madim
Member
- Μηνύματα
- 32
- Likes
- 177
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού-Βολιβία
Τόκυο - μετακινήσεις
Η 2ωρη πτήση Σεούλ-Τόκυο, έγινε με Jin air. Αυτό το δρομολόγιο το διαχειρίζονται δυστυχώς μόνο κορεάτικες low cost αεροπορικές. Πρώτη φορά δυσκολευτήκαμε τόσο να κλείσουμε αεροπορικό, όλες οι σελίδες των αεροπορικών ήταν τρομερά δύσχρηστες και με διάφορα κολλήματα (απαιτούσαν συμπλήρωση τηλεφώνου χωρών που δεν συμπεριλαμβάνονταν η Ελλάδα κτλ.). Η 12ωρη πτήση επιστροφής Τόκυο-Μόναχο έγινε με Lufthansa με το υπέροχο airbus Α340-600. To συγκεκριμένο σκάφος είχε 2 αντί για 3 θέσεις στα παράθυρα και για τις τουαλέτες κατέβαινες μερικά σκαλιά όπου ήταν μαζεμένες 5-6 σε αρκετά μεγάλο χώρο. Παρά ταύτα οι 12 ώρες πτήσης δεν υποφέρονταν, μου φάνηκε δύσκολο ταξίδι.
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο Narita, το οποίο μας φάνηκε άθλιο και βρίσκεται περισσότερο από 60χλμ. μακριά από την πόλη. Ενώ φύγαμε από το αεροδρόμιο Haneda, το οποίο είναι σύγχρονο, όμορφο και μόλις 16χλμ. από το κέντρο. Εννοείται ότι συμφέρει πολύ περισσότερο το Haneda, όταν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.
Για τις μετακινήσεις στην πόλη, επειδή δεν κινηθήκαμε εκτός του Τόκυο καθόλου, δεν πήραμε JR pass. Τα υπολογίσαμε και τελικά μας συνέφερε και αγοράσαμε εισιτήριο Tokyo subway 72-hours και όχι pasmo ή suica που δεν έχουν έκπτωση στα εισιτήρια. Το κόστος του εισιτηρίου 72 ωρών ήταν μόλις 12€, απλά μπορούσαμε να κινηθούμε μόνο με το metro (Tokyo metro line & toei line,13 γραμμές) και όχι με τρένο. Αυτό δεν μας δυσκόλεψε κάπου, το δίκτυο μετρό είναι άψογο. Χρειάστηκε μία φορά να πάρουμε ταξί για απόσταση 3χλμ. κάναμε ούτε 5’ διαδρομή και πληρώσαμε 10€. Ναι, επιβεβαιώσαμε στην πράξη, πόσο απαγορευτικά είναι τα ταξί στο Τόκυο.
Μόνο στο αεροδρόμιο μας βόλευε καλύτερα και αγοράσαμε εισιτήρια για το τρένο. Από το Narita προς την πόλη, το εισιτήριο ήταν ακριβό, γύρω στα 24€/άτομο μας βγήκε, πληρώσαμε με κάρτα, η μεταφορά ήταν άνετη και φτάσαμε στο ξενοδοχείο σε λιγότερο από μία ώρα. Από την πόλη προς το Haneda, πάλι με τρένο, το εισιτήριο κόστισε 6€/άτομο, και κάναμε λίγο παραπάνω από μισή ώρα.
Επειδή το δίκτυο στο Τόκυο, είναι τεράστιο και δαιδαλώδες, με χαοτικούς σταθμούς, χρειάστηκε αρκετές φορές να συμβουλευτούμε το google map για το ποιά είσοδο σταθμού βολεύει καλύτερα για να μπούμε ή να βγούμε, ποια έξοδο να πάρουμε για αλλαγές γραμμών κτλ. Κατέβασα και μία εφαρμογή του μετρό για αυτόν ακριβώς τον λόγο, αλλά δεν χρειάστηκε τελικά, το google map ήταν επαρκές. Εκεί που έδειξαν όμως αναξιοπιστία οι χάρτες της google ήταν στις διαδρομές με τα πόδια, έχανε το στίγμα και μας μπέρδευε πολύ, άκρη βέβαια μια χαρά βγάλαμε εν τέλει.
Τόκυο - επίλογος
Το Τόκυο μας ενθουσίασε, το λατρέψαμε! Έχει παλμό, χαρακτήρα και μοναδικότητα και ας είναι κάπως ‘’αποστειρωμένο’’ από την πολλή τάξη. Αποδείχθηκε ανώτερο των ήδη υψηλών προσδοκιών που είχαμε. Αφήσαμε βέβαια εκκρεμότητες. Και στην πόλη, αλλά κυρίως επειδή δεν πήγαμε στην επαρχία. Εύχομαι να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε ένα δεύτερο ταξίδι στην Ιαπωνία γιατί το αξίζει αναμφίβολα.
Η 2ωρη πτήση Σεούλ-Τόκυο, έγινε με Jin air. Αυτό το δρομολόγιο το διαχειρίζονται δυστυχώς μόνο κορεάτικες low cost αεροπορικές. Πρώτη φορά δυσκολευτήκαμε τόσο να κλείσουμε αεροπορικό, όλες οι σελίδες των αεροπορικών ήταν τρομερά δύσχρηστες και με διάφορα κολλήματα (απαιτούσαν συμπλήρωση τηλεφώνου χωρών που δεν συμπεριλαμβάνονταν η Ελλάδα κτλ.). Η 12ωρη πτήση επιστροφής Τόκυο-Μόναχο έγινε με Lufthansa με το υπέροχο airbus Α340-600. To συγκεκριμένο σκάφος είχε 2 αντί για 3 θέσεις στα παράθυρα και για τις τουαλέτες κατέβαινες μερικά σκαλιά όπου ήταν μαζεμένες 5-6 σε αρκετά μεγάλο χώρο. Παρά ταύτα οι 12 ώρες πτήσης δεν υποφέρονταν, μου φάνηκε δύσκολο ταξίδι.
Φτάσαμε στο αεροδρόμιο Narita, το οποίο μας φάνηκε άθλιο και βρίσκεται περισσότερο από 60χλμ. μακριά από την πόλη. Ενώ φύγαμε από το αεροδρόμιο Haneda, το οποίο είναι σύγχρονο, όμορφο και μόλις 16χλμ. από το κέντρο. Εννοείται ότι συμφέρει πολύ περισσότερο το Haneda, όταν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.
Για τις μετακινήσεις στην πόλη, επειδή δεν κινηθήκαμε εκτός του Τόκυο καθόλου, δεν πήραμε JR pass. Τα υπολογίσαμε και τελικά μας συνέφερε και αγοράσαμε εισιτήριο Tokyo subway 72-hours και όχι pasmo ή suica που δεν έχουν έκπτωση στα εισιτήρια. Το κόστος του εισιτηρίου 72 ωρών ήταν μόλις 12€, απλά μπορούσαμε να κινηθούμε μόνο με το metro (Tokyo metro line & toei line,13 γραμμές) και όχι με τρένο. Αυτό δεν μας δυσκόλεψε κάπου, το δίκτυο μετρό είναι άψογο. Χρειάστηκε μία φορά να πάρουμε ταξί για απόσταση 3χλμ. κάναμε ούτε 5’ διαδρομή και πληρώσαμε 10€. Ναι, επιβεβαιώσαμε στην πράξη, πόσο απαγορευτικά είναι τα ταξί στο Τόκυο.
Μόνο στο αεροδρόμιο μας βόλευε καλύτερα και αγοράσαμε εισιτήρια για το τρένο. Από το Narita προς την πόλη, το εισιτήριο ήταν ακριβό, γύρω στα 24€/άτομο μας βγήκε, πληρώσαμε με κάρτα, η μεταφορά ήταν άνετη και φτάσαμε στο ξενοδοχείο σε λιγότερο από μία ώρα. Από την πόλη προς το Haneda, πάλι με τρένο, το εισιτήριο κόστισε 6€/άτομο, και κάναμε λίγο παραπάνω από μισή ώρα.
Επειδή το δίκτυο στο Τόκυο, είναι τεράστιο και δαιδαλώδες, με χαοτικούς σταθμούς, χρειάστηκε αρκετές φορές να συμβουλευτούμε το google map για το ποιά είσοδο σταθμού βολεύει καλύτερα για να μπούμε ή να βγούμε, ποια έξοδο να πάρουμε για αλλαγές γραμμών κτλ. Κατέβασα και μία εφαρμογή του μετρό για αυτόν ακριβώς τον λόγο, αλλά δεν χρειάστηκε τελικά, το google map ήταν επαρκές. Εκεί που έδειξαν όμως αναξιοπιστία οι χάρτες της google ήταν στις διαδρομές με τα πόδια, έχανε το στίγμα και μας μπέρδευε πολύ, άκρη βέβαια μια χαρά βγάλαμε εν τέλει.
Τόκυο - επίλογος
Το Τόκυο μας ενθουσίασε, το λατρέψαμε! Έχει παλμό, χαρακτήρα και μοναδικότητα και ας είναι κάπως ‘’αποστειρωμένο’’ από την πολλή τάξη. Αποδείχθηκε ανώτερο των ήδη υψηλών προσδοκιών που είχαμε. Αφήσαμε βέβαια εκκρεμότητες. Και στην πόλη, αλλά κυρίως επειδή δεν πήγαμε στην επαρχία. Εύχομαι να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε ένα δεύτερο ταξίδι στην Ιαπωνία γιατί το αξίζει αναμφίβολα.
Last edited by a moderator: