pinelopi
Member
- Μηνύματα
- 265
- Likes
- 43
- Επόμενο Ταξίδι
- Βρεττάνη , Λίγηρας
- Ταξίδι-Όνειρο
- Παντού..αρκεί να φεύγω
Περιεχόμενα
Το επόμενο πρωϊ ξυπνάμε μέσα με ένα ωραιότατο καιρό . Ένα πρωινό λαμπερό και ζεστό . Η θέα από το παράθυρό μας ότι καλύτερο. Μία λιμνούλα με πάπιες και κύκνους και πλήθος αγελάδων τριγύρω να λιάζονται . Στο βάθος αγροί και δάση.
Κατεβαίνουμε για το πρωϊνό μας ( λιτό σχετικά) και ξεκινάμε για την επίσκεψή μας στο Mont Saint Michel. Να επισημάνω εδώ ότι αν δεν θέλετε να ταλαιπωρηθείτε από τον άπειρο κόσμο , διαλέξτε να το επισκεφθείτε καθημερινή και σχετικά νωρίς το πρωϊ. Δηλαδή να είσαστε εκεί γύρω στις 10.00π.μ. .Θα βρείτε να παρκάρετε πολύ κοντά στην είσοδο και δεν θα ταλαιπωρηθείτε . Θα μπείτε από την πύλη Porte de l’Avanchee που είναι και το μοναδικό άνοιγμα των τειχών και θα διασχίσετε την Grande Rue . Δεξιά και αριστερά πλήθος καταστημάτων με διάφορα σουβενίρ και τουριστικά είδη . Τα προσπερνάτε ( δεν λένε και τίποτα άλλωστε…μόνο κάποιο αναμνηστικό έτσι για να έχετε και κάτι να θυμάστε) και κατευθύνεστε προς το Αβαείο που στέκει μεγαλόπρεπα στην κορυφή. Καλό είναι ακόμη κι αν θέλετε να χαζέψετε στα μαγαζιά να το κάνετε στην επιστροφή για να εκμεταλλευτείτε το χρόνο όσο δεν έχει πάρα πολύ κόσμο. Θα γλιτώσετε την ουρά στα εισιτήρια και το συνωστισμό όταν θα ανεβαίνετε τις σκάλες του Αβαείου. Φυσικά και θα ανεβείτε ως πάνω. Αν είσαστε τυχεροί ( όπως εμείς) θα πετύχετε και τη λειτουργία. Νομίζω ότι γίνεται γύρω στις 12.00 το μεσημέρι .
Τέλος το Αβαείο και ξεκινά η κάθοδος. Τώρα χαζέψτε όσο θέλετε… μπορείτε να πιείτε το καφεδάκι σας ή να δοκιμάσετε τη διάσημη ομελέτα της Mere Poulard. Πρόκειται για ένα εστιατόριο το οποίο σερβίρει μία σπέσιαλ ομελέτα βασισμένη στη μυστική συνταγή της θρυλικής Mere Poulard , υπηρέτριας του αρχιτέκτονα που εγκαταστάθηκε στο Αβαείο καθώς είχε αναλάβει την αναστήλωσή του , το 19ο αιώνα. Η εν λόγω κυρία λοιπόν άνοιξε ένα πανδοχείο όπου σερβίριζε αυτή την ομελέτα και συνεχίζει να λειτουργεί στο ίδιο κτίριο ως και σήμερα.. Μάλλον touristic trap η όλη υπόθεση καθώς είναι πανάκριβα …γεμάτο φυσικά Γιαπωνέζους .
Όταν λοιπόν οι άλλοι θα ανεβαίνουν εσείς με την ησυχία σας θα φεύγετε με κατεύθυνση το Saint Malo.
Το Saint Malo ήταν για αιώνες το απόρθητο λιμάνι γνωστό ως η πόλη των Πειρατών. Οι κουρσάροι που λεηλετούσαν τα πλοία στο Στενό της Μάγχης ζούσαν εκεί προφυλαγμένοι μέσα στα τείχη της πόλης. Σήμερα τα πάντα στην πόλη μοιάζουν τόσο αυθεντικά παλιά που δεν μπορείς να το πιστέψεις ότι χτίστηκαν σχεδόν όλα από την αρχή , μετά τους βομβαρδισμούς του Β’ παγκοσμίου πολέμου.
Περιπλανηθείτε πάνω στα τείχη και θαυμάστε τη θέα προς τη θάλασσα , ξεκουραστείτε σε κάποιο από τα πολυάριθμα καφέ και εστιατόρια, ψωνίστε στα πολύ όμορφα μαγαζάκια ( παρεμπιπτόντως …πολύ καλές οι τιμές τους).
Μετά το Saint malo παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής ξανά για το Mont Saint Michel. Θα πρέπει να το επισκεφθείτε δεύτερη φορά το απόγευμα για να το δείτε να γίνεται νησί καθώς επιστρέφουν τα νερά .Το πρωϊ δηλαδή γύρω γύρω είναι ξηρά όπου μπορείς και να περπατήσεις σε πολύ μεγάλη απόσταση , ενώ το απόγευμα τα πάντα καλύπτονται από τα νερά της παλίρροιας . Στα πάρκιγκ υπάρχει ειδική σήμανση που ενημερώνει τους οδηγούς έως την ώρα που επιτρέπεται να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους στους χώρους παρκαρίσματος .
Στο δρόμο της επιστροφής προς το Mont Saint Michel κάναμε μία στάση για φαγητό σε ένα πολύ όμορφο χωριό το Cancale. Βρίσκεται ενδιάμεσα από το Saint Malo και το Mont Saint Michel και είναι σημαντικό κέντρο παραγωγής μυδιών και θαλασσινών.
Η επομένη ήταν η τελευταία μας ημέρα , αυτή της επιστροφής. Μετά την τραυματική εμπειρία της τρομερής κίνησης της πρώτης ημέρας , ξεκινήσαμε από νωρίς να παίρνουμε το δρόμο για το Παρίσι. Φυσικά φθάσαμε χωρίς κανένα πρόβλημα και μάλιστα πολύ νωρίς . Είχαμε όλο το χρόνο να επιλέξουμε άλλη διαδρομή και όχι τον super highway και να επισκεφθούμε και ένα δυο μέρη ακόμη …
Γενικά όμως είδαμε σχεδόν όλα αυτά που υπολογίζαμε και που θα πρέπει να κάνει και να δει κάποιος επικεπτόμενος τη Νορμανδία.
Αν με ρωτήσει τώρα κάποιος για το τι θα άλλαζα ή θα προσέθετα ….
Προσωπικά θα ήθελα 2 ημέρες ακόμη. Τη μία θα την αφιέρωνα στην περιοχή Calvados έτσι ώστε να ξαναπάω στην Honfleur , Dauville , Trouville χωρίς να έχω να δω ή να κάνω κάτι απλώς για να γυρίζω και να χαζεύω γύρω γύρω , να τρώω και να κάθομαι στα πανέμορφα καφέ και άλλη μία που θα την αφιέρωνα στην περιοχή Μanche για να ανέβω μέχρι το Χερβούργο. Εκεί θα διανυκτέρευα και την επομένη θα άρχιζα να κατεβαίνω προς το Mont Saint Michel . Επίσης θα πρέπει να πω ότι αν θέλει κάποιος και έχει περισσότερο χρόνο μπορεί από το Χερβούργο να περάσει απέναντι με ferry boat στις Βρετανικές ακτές . Φυσικά και από το Saint Malo φεύγουν πλοία για την Αγγλία αλλά είναι πολύ μεγαλύτερη η διαδρομή. Αυτό το τιπ και εγώ το έμαθα από ένα πολυπολυταξιδεμένο συμφορουμίτη μας αλλά δυστυχώς τα δρομολόγια είναι έτσι οργανωμένα που χρειάζεται να έχετε τουλάχιστον 2-3 ημέρες παραπάνω.
Κάπου εδώ τελειώνει και η ιστορία μου .
Δεν ξέρω αν κατάφερα να σας μεταφέρω λίγο από την ατμόσφαιρα και τον αέρα της Νορμανδίας , μίας από τις ωραιότερες περιοχές της Γαλλικής Επαρχίας , όμως θα πρέπει να παραδεχτείτε ότι τουλάχιστον κατέβαλα φιλότιμη προσπάθεια.
Κατεβαίνουμε για το πρωϊνό μας ( λιτό σχετικά) και ξεκινάμε για την επίσκεψή μας στο Mont Saint Michel. Να επισημάνω εδώ ότι αν δεν θέλετε να ταλαιπωρηθείτε από τον άπειρο κόσμο , διαλέξτε να το επισκεφθείτε καθημερινή και σχετικά νωρίς το πρωϊ. Δηλαδή να είσαστε εκεί γύρω στις 10.00π.μ. .Θα βρείτε να παρκάρετε πολύ κοντά στην είσοδο και δεν θα ταλαιπωρηθείτε . Θα μπείτε από την πύλη Porte de l’Avanchee που είναι και το μοναδικό άνοιγμα των τειχών και θα διασχίσετε την Grande Rue . Δεξιά και αριστερά πλήθος καταστημάτων με διάφορα σουβενίρ και τουριστικά είδη . Τα προσπερνάτε ( δεν λένε και τίποτα άλλωστε…μόνο κάποιο αναμνηστικό έτσι για να έχετε και κάτι να θυμάστε) και κατευθύνεστε προς το Αβαείο που στέκει μεγαλόπρεπα στην κορυφή. Καλό είναι ακόμη κι αν θέλετε να χαζέψετε στα μαγαζιά να το κάνετε στην επιστροφή για να εκμεταλλευτείτε το χρόνο όσο δεν έχει πάρα πολύ κόσμο. Θα γλιτώσετε την ουρά στα εισιτήρια και το συνωστισμό όταν θα ανεβαίνετε τις σκάλες του Αβαείου. Φυσικά και θα ανεβείτε ως πάνω. Αν είσαστε τυχεροί ( όπως εμείς) θα πετύχετε και τη λειτουργία. Νομίζω ότι γίνεται γύρω στις 12.00 το μεσημέρι .
Τέλος το Αβαείο και ξεκινά η κάθοδος. Τώρα χαζέψτε όσο θέλετε… μπορείτε να πιείτε το καφεδάκι σας ή να δοκιμάσετε τη διάσημη ομελέτα της Mere Poulard. Πρόκειται για ένα εστιατόριο το οποίο σερβίρει μία σπέσιαλ ομελέτα βασισμένη στη μυστική συνταγή της θρυλικής Mere Poulard , υπηρέτριας του αρχιτέκτονα που εγκαταστάθηκε στο Αβαείο καθώς είχε αναλάβει την αναστήλωσή του , το 19ο αιώνα. Η εν λόγω κυρία λοιπόν άνοιξε ένα πανδοχείο όπου σερβίριζε αυτή την ομελέτα και συνεχίζει να λειτουργεί στο ίδιο κτίριο ως και σήμερα.. Μάλλον touristic trap η όλη υπόθεση καθώς είναι πανάκριβα …γεμάτο φυσικά Γιαπωνέζους .
Όταν λοιπόν οι άλλοι θα ανεβαίνουν εσείς με την ησυχία σας θα φεύγετε με κατεύθυνση το Saint Malo.
Το Saint Malo ήταν για αιώνες το απόρθητο λιμάνι γνωστό ως η πόλη των Πειρατών. Οι κουρσάροι που λεηλετούσαν τα πλοία στο Στενό της Μάγχης ζούσαν εκεί προφυλαγμένοι μέσα στα τείχη της πόλης. Σήμερα τα πάντα στην πόλη μοιάζουν τόσο αυθεντικά παλιά που δεν μπορείς να το πιστέψεις ότι χτίστηκαν σχεδόν όλα από την αρχή , μετά τους βομβαρδισμούς του Β’ παγκοσμίου πολέμου.
Περιπλανηθείτε πάνω στα τείχη και θαυμάστε τη θέα προς τη θάλασσα , ξεκουραστείτε σε κάποιο από τα πολυάριθμα καφέ και εστιατόρια, ψωνίστε στα πολύ όμορφα μαγαζάκια ( παρεμπιπτόντως …πολύ καλές οι τιμές τους).
Μετά το Saint malo παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής ξανά για το Mont Saint Michel. Θα πρέπει να το επισκεφθείτε δεύτερη φορά το απόγευμα για να το δείτε να γίνεται νησί καθώς επιστρέφουν τα νερά .Το πρωϊ δηλαδή γύρω γύρω είναι ξηρά όπου μπορείς και να περπατήσεις σε πολύ μεγάλη απόσταση , ενώ το απόγευμα τα πάντα καλύπτονται από τα νερά της παλίρροιας . Στα πάρκιγκ υπάρχει ειδική σήμανση που ενημερώνει τους οδηγούς έως την ώρα που επιτρέπεται να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους στους χώρους παρκαρίσματος .
Στο δρόμο της επιστροφής προς το Mont Saint Michel κάναμε μία στάση για φαγητό σε ένα πολύ όμορφο χωριό το Cancale. Βρίσκεται ενδιάμεσα από το Saint Malo και το Mont Saint Michel και είναι σημαντικό κέντρο παραγωγής μυδιών και θαλασσινών.
Η επομένη ήταν η τελευταία μας ημέρα , αυτή της επιστροφής. Μετά την τραυματική εμπειρία της τρομερής κίνησης της πρώτης ημέρας , ξεκινήσαμε από νωρίς να παίρνουμε το δρόμο για το Παρίσι. Φυσικά φθάσαμε χωρίς κανένα πρόβλημα και μάλιστα πολύ νωρίς . Είχαμε όλο το χρόνο να επιλέξουμε άλλη διαδρομή και όχι τον super highway και να επισκεφθούμε και ένα δυο μέρη ακόμη …
Γενικά όμως είδαμε σχεδόν όλα αυτά που υπολογίζαμε και που θα πρέπει να κάνει και να δει κάποιος επικεπτόμενος τη Νορμανδία.
Αν με ρωτήσει τώρα κάποιος για το τι θα άλλαζα ή θα προσέθετα ….
Προσωπικά θα ήθελα 2 ημέρες ακόμη. Τη μία θα την αφιέρωνα στην περιοχή Calvados έτσι ώστε να ξαναπάω στην Honfleur , Dauville , Trouville χωρίς να έχω να δω ή να κάνω κάτι απλώς για να γυρίζω και να χαζεύω γύρω γύρω , να τρώω και να κάθομαι στα πανέμορφα καφέ και άλλη μία που θα την αφιέρωνα στην περιοχή Μanche για να ανέβω μέχρι το Χερβούργο. Εκεί θα διανυκτέρευα και την επομένη θα άρχιζα να κατεβαίνω προς το Mont Saint Michel . Επίσης θα πρέπει να πω ότι αν θέλει κάποιος και έχει περισσότερο χρόνο μπορεί από το Χερβούργο να περάσει απέναντι με ferry boat στις Βρετανικές ακτές . Φυσικά και από το Saint Malo φεύγουν πλοία για την Αγγλία αλλά είναι πολύ μεγαλύτερη η διαδρομή. Αυτό το τιπ και εγώ το έμαθα από ένα πολυπολυταξιδεμένο συμφορουμίτη μας αλλά δυστυχώς τα δρομολόγια είναι έτσι οργανωμένα που χρειάζεται να έχετε τουλάχιστον 2-3 ημέρες παραπάνω.
Κάπου εδώ τελειώνει και η ιστορία μου .
Δεν ξέρω αν κατάφερα να σας μεταφέρω λίγο από την ατμόσφαιρα και τον αέρα της Νορμανδίας , μίας από τις ωραιότερες περιοχές της Γαλλικής Επαρχίας , όμως θα πρέπει να παραδεχτείτε ότι τουλάχιστον κατέβαλα φιλότιμη προσπάθεια.
Attachments
-
15 KB Προβολές: 269
Last edited by a moderator: