Lyda
Member
- Μηνύματα
- 723
- Likes
- 241
- Επόμενο Ταξίδι
- ΚΑΛΜΥΚΙΑ
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Περιεχόμενα
Την επομενη το μεσημερι ξυπναω με εναν βασανιστικο πονοκεφαλο, φτιαχνω καφε και καθομαι στην κουζινα. Ξυπναει και η Αμαντα, μου μιλαει για διαφορα αλλα εγω ακομα δεν εχω επαφη με το περιαλλον
-Οιδιποδα θα τον βγαλω τον μπεμπι μου πεταει η Αμαντα και εμενα μου καθεται ο καφες στο λαιμο
-Ο Χριστος κι η μανα του....τι αλλο θα ακουσω σημερα. Το Αζορ πως σου φαινεται?
Μα γιατι κανεις ετσι, ειναι αρχαιο ελληνικο ονομα μου λεει. Στο σχολειο καναμε ελληνικη μυθολογια και αυτο ειναι το μονο ονομα που θυμαμαι.
Της εξηγω τον βιο και την πολιτεια του Οιδιποδα και καταληγουμε σε ενα αλλο επισης αρχαιο ελληνικο ονομα. Ευτηχως γλιτωσε το παιδακι...!!!
Με το φως του ηλιου το σπιτι φαινεται ακομα πιο παλιο αλλα οι πινακες που ειναι κρεμασμενοι παντου προσδιδουν μια πινελια αριστοκρατιας. Αυτο λατρευω στην χωρα αυτη, ολα μα ολα μπερδευονται τοσο παραξενα μεταξυ τους, η δυστιχια με το τραγουδι, η φτωχεια με την περηφανεια, το παθος με την παραιτηση....ολα αυτα συνθετουν ενα χαρμανι που πουθενα αλλου δεν μπορει να δημιουργιθει.
Οι πινακες ειναι εργα της Αμαντα και τους πουλαει στους τουριστες, ετσι εχει ενα εξτρα εισοδημα
Η συζητηση εχει παει στην πολιτικη κατασταση της χωρας, η Αμαντα μιλαει με ενθουσιασμο για τον Ραουλ και ειναι πολυ αισιοδοξη για την πορεια της χωρας. Πιο πριν ειχα μιλησει με πολλους κουβανους οι οποιοι και αυτοι μιλουσαν με τα καλυτερα λογια για το καθεστως. Μα καλα που ειναι οι αντιφρονουντες σε αυτη την χωρα, αναρωτιεμαι φωναχτα. Που αλλου? Η Αμαντα αλλαζει κουβεντα πολυ εκνευρισμενη και εγω κατεβαινω για μια γερη δοση της πολης.
Περπατωντας φτανω στο paseo del Prado. Η περιοχη υπεροχη, η αρχιτεκτονικη των κτηριων, οι Κουβανοι περπατανε διπλα μου χαζευουν δεξια και αριστερα χωρις καμια βιασυνη. Οι περισσοτεροι μετα απο καμια 10αρια βηματα καθονται στα μαρμαρινα παγκακια και τραγουδανε.
Λιγο πιο μακρυα ενας αλλος πεζοδρομος συνδεει το Καπιτωλιο με την παλια πολη Havana Vieja. Η παλια πολη της Αβανα, χαρακτηρισμένη ως Μνημείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς από την UNESCO συγκεντωνει καθε χρονο τουριστες απο ολον τον κοσμο ή τελος παντων σχεδον ολο τον κοσμο. Τα αποικιακα κτηρια,οι παραδοσιακες γειτονιες γεματες χρωμα και μουσικη, ο μεγαλοπρεπής καθεδρικός ναός, κτισμένος από τους Ισπανούς το 17ο αιώνα, με την μπαρόκ πρόσοψη, τους ασύμμετρους πύργους και τη γραφική πλατεία που τον περιστοιχίζει, τα Μουσεία Επανάστασης, Καλών Τεχνών, Νομισματικό, Αποικιακής Τέχνης, Φυσικής Ιστορίας και Jose Marti –το σπίτι όπου γεννήθηκε ο εθνικός ποιητής και πρωτεργάτης της επανάστασης κατά των Ισπανών σε κανουν να ταξιδευεις πισω στο χρονο. Αν αφησεις λιγο τον εαυτο σου ελευθερο, αρχισεις να "βλεπεις και οχι να κοιτας" παρασυρεσαι καπου στην Ρωμη την εποχη του μεσαιωνα
-Οιδιποδα θα τον βγαλω τον μπεμπι μου πεταει η Αμαντα και εμενα μου καθεται ο καφες στο λαιμο
-Ο Χριστος κι η μανα του....τι αλλο θα ακουσω σημερα. Το Αζορ πως σου φαινεται?
Μα γιατι κανεις ετσι, ειναι αρχαιο ελληνικο ονομα μου λεει. Στο σχολειο καναμε ελληνικη μυθολογια και αυτο ειναι το μονο ονομα που θυμαμαι.
Της εξηγω τον βιο και την πολιτεια του Οιδιποδα και καταληγουμε σε ενα αλλο επισης αρχαιο ελληνικο ονομα. Ευτηχως γλιτωσε το παιδακι...!!!
Με το φως του ηλιου το σπιτι φαινεται ακομα πιο παλιο αλλα οι πινακες που ειναι κρεμασμενοι παντου προσδιδουν μια πινελια αριστοκρατιας. Αυτο λατρευω στην χωρα αυτη, ολα μα ολα μπερδευονται τοσο παραξενα μεταξυ τους, η δυστιχια με το τραγουδι, η φτωχεια με την περηφανεια, το παθος με την παραιτηση....ολα αυτα συνθετουν ενα χαρμανι που πουθενα αλλου δεν μπορει να δημιουργιθει.
Οι πινακες ειναι εργα της Αμαντα και τους πουλαει στους τουριστες, ετσι εχει ενα εξτρα εισοδημα
Η συζητηση εχει παει στην πολιτικη κατασταση της χωρας, η Αμαντα μιλαει με ενθουσιασμο για τον Ραουλ και ειναι πολυ αισιοδοξη για την πορεια της χωρας. Πιο πριν ειχα μιλησει με πολλους κουβανους οι οποιοι και αυτοι μιλουσαν με τα καλυτερα λογια για το καθεστως. Μα καλα που ειναι οι αντιφρονουντες σε αυτη την χωρα, αναρωτιεμαι φωναχτα. Που αλλου? Η Αμαντα αλλαζει κουβεντα πολυ εκνευρισμενη και εγω κατεβαινω για μια γερη δοση της πολης.
Περπατωντας φτανω στο paseo del Prado. Η περιοχη υπεροχη, η αρχιτεκτονικη των κτηριων, οι Κουβανοι περπατανε διπλα μου χαζευουν δεξια και αριστερα χωρις καμια βιασυνη. Οι περισσοτεροι μετα απο καμια 10αρια βηματα καθονται στα μαρμαρινα παγκακια και τραγουδανε.
Λιγο πιο μακρυα ενας αλλος πεζοδρομος συνδεει το Καπιτωλιο με την παλια πολη Havana Vieja. Η παλια πολη της Αβανα, χαρακτηρισμένη ως Μνημείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς από την UNESCO συγκεντωνει καθε χρονο τουριστες απο ολον τον κοσμο ή τελος παντων σχεδον ολο τον κοσμο. Τα αποικιακα κτηρια,οι παραδοσιακες γειτονιες γεματες χρωμα και μουσικη, ο μεγαλοπρεπής καθεδρικός ναός, κτισμένος από τους Ισπανούς το 17ο αιώνα, με την μπαρόκ πρόσοψη, τους ασύμμετρους πύργους και τη γραφική πλατεία που τον περιστοιχίζει, τα Μουσεία Επανάστασης, Καλών Τεχνών, Νομισματικό, Αποικιακής Τέχνης, Φυσικής Ιστορίας και Jose Marti –το σπίτι όπου γεννήθηκε ο εθνικός ποιητής και πρωτεργάτης της επανάστασης κατά των Ισπανών σε κανουν να ταξιδευεις πισω στο χρονο. Αν αφησεις λιγο τον εαυτο σου ελευθερο, αρχισεις να "βλεπεις και οχι να κοιτας" παρασυρεσαι καπου στην Ρωμη την εποχη του μεσαιωνα
Attachments
-
14,4 KB Προβολές: 194