Ειναι ΟΚ το Booking.com?

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.890
Likes
1.331
Επόμενο Ταξίδι
Vietnam
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Σ εμένα πάντως μια φορά δεν έγινε αμέσως η ακύρωση/αλλαγή με αποτέλεσμα να λύσω το ζήτημα μέσω τηλεφώνου (ενώ το ξενοδοχείο μου έλεγε ότι υπήρχαν διαθέσιμα δωμάτια το booking δεν τα εμφάνιζε ώστε να τα επιλέξω)..Μπορεί απλά να έτυχε όμως αυτή η περίπτωση!
το ότι το ξεν/χείο έχει διαθέσιμα δωμάτια δεν έχει καμμία σχέση με το να έχει και κάποιο συγκεκριμένο σάιτ, αλλωστε πάρα πολλές φορές θα βρεις δωμάτια σε ξεν/χεία που άλλα σάιτ θα σου βγάζει ότι δεν έχει δωμάτια διαθέσιμα..
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.960
Likes
7.550
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
το ότι το ξεν/χείο έχει διαθέσιμα δωμάτια δεν έχει καμμία σχέση με το να έχει και κάποιο συγκεκριμένο σάιτ, αλλωστε πάρα πολλές φορές θα βρεις δωμάτια σε ξεν/χεία που άλλα σάιτ θα σου βγάζει ότι δεν έχει δωμάτια διαθέσιμα..

Σωστό αυτό που λες αλλά στη δική μου περίπτωση αποδείχθηκε ότι υπήρξε καθυστέρηση από μέρους του ξενοδοχείου γιατί δεν αποδέσμευσε άμεσα τα δωμάτια μετά την ακύρωση! Είχα ακυρώσει δηλαδή και δεν εμφανίζονταν μετά ως διαθέσιμα ώστε να κλείσω πάλι ένα απ' αυτά που χρειαζόμουν! Και ούτε μου είχε έρθει το ακυρωτικό email!
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.392
Likes
1.504
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωση χωρίς επιβάρυνση μέχρι τις 26 Φεβρουαρίου.Απλά αν κάνω ακύρωση, θα γίνει κατευθείαν ώστε μετά να το ξανακλείσω??

Όταν πάτησα αλλαγή δεν μου έβγαλε τον τύπο του δωματίου ή τα άτομα για να τα αλλάξω. Μου έβγαλε απλώς ένα άσπρο κουτάκι. και με ρωτούσε τι θα θέλατε να αλλάξετε στην κράτηση σας?? Ε και απάντησα, Κ μου είπε θα στέιλουμε την αίτηση σας όσο το δυνατόν γρηγορότερο στο ξενοδοχείο,κάτι τέτοιο.

να περιμένεις απο την booking.com να σου στείλουν email για την αλλαγη της κρατησης .
σε αντιθετη περίπτωση τους πέρνεις τηλέφωνο

Αθήνα
85 Poseidonos Ave
Glyfada 166 74 Αθήνα (third floor)
Ελλάδα
e-mail [email protected]
Εξυπηρέτηση πελατών 00800 127605

Εξυπηρέτηση Ξενοδοχείου 00800 127608
Τηλέφωνο +30 210 898 4401 420 (ώρες γραφείου)
Fax +30 210 8984400
 

Vivianaki

Member
Μηνύματα
292
Likes
45
Ταξίδι-Όνειρο
Πραγματοποιήθηκε :D
Xristo έκανα αυτό ακριβώς που λες.:)Χθες το βράδυ τους πήρα τηλέφωνο και τους είπα ότι έχω αλλάξει τα άτομα που θα είναι στο δωμάτιο, ότι έχω στείλει και αίτηση αλλαγής αλλά δεν έγινε τίποτα. Και μου λέει,οκ θα το φτιάξω.Κ πραγματικά μέχρι να κλείσω το τηλέφωνο και να πάω να δω στο μέιλ μου, μου είχε έρθει η αλλαγή!!:clap: Οπότε είμαι οκ !! :D
 

indygo

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως λειτουργούν οι πιστωτικές και γι αυτό δεν είχα ποτέ. Το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι για άλλο φτιαχτήκαν αρχικά και αλλού έχουν καταλήξει να χρησιμοποιούνται. Για να είναι ασφαλές ένα site σαν το booking θα πρέπει να έχει κάποιες διαδικασίες Επίλυσης Διαφορών (resolution ceter). Στα σχόλια των χρηστών στο booking υπάρχουν και κάποιοι (λίγοι) που λένε ότι "με χρέωσαν περισσότερα από ότι συμφωνήσαμε" ή "δεν βρίσκαν την κράτησή μου" ή "έκλεισα 2κλινο και με βάλανε σε μονόκλινο" κα. Σε αυτή την έστω σπάνια περίπτωση, τι κάνεις; Μπορείς να διαμαρτυρηθείς κάπου; Απ' ότι διαβάζω στους όρους του booking δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά το μόνο που κάνει το booking είναι να στείλει με ασφάλεια τον αριθμό της πιστωτικής σου στον ξενοδόχο. Τώρα τι θα κάνει αυτός, επαφίεται στην εντιμότητά του. Για να είναι πραγματικά ασφαλές κάτι πρέπει να το εγγυάται κάποιος τρίτος έμπιστος, όπως για παράδειγμα γίνεται με την paypal και τις αγορές στο ebay. Αν αγοράσεις κάτι και δεν το λάβεις ή λάβεις κάτι άλλο στέλνεις ένα μαιλάκι και αναλαμβάνουν οι δικηγόροι της paypal. Μέχρι τότε κάντε και ένα σταυρό μαζί με την κράτηση.
ΥΓ. Στο εξωτερικό υπάρχουν διάφορες δικλίδες ασφαλείας. Εδώ όμως που είναι Βαλκάνια τι γίνεται;;;
 

maccabi990

Member
Μηνύματα
17
Likes
2
Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως λειτουργούν οι πιστωτικές και γι αυτό δεν είχα ποτέ. Το μόνο που καταλαβαίνω είναι ότι για άλλο φτιαχτήκαν αρχικά και αλλού έχουν καταλήξει να χρησιμοποιούνται. Για να είναι ασφαλές ένα site σαν το booking θα πρέπει να έχει κάποιες διαδικασίες Επίλυσης Διαφορών (resolution ceter). Στα σχόλια των χρηστών στο booking υπάρχουν και κάποιοι (λίγοι) που λένε ότι "με χρέωσαν περισσότερα από ότι συμφωνήσαμε" ή "δεν βρίσκαν την κράτησή μου" ή "έκλεισα 2κλινο και με βάλανε σε μονόκλινο" κα. Σε αυτή την έστω σπάνια περίπτωση, τι κάνεις; Μπορείς να διαμαρτυρηθείς κάπου; Απ' ότι διαβάζω στους όρους του booking δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο. Ουσιαστικά το μόνο που κάνει το booking είναι να στείλει με ασφάλεια τον αριθμό της πιστωτικής σου στον ξενοδόχο. Τώρα τι θα κάνει αυτός, επαφίεται στην εντιμότητά του. Για να είναι πραγματικά ασφαλές κάτι πρέπει να το εγγυάται κάποιος τρίτος έμπιστος, όπως για παράδειγμα γίνεται με την paypal και τις αγορές στο ebay. Αν αγοράσεις κάτι και δεν το λάβεις ή λάβεις κάτι άλλο στέλνεις ένα μαιλάκι και αναλαμβάνουν οι δικηγόροι της paypal. Μέχρι τότε κάντε και ένα σταυρό μαζί με την κράτηση.
ΥΓ. Στο εξωτερικό υπάρχουν διάφορες δικλίδες ασφαλείας. Εδώ όμως που είναι Βαλκάνια τι γίνεται;;;
Νομίζω ότι το σημαντικό με το booking.com είναι τα σχόλια χρηστών. Επίσης, λόγω της δημοφιλίας του στα περισσότερα ξενοδοχεία υπάρχουν πολλά σχόλια. Έτσι, ένας ξενοδόχος δεν θα ρισκάρει να σε κοροϊδέψει και να χαλάσει τη φήμη του ξενοδοχείου του, αφού αν μαζέψει πολλά αρνητικά σχόλια δεν θα τον προτιμούν οι πελάτες. Άσε που αυτό μπορεί να συμβεί και όταν κλείνεις απ' ευθείας με το ξενοδοχείο.

Από κει και πέρα αν έχεις διαφορά μπορείς να τους πάρεις τηλέφωνο. Έχουν γραφεία σε όλη την Ευρώπη, και στην Αθήνα. Ένας φίλος μου μίλησε μια φορά μαζί τους για μια διαφορά που είχε με ένα ξενοδοχείο στην Αθήνα και τελικά αποδείχθηκε ότι αυτός είχε το άδικο.

Εγώ όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει δεν είχα προβλημα (6-7 φορές). Είναι σημαντικό επίσης ότι μπορείς να ακυρώσεις την κράτηση μέχρι 1-2 μέρες πριν πας χωρίς ποινή συνήθως. Τέλος, αντί για πιστωτική μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί χρεωστική αν φοβάται ότι θα τον χρεώσουν παραπάνω.
 

filenaditsa

Member
Μηνύματα
13
Likes
5
Επόμενο Ταξίδι
Βουδαπέστη
Ταξίδι-Όνειρο
Aγία Πετρούπολη
Eγώ πάντως τα Χριστούγεννα στο Λονδίνο την πάτησα γιατί δεν είχα μαζί μου την πιστωτική που είχα κάνει την κράτηση στο ξενοδοχείο μέσω booking.com ίσως επειδή η χρέωση είχε ήδη γίνει την ήθελαν για ταυτοποίηση. Ακύρωσα και έδωσα επιτόπου άλλη πιστωτική (δεν δέχονταν μετρητά!!!!) και όλα οκ.
Χρησιμοποιώ το site χρόνια πρώτη φορά είχα πρόβλημα.
 

dimitris70

Member
Μηνύματα
97
Likes
20
Συμφωνώ απόλυτα με τον maccabi990, στην εποχή του διαδικτύου όπου όλοι οι ξενοδόχοι βλέπουν ότι το μέλλον τους εξαρτάται άμεσα από αυτές τις μηχανές αναζήτησης δεν υπάρχει καμία περίπτωση να χρεώσουν κάτι διαφορετικό από το συμφωνηθέν.
Το μόνο 'επικίνδυνο' είναι να κλαπούν τα στοιχεία της κάρτας από τον χώρο της υποδοχής, μια που αποστέλονται συνήθως με φάξ, και να χρησιμοποιηθούν εκτός ξενοδοχείου.
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον maccabi990, στην εποχή του διαδικτύου όπου όλοι οι ξενοδόχοι βλέπουν ότι το μέλλον τους εξαρτάται άμεσα από αυτές τις μηχανές αναζήτησης δεν υπάρχει καμία περίπτωση να χρεώσουν κάτι διαφορετικό από το συμφωνηθέν.
Το μόνο 'επικίνδυνο' είναι να κλαπούν τα στοιχεία της κάρτας από τον χώρο της υποδοχής, μια που αποστέλονται συνήθως με φάξ, και να χρησιμοποιηθούν εκτός ξενοδοχείου.

Δε νομίζω ότι οι περισσότερες αξιόπιστες σελίδες στέλνουν τα πλήρη στοιχεία της κάρτας μας στο ξενοδοχείο. Συνήθως αυτά γίνονται μέσω τρίτων εταιρειών που εξειδικεύονται στην προστασία αυτών των δεδομένων και στέλνουν κρυπτογραφημένες πληροφορίες στο ξενοδοχείο.
 

dimitris70

Member
Μηνύματα
97
Likes
20
Δε νομίζω ότι οι περισσότερες αξιόπιστες σελίδες στέλνουν τα πλήρη στοιχεία της κάρτας μας στο ξενοδοχείο. Συνήθως αυτά γίνονται μέσω τρίτων εταιρειών που εξειδικεύονται στην προστασία αυτών των δεδομένων και στέλνουν κρυπτογραφημένες πληροφορίες στο ξενοδοχείο.
Πίστεψε με, αυτό γίνεται!
Υπάρχει περίπτωση να τα στέλνουν είτε με φάξ είτε με e-mail και σε κάθε περίπτωση είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα στον on-line λογαριασμό που διαθέτει το κάθε ξενοδοχείο στο booking. Όταν τα στέλνουν με e-mail αποφεύγουν να δίνουν πλήρη στοιχεία, γιατί είναι πιο επίφοβο να κλαπούν από hacker, και τα ολοκληρώνουν τηλεφωνικώς. Βέβαια ζητείται αυστηρά από τους ξενοδόχους να τα διαφυλάσουν αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
 

maccabi990

Member
Μηνύματα
17
Likes
2
Το πιο πιθανό είναι να στέλνουν τα στοιχεία της κάρτας στο ξενοδοχείο. Τα ξενοδοχεία προεγκρίνουν την κάρτα για το ποσό των πρώτων 1-2 ημερών και αν υπάρχει πρόβλημα σε ειδοποιούν. Μου έχει συμβεί.

Γενικά πάντως για αγορές μέσω ιντερνετ η καλύτερη λύση είναι οι χρεωστικές κάρτες, όπου μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι το ποσό που έχεις στο λογαριασμό. Εκτός αν βαριέται κανείς να πηγαίνει στο ΑΤΜ και να βάζει λεφτά κάθε φορά. Προσωπικά έχω μια Visa Enter της Alpha Bank και αφήνω μέσα από 100 έως 200 Ευρώ μήπως τη χρειαστώ. Και για μεγάλες αγορές πετάγομαι μέχρι το ΑΤΜ.
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.495
Likes
17.908
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Η συζήτηση έχει ξεφύγει από το booking.com.

Σας παρακαλώ αν θέλετε να συζητήσετε για πιστωτικές κάρτες ή ασφάλεια συναλλαγών μέσω ιντερνετ υπάρχουν αντίστοιχα θέματα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.077
Μηνύματα
930.126
Μέλη
39.826
Νεότερο μέλος
Χρονοταξιδιώτης

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom