Action
Member
- Μηνύματα
- 117
- Likes
- 411
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γαλλική Πολυνησία
Στα παιδιά όμως είχε μείνει ανεκπλήρωτη η επιθυμία για τιραμισού. Χρόνο είχαμε άπλετο μέχρι τη συνάντησή μας με το γκρούπ για την επιστροφή. Έτσι λοιπόν βγαίνοντας από την αγορά μπαχαρικών παραγγείλαμε 3 τιραμισού σε ένα βιεννέζικο ζαχαροπλαστείο τιμημένο με πολλά βραβεία ποιότητος. Το γκαρσόνι μιλούσε άπταιστα Ελληνικά, Βούλγαρος που είχε δουλέψει στα χωράφια της Αιτωλοακαρνανίας επί δέκα συναπτά έτη (βουνό με βουνό δε σμίγει). Εξυπηρέτηση άμεση και για ότι φάγαμε και για τα πακέτα-δώρα για το σπίτι. Δε μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με το γλυκό, όμως δεν είμαι και ο πλέον αρμόδιος άνθρωπος να κρίνω, γιατί έτσι κι αλλιώς τα γλυκά δε μου αρέσουν πολύ.
Επιστροφή στο ξενοδοχείο για να παραλάβουμε τις αποσκευές μας.
Η ρεσεψιονίστ μας κάλεσε ένα ταξί το οποίο μας χρέωσε 25 λίρες μέρα μεσημέρι Κυριακής μέχρι τη πλατεία Ταξίμ. Κατεβαίνοντας δεν ήταν δυνατό να μη σχολιαστεί ο κλέφτης–ταξιτζής της προηγούμενης ημέρας. Περιμένοντας τη μηχανή του εσπρέσο να ζεσταθεί, καθότι οι Τούρκοι δε πίνουν καφέ ως γνωστό, υποδεχόμασταν σιγά σιγά στο σημείο συνάντησης και τους υπόλοιπους του γκρουπ, ρωτούσαν πως περάσαμε, τι είδαμε , που πήγαμε, δε καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα. Οι καφέδες ήρθαν πάνω στην ώρα που θα φεύγαμε. Τελικά τους ‘’έφαγε’’ το πλαστικό (ένιωσα τυχερή τελικά που δεν πίνω πλέον καφέ). Με την αντιδήμαρχο στο δυναμικό μας , πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς το Σαράι, τελευταία πανηγυρική ημέρα του φολκλορικού φεστιβάλ.
Αυτό που θυμάμαι στο δρόμο της επιστροφής ήταν τον οδηγό του λεωφορείου μας να εξηγεί γιατί στη συγκεκριμένη περιοχή που περνούσαμε είχαν υψωθεί ‘’τοίχοι’’ λαμαρίνας με πρόσοψη κτίρια αρχιτεκτονικού σχεδιασμού εποχής 1950. Αγοράζει λέει το τουρκικό δημόσιο όσο όσο όλα τα σπίτια των Ελλήνων στη περιοχή Πέραν. Θα τα αναπαλαιώσει και θα φτιάξει ολόκληρη γειτονιά όπου θα αναβιώσουν τα χρόνια της δόξας πριν τα Σεπτεμβριανά. Θα τα νοικιάσει σε διάφορες επιχειρήσεις ξενοδοχεία, ταβερνάκια, κτλ κτλ, δημιουργώντας ξανά το κλίμα της τότε αριστοκρατικής εποχής. Λογικά ο άνθρωπος πρέπει να είπε κι άλλα, αλλά κάτι η ταλαιπωρία των προηγούμενων ημερών, κάτι το μεσημεριανό ταξίδι με το λεωφορείο, δε μου επέτρεψαν να ακούσω, πόσο μάλλον να ρωτήσω στη συνέχεια. Παραδόθηκα άνευ όρων στην αγκαλιά του Μορφέα. Ναι τώρα ξέρω τι θα πείτε, αλλά δε μπορούσα να του αντισταθώ, πάντα στην αγκαλιά του γίνομαι τόσο ευάλωτη!!!
Φτάνοντας στο ξενοδοχείο, μετά από ένα ντουζάκι και ένα τσιμπολόγημα στα γρήγορα παρακολουθήσαμε τις παραστάσεις των χωρών που έλαβαν μέρος με τα παραδοσιακά κοστούμια τους και τις εντυπωσιακότατες παρουσίες. Φωτογραφίες με το γκρουπ των Αργεντίνων και όχι μόνο στη λήξη και με συνοπτικές διαδικασίες ετοιμαστήκαμε για ύπνο.
Επόμενη ημέρα Ανδριανούπολη!
Επιστροφή στο ξενοδοχείο για να παραλάβουμε τις αποσκευές μας.
Η ρεσεψιονίστ μας κάλεσε ένα ταξί το οποίο μας χρέωσε 25 λίρες μέρα μεσημέρι Κυριακής μέχρι τη πλατεία Ταξίμ. Κατεβαίνοντας δεν ήταν δυνατό να μη σχολιαστεί ο κλέφτης–ταξιτζής της προηγούμενης ημέρας. Περιμένοντας τη μηχανή του εσπρέσο να ζεσταθεί, καθότι οι Τούρκοι δε πίνουν καφέ ως γνωστό, υποδεχόμασταν σιγά σιγά στο σημείο συνάντησης και τους υπόλοιπους του γκρουπ, ρωτούσαν πως περάσαμε, τι είδαμε , που πήγαμε, δε καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα. Οι καφέδες ήρθαν πάνω στην ώρα που θα φεύγαμε. Τελικά τους ‘’έφαγε’’ το πλαστικό (ένιωσα τυχερή τελικά που δεν πίνω πλέον καφέ). Με την αντιδήμαρχο στο δυναμικό μας , πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς το Σαράι, τελευταία πανηγυρική ημέρα του φολκλορικού φεστιβάλ.
Αυτό που θυμάμαι στο δρόμο της επιστροφής ήταν τον οδηγό του λεωφορείου μας να εξηγεί γιατί στη συγκεκριμένη περιοχή που περνούσαμε είχαν υψωθεί ‘’τοίχοι’’ λαμαρίνας με πρόσοψη κτίρια αρχιτεκτονικού σχεδιασμού εποχής 1950. Αγοράζει λέει το τουρκικό δημόσιο όσο όσο όλα τα σπίτια των Ελλήνων στη περιοχή Πέραν. Θα τα αναπαλαιώσει και θα φτιάξει ολόκληρη γειτονιά όπου θα αναβιώσουν τα χρόνια της δόξας πριν τα Σεπτεμβριανά. Θα τα νοικιάσει σε διάφορες επιχειρήσεις ξενοδοχεία, ταβερνάκια, κτλ κτλ, δημιουργώντας ξανά το κλίμα της τότε αριστοκρατικής εποχής. Λογικά ο άνθρωπος πρέπει να είπε κι άλλα, αλλά κάτι η ταλαιπωρία των προηγούμενων ημερών, κάτι το μεσημεριανό ταξίδι με το λεωφορείο, δε μου επέτρεψαν να ακούσω, πόσο μάλλον να ρωτήσω στη συνέχεια. Παραδόθηκα άνευ όρων στην αγκαλιά του Μορφέα. Ναι τώρα ξέρω τι θα πείτε, αλλά δε μπορούσα να του αντισταθώ, πάντα στην αγκαλιά του γίνομαι τόσο ευάλωτη!!!
Φτάνοντας στο ξενοδοχείο, μετά από ένα ντουζάκι και ένα τσιμπολόγημα στα γρήγορα παρακολουθήσαμε τις παραστάσεις των χωρών που έλαβαν μέρος με τα παραδοσιακά κοστούμια τους και τις εντυπωσιακότατες παρουσίες. Φωτογραφίες με το γκρουπ των Αργεντίνων και όχι μόνο στη λήξη και με συνοπτικές διαδικασίες ετοιμαστήκαμε για ύπνο.
Επόμενη ημέρα Ανδριανούπολη!
Last edited: