skoumpi
Member
- Μηνύματα
- 1.235
- Likes
- 1.141
Στις 3 Νοέμβρη θα μείνω σε ξενοδοχείο για το οποίο στο trip advisor υπάρχει αναφορά ότι κυκλοφορούν ποντίκια. Αν τελικά δεν καταφέρω να αλλάξω θα τα μετρήσω και θα σας πω για την εγκυρότητα του trip advisor
Στις 3 Νοέμβρη θα μείνω σε ξενοδοχείο για το οποίο στο trip advisor υπάρχει αναφορά ότι κυκλοφορούν ποντίκια. Αν τελικά δεν καταφέρω να αλλάξω θα τα μετρήσω και θα σας πω για την εγκυρότητα του trip advisor
Έτσι ακριβώς είναι. Είναι μια σωστή - μέχρι ένα σημείο - προσπάθεια, που δεν έχει κανένα μέλλον.Τα παραπάνω με κάνουν και λέω ότι το tripadvisor είναι καμμένο χαρτί!
θα υπήρχε αραγε η δυνατότητα να σχολιαστούν θετικά η αρνητικά ολα αυτα που προτείνονται απο τα μελη του forum κατα καιρούς και δεν εννοώ φυσικα΄πρακτορεία
αλλά ξενοδοχεία ,εστιατόρια η να μπορει να γινουν λίστες με τις προτασεις και με βαθμολογία των ίδιων των μελών να κρινονται ???
Το μόνο σίγουρο πάντως ειναι πως κακοβουλα σχόλια γραφονται και θα γραφονται ειτε στο tripadvisor ειτε οπουδήποτε αλλού συναιχεια και κανεις δεν θα μπορει να τα κόψει απλά να τα ελλατωσει ισως .
Aκριβώς αυτό.σχετικά με το booking (δεν γνωρίζω τι παίζει με tripadvisor), οι μόνοι που έχουν τη δυνατότητα να βαθμολογήσουν συγκεκριμένο ξενοδοχείο ειναι αυτοι που έχουν κάνει κράτηση μέσω της ιστοσελίδας τους.
Προσωπικά δεν σχολίασα την ποιότητα του tripadvisor σε σχέση με αυτή του booking. Σχολίασα την εκτίμηση ότι το tripadvisor είναι "καμμένο χαρτί", και αναρωτήθηκα τί ακριβώς σημαίνει "καμμένο χαρτί". Επίσης προέβλεψα ότι το tripadvisor (ή, για να είμαι πιο ακριβής, κάποιο ή κάποια παρόμοια sites όπου θα γίνεται κριτική από μη επιβεβαιωμένους πελάτες), θα συνεχίσει να ακμάζει. Πολύ απλά, επειδή η πλειοψηφία των κρινόντων είναι ειλικρινείς και επομένως οι υπηρεσίες που παρέχει είναι ως επί το πλείστον πολύ χρήσιμες. Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση ένα site "επιβεβαιωμένων πελατών" να φτάσει το μέγεθος του trip advisor.Δεν μιλάμε για όλες τις σχετικές ιστοσελίδες αλλά για το tripadvisor.
Το booking.com μια χαρά είναι, το tripadvisor όχι.
Ο καλύτερος τρόπος να κρίνει κανείς, είναι να μη περιοριστεί στα σχόλια excellent και very good, αλλά να δει γιατί το ξενοδοχείο χαρακτηρίζεται terrible.
Υπέροχα ξενοδοχεία έχουν καταποντιστεί, από πελάτες επειδή βρήκαν το δωμάτιο μικρό (και ποιος ξέρει τα προσωπικά κριτήρια του καθένα αναφορικά με το μικρό?), ή γιατί έχασαν κάποιο αντικείμενο (συμφωνώ, αλλά την ευθύνη την έχει ο πελάτης πάντα, σύμφωνα με τους κανονισμούς).
Όταν πήγα στην Κέρκυρα και έψαχνα ξενοδοχείο, υπήρχαν αρνητικές αναφορές για συγκεκριμένο που δεν άφηνε τους πελάτες να ανέβουν στην ταράτσα και να δουν το έθιμο που σπάνε τις στάμνες το πάσχα.
Είναι αρκετό αυτό να χαρακτηρίσει terrible ένα ξενοδοχείο που είναι εξαιρετικό?