gkalla
Member
- Μηνύματα
- 1.658
- Likes
- 8.759
- Επόμενο Ταξίδι
- Ισπανία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 1η - Άφιξη, Istiklal, Galata
- Ημέρα 2η - Sultanahmet, Ιππόδρομος Ιουστινιανού, Τοπ Καπί
- Ημέρα 3 – Αγιά Σοφιά, Βόσπορος, Αιγυπτιακή αγορά
- Ημέρα 4 – Fener, Πατριαρχείο, Balat, Dolmabahçe, Ortaköy
- Ημέρα 5 – Κιστέρνα, Αρχαιολογικό Μουσείο, Kapali Carsi
- Ημέρα 6 – Πύργος του Γαλατά, Πλατεία Ταξίμ, Istiklal
- Επίλογος – Χρήσιμες πληροφορίες
Ημέρα 2η - Sultanahmet, Ιππόδρομος Ιουστινιανού, Τοπ Καπί
Φρέσκοι και ξεκούραστοι μετά από έναν καλό ύπνο πήγαμε για καφεδάκι και πρωινό στο γειτονικό Books Coffee. Η ωραία ατμόσφαιρά του ήταν πολύ χαλαρωτική και μείναμε αρκετή ώρα εκεί αλλά κάποια στιγμή το πήραμε απόφαση και ξεκινήσαμε.
Κατευθυνθήκαμε προς τον πύργο του Γαλατά διαπιστώνοντας πως εκείνη την ώρα δεν υπήρχε πολύς κόσμος στην περιοχή, οπότε προσέξαμε με μεγαλύτερη άνεση όσα μας είχαν διαφύγει, όπως για παράδειγμα την όμορφη κρήνη (Bereketzade Fountain) που υπήρχε εκεί δίπλα,
και την γενναία γάτα που είχε αράξει δίπλα στο μεγάλο, πέτρινο σκύλο.
Περάσαμε πίσω από τον πύργο και ξεκινήσαμε να κατεβαίνουμε μέσα από τα πολύ κατηφορικά στενά προς την ακτή του Βοσπόρου, στην περιοχή του Karaköy. Συνειδητοποιήσαμε γρήγορα την φύση αυτής της πόλης που είναι γεμάτη απότομους λόφους και έντονες ανηφόρες.
Στο τέλος της κατηφόρας βρεθήκαμε ακριβώς στην γωνία του Βοσπόρου με τον Κεράτιο κόλπο και στην στάση του τραμ Τ1. Το υπερσύγχρονο τραμ ήρθε γρήγορα και σε λίγο διασχίζαμε την γέφυρα του Γαλατά με κατεύθυνση την κύρια περιοχή των αξιοθεάτων της Πόλης, το Σουλτάν Αχμέτ. Μετρήσαμε 4 στάσεις για να φτάσουμε στη στάση Sultanahmet και να αντικρύσουμε το μικρό τζαμί Firuz Ağa.
Βολτάραμε για λίγο στους πάγκους των πλανόδιων εκεί δίπλα και πήραμε 2-3 simit και λίγα κάστανα. Νηστικούς δεν μας έλεγες αλλά έπρεπε να δοκιμάσουμε τα διάσημα κουλούρια της πόλης που όμως αποδείχτηκαν κατώτερα των αντίστοιχων Θεσσαλονικιών.
Συνεχίσαμε φτάνοντας στις παρυφές της πλατείας Σουλτάν Αχμέτ που στους βυζαντινούς χρόνους ήταν ο Ιπποδρομος του Ιουστινιανού. Το πρώτο πράγμα που συναντήσαμε ήταν το γερμανικό συντριβάνι (Alman Çeşmesi).
Περπατήσαμε κατά μήκος του ιπποδρόμου δίπλα στον οβελίσκο του Θεοδοσίου, στην πραγματικότητα έναν αιγυπτιακό οβελίσκο με την βάση του να είναι φιλοτεχνημένη με βυζαντινά γλυπτά.
Δίπλα ακριβώς βρίσκεται η κολώνα των φιδιών, ότι έχει απομείνει δηλαδή. Μεταφέρθηκε εδώ από τους Δελφούς που βρισκόταν αρχικά, στην διάρκεια της βασιλείας του Κωνσταντίνου του Μεγάλου και πρόκειται για αφιέρωμα στην νίκη των αρχαίων Ελλήνων επί των Περσών, στις Πλαταιές.
Στο τέλος της πλατείας είδαμε και την πέτρινη στήλη του Κωνσταντίνου Ζ´ του πορφυρογέννητου.
Ενώ περπατούσαμε κατά μήκος της πλατείας βρισκόμασταν παράλληλα στο πλάι του γιγάντιου Μπλε Τζαμιού (Sultanahmet Camii) και το παρατηρήσαμε αρκετά καλά τραβώντας και ανάλογεςφωτογραφίες. Δεν μας έκανε όμως ιδιαίτερη αίσθηση και αποφασίσαμε να μην μπούμε μέσα. Εκείνη την ώρα μάλιστα είχε αρχίσει να ακούγεται από τα ηχεία του τζαμιού το κάλεσμα για την προσευχή και μάλλον θα υπήρχε μια δυσκολία στην πρόσβαση.
Εξάλλου ήδη τα βλέμματά μας ήταν στραμμένα προς την Αγιά Σοφιά που πραγματικά δεσπόζει στην περιοχή και η οποία μας “προσκαλούσε”. Φτάσαμε στην πλατεία μπροστά στον ναό και είδαμε πως η ουρά για να μπεις μέσα κάλυπτε την μισή σχεδόν πλατεία. Θεωρήσαμε πως παραείναι μεγάλη και είπαμε να αναβάλουμε την επίσκεψη για άλλη ώρα ή μέρα. Που να ξέραμε πως αυτή ήταν η μικρότερη ουρά που θα βλέπαμε όλες αυτές τις ημέρες… Πάντως τραβήξαμε άπειρες φωτογραφίες από όλες τις πλευρές του ναού και με τα διάφορα αρχιτεκτονικά στοιχεία του.
Ακολούθως κατευθυνθήκαμε προς την άκρη της πλατείας όπου βρίσκονταν τα εκδοτήρια της κάρτας Museum Pass Istanbul που εκείνη την ώρα είχε ελάχιστο κόσμο. Βγάλαμε τις κάρτες μας και συνεχίσαμε στο πλάι της Αγια Σοφιάς κινούμενοι προς την είσοδο του Τοπ Καπί.
Στην πύλη που συναντήσαμε περάσαμε τον πρώτο έλεγχο αεροπορικού τύπου που τελικά διαπιστώσαμε πως υπάρχει σε κάθε σημαντικό αξιοθέατο της πόλης. Λίγο πριν την είσοδο είδαμε επιπλέον το συντριβάνι του Sultan Ahmed του III.
Περάσαμε την πύλη και βρεθήκαμε σ’ ένα πάρκο κατευθυνόμενοι αρχικά προς την Αγία Ειρήνη (330 μΧ επί Κωνσταντίνου του Μεγάλου), την δεύτερη μεγαλύτερη εκκλησία της πόλης μετά την Αγιά Σοφιά. Λίγοι επισκέπτες την είχαν προτιμήσει οπότε μπήκαμε μέσα πολύ γρήγορα. Διαπιστώσαμε αμέσως πως η εκκλησία (που διετέλεσε για πολλά χρόνια ως αποθήκη όπλων και πυρομαχικών) είναι κακοσυντηρημένη και με πάρα πολλές ζημιές. Ένα μεγάλο δίχτυ κάλυπτε το πάνω μέρος του ναού μάλλον για προστασία από τα άπειρα περιστέρια που μπαινόβγαιναν από τα σπασμένα παράθυρα του ναού.
Δεν μείναμε πολύ και σε λίγο συνεχίσαμε προς το παλάτι του Τοπ Καπί (του σουλτάνου Μεχμέτ του ΙΙ - κατασκευάστηκε το 1460). Στην επόμενη πύλη περάσαμε νέο έλεγχο και βγήκαμε στον περιποιημένο προαύλιο χώρο του παλατιού.
Μπήκαμε στο εσωτερικό του κυρίως κτιρίου ξεκινώντας από τα δωμάτια του χαρεμιού. Αρχίσαμε να περιηγούμαστε στο δαιδαλώδες κτίριο και πολύ γρήγορα χαθήκαμε μεταξύ μας.
Τα πολυτελή δωμάτια και διαμερίσματα διαδέχονταν το ένα το άλλο και πραγματικά δεν μπορούσα να αποφασίσω ποιο είναι το πιο ωραίο.
Κατά διαστήματα περνούσα από διάφορες αυλές και εσωτερικά αίθρια βλέποντας επιπλέον το εξωτερικό του κτιρίου με τα χαγιάτια να κρέμονται πάνω από το κεφάλι μου.
Αλλάζοντας αίθουσες και κτίρια συχνά - πυκνά συναντούσα περίτεχνες πόρτες και πύλες όμορφα διακοσμημένες.
Εξαιρετικά εντυπωσιακά ήταν και τα αραβικού τύπου πλακάκια και οι τοιχογραφίες διάφορων στυλ, οθωμανικές κυρίως αλλά και κάποιες που έμοιαζαν αναγεννησιακές.
Σε διάφορα σημεία υπήρχαν περίτεχνες κρήνες όπως φυσικά και μεγάλα χαλιά αλλά και πλουμιστά τζάκια.
Δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείψουν τα δωμάτια της καθημερινής χρήσης όπως οι κουζίνες και διάφορα σχετικά σκεύη αλλά και ναργιλέδες κι άλλα είδη καπνιστού. Ε ρε μεράκια που είχαν οι σουλτάνοι…
Μέχρι και τις τούρκικες τουαλέτες είδα που φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν για ευνόητους λόγους.
Το μόνο που με απογοήτευσε ήταν τα φτωχής ποιότητας διοράματα, σε φυσικό μέγεθος, που αναπαριστούσαν διάφορες σκηνές από την ζωή στο παλάτι και τα οποία τα βρήκα μάλλον χοντροκομμένα.
Κάποια στιγμή ωστόσο βγήκα και στις αυλές και τους κήπους που προσέφεραν όμορφη θέα είτε προς το Karaköy και τον Galata είτε προς τον Βόσπορο και την σύγχρονη πόλη. Η βαριά συννεφιά και η υγρασία παρόλο που προσέθεταν στην ατμοσφαιρικότητα των εικόνων δεν επέτρεψαν φωτεινότερες φωτογραφίες.
Το Τοπ Καπί πραγματικά έκανε σε όλους μεγάλη εντύπωση και του αφιερώσαμε πολλές ώρες και πάνω από 150 φωτογραφίες . Κάποια στιγμή όμως άρχισε να τελειώνει και η ενέργεια μας, πόδια και μέση να πονούν, ενώ το στομάχι άρχισε τις διαμαρτυρίες. Βγήκαμε από την πύλη του παλατιού χωρίς να έχουμε δει όλους τους χώρους του τελικά αλλά πολύ ικανοποιημένοι από την επίσκεψή μας και κατευθυνθήκαμε προς την περιοχή κοντά στην στάση του τραμ Sultanahmet για βρούμε που θα τσιμπήσουμε κάτι.
Μπήκαμε στα στενάκια της περιοχής που ήταν γεμάτα με άπειρα μαγαζιά, τελείως τουριστικά. Δεν ενθουσιαστήκαμε με την εικόνα τους αλλά καταλήξαμε σ’ένα, λίγο πιο απμερο από τα υπόλοιπα, που μας φάνηκε πιο συμπαθές (Las Tapas Restaurant). Παραγείλαμε κλασικά πολίτικα εδέσματα (χιουνκάρ μπεγιεντι, κεμπάπια κλπ), τις μπυρίτσες μας φυσικά (Efes) και τελικά καλοφάγαμε. Η “λυπητερή” στο τέλος βέβαια ήταν τσιμπημένη αλλά τουλάχιστον το ευχαριστηθήκαμε.
Η επιστροφή στο ξενοδοχείο μας έγινε πάλι με το τραμ Τ1 αλλά δεν υπήρχε περίπτωση ν’ ανέβουμε όλη αυτή την ανηφόρα με τα πόδια οπότε χρησιμοποιήσαμε για πρώτη φορά (από τις πολλές που ακολούθησαν) το πολύ βολικό Tunel F2, ένα τελεφερίκ σε σιδηροτροχιές, που συνδέει το Karaköy με το Beyoğlu.
Μετά την απαραίτητη χαλάρωση στα δωμάτιά μας βγήκαμε για ποτό σ’ ένα συμπαθές μπαράκι, στα στενά κοντά στην Istiklal, στο FredBarİstanbul, αυτοί την φορά όλοι μαζί…. Το είχαμε “σταμπάρει” την προηγούμενη βραδιά κυρίως για την μουσική που έπαιζε αλλά την συγκεκριμμένη μέρα είχε αλλάξει τις μουσικές του επιλογές σε πιο ποπ. Έτσι τελικά δεν μείναμε όσο θα θέλαμε, ήπιαμε 1-2 ποτάκια και σύντομα επιστρέψαμε πάλι στην βάση μας.
Φρέσκοι και ξεκούραστοι μετά από έναν καλό ύπνο πήγαμε για καφεδάκι και πρωινό στο γειτονικό Books Coffee. Η ωραία ατμόσφαιρά του ήταν πολύ χαλαρωτική και μείναμε αρκετή ώρα εκεί αλλά κάποια στιγμή το πήραμε απόφαση και ξεκινήσαμε.
Κατευθυνθήκαμε προς τον πύργο του Γαλατά διαπιστώνοντας πως εκείνη την ώρα δεν υπήρχε πολύς κόσμος στην περιοχή, οπότε προσέξαμε με μεγαλύτερη άνεση όσα μας είχαν διαφύγει, όπως για παράδειγμα την όμορφη κρήνη (Bereketzade Fountain) που υπήρχε εκεί δίπλα,

