antonis_b
Member
- Μηνύματα
- 30
- Likes
- 289
- Επόμενο Ταξίδι
- Λάος
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βολιβία
Ημέρα 2η
Το ραντεβού είχε δοθεί, στις 7:00 δεύτερη επίσκεψη στο εστιατόριο για πρωινό, καφεδάκι της κακιάς ώρας και ξεκινάμε. Η συνέχεια της περιπέτειας διαδραματίζεται στο Serengeti national park, το τρεις φορές στη σειρά ψηφισμένο ως καλύτερο εθνικό πάρκο της Αφρικής από τους ίδιους τους Αφρικανούς. Απέραντη έκταση σε σχέση με το Tarangire, όπου θα περνούσαμε τις δύο επόμενες μέρες μας. Πριν την είσοδο στο πάρκο, σταματήσαμε να αγναντέψουμε τον κρατήρα Ngorongoro, εντυπωσιακό τοπίο, το οποίο θα χορταίναμε την τελευταία μας μέρα.
Για άλλη μια μέρα ήρθαμε σε επαφή με την ξεχωριστή πανίδα της περιοχής:
Γεμάτη ημέρα με μόνο αρνητικό ότι δε θα βλέπαμε ούτε σήμερα ρινόκερο, καθώς δεν υπήρχαν στο συγκεκριμένο πάρκο. Μοναδική μας ελπίδα να μπορέσουμε να τον εντοπίσουμε την τελευταία μας ημέρα στον κρατήρα Ngorongoro. Σταθήκαμε όμως τυχεροί, καθώς γίναμε αυτόπτες μάρτυρες κυνηγιού μιας αντιλόπης από ένα λιοντάρι, με την αξιόμαχη αντιλόπη όμως να αντιστέκεται και εν τέλει να ξεφεύγει. Από την άλλη, λίγο μετά συναντήσαμε μια ζέβρα που δεν είχε σταθεί τόσο τυχερή και δύο λιοντάρια να χορταίνουν με τη λεία τους, ενώ παρακάτω ένα κοπάδι από ίαινες να περιμένουν τη σειρά τους. Μεσημεριανό, συνέχεια του σαφάρι και τελικά οδεύουμε για το επόμενό μας κατάλυμα , το οποίο θα μας φιλοξενούσε για τα επόμενα δύο βράδια.
Με τη θέα των σκηνών ακούω το πρώτο κράξιμο από την κυρά γιατί είχαμε κανονίσει να μην διανυκτερεύσουμε σε σκηνή κλπ. Εδώ να πω ότι η οικοδόμηση εντός των εθνικών πάρκων απαγορεύεται αυστηρά, με τα μόνα κτίσματα να είναι κάποια παλιότερα καταλύματα. Όλα τα υπόλοιπα, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μας, ήταν είτε σκηνές, είτε προκάτ, τα οποία χρησιμοποιούσαν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θέρμανση με φωτιά. Θετικότατη πολιτική του κράτους για την την διατήρηση του φυσικού τοπίου όσο το δυνατόν στην παρθένα μορφή του. Το κράξιμο τελικά μετατράπηκε σε ενθουσιασμό, μπαίνοντας στη σκηνή μας, αλλά το σκοτσέζικο ντουζ συνεχίστηκε με τον εντοπισμό από την κυρά μια τεράστιας για τα ελληνικά δεδομένα σαρανταποδαρούσας. Μη θέλοντας εννοείται να την πατήσω σκεφτόμουν πως να την βγάλω εκτός, με το καλύτερο σχέδιό μου να είναι να πάρω ένα κλαδί/ φύλλο από έξω, να τη φορτώσω και να την αφήσω ελεύθερη. Σχέδιο που απορρίφθηκε γρήγορα, αφού σκέφτηκα ότι ίσως μπορούσε να γίνει απειλητική αλλά κυρίως γιατί είχε ήδη βραδιάσει και μας είχαν κατηγορηματικά τονίσει να μην κυκλοφορούμε έξω χωρίς συνοδεία. Να σημειώσω ότι δεν υπήρχε περίφραξη στο χώρο και βρισκόμασταν κανονικότατα εντός του περιβάλλοντος των ζώων. Τελικά ο συνοδός μας για το φαγητό εμφανίστηκε πάνω στην ώρα, τον ενημέρωσα, πήρε το κατοικίδιό μας στην παλάμη του και πήγαμε κανονικά για βραδινό, λέγοντάς μας ότι ήταν εντελώς ακίνδυνο. Τελειώνοντας με το φαγητό, επιστρέψαμε στη σκηνή μας, αφού πρώτα είδαμε δύο γκνού να τσιμπολογούν σε ένα θάμνο, όπου θα περνούσαμε το βράδυ μας υπό τους ήχους ζεβρών, λιονταριών και άλλων ζώων. Πραγματικά αξέχαστη εμπειρία!
Το ραντεβού είχε δοθεί, στις 7:00 δεύτερη επίσκεψη στο εστιατόριο για πρωινό, καφεδάκι της κακιάς ώρας και ξεκινάμε. Η συνέχεια της περιπέτειας διαδραματίζεται στο Serengeti national park, το τρεις φορές στη σειρά ψηφισμένο ως καλύτερο εθνικό πάρκο της Αφρικής από τους ίδιους τους Αφρικανούς. Απέραντη έκταση σε σχέση με το Tarangire, όπου θα περνούσαμε τις δύο επόμενες μέρες μας. Πριν την είσοδο στο πάρκο, σταματήσαμε να αγναντέψουμε τον κρατήρα Ngorongoro, εντυπωσιακό τοπίο, το οποίο θα χορταίναμε την τελευταία μας μέρα.


Για άλλη μια μέρα ήρθαμε σε επαφή με την ξεχωριστή πανίδα της περιοχής:





Γεμάτη ημέρα με μόνο αρνητικό ότι δε θα βλέπαμε ούτε σήμερα ρινόκερο, καθώς δεν υπήρχαν στο συγκεκριμένο πάρκο. Μοναδική μας ελπίδα να μπορέσουμε να τον εντοπίσουμε την τελευταία μας ημέρα στον κρατήρα Ngorongoro. Σταθήκαμε όμως τυχεροί, καθώς γίναμε αυτόπτες μάρτυρες κυνηγιού μιας αντιλόπης από ένα λιοντάρι, με την αξιόμαχη αντιλόπη όμως να αντιστέκεται και εν τέλει να ξεφεύγει. Από την άλλη, λίγο μετά συναντήσαμε μια ζέβρα που δεν είχε σταθεί τόσο τυχερή και δύο λιοντάρια να χορταίνουν με τη λεία τους, ενώ παρακάτω ένα κοπάδι από ίαινες να περιμένουν τη σειρά τους. Μεσημεριανό, συνέχεια του σαφάρι και τελικά οδεύουμε για το επόμενό μας κατάλυμα , το οποίο θα μας φιλοξενούσε για τα επόμενα δύο βράδια.

Με τη θέα των σκηνών ακούω το πρώτο κράξιμο από την κυρά γιατί είχαμε κανονίσει να μην διανυκτερεύσουμε σε σκηνή κλπ. Εδώ να πω ότι η οικοδόμηση εντός των εθνικών πάρκων απαγορεύεται αυστηρά, με τα μόνα κτίσματα να είναι κάποια παλιότερα καταλύματα. Όλα τα υπόλοιπα, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μας, ήταν είτε σκηνές, είτε προκάτ, τα οποία χρησιμοποιούσαν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και θέρμανση με φωτιά. Θετικότατη πολιτική του κράτους για την την διατήρηση του φυσικού τοπίου όσο το δυνατόν στην παρθένα μορφή του. Το κράξιμο τελικά μετατράπηκε σε ενθουσιασμό, μπαίνοντας στη σκηνή μας, αλλά το σκοτσέζικο ντουζ συνεχίστηκε με τον εντοπισμό από την κυρά μια τεράστιας για τα ελληνικά δεδομένα σαρανταποδαρούσας. Μη θέλοντας εννοείται να την πατήσω σκεφτόμουν πως να την βγάλω εκτός, με το καλύτερο σχέδιό μου να είναι να πάρω ένα κλαδί/ φύλλο από έξω, να τη φορτώσω και να την αφήσω ελεύθερη. Σχέδιο που απορρίφθηκε γρήγορα, αφού σκέφτηκα ότι ίσως μπορούσε να γίνει απειλητική αλλά κυρίως γιατί είχε ήδη βραδιάσει και μας είχαν κατηγορηματικά τονίσει να μην κυκλοφορούμε έξω χωρίς συνοδεία. Να σημειώσω ότι δεν υπήρχε περίφραξη στο χώρο και βρισκόμασταν κανονικότατα εντός του περιβάλλοντος των ζώων. Τελικά ο συνοδός μας για το φαγητό εμφανίστηκε πάνω στην ώρα, τον ενημέρωσα, πήρε το κατοικίδιό μας στην παλάμη του και πήγαμε κανονικά για βραδινό, λέγοντάς μας ότι ήταν εντελώς ακίνδυνο. Τελειώνοντας με το φαγητό, επιστρέψαμε στη σκηνή μας, αφού πρώτα είδαμε δύο γκνού να τσιμπολογούν σε ένα θάμνο, όπου θα περνούσαμε το βράδυ μας υπό τους ήχους ζεβρών, λιονταριών και άλλων ζώων. Πραγματικά αξέχαστη εμπειρία!
Last edited: