• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

ΗΠΑ Alaska through my eyes…

Maria L.

Member
Μηνύματα
50
Likes
658
Ταξίδι-Όνειρο
Χαβάη

Talkeetna - Denali

Η πέμπτη μέρα μας ξημέρωσε και η χαρά μου που θα πηγαίναμε στο Denali ήταν απερίγραπτη!

Η απόσταση ήταν περίπου 5 ώρες βόρεια με τη στάση που θα κάναμε στη μέση της διαδρομής, στην Talkeetna τόσο για να δούμε την πόλη αλλά κυρίως για το air tour που κλείσαμε για να δούμε το Denali από ψηλά!! 😊


Image 11-26-24 at 7.33 PM.jpg




Ο καιρός ήταν πολύ βροχερός και δεν έδειχνε να καλυτερεύει καθόλου μέσα στην ημέρα και η αλήθεια είναι πως όσο πιο βόρεια θα πηγαίναμε τόσο χειρότερος θα γινόταν. Είχαμε αρχίσει να ανησυχούμε πως δεν θα κάναμε το tour γιατί με τόσα μαύρα σύννεφα δε νομίζω να μπορούσαμε να δούμε τίποτα από ψηλά…
Ούτως η άλλως όμως θα ανηφορίζαμε για το Denali έτσι δεν πήραμε τηλέφωνο να ρωτήσουμε και είπαμε να το δούμε επί τόπου σε λίγες ώρες που θα είμασταν Talkeetna.
Ο καιρός είναι απρόβλεπτος δε λένε στην Αλάσκα? Μπορεί τελικά να μας έκανε τη χάρη…

Κάναμε check out και ξεκινήσαμε.

Η διαδρομή ήταν αδιάφορη μιας και το μόνο που επέτρεπε ο καιρός να δούμε με τόσα σύννεφα ήταν λίγα μέτρα δίπλα από το δρόμο…
Ευτυχώς μπορούσαμε να δούμε τις πινακίδες κατά μήκος και πάρα πολλές από αυτές ήταν για moose που μπορεί να συναντήσεις.


IMG_0604.jpeg




Λίγο πριν φτάσουμε στην Talkeetna, σταματήσαμε στο γνωστό για την περιοχή Flying Squirrel Bakery Cafe.



IMG_5101.jpeg



Είναι ένα πολύ συμπαθητικό μικρό καφέ με νόστιμες επιλογές για όλους. Χρειάζεται λίγη υπομονή γιατί συνήθως έχει κόσμο άρα αρκετή αναμονή και γιατί γενικά δεν υπάρχει βιασύνη 😊



IMG_5091.jpeg




IMG_5093.jpeg



Το μενού είναι προσεγμένο και με φρέσκα υλικά, και thumbs up που δεν πουλάνε πλαστικά μπουκάλια με νερό!

Νοστιμότατο πρωινό!




IMG_5097.jpeg




IMG_5098.jpeg



Το τιμήσαμε δέοντος, είχαμε κρατήσει την όρεξη για εδώ μιας και νωρίτερα στο ξενοδοχείο δεν φάγαμε.

Μόλις τελειώσαμε με το φαγητό μας ξεκινήσαμε για την εταιρεία Talkeetna Air taxi για να δούμε τι θα γινόταν με το tour…

Δυστυχώς δεν θα ήταν η μέρα μας σήμερα για να κάνουμε την πτήση…
Ο καιρός ήταν πολύ άσχημος και μας είπαν πως για λόγους ασφαλείας δεν πετούσε κανένα αεροπλάνο στην περιοχή.
Ο εξαιρετικά ευγενικός υπάλληλος μας εξήγησε πως είχαμε την επιλογή για full refund ή να επιλέξουμε κάποια άλλη μέρα για το tour.

Η μοναδική ημέρα που είχαμε κενό στο πρόγραμμα μας ήταν σε 4 μέρες και σε αντίθεση με σήμερα ο καιρός προβλεπόταν πολύ καλός για εκείνη την ημέρα.
Κάναμε λοιπόν την αλλαγή και ευχηθήκαμε η πρόβλεψη των καιρικών συνθηκών να παραμείνει ως έχει…

Απογοητεύτηκα πολύ δεν το κρύβω…
Αφενός το περίμενα πως και πως αφετέρου αν ο καιρός χαλούσε τη μέρα που κάναμε τη νέα κράτηση δεν θα υπήρχε άλλο περιθώριο να κάνουμε την πτήση.
Αλλά είπαμε, αυτή είναι η Αλάσκα και πρέπει να προσαρμοζόμαστε.
Με τον καιρό δεν μπορείς να κάνεις κάτι…


Πριν φύγουμε από την ευρύτερη περιοχή της Talkeetna, ανασυγκροτηθήκαμε με μια στάση για μπίρα στην Denali Brewing Company


IMG_0610.jpeg




IMG_0611.jpeg



χρειαζόμασταν ένα μικρό boost αλκοολ 😊για να συνεχίσουμε το ταξίδι για το Denali.

Όσο ανεβαίναμε πιο βόρεια η βροχή δυνάμωνε και τα σύννεφα εξακολουθούσαν να μας κρύβουν το τοπίο.

Θα συναντούσαμε την Hurricane Gultch Bridge στη διαδρομή που συνιστάται να κάνεις στάση για να θαυμάσεις το τοπίο και να βγάλεις φωτογραφίες.
Πρόκειται για μια από τις ψηλότερες γέφυρες της Αλάσκα, όπου το ύψος της το ξεπερνάει μόνο η ομώνυμη γέφυρα τρένων, και σε ωραίες μέρες βλέπεις και το Denali. Εμείς προφανώς δεν πετύχαμε μια από αυτές τις μέρες αλλά παρόλα αυτά σταματήσαμε στο πάρκινγκ της να πάρουμε μια εικόνα.


IMG_5106.jpeg



Έχει σήμανση όπου απαγορεύεται το περπάτημα στη γέφυρα και να σταματήσεις για φωτογραφίες πάνω σε αυτή!

Όσο ανηφορίζαμε οι πινακίδες για τα moose γινόταν όλο και περισσότερες.

Ορίστε και μια λίγο διαφορετική…


IMG_5114.jpeg



Και καθώς πλησιάζαμε στο πάρκο να και μια moose οικογένεια στην απέναντι πλευρά του δρόμου (έτσι εξηγούνται οι συχνές πινακίδες)





IMG_5118.jpeg




Moose

Δεν είχε κίνηση, έτσι κάναμε αναστροφή προσεκτικά και όσο πιο ήσυχα γινόταν για να τα δούμε από πιο κοντά δίχως να τα τρομάξουμε/ενοχλήσουμε.




IMG_0624.jpeg



Μετά από λίγα λεπτά τα μικρά εντόπισαν κάτι που τους τράβηξε την προσοχή και χάθηκαν στο δάσος με τη μαμά τους τα ακολουθεί κατά πόδας



IMG_5124.jpeg



Hooray!!! :clap:
Φτάσαμε στο πάρκο!!!


IMG_5130.jpeg



Ήταν 5 το απόγευμα, πολύ νωρίτερα από το αρχικό πλάνο μιας και δεν κάναμε την πτήση, έτσι είχαμε χρόνο να δούμε κάποια σημεία του πάρκου.

Αρχικά πήγαμε στο visitor center να το προλάβουμε πριν κλείσει για να πάρουμε πληροφορίες για το τι θα μπορούσαμε να δούμε στο πάρκο για την επόμενη ώρα περίπου.


IMG_5131.jpeg



Εκτός από ότι μας είπαν οι rangers μαζέψαμε και άλλες πληροφορίες από οτιδήποτε είχαν σε επιγραφές και φυλλάδια αλλά κυρίως από το βίντεο που παρακολουθήσαμε.

Το Denali είναι ένα από τα μεγαλύτερα (8 εκατομμύρια στρέμματα!!) προστατευόμενα πάρκα του κόσμου.
Πόσο τυχεροί είμαστε που μπορούμε όλοι να δούμε από κοντά την άγρια φύση και τα ζώα, που χωρίς αυτά τα πάρκα δεν θα ήταν εφικτό να γίνει με ασφάλεια.


IMG_5135.jpeg



Η έκταση του είναι ασύλληπτη και όπως αναφέρεται τα σύνορα του είναι μόνο για τους χάρτες… η φύση δεν έχει σύνορα!




IMG_5137.jpeg



μια αναπαράσταση των ζώων του δάσους



IMG_0651.jpeg



Κατόπιν περάσαμε από το bus depot για να πάρουμε τα εισητήρια που είχαμε κλείσει για το αυριανό bus tour στο πάρκο.




IMG_5139.jpeg



Να αναφέρω πως το πάρκο έχει μόνο έναν δρόμο που καλύπτει 92 μίλια και σε αυτόν επιτρέπονται προσωπικά αυτοκίνητα στα πρώτα 15 μίλια, από εκεί και μετά μόνο τα λεωφορεία κινούνται στο δρόμο. Άρα το σύνηθες είναι να κάνεις το tour με λεωφορείο.

Εξαιτίας κατολίσθησης τμήματος του δρόμου στο 43ο μίλι έχει απαγορευτεί η διέλευση όλων των αυτοκινήτων από το 43ο ως το 92ο μίλι. Τα έργα που γίνονται για αποκατάσταση προβλέπεται να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2026 όπου και θα δωθεί ξανά σε κυκλοφορία.

Στην ουσία είναι κάπου στη μέση του δρόμου η απαγόρευση, γεγονός που μειώνει το χρόνο του tour στις 4 1/2 ώρες. Το δεύτερο μισό λοιπόν της διαδρομής δεν μπορέσαμε να το δούμε και λέγεται πως είναι και το ωραιότερο κομμάτι του πάρκου! Εύχομαι αν κάποιος από εσάς πάει όταν θα έχει ανοίξει ο δρόμος να το απολαύσει!
Όσο για εμάς το κρατάμε σαν εκκρεμότητα για την επόμενη φορά 😊

Υπάρχουν δυο επιλογές να κλείσεις tour:

1. με τα λεωφορεία που παρέχουν αφήγηση κατά τη διαδρομή αλλά πρέπει να παραμείνεις καθ’ όλη τη διάρκεια με το γκρουπ μέχρι το τέλος

2. με τα πράσινα λεωφορεία που δεν παρέχουν αφήγηση και μπορείς να τα αξιοποιήσεις σαν hop on hop off αν θέλεις να κάνεις μόνος κάποια διαδρομή στο δάσος και να πάρεις άλλο λεωφορείο για την επιστροφή σου.

Εμείς διαλέξαμε τα πράσινα λεωφορεία, με κόστος $33/άτομο, για μεγαλύτερη ελευθερία αλλά και γιατί από τα reviews που διαβάσαμε οι οδηγοί έκαναν κανονική ξενάγηση.
Επιπρόσθετα υπάρχει χρέωση για την είσοδο στο πάρκο $15/άτομο (εμείς δεν το πληρώσαμε γιατί έχουμε το αnnual pass που κοστίζει $80/έτος και έχουμε unlimited εισόδους σε όλα τα National Parks.)

Άρα για να κάνω και σύνδεση με τα παραπάνω, έπρεπε να πάμε να μας εκδώσουν σε φυσική μορφή το εισιτήριο της κράτησης για να είμαστε έτοιμοι για αύριο.
Με τα εισιτήρια μας έτοιμα λοιπόν βγήκαμε να κάνουμε μια βόλτα στο πάρκο.


Οι αναλυτικές οδηγίες ασφαλείας βρίσκονται σε πάρα πολλά σημεία


IMG_0644.jpeg



Κάπου εκεί ήταν και το ξενοδοχείο που θα μέναμε για σήμερα



IMG_0626.jpeg



Αφού συνεχίσαμε για λίγο ακόμη τη βόλτα μας σιγά σιγά πήραμε το δρόμο για το ξενοδοχείο


Denali

Θα μέναμε στο Denali Park Hotel, όπου το lobby του είναι παλιό βαγόνι τρένου και το βρήκα πολύ χαριτωμένο



IMG_5141.jpeg




IMG_5164.jpeg



Κάναμε check in και φύγαμε κατευθείαν για φαγητό. Θα πηγαίναμε και πάλι στην 49th Brewing Company που έχει και εδώ μαγαζί μιας και είμασταν πολύ ευχαριστημένοι από την εμπειρία του Anchorage.



IMG_5143.jpeg



Ένας ακόμη λόγος που διαλέξαμε αυτό το μέρος είναι γιατί έχει και τη ρέπλικα του λεωφορείου “Magic Bus” από την ταινία Into the Wild.
Πρόκειται για μεταφορά από το ομώνυμο βιβλίο του Jon Krakauer, που είναι η αληθινή ιστορία του Chris McCandless, ο οποίος επέλεξε να ζήσει στην άγρια φύση της Αλάσκα και κατάφερε να μείνει ζωντανός για 112 μέρες.
Στο λεωφορείο μπορείς να ανέβεις να δεις τα memorabilia που έχει και να πάρεις μια εικόνα πως επιβίωσε αυτό το διάστημα στην Αλάσκα.
Το πραγματικό λεωφορείο βρισκόταν 20 μίλια από εκεί σε ένα πολύ δύσβατο σημείο, το έχουν πλέον μεταφέρει στο μουσείο του Πανεπιστημίου του Fairbanks.


IMG_5145.jpeg



Συγκινητική ιστορία και εμπειρία και μπαίνοντας στο λεωφορείο ένιωσα πραγματικά όπως όταν διάβαζα το βιβλίο…

Αλλαγή διάθεσης μέσα σε λίγα λεπτά όπου και κατευθυνθήκαμε μέσα στο μαγαζί για να πάρουμε μια μπίρα και να περιμένουμε να έρθει η σειρά μας για φαγητό… (η γνωστή αναμονή)
Δεν περιμέναμε και πάρα πολύ είναι η αλήθεια περίπου 40’, ;) άξιζε όμως η αναμονή μιας και μας έβαλαν σε ένα πολύ όμορφο σημείο μπροστά από ένα κεντρικό στρογγυλό τζάκι.

Επιλέξαμε το φαγητό μας και τις μπίρες και απολαύσαμε τη βραδιά μας…


IMG_5148.jpeg




IMG_5149.jpeg




IMG_0654.jpeg




IMG_5150.jpeg



Πολύ νόστιμα τα πιάτα και εξαιρετικά φιλικό προσωπικό, το οποίο το αποτελούσαν νέα παιδιά πάνω κάτω 20 χρόνων.
Έτσι ακριβώς ήταν και το προσωπικό της ίδιας μπυραρίας στο Anchorage και από τα ονόματα τους στο καρτελάκι αλλά και από την προφορά καταλάβαινες πως δεν ήταν αμερικάνοι.
Σε κουβέντα που πιάσαμε με μερικούς, όντως ήταν κατά βάσει από τα Βαλκάνια, με έναν μάλιστα Ελληνα-Βουλγαρο που μιλήσαμε μαζί του στα ελληνικά, μας ανέφεραν πως έχουν έρθει μέσω ενός προγράμματος που υπάρχει για φοιτητές όπου παίρνεις τη J1 - visa η οποία σου επιτρέπει να σπουδασεις και να εργαστείς στην Αμερική.
Μας είπαν πως συνεργάζονται με γραφείο που αναλαμβάνει όλα τα γραφειοκρατικά άρα δεν είναι δύσκολη η όλη διαδικασία.

Τι ωραία να μπορείς να βλέπεις καινούργια μακρινά μέρη σε τόσο νεαρές ηλικίες και παράλληλα να κερδίζεις χρήματα.
Κάποιοι το έκαναν για την εμπειρία κάποιοι μαζεύαν χρήματα για μεταπτυχιακό, κ.α.
Με βάσει τις δικές μου προτιμήσεις η Αλάσκα σαν επιλογή ήταν παράδεισος, τα νέα παιδιά μας είπαν πως θα ήθελαν λίγο περισσότερη ζωή στο μέρος και όχι μόνο φύση… 😊
Απόλυτα κατανόητο!!

Και εγώ σκέφτηκα πως μακάρι να ήξερα όταν ήμουν φοιτήτρια αυτό το πρόγραμμα!!

Με αυτά και με αυτά πέρασε πολύ όμορφα η ώρα μας εκεί και όταν σηκωθήκαμε να φύγουμε συνειδητοποιήσαμε πως είχαμε φάει πάρα πολύ και πριν πάμε στο ξενοδοχείο χρειαζόμασταν να περπατήσουμε λίγο για να χωνέψουμε😊

Κάναμε λοιπόν μια βραδινή βόλτα κατά μήκος του ποταμού Nenana κλείνοντας την ημέρα μας!


IMG_5153.jpeg





Ξημέρωσε η έκτη μας μέρα και όπως κάθε μέρα στην Alaska ήμουν super excited!! 😊
Το bus tour το είχαμε κλείσει για τις 10am γιατί με βάσει το αρχικό πλάνο συμπεριλαμβανομένης της πτήσης θα φτάναμε αργά στο Denali και θέλαμε να έχουμε λίγο παραπάνω χρόνο για ξεκούραση. Με την ακύρωση της πτήσης όμως κερδίσαμε χρόνο στη χθεσινή ημέρα, σκεφτήκαμε λοιπόν μιας και είχαμε ήδη ξυπνήσει από τις 6 να πάμε στο πάρκο και να δούμε αν υπήρχαν κενές θέσει σε προηγούμενα tours.

Κάναμε check out, πήραμε ένα καφεδάκι από ένα καφέ που ήταν εκείνη την ώρα ανοιχτό και πήγαμε κατευθείαν στο bus depot, όπου για καλή μας τύχη το λεωφορείο των 8 είχε κενές θέσεις!!
Αυτές οι δύο ώρες που κερδίσαμε φάνηκαν πολύ χρήσιμες στην πορεία της ημέρας 😊

Και να ‘μαστέ λοιπόν έτοιμοι να επιβιβαστούμε στο πράσινο μας λεωφορείο


IMG_5165.jpeg



Η οδηγός μας ενημέρωσε από την αρχή πως είναι από αυτούς που μιλάνε πολύ :) και εξηγούν πολλά και πραγματικά αποδείχθηκε εξαιρετική ξεναγός!

Μας εξήγησε πως θα σταματάμε όποτε συναντάμε ζώο και θα το παρατηρούμε μέσα από το λεωφορείο. Αν κατεβάσουμε παράθυρο θα κρατάμε τα χέρια μας μέσα και σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε δυνατά, ιδανικά καθόλου για να μην τα τρομάζουμε.

Λίγα λεπτά από το ξεκίνημα συναντήσαμε το πρώτο μας ζώο, ένα moose


Moose Denali


Και ήρθε η ώρα για το moose talk…

Moose μπορείς να δεις κυριολεκτικά παντού, στο δάσος, στο δρόμο, στις πόλεις ακόμη και στην αυλή σου στην Αλάσκα.
Τα ατυχήματα από σύγκρουση αυτοκινήτου με moose είναι πολύ συνήθη στην πολιτεία και γι’αυτό άλλωστε υπάρχουν τόσες σημάνσεις στο δρόμο.

Αν συναντήσεις moose προσπάθησε να του δώσεις το χώρο του και να απομακρυνθείς με ήρεμες κινήσεις και χαμηλή ένταση στη φωνή σου.
Αν αρχίσει να σε κυνηγάει τρέξε αλλά όσο γίνεται μην τρέχεις σε ευθεία γραμμή αλλά σε ζικ ζακ γιατί όπως μας είπε η οδηγός ακολουθούν τις πατημασιές σου και αν δεν είναι σε ευθεία τους μπερδεύει και σταματάνε να ασχολούνται μαζί σου.
Αν έχεις σκύλο μαζί σου κράτα τον δεμένο και όσο πιο μακρυά από το moose γίνεται, δεν συμπαθούν καθόλου τα σκυλιά.
Είναι πολύ απρόβλεπτα και αυτό τα καθιστά ορισμένες φορές πιο επικίνδυνα και από τις αρκούδες γιατί δεν υπάρχει καμία λογική στο πως θα αντιδράσουν κάθε φορά.

Αφήσαμε λοιπόν το moose, ή μάλλον καλύτερα μας άφησε αυτό και πήγε πιο μέσα στο δάσος, και συνεχίσαμε τη διαδρομή μας.


IMG_0659.jpeg




Επόμενη συνάντηση ήταν η οικογένεια των ptarmigan που ήταν στην άκρη του δρόμου



IMG_5172.jpeg



Στη συνέχεια πετύχαμε ένα κοπάδι από caribou, μέλος της οικογενείας των ελαφιών


Caribou

Τα caribou έχουν κέρατα είτε είναι αρσενικά είτε θηλυκά, αντίθετα με ότι ισχύει γενικά στο ζωικό βασίλειο (δηλαδή να έχουν μόνο τα αρσενικά) Τα κέρατά τους μεγαλώνουν με μεγάλη ταχύτητα και έτσι παρόλο που τα ρίχνουν στο τέλος του φθινοπώρου, την άνοιξη αρχίζουν πάλι να μεγαλώνουν και φτάνουν σε μέγεθος κάθε φορά σχεδόν όπως φαίνεται στη φωτογραφία!


IMG_5181.jpeg



Αφήσαμε και τα caribou στην ησυχία τους και συνεχίσαμε με τη συννεφιά να είναι παρέα μας συνεχώς και να μας αλλάζει το φόντο των φωτογραφιών…



IMG_5189.jpeg




IMG_0663.jpeg



Στάση στη rest area και μας τόνισε να κλείνουμε τις πόρτες από τις τουαλέτες γιατί αλλιώς τα porcupine, τα μεγάλα ποντίκια τους, θα μας κάνουν παρέα…



IMG_0671.jpeg



Μετά από 2 και μισή ώρες περίπου φτάσαμε στο East Fork, στο 43 μίλι, που είναι και το τέλος της διαδρομής εκεί που έχει κλείσει ο δρόμος



IMG_5194.jpeg



Εδώ είναι το σημείο που σταματάνε τα λεωφορεία για να κάνουν αναστροφή για την επιστροφή με μια μικρή στάση, που μας έδωσε κάποιο χρόνο να περπατήσουμε στην περιοχή




IMG_0675.jpeg



Έχει και ένα μικρό σπιτάκι του National Park με προσωπικό έναν ranger αν θέλεις πληροφορίες. Υπάρχει επίσης ενημερωτικό υλικό κυρίως για την κατολίσθηση. Το πρόβλημα της κατολίσθησης στο σημείο δεν ήταν κάτι ξαφνικό, γενικά συνέβαινε συνέχεια και το διορθώναν. Αυτή τη φορά όμως ήταν πολύ άσχημη η κατάσταση και έπρεπε να γίνουν πιο μεγάλες παρεμβάσεις για να είναι ασφαλής η διέλευση αυτοκινήτων στο μέλλον.
Όπως αναφέρεται η κλιματική αλλαγή επηρέασε την ταχύτητα με την οποία υποχώρησε το έδαφος…


IMG_5192.jpeg



Μετά την ολιγόλεπτη βόλτα επιστρέψαμε στο λεωφορείο για να συνεχίσουμε ουσιαστικά στον ίδιο δρόμο για πίσω



IMG_5197.jpeg




IMG_5201.jpeg




IMG_5204.jpeg




IMG_5215.jpeg



Και λίγο πριν φτάσουμε σταματήσαμε γιατί είδαμε από αρκετά μακρυά κάτω στο ποτάμι την πρώτη μας αρκούδα.


Blonde bear

ήταν blonde bear, προσωπικά δεν ήξερα πως υπήρχαν τόσο ανοιχτόχρωμες αρκούδες. Η οδηγός μας είπε πως το χρώμα τους διαμορφώνεται ανάλογα με το τι τρώνε.
Η συγκεκριμένη κατά βάσει τρώει ψάρια γι’αυτο και έχει τόσο ανοιχτόχρωμο τρίχωμα.
Την αφήσαμε και αυτή να συνεχίσει την ξεκούραση της και συνεχίσαμε για πίσω.

Στο πάρκο γενικά, όπως πολύ χαρακτηριστικά μας τόνισε η οδηγός, επιτρέπεται και μάλιστα ενθαρρύνεται η ελεύθερη κατασκήνωση και μπορούμε να περιπλανηθούμε στο δάσος φυσικά πάντοτε με γνώμονα τη λογική και την ασφάλεια. Υπάρχουν μέρη που απαγορεύεται να περπατάμε και αυτό γίνεται για να μην επεμβαίνουμε στη ζωή των ζώων κυρίως σε περίοδο αναπαραγωγής, μέρη τα οποία έχουν ευδιάκριτη σήμανση. Αλλά γενικά η λογική είναι να νιώσεις και να αισθανθείς τη μαγεία και την ομορφιά της φύσης.
Μάλιστα στην επιστροφή σε μια στάση πήραμε μια κοπέλα όχι πάνω από 25 χρόνων, που ήταν 2 μέρες μόνη στο δάσος για camping.
Πολλά μπράβο σε όσους έχουν την ικανότητα να το κάνουν αυτό!


Καθώς πλησιάζαμε η οδηγός μας ανέφερε σε τι άλλες δραστηριότητες θα μπορούσαμε να συμμετάσχουμε ή τι επιλογές γενικά είχαμε για τη συνέχεια της ημέρας στο πάρκο.
Και εδώ είναι που μας χρειάστηκαν αυτές οι δύο ώρες που είχαμε κερδίσει το πρωί με την αλλαγή που κάναμε με την ώρα αναχώρησης για το bus tour.
Σε περίπου 1 ώρα από την άφιξη μας θα μπορούσαμε να παρακολουθήσουμε την παρουσίαση με τα sled dogs.

Η αλήθεια είναι πως δεν γνώριζα για την ιστορία και τη σημαντικότητα των sled dogs στη ζωή της Αλάσκα. Στο βίντεο που είχαμε παρακολουθήσει χθες στο visitor center μας δόθηκαν πολλές πληροφορίες αλλά ήξερα πως δεν θα προλαβαίναμε να τα δούμε με την αρχική ώρα που είχαμε το tour.
Πολύ χάρηκα όταν κατάλαβα πως θα μπορέσουμε τελικά να τα συμπεριλάβουμε στο πρόγραμμα μας.
Τελικά το ότι ο καιρός μας χάλασε τα σχέδια για την πτήση την προηγούμενη μέρα βοήθησε να γίνουν κάποιες ευνοϊκές τροποποιήσεις σήμερα!!
Ουδέν κακό αμιγές καλού…

Το λίγο χρόνο που είχαμε μέχρι να πάμε στα σκυλάκια τον περάσαμε με βόλτα γύρω τριγύρω από το visitor center μιας και από εκεί θα πέρναμε το λεωφορείο που θα μας πήγαινε στο κυνοτροφείο τους.


IMG_0691.jpeg



Συναντήσαμε και σκιουράκια που πλέον έχω μια σχέση αγάπης μίσους μαζί τους.
Πραγματικά είναι πολύ χαριτωμένα, δεν διαφωνώ, αλλά όταν τα έχω στο σπίτι να μου τρώνε όλα μου τα τριαντάφυλλα πλέον τα βλέπω αλλιώς…
Παρόλα αυτά ήταν ωραία συνάντηση!


IMG_0688.jpeg



Ήρθε η ώρα να επιβιβαστούμε στα λεωφορεία για να πάμε στα σκυλάκια.

Τα sled dogs είναι Alaskan huskies που στο παρελθόν έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα των native κατοίκων. Τα εκπαιδεύανε από μικρά να μπορούν να τραβούν έλκηθρα ώστε να μπορούν κινούνται στους πάγους και στο χιόνι καθώς παλιά αποτελούσαν το μόνο μέσω μεταφοράς στις ιδιαίτερα απομακρυσμένες περιοχές του αρκτικού.
Πρόκειται για πολύ δυνατά σκυλιά που μπορούν να τραβήξουν πολύ μεγάλο βάρος και το σώμα τους να είναι φτιαγμένο να αντέχει σε πολικές θερμοκρασίες.
Για να καταφέρουν να ανταπεξέλθουν χρειάζονται από μικρά συγκεκριμένη εκπαίδευση.

Στο Denali βρίσκεται το μοναδικό ενεργό κέντρο εκπαίδευσης sled dogs σε National Park.
Τα εκπαιδεύουν όλο το χρόνο οι rangers που είναι στο εν λόγω κέντρο.

Στο πάρκο υπάρχει νομοθεσία που απαγορεύει οποιαδήποτε χρήση μηχανοκίνητου π.χ snowmobile άρα σε μέρη που είναι δύσβατα και επικίνδυνα μόνο τα σκυλιά μπορούν να πάνε και συνάμα να μεταφέρουν άτομα και πράγματα όπως π.χ. επιστημονικό υλικό για μετρήσεις και μελέτες που γίνονται.

Ορισμένοι λόγοι που καθιστούν τα σκυλιά ιδιαίτερα σημαντικά για το μέρος συγκριτικά με άλλο μέσο μεταφοράς:

  1. Ο σκύλος ποτέ δεν θα ξεμείνει από καύσιμα
  2. Ποτέ δεν θα έχει μηχανική βλάβη ή δεν θα μπορεί να πάρει μπρος λόγω κρύου, και αν έχει κάποιο ατύχημα υπάρχουν τα υπόλοιπα σκυλιά να βοηθήσουν
  3. Γνωρίζει και αντιλαμβάνεται τον περιβάλλοντα χώρο πολύ καλά με αποτέλεσμα να μπορεί να αναγνωρίσει κίνδυνο και να τον αποφύγει
  4. Σε ποτάμι που έχει υπερχυλίσει (πολύ σύνηθες στην περιοχή το χειμώνα) μπορεί να το διασχίσει χωρίς κίνδυνο να σβήσει η μηχανή
  5. Και ένας χαριτωμένος λόγος, τις κρύες νύχτες τον παίρνεις αγκαλιά για να ζεσταθείς!

Στο κέντρο εκπαίδευσης λοιπόν έχει το καθένα το σπιτάκι του και επιτρέπεται να κυκλοφορήσουμε και μπορούμε ακόμη και να χαϊδέψουμε όσα δείχνουν να το θέλουν


IMG_0693.jpeg




IMG_0696.jpeg



Sled dogs



IMG_5227.jpeg



IMG_0701.jpeg



Πολύ όμορφα πράγματα μάθαμε και το αποκορύφωμα ήταν η επίδειξη που μας έκαναν


Sled dog demonstration

Και με τα σκυλάκια να ολοκληρώνουν την ημέρα μας στο πάρκο δυστυχώς είχε έρθει η ώρα να αφήσουμε το Denali και να επιστρέψουμε για το βράδυ στο Anchorage γιατί την επομένη θα πετούσαμε σε άλλη πόλη και πάρκο.

Στο δρόμο της επιστροφής μας τράβηξε το ενδιαφέρον η ελληνική σημαία που είδαμε


IMG_5233.jpeg



και πιστέψαμε πως θα ήταν κάποιο εστιατόριο να σταματήσουμε αλλά τελικά ήταν ενοικιαζόμενα σπιτάκια…
Έτσι συνεχίσαμε για να κάνουμε στάση ξανά στην Talkeetna για φαγητό.


IMG_5240.jpeg



Πήγαμε στη Denali Brewing Company και για μεγάλη μου τύχη η σούπα της ημέρας ήταν jackfruit soup!! Yay!!



IMG_5238.jpeg



His dish



IMG_0716.jpeg



Our beer flight



IMG_0713.jpeg



Φάγαμε, ήπιαμε, ζεσταθήκαμε και μιας και είχαμε άλλες 2 ώρες δρόμο μέχρι να φτάσουμε στο Anchorage και στο Airbnb που θα μέναμε, σιγά σιγά ξεκινήσαμε για πίσω…

Στο δρόμο είδαμε αυτό το υπέροχο ουράνιο τόξο ανάμεσα στις κορυφές των βουνών


IMG_5246.jpeg



Και κάπως έτσι θα έκλεινε και η σημερινή μας μέρα που για ακόμη μια φορά μας γέμισε με όμορφες εικόνες!

 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
5.166
Επόμενο Ταξίδι
Ρεϊνιόν
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Ξανακαλωσήλθες στο forum!!! :clap:

Μην προτρέξω για το Νότο (κυρίως για το Puerto Rico), σίγουρα υπάρχει πολύ ζουμί ακόμα στο Βορρά!

Περιμένω κι εγώ τη συνέχεια και φωτογραφίες από την αχανή Αλάσκα!
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.389
Likes
4.450
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Πολύ έντονη ταξιδιωτική εμπειρία και θα τολμήσω να πω πως η Αλάσκα είναι το πιο ιδιαίτερα όμορφο και μοναδικό μέρος που έχω επισκεφθεί!
Θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω όσο καλύτερα μπορώ τα συναισθήματα που μου δημιούργησε και όσο για τις εικόνες… όσο όμορφα και να απεικονίζεται σε μια φωτογραφία η πραγματικότητα πιστέψτε με είναι μακράν καλύτερη!
Σε ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω με χαρά την συνέχεια :)
 

Maria L.

Member
Μηνύματα
50
Likes
658
Ταξίδι-Όνειρο
Χαβάη
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν…

Η πτήση μας ήταν απόγευμα Κυριακής 5:45pm από Washington DC και άφιξη στις 9:30pm στο Anchorage ΑΚ. Πρόκειται για 8 ώρες πτήση, στην ουσία όση ώρα κάνουμε πάνω κάτω για να περάσουμε τον ωκεανό και να έρθουμε Ευρώπη 🙃… Βρίσκεται φυσικά σε άλλο time zone, 4 ώρες πίσω, και είναι αυτές οι στιγμές που για πολλοστή φορά αντιλαμβάνομαι πόσο μεγάλες είναι οι αποστάσεις στην Αμερική.
Anyway, η πτήση ήταν πολύ καλή, είμασταν και τυχεροί καθως δεν είχαμε τρίτο άτομο στη σειρά των θέσεων μας και πέρασε πολύ άνετα η ώρα…Το αστείο είναι πως ενώ πρόκειται για πτήση μεγάλης διάρκειας, ουσιαστικά είναι domestic flight, και η πολυαγαπημένη United προσφέρει μόνο ένα σνακ… 😁

map.jpeg


Το πλάνο ήταν μόλις προσγειωθούμε να παραλάβουμε το αυτοκίνητο που νοικιάσαμε και να οδηγήσουμε 2,5 ώρες Νότια στην πόλη Seward, κοντολογίς μέχρι να παραλάβουμε βαλίτσα, να πάρουμε το αυτοκίνητο και με την οδήγηση θα φτάναμε στο ξενοδοχείο κοντά 1 το πρωί.
Δεν είχε δύσει ακόμη ο ήλιος όταν προσγειωθήκαμε και θεώρησα πως όλο και κάτι θα βλέπαμε στο δρόμο για Seward αλλά η βροχή είχε άλλα σχέδια… όπως σου λένε και οι ντόπιοι για τον καιρό: welcome to Alaska!!
Η βροχή και σταδιακά το σκοτάδι δεν επέτρεψαν να δούμε τίποτα αλλά τα έργα στο δρόμο μας καθυστέρησαν ακόμη περισσότερο. Λογικά η συντήρηση των δρόμων είναι συχνή στην περιοχή και γενικά σύνηθες σε όλους μας εδώ στην Αμερική με έργα συνεχώς παντού.
Αυτό που δεν είχαμε συναντήσει ξανά ήταν πως όταν κάποια στιγμή σταμάτησε η λωρίδα μας να κινείται ήταν γιατί οι εργάτες περιμέναν να μαζευτούν λίγα αυτοκίνητα στη σειρά και μετά όλοι μαζί να ακολουθήσουμε ένα pilot car μεχρι το σημείο που τελείωναν τα έργα, θεωρώ για λόγους ασφαλείας καθώς είχαν σκάψει το δρόμο και η ορατότητα ήταν πολύ περιορισμένη. Είχα νυστάξει τόσο πολύ μέχρι τότε που δεν είχα κουράγιο να το σχολιάσω και ήταν σαν να έβλεπα όνειρο, το μόνο που ήθελα ήταν να φτάσουμε στο ξενοδοχείο. Ευτυχώς που ο Δημήτρης, my loving hubby and travel buddy, που οδηγούσε άντεξε μέχρι να φτάσουμε… 😁
Πλησίασε 2 το πρωί και επιτέλους ξαπλώσαμε να ξεκουραστούμε γιατί η επόμενη μέρα θα ξεκινούσε νωρίς στις 7:30am με την πρώτη μας δραστηριότητα.


Seward - Kenai Peninsula

IMG_4980.jpeg


Πρώτη μας μέρα στην Αλάσκα με θερμοκρασία 4-8 βαθμούς και αεράκι που δεν σου θυμίζει καθόλου πως ημερολογιακά είναι μέσα Αυγούστου. Η χαρά μου είναι απερίγραπτη μόλις βγήκαμε έξω και ανέπνευσα καθαρό και κρύο αέρα, επιτέλους!!, κάνοντας διάλειμμα από το υπερβολικά ζεστό καλοκαίρι στο DC.
Το ξενοδοχείο μας, Breeze Inn, είναι στο λιμάνι και με 3’ περπάτημα βρισκόμαστε στο σημείο που θα κάνουμε check in για το boat tour στο Kenai Fjord National Park.

Τι όμορφη εικόνα το λιμάνι, ένας συνδυασμός παραδοσιακού μικρού λιμανιού που είναι και κοσμοπολίτικο την ίδια στιγμή με τα κρουαζιερόπλοια που το επισκέπτονται

IMG_0257.jpeg



Η εταιρεία που διαλέξαμε είναι η Major Marine Tours και αποδείχθηκε εξαιρετική επιλογή. Κλείσαμε το tour των 8,5 ωρών που η διαδρομή περιλαμβάνει πιο πολλά glaciers και δίνει περισσότερες πιθανότητες για να δεις wildlife και το πλοίο μας θα ήταν το Orca Song.

Welcome aboard!! 🚢
C8A0E623-0F3D-49F4-902C-7E79D366B675_1_105_c.jpeg


Πολύ καθαρό πλοίο, ο καπετάνιος που έκανε και την ξενάγηση ήταν πολύ καλός στην αφήγηση και επεξήγηση με καλή άρθρωση και ήταν εύκολο να τον ακούς από όλο το πλοίο, το πλήρωμα ήταν πολύ ευχάριστο, παρείχαν κιάλια για όσους δεν είχαν και το πακέτο περιλαμβάνει και μεσημεριανό που έχεις διαλέξει από την ώρα της κράτησης.
Όλες αυτές οι παροχές ήταν εξαιρετικές αλλά κατά βάσει το τοπίο που αντικρίσαμε έκαναν πολύ ευχάριστο το μίνι ταξίδι μας και σχεδόν δεν καταλάβαμε πως πέρασαν 8,5 ώρες.
Α, να μην ξεχάσω να αναφέρω πως από την αρχή ο καπετάνιος μας είπε πως αν κάποιος δει κάποιο ζώο (σε θάλασσα ή στεριά) να φωνάξει στοπ αναφέροντας το σημείο που το βλέπει (π.χ. right side 1 o’clock) για να σταματήσει το πλοιο και να μπορέσουμε να το δούμε όλοι. Κάθε φορά που έβλεπε κάτι ο ίδιος σταματούσαμε και μεταφερόμασταν όλοι, και οι 55 επιβάτες, αριστερά ή δεξιά στο πλοίο. Νομίζω πως αν μπορούσα να μας δω από ψηλά να πηγαίνουμε από την μια πλευρά στην άλλη θα πρέπει να είχε πολύ πλάκα.

Θα περιορίσω όσο μπορώ το γράψιμο 🙃 και θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν για εμένα…

Κάτι που βρήκα πολύ χαριτωμένο αλλά και βοηθητικό είναι ο χάρτης που δείχνει τη διαδρομή που θα κάναμε


IMG_4915.jpeg


και μέχρι το τέλος του ταξιδιού το πλήρωμα είχε σημειώσει τα σημεία που είδαμε τα διάφορα ζώα, ζωγραφίζοντας τα, με μεγάλη επιτυχία θα έλεγα.

IMG_4926.jpeg



Βγαίνοντας από το λιμάνι ξεκίνησαν οι όμορφες εικόνες…

IMG_0266.jpeg



IMG_4796.jpeg



Νομίζω πως οι περισσότεροι από εμάς ακούγοντας Αλάσκα σκεφτόμαστε αυτόματα ένα μέρος με χιόνι παντού και πολύ κρύο. Για το κρύο δεν θα διαφωνήσω γιατί πραγματικά δεν ένιωθα τα ακροδάχτυλα μου την περισσότερη ώρα έξω στο κατάστρωμα αν και φορούσα γάντια, ενώ το πλήρωμα ήταν με κοντομάνικο 🙃.
Έχει όμως τόσο πράσινο (χάνεται πραγματικά το βλέμμα σου) και ένα από τα πιο συνηθισμένα δέντρα το sitka spruce βρίσκεται κυριολεκτικά παντού. Πρόκειται για ένα πολύ ανθεκτικό είδος έλατου με ίσως τις πιο αιχμηρές και άκαμπτες βελόνες στην οικογένεια του. Η δική μου πλέον εικόνα της Αλάσκα είναι ένα απέραντο τοπίο από έλατα και χιόνι.
Να σου και ένας Bald Eagle στην κορυφή του βράχου, ξεχωρίζει το άσπρο του κεφάλι


IMG_4788.jpeg



Αν και η διαδρομή είναι θεωρητικά συγκεκριμένη, ποτέ δεν είναι ίδια γιατί ο καιρός μπορεί να επιτρέψει ή να αποτρέψει την πλεύση σε κάποια σημεία. Εμείς μπορέσαμε να πλησιάσουμε πολύ κοντά σε αυτούς τους βράχους που δεν ήταν εφικτό τις προηγούμενες ημέρες.


IMG_4803.jpeg



IMG_4811.jpeg


Είχαμε πολλές εναλλαγές στο τοπίο…. Αλλά γενικά η συννεφιά έκανε το μέρος πιο dramatic που λέμε εδώ στην Αμερική και τους παγετώνες πιο μπλε… Win win 😁

Stellar sea lions τα επόμενα ζωάκια που συναντήσαμε και ευτυχώς το αεράκι βοήθησε και δεν είχαμε την τιμή να απολαύσουμε 😁 την μυρωδιά τους. Yeah!!!

Sea lions

Με λίγο ζουμ στη φωτογραφία θα διακρίνεται στο νερό 2 puffins, τα οποία και λατρεύω!! Είναι ότι πιο κοντινό καταφέραμε σε φωτο γιατί δυστυχώς στο βράχο που βρισκόταν τα περισσότερα και θα μπορούσαμε να τα δούμε και να τα φωτογραφίσουμε ακίνητα, ήρθε ένας αετός και τρόμαξε όλα τα πουλιά…η θάλασσα ήταν γεμάτη όμως από puffins στο νερό ή στον αέρα και ήταν σκέτη απόλαυση να τα χαζεύεις!


IMG_4818.jpeg


Συνεχίσαμε με λιγότερα σύννεφα για λίγο σε αυτό το καταπληκτικό απάνεμο σημείο, Captain’s treat 😀


IMG_4844.jpeg



IMG_4848.jpeg


Να και το πρώτο παρεάκι από orcas, φάλαινες δολοφόνοι, που για να είμαι ειλικρινής μικρό δεν το λες, όπου και να κοιτούσες έβλεπες και μια… Από μικρή που πρωτοδιάβασα για τις orcas μου είχε κάνει εντύπωση πως μπορεί να είναι τόσο όμορφες και ταυτόχρονα τόσο επικίνδυνες… Βλέποντας τες λοιπόν για πρώτη φορά στο φυσικό τους περιβάλλον και από τόσο κοντά δεν μπορώ να περιγράψω τη χαρά μου. Παιδικό όνειρο που είχα ξεχάσει πως είχα…

Orcas 1

Οι orcas έχουν υψηλή νοημοσύνη και ζούν σε μεγάλα μητριαρχικά γκρουπ/οικογένειες. Οι θηλυκές orcas ζούνε μέχρι και 80 χρόνια ενώ οι αρσενικές το πολύ μέχρι 50-60 χρόνια. Συναντήσαμε και την orca El dorado και ο καπετάνιος την αναγνώρισε αμέσως μιας και έχει το μεγαλύτερο πτερύγιο από όλες στην περιοχή, πραγματικά ξεχώριζε, την οποία και μελετάνε οι επιστήμονες χρόνια.
Αν και επικίνδυνες είναι αρκετά παιχνιδιάρες και πολύ κοινωνικές.
Προσωπικά τις απόλαυσα ιδιαίτερα!
Λίγο πιο κάτω συναντήσαμε και Humpback whale, αυτή με τη χαρακτηριστικη ουρά που χωρίζει στη μέση, αλλά δεν μας έκανε την τιμή να τη δούμε ολόκληρη. Ήταν baby whale το πολύ 3-4 μέτρα, όπως μας είπε ο καπετάνιος οι ενήλικες φτάνουν μέχρι και τα 17 μέτρα, και δεν μας έκανε show με την ουρά της…
Οι humpback παρά το μεγεθός τους τρώνε μόνο μικρά ψάρια μιας και ο οισοφάγος τους είναι αρκετά μικρός που χωράει μόνο φαγητό σε μέγεθος πορτοκαλιού.
Αρχίσαμε να πλησιάζουμε το Northwestern Glacier και το τοπίο γέμισε με glaciers



IMG_4860.jpeg


IMG_4861.jpeg



Glacier


IMG_4865.jpeg



IMG_4896.jpeg


Ο λόγος που οι παγετώνες είναι μπλε είναι γατί ο πάγος απορροφά όλα τα χρώματα εκτός από το μπλε, με αποτέλεσμα εμείς να τον βλέπουμε μπλε.

Με κάθε εμφάνιση αχτίδας ήλιου ή κάποιο σύννεφο να κρύβει τον ήλιο το μπλε χρώμα άλλαζε, επίσης με κάθε μετακίνηση του πλοίου άλλαζε η οπτική γωνία και ενώ έβλεπες το ίδιο σημείο το χρώμα ήταν διαφορετικό.
Πρώτη φορά έβλεπα παγετώνα από κοντά και ήταν πραγματικά πολύ δυνατή εικόνα που σε γεμίζει με δέος!

Ευχάριστη έκπληξη από το πλήρωμα, να μας δώσουν την ευκαιρία να πιάσουμε κομμάτι glacier 😀 από αυτά που επιπλεόυν στην επιφάνεια.
Απαγορεύεται με βάσει τους κανονισμούς, μην ξεχνάμε πως βρισκόμαστε σε National Park, να πάρεις κομμάτι πάγου από το πάρκο. Το πλήρωμα το έριξε ξανά μέσα αφού όλοι οι επιβάτες βγήκαμε φωτογραφία!

Όπως λέγεται: “From nature you get only memories and leave only your footprints”


IMG_4907.jpeg


Τα κομμάτια παγετώνα που έχουν αποκολληθεί και είναι στη θάλασσα έξυπνα αξιοποιούνται απο τα baby seals για να ξεκουράζονται περιμένοντας να τους φέρει φαγητό η μαμά φώκια και επίσης τα σώζει από να τα φάνε οι orcas. Οι οποίες orcas έχουν πολύ ευαίσθητη και καλή ακοή για να εντοπίζουν τα θηράματα τους αλλά στην προκειμένη περίπτωση η αποκόλληση των πάγων κάνει τόσο θόρυβο που είναι αποτρεπτικό μέρος για να πλησιάσουν. Τυχερές οι φώκιες, η φύση τις προστατεύει με ωραίο τρόπο!

baby seals

seals

Κατά την επιστροφή σταματήσαμε και εμείς να δούμε τις orcas που έβλεπαν από το άλλο πλοίο, ο καπετανιος μας είπε πως αυτό σίγουρα ήταν άλλο γκρουπ/οικογένεια από εκείνο που είδαμε νωρίτερα.


Orcas

Μπορεί η humpback να μην ήθελε να τη δούμε σήμερα αλλά οι orcas μάλλον επειδή ήξεραν πως απο μικρή είχα την περιέργια να τις δω έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους 😀 ή απλά γιατί
το πλοίο μας λέγεται Orca song??? Όποιος και να ήταν ο λόγος εμένα με έκαναν πολύ χαρούμενη!

Είχε κρυώσει αρκετά έξω και πλέον δεν θα κάναμε καμία άλλη στάση μιας και είμασταν full speed για πίσω. Καθίσαμε μέσα και κάναμε ωραία κουβέντα με μια κυρία που είχε έρθει με τον άντρα της για 6 μήνες road trip στην Αλάσκα με τροχόσπιτο, ένας σύνηθες τρόπος να εξερευνήσεις την πολιτεία.
Σύμφωνα με τον καπετάνιο ο καιρός ήταν καλός, δηλαδή χωρίς πολύ αέρα ώστε να αλλάξει τα σχέδια του. Την προηγούμενη μέρα αναγκάστηκαν να επιστρέψουν στη μέση του ταξιδιού…

Οφείλω να ομολογήσω πως κουνούσε αρκετά κατα τη διάρκεια σε πάρα πολλά σημεία του Gulf of Alaska γι’αυτό και άλλωστε δεν προτείνεται για όσους ζαλίζονται, όπως αναφέρουν και στο site οταν κάνεις την κράτηση.

Αποβιβαστήκαμε και κάναμε μια μικρή βόλτα στο λιμάνι, στο NP visitor center για τα καθιερωμένα αναμνηστικά και την πρώτη μας National Park σφραγίδα στην Αλάσκα!!
Hooray!!


IMG_4929.jpeg


Και στην άκρη της προβλήτας ήταν και το γνωστό στους ντόπιους σημείο που αφού φωτογραφήσουν τα ψάρια που έχουν πιάσει στη συνέχεια πιο πίσω είναι το station που τα καθαρίζουν.


IMG_4927.jpeg



IMG_4928.jpeg


Η μέρα μας ολοκληρώθηκε με βραδινό στη Seward Brewing και την ευκαρία, ως συνήθως να δοκιμάσουμε καινούριες μπύρες!


IMG_0389.jpeg


Ανέφερα στην αρχή για τα National Parks που γενικά αποτελούν τον πυρήνα των ταξιδιών μας, αλλά δεν ανέφερα πως σημαντικού ενδιαφέροντος είναι και οι breweries της εκάστοτε περιοχής… Εχουν και αυτές την τιμητική τους!
Το Google maps έχει τα αστεράκια του και για τα πάρκα και τις μπυραρίες!!
Είναι το μέρος που θα αναζητήσουμε αρχικά για φαγητό όπου και να πάμε. Εκτιμώ ιδιαίτερα το γεγονός πως όσες και να έχουμε επισκεφθεί έχουν σχεδόν πάντα πιάτα αμιγώς και για εμάς τους plant based eaters 😁 Και η Αλάσκα με εξέπληξε ευχάριστα με τις πάρα πολλές επιλογές που είχα στις μεγάλες της πόλεις που επισκεφθήκαμε αλλά και σε μικρά μαγαζάκια στη μέση του πουθενά…
Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε η πρώτη μας μέρα και ομολογουμένως η Αλάσκα έβαλε τον πήχη πολύ ψηλά από την αρχή.
Νομίζω πως αν μπορούσα να με δω την ώρα που κοιμόμουν είμαι σίγουρη πως είχα ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπο μου!
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
8.097
Likes
24.237
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Νομίζω πως αν μπορούσα να με δω την ώρα που κοιμόμουν είμαι σίγουρη πως είχα ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπο μου!
Έτσι ήμουν εγώ όταν ήμουν στην Ισλανδία, ευτυχισμένος άνθρωπος λέμε! :lol:

Χαίρομαι πολύ που διάλεξες να μας γράψεις για την Αλάσκα!
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.717
Likes
10.839
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Τι ωραία, τι ωραία :)

Θα βοηθούσε πολύ να δώσεις και κάποια ενδεικτικά κόστη και πόσο νωρίτερα τα κλείσατε, για να υπάρχει μια εικόνα γιατί απ'όσο γνωρίζω είναι τσουχτερά τα νούμερα (αμάξι, τουρ, ξενοδοχεία).
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.009
Μηνύματα
923.693
Μέλη
39.725
Νεότερο μέλος
Afroula15901

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom