gkalla
Member
- Μηνύματα
- 1.658
- Likes
- 8.759
- Επόμενο Ταξίδι
- Ισπανία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 1η - Άφιξη, Istiklal, Galata
- Ημέρα 2η - Sultanahmet, Ιππόδρομος Ιουστινιανού, Τοπ Καπί
- Ημέρα 3 – Αγιά Σοφιά, Βόσπορος, Αιγυπτιακή αγορά
- Ημέρα 4 – Fener, Πατριαρχείο, Balat, Dolmabahçe, Ortaköy
- Ημέρα 5 – Κιστέρνα, Αρχαιολογικό Μουσείο, Kapali Carsi
- Ημέρα 6 – Πύργος του Γαλατά, Πλατεία Ταξίμ, Istiklal
- Επίλογος – Χρήσιμες πληροφορίες
Ημέρα 3 – Αγιά Σοφιά, Βόσπορος, Αιγυπτιακή αγορά
Αυτή την φορά κατεβήκαμε με τα πόδια από την πλευρά του σταθμού μετρό Şişhane προς τον Κεράτιο και η κατηφόρα μας φάνηκε πιο ομαλή. Μύθος… Δεν θα το ξανακάναμε.
Περάσαμε πάλι στο Sultanahmet σχετικά νωρίς με σκοπό αυτό το πρωινό να μπούμε στην Αγιά Σοφιά χωρίς πολύ αναμονή. Κούνια που μας κούναγε…
Είδαμε την τεράστια ουρά από μακριά και η Ε.Ε. άμεσα αρνήθηκε να σταθεί τόση ώρα όρθια. Οι υπόλοιποι 3, θαρραλέοι κι αποφασισμένοι, μπήκαμε στο τέλος της ουράς και κάναμε υπομονή. Παραδόξως σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα φτάσαμε στην είσοδο και περάσαμε έναν ακόμη σχετικά αυστηρό έλεγχο για την είσοδό στο ναό. Στον περιβάλλοντα χώρο μας περίμενε ένα ακόμη σιντριβάνι (III. Ahmet Fountain) καθώς και κάμποσες στημένες κολώνες, προερχόμενες από άγνωστα, σε μένα, κτίσματα.
Η Ε.Κ. φόρεσε την κουκούλα του μπουφάν της εν είδη μαντηλιού φέρνοντας περισσότερο σε εσκιμώο της Ανταρκτικής παρά σε ταπεινό προσκυνητή και μπήκαμε στο μακρόστενο προθάλαμο. Θαυμάσαμε τις τοιχογραφίες στις οροφές αλλά και το περίφημο ψηφιδωτό της βρεφοκρατούσας που πλαισιώνεται από τους αυτοκράτορες Κωνσταντίνο και Ιουστινιανό πριν βγάλουμε τα παπούτσια μας για να μπούμε στον κυρίως ναό.
Με την είσοδο μας, αμέσως τράβηξε την προσοχή μας ο περίφημος, τεράστιος τρούλος του ναού που στέκεται αιώνες τώρα, παρόλη την φθορά του χρόνου.
Το ίδιο εντυπωσιακός ήταν κι ο θόλος πάνω από το ιερό.
Την όμορφη εικόνα χαλούσε το αντιαισθητικό πράσινο χαλί που ήταν στρωμένο σε όλο σχεδόν το δάπεδο του ναού.
Προσπερνώντας την εντύπωση της συνολικής εικόνα αρχίσαμε να εστιάζουμε σε άλλα αρχιτεκτονικά στοιχεία που ομολογουμένως ήταν πολύ ιδιαίτερα όπως τα μπαλκόνια του πάνω ορόφου (γυναικωνίτης;; ) που έμοιαζαν πολύ εντυπωσιακά.
Έψαξα να βρω αν υπήρχε πρόσβαση προς τα πάνω αλλά γρήγορα αντιλήφθηκα ότι δυστυχώς απαγορευόταν η είσοδος. Ομοίως απαγορευόταν η είσοδος και στον ισόγειο χώρο, από ένα σημείο και μετά, ο οποίος ήταν αποκλεισμένος με σιδεριές και φύλακες. Παρόλα αυτά, σε λίγο ξεκίνησε η προσευχή των μουσουλμάνων και πέρασαν στον περιφραγμένο χώρο όσοι πιστοί ήθελαν να προσευχηθούν. Μαζί τους κι ο Α.Μ. που δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να περάσει, ίσως λόγω του παρουσιαστικού του, που φέρνει λίγο προς άραβα…
Οι υπόλοιποι “άπιστοι” συνεχίσαμε να περιηγούμαστε στον χώρο μοιράζοντας την προσοχή μας σε άλλα χαρακτηριστικά διακοσμητικά στοιχεία όπως το σημείο της στέψης των αυτοκρατόρων, τα τεράστια μαρμάρινα βάζα αλλά και σε άλλες αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες.
Καθώς περνούσε η ώρα αυξανόταν και ο κόσμος στον χώρο καθώς κατέφθαναν μεγάλα γκρουπ τουριστών και δυσκολευόμασταν πια να κινηθούμε άνετα. Οπότε είπαμε να εγκαταλείψουμε σιγά-σιγά καθώς για την συνέχεια το πλάνο είχε βόλτα στο Βόσπορο με καραβάκι. Βγήκαμε από την Αγιά Σοφιά με ανάμεικτα συναισθήματα. Από την μια είχαμε δει αυτό το κορυφαίο μνημείο της Βυζαντινής ιστορίας, από την άλλη όμως μας ενόχλησε ο περιορισμός στην πρόσβαση σε πολλά κι ενδιαφέροντα σημεία καθώς και η σχετικά κακή κατάσταση του ναού λόγω ελλιπούς συντήρησης.
Βγήκαμε λοιπόν και κατευθυνθήκαμε προς την προβλήτα του Εμινονού απ’ όπου φεύγουν πολλά πλοία για την τουριστική βόλτα στο Βόσπορο.
Μόλις φτάσαμε στην προβλήτα είδαμε ένα από τα εν λόγω πλοία να ετοιμάζεται να φύγει. Πληρώσαμε τις 65 TL το άτομο που ζήτησαν και γρήγορα βολευτήκαμε σ’ ένα σχετικά προστατευμένο σημείο στο κατάστρωμα του. Μην ξεχνάμε πως παρόλο που ο καιρός ήταν σχετικά ανοιξιάτικος βρισκόμασταν στον Γενάρη.
Το πλοίο γέμισε γρήγορα, και παραδόξως με Τούρκους επιβάτες και σχετικά λίγους τουρίστες και αναχώρησε αμέσως. Η θερμοκρασία και η λαμπρή λιακάδα φαινόταν πως θα μας βοηθήσουν να απολαύσουμε τη βόλτα μας.
Οι πρώτες εικόνες από θαλάσσης προς τον Γαλατά και το Εμινονού ήταν απλά η πρόγευση πριν ξεκινήσουμε να “ανηφορίζουμε” προς το βορρά.
Κινηθήκαμε ακολουθώντας την ευρωπαϊκή πλευρά της Πόλης μέχρι να φτάσουμε στο απώτερο σημείο της διαδρομής. Τα πρώτα κτίρια που βλέπαμε ήταν σύγχρονα και “μοδάτα” εστιατόρια και καφέ κατά μήκος της ακτής του Karaköy ενώ αμέσως μετά αντικαταστάθηκαν από άλλα ακόμη πιο αδιάφορα. Λίγο πριν καβαντζάρουμε την προβλήτα του Kabataş είδαμε τα κτίρια του πανεπιστημίου καλών τεχνών (Mimar Sinan Fine Art University) και λίγο πιο ψηλά φάνηκε ένα ακόμη τζαμί (MSGSÜ OKUL MESCİDİ).
Αμέσως μετά το Kabataş φάνηκαν τα κτίσματα του Ντολμά Μπαχτσέ, πρώτα το ομώνυμο τζαμί και κατόπιν το σύμπλεγμα του παλατιού. Πίσω δε από το τζαμί φάνηκε και το γήπεδο της Μπεσίκτας της 3ης ιστορικής ομάδας της Πόλης.
Περάσαμε κι από ένα ξενοδοχείο που στεγάζεται στο εντυπωσιακό παλάτι Çırağan καθώς κι από το σαφώς πιο ταπεινό κτίριο του πανεπιστημίου του Γαλατά Σαράι.
Επόμενο σημείο το τζαμί Büyük Mecidiye στην περιοχή Ortaköy. Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση καθώς φαινόταν πολύ διαφορετικό από όσα άλλα τζαμιά είχαμε δει κι έτσι μπήκε στο πρόγραμμα για επίσκεψη από κοντά.
Ενδιάμεσα στα αξιοθέατα οικιστικές περιοχές, πάνω στους λόφους, οι περισσότερες μάλλον φτωχικές κι απεριποίητες.
Περάσαμε κάτω από την σύγχρονη γέφυρα που ενώνει τις 2 ηπείρους, την γέφυρα των Μαρτύρων της 15ης Ιουλίου.
Φτάσαμε στο κάστρο της Ρούμελης (Rumeli hisan) που, προς απογοήτευσή μας, βρισκόταν σε κατάσταση συντήρησης. Είχαμε σκοπό να το επισκεφθούμε σε επόμενη ημέρα αλλά η εικόνα που είδαμε μας απέτρεψε.
Λίγο πριν την γέφυρα Fatih Sultan Mehmet η άνοδος σταμάτησε κι αρχίσαμε να κατηφορίζουμε, αυτή την φορά ακολουθώντας την ασιατική πλευρά.
Το πρώτο πράγμα που είδαμε στην ασιατική πλευρά ήταν το μικρό παλάτι ή μάλλον περίπτερο Küçüksu Pavilion.
Ξαφνικά όλος ο κόσμος που ήταν μαζεμένος στο κατάστρωμα του πλοίου μπήκε μέσα. Απορήσαμε γιατί οι πρώτες εικόνες που βλέπαμε προς την ασιατική πλεύρά κάθε άλλο παρά αδιάφορες τις έλεγες. Ειδικά οι όμορφες κατοικίες, οι βιλίτσες και κάποια εστιατόρια ή καφέ ήταν πολύ περιποιημένα και σίγουρα πιο ενδιαφέροντα από τα αντίστοιχα της ευρωπαϊκής πλευράς.
Προσπεράσαμε στα γρήγορα το κτίριο που εκπαιδεύονται τα οθωμανικά ασκέρια, δηλαδή το στρατιωτικό λύκειο Kuleli Askeri Lisesi.
Τα τελευταία αξιοθέατα που είδαμε πριν επιστρέψουμε στο Εμινονού ήταν το Τζαμί Hamid-i Evvel καθώς και το παλάτι Beylerbeyi Sarayı που αν και ήταν κι αυτό υπό συντήρηση φαινόνταν πολύ εντυπωσιακό.
Ξεμπαρκάραμε και καθώς ήμασταν κοντά αποφασίσαμε να κάνουμε μια βόλτα στην Αιγυπτιακή αγορά (Mısır Çarşısı). Η αγορά αυτή που αρχικά ειδικευόταν κυρίως στα μπαχαρικά και το τσάι και δευτερευόντως στους παστουρμάδες και τα λοιπά ανατολίτικα εδέσματα ήταν πια γεμάτη με καταστήματα κοσμημάτων, χρυσού και ρολογιών. Πολύς κόσμος, όλων των εθνικοτήτων, την διέσχιζε εκείνη την ώρα, σε βαθμό ελαφρά ενοχλητικό κι έτσι δεν μείναμε πολύ. Δοκιμάσαμε διάφορα αρωματικά ροφήματα με βάση το τσάι, αγοράσαμε κάποια από αυτά όπως και φυσικά μερικά γλυκίσματα τα οποία καταναλώσαμε σχεδόν αμέσως, έτσι, γιατί μας είχε πέσει το ζαχαράκι μας, λίγο.
Βγήκαμε στη γειτονιά της αγοράς και καθώς ένας από εμάς δουλεύει στα ελληνικά ταχυδρομεία, σταθήκαμε λίγο στο εντυπωσιακό κτίριο του τουρκικού ταχυδρομείου που απέχει παρασάγγας από τα δικά μας αντίστοιχα κτίρια.
Συνεχίσαμε την βόλτα στην γύρω περιοχή χαζεύοντας παλιότερα και νεότερα κτίρια της περιοχής, καταστήματα και την κίνηση, προσπαθώντας να αποκτήσουμε κάπως μια γεύση από την ζωή των ντόπιων.
Όταν νύχτωσε για τα καλά επιστρέψαμε πια στο ξενοδοχείο. Η κούραση της ημέρα μας βγήκε απότομα, και το μόνο που κάναμε για βράδυ ήταν να πάμε σ’ ένα κοντινό ταπάδικο, υποτίθεται ισπανικού τύπου (Quetal Tapas & Sangria), όπου τσιμπήσαμε και ήπιαμε τα κρασάκια μας. Το περιβάλλον συμπαθές αλλά το φαγητό μάλλον μέτριο ειδικά σε σχέση με τη τιμή του. Εμείς πάντως περάσαμε ωραία, αποφασισμένοι να μην αφήσουμε τίποτα να μας χαλάσει την καλή μας διάθεση.
Αυτή την φορά κατεβήκαμε με τα πόδια από την πλευρά του σταθμού μετρό Şişhane προς τον Κεράτιο και η κατηφόρα μας φάνηκε πιο ομαλή. Μύθος… Δεν θα το ξανακάναμε.
Περάσαμε πάλι στο Sultanahmet σχετικά νωρίς με σκοπό αυτό το πρωινό να μπούμε στην Αγιά Σοφιά χωρίς πολύ αναμονή. Κούνια που μας κούναγε…

Είδαμε την τεράστια ουρά από μακριά και η Ε.Ε. άμεσα αρνήθηκε να σταθεί τόση ώρα όρθια. Οι υπόλοιποι 3, θαρραλέοι κι αποφασισμένοι, μπήκαμε στο τέλος της ουράς και κάναμε υπομονή. Παραδόξως σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα φτάσαμε στην είσοδο και περάσαμε έναν ακόμη σχετικά αυστηρό έλεγχο για την είσοδό στο ναό. Στον περιβάλλοντα χώρο μας περίμενε ένα ακόμη σιντριβάνι (III. Ahmet Fountain) καθώς και κάμποσες στημένες κολώνες, προερχόμενες από άγνωστα, σε μένα, κτίσματα.


Η Ε.Κ. φόρεσε την κουκούλα του μπουφάν της εν είδη μαντηλιού φέρνοντας περισσότερο σε εσκιμώο της Ανταρκτικής παρά σε ταπεινό προσκυνητή και μπήκαμε στο μακρόστενο προθάλαμο. Θαυμάσαμε τις τοιχογραφίες στις οροφές αλλά και το περίφημο ψηφιδωτό της βρεφοκρατούσας που πλαισιώνεται από τους αυτοκράτορες Κωνσταντίνο και Ιουστινιανό πριν βγάλουμε τα παπούτσια μας για να μπούμε στον κυρίως ναό.


Με την είσοδο μας, αμέσως τράβηξε την προσοχή μας ο περίφημος, τεράστιος τρούλος του ναού που στέκεται αιώνες τώρα, παρόλη την φθορά του χρόνου.

Το ίδιο εντυπωσιακός ήταν κι ο θόλος πάνω από το ιερό.

Την όμορφη εικόνα χαλούσε το αντιαισθητικό πράσινο χαλί που ήταν στρωμένο σε όλο σχεδόν το δάπεδο του ναού.

Προσπερνώντας την εντύπωση της συνολικής εικόνα αρχίσαμε να εστιάζουμε σε άλλα αρχιτεκτονικά στοιχεία που ομολογουμένως ήταν πολύ ιδιαίτερα όπως τα μπαλκόνια του πάνω ορόφου (γυναικωνίτης;; ) που έμοιαζαν πολύ εντυπωσιακά.




Έψαξα να βρω αν υπήρχε πρόσβαση προς τα πάνω αλλά γρήγορα αντιλήφθηκα ότι δυστυχώς απαγορευόταν η είσοδος. Ομοίως απαγορευόταν η είσοδος και στον ισόγειο χώρο, από ένα σημείο και μετά, ο οποίος ήταν αποκλεισμένος με σιδεριές και φύλακες. Παρόλα αυτά, σε λίγο ξεκίνησε η προσευχή των μουσουλμάνων και πέρασαν στον περιφραγμένο χώρο όσοι πιστοί ήθελαν να προσευχηθούν. Μαζί τους κι ο Α.Μ. που δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να περάσει, ίσως λόγω του παρουσιαστικού του, που φέρνει λίγο προς άραβα…


Οι υπόλοιποι “άπιστοι” συνεχίσαμε να περιηγούμαστε στον χώρο μοιράζοντας την προσοχή μας σε άλλα χαρακτηριστικά διακοσμητικά στοιχεία όπως το σημείο της στέψης των αυτοκρατόρων, τα τεράστια μαρμάρινα βάζα αλλά και σε άλλες αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες.




Καθώς περνούσε η ώρα αυξανόταν και ο κόσμος στον χώρο καθώς κατέφθαναν μεγάλα γκρουπ τουριστών και δυσκολευόμασταν πια να κινηθούμε άνετα. Οπότε είπαμε να εγκαταλείψουμε σιγά-σιγά καθώς για την συνέχεια το πλάνο είχε βόλτα στο Βόσπορο με καραβάκι. Βγήκαμε από την Αγιά Σοφιά με ανάμεικτα συναισθήματα. Από την μια είχαμε δει αυτό το κορυφαίο μνημείο της Βυζαντινής ιστορίας, από την άλλη όμως μας ενόχλησε ο περιορισμός στην πρόσβαση σε πολλά κι ενδιαφέροντα σημεία καθώς και η σχετικά κακή κατάσταση του ναού λόγω ελλιπούς συντήρησης.
Βγήκαμε λοιπόν και κατευθυνθήκαμε προς την προβλήτα του Εμινονού απ’ όπου φεύγουν πολλά πλοία για την τουριστική βόλτα στο Βόσπορο.
Μόλις φτάσαμε στην προβλήτα είδαμε ένα από τα εν λόγω πλοία να ετοιμάζεται να φύγει. Πληρώσαμε τις 65 TL το άτομο που ζήτησαν και γρήγορα βολευτήκαμε σ’ ένα σχετικά προστατευμένο σημείο στο κατάστρωμα του. Μην ξεχνάμε πως παρόλο που ο καιρός ήταν σχετικά ανοιξιάτικος βρισκόμασταν στον Γενάρη.
Το πλοίο γέμισε γρήγορα, και παραδόξως με Τούρκους επιβάτες και σχετικά λίγους τουρίστες και αναχώρησε αμέσως. Η θερμοκρασία και η λαμπρή λιακάδα φαινόταν πως θα μας βοηθήσουν να απολαύσουμε τη βόλτα μας.
Οι πρώτες εικόνες από θαλάσσης προς τον Γαλατά και το Εμινονού ήταν απλά η πρόγευση πριν ξεκινήσουμε να “ανηφορίζουμε” προς το βορρά.


Κινηθήκαμε ακολουθώντας την ευρωπαϊκή πλευρά της Πόλης μέχρι να φτάσουμε στο απώτερο σημείο της διαδρομής. Τα πρώτα κτίρια που βλέπαμε ήταν σύγχρονα και “μοδάτα” εστιατόρια και καφέ κατά μήκος της ακτής του Karaköy ενώ αμέσως μετά αντικαταστάθηκαν από άλλα ακόμη πιο αδιάφορα. Λίγο πριν καβαντζάρουμε την προβλήτα του Kabataş είδαμε τα κτίρια του πανεπιστημίου καλών τεχνών (Mimar Sinan Fine Art University) και λίγο πιο ψηλά φάνηκε ένα ακόμη τζαμί (MSGSÜ OKUL MESCİDİ).

Αμέσως μετά το Kabataş φάνηκαν τα κτίσματα του Ντολμά Μπαχτσέ, πρώτα το ομώνυμο τζαμί και κατόπιν το σύμπλεγμα του παλατιού. Πίσω δε από το τζαμί φάνηκε και το γήπεδο της Μπεσίκτας της 3ης ιστορικής ομάδας της Πόλης.




Περάσαμε κι από ένα ξενοδοχείο που στεγάζεται στο εντυπωσιακό παλάτι Çırağan καθώς κι από το σαφώς πιο ταπεινό κτίριο του πανεπιστημίου του Γαλατά Σαράι.


Επόμενο σημείο το τζαμί Büyük Mecidiye στην περιοχή Ortaköy. Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση καθώς φαινόταν πολύ διαφορετικό από όσα άλλα τζαμιά είχαμε δει κι έτσι μπήκε στο πρόγραμμα για επίσκεψη από κοντά.

Ενδιάμεσα στα αξιοθέατα οικιστικές περιοχές, πάνω στους λόφους, οι περισσότερες μάλλον φτωχικές κι απεριποίητες.

Περάσαμε κάτω από την σύγχρονη γέφυρα που ενώνει τις 2 ηπείρους, την γέφυρα των Μαρτύρων της 15ης Ιουλίου.

Φτάσαμε στο κάστρο της Ρούμελης (Rumeli hisan) που, προς απογοήτευσή μας, βρισκόταν σε κατάσταση συντήρησης. Είχαμε σκοπό να το επισκεφθούμε σε επόμενη ημέρα αλλά η εικόνα που είδαμε μας απέτρεψε.

Λίγο πριν την γέφυρα Fatih Sultan Mehmet η άνοδος σταμάτησε κι αρχίσαμε να κατηφορίζουμε, αυτή την φορά ακολουθώντας την ασιατική πλευρά.

Το πρώτο πράγμα που είδαμε στην ασιατική πλευρά ήταν το μικρό παλάτι ή μάλλον περίπτερο Küçüksu Pavilion.

Ξαφνικά όλος ο κόσμος που ήταν μαζεμένος στο κατάστρωμα του πλοίου μπήκε μέσα. Απορήσαμε γιατί οι πρώτες εικόνες που βλέπαμε προς την ασιατική πλεύρά κάθε άλλο παρά αδιάφορες τις έλεγες. Ειδικά οι όμορφες κατοικίες, οι βιλίτσες και κάποια εστιατόρια ή καφέ ήταν πολύ περιποιημένα και σίγουρα πιο ενδιαφέροντα από τα αντίστοιχα της ευρωπαϊκής πλευράς.



Προσπεράσαμε στα γρήγορα το κτίριο που εκπαιδεύονται τα οθωμανικά ασκέρια, δηλαδή το στρατιωτικό λύκειο Kuleli Askeri Lisesi.

Τα τελευταία αξιοθέατα που είδαμε πριν επιστρέψουμε στο Εμινονού ήταν το Τζαμί Hamid-i Evvel καθώς και το παλάτι Beylerbeyi Sarayı που αν και ήταν κι αυτό υπό συντήρηση φαινόνταν πολύ εντυπωσιακό.


Ξεμπαρκάραμε και καθώς ήμασταν κοντά αποφασίσαμε να κάνουμε μια βόλτα στην Αιγυπτιακή αγορά (Mısır Çarşısı). Η αγορά αυτή που αρχικά ειδικευόταν κυρίως στα μπαχαρικά και το τσάι και δευτερευόντως στους παστουρμάδες και τα λοιπά ανατολίτικα εδέσματα ήταν πια γεμάτη με καταστήματα κοσμημάτων, χρυσού και ρολογιών. Πολύς κόσμος, όλων των εθνικοτήτων, την διέσχιζε εκείνη την ώρα, σε βαθμό ελαφρά ενοχλητικό κι έτσι δεν μείναμε πολύ. Δοκιμάσαμε διάφορα αρωματικά ροφήματα με βάση το τσάι, αγοράσαμε κάποια από αυτά όπως και φυσικά μερικά γλυκίσματα τα οποία καταναλώσαμε σχεδόν αμέσως, έτσι, γιατί μας είχε πέσει το ζαχαράκι μας, λίγο.


Βγήκαμε στη γειτονιά της αγοράς και καθώς ένας από εμάς δουλεύει στα ελληνικά ταχυδρομεία, σταθήκαμε λίγο στο εντυπωσιακό κτίριο του τουρκικού ταχυδρομείου που απέχει παρασάγγας από τα δικά μας αντίστοιχα κτίρια.


Συνεχίσαμε την βόλτα στην γύρω περιοχή χαζεύοντας παλιότερα και νεότερα κτίρια της περιοχής, καταστήματα και την κίνηση, προσπαθώντας να αποκτήσουμε κάπως μια γεύση από την ζωή των ντόπιων.

Όταν νύχτωσε για τα καλά επιστρέψαμε πια στο ξενοδοχείο. Η κούραση της ημέρα μας βγήκε απότομα, και το μόνο που κάναμε για βράδυ ήταν να πάμε σ’ ένα κοντινό ταπάδικο, υποτίθεται ισπανικού τύπου (Quetal Tapas & Sangria), όπου τσιμπήσαμε και ήπιαμε τα κρασάκια μας. Το περιβάλλον συμπαθές αλλά το φαγητό μάλλον μέτριο ειδικά σε σχέση με τη τιμή του. Εμείς πάντως περάσαμε ωραία, αποφασισμένοι να μην αφήσουμε τίποτα να μας χαλάσει την καλή μας διάθεση.
Last edited: