anny
Member
- Μηνύματα
- 3.423
- Likes
- 1.793
- Επόμενο Ταξίδι
- Ιστρια
- Ταξίδι-Όνειρο
- γύρος του κόσμου
Τί ευτυχία!!! Η επόμενη μέρα ξημέρωσε ηλιόλουστη. Αυτή θα ήταν η δεύτερη μέρα στην Ισπανία που θα είχαμε πραγματικό ήλιο. Και ειδικά μετά την ταλαιπωρία μας στην Κουένκα, η απόλαυση θα ήταν σίγουρα πιο έντονη.
Όπως ανέφερα και στην αρχή της ιστορίας, ο κύριος λόγος που η Βαλένθια μπήκε στο πρόγραμμα της εκδρομής ήταν το ωκεανογραφικό της, το οποίο είναι μέρος της «Ciudad de las artes y las ciencias» (Πόλη των τεχνών και επιστημών) City of Arts and Sciences of Valencia. Μια μεγάλη έκταση με φουτουριστικά κτίρια, σχεδιασμένα από το Santiago Calatrava, ο οποίος κατάγεται από τη Βαλένθια και με τη δημιουργία αυτού του συμπλέγματος, κατάφερε να βάλει δυνατά στο τουριστικό παιχνίδι τη γενέτειρά του. Και μόνο για τα κτίρια αυτά, αξίζει μια επίσκεψη στην περιοχή.
Στη Βαλένθια θα βρισκόμασταν Σάββατο και Κυριακή, οπότε είχαμε επιλέξει εξ’αρχής να αφιερώσουμε την πρώτη μέρα στο ωκεανογραφικό, έτσι ώστε να αποφύγουμε την Κυριακή όπου ο κόσμος θα ήταν σαφώς περισσότερος. Πήραμε το λεωφορείο Νο 35 από την αφετηρία πολύ κοντά στο ξενοδοχείο και μετά από μεγάλη δυσκολία, καταφέραμε να επιβεβαιώσουμε με τον οδηγό τη σωστή στάση που θα κατεβαίναμε. ‘Ηταν ο μοναδικός άνθρωπος που δεν μπόρεσα να καταλάβω τί μου έλεγε. Τα ισπανικά μου δεν είναι και τα καλύτερα, αλλά τουλάχιστον καταλάβαινα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τί μου έλεγαν. Με αυτόν δυσκολεύτηκα πάρα πολύ. Προφανώς γιατί δε μίλαγε καστεγιάνικα.
Αισίως, βρήκαμε τη σωστή στάση και πλησιάζοντας στην «πόλη» μείναμε με ανοιχτό το στόμα. Γενικά τα πολύ μοντέρνα και φουτουριστικά κτίρια δεν με ενθουσιάζουν, αλλά αυτά είναι πράγματι καταπληκτικά.
Ο κόσμος είχε ήδη αρχίσει να ψιλομαζεύεται. Ευτυχώς, είχαμε κάνει κράτηση των εισιτηρίων από το ίντερνετ και επιπλέον, φροντίσαμε να φτάσουμε λίγο μετά το άνοιγμα. Η απόφαση αυτή ήταν σοφή, γιατί έτσι αποφύγαμε τις ουρές και ξεμπερδέψαμε πολύ γρήγορα. Βέβαια, οι μεγάλες ουρές δεν είναι τόσο στην έκδοση των εισιτηρίων, όσο στον έλεγχο εισόδου. Γι’αυτό και είναι προτιμότερο να φτάνει κανείς νωρίς.
Πήραμε τα επιμέρους κτίρια του ωκεανογραφικού με τη σειρά. Δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο πιο όμορφο, μεγαλύτερο και διαφορετικό είναι από τα υπόλοιπα ενυδρεία που έχουμε έως τώρα επισκεφθεί. Φιλοξενεί ψάρια και άλλα θαλάσσια ζώα από όλες τις περιοχές της γης, σε χώρους μοναδικούς. Το καλύτερο σημείο του, το μήκους 30 μέτρων διάφανο τούνελ όπου διάφορα ψάρια μικρά και μεγάλα κολυμπούν δίπλα σου και από πάνω σου.
Πολύ καλό ήταν και το σόου στο δελφινάριο. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω παρακολουθήσει άλλο σόου με δελφίνια, αλλά αυτό μου άρεσε πολύ. Για όποιον βρεθεί εκεί και ενδιαφέρεται να το παρακολουθήσει, καλό είναι να ενημερωθεί κατά την άφιξή του για τις ώρες των παραστάσεων, έτσι ώστε να κανονίσει ανάλογα και το πρόγραμμά του.
Μετά από αρκετές ώρες παραμονής στο ωκεανογραφικό (τις οποίες ούτε που καταλάβαμε πώς πέρασαν), γυρίσαμε στην πόλη. Η διαδρομή με το λεωφορείο ήταν σύντομη και είχαμε και την ευκαιρία να δούμε και μέρος της νέας πόλης. Η δε τρομερή λιακάδα που επιτέλους μας έκανε, μας είχε ανεβάσει πολύ τη διάθεση.
Το προηγούμενο βράδυ, όπως κάναμε τη βόλτα μας και πριν καταλήξουμε στο El Rall με την υπέροχη παέγια, είχαμε προσέξει ένα tapas bar, μεγάλο μεν, αλλά με πολύ ωραίο περιβάλλον, πολύ κόσμο μέσα και έξω από το μαγαζί και άπειρες πιατέλες γεμάτες τάπας πάνω στην τεράστια ξύλινη μπάρα του. Το όνομα Sagardi κάτι μου θύμιζε. Ήμουν σίγουρη ότι κάποιος από το forum το είχε αναφέρει, αλλά εγώ δεν το είχα στις σημειώσεις μου για τη Βαλένθια. Εκ των υστέρων, ανακάλυψα ότι η πρόταση ήταν για το «αδερφάκι» του στη Βαρκελώνη. Sagardi - Basado en las sidrer?as y tabernas del pa?s vasco
Ήταν ήδη απόγευμα, άρα σίγουρα καλή ώρα για να το πετύχουμε με νορμάλ κόσμο. Πράγματι, μετά από λίγο περπάτημα φτάσαμε στο Νο 6 της οδού San Vicente Martir και είδαμε τα «ταπάκια»πάνω στη μπάρα να μας χαμογελούν. Το συγκεκριμένο μαγαζί δεν είναι μόνο «ορθάδικο» (σε αντίθεση με αυτό της Βαρκελώνης). Εχει μερικά χαμηλά και ψηλά τραπέζια, το οποία είναι ό,τι πρέπει για τους κουρασμένους τουρίστες σαν κι εμάς.
Η ποικιλία των ζεστών και κρύων tapas ήταν μεγάλη και τρομερά ευφάνταστη. Απλό jamon, κροκέτες με διάφορες γεμίσεις (μπακαλιάρου, μανιταριών, γαρίδας, τυριού κλπ), απλούς και σύνθετους θαλασσομεζέδες και πολλά πολλά άλλα. Το highlight για μένα ήταν το λουκανικάκι chorizo, το οποίο δεν ήταν μόνιμα σε πιατέλα πάνω στην μπάρα, αλλά πότε πότε «κυκλοφορούσε» με το σερβιτόρο. Το σύστημα και εδώ, είναι όπως και σε άλλα τέτοιου τύπου μαγαζιά. Παίρνεις όσα tapas θέλεις και στο τέλος μετράνε τις οδοντογλυφίδες που έχεις στο πιάτο σου, για να βγάλουν το λογαριασμό. Όταν δε ο πελάτης έχει καλλιτεχνικές ανησυχίες, τότε το μέτρημα των οδοντογλυφίδων παίρνει άλλη διάσταση...!!! Περιττό να αναφέρω ότι έγινε η απόλυτη σφαγή, με συνοδεία αρκετών ποτηριών κρύας μπύρας.
Συρθήκαμε μέχρι το ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε, με σκοπό το βραδάκι να δούμε κάτι ακόμα από την πόλη. Αλλάξαμε όμως πολύ εύκολα τα σχέδιά μας, γιατί θέλαμε να ξαναδούμε τα κτίρια στην «πόλη των τεχνών και των επιστημών», αυτή τη φορά φωτισμένα το βράδυ. Άρα, τελικά ξανά λεωφορείο και χάζεμα και φωτογραφίες στο σύμπλεγμα των κτιρίων με τα περίεργα σχέδια και έναν τρομερό σχεδόν απόκοσμο σκούρο βυσσινί ουρανό με ωραία σύννεφα από πάνω τους.
Η επόμενη μέρα ξημέρωσε ξανά ψιλοσυννεφιασμένη. Μα καλά, αναρωτηθήκαμε, δεν έχουν ήλιο το καλοκαίρι σ’αυτή τη χώρα?
Είμασταν ήδη στη δεύτερη και τελευταία μέρα μας στη Βαλένθια και στην ουσία δεν είχαμε δει ακόμα σχεδόν τίποτα από την πόλη. Χωρίς πολλές λοιπόν καθυστερήσεις, ξεκινήσαμε να τη γνωρίσουμε. Έστω και συννεφιασμένη. Τον πολύ ωραίο σιδηροδρομικό σταθμό ακριβώς απέναντι από το ξενοδοχείο, καθώς και το διπλανό κτίριο της αρένας, τα είχαμε δει αρκετές φορές. Προχωρήσαμε προς την πλατεία του Δημαρχείου (Plaza del Ayuntamiento) και συνεχίσαμε προς το Palacio Marques de Dos Aguas, στο οποίο βρίσκεται το μουσείο κεραμικών. Εμείς όμως δεν πήγαμε για το μουσείο, αλλά για την περίεργη μπαρόκ είσοδό του. Palacio del Marqu?s de Dos Aguas - Wikipedia, la enciclopedia libre
Περιπλανηθήκαμε στα δρομάκια προχωρώντας προς την κεντρική πλατεία Plaza de la Reina και τον Καθεδρικό Ναό. Συνεχίσαμε στην Plaza de la Virgen και τους γύρω δρόμους και φτάσαμε μεχρι τον Torres de Serranos. Στρίψαμε και μπήκαμε στο πιο παλιό κομμάτι της πόλης, την περιοχή Carmen. Χαθήκαμε στα μικρά στενά και πολύχρωμα δρομάκια της, κάναμε μια στάση για υγρά καύσιμα Estrella σε ένα συμπαθέστατο μικρό μαγαζάκι κοντα στην Iglesia del Carmen και συνεχίσαμε.
Αυτή η περιοχή της πόλης μου άρεσε πολύ. Γενικά η Βαλένθια μου άρεσε πολύ. Μου άρεσαν τα κτίρια, τα δρομάκια της, οι φοίνικές της, το φαγητό της, ο αποικιακός χαρακτήρας που απέπνεε. Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη της εκδρομής και χάρηκα πολύ που τελικά την επιλέξαμε.
Φύγαμε από την Carmen και κατευθυνθήκαμε προς τη Lonja de la Seda και την κεντρική αγορά (Mercado Central). Οι αγορές στις πόλεις της Ισπανίας αποτελούν αξιοθέατα. Πολλά μικρά μαγαζάκια, φορτωμένα με κάθε λογής καλούδια, όλα μαζεμένα σε μεγάλα και συνήθως ενδιαφέροντα κτίρια.
Ήταν ήδη μεσημέρι, έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε στάση για φαγητό. Τί καλύτερο από ένα μικρό γωνιακό, χαριτωμένο μαγαζάκι με λίγα τραπεζάκια στο πεζοδρόμιο, απέναντι από την αγορά. Ευχαριστηθήκαμε τηγανητές γαριδούλες (gambas fritas) και επίσης τηγανητό ψιλό ψαράκι (pescaditos fritos), συνοδεία ψωμιού με ντομάτα (tomato pan) και φυσικά κρύας ισπανικής μπύρας.
Η βόλτα μας συνεχίστηκε με αρκετό ακόμα περπάτημα, φωτογραφίες και χάζεμα πριν καταλήξουμε στο ξενοδοχείο για να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας (και της φωτογραφικής μηχανής μας).
Αργά το απόγευμα, ξεκινήσαμε για την τελευταία μας βόλτα σε αυτή την ξεχωριστή πόλη. Ξαναπεράσαμε από πολλά μέρη που είδαμε και το πρωί και αποκαμωμένοι και σχεδόν κυνηγημένοι από τη βροχή που μας απειλούσε, καταλήξαμε κοντά στο ξενοδοχείο για μια δεύτερη δοκιμή παέγιας. Δυστυχώς, αυτή τη φορά η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας. Το περιβάλλον του εστιατορίου Baldo όπου καθήσαμε μας άρεσε. Σε αντίθεση με την παέγια του ,η οποία δεν ήταν καθόλου καλή. (Και Dafni, ούτε η ιδέα σου ήταν, ούτε έτυχε μόνο σε εσένα. Η παέγια του είναι μάλλον πάντα «λύσσα» στο αλάτι. Μας βοήθησε λίγο το λεμόνι για να μπορέσουμε να τη φάμε).
Η τελευταία αυτή «ατυχία», δεν ήταν φυσικά αρκετή για να αλλάξει τη γνώμη μας για την πόλη. Σίγουρα θα την αναπολούμε ευχάριστα για πολύ καιρό.
Όπως ανέφερα και στην αρχή της ιστορίας, ο κύριος λόγος που η Βαλένθια μπήκε στο πρόγραμμα της εκδρομής ήταν το ωκεανογραφικό της, το οποίο είναι μέρος της «Ciudad de las artes y las ciencias» (Πόλη των τεχνών και επιστημών) City of Arts and Sciences of Valencia. Μια μεγάλη έκταση με φουτουριστικά κτίρια, σχεδιασμένα από το Santiago Calatrava, ο οποίος κατάγεται από τη Βαλένθια και με τη δημιουργία αυτού του συμπλέγματος, κατάφερε να βάλει δυνατά στο τουριστικό παιχνίδι τη γενέτειρά του. Και μόνο για τα κτίρια αυτά, αξίζει μια επίσκεψη στην περιοχή.

Στη Βαλένθια θα βρισκόμασταν Σάββατο και Κυριακή, οπότε είχαμε επιλέξει εξ’αρχής να αφιερώσουμε την πρώτη μέρα στο ωκεανογραφικό, έτσι ώστε να αποφύγουμε την Κυριακή όπου ο κόσμος θα ήταν σαφώς περισσότερος. Πήραμε το λεωφορείο Νο 35 από την αφετηρία πολύ κοντά στο ξενοδοχείο και μετά από μεγάλη δυσκολία, καταφέραμε να επιβεβαιώσουμε με τον οδηγό τη σωστή στάση που θα κατεβαίναμε. ‘Ηταν ο μοναδικός άνθρωπος που δεν μπόρεσα να καταλάβω τί μου έλεγε. Τα ισπανικά μου δεν είναι και τα καλύτερα, αλλά τουλάχιστον καταλάβαινα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τί μου έλεγαν. Με αυτόν δυσκολεύτηκα πάρα πολύ. Προφανώς γιατί δε μίλαγε καστεγιάνικα.
Αισίως, βρήκαμε τη σωστή στάση και πλησιάζοντας στην «πόλη» μείναμε με ανοιχτό το στόμα. Γενικά τα πολύ μοντέρνα και φουτουριστικά κτίρια δεν με ενθουσιάζουν, αλλά αυτά είναι πράγματι καταπληκτικά.
Ο κόσμος είχε ήδη αρχίσει να ψιλομαζεύεται. Ευτυχώς, είχαμε κάνει κράτηση των εισιτηρίων από το ίντερνετ και επιπλέον, φροντίσαμε να φτάσουμε λίγο μετά το άνοιγμα. Η απόφαση αυτή ήταν σοφή, γιατί έτσι αποφύγαμε τις ουρές και ξεμπερδέψαμε πολύ γρήγορα. Βέβαια, οι μεγάλες ουρές δεν είναι τόσο στην έκδοση των εισιτηρίων, όσο στον έλεγχο εισόδου. Γι’αυτό και είναι προτιμότερο να φτάνει κανείς νωρίς.
Πήραμε τα επιμέρους κτίρια του ωκεανογραφικού με τη σειρά. Δεν μπορώ να περιγράψω το πόσο πιο όμορφο, μεγαλύτερο και διαφορετικό είναι από τα υπόλοιπα ενυδρεία που έχουμε έως τώρα επισκεφθεί. Φιλοξενεί ψάρια και άλλα θαλάσσια ζώα από όλες τις περιοχές της γης, σε χώρους μοναδικούς. Το καλύτερο σημείο του, το μήκους 30 μέτρων διάφανο τούνελ όπου διάφορα ψάρια μικρά και μεγάλα κολυμπούν δίπλα σου και από πάνω σου.

Πολύ καλό ήταν και το σόου στο δελφινάριο. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω παρακολουθήσει άλλο σόου με δελφίνια, αλλά αυτό μου άρεσε πολύ. Για όποιον βρεθεί εκεί και ενδιαφέρεται να το παρακολουθήσει, καλό είναι να ενημερωθεί κατά την άφιξή του για τις ώρες των παραστάσεων, έτσι ώστε να κανονίσει ανάλογα και το πρόγραμμά του.
Μετά από αρκετές ώρες παραμονής στο ωκεανογραφικό (τις οποίες ούτε που καταλάβαμε πώς πέρασαν), γυρίσαμε στην πόλη. Η διαδρομή με το λεωφορείο ήταν σύντομη και είχαμε και την ευκαιρία να δούμε και μέρος της νέας πόλης. Η δε τρομερή λιακάδα που επιτέλους μας έκανε, μας είχε ανεβάσει πολύ τη διάθεση.
Το προηγούμενο βράδυ, όπως κάναμε τη βόλτα μας και πριν καταλήξουμε στο El Rall με την υπέροχη παέγια, είχαμε προσέξει ένα tapas bar, μεγάλο μεν, αλλά με πολύ ωραίο περιβάλλον, πολύ κόσμο μέσα και έξω από το μαγαζί και άπειρες πιατέλες γεμάτες τάπας πάνω στην τεράστια ξύλινη μπάρα του. Το όνομα Sagardi κάτι μου θύμιζε. Ήμουν σίγουρη ότι κάποιος από το forum το είχε αναφέρει, αλλά εγώ δεν το είχα στις σημειώσεις μου για τη Βαλένθια. Εκ των υστέρων, ανακάλυψα ότι η πρόταση ήταν για το «αδερφάκι» του στη Βαρκελώνη. Sagardi - Basado en las sidrer?as y tabernas del pa?s vasco
Ήταν ήδη απόγευμα, άρα σίγουρα καλή ώρα για να το πετύχουμε με νορμάλ κόσμο. Πράγματι, μετά από λίγο περπάτημα φτάσαμε στο Νο 6 της οδού San Vicente Martir και είδαμε τα «ταπάκια»πάνω στη μπάρα να μας χαμογελούν. Το συγκεκριμένο μαγαζί δεν είναι μόνο «ορθάδικο» (σε αντίθεση με αυτό της Βαρκελώνης). Εχει μερικά χαμηλά και ψηλά τραπέζια, το οποία είναι ό,τι πρέπει για τους κουρασμένους τουρίστες σαν κι εμάς.
Η ποικιλία των ζεστών και κρύων tapas ήταν μεγάλη και τρομερά ευφάνταστη. Απλό jamon, κροκέτες με διάφορες γεμίσεις (μπακαλιάρου, μανιταριών, γαρίδας, τυριού κλπ), απλούς και σύνθετους θαλασσομεζέδες και πολλά πολλά άλλα. Το highlight για μένα ήταν το λουκανικάκι chorizo, το οποίο δεν ήταν μόνιμα σε πιατέλα πάνω στην μπάρα, αλλά πότε πότε «κυκλοφορούσε» με το σερβιτόρο. Το σύστημα και εδώ, είναι όπως και σε άλλα τέτοιου τύπου μαγαζιά. Παίρνεις όσα tapas θέλεις και στο τέλος μετράνε τις οδοντογλυφίδες που έχεις στο πιάτο σου, για να βγάλουν το λογαριασμό. Όταν δε ο πελάτης έχει καλλιτεχνικές ανησυχίες, τότε το μέτρημα των οδοντογλυφίδων παίρνει άλλη διάσταση...!!! Περιττό να αναφέρω ότι έγινε η απόλυτη σφαγή, με συνοδεία αρκετών ποτηριών κρύας μπύρας.
Συρθήκαμε μέχρι το ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε, με σκοπό το βραδάκι να δούμε κάτι ακόμα από την πόλη. Αλλάξαμε όμως πολύ εύκολα τα σχέδιά μας, γιατί θέλαμε να ξαναδούμε τα κτίρια στην «πόλη των τεχνών και των επιστημών», αυτή τη φορά φωτισμένα το βράδυ. Άρα, τελικά ξανά λεωφορείο και χάζεμα και φωτογραφίες στο σύμπλεγμα των κτιρίων με τα περίεργα σχέδια και έναν τρομερό σχεδόν απόκοσμο σκούρο βυσσινί ουρανό με ωραία σύννεφα από πάνω τους.
Η επόμενη μέρα ξημέρωσε ξανά ψιλοσυννεφιασμένη. Μα καλά, αναρωτηθήκαμε, δεν έχουν ήλιο το καλοκαίρι σ’αυτή τη χώρα?
Είμασταν ήδη στη δεύτερη και τελευταία μέρα μας στη Βαλένθια και στην ουσία δεν είχαμε δει ακόμα σχεδόν τίποτα από την πόλη. Χωρίς πολλές λοιπόν καθυστερήσεις, ξεκινήσαμε να τη γνωρίσουμε. Έστω και συννεφιασμένη. Τον πολύ ωραίο σιδηροδρομικό σταθμό ακριβώς απέναντι από το ξενοδοχείο, καθώς και το διπλανό κτίριο της αρένας, τα είχαμε δει αρκετές φορές. Προχωρήσαμε προς την πλατεία του Δημαρχείου (Plaza del Ayuntamiento) και συνεχίσαμε προς το Palacio Marques de Dos Aguas, στο οποίο βρίσκεται το μουσείο κεραμικών. Εμείς όμως δεν πήγαμε για το μουσείο, αλλά για την περίεργη μπαρόκ είσοδό του. Palacio del Marqu?s de Dos Aguas - Wikipedia, la enciclopedia libre
Περιπλανηθήκαμε στα δρομάκια προχωρώντας προς την κεντρική πλατεία Plaza de la Reina και τον Καθεδρικό Ναό. Συνεχίσαμε στην Plaza de la Virgen και τους γύρω δρόμους και φτάσαμε μεχρι τον Torres de Serranos. Στρίψαμε και μπήκαμε στο πιο παλιό κομμάτι της πόλης, την περιοχή Carmen. Χαθήκαμε στα μικρά στενά και πολύχρωμα δρομάκια της, κάναμε μια στάση για υγρά καύσιμα Estrella σε ένα συμπαθέστατο μικρό μαγαζάκι κοντα στην Iglesia del Carmen και συνεχίσαμε.
Αυτή η περιοχή της πόλης μου άρεσε πολύ. Γενικά η Βαλένθια μου άρεσε πολύ. Μου άρεσαν τα κτίρια, τα δρομάκια της, οι φοίνικές της, το φαγητό της, ο αποικιακός χαρακτήρας που απέπνεε. Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη της εκδρομής και χάρηκα πολύ που τελικά την επιλέξαμε.

Φύγαμε από την Carmen και κατευθυνθήκαμε προς τη Lonja de la Seda και την κεντρική αγορά (Mercado Central). Οι αγορές στις πόλεις της Ισπανίας αποτελούν αξιοθέατα. Πολλά μικρά μαγαζάκια, φορτωμένα με κάθε λογής καλούδια, όλα μαζεμένα σε μεγάλα και συνήθως ενδιαφέροντα κτίρια.
Ήταν ήδη μεσημέρι, έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε στάση για φαγητό. Τί καλύτερο από ένα μικρό γωνιακό, χαριτωμένο μαγαζάκι με λίγα τραπεζάκια στο πεζοδρόμιο, απέναντι από την αγορά. Ευχαριστηθήκαμε τηγανητές γαριδούλες (gambas fritas) και επίσης τηγανητό ψιλό ψαράκι (pescaditos fritos), συνοδεία ψωμιού με ντομάτα (tomato pan) και φυσικά κρύας ισπανικής μπύρας.
Η βόλτα μας συνεχίστηκε με αρκετό ακόμα περπάτημα, φωτογραφίες και χάζεμα πριν καταλήξουμε στο ξενοδοχείο για να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας (και της φωτογραφικής μηχανής μας).
Αργά το απόγευμα, ξεκινήσαμε για την τελευταία μας βόλτα σε αυτή την ξεχωριστή πόλη. Ξαναπεράσαμε από πολλά μέρη που είδαμε και το πρωί και αποκαμωμένοι και σχεδόν κυνηγημένοι από τη βροχή που μας απειλούσε, καταλήξαμε κοντά στο ξενοδοχείο για μια δεύτερη δοκιμή παέγιας. Δυστυχώς, αυτή τη φορά η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας. Το περιβάλλον του εστιατορίου Baldo όπου καθήσαμε μας άρεσε. Σε αντίθεση με την παέγια του ,η οποία δεν ήταν καθόλου καλή. (Και Dafni, ούτε η ιδέα σου ήταν, ούτε έτυχε μόνο σε εσένα. Η παέγια του είναι μάλλον πάντα «λύσσα» στο αλάτι. Μας βοήθησε λίγο το λεμόνι για να μπορέσουμε να τη φάμε).
Η τελευταία αυτή «ατυχία», δεν ήταν φυσικά αρκετή για να αλλάξει τη γνώμη μας για την πόλη. Σίγουρα θα την αναπολούμε ευχάριστα για πολύ καιρό.
Last edited by a moderator: