KostasLia
Member
- Μηνύματα
- 311
- Likes
- 1.742
- Επόμενο Ταξίδι
- για Βαλκάνια το κόβω
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βιετνάμ
Πρωινό ξύπνημα. Η σημερινή μας διαδρομή έχει ως προορισμο την γνωστή πόλη της Ρουμανίας την Σιγκισοάρα. Ο λόγος βέβαια που έχουμε επιλέξει να διανυκτερεύσουμε στην περιοχή της πόλης Ceahlău το βράδυ που μας πέρασε, πέρα από την όμορφη λίμνη izvorul Muntelui που αντικρύσαμε με το που ξυπήσαμε είναι και η στάση που θα κάνουμε σήμερα στην λίμνη Lacul Roso και το πέρασμα από το φαράγγι Cheile Bicazului. Ετσι, ξεκούραστοι όπως ήμασταν δίχως να έχουμε πάθει πνευμονία την προηγούμενη ημέρα ξεκινήσαμε την επόμενη μας διαδρομή..
λόγω το ότι ήταν πολύ πρωί ακόμα η ομίχλη ήτανε έντονη στην περιοχή γύρω από την λίμνη..επιβλητικό τοπίο το οποίο μας προκάλεσε και μια μικρή ανατριχίλα...χαιρετήσαμε την λίμνη και συνεχίσαμε την πορεία μας
Καμια ωρίτσα αργότερα διασχίσαμε το πανέμορφο φαράγγι Cheile Bicazului. Το θέαμα των 300μ ύψος των ασβεστολιθικών πετρωμάτων σου έκοβαν την ανάσα.
Το φαράγγι είναι κρυμμένο στη ροή του ποταμού Bicaz και είναι ένα από τα πιο ωραία γεωλογικά αξιοθέατα της χώρας. Ο δρόμος που το διασχίζει πραγματικά στριμώχνεται ανάμεσα στους απότομους και κατακόρυφους γκρεμούς, προσφέροντας μια καταπληκτική διαδρομή σε όποιον αποφασίσει να διασχίσει τα 8χλμ του.Φυσικά τοποθετήσαμε την κάμερα go pro πάνω στο κράνος μας και τραβήξαμε βίντεο την υπέροχη αυτή διαδρομή.
Σε μικρή απόσταση και πάντα κατά μήκος του φαραγγιού η κόκκινη λίμνη (Lakul Rosu). Η λίμνη δημιουργήθηκε τον 19ο αιώνα μετά από μια καθίζηση που υπέστη το έδαφος. Το σκούρο χρώμα και η πυκνή βλάστηση που φτάνει μέχρι τις ακτές της δημιουργεί μια ιδιαίτερα όμορφη και μυστηριακή ατμόσφαιρα. Σ ‘ αυτό συντελεί και οι κορυφές δέντρων που βγαίνουν στην επιφάνεια της λίμνης.
Οι Ρουμάνοι εδώ έχουν δημιουργήσει ένανα πανέμορφο χώρο αναψυχής για τουρίστες και ντόπιους με ταβέρνες, εστιατόρια και καφετέριες και προσφέρουν κυρίως ψητά γεύματα..Επίσης εδώ ψήνουν και το παραδοσιακό γλυκό που γίνεται στα κάρβουνα kurtos.
επειδή λοιπόν ήταν πολύ πρωί ακόμα για να φάμε μεσημεριανό, καθησαμε σε ένα πεζουλάκι να δοκιμάσουμε το γλυκό τους..το οποίο μας άρεσε πολύ,μπορούσες να διαλέξεις με ή και χωρίς ζάχαρη από πάνω,εμεις αγοράσαμε και από τα δυο και μας άρεσαν εξίσου το ίδιο..
3ωρίτσες αργότερα είχαμε φτάσει στον τελικό προορισμό μας για σήμερα.Και επειδή αύριο θα αναχωρούσαμε πρωι πρωι εκμεταλευτήκαμε την ημέρα μας να δούμε αυτήν την πανέμορφη πολή..
Έχουν γραφτεί τόσα πολλά για την πόλη της Σιγκισοάρας, και το θεωρώ λογικό. Εγω απλά θα πω οτι δικαίως έχει χαρακτηριστεί Μνημείο Παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Η πόλη αυτήν μου άρεσε περισσότερο ίσως από οποιαδήποτε ευρωπαική πόλη που έχω επισκεφτεί μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Η βόλτα στα στενά της πόλης σου αποφέρει ένα μυστήριο, ίσως γιατί εδώ γεννήθηκε ο περιβόητος vladimir Dracula, και οι ιστορίες που έχουν γραφτεί για αυτόν εδώ και τόσα χρόνια γνωρίζοντας ότι πέρα από τα παραμύθια είναι ένα υπαρκτό πρόσωπο που έζησε,πολέμησε και σκότωσε τόσους ανθρώπους.
Πριν επισκεφτώ την Σιγκισοάρα, η αλήθεια είναι ότι δεν γνώριζα την πραγματική ιστορία αυτού του ατόμου, που εδώ μου κεντρισε τόσο το ένδιαφέρον..
το κίτρινο κτήριο στη γωνία είναι το σπίτι όπου γεννήθηκε ο Δράκουλας.Σήμερα έχει μετατραπεί σε εστιατόριο.Με μερικά όμως lei μπορεί κανείς να επισκεφτεί τα δυο του δωμάτια,τουριστική ατρακτσιον.
στο εσωτρικό του. Η μουσική που παίζει χαμηλόφωνα είναι από μόνη της ανατριχιαστική..αξίζει για πλάκα μια επίσκεψη
Στον τοίχο κρέμεται το γνωστό κάδρο και ο μύθος γύρω από αυτόν..
(πραγματικά γεγονότα)
Επειδή λοιπόν οι Οθωμανοί, οι οποίοι τον κρατούσαν όμηρο, δολοφόνησαν τον πατέρα του και τον μεγαλύτερο αδερφό του, όταν τον απελευθέρωσαν και του επέτρεψαν να πάρει τον θρόνο της Βλαχίας, εκείνος αποφάσισε να τους εκδικηθεί.
Οι Οθωμανοί θεωρούσαν ότι η Βλαχία ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το 1461, ο Βλαντ αρνήθηκε να δηλώσει υποτέλεια στον Οθωμανό σουλτάνο Μωάμεθ τον Πορθητή. Στη συνέχεια διέσχισε τον Δούναβη και λεηλάτησε τα εδάφη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στη σημερινή Βουλγαρία. Ο Μωάμεθ Β΄ συγκέντρωσε ένα στρατό 60.000 στρατιωτών και 30.000 ατάκτων. Ο Βλαντ οργάνωσε ενέδρες και σε μία από αυτές, τη «Νύχτα της επίθεσης» (17 Ιουνίου 1462) σκότωσε 15.000 Τούρκους.
(μύθος)
Λέγεται ότι εκείνη τη νύχτα αφού ο τρόπος που τους σκότωνε ήταν να τους παλουκώνει μετά την νίκη του έστησε στο δάσος τσιμπούσι, μαζί με τους δικούς του, στο σημείο όπου τους είχε δολοφονήσει.(τελευταία φώτο)
Από αυτόν λοιπόν το μύθο έγινε και ο παγκοσμίος γνωστός σημερινός μας βρυκόλακας.
Επίσης κάτι που δεν γνώριζα ήταν ότι ο vladimir dracula, θεωρήθηκε το ατσάλινο χέρι της ορθοδοξίας λόγο του ότι έκανε ότι έκανε για να διαφυλάξει την Ορθοδοξία και αργότερα τον Χριστιανισμό και φυσικά από τις δωρεές του στο Αγιο Ορος. Αργότερα ανακηρύχθηκε Άγιος από την Ορθόδοξη εκκλησία της Σερβίας και η μνήμη του τιμάται την 1η Αυγούστου.
Άλλο ένα αξιοθέατο ο Πύργος του ρολογιού
ο καιρός είχε αρχίσει να αλλάζει ξανά και οι εκατοντάδες τουρίστες σιγά σιγά να εξαφανίζονται
Αφού είχαμε πια δεί όλα τα αξιόθεατα αποφασίσαμε να επισκεφτούμε ένα μαγαζί με ρούχα,να αγοράσουμε ο καθένας μας από ένα αδιάβροχο μπουφάν, για την επόμενη μέρα. Επειδή την έχαμε γλυτώσει την προηγούμενη αυτό δεν σήμαινε ότι έπρεπε να πάμε και γυρεύοντας. Ετσι και έγινε..βρήκαμε ένα κατάστημα με ρούχα αλυσίδας που δεν υπάρχει δυστυχώς στην Ελλάδα και με μόλις 228lei=50ευρώ αγοράσαμε ο Κώστας ένα αδιάβροχο μπουφαν και μια πολύ ωραία μακρυμάνικη μπλούζα και εγώ ένα φούτερ, το οποίο από αυριο δεν θα αποχωριζόμουνα...
Ευχαριστημένοι με τις αγορές μας (δεν πα να έριχνε καρέκλες αύριο) γυρίσαμε στο ξενοδοχείο μας..
Εδώ είχαμε κλείσει στο Casa Soara (30ευρώ,χωρίς πρωινό βέβαια) αλλά η τοποθεσία ιδανική και η κυρία ευγενικότατη, όπου δίνοντας μας ένα χάρτη της πόλης μας πρότεινε και φτηνά εστιατόρια όπου και είχαμε καθίσει για φαγητό.
Με το που φτάσαμε αργά το απόγευμα στο δωμάτιο ξεκίνησε πάλι καταιγίδα..αραχτοί στην κούνια της αυλής μας απολαμβάναμε τη βροχή κάτω από το στέγαστρο. Πόσο όμορφα είναι στα αλήθεια να βλέπεις την βροχή δίχως όμως να βρέχεσαι...ε???
Λογικό λοιπόν μια χώρα που έχει τόσο πολύ πράσινο όπως η Ρουμανία να βρέχει και τόσο τακτικά...!!!
λόγω το ότι ήταν πολύ πρωί ακόμα η ομίχλη ήτανε έντονη στην περιοχή γύρω από την λίμνη..επιβλητικό τοπίο το οποίο μας προκάλεσε και μια μικρή ανατριχίλα...χαιρετήσαμε την λίμνη και συνεχίσαμε την πορεία μας
Καμια ωρίτσα αργότερα διασχίσαμε το πανέμορφο φαράγγι Cheile Bicazului. Το θέαμα των 300μ ύψος των ασβεστολιθικών πετρωμάτων σου έκοβαν την ανάσα.
Το φαράγγι είναι κρυμμένο στη ροή του ποταμού Bicaz και είναι ένα από τα πιο ωραία γεωλογικά αξιοθέατα της χώρας. Ο δρόμος που το διασχίζει πραγματικά στριμώχνεται ανάμεσα στους απότομους και κατακόρυφους γκρεμούς, προσφέροντας μια καταπληκτική διαδρομή σε όποιον αποφασίσει να διασχίσει τα 8χλμ του.Φυσικά τοποθετήσαμε την κάμερα go pro πάνω στο κράνος μας και τραβήξαμε βίντεο την υπέροχη αυτή διαδρομή.
Σε μικρή απόσταση και πάντα κατά μήκος του φαραγγιού η κόκκινη λίμνη (Lakul Rosu). Η λίμνη δημιουργήθηκε τον 19ο αιώνα μετά από μια καθίζηση που υπέστη το έδαφος. Το σκούρο χρώμα και η πυκνή βλάστηση που φτάνει μέχρι τις ακτές της δημιουργεί μια ιδιαίτερα όμορφη και μυστηριακή ατμόσφαιρα. Σ ‘ αυτό συντελεί και οι κορυφές δέντρων που βγαίνουν στην επιφάνεια της λίμνης.
Οι Ρουμάνοι εδώ έχουν δημιουργήσει ένανα πανέμορφο χώρο αναψυχής για τουρίστες και ντόπιους με ταβέρνες, εστιατόρια και καφετέριες και προσφέρουν κυρίως ψητά γεύματα..Επίσης εδώ ψήνουν και το παραδοσιακό γλυκό που γίνεται στα κάρβουνα kurtos.
επειδή λοιπόν ήταν πολύ πρωί ακόμα για να φάμε μεσημεριανό, καθησαμε σε ένα πεζουλάκι να δοκιμάσουμε το γλυκό τους..το οποίο μας άρεσε πολύ,μπορούσες να διαλέξεις με ή και χωρίς ζάχαρη από πάνω,εμεις αγοράσαμε και από τα δυο και μας άρεσαν εξίσου το ίδιο..
3ωρίτσες αργότερα είχαμε φτάσει στον τελικό προορισμό μας για σήμερα.Και επειδή αύριο θα αναχωρούσαμε πρωι πρωι εκμεταλευτήκαμε την ημέρα μας να δούμε αυτήν την πανέμορφη πολή..
Έχουν γραφτεί τόσα πολλά για την πόλη της Σιγκισοάρας, και το θεωρώ λογικό. Εγω απλά θα πω οτι δικαίως έχει χαρακτηριστεί Μνημείο Παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Η πόλη αυτήν μου άρεσε περισσότερο ίσως από οποιαδήποτε ευρωπαική πόλη που έχω επισκεφτεί μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Η βόλτα στα στενά της πόλης σου αποφέρει ένα μυστήριο, ίσως γιατί εδώ γεννήθηκε ο περιβόητος vladimir Dracula, και οι ιστορίες που έχουν γραφτεί για αυτόν εδώ και τόσα χρόνια γνωρίζοντας ότι πέρα από τα παραμύθια είναι ένα υπαρκτό πρόσωπο που έζησε,πολέμησε και σκότωσε τόσους ανθρώπους.
Πριν επισκεφτώ την Σιγκισοάρα, η αλήθεια είναι ότι δεν γνώριζα την πραγματική ιστορία αυτού του ατόμου, που εδώ μου κεντρισε τόσο το ένδιαφέρον..
στο εσωτρικό του. Η μουσική που παίζει χαμηλόφωνα είναι από μόνη της ανατριχιαστική..αξίζει για πλάκα μια επίσκεψη
Στον τοίχο κρέμεται το γνωστό κάδρο και ο μύθος γύρω από αυτόν..
(πραγματικά γεγονότα)
Επειδή λοιπόν οι Οθωμανοί, οι οποίοι τον κρατούσαν όμηρο, δολοφόνησαν τον πατέρα του και τον μεγαλύτερο αδερφό του, όταν τον απελευθέρωσαν και του επέτρεψαν να πάρει τον θρόνο της Βλαχίας, εκείνος αποφάσισε να τους εκδικηθεί.
Οι Οθωμανοί θεωρούσαν ότι η Βλαχία ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Το 1461, ο Βλαντ αρνήθηκε να δηλώσει υποτέλεια στον Οθωμανό σουλτάνο Μωάμεθ τον Πορθητή. Στη συνέχεια διέσχισε τον Δούναβη και λεηλάτησε τα εδάφη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στη σημερινή Βουλγαρία. Ο Μωάμεθ Β΄ συγκέντρωσε ένα στρατό 60.000 στρατιωτών και 30.000 ατάκτων. Ο Βλαντ οργάνωσε ενέδρες και σε μία από αυτές, τη «Νύχτα της επίθεσης» (17 Ιουνίου 1462) σκότωσε 15.000 Τούρκους.
(μύθος)
Λέγεται ότι εκείνη τη νύχτα αφού ο τρόπος που τους σκότωνε ήταν να τους παλουκώνει μετά την νίκη του έστησε στο δάσος τσιμπούσι, μαζί με τους δικούς του, στο σημείο όπου τους είχε δολοφονήσει.(τελευταία φώτο)
Από αυτόν λοιπόν το μύθο έγινε και ο παγκοσμίος γνωστός σημερινός μας βρυκόλακας.
Επίσης κάτι που δεν γνώριζα ήταν ότι ο vladimir dracula, θεωρήθηκε το ατσάλινο χέρι της ορθοδοξίας λόγο του ότι έκανε ότι έκανε για να διαφυλάξει την Ορθοδοξία και αργότερα τον Χριστιανισμό και φυσικά από τις δωρεές του στο Αγιο Ορος. Αργότερα ανακηρύχθηκε Άγιος από την Ορθόδοξη εκκλησία της Σερβίας και η μνήμη του τιμάται την 1η Αυγούστου.
Άλλο ένα αξιοθέατο ο Πύργος του ρολογιού
ο καιρός είχε αρχίσει να αλλάζει ξανά και οι εκατοντάδες τουρίστες σιγά σιγά να εξαφανίζονται
Αφού είχαμε πια δεί όλα τα αξιόθεατα αποφασίσαμε να επισκεφτούμε ένα μαγαζί με ρούχα,να αγοράσουμε ο καθένας μας από ένα αδιάβροχο μπουφάν, για την επόμενη μέρα. Επειδή την έχαμε γλυτώσει την προηγούμενη αυτό δεν σήμαινε ότι έπρεπε να πάμε και γυρεύοντας. Ετσι και έγινε..βρήκαμε ένα κατάστημα με ρούχα αλυσίδας που δεν υπάρχει δυστυχώς στην Ελλάδα και με μόλις 228lei=50ευρώ αγοράσαμε ο Κώστας ένα αδιάβροχο μπουφαν και μια πολύ ωραία μακρυμάνικη μπλούζα και εγώ ένα φούτερ, το οποίο από αυριο δεν θα αποχωριζόμουνα...
Ευχαριστημένοι με τις αγορές μας (δεν πα να έριχνε καρέκλες αύριο) γυρίσαμε στο ξενοδοχείο μας..
Εδώ είχαμε κλείσει στο Casa Soara (30ευρώ,χωρίς πρωινό βέβαια) αλλά η τοποθεσία ιδανική και η κυρία ευγενικότατη, όπου δίνοντας μας ένα χάρτη της πόλης μας πρότεινε και φτηνά εστιατόρια όπου και είχαμε καθίσει για φαγητό.
Με το που φτάσαμε αργά το απόγευμα στο δωμάτιο ξεκίνησε πάλι καταιγίδα..αραχτοί στην κούνια της αυλής μας απολαμβάναμε τη βροχή κάτω από το στέγαστρο. Πόσο όμορφα είναι στα αλήθεια να βλέπεις την βροχή δίχως όμως να βρέχεσαι...ε???
Λογικό λοιπόν μια χώρα που έχει τόσο πολύ πράσινο όπως η Ρουμανία να βρέχει και τόσο τακτικά...!!!
Last edited: