BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.520
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Sigiriya μέρος Ά
- Sigiriya μέρος ΄Β
- Sigiriya μέρος ΄Γ
- Kandy μέρος Ά
- Kandy μέρος 'B
- Nallathanniya
- Ταξίδι με τραίνο
- Ella μέρος Ά
- Ella μέρος 'B
- Udawalawe
- Sinharaja μέρος 'A
- Sinharaja μέρος 'B
- Tangalle μέρος 'A
- Tangalle μέρος 'B
- Mirissa μέρος 'A
- Mirissa (Galle) μέρος 'B
- Mirissa μέρος 'Γ
- Negombo
- Επίλογος
Nallathanniya για μια βραδιά.
Είναι το κοντινότερο χωριό για την ανάβαση του Adams peak, την κορυφή του Αδάμ και ιερή για τους Βουδιστές, Ινδουιστές, Χριστιανούς και Μουσουλμάνους. Για να φτάσεις εκεί πρέπει να κάνεις 5000+ σκαλιά και βρίσκεται στα 2243 μετρά υψόμετρο. Το προσκύνημα διαρκεί από Δεκέμβρη και μέχρι Μάρτιο/Απρίλη.

Το ξενοδοχείο μας ήταν το Singh Bro’s στα 20 ευρώ το δίκλινο, με μεγαλύτερο προτέρημα του το ότι βρίσκετε ακριβώς στην αρχή των σκαλιών. Τα δωμάτια θέλουν βάψιμο και καθάρισμα αλλά οι γλυκύτατοι ιδιοκτήτες μας αποζημίωσαν με το παραπάνω.
Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε σύννεφα φαίνονται στον ορίζοντα και λίγη ώρα αργότερα αρχίζει μια χαλαρή βροχή. Βγήκαμε μια βόλτα στο χωριό, εκατοντάδες άνθρωποι παντού. Εξοπλιστήκαμε με αδιάβροχα (επιτέλους, νομίζω ότι ήρθε η ώρα) από τα μαγαζάκια. Φρούτα, αναμνηστικά, σνακ για την ανάβαση… Στην στάση βλέπεις τα πολύχρωμα λεωφορεία να περιμένουν καρτερικά μέχρι να αρχίσουν το επόμενο πολύωρο ταξίδι τους.

Λάθη στα ταξίδια κάνουμε όλοι θέλω να πιστεύω. Το δικό μας "τραγικό" λάθος ήταν ότι βρεθήκαμε εκεί το Σάββατο με συνέπεια να υπάρχουν τεράστιες ουρές. Μια συνεχής ροή ανθρώπων προς την κορυφή, παιδιά, νεαροί που τραγουδάνε δυνατά, ομάδες Βουδιστών με συνοδεία ψαλμωδιών, κάποιοι αμίλητοι μάλλον μετρούν τα σκαλία. Οι περισσότεροι με παντόφλες, σκουφάκι και μπουφάν! Κάνει κρύο εκεί πάνω, λένε.
Φάγαμε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου μας και βυθιστήκαμε σε έναν δύσκολο ύπνο. Η κακή ηχομόνωση των δωμάτιων σε συνδυασμό με τους περαστικούς, μας ξύπναγαν συνεχώς. Λίγα λεπτά (έτσι μου φάνηκε) αργότερα, το ξυπνητήρι χτυπά.
Ξανακοιμήσου, λάθος θα έκανα λέω στην Α… Μπα, η ώρα ήταν 2… Έπρεπε να ξεκινήσουμε για να προλάβουμε την ανατολή του ηλίου. Λες να έχει σύννεφα, λες να βρέχει, οι πρώτες σκέψεις μου.
Βγαίνοντας έξω, μας έκανε εντύπωση η σταθερή ροή του ανθρώπινου ποτάμιου, η βροχή ευτυχώς είχε σταματήσει. Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα μεγάλο για την ανθρωπότητα! Ακολουθήσαμε τους υπολοίπους, ξανά μαγαζάκια με τρόφιμα και καφέ για τους αγουροξυπνημένους η άυπνους προσκυνητές. Κάπου το μονοπάτι χωρίζει, οι έξυπνοι πάνε αριστερά, οι τουρίστες από δεξιά (μας κάλεσε ένας μονάχος) και αφού μας γράψανε στα βιβλία τους κάναμε μια δωρεά (με πολύ βαριά καρδιά η αλήθεια). Προτιμάμε να δίνουμε χρήματα σε ανθρώπους που φαίνονται ότι τα χρειάζονται πάρα σε κάτι άλλο.

- Χτυπά την καμπάνα κοροΐδο, (κάτι που κάνουν οι γνώστες στην κορυφή και ανάλογα με το πόσες φορές έχουν ανεβεί εκεί) μου λεει ο ενας με το βλεμμα του
... Το κάνουμε και συνεχίζουμε την ανηφόρα.
Τεράστια ουρά, κάποιοι σπρώχνουν και άλλοι επιστρέφουν… Κάποιοι εξυπνάκηδες ανεβαίνουν εκτός σκαλιών για να κερδίσουν λίγες θέσεις (ελπίζω να χάσετε πόντους από το κάρμα σας
). Οι υπόλοιποι (99%) παραμένουν υπομονετικά (ή και όχι) στις θέσεις τους. Φωτισμός σχεδόν παντού.
Από τα πρώτα σκαλιά αρχίζω να ιδρώνω, βγάζω το φούτερ, οι ντόπιοι είναι ντυμένοι σαν να έχει μηδέν βαθμούς (στην πραγματικότητα γύρω στους 13). Προσφορές από λουλούδια και θυμιάματα, πολυκοσμία, φωνές δεν υπάρχουν όμως.
Άντε ένα σκαλί ακόμα… Απομένουν αλλά 2876
περίπου…
Το πρώτο φως αχνοφαίνεται, όπως και η πρώτη θεά από ψηλά. Η ώρα περνάει και η ανατολή είναι γεγονός. Καταλαβαίνεις το υψόμετρο, οταν βλέπεις την κοιλάδα απο κάτω σου, όμορφη εικόνα.

Έχουμε ακόμα μπόλικα σκαλιά. Στο τέλος, ζυγίσαμε τα υπέρ και τα κατά και με βαριά καρδιά αποφασίσαμε ότι πρέπει να επιστρέψουμε. Απογοητευμένοι, τουλάχιστον φτάσαμε λίγο πριν την κορυφή. Όμως στα τελευταία 500 σκαλιά περίπου γινόταν το αδιαχώρητο, ίσως έπρεπε να μείνουμε άλλες 2-3 ώρες και για εμάς που είχαμε μεγάλο ταξίδι μπροστά μας, δεν είχε λογική. Η καλύτερη θέα είναι απο εκεί που φτάσαμε λένε στα μπλόγκς που είχα διαβάσει τις προηγούμενες μέρες.
Κάποιοι ξετυλίγουν κλωστές και τις κρεμάνε σε δίαφορα σημεία, σκέφτομαι αυτόματα μια μύγα στο δίχτυ μιας αράχνης!


Μάλλον κάτι ήξεραν οι μοναχοί που μας έβαλαν από δεξιά...
… Χτύπα αυτή την καμπάνα, την άλλη δεν θα την δείς
!
Κατεβήκαμε, βλέποντας τους καημένους από την άλλη πλευρά των σκαλιών να παλεύουν με αυτά. Παιδιά, ενήλικες αλλά και υποβαστάζοντες ηλικιωμένοι! Χαρά στο κουράγιο τους! Στην πραγματικότητα, δεν είναι τόσο δύσκολο για έναν μέσο υγιή ενήλικα. Στην επόμενη φωτογραφία, η θέα της κορυφής απο χαμηλά.

Η ώρα έχει πάει 8+, ο ήλιος έχει ξεμυτίσει στο χωριό. Κάνουμε ντούς, παίρνουμε το πρωινό μας και με τουκ τουκ πάμε μέχρι το Hatton.
Είναι το κοντινότερο χωριό για την ανάβαση του Adams peak, την κορυφή του Αδάμ και ιερή για τους Βουδιστές, Ινδουιστές, Χριστιανούς και Μουσουλμάνους. Για να φτάσεις εκεί πρέπει να κάνεις 5000+ σκαλιά και βρίσκεται στα 2243 μετρά υψόμετρο. Το προσκύνημα διαρκεί από Δεκέμβρη και μέχρι Μάρτιο/Απρίλη.



Το ξενοδοχείο μας ήταν το Singh Bro’s στα 20 ευρώ το δίκλινο, με μεγαλύτερο προτέρημα του το ότι βρίσκετε ακριβώς στην αρχή των σκαλιών. Τα δωμάτια θέλουν βάψιμο και καθάρισμα αλλά οι γλυκύτατοι ιδιοκτήτες μας αποζημίωσαν με το παραπάνω.
Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε σύννεφα φαίνονται στον ορίζοντα και λίγη ώρα αργότερα αρχίζει μια χαλαρή βροχή. Βγήκαμε μια βόλτα στο χωριό, εκατοντάδες άνθρωποι παντού. Εξοπλιστήκαμε με αδιάβροχα (επιτέλους, νομίζω ότι ήρθε η ώρα) από τα μαγαζάκια. Φρούτα, αναμνηστικά, σνακ για την ανάβαση… Στην στάση βλέπεις τα πολύχρωμα λεωφορεία να περιμένουν καρτερικά μέχρι να αρχίσουν το επόμενο πολύωρο ταξίδι τους.







Λάθη στα ταξίδια κάνουμε όλοι θέλω να πιστεύω. Το δικό μας "τραγικό" λάθος ήταν ότι βρεθήκαμε εκεί το Σάββατο με συνέπεια να υπάρχουν τεράστιες ουρές. Μια συνεχής ροή ανθρώπων προς την κορυφή, παιδιά, νεαροί που τραγουδάνε δυνατά, ομάδες Βουδιστών με συνοδεία ψαλμωδιών, κάποιοι αμίλητοι μάλλον μετρούν τα σκαλία. Οι περισσότεροι με παντόφλες, σκουφάκι και μπουφάν! Κάνει κρύο εκεί πάνω, λένε.
Φάγαμε στο εστιατόριο του ξενοδοχείου μας και βυθιστήκαμε σε έναν δύσκολο ύπνο. Η κακή ηχομόνωση των δωμάτιων σε συνδυασμό με τους περαστικούς, μας ξύπναγαν συνεχώς. Λίγα λεπτά (έτσι μου φάνηκε) αργότερα, το ξυπνητήρι χτυπά.
Ξανακοιμήσου, λάθος θα έκανα λέω στην Α… Μπα, η ώρα ήταν 2… Έπρεπε να ξεκινήσουμε για να προλάβουμε την ανατολή του ηλίου. Λες να έχει σύννεφα, λες να βρέχει, οι πρώτες σκέψεις μου.
Βγαίνοντας έξω, μας έκανε εντύπωση η σταθερή ροή του ανθρώπινου ποτάμιου, η βροχή ευτυχώς είχε σταματήσει. Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα μεγάλο για την ανθρωπότητα! Ακολουθήσαμε τους υπολοίπους, ξανά μαγαζάκια με τρόφιμα και καφέ για τους αγουροξυπνημένους η άυπνους προσκυνητές. Κάπου το μονοπάτι χωρίζει, οι έξυπνοι πάνε αριστερά, οι τουρίστες από δεξιά (μας κάλεσε ένας μονάχος) και αφού μας γράψανε στα βιβλία τους κάναμε μια δωρεά (με πολύ βαριά καρδιά η αλήθεια). Προτιμάμε να δίνουμε χρήματα σε ανθρώπους που φαίνονται ότι τα χρειάζονται πάρα σε κάτι άλλο.


- Χτυπά την καμπάνα κοροΐδο, (κάτι που κάνουν οι γνώστες στην κορυφή και ανάλογα με το πόσες φορές έχουν ανεβεί εκεί) μου λεει ο ενας με το βλεμμα του
Τεράστια ουρά, κάποιοι σπρώχνουν και άλλοι επιστρέφουν… Κάποιοι εξυπνάκηδες ανεβαίνουν εκτός σκαλιών για να κερδίσουν λίγες θέσεις (ελπίζω να χάσετε πόντους από το κάρμα σας

Από τα πρώτα σκαλιά αρχίζω να ιδρώνω, βγάζω το φούτερ, οι ντόπιοι είναι ντυμένοι σαν να έχει μηδέν βαθμούς (στην πραγματικότητα γύρω στους 13). Προσφορές από λουλούδια και θυμιάματα, πολυκοσμία, φωνές δεν υπάρχουν όμως.
Άντε ένα σκαλί ακόμα… Απομένουν αλλά 2876
Το πρώτο φως αχνοφαίνεται, όπως και η πρώτη θεά από ψηλά. Η ώρα περνάει και η ανατολή είναι γεγονός. Καταλαβαίνεις το υψόμετρο, οταν βλέπεις την κοιλάδα απο κάτω σου, όμορφη εικόνα.







Έχουμε ακόμα μπόλικα σκαλιά. Στο τέλος, ζυγίσαμε τα υπέρ και τα κατά και με βαριά καρδιά αποφασίσαμε ότι πρέπει να επιστρέψουμε. Απογοητευμένοι, τουλάχιστον φτάσαμε λίγο πριν την κορυφή. Όμως στα τελευταία 500 σκαλιά περίπου γινόταν το αδιαχώρητο, ίσως έπρεπε να μείνουμε άλλες 2-3 ώρες και για εμάς που είχαμε μεγάλο ταξίδι μπροστά μας, δεν είχε λογική. Η καλύτερη θέα είναι απο εκεί που φτάσαμε λένε στα μπλόγκς που είχα διαβάσει τις προηγούμενες μέρες.
Κάποιοι ξετυλίγουν κλωστές και τις κρεμάνε σε δίαφορα σημεία, σκέφτομαι αυτόματα μια μύγα στο δίχτυ μιας αράχνης!





Μάλλον κάτι ήξεραν οι μοναχοί που μας έβαλαν από δεξιά...
… Χτύπα αυτή την καμπάνα, την άλλη δεν θα την δείς

Κατεβήκαμε, βλέποντας τους καημένους από την άλλη πλευρά των σκαλιών να παλεύουν με αυτά. Παιδιά, ενήλικες αλλά και υποβαστάζοντες ηλικιωμένοι! Χαρά στο κουράγιο τους! Στην πραγματικότητα, δεν είναι τόσο δύσκολο για έναν μέσο υγιή ενήλικα. Στην επόμενη φωτογραφία, η θέα της κορυφής απο χαμηλά.



Η ώρα έχει πάει 8+, ο ήλιος έχει ξεμυτίσει στο χωριό. Κάνουμε ντούς, παίρνουμε το πρωινό μας και με τουκ τουκ πάμε μέχρι το Hatton.