και την γενναία γάτα που είχε αράξει δίπλα στο μεγάλο, πέτρινο σκύλο.

Περάσαμε πίσω από τον πύργο και ξεκινήσαμε να κατεβαίνουμε μέσα από τα πολύ κατηφορικά στενά προς την ακτή του Βοσπόρου, στην περιοχή του Karaköy. Συνειδητοποιήσαμε γρήγορα την φύση αυτής της πόλης που είναι γεμάτη απότομους λόφους και έντονες ανηφόρες.

Στο τέλος της κατηφόρας βρεθήκαμε ακριβώς στην γωνία του Βοσπόρου με τον Κεράτιο κόλπο και στην στάση του τραμ Τ1. Το υπερσύγχρονο τραμ ήρθε γρήγορα και σε λίγο διασχίζαμε την γέφυρα του Γαλατά με κατεύθυνση την κύρια περιοχή των αξιοθεάτων της Πόλης, το Σουλτάν Αχμέτ. Μετρήσαμε 4 στάσεις για να φτάσουμε στη στάση Sultanahmet και να αντικρύσουμε το μικρό τζαμί Firuz Ağa.

Βολτάραμε για λίγο στους πάγκους των πλανόδιων εκεί δίπλα και πήραμε 2-3 simit και λίγα κάστανα. Νηστικούς δεν μας έλεγες αλλά έπρεπε να δοκιμάσουμε τα διάσημα κουλούρια της πόλης που όμως αποδείχτηκαν κατώτερα των αντίστοιχων Θεσσαλονικιών.
Συνεχίσαμε φτάνοντας στις παρυφές της πλατείας Σουλτάν Αχμέτ που στους βυζαντινούς χρόνους ήταν ο Ιπποδρομος του Ιουστινιανού. Το πρώτο πράγμα που συναντήσαμε ήταν το γερμανικό συντριβάνι (Alman Çeşmesi).


Περπατήσαμε κατά μήκος του ιπποδρόμου δίπλα στον οβελίσκο του Θεοδοσίου, στην πραγματικότητα έναν αιγυπτιακό οβελίσκο με την βάση του να είναι φιλοτεχνημένη με βυζαντινά γλυπτά.


Δίπλα ακριβώς βρίσκεται η κολώνα των φιδιών, ότι έχει απομείνει δηλαδή. Μεταφέρθηκε εδώ από τους Δελφούς που βρισκόταν αρχικά, στην διάρκεια της βασιλείας του Κωνσταντίνου του Μεγάλου και πρόκειται για αφιέρωμα στην νίκη των αρχαίων Ελλήνων επί των Περσών, στις Πλαταιές.

Στο τέλος της πλατείας είδαμε και την πέτρινη στήλη του Κωνσταντίνου Ζ´ του πορφυρογέννητου.

Ενώ περπατούσαμε κατά μήκος της πλατείας βρισκόμασταν παράλληλα στο πλάι του γιγάντιου Μπλε Τζαμιού (Sultanahmet Camii) και το παρατηρήσαμε αρκετά καλά τραβώντας και ανάλογεςφωτογραφίες. Δεν μας έκανε όμως ιδιαίτερη αίσθηση και αποφασίσαμε να μην μπούμε μέσα. Εκείνη την ώρα μάλιστα είχε αρχίσει να ακούγεται από τα ηχεία του τζαμιού το κάλεσμα για την προσευχή και μάλλον θα υπήρχε μια δυσκολία στην πρόσβαση.


Εξάλλου ήδη τα βλέμματά μας ήταν στραμμένα προς την Αγιά Σοφιά που πραγματικά δεσπόζει στην περιοχή και η οποία μας “προσκαλούσε”. Φτάσαμε στην πλατεία μπροστά στον ναό και είδαμε πως η ουρά για να μπεις μέσα κάλυπτε την μισή σχεδόν πλατεία. Θεωρήσαμε πως παραείναι μεγάλη και είπαμε να αναβάλουμε την επίσκεψη για άλλη ώρα ή μέρα. Που να ξέραμε πως αυτή ήταν η μικρότερη ουρά που θα βλέπαμε όλες αυτές τις ημέρες… Πάντως τραβήξαμε άπειρες φωτογραφίες από όλες τις πλευρές του ναού και με τα διάφορα αρχιτεκτονικά στοιχεία του.



Ακολούθως κατευθυνθήκαμε προς την άκρη της πλατείας όπου βρίσκονταν τα εκδοτήρια της κάρτας Museum Pass Istanbul που εκείνη την ώρα είχε ελάχιστο κόσμο. Βγάλαμε τις κάρτες μας και συνεχίσαμε στο πλάι της Αγια Σοφιάς κινούμενοι προς την είσοδο του Τοπ Καπί.

Στην πύλη που συναντήσαμε περάσαμε τον πρώτο έλεγχο αεροπορικού τύπου που τελικά διαπιστώσαμε πως υπάρχει σε κάθε σημαντικό αξιοθέατο της πόλης. Λίγο πριν την είσοδο είδαμε επιπλέον το συντριβάνι του Sultan Ahmed του III.


Περάσαμε την πύλη και βρεθήκαμε σ’ ένα πάρκο κατευθυνόμενοι αρχικά προς την Αγία Ειρήνη (330 μΧ επί Κωνσταντίνου του Μεγάλου), την δεύτερη μεγαλύτερη εκκλησία της πόλης μετά την Αγιά Σοφιά. Λίγοι επισκέπτες την είχαν προτιμήσει οπότε μπήκαμε μέσα πολύ γρήγορα. Διαπιστώσαμε αμέσως πως η εκκλησία (που διετέλεσε για πολλά χρόνια ως αποθήκη όπλων και πυρομαχικών) είναι κακοσυντηρημένη και με πάρα πολλές ζημιές. Ένα μεγάλο δίχτυ κάλυπτε το πάνω μέρος του ναού μάλλον για προστασία από τα άπειρα περιστέρια που μπαινόβγαιναν από τα σπασμένα παράθυρα του ναού.



Δεν μείναμε πολύ και σε λίγο συνεχίσαμε προς το παλάτι του Τοπ Καπί (του σουλτάνου Μεχμέτ του ΙΙ - κατασκευάστηκε το 1460). Στην επόμενη πύλη περάσαμε νέο έλεγχο και βγήκαμε στον περιποιημένο προαύλιο χώρο του παλατιού.


Μπήκαμε στο εσωτερικό του κυρίως κτιρίου ξεκινώντας από τα δωμάτια του χαρεμιού. Αρχίσαμε να περιηγούμαστε στο δαιδαλώδες κτίριο και πολύ γρήγορα χαθήκαμε μεταξύ μας.
Τα πολυτελή δωμάτια και διαμερίσματα διαδέχονταν το ένα το άλλο και πραγματικά δεν μπορούσα να αποφασίσω ποιο είναι το πιο ωραίο.





Κατά διαστήματα περνούσα από διάφορες αυλές και εσωτερικά αίθρια βλέποντας επιπλέον το εξωτερικό του κτιρίου με τα χαγιάτια να κρέμονται πάνω από το κεφάλι μου.



Αλλάζοντας αίθουσες και κτίρια συχνά - πυκνά συναντούσα περίτεχνες πόρτες και πύλες όμορφα διακοσμημένες.




Εξαιρετικά εντυπωσιακά ήταν και τα αραβικού τύπου πλακάκια και οι τοιχογραφίες διάφορων στυλ, οθωμανικές κυρίως αλλά και κάποιες που έμοιαζαν αναγεννησιακές.



Σε διάφορα σημεία υπήρχαν περίτεχνες κρήνες όπως φυσικά και μεγάλα χαλιά αλλά και πλουμιστά τζάκια.




Δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείψουν τα δωμάτια της καθημερινής χρήσης όπως οι κουζίνες και διάφορα σχετικά σκεύη αλλά και ναργιλέδες κι άλλα είδη καπνιστού. Ε ρε μεράκια που είχαν οι σουλτάνοι…



Μέχρι και τις τούρκικες τουαλέτες είδα που φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν για ευνόητους λόγους.

Το μόνο που με απογοήτευσε ήταν τα φτωχής ποιότητας διοράματα, σε φυσικό μέγεθος, που αναπαριστούσαν διάφορες σκηνές από την ζωή στο παλάτι και τα οποία τα βρήκα μάλλον χοντροκομμένα.


Κάποια στιγμή ωστόσο βγήκα και στις αυλές και τους κήπους που προσέφεραν όμορφη θέα είτε προς το Karaköy και τον Galata είτε προς τον Βόσπορο και την σύγχρονη πόλη. Η βαριά συννεφιά και η υγρασία παρόλο που προσέθεταν στην ατμοσφαιρικότητα των εικόνων δεν επέτρεψαν φωτεινότερες φωτογραφίες.



Το Τοπ Καπί πραγματικά έκανε σε όλους μεγάλη εντύπωση και του αφιερώσαμε πολλές ώρες και πάνω από 150 φωτογραφίες . Κάποια στιγμή όμως άρχισε να τελειώνει και η ενέργεια μας, πόδια και μέση να πονούν, ενώ το στομάχι άρχισε τις διαμαρτυρίες. Βγήκαμε από την πύλη του παλατιού χωρίς να έχουμε δει όλους τους χώρους του τελικά αλλά πολύ ικανοποιημένοι από την επίσκεψή μας και κατευθυνθήκαμε προς την περιοχή κοντά στην στάση του τραμ Sultanahmet για βρούμε που θα τσιμπήσουμε κάτι.
Μπήκαμε στα στενάκια της περιοχής που ήταν γεμάτα με άπειρα μαγαζιά, τελείως τουριστικά. Δεν ενθουσιαστήκαμε με την εικόνα τους αλλά καταλήξαμε σ’ένα, λίγο πιο απμερο από τα υπόλοιπα, που μας φάνηκε πιο συμπαθές (Las Tapas Restaurant). Παραγείλαμε κλασικά πολίτικα εδέσματα (χιουνκάρ μπεγιεντι, κεμπάπια κλπ), τις μπυρίτσες μας φυσικά (Efes) και τελικά καλοφάγαμε. Η “λυπητερή” στο τέλος βέβαια ήταν τσιμπημένη αλλά τουλάχιστον το ευχαριστηθήκαμε.


Η επιστροφή στο ξενοδοχείο μας έγινε πάλι με το τραμ Τ1 αλλά δεν υπήρχε περίπτωση ν’ ανέβουμε όλη αυτή την ανηφόρα με τα πόδια οπότε χρησιμοποιήσαμε για πρώτη φορά (από τις πολλές που ακολούθησαν) το πολύ βολικό Tunel F2, ένα τελεφερίκ σε σιδηροτροχιές, που συνδέει το Karaköy με το Beyoğlu.


Μετά την απαραίτητη χαλάρωση στα δωμάτιά μας βγήκαμε για ποτό σ’ ένα συμπαθές μπαράκι, στα στενά κοντά στην Istiklal, στο FredBarİstanbul, αυτοί την φορά όλοι μαζί…. Το είχαμε “σταμπάρει” την προηγούμενη βραδιά κυρίως για την μουσική που έπαιζε αλλά την συγκεκριμμένη μέρα είχε αλλάξει τις μουσικές του επιλογές σε πιο ποπ. Έτσι τελικά δεν μείναμε όσο θα θέλαμε, ήπιαμε 1-2 ποτάκια και σύντομα επιστρέψαμε πάλι στην βάση μας.
Last edited: