Αν είναι σφοδρή η κακοκαιρία, μπορεί. Αυτά τελευταία στιγμή γίνονται συνήθως. Πολύ σπάνιο ενδεχόμενο πάντως.Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα για την ερώτηση μου αλλά υπάρχει πιθανότητα λόγω κακοκαιρίας να ακυρωθεί η πτήση? Και αν ναι πότε σε ενημερώνουν?
Ακόμη και σε περίπτωση πολύ σφοδρής κακοκαιρίας πιο πιθανή είναι η καθυστέρηση κάποιες ώρες παρά η ολική ακύρωση.Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα για την ερώτηση μου αλλά υπάρχει πιθανότητα λόγω κακοκαιρίας να ακυρωθεί η πτήση? Και αν ναι πότε σε ενημερώνουν?
στισ 29 Νοεμβρίου ακυρώθηκαν πολλές πτήσεις στο αεροδρομειο τησ Κωνσταντινούπολης με αιτιολογία άσχημος καιρό. μετά έμαθα από φίλους που μένουν στην πόλη ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ άσχημες.Ακόμη και σε περίπτωση πολύ σφοδρής κακοκαιρίας πιο πιθανή είναι η καθυστέρωση κάποιες ώρες παρά η ολική ακύρωση.
Dear..... |
We are sorry to inform you that your flightTK1893 from ISTANBUL(İSTANBUL) to THESSALONİKİ(SKG) on November 29 at 00:00 with the booking code ........ has been cancelled (due to weather condition). |
Αύριο που ταξιδεύεις μια χαρά θε είναι ο καιρός εδώ με λίγο κρύο. Στην Αθήνα ίσως έχει βροχή (ψιχάλα)Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα για την ερώτηση μου αλλά υπάρχει πιθανότητα λόγω κακοκαιρίας να ακυρωθεί η πτήση? Και αν ναι πότε σε ενημερώνουν?
το ότι το εισητηριο είναι αγορασμένο με μιλια δεν τους απαλλάσσει από τίποτε.Λοιπόν ρωτάω γιατί κάπου έχω μπερδευτεί.
Πτήση της Aegean κλεισμένη με μίλια. Αθηνα-Στοκχολμη σχεδόν 5 ώρες καθυστέρηση μέχρι στιγμής.
Παίρνω στο τηλεφωνικό να ρωτήσω και μου λένε πως δεν δικαιούμαι μεταφορά πίσω, συμφώνως ευρωπαϊκού κανονισμού, γιατί το εισιτήριο είναι κλεισμένο με μίλια.
Και γενικά ούτε επιστροφή με κάποια άλλη εταιρεία παρά μόνο με Aegean.
(Τώρα φτιάχτηκε η βλάβη και ξανακάνουμε boarding)
Αλλά τελικά ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτά που είπαν γιατί στον ευρωπαϊκό κανονισμό δεν λέει πουθενά αν η πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή πως γίνεται rebooking μόνο με πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
Παιρνεις 400 ευρω ανα ατομο αποζημιωση και με μιλια.Λοιπόν ρωτάω γιατί κάπου έχω μπερδευτεί.
Πτήση της Aegean κλεισμένη με μίλια. Αθηνα-Στοκχολμη σχεδόν 5 ώρες καθυστέρηση μέχρι στιγμής.
Παίρνω στο τηλεφωνικό να ρωτήσω και μου λένε πως δεν δικαιούμαι μεταφορά πίσω, συμφώνως ευρωπαϊκού κανονισμού, γιατί το εισιτήριο είναι κλεισμένο με μίλια.
Και γενικά ούτε επιστροφή με κάποια άλλη εταιρεία παρά μόνο με Aegean.
(Τώρα φτιάχτηκε η βλάβη και ξανακάνουμε boarding)
Αλλά τελικά ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτά που είπαν γιατί στον ευρωπαϊκό κανονισμό δεν λέει πουθενά αν η πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή πως γίνεται rebooking μόνο με πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
το ότι το εισητηριο είναι αγορασμένο με μιλια δεν τους απαλλάσσει από τίποτε.
μου έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό με εισιτήριο αγορασμένο με μίλια.
4 ώρες καθυστέρηση,
αφενός δεν πήρα τηλέφωνο πουθενά αφετέρου μου έστειλαν μήνυμα στο βαιμπερ γνωστοποιώντας μου τα δικαιώματα μου. και μήνυμα να μην μου στέλνανε τα δικαιώματα μου τα ξέρω.
μας δώσανε ένα δωρεάν ανά άτομο εισιτήριο και 250 ευρώ αποζημίωση (πτήση εσωτερικού) και κουπόνι για σνακ και καφέδες.
αν φταίει η αιγαίου για την καθυστέρηση τότε δικαιούστε να πάρετε αποζημίωση 400 ευρώ ανά άτομο γιατί είναι πάνω από 1500 χιλιομετρα.
Επικοινωνήστε μαζί μας
την αποζημίωση την πήραμε σε 4 μέρες από τότε που στείλαμε το αίτημα.
((Αγαπητέ/ή
Επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να ζητήσουμε μία ειλικρινή συγγνώμη για την τη μη έγκαιρη αναχώρηση της πτήσης ….. για SKG σήμερα. Ακολουθώντας τις οδηγίες που ορίζει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός (EK261) σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών, δικαιούστε χρηματική αποζημίωση. Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα Κεντρική Σελίδα Επικοινωνίας συμπεριλαμβάνοντας τα στοιχεία του λογαριασμού Τραπέζης και ένας εκ των συναδέλφων μας από το Customer Relations θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να συμπεριλάβετε στο θέμα του μηνύματός σας ‘’ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ’’.
Ευχαριστούμε
Customer Care Center))
Μας έστειλαν το σχετικό μήνυμα και για το εισιτήριο και για την αποζημίωση, και τι voucher για το αεροδρόμιο.Παιρνεις 400 ευρω ανα ατομο αποζημιωση και με μιλια.
Οντως πριν 3 χρονια σε ιδια φαση εστειλαν με αλλο εισιτηριο αμεσα μονο την οικογενεια με ΑΜΕΑ. Ολοι οι υπολοιποι περιμεναμε με μιλια και χωρις και πηραμε την αποζημιωση και ενα δωρεαν εισιτηριο εξωτερικου που πηγε απατο λογω κοβιντ.
Εμένα σήμερα επέμεναν απ'το τηλεφωνικό πως ο ευρωπαϊκός κανονισμός λέει ξεκάθαρα πως rerouting πρέπει να γίνεται με την ίδια εταιρεία. Και όταν τους ρωτούσα, ενώ τον είχα μπροστά μου, που το λέει αυτό μου έλεγαν κάτι άρθρα στους όρους miles and bonus που απλά εκεί έλεγε τι επιλογές έχω αν θέλω να αλλάξω το εισιτήριο μου( π.χ απαγορεύεται αλλαγή προορισμού κτλ κτλ).Το αν μια πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή όχι μπαίνει στην εξίσωση μόνο όταν εξασκώντας τις επιλογές σου ζητάς επιστροφή χρημάτων. Κατά τα άλλα, οι υποχρεώσεις της εταιρίας ισχύουν όλες κανονικά.
Εσχάτως η A3 στα reroutings της εχει ξεφυγει. Ακύρωσαν πρόσφατα την απογευματινή πτήση της Μ. Τεταρτης ATH-BRU (μια πτήση που μου δίνει την εντύπωση ότι συχνότερα ακυρώνεται παρά πραγματοποιείται, από προ covid ακόμη). Η μόνη επιλογη που μου έδωσαν για να ταξιδέψω ήταν η πρωϊνή πτήση της Aegean. Τη μεσημεριανή πτήση της Brussels (codeahare με A3) την απέκλεισαν, όχι λόγω διαθεσιμότητας αλλά λόγω πολιτικής, και παρότι τους διευκρίνησα ότι θα δεχόμουν και downgrade από Business σε economy (με επιστροφή του κουπονιού αναβάθμισης).