silversurfer
Moderator
- Μηνύματα
- 2.425
- Likes
- 3.964
- Επόμενο Ταξίδι
- Δυτικά Βαλκάνια
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γύρος Του Κόσμου
Skoura - Kasbah Amridil
Σύμφωνα με το google maps είχαμε μπροστά μας περίπου 5 ώρες οδήγηση οπότε δε χάσαμε καιρό στη Merzouga – ισα ισα καθαρίσαμε την άμμο απο πάνω μας κ ξεχυθήκαμε στο δρόμο. Την διαδρομή πλέον τη γνωρίζαμε (είναι κ πολύ εύκολη άλλωστε) κ έτσι αναλωθήκαμε σε εναλλάξ οδήγηση για να είμαστε κ οι 2 ευχαριστημένοι. Κάπου στη μέση του πουθενά σε ενα mini οικισμό σταματήσαμε για καφε κ βενζίνη --- στο Μαρόκο είχε άφθονα βενζινάδικα στο δρόμο για την έρημο, αντίθετα απ’την Ιορδανία πχ που οδηγώντας στην Dead Sea Highway δεν είδαμε βενζινάδικο για ώρες. Η τιμή του diesel κυμαινόταν στα 0,9 – 1 €
Περνώντας απ’το Boumalne Dades εντοπίσαμε ενα ξενοδοχείο με θέα στην πεδιάδα κ κάναμε μια στάση για ξεκούραση. Όπως έχει αναφέρει κ ο @hydronetta ο δρόμος αυτός είναι ευρέως γνωστός ως «ο δρόμος με τις 1000 κάσμπες» --- ίσως η πιο διάσημη είναι η Kasbah Amridil η οποία βρίσκεται στον οικισμό Skoura όπου κ είχαμε επιλέξει να διανυκτερεύσουμε. Αντίθετα με την Ouarzazat η οποία είναι θα έλεγα αδιάφορη κ «ξερή», η Skoura έχει στην καρδιά της ένα μεγάλο φοινικόδασος κ εκεί μέσα ηταν κ το ξενοδοχείο μας
Ξαναγυρνώντας στην Kasbah Amridil, η πρόσβαση είναι σχετικά εύκολη καθώς έχει ενα δρομάκι με πινακίδες πάνω στο highway. Η λεπτομέρεια αυτή όμως προφανώς διαφεύγει απ’το google maps το οποίο μας έστειλε κυριολεκτικά κάπου που δεν υπήρχε δρόμος άλλα χαλίκια κ λακούβες
Ενώ θα φτάναμε σε 5’ κάναμε γύρω στο μισάωρο ψάχνοντας που είναι ο δρόμος κ μεσα στην αμφιβολία αν οντως είμαστε στο σωστό σημείο. Είναι η δεύτερη φορά που μου τη κάνει η google στο εξωτερικό, ακόμα θυμάμαι στη Κόστα Ρίκα που με είχε στείλει σε ενα «δρόμο» που ήταν μόνο για αγριοκάτσικα 
Εν τέλει καταφέραμε κ φτάσαμε στη Kasbah κ τοτε αντικρύσαμε άλλο ένα κουλό απρόοπτο. Δυο κτίρια να διεκδικούν το όνομα Amridil κ να έχουν εισητήριο για είσοδο. Κάποιος μπορεί να μπερδευτεί πολύ εύκολα.
Η πραγματική Kasbah είναι το κτήριο στα δεξιά κ οι απόγονοι της οικογένειας που το έφτιαξε ζουν ακόμα σε αυτην κ την έχουν ανακαινίσει διαμορφώνοντας κάποιους χώρους για επίσκεψη απ’το κοινό εν είδη μουσείου.
Η Kasbah λέγεται οτι είναι απο τις πιο όμορφες στο Μαρόκο κ μάλιστα έγινε «φίρμα» όταν απεικονίστηκε στο χαρτονόμισμα των 50 dirham. Θα πρότεινα να ανεβείτε κ στο ξενοδοχείο/εστιατόριο παραδίπλα για να έχετε πανοραμική θέα στο φοινικόδασος κ στην Kasbah εξωτερικά.
Ωραία η Amridil δε λέω άλλα την ομορφότερη Kasbah του ταξιδιού δεν την είχαμε επισκεφθεί ακόμη.
Βγαίνοντας στον κεντρικό δρόμο ρωτάμε κανα 2 ανθρώπους να μας πουν που περίπου είναι το ξενοδοχείο μας γιατί το google το φοβήθηκα. Εν τέλει καταλήξαμε πάλι μέσα σε χωματόδρομους χωρίς σήμανση να παίρνουμε τηλ το κατάλυμμα. Η απάντησή τους ήταν «ακολουθείστε τα κίτρινα βέλη που θα δείτε στα στενά» και οτι «αυτοί είναι οι δρόμοι στο Μαρόκο όταν βγαίνεις απτο highway»
Τέλος παντων τα χρειαστήκαμε λίγο γιατί οσο ναναι είχαμε κ νοικιασμένο αυτοκίνητο κ αυτός ήταν δρόμος για γαϊδούρια ή έστω τζιπ.
Φτάνοντας όμως στο Dar Lorkham μεμιάς τα ξεχάσαμε όλα. Ένα πραγματικό στολίδι μέσα στο φοινικόδασος με μεγάλα κ καλαίσθητα δωμάτια με μπαλκόνι, εξωτερική πισίνα, πράσινο, ησυχία κ θέα. Κλασικά οι ιδιοκτήτες ήταν Γάλλοι που εγκαταστάθηκαν μόνιμα κ έγιναν ξενοδόχοι. Αράξαμε στη πισίνα για ξεκούραση κ πραγματικά σκάσαμε που δεν είχαμε φέρει τα μαγιό μας μαζί. Ήταν οτι χρειαζόμασταν μετά απο μια γεμάτη μέρα με πολύωρη οδήγηση κ camel riding.
Φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να βγούμε μες τη νύχτα στον αφώτιστο κακοτράχαλο δρόμο κ έτσι κανονίσαμε δείπνο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου (οπως κ ολοι οι υπόλοιποι ένοικοι). Επιστροφή στα tajines κ τα saffron, αρκετά ωραία άλλα ουτε εκεί είχαν μπύρες ή έστω λευκό κρασί – μόνον κόκκινο το οποίο κ απεχθάνομαι.
Κοιμηθήκαμε λίγο παραπάνω καθώς ο δρόμος της επιστροφής ήταν αισθητά μικρότερος με προγραμματισμένες στάσεις κ κανονίσαμε κ πρωινό στο μπαλκόνι μας με θέα το φοινικόδασος. Λίγο καυλάντισμα στη πισίνα κ φύγαμε ...
Σύμφωνα με το google maps είχαμε μπροστά μας περίπου 5 ώρες οδήγηση οπότε δε χάσαμε καιρό στη Merzouga – ισα ισα καθαρίσαμε την άμμο απο πάνω μας κ ξεχυθήκαμε στο δρόμο. Την διαδρομή πλέον τη γνωρίζαμε (είναι κ πολύ εύκολη άλλωστε) κ έτσι αναλωθήκαμε σε εναλλάξ οδήγηση για να είμαστε κ οι 2 ευχαριστημένοι. Κάπου στη μέση του πουθενά σε ενα mini οικισμό σταματήσαμε για καφε κ βενζίνη --- στο Μαρόκο είχε άφθονα βενζινάδικα στο δρόμο για την έρημο, αντίθετα απ’την Ιορδανία πχ που οδηγώντας στην Dead Sea Highway δεν είδαμε βενζινάδικο για ώρες. Η τιμή του diesel κυμαινόταν στα 0,9 – 1 €

Περνώντας απ’το Boumalne Dades εντοπίσαμε ενα ξενοδοχείο με θέα στην πεδιάδα κ κάναμε μια στάση για ξεκούραση. Όπως έχει αναφέρει κ ο @hydronetta ο δρόμος αυτός είναι ευρέως γνωστός ως «ο δρόμος με τις 1000 κάσμπες» --- ίσως η πιο διάσημη είναι η Kasbah Amridil η οποία βρίσκεται στον οικισμό Skoura όπου κ είχαμε επιλέξει να διανυκτερεύσουμε. Αντίθετα με την Ouarzazat η οποία είναι θα έλεγα αδιάφορη κ «ξερή», η Skoura έχει στην καρδιά της ένα μεγάλο φοινικόδασος κ εκεί μέσα ηταν κ το ξενοδοχείο μας
Ξαναγυρνώντας στην Kasbah Amridil, η πρόσβαση είναι σχετικά εύκολη καθώς έχει ενα δρομάκι με πινακίδες πάνω στο highway. Η λεπτομέρεια αυτή όμως προφανώς διαφεύγει απ’το google maps το οποίο μας έστειλε κυριολεκτικά κάπου που δεν υπήρχε δρόμος άλλα χαλίκια κ λακούβες
Εν τέλει καταφέραμε κ φτάσαμε στη Kasbah κ τοτε αντικρύσαμε άλλο ένα κουλό απρόοπτο. Δυο κτίρια να διεκδικούν το όνομα Amridil κ να έχουν εισητήριο για είσοδο. Κάποιος μπορεί να μπερδευτεί πολύ εύκολα.

Η πραγματική Kasbah είναι το κτήριο στα δεξιά κ οι απόγονοι της οικογένειας που το έφτιαξε ζουν ακόμα σε αυτην κ την έχουν ανακαινίσει διαμορφώνοντας κάποιους χώρους για επίσκεψη απ’το κοινό εν είδη μουσείου.
Η Kasbah λέγεται οτι είναι απο τις πιο όμορφες στο Μαρόκο κ μάλιστα έγινε «φίρμα» όταν απεικονίστηκε στο χαρτονόμισμα των 50 dirham. Θα πρότεινα να ανεβείτε κ στο ξενοδοχείο/εστιατόριο παραδίπλα για να έχετε πανοραμική θέα στο φοινικόδασος κ στην Kasbah εξωτερικά.
Ωραία η Amridil δε λέω άλλα την ομορφότερη Kasbah του ταξιδιού δεν την είχαμε επισκεφθεί ακόμη.
Βγαίνοντας στον κεντρικό δρόμο ρωτάμε κανα 2 ανθρώπους να μας πουν που περίπου είναι το ξενοδοχείο μας γιατί το google το φοβήθηκα. Εν τέλει καταλήξαμε πάλι μέσα σε χωματόδρομους χωρίς σήμανση να παίρνουμε τηλ το κατάλυμμα. Η απάντησή τους ήταν «ακολουθείστε τα κίτρινα βέλη που θα δείτε στα στενά» και οτι «αυτοί είναι οι δρόμοι στο Μαρόκο όταν βγαίνεις απτο highway»
Τέλος παντων τα χρειαστήκαμε λίγο γιατί οσο ναναι είχαμε κ νοικιασμένο αυτοκίνητο κ αυτός ήταν δρόμος για γαϊδούρια ή έστω τζιπ.
Φτάνοντας όμως στο Dar Lorkham μεμιάς τα ξεχάσαμε όλα. Ένα πραγματικό στολίδι μέσα στο φοινικόδασος με μεγάλα κ καλαίσθητα δωμάτια με μπαλκόνι, εξωτερική πισίνα, πράσινο, ησυχία κ θέα. Κλασικά οι ιδιοκτήτες ήταν Γάλλοι που εγκαταστάθηκαν μόνιμα κ έγιναν ξενοδόχοι. Αράξαμε στη πισίνα για ξεκούραση κ πραγματικά σκάσαμε που δεν είχαμε φέρει τα μαγιό μας μαζί. Ήταν οτι χρειαζόμασταν μετά απο μια γεμάτη μέρα με πολύωρη οδήγηση κ camel riding.
Φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να βγούμε μες τη νύχτα στον αφώτιστο κακοτράχαλο δρόμο κ έτσι κανονίσαμε δείπνο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου (οπως κ ολοι οι υπόλοιποι ένοικοι). Επιστροφή στα tajines κ τα saffron, αρκετά ωραία άλλα ουτε εκεί είχαν μπύρες ή έστω λευκό κρασί – μόνον κόκκινο το οποίο κ απεχθάνομαι.
Κοιμηθήκαμε λίγο παραπάνω καθώς ο δρόμος της επιστροφής ήταν αισθητά μικρότερος με προγραμματισμένες στάσεις κ κανονίσαμε κ πρωινό στο μπαλκόνι μας με θέα το φοινικόδασος. Λίγο καυλάντισμα στη πισίνα κ φύγαμε ...