Aegean Airlines Ερωτήσεις για Aegean

Traveler5

Member
Μηνύματα
82
Likes
16
Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα για την ερώτηση μου αλλά υπάρχει πιθανότητα λόγω κακοκαιρίας να ακυρωθεί η πτήση? Και αν ναι πότε σε ενημερώνουν?
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
8.733
Likes
45.149
Επόμενο Ταξίδι
Σαουδική Αραβία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού τότε, τώρα, πάντα
Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα για την ερώτηση μου αλλά υπάρχει πιθανότητα λόγω κακοκαιρίας να ακυρωθεί η πτήση? Και αν ναι πότε σε ενημερώνουν?
Αν είναι σφοδρή η κακοκαιρία, μπορεί. Αυτά τελευταία στιγμή γίνονται συνήθως. Πολύ σπάνιο ενδεχόμενο πάντως.
 

fotast

Member
Μηνύματα
8.527
Likes
12.418
Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα για την ερώτηση μου αλλά υπάρχει πιθανότητα λόγω κακοκαιρίας να ακυρωθεί η πτήση? Και αν ναι πότε σε ενημερώνουν?
Ακόμη και σε περίπτωση πολύ σφοδρής κακοκαιρίας πιο πιθανή είναι η καθυστέρηση κάποιες ώρες παρά η ολική ακύρωση.
 
Last edited:
D

Delmem38110

Guest
Ακόμη και σε περίπτωση πολύ σφοδρής κακοκαιρίας πιο πιθανή είναι η καθυστέρωση κάποιες ώρες παρά η ολική ακύρωση.
στισ 29 Νοεμβρίου ακυρώθηκαν πολλές πτήσεις στο αεροδρομειο τησ Κωνσταντινούπολης με αιτιολογία άσχημος καιρό. μετά έμαθα από φίλους που μένουν στην πόλη ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ άσχημες.

Dear.....
We are sorry to inform you that your flightTK1893 from ISTANBUL(İSTANBUL) to THESSALONİKİ(SKG) on November 29 at 00:00 with the booking code ........ has been cancelled (due to weather condition).
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.583
Likes
24.120
Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα για την ερώτηση μου αλλά υπάρχει πιθανότητα λόγω κακοκαιρίας να ακυρωθεί η πτήση? Και αν ναι πότε σε ενημερώνουν?
Αύριο που ταξιδεύεις μια χαρά θε είναι ο καιρός εδώ με λίγο κρύο. Στην Αθήνα ίσως έχει βροχή (ψιχάλα)
 

jimp

Member
Μηνύματα
4.834
Likes
5.984
Λοιπόν ρωτάω γιατί κάπου έχω μπερδευτεί.
Πτήση της Aegean κλεισμένη με μίλια. Αθηνα-Στοκχολμη σχεδόν 5 ώρες καθυστέρηση μέχρι στιγμής.

Παίρνω στο τηλεφωνικό να ρωτήσω και μου λένε πως δεν δικαιούμαι μεταφορά πίσω, συμφώνως ευρωπαϊκού κανονισμού, γιατί το εισιτήριο είναι κλεισμένο με μίλια.
Και γενικά ούτε επιστροφή με κάποια άλλη εταιρεία παρά μόνο με Aegean.

(Τώρα φτιάχτηκε η βλάβη και ξανακάνουμε boarding)

Αλλά τελικά ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτά που είπαν γιατί στον ευρωπαϊκό κανονισμό δεν λέει πουθενά αν η πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή πως γίνεται rebooking μόνο με πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
 
D

Delmem38110

Guest
Λοιπόν ρωτάω γιατί κάπου έχω μπερδευτεί.
Πτήση της Aegean κλεισμένη με μίλια. Αθηνα-Στοκχολμη σχεδόν 5 ώρες καθυστέρηση μέχρι στιγμής.

Παίρνω στο τηλεφωνικό να ρωτήσω και μου λένε πως δεν δικαιούμαι μεταφορά πίσω, συμφώνως ευρωπαϊκού κανονισμού, γιατί το εισιτήριο είναι κλεισμένο με μίλια.
Και γενικά ούτε επιστροφή με κάποια άλλη εταιρεία παρά μόνο με Aegean.

(Τώρα φτιάχτηκε η βλάβη και ξανακάνουμε boarding)

Αλλά τελικά ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτά που είπαν γιατί στον ευρωπαϊκό κανονισμό δεν λέει πουθενά αν η πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή πως γίνεται rebooking μόνο με πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
το ότι το εισητηριο είναι αγορασμένο με μιλια δεν τους απαλλάσσει από τίποτε.
μου έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό με εισιτήριο αγορασμένο με μίλια.
4 ώρες καθυστέρηση,
αφενός δεν πήρα τηλέφωνο πουθενά αφετέρου μου έστειλαν μήνυμα στο βαιμπερ γνωστοποιώντας μου τα δικαιώματα μου. και μήνυμα να μην μου στέλνανε τα δικαιώματα μου τα ξέρω.
μας δώσανε ένα δωρεάν ανά άτομο εισιτήριο και 250 ευρώ αποζημίωση (πτήση εσωτερικού) και κουπόνι για σνακ και καφέδες.
αν φταίει η αιγαίου για την καθυστέρηση τότε δικαιούστε να πάρετε αποζημίωση 400 ευρώ ανά άτομο γιατί είναι πάνω από 1500 χιλιομετρα.
Επικοινωνήστε μαζί μας
την αποζημίωση την πήραμε σε 4 μέρες από τότε που στείλαμε το αίτημα.

((Αγαπητέ/ή

Επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να ζητήσουμε μία ειλικρινή συγγνώμη για την τη μη έγκαιρη αναχώρηση της πτήσης ….. για SKG σήμερα. Ακολουθώντας τις οδηγίες που ορίζει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός (EK261) σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών, δικαιούστε χρηματική αποζημίωση. Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα Κεντρική Σελίδα Επικοινωνίας συμπεριλαμβάνοντας τα στοιχεία του λογαριασμού Τραπέζης και ένας εκ των συναδέλφων μας από το Customer Relations θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να συμπεριλάβετε στο θέμα του μηνύματός σας ‘’ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ’’.

Ευχαριστούμε

Customer Care Center))
 
Last edited by a moderator:

paefstra

Member
Μηνύματα
11.030
Likes
34.083
Λοιπόν ρωτάω γιατί κάπου έχω μπερδευτεί.
Πτήση της Aegean κλεισμένη με μίλια. Αθηνα-Στοκχολμη σχεδόν 5 ώρες καθυστέρηση μέχρι στιγμής.

Παίρνω στο τηλεφωνικό να ρωτήσω και μου λένε πως δεν δικαιούμαι μεταφορά πίσω, συμφώνως ευρωπαϊκού κανονισμού, γιατί το εισιτήριο είναι κλεισμένο με μίλια.
Και γενικά ούτε επιστροφή με κάποια άλλη εταιρεία παρά μόνο με Aegean.

(Τώρα φτιάχτηκε η βλάβη και ξανακάνουμε boarding)

Αλλά τελικά ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτά που είπαν γιατί στον ευρωπαϊκό κανονισμό δεν λέει πουθενά αν η πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή πως γίνεται rebooking μόνο με πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
Παιρνεις 400 ευρω ανα ατομο αποζημιωση και με μιλια.
Οντως πριν 3 χρονια σε ιδια φαση εστειλαν με αλλο εισιτηριο αμεσα μονο την οικογενεια με ΑΜΕΑ. Ολοι οι υπολοιποι περιμεναμε με μιλια και χωρις και πηραμε την αποζημιωση και ενα δωρεαν εισιτηριο εξωτερικου που πηγε απατο λογω κοβιντ.
 

jimp

Member
Μηνύματα
4.834
Likes
5.984
το ότι το εισητηριο είναι αγορασμένο με μιλια δεν τους απαλλάσσει από τίποτε.
μου έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό με εισιτήριο αγορασμένο με μίλια.
4 ώρες καθυστέρηση,
αφενός δεν πήρα τηλέφωνο πουθενά αφετέρου μου έστειλαν μήνυμα στο βαιμπερ γνωστοποιώντας μου τα δικαιώματα μου. και μήνυμα να μην μου στέλνανε τα δικαιώματα μου τα ξέρω.
μας δώσανε ένα δωρεάν ανά άτομο εισιτήριο και 250 ευρώ αποζημίωση (πτήση εσωτερικού) και κουπόνι για σνακ και καφέδες.
αν φταίει η αιγαίου για την καθυστέρηση τότε δικαιούστε να πάρετε αποζημίωση 400 ευρώ ανά άτομο γιατί είναι πάνω από 1500 χιλιομετρα.
Επικοινωνήστε μαζί μας
την αποζημίωση την πήραμε σε 4 μέρες από τότε που στείλαμε το αίτημα.

((Αγαπητέ/ή

Επικοινωνούμε μαζί σας προκειμένου να ζητήσουμε μία ειλικρινή συγγνώμη για την τη μη έγκαιρη αναχώρηση της πτήσης ….. για SKG σήμερα. Ακολουθώντας τις οδηγίες που ορίζει ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός (EK261) σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών, δικαιούστε χρηματική αποζημίωση. Παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα Κεντρική Σελίδα Επικοινωνίας συμπεριλαμβάνοντας τα στοιχεία του λογαριασμού Τραπέζης και ένας εκ των συναδέλφων μας από το Customer Relations θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να συμπεριλάβετε στο θέμα του μηνύματός σας ‘’ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΤΗΣΗΣ’’.

Ευχαριστούμε

Customer Care Center))
Παιρνεις 400 ευρω ανα ατομο αποζημιωση και με μιλια.
Οντως πριν 3 χρονια σε ιδια φαση εστειλαν με αλλο εισιτηριο αμεσα μονο την οικογενεια με ΑΜΕΑ. Ολοι οι υπολοιποι περιμεναμε με μιλια και χωρις και πηραμε την αποζημιωση και ενα δωρεαν εισιτηριο εξωτερικου που πηγε απατο λογω κοβιντ.
Μας έστειλαν το σχετικό μήνυμα και για το εισιτήριο και για την αποζημίωση, και τι voucher για το αεροδρόμιο.

Εγώ αυτό που ρωτάω είναι, γιατί αυτό με έκαιγε στην περίπτωση μου, αν δικαιούμαι να με μεταφέρει στον προορισμό μου, αν δεν πραγματοποιηθεί η πτήση, με άλλες αεροπορικές εταιρείες. Απ'το τηλεφωνικό κέντρο έλεγαν πως γίνεται μόνο με πτήσεις της Aegean, εγώ τους εξηγούσα πως έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν και με έβαλαν σε Lufthansa. Μετά έλεγαν πως δεν γίνεται γιατί είμαι με εξαργύρωση.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.019
Likes
25.549
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iles Kerguelen
Το αν μια πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή όχι μπαίνει στην εξίσωση μόνο όταν εξασκώντας τις επιλογές σου ζητάς επιστροφή χρημάτων. Κατά τα άλλα, οι υποχρεώσεις της εταιρίας ισχύουν όλες κανονικά.

Εσχάτως η A3 στα reroutings της εχει ξεφυγει. Ακύρωσαν πρόσφατα την απογευματινή πτήση της Μ. Τεταρτης ATH-BRU (μια πτήση που μου δίνει την εντύπωση ότι συχνότερα ακυρώνεται παρά πραγματοποιείται, από προ covid ακόμη). Η μόνη επιλογη που μου έδωσαν για να ταξιδέψω ήταν η πρωϊνή πτήση της Aegean. Τη μεσημεριανή πτήση της Brussels (codeahare με A3) την απέκλεισαν, όχι λόγω διαθεσιμότητας αλλά λόγω πολιτικής, και παρότι τους διευκρίνησα ότι θα δεχόμουν και downgrade από Business σε economy (με επιστροφή του κουπονιού αναβάθμισης).
 

jimp

Member
Μηνύματα
4.834
Likes
5.984
Το αν μια πτήση είναι κλεισμένη με μίλια ή όχι μπαίνει στην εξίσωση μόνο όταν εξασκώντας τις επιλογές σου ζητάς επιστροφή χρημάτων. Κατά τα άλλα, οι υποχρεώσεις της εταιρίας ισχύουν όλες κανονικά.

Εσχάτως η A3 στα reroutings της εχει ξεφυγει. Ακύρωσαν πρόσφατα την απογευματινή πτήση της Μ. Τεταρτης ATH-BRU (μια πτήση που μου δίνει την εντύπωση ότι συχνότερα ακυρώνεται παρά πραγματοποιείται, από προ covid ακόμη). Η μόνη επιλογη που μου έδωσαν για να ταξιδέψω ήταν η πρωϊνή πτήση της Aegean. Τη μεσημεριανή πτήση της Brussels (codeahare με A3) την απέκλεισαν, όχι λόγω διαθεσιμότητας αλλά λόγω πολιτικής, και παρότι τους διευκρίνησα ότι θα δεχόμουν και downgrade από Business σε economy (με επιστροφή του κουπονιού αναβάθμισης).
Εμένα σήμερα επέμεναν απ'το τηλεφωνικό πως ο ευρωπαϊκός κανονισμός λέει ξεκάθαρα πως rerouting πρέπει να γίνεται με την ίδια εταιρεία. Και όταν τους ρωτούσα, ενώ τον είχα μπροστά μου, που το λέει αυτό μου έλεγαν κάτι άρθρα στους όρους miles and bonus που απλά εκεί έλεγε τι επιλογές έχω αν θέλω να αλλάξω το εισιτήριο μου( π.χ απαγορεύεται αλλαγή προορισμού κτλ κτλ).

Εγώ τους εξηγούσα πως πρέπει οπωσδήποτε για λόγους δουλειάς να επιστρέψω Αθήνα και η αλήθεια είναι πως δεν μίλησα καθόλου για αποζημίωση, απλά να με επιστρέψουν Αθήνα και εκείνοι έλεγαν τα δικά τους, τα οποία πραγματικά απορώ που πατούσαν και τα έλεγαν, απ'τη στιγμή που συνομιλούσαν με κάποιον που ήξερε τον κανονισμό.

Τελικά τι άκρη έβγαλες; Γιατί αυτό με την "πολιτική" τους δεν μπορώ να καταλάβω που και αν ευσταθεί (αλλά οκ, σε ενημέρωσαν αρκετά νωρίτερα, και είναι καλυμμένοι)
 

paefstra

Member
Μηνύματα
11.030
Likes
34.083
@jimp Για rerouting σε περιπτωση ακυρωσης με μιλια πολυ πριν την πτηση επρεπε να βρουν διαθεσιμοτητα παλι με μιλια σε αλλη εταιρεια που βρηκαν μετα απο λιγες ωρες. Βεβαια αυτο καταργηθηκε, απο οσο καταλαβα σε προσφατη ακυρωση. Μονο Aegean και μονο απ ευθειας, 10 μερες πριν η μετα, μου ειπαν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
32.865
Μηνύματα
842.925
Μέλη
37.867
Νεότερο μέλος
GeorgiaApo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom