Menia21
Member
- Μηνύματα
- 781
- Likes
- 2.050
- Επόμενο Ταξίδι
- Το σχεδιάζω...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Photography trip
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27
Juvasshytta. Πρέπει να πληρώσεις τον toll road για να φτάσεις ως εκεί. Οδηγώντας διαπιστώνεις ότι ανεβαίνεις πραγματικά ψηλά και το κλίμα αλλάζει δραματικά. Μιλάμε για το θέρετρο που βρίσκεται στις παρυφές του Galdhøpiggen και είναι το ψηλότερο lodge της Βόρειας Ευρώπης. Από δω ξεκινάνε οι αναβάσεις στο Galdhøpiggen, το ψηλότερο βουνό της Νορβηγίας. Στα 1.841μ. υψόμετρο, στο απόλυτα γυμνό τοπίο, παρκάραμε και τρέξαμε να προλάβουμε το τουρ του Klimapark 2469. Ο Όλιβερ ο ξεναγός μας, αστείρευτη πηγή γνώσης, μας εξηγούσε τα πάντα για τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, τη διαφορά μεταξύ Glacier και Ice Patch, για τα είδη ζώων που ζούσαν εδώ, για το πώς η γη συνεχώς μετακινείται με αποτέλεσμα ο δρόμος να είναι όλο καρούμπαλα, για τα βρύα και τις λειχήνες που φυτρώνουν στους βράχους, τα υπόγεια ποτάμια, τα μικροσκοπικά μανιτάρια. Περπατούσαμε πάνω από τους μαύρους βράχους, σε ένα ξύλινο διάδρομο. Με θερμοκρασία κοντά στο μηδέν και αέρα, έκανε ψοφόκρυο. To έδαφος κάποιες φορές ήταν σαν τραμπολίνο, τρεμόπαιζε γιατί είχε νερό από κάτω, ο Ολιβερ όμως είπε ότι και να χοροπηδούσαμε δεν θα έσκαγε στα πόδια μας, απλά είναι ο λόγος που συνέχεια τα πάντα μετακινούνται σε αυτό το μέρος. Και φτάσαμε στο highlight, το τούνελ πάγου μέσα στον Juvfonne. Κι εδώ να τονίσω πάλι ότι εάν είσαι κλειστοφοβικός δεν το κάνεις με τίποτα. Ηταν ομολογουμένως κάτι που ενθουσίασε και τους τρεις μας, θέλει πολύ ζεστό ντύσιμο μέσα στο τούνελ γιατί κάνει παγωνιά και μπορείς να το εξερευνήσεις για όση ώρα θέλεις. Μετά την εξερεύνηση βγήκαμε και ακολουθήσαμε το μονοπάτι των Sherpa, με σκοπό να φτάσουμε σε μια λίμνη με σπηλιά πάγου, εύκολη πεζοπορία πάνω σε μεγάλες πέτρες. Δυστυχώς μπερδευτήκαμε και σταματήσαμε στην πρώτη λίμνη που είδαμε, χωρίς να καταλάβουμε ότι έπρεπε να ανέβουμε και το λόφο πέρα από αυτήν. Ετσι δεν προλάβαμε να δούμε τη σπηλιά από πάγο. Βασικά η ώρα κόντευε 17.00 και ξανά τρέχαμε να φτάσουμε στο νέο ξενοδοχείο και να προλάβουμε το δείπνο. Ειχαμε φάει μόνο κάτι σάντουιτς από το σούπερ μάρκετ και πεινούσαμε πολύ. Στο Hjelle φτάσαμε στις 19.30 και τρίβαμε τα μάτια μας από την τοποθεσία του ξενοδοχείου! Ακριβώς δίπλα από τη λίμνη Oppstrynsvatnet, με θέα χιονισμένες βουνοκορφές! Η τοποθεσία του ήταν λες και ήσουν σε παραμύθι! Ωρα για το δείπνο και ξεκούραση, πραγματικά την χρειαζόμασταν.




















