antonis_b
Member
- Μηνύματα
- 30
- Likes
- 289
- Επόμενο Ταξίδι
- Λάος
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βολιβία
Ημέρα 1η
Το ρολόι δείχνει 07:00 και ο γλυκός ήχος του ξυπνητηριού αντηχεί σαν φθινοπωρινή μελωδία στα αυτιά μας. Μάζεμα στα τελευταία, κλείσιμο βαλίτσας, πρωινό στο πόδι και συνάντηση με τον οδηγό μας, τον Luther για την έναρξη της περιπέτειας. Πρώτος σταθμός το Tarangire national park κοντά στη λίμνη Manyara. Εξερχόμενοι από την πόλη της Arusha αντικρίζουμε ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο με κοινό παρονομαστή από το βράδυ την ακατάπαυστη κίνηση των κατοίκων. Μια ηρεμία μέσα στον πανικό της πολυκοσμίας και παράλληλα μια εμφανής γλύκα και ευτυχία στα μάτια των ντόπιων, παρόλη την φτώχια και τις δύσκολες για εμάς συνθήκες ζωής τους. Πολλά τα ταξί- λεωφορεία τους όπως αυτό:
και αυτά:
Οι παραπάνω μηχανές εποχής Μπίλια, Χάλια και Κορτέση ήταν αμέτρητες, τόσο παρκαρισμένες όσο και εν κινήσει, οι οποίες τελικά έμαθα ότι χρησιμοποιούνται για μετακινήσεις σε μικρές αποστάσεις, κυρίως με αφετηρία τις στάσεις των λεωφορείων. Κρίμα που δεν το γνώριζα από το προηγούμενο βράδυ για να πω ότι έκανα και τον μηχανόβιο στην Τανζανία.
Στάση σε ένα τοπικό μάρκετ για προμήθειες, σνακς, μπύρες, καφέ και ό,τι άλλο ήθελε ο καθένας. Εδώ να πω ότι το τζιπ μας είχε ένα "ψυγείο" για συντήρηση του νερού αλλά οι μπύρες που έβαλα ακόμα και μετά από 5 ημέρες ζεστές φαίνονταν. Οπότε μην έχετε τρελές απαιτήσεις και μπυράκια μπορείτε να βρείτε στους περισσότερους χώρους στάσης για φαγητό- η αλήθεια είναι πως τραβιούνται λόγω κλίματος. Όσον αφορά τον καφέ τώρα, περίμενα πως σαν παραγωγός χώρα οι τανζανοί θα ήταν δυνατοί σε αυτό το κομμάτι αλλά μάταια. Η καλλιέργεια γίνεται υπό την επίβλεψη του κράτους, με τους ντόπιους να μην έχουν στην καθημερινότητά τους τον καφέ. Κατά τη διάρκεια του σαφάρι πήρα καφέ από 5 διαφορετικά σημεία χωρίς επιτυχία. Δεν ήξερα ακόμα ότι θα έπρεπε να πατήσω Ζανζιβάρη για να δοκιμάσω τον καλό καφέ τους.
Στην διαδρομή περάσαμε από 2-3 παζάρια:
και συναντήσαμε παιδιά που ξεκινούσαν για το σχολείο, με ορισμένα από αυτά να διασχίζουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά. Αλλά αυτά κυρίως, πάντα με το χαμόγελο στα χείλη.
Με τα πολλά φτάνουμε στην είσοδο του πάρκου Tarangire, ο οδηγός βγάζει τις άδεις εισόδου, βλέπουμε τα baobab trees, περνάει από μπροστά μας ένας βιαστικός πούμπαα (lion king) και ξεκινάμε.
Το τοπίο ιδιαίτερα ξηρό και πρώτη επαφή μας με ένα κοπάδι γκνου:
και με τον πούμπαα φυσικά:
Σε μία μικρή λίμνη ζώα προσπαθούν να δροσιστούν:
παρέα με μερικούς ελέφαντες:
Πιο κάτω γύπες περιμένουν το θήραμά τους:
και άπειρες γαζέλες κάνουν βόλτες:
Στάση για μεσημεριανό σε έναν χώρο όπου καραδοκούσαν οι μαϊμούδες για να κλέψουν ό,τι μπορούν (αποχωρώντας μια μου πήρε τα μπισκότα μέσα από τα χέρια), και συνέχεια της ημέρας. Αποκορύφωμα της ημέρας ήταν το κυνήγι μιας αντιλόπης από ένα λιοντάρι μπροστά μας, η οποία τελικά όμως κατάφερε να ξεφύγει. Περί τις 17:30 ξεκινάμε το δρόμο προς το κατάλυμα. Να ενημερώσω εδώ ότι προσφέρονται 2 επιλογές, camping και lodge. Έχοντας ακούσει τα καλύτερα και για τα δύο, αποφασίσαμε (honeymoon βλέπετε και με πίεση της κυράς) να επιλέξουμε τα lodges, μένοντας εν τέλει κατευχαριστημένοι.
Πρώτη διανυκτέρευση λοιπόν στη λίμνη Manyara, όπου το τοπίο δε θύμιζε σε τίποτα κάθε τι που είδαμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Νερά, βλάστηση, δροσιά και ένα τέλειο κατάλυμα. Αφήνουμε αποσκευές, μπάνιο και σφαίρα για το εστιατόριο, με τον εξαιρετικό μπουφέ του. Το σιγουράκι τους όσον αφορά το φαγητό είναι κοκκινιστό κοτόπουλο ή μοσχάρι ή χοιρινό με ρύζι αλλά το πιο νόστιμο πιάτο σε όλο το ταξίδι μας ήταν το ψάρι πανέ από την κοντινή λίμνη. Ήπιαμε την παγωμένη μπύρα μας, τα είπαμε με τον οδηγό οργανώνοντας παράλληλα και το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας (ο οδηγός είναι μαζί σας στη διάρκεια του φαγητού σε όλα τα καταλύματα) και πήραμε το δρόμο για το δωμάτιο, ανανεώνοντας το ραντεβού μας για το επόμενο πρωί.
Το ρολόι δείχνει 07:00 και ο γλυκός ήχος του ξυπνητηριού αντηχεί σαν φθινοπωρινή μελωδία στα αυτιά μας. Μάζεμα στα τελευταία, κλείσιμο βαλίτσας, πρωινό στο πόδι και συνάντηση με τον οδηγό μας, τον Luther για την έναρξη της περιπέτειας. Πρώτος σταθμός το Tarangire national park κοντά στη λίμνη Manyara. Εξερχόμενοι από την πόλη της Arusha αντικρίζουμε ένα εντελώς διαφορετικό τοπίο με κοινό παρονομαστή από το βράδυ την ακατάπαυστη κίνηση των κατοίκων. Μια ηρεμία μέσα στον πανικό της πολυκοσμίας και παράλληλα μια εμφανής γλύκα και ευτυχία στα μάτια των ντόπιων, παρόλη την φτώχια και τις δύσκολες για εμάς συνθήκες ζωής τους. Πολλά τα ταξί- λεωφορεία τους όπως αυτό:

και αυτά:

Οι παραπάνω μηχανές εποχής Μπίλια, Χάλια και Κορτέση ήταν αμέτρητες, τόσο παρκαρισμένες όσο και εν κινήσει, οι οποίες τελικά έμαθα ότι χρησιμοποιούνται για μετακινήσεις σε μικρές αποστάσεις, κυρίως με αφετηρία τις στάσεις των λεωφορείων. Κρίμα που δεν το γνώριζα από το προηγούμενο βράδυ για να πω ότι έκανα και τον μηχανόβιο στην Τανζανία.
Στάση σε ένα τοπικό μάρκετ για προμήθειες, σνακς, μπύρες, καφέ και ό,τι άλλο ήθελε ο καθένας. Εδώ να πω ότι το τζιπ μας είχε ένα "ψυγείο" για συντήρηση του νερού αλλά οι μπύρες που έβαλα ακόμα και μετά από 5 ημέρες ζεστές φαίνονταν. Οπότε μην έχετε τρελές απαιτήσεις και μπυράκια μπορείτε να βρείτε στους περισσότερους χώρους στάσης για φαγητό- η αλήθεια είναι πως τραβιούνται λόγω κλίματος. Όσον αφορά τον καφέ τώρα, περίμενα πως σαν παραγωγός χώρα οι τανζανοί θα ήταν δυνατοί σε αυτό το κομμάτι αλλά μάταια. Η καλλιέργεια γίνεται υπό την επίβλεψη του κράτους, με τους ντόπιους να μην έχουν στην καθημερινότητά τους τον καφέ. Κατά τη διάρκεια του σαφάρι πήρα καφέ από 5 διαφορετικά σημεία χωρίς επιτυχία. Δεν ήξερα ακόμα ότι θα έπρεπε να πατήσω Ζανζιβάρη για να δοκιμάσω τον καλό καφέ τους.
Στην διαδρομή περάσαμε από 2-3 παζάρια:


και συναντήσαμε παιδιά που ξεκινούσαν για το σχολείο, με ορισμένα από αυτά να διασχίζουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά. Αλλά αυτά κυρίως, πάντα με το χαμόγελο στα χείλη.

Με τα πολλά φτάνουμε στην είσοδο του πάρκου Tarangire, ο οδηγός βγάζει τις άδεις εισόδου, βλέπουμε τα baobab trees, περνάει από μπροστά μας ένας βιαστικός πούμπαα (lion king) και ξεκινάμε.


Το τοπίο ιδιαίτερα ξηρό και πρώτη επαφή μας με ένα κοπάδι γκνου:

και με τον πούμπαα φυσικά:

Σε μία μικρή λίμνη ζώα προσπαθούν να δροσιστούν:

παρέα με μερικούς ελέφαντες:

Πιο κάτω γύπες περιμένουν το θήραμά τους:

και άπειρες γαζέλες κάνουν βόλτες:

Στάση για μεσημεριανό σε έναν χώρο όπου καραδοκούσαν οι μαϊμούδες για να κλέψουν ό,τι μπορούν (αποχωρώντας μια μου πήρε τα μπισκότα μέσα από τα χέρια), και συνέχεια της ημέρας. Αποκορύφωμα της ημέρας ήταν το κυνήγι μιας αντιλόπης από ένα λιοντάρι μπροστά μας, η οποία τελικά όμως κατάφερε να ξεφύγει. Περί τις 17:30 ξεκινάμε το δρόμο προς το κατάλυμα. Να ενημερώσω εδώ ότι προσφέρονται 2 επιλογές, camping και lodge. Έχοντας ακούσει τα καλύτερα και για τα δύο, αποφασίσαμε (honeymoon βλέπετε και με πίεση της κυράς) να επιλέξουμε τα lodges, μένοντας εν τέλει κατευχαριστημένοι.
Πρώτη διανυκτέρευση λοιπόν στη λίμνη Manyara, όπου το τοπίο δε θύμιζε σε τίποτα κάθε τι που είδαμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Νερά, βλάστηση, δροσιά και ένα τέλειο κατάλυμα. Αφήνουμε αποσκευές, μπάνιο και σφαίρα για το εστιατόριο, με τον εξαιρετικό μπουφέ του. Το σιγουράκι τους όσον αφορά το φαγητό είναι κοκκινιστό κοτόπουλο ή μοσχάρι ή χοιρινό με ρύζι αλλά το πιο νόστιμο πιάτο σε όλο το ταξίδι μας ήταν το ψάρι πανέ από την κοντινή λίμνη. Ήπιαμε την παγωμένη μπύρα μας, τα είπαμε με τον οδηγό οργανώνοντας παράλληλα και το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας (ο οδηγός είναι μαζί σας στη διάρκεια του φαγητού σε όλα τα καταλύματα) και πήραμε το δρόμο για το δωμάτιο, ανανεώνοντας το ραντεβού μας για το επόμενο πρωί.
Last edited: