KonstantinosAlyona
Member
- Μηνύματα
- 2.010
- Likes
- 6.361
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Petropavlosk
- H ζωή σ'ενα Kamaz
- Εκεί που δοκιμάζονταν τα διαστημικά οχήματα
- Mέρα Κορυφής
- Στη Ρώσικη Τούνδρα
- Τούνδρα,Πεζοπορία κ άλλες ιστορίες
- Κρουαζιέρα,Καβούρια κ Υποβρύχια
- Κακοκαιρία, Αρκούδες κ διδακτικές εμπειρίες
- Μουτνόφσκι
- Νεκρή γή, ηφαίστειο, κλασική μουσική
- Επίλογος Καμτσιάτκα
- Video
- Aγία Πετρούπολη η Ευρωπαία
- Pushkin,Ermitaz κ ένας γάμος
- Μόσχα μια φορά ακόμη
Η ζωή σε ένα Kamaz
Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος και απλά να ακολουθήσουν βίντεο και φωτογραφίες. Πρωί πρωί, μετά το πρωινό σερβιρισμένο από μια αγέλαστη κυρία - Ρωσία βλέπετε, πάσχουν γενικά στο service - , περιμέναμε έξω από το ξενοδοχείο μας το φορτηγό. Γνωριστήκαμε με τον Roman και την Angela, όπως και με τον Viktor. Φόρτωμα όλα τα σακίδια στην οροφή, σκεπασμένα με δίχτυ, εκτός από λίγους τυχερούς που τα έβαλαν στην καμπίνα. Εκεί υπήρχε επίσης νερό, φαγητά, σκηνές, όλα όσα χρειάζονται για διαμονή στα βουνά 24 ατόμων. Θηρίο το φορτηγό, με κίνηση στους 6 τροχούς.. Αργότερα καταλάβαμε το λόγο..
Προσκλητήριο (κάθε φορά πλέον) ονομαστικό από τον Viktor, και κάπως έτσι ξεκινήσαμε για τα πιο απρόσιτα και άγρια μέρη, προς το κέντρο της χερσονήσου. Α, το ονομαστικό προσκλητήριο δεν περιελάμβανε τα ελληνικά ονόματα, εμείς οι δύο είμασταν απλά "Grieki"
.
Η κατεύθυνση ήταν προς την περιοχή Klyuchevskoy, όπου και βρίσκονται αρκετά από τα πιο γνωστά και ενεργά ηφαίστεια της χερσονήσου. Η διάθεση όλων στα ύψη, όπως και η προσμονή για όσα θα βλέπαμε. Ως κλασικοί Ρώσοι, κάναμε στάσεις για καφέ, vareniki και λοιπά παραδοσιακά εδέσματα σχεδόν κάθε μία ώρα. Σε συνδυασμό με την κακή ποιότητα της ασφάλτου, μας πήρε περίπου 5 ώρες να φτάσουμε στο μέσο της διαδρομής, στο χωριό Milkovo. Εκεί θα τρώγαμε μεσημεριανό, σε ένα τυπικό εστιατόριο – stolovaya της ρωσικής επαρχίας. Αφήνω τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους, αφού σας πω ότι είδαμε μέχρι και άρμα μάχης στην αυλή ενός σπιτιού..
Από εκεί και πέρα άρχιζε ο χωματόδρομος, με επόμενο σταθμό το ακόμη πιο μικρό χωριό Kozyrevsk, ακριβώς έξω από το δάσος που οριοθετεί το πάρκο των ηφαιστείων. Παρότι αρχικά ήταν να φτάσουμε μέχρι την κατασκήνωση κάτω από το Tolbachik, η καθυστέρηση και η κούραση του οδηγού μας ανάγκασε να διανυκτερεύσουμε στο μικρό αυτό χωριό, με κάποια ξύλινα σπιτάκια – bungalows που είναι για το σκοπό αυτό. Και ήταν τόσο όμορφα, όσο και πρωτόγνωρα για τον καλό μας φίλο
. Ειδικά όταν πήγαμε οι δυο μας μια βολτίτσα, στους χωματόδρομους δίπλα στα ξύλινα σπίτια με ξύλινους φράχτες, με το μεγαλοπρεπές πάντα χιονισμένο Tolbachik να προκαλεί θαυμασμό εκεί μακριά, με ένα μνημείο κατάλοιπο της Σοβιετικής περιόδου, τότε ήταν που ο "Σ.τ.Π." συνειδητοποίησε για τα καλά την πραγματικότητα της ζωής στη Ρωσία. Δύσκολη όσο και μοναδικά όμορφη!
Εξάλλου μετά από λίγο δοκιμάσαμε και την εμπειρία των ρωσικών λουτρών, banya όπως τα λένε. Οι υπόλοιποι ισχυρίζονταν ότι το νερό δεν ήταν αρκετά καυτό, εγώ νόμιζα θα αφήσω το δέρμα μου εκεί… Και κατευθείαν ο κουβάς με το παγωμένο, και ξανά τα βότανα στην πλάτη και το καυτό.. Νιώθεις περδίκι πάντως μετά από κάτι τέτοιο! Να εδώ ακριβώς μετά τα λουτρά.
Βραδινό φαγητό, Angela – εγγύηση! Όλοι μαζεμένοι με τα ζεστά μας ρούχα, γνωριστήκαμε μεταξύ μας πιο καλά, και καταλάβαμε (εμείς οι Έλληνες) ότι σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι έχουν φάει με το κουτάλι τα βουνά. Η κυριούλα που σας έλεγα στην αρχή ότι ανέβηκε τελικά πρώτη το Tolbachik, είναι λέει αλπινίστρια, έχει πάει στο Νεπάλ. Η άλλη στο Elbrus, η άλλη στα βουνά Altai, ο Vladimir που με συμπάθησε πολύ (φάνηκε στη βότκα..) έχει γυρίσει όλη τη Ρωσία μια και δεν του επιτρέπεται μέχρι τώρα (65 ετών) να ταξιδέψει στο εξωτερικό, στρατιωτικός γαρ. Κι εμείς τι να τους πούμε, ότι πήγαμε στην Κούβα και την Ισλανδία, που, όσο δύσκολα και να ήταν, φαντάζουν τόσο πολιτισμένα μπροστά σ’ αυτή την πραγματικότητα, χεχε!
Μετά από παρότρυνση της ιδιοκτήτριας του καταλύματος, έξυσα - σημάδεψα σε ένα scratch map την Ελλάδα, μιας και είμασταν οι πρώτοι αυτής της χρονιάς τουλάχιστον που πηγαίναμε εκεί. Δύσκολος προορισμός, όχι πολλοί οι τρελοί! Μάλλον έχουν πάει κι άλλοι πάντως στο παρελθόν, είδα ένα παλιό ελληνικό σημαιάκι σε ένα ξύλο.
Λίγο αργότερα, με το πρώτο σκοτάδι, ο καιρός καθάρισε.. Και ο Valentin μας φώναξε στο δρόμο για να δούμε.. και είδαμε..Πιο μακριά από το Tolbachik, περίπου 60 χιλιόμετρα στην ευθεία από το χωριό, ένα κόκκινο ποτάμι λάβας φαινόταν σαν να κατεβαίνει από το πουθενά.. Το Klyuchevskaya Sopka, που από πέρυσι έχει ήδη ξυπνήσει, ήταν εκεί, και από τις κατάμαυρες πλαγιές του η λάβα έκανε τη νύχτα εντυπωσιακή. Μείναμε να το θαυμάζουμε, μέχρι που η βροχή ήρθε ξανά και μας έστειλε για ύπνο.. Η επόμενη μέρα μας φύλαγε την πιο δύσκολη οδική διαδρομή μέχρι τότε, και την πρώτη μας επαφή με τα σεληνιακά τοπία.. Και πάντως ακόμη πιο όμορφη και κοντινή άποψη αυτού που μόλις περιέγραψα.. Ευτυχία..
Υστερόγραφο βραδιάς:
"Σε συμπαθώ πολύ, να το ξέρεις! Πάρα πολύ, αλλά γιατί είστε στο ΝΑΤΟ; Τι κάνετε με το ΝΑΤΟ; Οι Έλληνες είστε καλοί άνθρωποι, μας αγαπάτε και σας αγαπάμε, θέλετε να πολεμάτε μαζί με τους Αμερικάνους γύρω γύρω; Να τους πείτε ότι δε θέλετε και να φύγετε από το ΝΑΤΟ".
Τάδε έφη Vladimir, με τη βοήθεια της Αλυόνας τα καταλάβαινα..Άντε να του εξηγήσεις τι εστί "επιλογή"..
Αυτός θα μπορούσε να είναι ο τίτλος και απλά να ακολουθήσουν βίντεο και φωτογραφίες. Πρωί πρωί, μετά το πρωινό σερβιρισμένο από μια αγέλαστη κυρία - Ρωσία βλέπετε, πάσχουν γενικά στο service - , περιμέναμε έξω από το ξενοδοχείο μας το φορτηγό. Γνωριστήκαμε με τον Roman και την Angela, όπως και με τον Viktor. Φόρτωμα όλα τα σακίδια στην οροφή, σκεπασμένα με δίχτυ, εκτός από λίγους τυχερούς που τα έβαλαν στην καμπίνα. Εκεί υπήρχε επίσης νερό, φαγητά, σκηνές, όλα όσα χρειάζονται για διαμονή στα βουνά 24 ατόμων. Θηρίο το φορτηγό, με κίνηση στους 6 τροχούς.. Αργότερα καταλάβαμε το λόγο..
Προσκλητήριο (κάθε φορά πλέον) ονομαστικό από τον Viktor, και κάπως έτσι ξεκινήσαμε για τα πιο απρόσιτα και άγρια μέρη, προς το κέντρο της χερσονήσου. Α, το ονομαστικό προσκλητήριο δεν περιελάμβανε τα ελληνικά ονόματα, εμείς οι δύο είμασταν απλά "Grieki"

Η κατεύθυνση ήταν προς την περιοχή Klyuchevskoy, όπου και βρίσκονται αρκετά από τα πιο γνωστά και ενεργά ηφαίστεια της χερσονήσου. Η διάθεση όλων στα ύψη, όπως και η προσμονή για όσα θα βλέπαμε. Ως κλασικοί Ρώσοι, κάναμε στάσεις για καφέ, vareniki και λοιπά παραδοσιακά εδέσματα σχεδόν κάθε μία ώρα. Σε συνδυασμό με την κακή ποιότητα της ασφάλτου, μας πήρε περίπου 5 ώρες να φτάσουμε στο μέσο της διαδρομής, στο χωριό Milkovo. Εκεί θα τρώγαμε μεσημεριανό, σε ένα τυπικό εστιατόριο – stolovaya της ρωσικής επαρχίας. Αφήνω τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους, αφού σας πω ότι είδαμε μέχρι και άρμα μάχης στην αυλή ενός σπιτιού..
Από εκεί και πέρα άρχιζε ο χωματόδρομος, με επόμενο σταθμό το ακόμη πιο μικρό χωριό Kozyrevsk, ακριβώς έξω από το δάσος που οριοθετεί το πάρκο των ηφαιστείων. Παρότι αρχικά ήταν να φτάσουμε μέχρι την κατασκήνωση κάτω από το Tolbachik, η καθυστέρηση και η κούραση του οδηγού μας ανάγκασε να διανυκτερεύσουμε στο μικρό αυτό χωριό, με κάποια ξύλινα σπιτάκια – bungalows που είναι για το σκοπό αυτό. Και ήταν τόσο όμορφα, όσο και πρωτόγνωρα για τον καλό μας φίλο
Εξάλλου μετά από λίγο δοκιμάσαμε και την εμπειρία των ρωσικών λουτρών, banya όπως τα λένε. Οι υπόλοιποι ισχυρίζονταν ότι το νερό δεν ήταν αρκετά καυτό, εγώ νόμιζα θα αφήσω το δέρμα μου εκεί… Και κατευθείαν ο κουβάς με το παγωμένο, και ξανά τα βότανα στην πλάτη και το καυτό.. Νιώθεις περδίκι πάντως μετά από κάτι τέτοιο! Να εδώ ακριβώς μετά τα λουτρά.
Βραδινό φαγητό, Angela – εγγύηση! Όλοι μαζεμένοι με τα ζεστά μας ρούχα, γνωριστήκαμε μεταξύ μας πιο καλά, και καταλάβαμε (εμείς οι Έλληνες) ότι σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι έχουν φάει με το κουτάλι τα βουνά. Η κυριούλα που σας έλεγα στην αρχή ότι ανέβηκε τελικά πρώτη το Tolbachik, είναι λέει αλπινίστρια, έχει πάει στο Νεπάλ. Η άλλη στο Elbrus, η άλλη στα βουνά Altai, ο Vladimir που με συμπάθησε πολύ (φάνηκε στη βότκα..) έχει γυρίσει όλη τη Ρωσία μια και δεν του επιτρέπεται μέχρι τώρα (65 ετών) να ταξιδέψει στο εξωτερικό, στρατιωτικός γαρ. Κι εμείς τι να τους πούμε, ότι πήγαμε στην Κούβα και την Ισλανδία, που, όσο δύσκολα και να ήταν, φαντάζουν τόσο πολιτισμένα μπροστά σ’ αυτή την πραγματικότητα, χεχε!
Μετά από παρότρυνση της ιδιοκτήτριας του καταλύματος, έξυσα - σημάδεψα σε ένα scratch map την Ελλάδα, μιας και είμασταν οι πρώτοι αυτής της χρονιάς τουλάχιστον που πηγαίναμε εκεί. Δύσκολος προορισμός, όχι πολλοί οι τρελοί! Μάλλον έχουν πάει κι άλλοι πάντως στο παρελθόν, είδα ένα παλιό ελληνικό σημαιάκι σε ένα ξύλο.
Λίγο αργότερα, με το πρώτο σκοτάδι, ο καιρός καθάρισε.. Και ο Valentin μας φώναξε στο δρόμο για να δούμε.. και είδαμε..Πιο μακριά από το Tolbachik, περίπου 60 χιλιόμετρα στην ευθεία από το χωριό, ένα κόκκινο ποτάμι λάβας φαινόταν σαν να κατεβαίνει από το πουθενά.. Το Klyuchevskaya Sopka, που από πέρυσι έχει ήδη ξυπνήσει, ήταν εκεί, και από τις κατάμαυρες πλαγιές του η λάβα έκανε τη νύχτα εντυπωσιακή. Μείναμε να το θαυμάζουμε, μέχρι που η βροχή ήρθε ξανά και μας έστειλε για ύπνο.. Η επόμενη μέρα μας φύλαγε την πιο δύσκολη οδική διαδρομή μέχρι τότε, και την πρώτη μας επαφή με τα σεληνιακά τοπία.. Και πάντως ακόμη πιο όμορφη και κοντινή άποψη αυτού που μόλις περιέγραψα.. Ευτυχία..
Υστερόγραφο βραδιάς:
"Σε συμπαθώ πολύ, να το ξέρεις! Πάρα πολύ, αλλά γιατί είστε στο ΝΑΤΟ; Τι κάνετε με το ΝΑΤΟ; Οι Έλληνες είστε καλοί άνθρωποι, μας αγαπάτε και σας αγαπάμε, θέλετε να πολεμάτε μαζί με τους Αμερικάνους γύρω γύρω; Να τους πείτε ότι δε θέλετε και να φύγετε από το ΝΑΤΟ".


Last edited: