maroulini
Member
- Μηνύματα
- 89
- Likes
- 152
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΚΙΝΑ
Keslik Monastery
Προτελευταία μέρα στην Καππαδοκία και υπό κανονικές συνθήκες το πρόγραμμα έλεγε επίσκεψη στην Κοιλάδα του Περιστρέμματος, Bellisirma σημερινή ονομασία. Δυστυχώς ο καιρός δε μας το επέτρεψε, οπότε λόγω καταρρακτώδους βροχής, που τη βλέπαμε να έρχεται, έπρεπε να αλλάξουμε το πρόγραμμα και μιας και την επόμενη ημέρα είχαμε γύρω στις 8 ώρες δρόμο, είπαμε να είμαστε χαλαροί. Αποφασίσαμε να πάμε στην αγαπημένη μας Σινασό (Mustafapasa) για καφέ και μετά στο Προκόπι. Λίγο έξω από το Goreme σταματάμε για μια γρήγορα φωτογράφηση, αφού η μπόρα ήταν προ των πυλών, σε κάποιες επίσης πανέμορφες νεραϊδοκαμινάδες.
Λίγα λεπτά αφότου μπαίνουμε στο αμάξι, αρχίζει να ρίχνει πραγματικά καρέκλες, με μπουμπουνητά και αστραπές. Μέσα σ'αυτό το χαμό βλέπω μία πινακίδα που γράφει Keslik Monastery 12 km και αφού με τόση βροχή ήταν αδύνατον να βγούμε από το αμάξι, είπαμε ας πάμε να δούμε τι είναι αυτό μπας και κοπάσει λίγο και η βροχή. Για καλή μας τύχη η βροχή όχι μόνο σταμάτησε μέχρι να φτάσουμε, αλλά έβγαλε και δυνατό ήλιο. Η μέρα εκείνη πραγματικά ήταν η πιο ευχάριστη έκπληξη του ταξιδιού. Δεν περιμέναμε με τίποτα αυτό που θα αντικρίζαμε.
Είναι λίγο πιο μέσα από το δρόμο, ενώ το ζευγάρι οι φύλακες που είναι εκεί, γλυκύτατοι, παρότι δε μιλάγανε αγγλικά, ειδικά η κυρία. Μόνο οι φύλακες, 5-6 Γερμανοί που ευτυχώς έφευγαν εκείνη την ώρα και εμείς κυκλοφορούσαμε εκεί. Δυστυχώς, πήγαμε αδιάβαστοι οπότε δεν ξέραμε τι ακριβώς ήταν όλα αυτά που βλέπαμε.
Τεράστια έκταση, παντού αμέτρητα σκόρπια βράχια σκαλισμένα, αλλού η κουζίνα, αλλού αποθήκες, αλλού το αγίασμα (ήταν στεγνό όμως) και μια εκκλησία ο Άγιος Στέφανος, όπου ακόμη σώζονται αν και σε όχι καλή κατάσταση κάποιες τοιχογραφίες.
Όταν έχεις το ύψος της Μαρίας μια χαρά περνάς, όταν είσαι 1.80, όπως εμείς, εκεί να δεις ακροβατικά. Κατεβαίνοντας για την αποθήκη, διακρίνονται τα ράφια
Ράφια της αποθήκης
Άγιος Στέφανος
Άγιος Στέφανος
Άγιος Στέφανος
Άγιος Στέφανος
Άγιος Στέφανος
Το τοπίο εκεί σου βγάζει τέτοια ηρεμία και γαλήνη, όπου απλά μπορείς να φανταστείς πώς είναι η πραγματική ασκητική ζωή. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος με ρωτήσει τι είναι ασκητισμός θα απαντήσω αυθόρμητα ότι είναι αυτό το μέρος. Όλη την περιοχή την είχαν πολύ περιποιημένη, λουλούδια παντού, φύτευαν τους μπαξέδες τους και φυτέψαμε και μια ντοματιά για το καλό.
Από μία αναζήτηση μετά που έκανα στο διαδίκτυο είδα ότι ήταν το Μοναστήρι των Αρχαγγέλων και είχε και άλλη εκκλησία, την οποία δεν είδαμε, οπότε το έχουμε στα υπόψιν για την επόμενη φορά.
Η όλη κατάσταση απαιτούσε τσάι, είχαν οι άνθρωποι εκεί ένα μικρό τραπεζάκι με τα απαραίτητα και ενώ κανόνες υγιεινής ούτε οι στοιχειώδεις, δεν μπορούσες να μην καθίσεις να απολαύσεις το τσάι σου . Οι πιο χλιδάτες καφετέριες δε λένε μία μπροστά στην ηρεμία και στη γαλήνη που αποπνέει εκείνο το μέρος και φυσικά στη νοστιμιά που είχε εκείνο το τσάι. Η δε κυρία ήταν τόσο γλυκιά, δε μιλούσε γρι αγγλικά αλλά συνεννοηθήκαμε τόσο καλά στη γλώσσα του σώματος και φεύγοντας μας έκοψε και λουλουδάκια για δώρο.
Το δώρο της κυρίας
Ο Θεός μάλλον μας αγαπούσε και αφού μας έκανε τη χάρη να βγάλει ήλιο για όση ώρα γυρίζαμε εκεί (που δεν ήταν και λίγη), να πιούμε και τα τσάγια μας... ε μετά ήταν σα να μας έλεγε, άντε τώρα, ώρα είναι να την κάνετε και άρχισε πάλι να ψιχαλίζει. Οπότε, αφού χαιρετίσαμε το ζευγάρι, βγάλαμε και τις απαραίτητες ομαδικές φωτογραφίες και κατηφορίσαμε προς το αμάξι. Αν ποτέ βρεθείτε κατά εκεί, πραγματικά αξίζει την επίσκεψη. Δε νομίζω να υπάρχει πιο γαλήνιο μέρος.
Και η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: με τη φίλη Μαρία λιμπιστήκαμε τους πανέμορφους δυόσμους και ξεριζώσαμε δύο φύτρες, τις οποίες έπρεπε πάση θυσία να φέρουμε σώους στη Μυτιλήνη. Βρεγμένο χαρτομάντηλο, λαστιχάκι λεπτό για τα μαλλιά να το συγκρατεί (γιατί σε μία γυναικεία τσάντα μπορείς να βρεις ό,τι χρειαστείς) και οι δυόσμοι μετά από περίπου 1.250 km και αφού διέσχισαν και λίγο Αιγαίο, έχουν ήδη φυτευτεί.
Περιποιώντας τους δυόσμους
Στα 2 km από το Keslik Monastery, στο δρόμο για Προκόπι, υπάρχει ένα χωριό το Cemilkoy. Το χωριό αυτό βγάζει κάτι ελληνικό και είμαι σίγουρη ότι τα εγκαταλελειμμένα σπίτια, που φαίνονται από το δρόμο πρέπει να είναι Ελλήνων που έφυγαν με την ανταλλαγή. Δυστυχώς βρήκα ελάχιστες πληροφορίες στο ιντερνετ και καθόλου διαφωτιστικές, ενώ η βροχή που όλο και δυνάμωνε δεν επέτρεψε να κάνουμε στάση, οπότε από το δρόμο μόνο κάποιες φωτογραφίες. Πάντως, υπήρχε ταμπέλα στην είσοδο του χωριού για ύπαρξη εκκλησίας εντός του χωριού, αλλά ας όψεται η ριμάδα η βροχή. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, ας μας διαφωτίσει.
Cemilkoy
Cemilkoy
Μία σύντομη βόλτα στη Σινασό, είπαμε αγαπάμε Σινασό, και μιας και η βροχή όλο και δυνάμωνε, κατεύθυνση για Προκόπι για καφέ.
Είχαμε την ελπίδα ότι ο καιρός θα μας έκανε πάλι τη χάρη (που θα το θέλαμε πάρα πολύ) και θα μπορούσαμε να κάναμε βόλτα και επίσκεψη σε κάποιες εκκλησίες που είχαμε σημειώσει. Δυστυχώς, αυτή τη φορά δε μας έκανε τη χάρη, οπότε στο πρώτο καφέ που βρήκαμε μπροστά μας καθίσαμε, μιας και όχι μόνο έβρεχε αλλά μας υποδέχτηκε και με χαλάζι. Όνομα δε θυμάμαι, αλλά ήταν σε ένα στενό δρομάκι, ένα απίστευτα προσεγμένο μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια-αν και μικρό- μαγαζί.
Ο καιρός όσο πήγαινε και χειροτέρευε, το χαλάζι δυνάμωνε και εμείς απλά απολαμβάναμε τον καφέ μας σε 'κείνο το χουχουλιάρικο καφέ. Μόλις έκοψε λίγο, είπαμε να την κάνουμε, αλλά μέχρι να πάμε στο αμάξι ξανάρχισε πάλι τα ίδια και γίναμε μούσκεμα. Το βράδυ θα πηγαίναμε για φαγητό στην Άβανο.
Η βροχή δυνάμωνε και εγώ έβγαζα selfie
Βροχερό Προκόπι
Βροχερό Προκόπι
Η Άβανος (παλιά ονομασία Βάνεσα) μαζί με τη Σινασσό και το Γκιόρεμε για μένα είναι από τα ωραιότερα χωριά-πόλεις μάλλον- της περιοχής. Είναι κτισμένη στις όχθες του Κόκκινου ποταμού (Kizilirmak) και είναι διάσημη για τα κεραμικά της και για τα προσεγμένα σπίτια της θα πρόσθετα εγώ. Δεν μπορώ να ξέρω αν φταίει το ποτάμι ή κάτι άλλο, αλλά σίγουρα σου θυμίζει πόλη κεντρικής Ευρώπης, ενώ οι εκατοντάδες πάπιες που ζουν στο ποτάμι σου παίρνουν τα αυτιά με τα παπαπαπα!!!!! Εκτός από τη βροχή, ο αέρας και το κρύο που είχε βγάλει σε συνδυασμό με την πείνα (είπαμε είμαστε φαγανά) δεν μας επέτρεπαν και πολλές βόλτες στην πόλη, οπότε βουρ για μάσα. Το εστιατόριο, μας το είχαν προτείνει από το ξενοδοχείο, ήταν το Dayinin Yeri και είχε από τα πιο νόστιμα φαγητά που έχουμε φάει στην περιοχή, αν και δε σερβίρει αλκοόλ.
Το ύφος της Μαρίας τα λέει όλα
Και εκεί έχουμε φάει επίσης, τον πιο νόστιμο κιουνεφέ στην Τουρκία (και έχουμε δοκιμάσει σε πολλά μέρη). Το θέμα βέβαια είναι, όταν έχεις φάει του σκασμού πώς τρως μετά έναν ολόκληρο λαχταριστό κιουνεφέ. Αυτό το ξεροψημένο κριτσανιστό κανταΐφι, με το τυρί το πεντανόστιμο και το σιρόπι το τόσο όσο ακριβώς χρειάζεται, δε σου άφηναν άλλα περιθώρια από το να τον καταβροχθίσεις. Αφού δε σκάσαμε εκείνη την ημέρα, σημαίνει ότι έχουμε γερό στομάχι.
Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού, βλέποντας ότι κοντεύουμε να εκραγούμε από το φαγητό, αλλά συνεχίζουμε να τρώμε μας κέρασε και από ένα τσάι, για τη χώνεψη. Για ύπνο μετά από τόσο φαί ήταν αδύνατον να πάμε, οπότε είπαμε να κάνουμε μία βόλτα μέχρι το κέντρο. Ήμασταν οι μόνοι τρελοί που τριγυρίζαμε μες τη βροχή βραδιάτικα και κάναμε τις βαρυσήμαντες δηλώσεις ότι δεν πρόκειται να ξαναφάμε τόσο πολύ σε όλο το υπόλοιπο ταξίδι. Που να ξέραμε όμως τι θα επακολουθούσε τις επόμενες δύο μέρες στο Παμούκαλε.
Οι μόνοι τρελοί πουκυκλοφορούσαμε μες τη βροχή
Αποχαιρετάμε την πανέμορφη Άβανο, της δίνουμε την υπόσχεση ότι θα ξανάρθουμε και φεύγουμε. Οι τζανταρμάδες στη θέση τους, αυτή τη φορά μας σταμάτησαν, μας ρώτησε με λίγο ανακριτικό αλλά όχι επιθετικό ύφος ο κύριος από που είμαστε και μας άφησε να φύγουμε.
Τελευταίο βράδυ στο Goreme και ύπνο, όσο μπορείς να κοιμηθείς με τόσο που έχεις φάει, μιας και αύριο έχουμε πρωινό ξύπνημα και 8 ώρες δρόμο μέχρι το Παμούκαλε.
Προτελευταία μέρα στην Καππαδοκία και υπό κανονικές συνθήκες το πρόγραμμα έλεγε επίσκεψη στην Κοιλάδα του Περιστρέμματος, Bellisirma σημερινή ονομασία. Δυστυχώς ο καιρός δε μας το επέτρεψε, οπότε λόγω καταρρακτώδους βροχής, που τη βλέπαμε να έρχεται, έπρεπε να αλλάξουμε το πρόγραμμα και μιας και την επόμενη ημέρα είχαμε γύρω στις 8 ώρες δρόμο, είπαμε να είμαστε χαλαροί. Αποφασίσαμε να πάμε στην αγαπημένη μας Σινασό (Mustafapasa) για καφέ και μετά στο Προκόπι. Λίγο έξω από το Goreme σταματάμε για μια γρήγορα φωτογράφηση, αφού η μπόρα ήταν προ των πυλών, σε κάποιες επίσης πανέμορφες νεραϊδοκαμινάδες.
Λίγα λεπτά αφότου μπαίνουμε στο αμάξι, αρχίζει να ρίχνει πραγματικά καρέκλες, με μπουμπουνητά και αστραπές. Μέσα σ'αυτό το χαμό βλέπω μία πινακίδα που γράφει Keslik Monastery 12 km και αφού με τόση βροχή ήταν αδύνατον να βγούμε από το αμάξι, είπαμε ας πάμε να δούμε τι είναι αυτό μπας και κοπάσει λίγο και η βροχή. Για καλή μας τύχη η βροχή όχι μόνο σταμάτησε μέχρι να φτάσουμε, αλλά έβγαλε και δυνατό ήλιο. Η μέρα εκείνη πραγματικά ήταν η πιο ευχάριστη έκπληξη του ταξιδιού. Δεν περιμέναμε με τίποτα αυτό που θα αντικρίζαμε.
Είναι λίγο πιο μέσα από το δρόμο, ενώ το ζευγάρι οι φύλακες που είναι εκεί, γλυκύτατοι, παρότι δε μιλάγανε αγγλικά, ειδικά η κυρία. Μόνο οι φύλακες, 5-6 Γερμανοί που ευτυχώς έφευγαν εκείνη την ώρα και εμείς κυκλοφορούσαμε εκεί. Δυστυχώς, πήγαμε αδιάβαστοι οπότε δεν ξέραμε τι ακριβώς ήταν όλα αυτά που βλέπαμε.





Τεράστια έκταση, παντού αμέτρητα σκόρπια βράχια σκαλισμένα, αλλού η κουζίνα, αλλού αποθήκες, αλλού το αγίασμα (ήταν στεγνό όμως) και μια εκκλησία ο Άγιος Στέφανος, όπου ακόμη σώζονται αν και σε όχι καλή κατάσταση κάποιες τοιχογραφίες.
Όταν έχεις το ύψος της Μαρίας μια χαρά περνάς, όταν είσαι 1.80, όπως εμείς, εκεί να δεις ακροβατικά. Κατεβαίνοντας για την αποθήκη, διακρίνονται τα ράφια
Ράφια της αποθήκης
Άγιος Στέφανος
Άγιος Στέφανος
Άγιος Στέφανος
Άγιος Στέφανος
Άγιος Στέφανος
Το τοπίο εκεί σου βγάζει τέτοια ηρεμία και γαλήνη, όπου απλά μπορείς να φανταστείς πώς είναι η πραγματική ασκητική ζωή. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος με ρωτήσει τι είναι ασκητισμός θα απαντήσω αυθόρμητα ότι είναι αυτό το μέρος. Όλη την περιοχή την είχαν πολύ περιποιημένη, λουλούδια παντού, φύτευαν τους μπαξέδες τους και φυτέψαμε και μια ντοματιά για το καλό.


Από μία αναζήτηση μετά που έκανα στο διαδίκτυο είδα ότι ήταν το Μοναστήρι των Αρχαγγέλων και είχε και άλλη εκκλησία, την οποία δεν είδαμε, οπότε το έχουμε στα υπόψιν για την επόμενη φορά.
Η όλη κατάσταση απαιτούσε τσάι, είχαν οι άνθρωποι εκεί ένα μικρό τραπεζάκι με τα απαραίτητα και ενώ κανόνες υγιεινής ούτε οι στοιχειώδεις, δεν μπορούσες να μην καθίσεις να απολαύσεις το τσάι σου . Οι πιο χλιδάτες καφετέριες δε λένε μία μπροστά στην ηρεμία και στη γαλήνη που αποπνέει εκείνο το μέρος και φυσικά στη νοστιμιά που είχε εκείνο το τσάι. Η δε κυρία ήταν τόσο γλυκιά, δε μιλούσε γρι αγγλικά αλλά συνεννοηθήκαμε τόσο καλά στη γλώσσα του σώματος και φεύγοντας μας έκοψε και λουλουδάκια για δώρο.
Το δώρο της κυρίας
Ο Θεός μάλλον μας αγαπούσε και αφού μας έκανε τη χάρη να βγάλει ήλιο για όση ώρα γυρίζαμε εκεί (που δεν ήταν και λίγη), να πιούμε και τα τσάγια μας... ε μετά ήταν σα να μας έλεγε, άντε τώρα, ώρα είναι να την κάνετε και άρχισε πάλι να ψιχαλίζει. Οπότε, αφού χαιρετίσαμε το ζευγάρι, βγάλαμε και τις απαραίτητες ομαδικές φωτογραφίες και κατηφορίσαμε προς το αμάξι. Αν ποτέ βρεθείτε κατά εκεί, πραγματικά αξίζει την επίσκεψη. Δε νομίζω να υπάρχει πιο γαλήνιο μέρος.
Και η άχρηστη πληροφορία της ημέρας: με τη φίλη Μαρία λιμπιστήκαμε τους πανέμορφους δυόσμους και ξεριζώσαμε δύο φύτρες, τις οποίες έπρεπε πάση θυσία να φέρουμε σώους στη Μυτιλήνη. Βρεγμένο χαρτομάντηλο, λαστιχάκι λεπτό για τα μαλλιά να το συγκρατεί (γιατί σε μία γυναικεία τσάντα μπορείς να βρεις ό,τι χρειαστείς) και οι δυόσμοι μετά από περίπου 1.250 km και αφού διέσχισαν και λίγο Αιγαίο, έχουν ήδη φυτευτεί.
Περιποιώντας τους δυόσμους
Στα 2 km από το Keslik Monastery, στο δρόμο για Προκόπι, υπάρχει ένα χωριό το Cemilkoy. Το χωριό αυτό βγάζει κάτι ελληνικό και είμαι σίγουρη ότι τα εγκαταλελειμμένα σπίτια, που φαίνονται από το δρόμο πρέπει να είναι Ελλήνων που έφυγαν με την ανταλλαγή. Δυστυχώς βρήκα ελάχιστες πληροφορίες στο ιντερνετ και καθόλου διαφωτιστικές, ενώ η βροχή που όλο και δυνάμωνε δεν επέτρεψε να κάνουμε στάση, οπότε από το δρόμο μόνο κάποιες φωτογραφίες. Πάντως, υπήρχε ταμπέλα στην είσοδο του χωριού για ύπαρξη εκκλησίας εντός του χωριού, αλλά ας όψεται η ριμάδα η βροχή. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω, ας μας διαφωτίσει.
Cemilkoy
Cemilkoy
Μία σύντομη βόλτα στη Σινασό, είπαμε αγαπάμε Σινασό, και μιας και η βροχή όλο και δυνάμωνε, κατεύθυνση για Προκόπι για καφέ.
Είχαμε την ελπίδα ότι ο καιρός θα μας έκανε πάλι τη χάρη (που θα το θέλαμε πάρα πολύ) και θα μπορούσαμε να κάναμε βόλτα και επίσκεψη σε κάποιες εκκλησίες που είχαμε σημειώσει. Δυστυχώς, αυτή τη φορά δε μας έκανε τη χάρη, οπότε στο πρώτο καφέ που βρήκαμε μπροστά μας καθίσαμε, μιας και όχι μόνο έβρεχε αλλά μας υποδέχτηκε και με χαλάζι. Όνομα δε θυμάμαι, αλλά ήταν σε ένα στενό δρομάκι, ένα απίστευτα προσεγμένο μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια-αν και μικρό- μαγαζί.


Ο καιρός όσο πήγαινε και χειροτέρευε, το χαλάζι δυνάμωνε και εμείς απλά απολαμβάναμε τον καφέ μας σε 'κείνο το χουχουλιάρικο καφέ. Μόλις έκοψε λίγο, είπαμε να την κάνουμε, αλλά μέχρι να πάμε στο αμάξι ξανάρχισε πάλι τα ίδια και γίναμε μούσκεμα. Το βράδυ θα πηγαίναμε για φαγητό στην Άβανο.

Η βροχή δυνάμωνε και εγώ έβγαζα selfie

Βροχερό Προκόπι

Βροχερό Προκόπι
Η Άβανος (παλιά ονομασία Βάνεσα) μαζί με τη Σινασσό και το Γκιόρεμε για μένα είναι από τα ωραιότερα χωριά-πόλεις μάλλον- της περιοχής. Είναι κτισμένη στις όχθες του Κόκκινου ποταμού (Kizilirmak) και είναι διάσημη για τα κεραμικά της και για τα προσεγμένα σπίτια της θα πρόσθετα εγώ. Δεν μπορώ να ξέρω αν φταίει το ποτάμι ή κάτι άλλο, αλλά σίγουρα σου θυμίζει πόλη κεντρικής Ευρώπης, ενώ οι εκατοντάδες πάπιες που ζουν στο ποτάμι σου παίρνουν τα αυτιά με τα παπαπαπα!!!!! Εκτός από τη βροχή, ο αέρας και το κρύο που είχε βγάλει σε συνδυασμό με την πείνα (είπαμε είμαστε φαγανά) δεν μας επέτρεπαν και πολλές βόλτες στην πόλη, οπότε βουρ για μάσα. Το εστιατόριο, μας το είχαν προτείνει από το ξενοδοχείο, ήταν το Dayinin Yeri και είχε από τα πιο νόστιμα φαγητά που έχουμε φάει στην περιοχή, αν και δε σερβίρει αλκοόλ.

Το ύφος της Μαρίας τα λέει όλα
Και εκεί έχουμε φάει επίσης, τον πιο νόστιμο κιουνεφέ στην Τουρκία (και έχουμε δοκιμάσει σε πολλά μέρη). Το θέμα βέβαια είναι, όταν έχεις φάει του σκασμού πώς τρως μετά έναν ολόκληρο λαχταριστό κιουνεφέ. Αυτό το ξεροψημένο κριτσανιστό κανταΐφι, με το τυρί το πεντανόστιμο και το σιρόπι το τόσο όσο ακριβώς χρειάζεται, δε σου άφηναν άλλα περιθώρια από το να τον καταβροχθίσεις. Αφού δε σκάσαμε εκείνη την ημέρα, σημαίνει ότι έχουμε γερό στομάχι.

Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού, βλέποντας ότι κοντεύουμε να εκραγούμε από το φαγητό, αλλά συνεχίζουμε να τρώμε μας κέρασε και από ένα τσάι, για τη χώνεψη. Για ύπνο μετά από τόσο φαί ήταν αδύνατον να πάμε, οπότε είπαμε να κάνουμε μία βόλτα μέχρι το κέντρο. Ήμασταν οι μόνοι τρελοί που τριγυρίζαμε μες τη βροχή βραδιάτικα και κάναμε τις βαρυσήμαντες δηλώσεις ότι δεν πρόκειται να ξαναφάμε τόσο πολύ σε όλο το υπόλοιπο ταξίδι. Που να ξέραμε όμως τι θα επακολουθούσε τις επόμενες δύο μέρες στο Παμούκαλε.

Οι μόνοι τρελοί πουκυκλοφορούσαμε μες τη βροχή
Αποχαιρετάμε την πανέμορφη Άβανο, της δίνουμε την υπόσχεση ότι θα ξανάρθουμε και φεύγουμε. Οι τζανταρμάδες στη θέση τους, αυτή τη φορά μας σταμάτησαν, μας ρώτησε με λίγο ανακριτικό αλλά όχι επιθετικό ύφος ο κύριος από που είμαστε και μας άφησε να φύγουμε.
Τελευταίο βράδυ στο Goreme και ύπνο, όσο μπορείς να κοιμηθείς με τόσο που έχεις φάει, μιας και αύριο έχουμε πρωινό ξύπνημα και 8 ώρες δρόμο μέχρι το Παμούκαλε.
Attachments
-
27,3 KB Προβολές: 0
Last edited: