anny
Member
- Μηνύματα
- 3.423
- Likes
- 1.792
- Επόμενο Ταξίδι
- Ιστρια
- Ταξίδι-Όνειρο
- γύρος του κόσμου
Ο δρόμος που οδηγεί από τη Σαλαμάνκα στη Σεγκόβια, περνάει λίγο έξω από την Άβιλα. Ο καιρός ήταν πάλι συννεφιασμένος, οπότε δεν υπήρχε λόγος να ξανασταματήσουμε και έτσι συνεχίσαμε. Η Σεγκόβια είναι γνωστή για δύο σημαντικά αξιοθέατα. Το Acueducto (ρωμαϊκό υδραγωγείο) και το παραμυθένιο κάστρο Alcazar.
To Acueducto είναι ακριβώς πάνω στα όρια που ξεκινά η παλιά πόλη.
Τα βασικά κριτήρια για την επιλογή του ξενοδοχείου και αυτή τη φορά, ήταν να έχει πάρκινγκ, να είναι σε βολικό σημείο έτσι ώστε να μη χρειαστεί να μπλέξουμε με το αυτοκίνητο σε δρομάκια, πεζοδρομήσεις, απαγορεύσεις κλπ. και φυσικά να έχει εύκολη πρόσβαση με τα πόδια στην παλιά πόλη. Το ξενοδοχείο Eurostars πληροί όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις και βρίσκεται ακριβώς έξω από το Acueducto (πολλά δωμάτια μάλιστα έχουν θέα προς αυτό). Booking.com: hotel Eurostars Plaza Acueducto, Segovia, Spain - 604 Guest reviews. Book your hotel now!
Τακτοποιηθήκαμε στο τεράστιο δωμάτιο και ξεκινήσαμε αμέσως τη βόλτα μας.
Η παλιά πόλη της Σεγκόβια, αν και αρχικά δείχνει πιο μικρή από αυτή της Σαλαμάνκα, έχει πιο πολύ περπάτημα. Επίσης, στους περισσότερους δρόμους της κυκλοφορούν κανονικά τα αυτοκίνητα.
Ο δρόμος που οδηγεί στην Plaza Mayor και τον καθεδρικό είναι αρκετά μακρύς και με ωραία σημεία για φωτογραφίες. Ένα από τα αγαπημένα μας έγινε η Plaza Medina del Campo, η οποία μας θύμιζε πιο πολύ Ιταλία παρά Ισπανία. Η Plaza Mayor λιγότερο εντυπωσιακή από άλλες, αλλά είχε το δικό της χαρακτήρα. Προχωρήσαμε πρός την Plaza de San Esteban και μετά κατηφορίσαμε προς το Alcazar.
Αποφασίσαμε να μην μπούμε μέσα. Άλλωστε αυτά τα παλάτια πάντα μας αρέσουν καλύτερα απ’έξω, για την παραμυθένια ομορφιά τους.
Γυρίσαμε από το γραφικό δρομάκι calle de Daoiz κάνοντας την απαραίτητη στάση στον επιβλητικό καθεδρικό ναό. Η Σεγκόβια έχει πολλά όμορφα μικρά σοκάκια με καλοδιατηρημένα παλιά σπίτια και λουλουδάκια στα μπαλκόνια και τις πόρτες τους.
Ήταν ήδη νωρίς το απόγευμα και τα στομάχια μας γουργούριζαν. Καταλήξαμε σε ένα μαγαζάκι το οποίο είχαμε δει νωρίτερα και μας είχε φανεί λιγότερο τουριστικό από άλλα. Λόγω της ώρας δεν είχε ακόμα κόσμο, μόνο κάποιους λίγους ντόπιους που έπιναν τη μπύρα τους ή το κρασάκι τους στο όρθιο.
Είναι εντυπωσιακό, ότι σε όλα τα εστιατόρια στα ηπειρωτικά μέρη που πήγαμε στην Ισπανία
(εκτός από το Τολέδο), τα θαλασσινά είχαν τον πρώτο λόγο. Οπότε δοκιμάσαμε και εμείς ανάμεσα σε άλλα, γαλικιακό χταπόδι και γαρίδες με σκορδάτη σαλτσούλα. Το χταπόδι φτιαγμένο με το συγκεκριμένο τρόπο, το δοκιμάσαμε και αλλού και οφείλω να ομολογήσω ότι αν και οι Ισπανοί γενικά έχουν καλό φαγητό, από χταπόδι δεν ξέρουν. Το βράζουν παραπάνω από όσο πρέπει, του ρίχνουν χοντρό αλάτι και πολύ πάπρικα. Το αποτέλεσμα είναι να χάνεται η γεύση του χταποδιού και να επικρατεί μια η αλμύρα του χοντρού αλατιού και μια η έντονη πάπρικα. Πάντως, με τις γαρίδες τα πάνε εμφανώς καλύτερα.
Στις περιοχές αυτές, τον Αύγουστο νύχτωνε γύρω στις 10 το βράδυ. Οπότε, γυρίσαμε σιγά σιγά στο ξενοδοχείο και πήραμε το αυτοκίνητο για μια κοντινή βόλτα αρχικά στην εκκλησία της Vera Cruz και μετά προς το χωριό Zamarramala για απογευματινές φωτογραφίες της πόλης από μακριά.
Για το κλείσιμο της βραδιάς αποφασίσαμε να αφήσουμε το φωτογραφικό εξοπλισμό στο δωμάτιο και να πάμε για μια τελευταία βραδυνή μπυρίτσα με θέα το Acueducto. Ο υπάλληλος στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, βλέποντάς μας με τα «εργαλεία της δουλειάς», μας πρότεινε να ανέβουμε στην ταράτσα του ξενοδοχείου απ’όπου το υδραγωγείο φαινόταν πολύ ωραίο. Φυσικά, δε του χαλάσαμε χατήρι και εκμεταλευτήκαμε αυτή την ευκαιρία.
Η επόμενη μέρα ξημέρωσε επιτέλους ηλιόλουστη και πολλά υποσχόμενη. Τόσες μέρες στην Ισπανία και πραγματικό ήλιο ακόμα δεν είχαμε δει. Ευχηθήκαμε η τύχη μας να είχε αλλάξει. Γρήγορο καφεδάκι και μια τελευταία πρωινή βόλτα στην πόλη. Φτάσαμε ξανά μέχρι το Alcazar, γυρίσαμε προς την Plaza Mayor και ακολουθώντας την calle Infanta Isabel (στην οποία βρίσκονται πολλά μικρά tapas bar που πριν το μεσημέρι ήταν ήδη γεμάτα ντόπιους), γυρίσαμε από την πάνω πλευρά του υδραγωγείου. Χαιρετήσαμε την πόλη και ξεκινήσαμε για το Τολέδο.
To Acueducto είναι ακριβώς πάνω στα όρια που ξεκινά η παλιά πόλη.
Τα βασικά κριτήρια για την επιλογή του ξενοδοχείου και αυτή τη φορά, ήταν να έχει πάρκινγκ, να είναι σε βολικό σημείο έτσι ώστε να μη χρειαστεί να μπλέξουμε με το αυτοκίνητο σε δρομάκια, πεζοδρομήσεις, απαγορεύσεις κλπ. και φυσικά να έχει εύκολη πρόσβαση με τα πόδια στην παλιά πόλη. Το ξενοδοχείο Eurostars πληροί όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις και βρίσκεται ακριβώς έξω από το Acueducto (πολλά δωμάτια μάλιστα έχουν θέα προς αυτό). Booking.com: hotel Eurostars Plaza Acueducto, Segovia, Spain - 604 Guest reviews. Book your hotel now!
Τακτοποιηθήκαμε στο τεράστιο δωμάτιο και ξεκινήσαμε αμέσως τη βόλτα μας.
Η παλιά πόλη της Σεγκόβια, αν και αρχικά δείχνει πιο μικρή από αυτή της Σαλαμάνκα, έχει πιο πολύ περπάτημα. Επίσης, στους περισσότερους δρόμους της κυκλοφορούν κανονικά τα αυτοκίνητα.
Ο δρόμος που οδηγεί στην Plaza Mayor και τον καθεδρικό είναι αρκετά μακρύς και με ωραία σημεία για φωτογραφίες. Ένα από τα αγαπημένα μας έγινε η Plaza Medina del Campo, η οποία μας θύμιζε πιο πολύ Ιταλία παρά Ισπανία. Η Plaza Mayor λιγότερο εντυπωσιακή από άλλες, αλλά είχε το δικό της χαρακτήρα. Προχωρήσαμε πρός την Plaza de San Esteban και μετά κατηφορίσαμε προς το Alcazar.
Αποφασίσαμε να μην μπούμε μέσα. Άλλωστε αυτά τα παλάτια πάντα μας αρέσουν καλύτερα απ’έξω, για την παραμυθένια ομορφιά τους.
Γυρίσαμε από το γραφικό δρομάκι calle de Daoiz κάνοντας την απαραίτητη στάση στον επιβλητικό καθεδρικό ναό. Η Σεγκόβια έχει πολλά όμορφα μικρά σοκάκια με καλοδιατηρημένα παλιά σπίτια και λουλουδάκια στα μπαλκόνια και τις πόρτες τους.
Ήταν ήδη νωρίς το απόγευμα και τα στομάχια μας γουργούριζαν. Καταλήξαμε σε ένα μαγαζάκι το οποίο είχαμε δει νωρίτερα και μας είχε φανεί λιγότερο τουριστικό από άλλα. Λόγω της ώρας δεν είχε ακόμα κόσμο, μόνο κάποιους λίγους ντόπιους που έπιναν τη μπύρα τους ή το κρασάκι τους στο όρθιο.
Είναι εντυπωσιακό, ότι σε όλα τα εστιατόρια στα ηπειρωτικά μέρη που πήγαμε στην Ισπανία
(εκτός από το Τολέδο), τα θαλασσινά είχαν τον πρώτο λόγο. Οπότε δοκιμάσαμε και εμείς ανάμεσα σε άλλα, γαλικιακό χταπόδι και γαρίδες με σκορδάτη σαλτσούλα. Το χταπόδι φτιαγμένο με το συγκεκριμένο τρόπο, το δοκιμάσαμε και αλλού και οφείλω να ομολογήσω ότι αν και οι Ισπανοί γενικά έχουν καλό φαγητό, από χταπόδι δεν ξέρουν. Το βράζουν παραπάνω από όσο πρέπει, του ρίχνουν χοντρό αλάτι και πολύ πάπρικα. Το αποτέλεσμα είναι να χάνεται η γεύση του χταποδιού και να επικρατεί μια η αλμύρα του χοντρού αλατιού και μια η έντονη πάπρικα. Πάντως, με τις γαρίδες τα πάνε εμφανώς καλύτερα.
Στις περιοχές αυτές, τον Αύγουστο νύχτωνε γύρω στις 10 το βράδυ. Οπότε, γυρίσαμε σιγά σιγά στο ξενοδοχείο και πήραμε το αυτοκίνητο για μια κοντινή βόλτα αρχικά στην εκκλησία της Vera Cruz και μετά προς το χωριό Zamarramala για απογευματινές φωτογραφίες της πόλης από μακριά.
Για το κλείσιμο της βραδιάς αποφασίσαμε να αφήσουμε το φωτογραφικό εξοπλισμό στο δωμάτιο και να πάμε για μια τελευταία βραδυνή μπυρίτσα με θέα το Acueducto. Ο υπάλληλος στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου, βλέποντάς μας με τα «εργαλεία της δουλειάς», μας πρότεινε να ανέβουμε στην ταράτσα του ξενοδοχείου απ’όπου το υδραγωγείο φαινόταν πολύ ωραίο. Φυσικά, δε του χαλάσαμε χατήρι και εκμεταλευτήκαμε αυτή την ευκαιρία.
Η επόμενη μέρα ξημέρωσε επιτέλους ηλιόλουστη και πολλά υποσχόμενη. Τόσες μέρες στην Ισπανία και πραγματικό ήλιο ακόμα δεν είχαμε δει. Ευχηθήκαμε η τύχη μας να είχε αλλάξει. Γρήγορο καφεδάκι και μια τελευταία πρωινή βόλτα στην πόλη. Φτάσαμε ξανά μέχρι το Alcazar, γυρίσαμε προς την Plaza Mayor και ακολουθώντας την calle Infanta Isabel (στην οποία βρίσκονται πολλά μικρά tapas bar που πριν το μεσημέρι ήταν ήδη γεμάτα ντόπιους), γυρίσαμε από την πάνω πλευρά του υδραγωγείου. Χαιρετήσαμε την πόλη και ξεκινήσαμε για το Τολέδο.
Last edited by a moderator: