Kostas78
Member
- Μηνύματα
- 63
- Likes
- 313
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού
Ιαπωνία διάφορες πληροφορίες
Δεν χρειάζεται visa, αλλά για να κερδίσεις χρόνο μπορείς να έχεις καταχωρήσει τα στοιχεία στο VISIT JAPANWEB Visit Japan Web | Digital Agency Services για να μην καθυστερήσεις στην άφιξη σου.
Χρησιμοποιούν τις ίδιες πρίζες με την Αμερική, έχουν 100V. Χρειαζόμαστε adaptor EU to US, αλλά όχι voltage converter. Αν θέλετε να αγοράσετε ηλεκτρονικά είδη πρέπει να δείτε αν μπορούν να δουλέψουν σε 230V.
Η Go είναι η καλύτερη εφαρμογή για ταξί (τα οποία είναι ακριβά), υπάρχει και uber αλλά με λιγότερα διαθέσιμα ταξί.
Στους αυτόματους πωλητές (οι οποίοι είναι παντού) τα ροφήματα τα ζεστά έχουν κόκκινο χρώμα ενώ τα κρύα γαλάζιο.
Στα εστιατόρια περιμένεις τον σερβιτόρο για να κάτσεις (δεν κάθεσαι από μόνος σου). Αν σου φέρουν βρεγμένη πετσέτα είναι για να καθαρίσεις τα χέρια σου πριν το φαγητό. Στα εστιατόρια πληρώνεις μόνο στο ταμείο και όχι στο τραπέζι. Συχνά στο ίδιο μαγαζί είναι πιο οικονομικό το γεύμα από το δείπνο. 2 ιστοσελίδες που χρησιμοποιείς για να κάνεις κράτηση εστιατορίου είναι η tabelog και η tablecheck.
Το google maps είναι εξαιρετικό και σου δίνει πολλές πληροφορίες για τις μετακινήσεις σου (δρομολόγια, πλατφόρμες, εξόδους, πολυκοσμία-καθυστερήσεις).
Μας φάνηκε πολύ χρήσιμο που είχαμε μαζί μας ένα φορητό ρούτερ και μια e-sim, γιατί χρειαζόμασταν συχνά το internet. Κάναμε μια έρευνα αγοράς βρήκαμε εκπτωτικό κωδικό και τελικά νοικιάσαμε από την japan wireless (περιλαμβάνει φορητό ρούτερ, φορτιστή, power bank, και τον φάκελο για να το επιστρέψεις στο αεροδρόμιο την τελευταία ημέρα, προσοχή αυτό πρέπει να γίνει πριν τον έλεγχο) το συνολικό κόστος ήταν 50€ περίπου για 10 ημέρες (η e-sim ήταν για 7ημέρες). 2 ακόμα μεγάλες εταιρίες είναι η Ninja και η Sakura.
Κάποιες πληροφορίες θα μας τις παρουσιάσει χαριτωμένα η hello Kitty.
Στο πρόσφατο παρελθόν ήταν συμφέρουσα η απόκτηση της Japan Rail Pass, η οποία σου έδινε δωρεάν πολλές μετακινήσεις για συγκεκριμένο διάστημα. Πλέον λόγω της σημαντικής αύξησης της τιμής της, πρέπει να κάνετε υπολογισμό του κόστους των διαδρομών που θέλετε να κάνετε για να δείτε αν σας συμφέρει. Εμείς είδαμε ότι δεν μας συνέφερε. Σε αυτή την περίπτωση είναι χρήσιμο να αγοράσεις μια IC card (κάθε περιοχή έχει την δική της, Suica και Pasmo στο Τόκυο, Icoca στην Οσάκα). H αξία της κάρτας είναι 500γεν, χρησιμοποιείται σε όλη την χώρα, αλλά αν θες να την επιστρέψεις μπορείς μόνο στην περιοχή που εκδόθηκε. Με αυτήν πληρώνεις όλες τις μετακινήσεις σου (εκτός από τα Shinkansen και κάποια limited express trains), ενώ μπορείς να πληρώσεις σε convenience stores, ταξί και σε διάφορα μαγαζιά. Φορτίζει με μετρητά με ελάχιστο τα 1000 γεν (σε σταθμούς και σε convenience stores), μπορείς όμως να φορτίσεις με λιγότερα από 1000 στους υπαλλήλους που υπάρχουν στους σταθμούς πριν τα ακυρωτικά μηχανήματα.
Για τα limited express trains, μπορείς να πληρώσεις ένα μέρος του εισιτηρίου με ic card (basic fare) και να αγοράσεις εισιτήριο για το limited express surcharge. Εμείς μια φορά που χρειαστήκαμε limited express train βγάλαμε ένα ενιαίο εισιτήριο και δεν χρησιμοποιήσαμε την ic card.
Τα εισιτήρια για το Shinkansen τα βγάλαμε μέσω της ιστοσελίδας smart ex (με έναν λογαριασμό βγάλαμε 6 εισιτήρια, υπάρχει και εφαρμογή αλλά δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα). Τα βγάλαμε 10 ημέρες πριν το ταξίδι καθώς θέλαμε α) να βγάλουμε τις θέσεις A-B (από Κιότο για Τόκιο για να έχουμε θέα το Φούτζι, στο δρομολόγιο από Τόκιο για Κιότο πρέπει να κλείσεις τις θέσεις C-D-E) και β) θέλαμε να κλείσουμε θέσεις με oversized baggage compartment καθώς οι 2 από τους 6 είχαμε αποσκευή με συνολικές διαστάσεις μεγαλύτερες από 160cm. Τέτοιες θέσεις είναι μόνο η πρώτη και η τελευταία σειρά σε κάθε βαγόνι. Τα σινκανσεν έχουν κάποια βαγόνια (2-3) non reserved seats και τα περισσότερα είναι με αριθμημένες θέσεις. Σε περίπτωση που έχεις εισιτήριο με αριθμημένη θέση και χάσεις το δρομολόγιο σου μπορείς να πάρεις το επόμενο αντίστοιχο τραίνο και να μπεις στα non reserved βαγόνια (μπορείς εναλλακτικά τα ακυρώσεις στα γραφεία της JR με μικρή προμήθεια). Για να κερδίσουμε χρόνο και να μην χρειάζεται να πάμε στα εκδοτήρια ή στα μηχανήματα για να παραλάβουμε τα εισιτήρια μας, συνδέσαμε κάθε κάρτα icoca που είχαμε με ένα εισιτήριο (εύκολη διαδικασία που κάναμε στην ιστοσελίδα smart ex), οπότε όταν πήγαμε στα ακυρωτικά μηχανήματα του σίνκανσεν χτυπήσαμε την icoca και μας έβγαλε το εισιτήριο μας, στην έξοδο από τον σταθμό όταν φτάσαμε Τόκιο χτυπήσαμε πάλι την icoca και βγήκαμε.
Μας άρεσαν πολύ τα παγωμένα smoothies (ειδικά το AKAI) στα seven eleven, αγοράζεις αυτό που θες και μετά σε ένα μηχάνημα πριν την έξοδο το κάνεις ρόφημα.
Στα μεγάλα φαρμακεία (Matsumoto Kiyoshi, Welicia, Tsuruha) πολλά σνακ ήταν πιο οικονομικά από τα donki και τα convenience stores. Από φαρμακείο αγοράσαμε νυχοκόπτες της Green bell, έχουν περίπου 10€ και είναι εξαιρετικοί.
Σνακ που δοκιμάσαμε και μας άρεσαν είναι οι kit kat cheese cake, Hi chew καραμέλες
Umaibo candy (αλμυρό σνακ σαν μεγάλο γαριδάκι),kororo gummies και πατατάκια jacarico της Calbee.
Για όσους τους ταλαιπωρεί η ζέστη έχουν υγρομάντηλα που σε ανακουφίζουν όχι μόνο προσωρινά καθώς η αίσθηση δροσιάς έχει διάρκεια (Biore, Gatsby κα).
Μας άρεσαν πολύ τα τοστ με φρούτα
Δοκιμάσαμε και κάποια παγωτά
Μας έκαναν εντύπωση τα φρεάτια
Αεροδρόμιο Osaka
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Osaka, μας πήρε μισή ώρα ο έλεγχος των διαβατηρίων, παραλάβαμε αποσκευές και κάναμε ανάληψη yen από atm της Seven eleven (χρειάζεσαι μετρητά καθώς δεν γίνονται παντού δεκτές οι κάρτες και για να φορτίζεις την ic card). Βγάλαμε ic card, βγάλαμε και εισιτήρια για το τραίνο Haruka που πάει απευθείας στο Κιότο (η διαδρομή είναι 75 λεπτά, είναι limited express train).
Kyoto
Φτάσαμε Κιότο και πήγαμε με τα πόδια στο ξενοδοχείο μας, Elite inn Kyoto station (5 λεπτά από τον σταθμό, πολύ καλό και σε λογική τιμή), θέλαμε απλά να αφήσουμε τις βαλίτσες και να βγούμε μια βόλτα στην πόλη. Το ένα το δωμάτιο όμως δεν είχε καθαριστεί, οπότε ενημερώσαμε τον σεκιουριτά που βρήκαμε στο lobby (μέσω εφαρμογής καθώς δεν ήξερε Αγγλικά), ενημέρωσε αυτός κατάλληλα και σε 5 λεπτά είχε έρθει μια μικρή Γιαπωνέζα η οποία μίλαγε καλά Αγγλικά, όπου την ενημερώσαμε τι είχε συμβεί, ανεβήκαμε και στο δωμάτιο για να το διαπιστώσει από πρώτο χέρι και να βγάλει φωτογραφίες. Μίλησε με τον ιδιοκτήτη και μας έκανε 2 προτάσεις. Η 1η να μας επιστραφούν τα λεφτά και να βρούμε άλλο κατάλυμα και η 2η να περιμένουμε μερικές ώρες για να καθαριστεί και να μας επιστρέψουν το κόστος της 1ης βραδιάς. Φυσικά επιλέξαμε το 2ο. Ξεκινήσαμε βόλτα στην πόλη και σταματήσαμε για φαγητό σε ένα χαριτωμένο εστιατόριο Aiyo Kyoto station west store (πήραμε και δοκιμάσαμε πολλά μικρά πιάτα, θαλασσινά, κρέατα, λαχανικά κα, ωραία κοκτέιλ και πολύ φιλική εξυπηρέτηση, από τα καλύτερα γεύματα που είχαμε στο ταξίδι, δώσαμε περίπου 12€/ άτομο).
Συνεχίσαμε την περιπλάνηση μας αλλά επειδή πέρασε η ώρα κάποιοι πήραν το δρόμο της επιστροφής και κάποιες πήγαν για τα πρώτα ψώνια στο Donki.
Την επόμενη ημέρα είχαμε ξύπνημα στις 6 για να προλάβουμε να πάμε στην Arashiyama (bamboo forest) πριν φτάσουν τα Ορκ (οι ορδές των Τουριστών), πήραμε τραινάκι (φίσκα) και κατεβήκαμε στον σταθμό Saga-Arashiyama, αν και φτάσαμε στις 7.30 περίπου είχε ήδη αρκετό κόσμο, μπορούσες όμως να περπατήσεις σχετικά άνετα και να βγάλεις και φωτογραφίες χωρίς πολύ κόσμο.
Περπατήσαμε 1-2 ώρες στο δάσος με τα μπαμπού αλλά επειδή ο κόσμος αυξανόταν συνεχώς είπαμε να φύγουμε και με 2 διαφορετικά μέσα μεταφοράς φτάσαμε στον σταθμό higashiyama, επισκεφθήκαμε τον ναό Chionin (υπέροχος), το Yasaka shrine, την Yasaka pagoda (από τα πιο φωνογραφημένα αξιοθέατα της χώρας), και απολαμβάναμε τους γύρω δρόμους (3 πολύ ωραίοι δρόμοι της περιοχής είναι οι Ishibe koji alley, ninen zaka, sannen zaka), είχε όμως πάρα πολύ κόσμο.
Καθίσαμε και πήραμε καλαμάκια μοσχάρι στο Arashiyama Sousuke, και συνεχίσαμε για τον ναό Kiomizu dera (ωραίος και έχει θέα προς την πόλη).
Αφού του αφιερώσαμε αρκετό χρόνο είπαμε να πάρουμε τον δρόμο προς την Gion, πήγαμε στο Shirakawa Canal
δοκιμάσαμε να μπούμε στο premium Matcha & Bar Kashoan, αλλά δεν επιτρεπόταν η είσοδος σε ανήλικους, ο χώρος όμως ήταν ωραίος.
Ψάξαμε να καθίσουμε για ένα ρόφημα σε ένα άλλο μαγαζί και βρήκαμε το café renverse το οποίο τελικά ήταν μια χαρά, το έχει μια Γιαπωνέζα με τον Αλγερινό-Ελβετό σύζυγο της και δουλεύει μια φίλη τους Ισπανό-Γιαπωνέζα (κούκλα), οπότε επειδή δεν είχε πολύ κόσμο απολαύσαμε την συζήτηση μαζί τους. Συνεχίσαμε για Pontocho, δεν είχαμε κάνει κράτηση για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο και σε κάποια που είχαμε σημειώσει για φαγητό ήταν γεμάτα ή είχαν μεγάλη αναμονή, οπότε πήγαμε για ράμεν στο kirameki Mirai (αξιοπρεπές) και επιστρέψαμε με λεωφορείο στο ξενοδοχείο.
Την επόμενη ημέρα θα ξεκινάγαμε στις 8 για Νάρα, είχα σηκωθεί όμως νωρίς και πήγα με τα πόδια στον ναό Toji
Δεν χρειάζεται visa, αλλά για να κερδίσεις χρόνο μπορείς να έχεις καταχωρήσει τα στοιχεία στο VISIT JAPANWEB Visit Japan Web | Digital Agency Services για να μην καθυστερήσεις στην άφιξη σου.
Χρησιμοποιούν τις ίδιες πρίζες με την Αμερική, έχουν 100V. Χρειαζόμαστε adaptor EU to US, αλλά όχι voltage converter. Αν θέλετε να αγοράσετε ηλεκτρονικά είδη πρέπει να δείτε αν μπορούν να δουλέψουν σε 230V.
Η Go είναι η καλύτερη εφαρμογή για ταξί (τα οποία είναι ακριβά), υπάρχει και uber αλλά με λιγότερα διαθέσιμα ταξί.
Στους αυτόματους πωλητές (οι οποίοι είναι παντού) τα ροφήματα τα ζεστά έχουν κόκκινο χρώμα ενώ τα κρύα γαλάζιο.
Στα εστιατόρια περιμένεις τον σερβιτόρο για να κάτσεις (δεν κάθεσαι από μόνος σου). Αν σου φέρουν βρεγμένη πετσέτα είναι για να καθαρίσεις τα χέρια σου πριν το φαγητό. Στα εστιατόρια πληρώνεις μόνο στο ταμείο και όχι στο τραπέζι. Συχνά στο ίδιο μαγαζί είναι πιο οικονομικό το γεύμα από το δείπνο. 2 ιστοσελίδες που χρησιμοποιείς για να κάνεις κράτηση εστιατορίου είναι η tabelog και η tablecheck.
Το google maps είναι εξαιρετικό και σου δίνει πολλές πληροφορίες για τις μετακινήσεις σου (δρομολόγια, πλατφόρμες, εξόδους, πολυκοσμία-καθυστερήσεις).
Μας φάνηκε πολύ χρήσιμο που είχαμε μαζί μας ένα φορητό ρούτερ και μια e-sim, γιατί χρειαζόμασταν συχνά το internet. Κάναμε μια έρευνα αγοράς βρήκαμε εκπτωτικό κωδικό και τελικά νοικιάσαμε από την japan wireless (περιλαμβάνει φορητό ρούτερ, φορτιστή, power bank, και τον φάκελο για να το επιστρέψεις στο αεροδρόμιο την τελευταία ημέρα, προσοχή αυτό πρέπει να γίνει πριν τον έλεγχο) το συνολικό κόστος ήταν 50€ περίπου για 10 ημέρες (η e-sim ήταν για 7ημέρες). 2 ακόμα μεγάλες εταιρίες είναι η Ninja και η Sakura.
Κάποιες πληροφορίες θα μας τις παρουσιάσει χαριτωμένα η hello Kitty.

Στο πρόσφατο παρελθόν ήταν συμφέρουσα η απόκτηση της Japan Rail Pass, η οποία σου έδινε δωρεάν πολλές μετακινήσεις για συγκεκριμένο διάστημα. Πλέον λόγω της σημαντικής αύξησης της τιμής της, πρέπει να κάνετε υπολογισμό του κόστους των διαδρομών που θέλετε να κάνετε για να δείτε αν σας συμφέρει. Εμείς είδαμε ότι δεν μας συνέφερε. Σε αυτή την περίπτωση είναι χρήσιμο να αγοράσεις μια IC card (κάθε περιοχή έχει την δική της, Suica και Pasmo στο Τόκυο, Icoca στην Οσάκα). H αξία της κάρτας είναι 500γεν, χρησιμοποιείται σε όλη την χώρα, αλλά αν θες να την επιστρέψεις μπορείς μόνο στην περιοχή που εκδόθηκε. Με αυτήν πληρώνεις όλες τις μετακινήσεις σου (εκτός από τα Shinkansen και κάποια limited express trains), ενώ μπορείς να πληρώσεις σε convenience stores, ταξί και σε διάφορα μαγαζιά. Φορτίζει με μετρητά με ελάχιστο τα 1000 γεν (σε σταθμούς και σε convenience stores), μπορείς όμως να φορτίσεις με λιγότερα από 1000 στους υπαλλήλους που υπάρχουν στους σταθμούς πριν τα ακυρωτικά μηχανήματα.
Για τα limited express trains, μπορείς να πληρώσεις ένα μέρος του εισιτηρίου με ic card (basic fare) και να αγοράσεις εισιτήριο για το limited express surcharge. Εμείς μια φορά που χρειαστήκαμε limited express train βγάλαμε ένα ενιαίο εισιτήριο και δεν χρησιμοποιήσαμε την ic card.
Τα εισιτήρια για το Shinkansen τα βγάλαμε μέσω της ιστοσελίδας smart ex (με έναν λογαριασμό βγάλαμε 6 εισιτήρια, υπάρχει και εφαρμογή αλλά δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα). Τα βγάλαμε 10 ημέρες πριν το ταξίδι καθώς θέλαμε α) να βγάλουμε τις θέσεις A-B (από Κιότο για Τόκιο για να έχουμε θέα το Φούτζι, στο δρομολόγιο από Τόκιο για Κιότο πρέπει να κλείσεις τις θέσεις C-D-E) και β) θέλαμε να κλείσουμε θέσεις με oversized baggage compartment καθώς οι 2 από τους 6 είχαμε αποσκευή με συνολικές διαστάσεις μεγαλύτερες από 160cm. Τέτοιες θέσεις είναι μόνο η πρώτη και η τελευταία σειρά σε κάθε βαγόνι. Τα σινκανσεν έχουν κάποια βαγόνια (2-3) non reserved seats και τα περισσότερα είναι με αριθμημένες θέσεις. Σε περίπτωση που έχεις εισιτήριο με αριθμημένη θέση και χάσεις το δρομολόγιο σου μπορείς να πάρεις το επόμενο αντίστοιχο τραίνο και να μπεις στα non reserved βαγόνια (μπορείς εναλλακτικά τα ακυρώσεις στα γραφεία της JR με μικρή προμήθεια). Για να κερδίσουμε χρόνο και να μην χρειάζεται να πάμε στα εκδοτήρια ή στα μηχανήματα για να παραλάβουμε τα εισιτήρια μας, συνδέσαμε κάθε κάρτα icoca που είχαμε με ένα εισιτήριο (εύκολη διαδικασία που κάναμε στην ιστοσελίδα smart ex), οπότε όταν πήγαμε στα ακυρωτικά μηχανήματα του σίνκανσεν χτυπήσαμε την icoca και μας έβγαλε το εισιτήριο μας, στην έξοδο από τον σταθμό όταν φτάσαμε Τόκιο χτυπήσαμε πάλι την icoca και βγήκαμε.
Μας άρεσαν πολύ τα παγωμένα smoothies (ειδικά το AKAI) στα seven eleven, αγοράζεις αυτό που θες και μετά σε ένα μηχάνημα πριν την έξοδο το κάνεις ρόφημα.

Στα μεγάλα φαρμακεία (Matsumoto Kiyoshi, Welicia, Tsuruha) πολλά σνακ ήταν πιο οικονομικά από τα donki και τα convenience stores. Από φαρμακείο αγοράσαμε νυχοκόπτες της Green bell, έχουν περίπου 10€ και είναι εξαιρετικοί.

Σνακ που δοκιμάσαμε και μας άρεσαν είναι οι kit kat cheese cake, Hi chew καραμέλες

Umaibo candy (αλμυρό σνακ σαν μεγάλο γαριδάκι),kororo gummies και πατατάκια jacarico της Calbee.

Για όσους τους ταλαιπωρεί η ζέστη έχουν υγρομάντηλα που σε ανακουφίζουν όχι μόνο προσωρινά καθώς η αίσθηση δροσιάς έχει διάρκεια (Biore, Gatsby κα).
Μας άρεσαν πολύ τα τοστ με φρούτα


Δοκιμάσαμε και κάποια παγωτά


Μας έκαναν εντύπωση τα φρεάτια









Αεροδρόμιο Osaka
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Osaka, μας πήρε μισή ώρα ο έλεγχος των διαβατηρίων, παραλάβαμε αποσκευές και κάναμε ανάληψη yen από atm της Seven eleven (χρειάζεσαι μετρητά καθώς δεν γίνονται παντού δεκτές οι κάρτες και για να φορτίζεις την ic card). Βγάλαμε ic card, βγάλαμε και εισιτήρια για το τραίνο Haruka που πάει απευθείας στο Κιότο (η διαδρομή είναι 75 λεπτά, είναι limited express train).



Kyoto
Φτάσαμε Κιότο και πήγαμε με τα πόδια στο ξενοδοχείο μας, Elite inn Kyoto station (5 λεπτά από τον σταθμό, πολύ καλό και σε λογική τιμή), θέλαμε απλά να αφήσουμε τις βαλίτσες και να βγούμε μια βόλτα στην πόλη. Το ένα το δωμάτιο όμως δεν είχε καθαριστεί, οπότε ενημερώσαμε τον σεκιουριτά που βρήκαμε στο lobby (μέσω εφαρμογής καθώς δεν ήξερε Αγγλικά), ενημέρωσε αυτός κατάλληλα και σε 5 λεπτά είχε έρθει μια μικρή Γιαπωνέζα η οποία μίλαγε καλά Αγγλικά, όπου την ενημερώσαμε τι είχε συμβεί, ανεβήκαμε και στο δωμάτιο για να το διαπιστώσει από πρώτο χέρι και να βγάλει φωτογραφίες. Μίλησε με τον ιδιοκτήτη και μας έκανε 2 προτάσεις. Η 1η να μας επιστραφούν τα λεφτά και να βρούμε άλλο κατάλυμα και η 2η να περιμένουμε μερικές ώρες για να καθαριστεί και να μας επιστρέψουν το κόστος της 1ης βραδιάς. Φυσικά επιλέξαμε το 2ο. Ξεκινήσαμε βόλτα στην πόλη και σταματήσαμε για φαγητό σε ένα χαριτωμένο εστιατόριο Aiyo Kyoto station west store (πήραμε και δοκιμάσαμε πολλά μικρά πιάτα, θαλασσινά, κρέατα, λαχανικά κα, ωραία κοκτέιλ και πολύ φιλική εξυπηρέτηση, από τα καλύτερα γεύματα που είχαμε στο ταξίδι, δώσαμε περίπου 12€/ άτομο).


Συνεχίσαμε την περιπλάνηση μας αλλά επειδή πέρασε η ώρα κάποιοι πήραν το δρόμο της επιστροφής και κάποιες πήγαν για τα πρώτα ψώνια στο Donki.
Την επόμενη ημέρα είχαμε ξύπνημα στις 6 για να προλάβουμε να πάμε στην Arashiyama (bamboo forest) πριν φτάσουν τα Ορκ (οι ορδές των Τουριστών), πήραμε τραινάκι (φίσκα) και κατεβήκαμε στον σταθμό Saga-Arashiyama, αν και φτάσαμε στις 7.30 περίπου είχε ήδη αρκετό κόσμο, μπορούσες όμως να περπατήσεις σχετικά άνετα και να βγάλεις και φωτογραφίες χωρίς πολύ κόσμο.















Περπατήσαμε 1-2 ώρες στο δάσος με τα μπαμπού αλλά επειδή ο κόσμος αυξανόταν συνεχώς είπαμε να φύγουμε και με 2 διαφορετικά μέσα μεταφοράς φτάσαμε στον σταθμό higashiyama, επισκεφθήκαμε τον ναό Chionin (υπέροχος), το Yasaka shrine, την Yasaka pagoda (από τα πιο φωνογραφημένα αξιοθέατα της χώρας), και απολαμβάναμε τους γύρω δρόμους (3 πολύ ωραίοι δρόμοι της περιοχής είναι οι Ishibe koji alley, ninen zaka, sannen zaka), είχε όμως πάρα πολύ κόσμο.

















Καθίσαμε και πήραμε καλαμάκια μοσχάρι στο Arashiyama Sousuke, και συνεχίσαμε για τον ναό Kiomizu dera (ωραίος και έχει θέα προς την πόλη).












Αφού του αφιερώσαμε αρκετό χρόνο είπαμε να πάρουμε τον δρόμο προς την Gion, πήγαμε στο Shirakawa Canal







δοκιμάσαμε να μπούμε στο premium Matcha & Bar Kashoan, αλλά δεν επιτρεπόταν η είσοδος σε ανήλικους, ο χώρος όμως ήταν ωραίος.


Ψάξαμε να καθίσουμε για ένα ρόφημα σε ένα άλλο μαγαζί και βρήκαμε το café renverse το οποίο τελικά ήταν μια χαρά, το έχει μια Γιαπωνέζα με τον Αλγερινό-Ελβετό σύζυγο της και δουλεύει μια φίλη τους Ισπανό-Γιαπωνέζα (κούκλα), οπότε επειδή δεν είχε πολύ κόσμο απολαύσαμε την συζήτηση μαζί τους. Συνεχίσαμε για Pontocho, δεν είχαμε κάνει κράτηση για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο και σε κάποια που είχαμε σημειώσει για φαγητό ήταν γεμάτα ή είχαν μεγάλη αναμονή, οπότε πήγαμε για ράμεν στο kirameki Mirai (αξιοπρεπές) και επιστρέψαμε με λεωφορείο στο ξενοδοχείο.
Την επόμενη ημέρα θα ξεκινάγαμε στις 8 για Νάρα, είχα σηκωθεί όμως νωρίς και πήγα με τα πόδια στον ναό Toji





Last edited: