gelf
Member
- Μηνύματα
- 659
- Likes
- 12.801
Κεφάλαιο 9
Ο γύρος του Μανχάτταν με καραβάκι.
Ένα από τα mustτης Νέας Υόρκης είναι το Circle Line Sightseeing, δηλαδή ο γύρος του νησιού με καραβάκι, ο οποίος διαρκεί περίπου δυόμιση ώρες.
Όταν ξυπνάω βλέπω από το παράθυρο
ότι ο καιρός ήταν αρκετά καλός, με σύννεφα ώστε να αποφεύγεις τον πολύ ήλιο, αλλά και με διάθεση να μην βρέξει. Μετά το πρωινό κατηφορίζουμε προς το δυτικό άκρο της 42ης οδού από όπου φεύγει το καραβάκι.
Επιβιβαζόμαστε
και ύστερα από λίγα λεπτά το σκάφος άρχισε να κατευθύνεται νότια κατά μήκος του ποταμού Hudson.
Στην απέναντι ακτή διακρίνεται το New Jersey.
Από το ποτάμι είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε τα διάφορα οροθέσια του Manhattan.
Το σκάφος συνεχίζει να κατευθύνεται νότια, περνάμε το Lower Manhattan κατευθυνόμενοι προς το άγαλμα της Ελευθερίας, από όπου περάσαμε κοντά τόσο απ’ αυτό όσο και από το νησί Έλις.
Στη συνέχεια το σκάφος κάνει αναστροφή κατευθυνόμενο βόρεια και ελαφρώς ανατολικά προκειμένου να συνεχίσει την πορεία του κατά μήκος του ποταμού East, ανατολικά του Manhattan.
Συνεχίσαμε κατευθυνόμενοι βόρεια έχοντας στο δεξί μας χέρι (ανατολικά) το Μπρούκλιν
και στο αριστερό μας χέρι (δυτικά) το Μανχάτταν.
Περάσαμε κάτω από τις γέφυρες Μπρούκλιν και Μανχάτταν.
Συνεχίσαμε βόρεια παρατηρώντας τα κτίρια του Μανχάτταν αλλά και τις υπόλοιπες γέφυρες.
Στη μια άκρη της παρακάτω φωτογραφίας το Empire State Building και στην άλλη άκρη το κτίριο Κράισλερ.
Συνεχίσαμε να φωτογραφίζουμε:
Στην παρακάτω φωτογραφία το κτίριο του ΟΗΕ.
Και το τελεφερίκ για Roosevelt Island.
Συνεχίσαμε την πορεία μας, εξακολουθώντας να παρατηρούμε κτίρια και γέφυρες, καθώς και τους μηχανισμούς των γεφυρών.
Βορειότερα συναντήσαμε την περιοχή του ανατολικού Χάρλεμ στα δυτικά μας, ενώ ανατολικά του ποταμού είναι το γήπεδο των Γιάνκις.
Συνεχίσαμε βόρεια περνώντας κάτω από αρκετές γέφυρες,
άλλα κάποια στιγμή κατευθυνθήκαμε βορειοδυτικά μέχρι να περάσουμε το βορειότερο σημείο του Manhattan παρατηρώντας ότι ο συντελεστής της οικιστικής πυκνότητας είχε μειωθεί κατά πολύ.
Είχαμε καταλάβει την πλώρη του καραβιού και αισθανόμασταν υπέροχα με τη θέα που απολαμβάναμε. Στην περιοχή αυτή η Νέα Υόρκη φαινόταν πιο αραιοδομημένη.
Κάνοντας τη στροφή παρατηρούμε κατοικίες σε ανθρώπινη κλίμακα.
Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε νότια
έως το δυτικό σημείο της 42ης οδού, οπότε αποβιβαστήκαμε. Πριν αποβιβαστούμε είχαμε αποφασίσει μια βόλτα στο Μπρούκλιν.
Αποβιβαζόμαστε
και προχωράμε προς το μετρό της Times Square. Απέναντι βλέπουμε ότι η ουρά είχε μεγαλώσει σχετικά με το πρωί. Προηγούμενα δεν είχα αναφέρει ότι η ουρά αυτή είναι για την παραλαβή προσωρινής πράσινης κάρτας.
Σχεδόν όλοι αυτοί που περίμεναν ήταν Κινέζοι. Ευχηθήκαμε να πάρουν την πράσινη κάρτα χωρίς προβλήματα. Βέβαια με ευχολόγια ποτέ δεν γίνεται τίποτα. Τέλος πάντων προχωρήσαμε προς το μετρό και κατευθυνθήκαμε προς το Μπρούκλιν.
Ο γύρος του Μανχάτταν με καραβάκι.
Ένα από τα mustτης Νέας Υόρκης είναι το Circle Line Sightseeing, δηλαδή ο γύρος του νησιού με καραβάκι, ο οποίος διαρκεί περίπου δυόμιση ώρες.
Όταν ξυπνάω βλέπω από το παράθυρο
ότι ο καιρός ήταν αρκετά καλός, με σύννεφα ώστε να αποφεύγεις τον πολύ ήλιο, αλλά και με διάθεση να μην βρέξει. Μετά το πρωινό κατηφορίζουμε προς το δυτικό άκρο της 42ης οδού από όπου φεύγει το καραβάκι.
Επιβιβαζόμαστε
και ύστερα από λίγα λεπτά το σκάφος άρχισε να κατευθύνεται νότια κατά μήκος του ποταμού Hudson.
Στην απέναντι ακτή διακρίνεται το New Jersey.
Από το ποτάμι είχαμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε τα διάφορα οροθέσια του Manhattan.
Το σκάφος συνεχίζει να κατευθύνεται νότια, περνάμε το Lower Manhattan κατευθυνόμενοι προς το άγαλμα της Ελευθερίας, από όπου περάσαμε κοντά τόσο απ’ αυτό όσο και από το νησί Έλις.
Στη συνέχεια το σκάφος κάνει αναστροφή κατευθυνόμενο βόρεια και ελαφρώς ανατολικά προκειμένου να συνεχίσει την πορεία του κατά μήκος του ποταμού East, ανατολικά του Manhattan.
Συνεχίσαμε κατευθυνόμενοι βόρεια έχοντας στο δεξί μας χέρι (ανατολικά) το Μπρούκλιν
και στο αριστερό μας χέρι (δυτικά) το Μανχάτταν.
Περάσαμε κάτω από τις γέφυρες Μπρούκλιν και Μανχάτταν.
Συνεχίσαμε βόρεια παρατηρώντας τα κτίρια του Μανχάτταν αλλά και τις υπόλοιπες γέφυρες.
Στη μια άκρη της παρακάτω φωτογραφίας το Empire State Building και στην άλλη άκρη το κτίριο Κράισλερ.
Συνεχίσαμε να φωτογραφίζουμε:
Στην παρακάτω φωτογραφία το κτίριο του ΟΗΕ.
Και το τελεφερίκ για Roosevelt Island.
Συνεχίσαμε την πορεία μας, εξακολουθώντας να παρατηρούμε κτίρια και γέφυρες, καθώς και τους μηχανισμούς των γεφυρών.
Βορειότερα συναντήσαμε την περιοχή του ανατολικού Χάρλεμ στα δυτικά μας, ενώ ανατολικά του ποταμού είναι το γήπεδο των Γιάνκις.
Συνεχίσαμε βόρεια περνώντας κάτω από αρκετές γέφυρες,
άλλα κάποια στιγμή κατευθυνθήκαμε βορειοδυτικά μέχρι να περάσουμε το βορειότερο σημείο του Manhattan παρατηρώντας ότι ο συντελεστής της οικιστικής πυκνότητας είχε μειωθεί κατά πολύ.
Είχαμε καταλάβει την πλώρη του καραβιού και αισθανόμασταν υπέροχα με τη θέα που απολαμβάναμε. Στην περιοχή αυτή η Νέα Υόρκη φαινόταν πιο αραιοδομημένη.
Κάνοντας τη στροφή παρατηρούμε κατοικίες σε ανθρώπινη κλίμακα.
Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε νότια
έως το δυτικό σημείο της 42ης οδού, οπότε αποβιβαστήκαμε. Πριν αποβιβαστούμε είχαμε αποφασίσει μια βόλτα στο Μπρούκλιν.
Αποβιβαζόμαστε
και προχωράμε προς το μετρό της Times Square. Απέναντι βλέπουμε ότι η ουρά είχε μεγαλώσει σχετικά με το πρωί. Προηγούμενα δεν είχα αναφέρει ότι η ουρά αυτή είναι για την παραλαβή προσωρινής πράσινης κάρτας.
Σχεδόν όλοι αυτοί που περίμεναν ήταν Κινέζοι. Ευχηθήκαμε να πάρουν την πράσινη κάρτα χωρίς προβλήματα. Βέβαια με ευχολόγια ποτέ δεν γίνεται τίποτα. Τέλος πάντων προχωρήσαμε προς το μετρό και κατευθυνθήκαμε προς το Μπρούκλιν.
Last edited: