italiano
Member
- Μηνύματα
- 34
- Likes
- 163
Περιεχόμενα
Ημέρα 4η
Το πρόγραμμα της προηγούμενης μέρας έλεγε επιστροφή νωρίς στο ξενοδοχείο γιατί μας περίμενε πολύ πρωινή πτήση για Chiclayo. Ευτυχώς θυμήθηκα να ελέγξω το mail το προηγούμενο βράδυ και διαπίστωσα ότι η πτήση μας από τις 05:30 που ήταν προγραμματισμένο άλλαξε για τις 9:40. Μας πείραξε λίγο γιατί είχαμε σφιχτό πρόγραμμα στο βορρά χωρίς να ξέρουμε πως θα κινηθούμε και αγχωθήκαμε λίγο. Τελικά η αναχώρηση από Λίμα έγινε ακόμα πιο αργά, στις 10, οπότε μέχρι να φτάσουμε είχε πάει 11:30. Ταξί και γρήγορα στο ξενοδοχείο. Ο ταξιτζής δεν ενέπνεε εμπιστοσύνη και ούτε καν του εξηγήσαμε τα πλάνα μας, η υπάλληλος του ξενοδοχείου αν και πολύ ευγενική ήταν πολύ αθώα για να μας προτείνει κάποιον γνωστό να μας πάει εκεί που θέλαμε κι έτσι αναγκαστικά κινηθήκαμε όπως οι ντόπιοι. Με colectivos, combis, micros ή όπως αλλιώς τα λένε (ακόμη δεν κατάλαβα αν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους). Αυτά που θέλαμε να δούμε οπωσδήποτε στην ευρύτερη περιοχή ήταν 3 μουσεία σε δύο διαφορετικές πόλεις στα 15-20 χλμ από το Chiclayo η καθεμία. Και είχαμε τη σημερινή μέρα μέχρι την επόμενη που θα φεύγαμε κάποια στιγμή για Cajamarca (ακόμα δε γνωρίζαμε πως και πότε). Έτσι, πήγαμε με τα πόδια σε ένα μικρό σταθμό αναχώρησης των μίνι βαν και μετά από μισή ώρα περίπου βρεθήκαμε στο Lambayeque ακριβώς μπροστά από το Museo Arqueologico Bruning. Μετά πήγαμε με τα πόδια στο άλλο μουσείο-διαμάντι της περιοχής, το Museo Tumbas Reales de Sipan
Δυστυχώς δεν έχω σχεδόν καμία φωτογραφία από αυτήν τη μέρα καθώς στο δεύτερο απαγορευόταν και στο πρώτο είχαν αναλάβει δουλειά οι συνταξιδιώτες μου. Για τα μουσεία υπάρχουν αναλυτικές περιγραφές σε άλλη ιστορία οπότε δε θα κουράσω με ιστορικές λεπτομέρειες. Στο Chiclayo επιστρέψαμε αργά το απόγευμα και πήγαμε στο σταθμό των λεωφορείων για να κλείσουμε εισιτήρια για την αυριανή μέρα για Cajamarca. Αφού ρωτήσαμε σχεδόν σε όλες τις εταιρίες κλείσαμε με την Julsa με μόλις 30 solesγια διαδρομή 8 ωρών σε κάθισμα τύπου πολυθρόνα- κρεβάτι, τα οποία σχεδόν σε όλες τις εταιρίες βρίσκονται στον κάτω όροφο. Τα καθίσματα στον πάνω είναι περίπου ίδια με των λατρεμένων ΚΤΕΛ και κόστιζαν 20 οπότε η επιλογή “κρεβάτι” ήταν πανεύκολη.
*Η πτήση Lima- Chiclayo έγινε με την LC Peru και κόστισε 80 €. Η κράτηση έγινε περίπου 3 μήνες πριν
*Η διαδρομή Chiclayo- Lambayeque κόστισε 1,5 sol
*Οι είσοδοι στα μουσεία 8 και 10 soles αντίστοιχα
Ημέρα 5η
Ξύπνημα νωρίς και με τον ίδιο τρόπο με χθες μετάβαση στην πόλη Ferrenafe για να επισκεφθούμε το Museo Nacional Sican
Δυστυχώς μας πίεζε πολύ ο χρόνος και δεν μπορέσαμε να δούμε κάποιο άλλο από τα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής παρόλα αυτά μείναμε πολύ ικανοποιημένοι από την επίσκεψη στα μουσεία της περιοχής τα οποία απολαύσαμε μάλιστα και σχεδόν μόνοι μας χωρίς την παρουσία ενοχλητικών γκρουπ κλπ. Μετά το μουσείο επιστρέψαμε στο Chiclayo για ένα γρήγορο γεύμα και μετά από όμορφη διαδρομή με απότομη εναλλαγή τοπίων φτάσαμε αργά το βράδυ στην Cajamarca στην πρώτη μας επαφή με το υψόμετρο, στα 2.700 μέτρα περίπου, αν θυμάμαι καλά.
*Η διαδρομή Chiclayo- Ferrenafe κόστισε 2,5 soles
*Η είσοδος στο μουσείο 8 soles
Ημέρα 6η
Ένα πράγμα είχαμε αποφασίσει να κάνουμε σίγουρα, μπάνιο Banos de los Incas. Έτσι, πρωί πρωί πήραμε τα αξεσουάρ παραλίας και με βανάκι που πήραμε κοντά στην Plaza de Armas πήγαμε στα λουτρά όπου και χαλαρώσαμε για μία ώρα στα ιαματικά νερά
Συνέχεια είχε η επίσκεψη στο Otuzco, το οποίο βρίσκεται αρκετά κοντά, για να δούμε τα περίφημα Ventanillas, τρόπος ταφής σε τρύπες λαξευμένες στο βουνό κοντά στις οποίες φτάσαμε μετά από ολιγόλεπτη ανάβαση η οποία όμως μετά τα λουτρά ήταν θανατηφόρα
Επιστροφή στην Cajamarca για να φάμε κάτι στα γρήγορα και αφού δοκιμάσαμε και πολύ ωραίο παγωτό στην Heladeria Holanda (το προτείνει και ο LP) επισκεφθήκαμε το Cuarto del Rescate
, το δωμάτιο που κρατούσαν οι Ισπανοί αιχμάλωτο το βασιλιά των Ίνκας Atahualpa μέχρι να γεμίσει το χώρο με χρυσό ώστε να τον ελευθερώσουν υποτίθεται…Επίσκεψη και σε 2-3 άλλα αξιοθέατα γύρω από την πλατεία
και ανάβαση στο λόφο Cerro Apolonia (αρκετά κουραστική για εμάς τουλάχιστον και λόγω υψομέτρου) για να απολαύσουμε την πόλη από ψηλά
Αφού μείναμε για αρκετή ώρα στην κορυφή του λόφου μέχρι το ηλιοβασίλεμα έπρεπε να κατηφορίσουμε για να αναζητήσουμε τρόπο μετάβασης στο Trujillo. Μετά από αρκετή ώρα ψαξίματος η μόνη επιλογή που μας βόλευε, αν θέλαμε να δούμε και τα αξιοθέατα του Trujillo, ήταν να φύγουμε αργά το βράδυ ώστε να κερδίσουμε τη νύχτα γιατί τα λεωφορεία της επόμενης αναχωρούσαν μετά τις 12 οπότε θα καίγαμε τη μέρα. Δυστυχώς δεν υπήρχαν διαθέσιμες θέσεις στα λεωφορεία τύπου κρεβάτι και μη έχοντας άλλη επιλογή ταλαιπωρηθήκαμε για 8-9 ώρες αλλά φτάσαμε στον προορισμό μας κατά τις 6 το πρωί.
*Η είσοδος στα λουτρά σε ιδιωτικό δωμάτιο για έως 4 άτομα κόστισε 20 soles/άτομο αλλά εδώ μπορεί να κάνω και λάθος. Για όσους δεν έχουν μαζί τους, μαγιό και πετσέτες ενοικιάζονται ή πωλούνται πριν την είσοδο στο χώρο
*Η είσοδος στα Ventanillas de Otuzco κοστίζει 5 soles
*Το ενιαίο εισιτήριο για Cuarto del Rescate, Iglesia de Belen, Museo Arqueologico, Museo Etnografico και Museo Medico κόστισε 5 soles
*Λίγο πριν την κορυφή του CerroApolonia δώσαμε 1 sol για να συνεχίσουμε
* Το εισιτήριο Cajamarca- Trujillo με την εταιρία Transportes Linea κόστισε 28 soles
Το πρόγραμμα της προηγούμενης μέρας έλεγε επιστροφή νωρίς στο ξενοδοχείο γιατί μας περίμενε πολύ πρωινή πτήση για Chiclayo. Ευτυχώς θυμήθηκα να ελέγξω το mail το προηγούμενο βράδυ και διαπίστωσα ότι η πτήση μας από τις 05:30 που ήταν προγραμματισμένο άλλαξε για τις 9:40. Μας πείραξε λίγο γιατί είχαμε σφιχτό πρόγραμμα στο βορρά χωρίς να ξέρουμε πως θα κινηθούμε και αγχωθήκαμε λίγο. Τελικά η αναχώρηση από Λίμα έγινε ακόμα πιο αργά, στις 10, οπότε μέχρι να φτάσουμε είχε πάει 11:30. Ταξί και γρήγορα στο ξενοδοχείο. Ο ταξιτζής δεν ενέπνεε εμπιστοσύνη και ούτε καν του εξηγήσαμε τα πλάνα μας, η υπάλληλος του ξενοδοχείου αν και πολύ ευγενική ήταν πολύ αθώα για να μας προτείνει κάποιον γνωστό να μας πάει εκεί που θέλαμε κι έτσι αναγκαστικά κινηθήκαμε όπως οι ντόπιοι. Με colectivos, combis, micros ή όπως αλλιώς τα λένε (ακόμη δεν κατάλαβα αν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους). Αυτά που θέλαμε να δούμε οπωσδήποτε στην ευρύτερη περιοχή ήταν 3 μουσεία σε δύο διαφορετικές πόλεις στα 15-20 χλμ από το Chiclayo η καθεμία. Και είχαμε τη σημερινή μέρα μέχρι την επόμενη που θα φεύγαμε κάποια στιγμή για Cajamarca (ακόμα δε γνωρίζαμε πως και πότε). Έτσι, πήγαμε με τα πόδια σε ένα μικρό σταθμό αναχώρησης των μίνι βαν και μετά από μισή ώρα περίπου βρεθήκαμε στο Lambayeque ακριβώς μπροστά από το Museo Arqueologico Bruning. Μετά πήγαμε με τα πόδια στο άλλο μουσείο-διαμάντι της περιοχής, το Museo Tumbas Reales de Sipan
*Η πτήση Lima- Chiclayo έγινε με την LC Peru και κόστισε 80 €. Η κράτηση έγινε περίπου 3 μήνες πριν
*Η διαδρομή Chiclayo- Lambayeque κόστισε 1,5 sol
*Οι είσοδοι στα μουσεία 8 και 10 soles αντίστοιχα
Ημέρα 5η
Ξύπνημα νωρίς και με τον ίδιο τρόπο με χθες μετάβαση στην πόλη Ferrenafe για να επισκεφθούμε το Museo Nacional Sican
*Η διαδρομή Chiclayo- Ferrenafe κόστισε 2,5 soles
*Η είσοδος στο μουσείο 8 soles
Ημέρα 6η
Ένα πράγμα είχαμε αποφασίσει να κάνουμε σίγουρα, μπάνιο Banos de los Incas. Έτσι, πρωί πρωί πήραμε τα αξεσουάρ παραλίας και με βανάκι που πήραμε κοντά στην Plaza de Armas πήγαμε στα λουτρά όπου και χαλαρώσαμε για μία ώρα στα ιαματικά νερά
*Η είσοδος στα λουτρά σε ιδιωτικό δωμάτιο για έως 4 άτομα κόστισε 20 soles/άτομο αλλά εδώ μπορεί να κάνω και λάθος. Για όσους δεν έχουν μαζί τους, μαγιό και πετσέτες ενοικιάζονται ή πωλούνται πριν την είσοδο στο χώρο
*Η είσοδος στα Ventanillas de Otuzco κοστίζει 5 soles
*Το ενιαίο εισιτήριο για Cuarto del Rescate, Iglesia de Belen, Museo Arqueologico, Museo Etnografico και Museo Medico κόστισε 5 soles
*Λίγο πριν την κορυφή του CerroApolonia δώσαμε 1 sol για να συνεχίσουμε
* Το εισιτήριο Cajamarca- Trujillo με την εταιρία Transportes Linea κόστισε 28 soles