρχεί στο χώρο. Το θέμα και το μέγεθος του σε συνεπαίρνουν.
10.jpg


Ακριβώς απέναντι βρίσκεται ακόμη ένα έργο του ιδίου, ο πίνακας “St. Jerome Writing” αλλά απορροφήθηκα τόσο πολύ από τον “Αποκεφαλισμό” που ο άλλος πίνακας “έσβησε” εντελώς! Αλλά είναι επίσης εξαιρετικός και αυτός.

12.jpg


Φεύγουμε και συνεχίζουμε τη βόλτα στη Βαλέτα. Όμορφες γωνίες παντού, κάποια ψώνια σε μικρά σουβενίρ και η πείνα κάνει την εμφάνιση της. Εγώ τους λέω πως πρέπει να φάμε καλά γιατί έχουμε μπροστά μας 3 ώρες κανό. Αλλά οι ρέστοι θέλουν παστίτσι… Οκ λέω εγώ θα πάω για ένα veggie protein power bowl σε ένα μαγαζάκι που μου πρότειναν από το Lot61.

13.jpg

14.jpg

15.jpg
Στο Food Soul Λοιπόν τρώω ένα χορταστικότατο bowl με ρεβυθοκεφτεδες, σπανάκι, ρύζι και έξτρα λαχανικά με χούμους. Από τα καλύτερα γεύματα στη Μάλτα, και προσωπικά για μένα must. Στο όχημα λοιπόν και καρφί για Cirkewwa και CominoFerries.
16.jpg

Φτάνουμε στο ferry δέκα λεπτά πριν την αναχώρηση, και βρίσκουμε έξω ένα χαμό εκατοντάδων αυτοκινήτων… Λέω δεν υπάρχει περίπτωση να μπούμε και θα χάσουμε και το ραντεβού με το tour. Και όμως, το άτιμο το ferry μόλις άνοιξε το στόμα του μας κατάπιε σχεδόν όλους. Το πήγαινε στο Gozo είναι δωρεάν κα πληρώνεις μόνο επιστροφή.

17.jpg


Βγαίνουμε στο Mgarr και πηγαίνουμε για Hondoq Bay όπου είναι και το ραντεβού με το tour. Ψάχνοντας τρόπο για να πάμε στο Comino κατέληξα πως δεν υπάρχει καλύτερος από το κανό tour. Χωρίς συνωστισμό, διασκέδαση, άθληση, δραστηριότητα και πας σε 5 μέρη παραπάνω από το καραβάκι.

18.jpg


Kayaking in Malta with Siesta Paddle Gozo Tours

Με την Kayak Gozo μείναμε απόλυτα ευχαριστημένοι. Πολύ καλός οδηγός, ο οποίο παρείχε οδηγίες, ένιωθες ασφάλεια μαζί του και έβγαζε και φωτογραφίες το μικρό group των 7 ατόμων που ήμασταν.
19.jpg

20.jpg

Στο ξεκίνημα της διαδρομής είχε γέλιο διότι τα 3 άλλα κανό ήταν διπλά… Οπότε μέχρι να συγχρονιστούν τα ζευγάρια πέρασε κάποια ώρα… Εγώ έπρεπε μόνο να συγχρονιστώ με τον εαυτό μου.
21.jpg
22.jpg


Μετά το πέρασμα της ανοιχτής θάλασσας φτάνουμε στα Santa Maria caves. Περνάμε μέσα από διάφορες σπηλιές και καταλήγουμε σε μία άδεια για βουτιές… Αφού παίζουμε λίγο εκεί συνεχίζουμε παραλιακά με το καγιάκ μας χαζεύοντας τους σχηματισμούς των βράχων και βουτώντας με τη μύτη του καγιάκ μέσα στα κύματα για παιχνίδι.

23-1.jpg
23.jpg
24.jpg


Συνεχίζουμε παράλληλα με την ακτή και βγάζουμε τα καγιάκ στην παραλία που είναι πίσω από την Blue Lagoon. Περπατάμε μέχρι την άλλη μεριά και βουτάμε από σχηματισμούς βράχων δίπλα στην λεγόμενη Blue Lagoon 2. Υπέροχα νερά, ελάχιστος κόσμος εκεί και μισάωρο χαλάρωμα και παιχνίδι στο νερό.

25.jpg

29.jpg
26.jpg


Λίγο πριν φύγουμε περπατάω προς την Blue Lagoon. Εκείνη την ώρα φεύγουν οι οργανωμένες εκδρομές. Κακομοιριά και θλίψη από την βρώμα και ισπανοσκυλάδικα να βαράνε τέρμα στα ηχεία. Μα τα άγια καγιάκ… Τι ιδέα ήταν αυτή να έρθουμε εδώ με αυτά!!!
28.jpg

30.jpg


Ένα τελευταίο πέρασμα της θάλασσας προς το Gozo και χαιρετάμε το team. Πίσω πάλι στο Mgarr για να πάρουμε το ferry για την επιστροφή. Φτάνει το ferry και βλέπω γνώριμο σκαρί. Το Νικόλαος των Kerkyra Lines είχε ναυλωθεί για αυτήν την γραμμή. Με ελληνική σημαία πλέουμε για Μάλτα.

31.jpg

32.jpg

Κατά τη διάρκεια της επιστροφής το έχουμε πάρει απόφαση ότι δε θα μας έρθουν στην ώρα μας τα covid pass και μάλλον θα κάτσουμε καμιά μέρα ακόμα μέχρι να έρθουν. Όμως πρώτα ώρα για φαγητό… Η must καντίνα που μας είπαν διάφοροι ήταν ο προορισμός.. Penzalapanza Gourmet street food το όνομα, και διάσημα τα αλογοBurger της!!!! Μοιραζόμαστε διάφορα για δοκιμή, μακράν καλύτερο το μοσχάρι της, must hotdog, νόστιμο αλλά πολύ βαρύ το άλογο. Θα πρότεινα ένα στη μέση για 3-4 άτομα για δοκιμή, αλλά ολόκληρο χωνεύεις μεθαύριο.

34.jpg

33.jpg

Ένα τελευταίο βραδινό περπάτημα παραλιακά της Sliema και πίσω στο κρεβάτι. Θεωρητικά έχουμε ξύπνημα στις 5.30 για πρωινή πτήση. Αποφασίζουμε να πάμε στο αεροδρόμιο χωρίς covid test αποτελέσματα και να δούμε τι γίνεται εκεί. Έχουμε να αφήσουμε και το αμάξι στα car rentals.
 

Zorz59

Member
Μηνύματα
233
Likes
1.639
Ξημερωμα Day 5 - επιστροφη

Ξυπνώντας δεν περίμενα να δω τους διπλανους μέσα στην ηρεμία και να είναι όλα οκ.

Η κυρία λοιπόν που είχαμε τη τιμή να συνοδεύσουμε και να μας συνοδεύσει στο ταξίδι, είχε λάβει το email των covid tests κατά τις 12 το βράδυ και φρόντισε απλά να αλλάξει πλευρό και να κοιμηθεί!!!! ΑΑΑΑΑΑΑΑ πες μας ορέ μάτια???!!!!!??????


Η πτήση της επιστροφής μας χάρισε ένα μοναδικό πλάνο του Ολύμπου
Οροπεδιο Μουσών
Στεφάνι
Μύτηκας
20200821_072324.jpg


Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν, car rental, boarding, πτήση, covid test στο αεροδρόμιο Μακεδονία, παραλαβή του αυτοκινήτου μας από το parking εκεί… Τι κάνει το τιμόνι στα αριστερά???

Και βουρ για breakfast και καφέ στο Tender Pastry Shop, στη Θεσσαλονίκη. Γελάμε με τη όλη κατάληξη του ταξιδιού και θυμόμαστε τις Ωραίες στιγμές.

Ήταν ένα φορτισμένο ταξίδι αποφόρτισης. Ένα ταξίδι που παίζει να μην γίνοταν σε νον covid καλοκαίρι. Μία μεσογειακή βόλτα ανανέωσης, που όμως κάνει τέτοιες δύσκολες χρονιές πιο γλυκές.

Για ακόμη μια φορά το 'Ταξίδεψε με κάθε ευκαιρία" και το "Αν δεν πας όταν μπορείς παίζει να μην πας ποτέ" βγήκαν σωστά 100%. Αυτό και την άρμη της Μεσογείου είναι αυτά που φώλιασαν μέσα μου από αυτην την εξόρμηση.......

Μαλτα καφες
Lot Sixty One Coffee Roasters

Μαλτα φαγητό
Βαλέτα
Google Maps
Google Maps

Penzalapanza Gourmet street food

Σλιεμα- Paceville (φαγητο ποτο)
The Black Sheep
City of London Pub

https://www.google.gr/maps/place/Hugo's+Burger+Bar/@35.9246806,14.4886026,19.43z/data=!4m5!3m4!1s0x130e45694a0bac0d:0xed834986a79e86aa!8m2!3d35.9245897!4d14.4883986

Μαρσαλχοκ
La Nostra Padrona Restaurant
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.677
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ονειρεμένο Ταξίδι
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω,επειδη εκλεισα για μαλτα μαιο 2021,αν παμε δλδ,και δεν ακυρωθει ξανα,ηταν να παμε περσυ,αλλα τελικα δεν...μηπως ξερετε την διαδικασια για τα κοβιντ τεστ εκει;απο ελλαδα θα τη βρουμε την ακρη και θα κανουμε τεστ 72 ωρες πριν φυγουμε,εκει θα μεινουμε 4 μερες συνολικα με την κορη μου,ενηλικη ειναι,που κανεις τεστ εκει στη μαλτα και ποσο κοστιζει;ευχαριστω εκ των προτερων.
 

Zorz59

Member
Μηνύματα
233
Likes
1.639
καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω,επειδη εκλεισα για μαλτα μαιο 2021,αν παμε δλδ,και δεν ακυρωθει ξανα,ηταν να παμε περσυ,αλλα τελικα δεν...μηπως ξερετε την διαδικασια για τα κοβιντ τεστ εκει;απο ελλαδα θα τη βρουμε την ακρη και θα κανουμε τεστ 72 ωρες πριν φυγουμε,εκει θα μεινουμε 4 μερες συνολικα με την κορη μου,ενηλικη ειναι,που κανεις τεστ εκει στη μαλτα και ποσο κοστιζει;ευχαριστω εκ των προτερων.
Λοιπον, για το τεστ εκει εμεις κλεισαμε ραντεβου περιπου 5 μερες πριν φυγουμε απο ελλαδα στο +356 21324086, ειναι το τηλ του αντιστοιχος τμηματος του υπουργειου υγειας στη Μαλτα.

Getting Tested

Εχει 4-5 δημοσια τεστ centers σε διαφορα μερη, διλαεγεις σε ποιο και σου κλεινουν ραντεβου, σε αυτα τον Αυγουστο ηταν δωρεαν, αποτελεσμα εως 72 ωρες λενε
Στα ιδιωτικα εργαστηρια, κλινικες ηταν 120 ευρω, παντα τον Αυγουστο που περασε, αποτελεσμα εως 24 ωρες λενε
Στο τεστ center οταν το κανεις δηλωσε απαραιτητα οτι ειναι για πτηση και βιαζεσαι, γιατι εμεις το πηραμε χαλαρα και ηρθαν τα αποτελεσματα 5 ωρες πριν την πτηση

Να πατε, θα περασετε ομορφα
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.113
Μηνύματα
880.686
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom