Ισλανδία Πάνω από κάθε προσδοκία..πέρα από κάθε φαντασία... Ισλανδία 2016!

Μηνύματα
1.992
Likes
6.323

Παγετώνες, Skaftafell, και οδήγηση μέχρι.. εκεί που δεν πάει :cool:

Το ξημέρωμα μας βρήκε με σχεδόν την ίδια εικόνα μπροστά μας..απλά με πιο πολύ φως.. Ήδη μέσα σ’ αυτές τις ώρες η λίμνη ήταν διαφορετική, κάποια κομμάτια πάγου είχαν μετακινηθεί προς τη θάλασσα, άλλα προς το κέντρο της λίμνης. Η αλήθεια είναι ότι από την προηγούμενη νύχτα κιόλας, μου είχε κάνει εντύπωση η μεγάλη ποσότητα πάγου μέσα στη λίμνη. Τελικά, η υποψία επιβεβαιώθηκε. Δε θα γινόντουσαν καθόλου περιηγήσεις στη λίμνη εκείνες τις μέρες, εξαιτίας αυτού ακριβώς που ανέφερα.. :( Το έλεγε και το σχετικό email που μου είχαν στείλει από την προηγούμενη, αλλά προφανώς δεν το είδα.. ενημερωθήκατε ήδη για το πού βρισκόμασταν, με email θα ασχολούμαστε;;
Οπότε, αφού βαρκάδα στη λίμνη Jökulsárlón γιοκ, τραβήξαμε τις φωτογραφίες μας, ήπιαμε το καφεδάκι στο προκάτ τουριστικό γραφείο - souvenir shop - καφετέρια, χαζέψαμε και λιγουλάκι στο internet και πήραμε την απόφαση να πάμε προς Skaftafell, για τις πεζοπορίες μας εκεί. Προφανώς είχαμε οδηγήσει επιπλέον κάμποσα χιλιόμετρα την προηγούμενη τη νύχτα, αλλά ειλικρινά, πότε θα κοιμηθούμε ξανά μερικά μέτρα μακριά από παγετώνες και τα σχετικά;; Χαλάλι!
Όπως καταλάβατε, η φύση είχε ήδη ματαιώσει και αλλάξει ελαφρώς ένα από τα σχέδιά μας. Αυτή είναι η Ισλανδία, απλά το δέχεσαι και απολαμβάνεις τα υπόλοιπα.
Όπου υπόλοιπα, πεζοπορίες στο εθνικό πάρκο Skaftafell για εκείνη τη μέρα, και μετά οδήγηση με σκοπό να κοιμηθούμε κάπου μετά το Egilsstaðir. Έπρεπε να είμαστε κοντά στη λίμνη Mývatn νωρίς την επομένη… σχέδια….χεχε.. οι θεοί των Βίκινγκς μάλλον γελούσαν, μαζί και τα στοιχεία της φύσης..:shock:
Στο Skaftafell πάντως ο καιρός ήταν μια χαρά, μέχρι να ανέβουμε πιο ψηλά βέβαια και να αντιμετωπίσουμε τον παγωμένο αέρα από τα βουνά και τους παγετώνες. Αφού ελέγξαμε τις διαδρομές που θα ακολουθούσαμε, αφήνοντας εκτός την S3 των 17 χιλιομέτρων (ήταν ακόμη κλειστή λόγω καιρού, κρίμα..), και αφού ετοιμαστήκαμε πλήρως με σακίδιο, νεράκι, σνακς κτλ, ξεκινήσαμε προς Svartifoss για αρχή (διαδρομή S2). Εύκολη διαδρομή, ενδιαφέρον περιβάλλον τριγύρω, ένας ακόμη καταρράκτης πριν το Svartifoss, πουλάκια άγνωστα σε μας τουλάχιστον σχεδόν παντού. Φαντάζομαι πως το καλοκαίρι, με εντελώς πράσινη φύση, θα είναι όλα ακόμη πιο όμορφα! Στάση για φωτογραφίες στον πιο γνωστό καταρράκτη της εν λόγω περιοχής, έχει κι αυτός την ιδιαιτερότητά του, όπως βλέπετε :)


Και, μιας και η μεγάλη διαδρομή που θέλαμε ήταν κλειστή, πήραμε την S6, για να βγούμε έστω στα μισά του παγετώνα από πάνω και μετά να συνεχίσουμε πίσω προς το κέντρο επισκεπτών. Άλλη φάση να περπατάς με χιονισμένες κορυφές στο βάθος, και τον αέρα να σε σηκώνει κυριολεκτικά από το έδαφος αν δεν προσέχεις :haha:

Κρίμα που στις φωτογραφίες δε γίνεται εύκολα κατανοητό το πόσο δυνατός ήταν. Όσο για τη θέα όταν φτάσαμε στην άλλη πλευρά, αγναντεύοντας τον παγετώνα Skaftafellsjökull, δεν ξέρω πώς να περιγράψω και πάλι αυτή την ανωτερότητα της φύσης σ΄ αυτή τη χώρα, να με συμπαθάτε. Όπως ίσως έχω ξαναπεί, η αίσθηση που είχαμε αρκετές φορές σε τούτο το ταξίδι ήταν περίεργη, απόκοσμη, ένα δέος για όσα οι αισθήσεις μας κατανοούσαν, ή νόμιζαν πως κατανοούσαν.. Όταν το προηγούμενο βράδυ, μέσα στο μισοσκόταδο πλησιάσαμε δίπλα στον παγετώνα και τα τεράστια κομμάτια πάγου στη λίμνη, όταν τώρα νιώθαμε τον αέρα να έρχεται από το ομιχλώδες τοπίο στο βάθος του παγετώνα και των χιονισμένων βουνών, απλά ανακαλύψαμε κι άλλα συναισθήματα μέσα μας. Είναι κάτι που σε ξεπερνάει, γιατί απλά σε ξεπερνάει..

Το απολαύσαμε και προσπαθήσαμε να το χορτάσουμε όσο γίνεται, κατόπιν πήραμε το μονοπάτι της επιστροφής, για λίγη ξεκούραση και πολλή οδήγηση. Ζεστά καφεδάκια στο κέντρο επισκεπτών, φαγητό, τακτοποίηση του αυτοκινήτου και ξανά προς ανατολάς!
Μια στάση έγινε βέβαια και πάλι, στη λίμνη Fjallsárlón, λίγο πριν τη διάσημη Jökulsárlón. Ο καιρός είχε αγριέψει ήδη, ξέχασα να πω, ο αέρας ασταμάτητος, πού και πού έφερνε χιόνι ή βροχή κατά πρόσωπο. Ούτε εκεί φυσικά γινόντουσαν κρουαζιέρες στη λίμνη, πέσαμε στην εποχή που γεμίσανε οι λίμνες πάγο προφανώς.
Εφόσον τελικά είχαμε φύγει από το Skaftafell πιο νωρίς απ’ όσο υπολογίζαμε, ευκαιρία ήταν να οδηγήσουμε αρκετά μακριά, όσο πάει. Τελικά οδηγήσαμε όσο μας άφησε ο καιρός και τα βουνά στα δυτικά. :rolleyes: Αφήσαμε πίσω μας το Höfn, το Djúpivogur κι έξω από το Breiðdalsvík στρίψαμε προς βορρά. Ο δρόμος, η εθνική οδός ας πούμε, γινόταν χωματόδρομος για αρκετά χιλιόμετρα, αλλά αυτό το ξέραμε ήδη. Αυτό που δεν ξέραμε, ήταν ότι μετά από κάμποσα χιλιόμετρα, και αφού περάσαμε την κοιλάδα και αρχίσαμε να ανηφορίζουμε, η χιονοθύελλα έγινε τόσο ισχυρή που δε βλέπαμε τίποτα. Πού να συνεχίσω με το Peugeot 108, χωρίς αλυσίδες, χωρίς χειμερινά ελαστικά. Με το ζόρι το ακινητοποίησα και επέστρεψα με την όπισθεν, δε δοκίμασα καν αναστροφή σ’ εκείνες τις συνθήκες. Εμπειρία πρωτόγνωρη, αν μη τι άλλο! (Ετοιμάζουμε και το σχετικό βίντεο, να θυμηθούμε ξανά..) Σταματήσαμε σε κάποιες φάρμες, χτυπήσαμε κουδούνια μήπως και κάποιος ξέρει να μας βοηθήσει, αλλά η ώρα ήταν περασμένη και κανείς δε άνοιξε. Τελικά, μετά από συνάντηση στο δρόμο με έναν ντόπιο που πήγαινε την κατσίκα του μέσα στο ΙΧ στον κτηνίατρο, ακολουθήσαμε τη συμβουλή του να πάμε από τα fjords και να στρίψουμε στο Reyðarfjörður για Egilsstaðir. Η διαδρομή αυτή φαίνεται λίγο πιο μεγάλη στο χάρτη, θεωρητικά δεν είναι η εθνική οδός, αλλά είναι όλη ασφαλτοστρωμένη, με τούνελ που κάνει πιο εύκολη τη διάβαση ενός βουνού και με ΤΡΟΜΕΡΗ θέα!

Ξανά πίσω λοιπόν, και παραλιακά όλο το δρόμο. Η ώρα περασμένη, αλλά η κατάσταση του καιρού σαφώς καλύτερη δίπλα στη θάλασσα, χωρίς χιόνι. Να μην τα πολυλογώ, ακριβώς πριν το Reyðarfjörður πήραμε το δρόμο για Egilsstaðir. "Αυτή το φορά θα τα καταφέρουμε", λέμε. Πετύχαμε κι ένα αμάξι που ερχόταν από εκεί, δε φαινόταν πολύ χιονισμένο :)
Αμ δε. Κάπου 10 χιλιόμετρα πιο μακριά, σχεδόν στη μέση της διαδρομής, κολλήσαμε στο χιονοθύελλα και πάλι. Ήταν απίστευτο το πόσο γρήγορα το χιόνι στρωνόταν στην άσφαλτο, απλά ασύλληπτο πόσο εύκολα μπορείς να βρεθείς αποκλεισμένος στο βουνό σε τέτοιο μέρος. Τουλάχιστον είχε φώτα, έκανα αναστροφή και το πήραμε απόφαση, η νύχτα θα έβγαινε στο Reyðarfjörður, την επόμενη μέρα θα αποφασίζαμε πώς θα συνεχίζαμε. Δεν υπήρχε λόγος να ζορίζουμε την τύχη μας, σωστά; Τόσο απλά, ο Θωρ έβαλε φρένο σε προσπάθειες 3 ωρών, από δύο διαφορετικές διαδρομές, για τα βόρεια της χώρας :icon_evil:
Ένας άλλος θεός, αυτός του ύπνου, μας βρήκε σ’ ένα πάρκινγκ στη μικρή αυτή παραλιακή κωμόπολη.. Παρά τις δυσκολίες και την πιθανή ματαίωση του βορρά, δε νιώθαμε άσχημα. Η πρωινή πεζοπορία, οι εικόνες από τις λίμνες, τα fjords και τις διαδρομές στους απόκρημνους δρόμους δίπλα στη θάλασσα, τα χωριουδάκια που ξεπρόβαλαν στη διαδρομή, ακόμη και οι νυχτερινές περιπέτειες με τον τρομερά άσχημο καιρό, ήταν εμπειρίες ζωής!


 
Last edited:

Menia21

Member
Μηνύματα
781
Likes
2.020
Επόμενο Ταξίδι
Το σχεδιάζω...
Ταξίδι-Όνειρο
Photography trip
Αλλος ένας Ισλανδόπληκτος! Αναμένουμε τη συνέχεια!
 
Μηνύματα
1.992
Likes
6.323
Αναχώρηση – Βιέννη - Άφιξη στην Ισλανδία

Ξεκινάμε λοιπόν.. Μεσημεράκι Μ. Παρασκευής, φορτωμένοι τα σακίδια πλάτης με όλα τα απαραίτητα (όπου απαραίτητα βλέπε ρούχο για κάθε είδους καιρό, φαγητά και όλα τα σχετικά για διαβίωση στη φύση). Πρώτη πτήση για Βιέννη, ευχάριστη, σύντομη και να ‘μαστε! Η ανταπόκριση για Ισλανδία μέσω Νορβηγίας ήταν την επόμενη μέρα, τα μεγάλα σακίδια είχαν ήδη τσεκαριστεί για τον τελικό προορισμό, ο καινούριος μας φίλος που γνωρίσαμε στο Couchsurfing περίμενε να μας δείξει λίγη από την κουλτούρα αυτής της πόλης.. Βιολιστής γαρ, σε κονσέρτα παίζει ο άνθρωπος, αποδείχθηκε εξαιρετικός οικοδεσπότης!
DSC00087 (640x427).jpg


Τώρα, να πούμε για τη Βιέννη; Τι να πω, μισή μέρα ουσιαστικά, μας άρεσε, δε λέω.. Αλλά μπροστά μας υπήρχε ο απόλυτος προορισμός μέχρι στιγμής, χεχε! Βγήκαμε για καφέ και γευστικότατα γλυκά σε κλασικό βιενέζικο καφέ, περπατήσαμε αρκετά στο κέντρο συζητώντας και φωτογραφίζοντας τα βασικά αξιοθέατα, είχαμε ωραίο δείπνο στο διαμέρισμά του με κεφτεδάκια της μαμάς και αξιόλογο κρασί.. Τι άλλο, καλά ήταν βρε παιδιά, καλή και η Βιέννη είπαμε, αλλά εδώ το ζήτημα είναι άλλης κλάσης :D
Ξυπνήσαμε το επόμενο πρωί ξεκούραστοι αλλά και ανυπόμονοι. Να μην ξεχάσω τον απίστευτα ευχάριστο ύπνο που απολαύσαμε, μιας και η υγρασία ήταν άγνωστη λέξη.. Με 5 ώρες ύπνο νιώθαμε περδίκια! Και απόλυτη ησυχία στη γειτονιά αλλά και στην πόλη γενικότερα, φαντάζομαι το ξέρετε ότι δεν είναι Βαλκάνιοι – Ανατολίτες :rolleyes: Πολύ σύντομα ήμαστε στο αεροδρόμιο της Βιέννης, η πτήση περίπου 2 ωρών με Austrian για Όσλο ήταν στην ώρα της, η αναμονή στο Όσλο ίσα – ίσα για τα βασικά, και, τσουπ στο αεροπλάνο της Icelandair για άλλες δυόμιση ωρίτσες. Να πω ότι πέρασαν γρήγορα, ψέματα θα πω. Η ανυπομονησία τις έκανε να φαίνονται πολύ περισσότερες.. :rolleyes-80: Ήταν και αυτός ο ''aurora borealis'' φωτισμός στο αεροπλάνο που σε έκανε να αναρωτιέσαι ''λες να το δούμε κι εμείς;;''.. Αν και ξέραμε ότι οι πιθανότητες τέτοια εποχή είναι ελάχιστες.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, και αφού πήραμε μία πρώτη από αέρος άποψη (σχεδόν καθαρός ουρανός γαρ) του χιονισμένου – μαύρου τοπίου, αφού είδαμε και την περίφημη Blue Lagoon πριν την προσγείωση, επιτέλους φτάσαμε! Φορτωθήκαμε τα σακίδια, συναντήσαμε τον οδηγό από την εταιρεία που είχαμε κλείσει αυτοκίνητο και πήγαμε να παραλάβουμε το Peugeot 108. Μικρό μεν, μια χαρά για εμάς δε. Η ενοικίαση μαζί με gravel protection που προσθέσαμε μας βγήκε 300 ευρώ, πολύ καλά για 9 μέρες Ισλανδία νομίζω. Εξονυχιστικός έλεγχος κάθε γρατσουνιάς (ήταν και πολλές πανάθεμα τες), τακτοποίηση των πραγμάτων μας και κατευθείαν για την πρωτεύουσα.
Να πω εδώ, ότι λόγω συγκεκριμένου προϋπολογισμού και για τα υπόλοιπα ταξίδια μας, όπως και λόγω κόστους της Ισλανδίας γενικότερα, το πλάνο διαμονής έλεγε είτε φιλοξενία από ντόπιους μέσω Couchsurfing, είτε ύπνο στο αυτοκίνητο με τους σούπερ – ντούπερ υπνόσακους που έχουμε αγοράσει. Καμτσιάτκα έρχεται βλέπετε, ευκαιρία να τους τσεκάρω ;)
Ρέικιαβικ λοιπόν, η πρωτεύουσα. Φιλοξενηθήκαμε από μια οικογένεια Λιθουανών που μένουν εκεί, εντελώς κεντρικά, πράγμα που μας βοήθησε να περπατήσουμε το κέντρο πολύ εύκολα. Η πρώτη επαφή με ένα περιβάλλον αρκετά διαφορετικό από όσα έχουμε συνηθίσει, ενδιαφέρουσα. Περπατήσαμε οριζοντίως και καθέτως όποια περιοχή μπορέσαμε, φυσικά είδαμε από κοντά την περίφημη εκκλησία Hallgrimskirkja, την όπερα Harpa, απολαύσαμε με το μάτι τα μενού στα restaurant στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης (το budget μας δεν επέτρεπε γεύμα εκεί, έτσι κι αλλιώς είχαμε άλλα σχέδια κατά νου). Περίπου τρεις ώρες μας επέτρεψε ο καιρός να περπατάμε ανέμελοι όμως, μετά άρχισε η βροχή και επιστρέψαμε σπίτι. Έτσι κι αλλιώς απολαύσαμε πιο πολύ το Ρέικιαβικ και την τελευταία μέρα, με λιακάδα, δε μας χάλασε! Μπανάκι με ζεστό «αυγουλίσιο» νερό, φαγητό και ύπνος! Την επομένη θα ξεκινούσε η περιπέτεια!
2016-04-29 12.43.08.jpg



Golden Circle με τελικό προορισμό το Reykholt

Τι σου είναι η διαφορά ώρας, μαζί και το ξημέρωμα που έρχεται πριν τις 5 το πρωί αυτή την εποχή… Στριφογυρίζαμε στον καναπέ για να μην ξυπνήσουμε τους ανθρώπους, οπότε φύγαμε από το σπίτι τους μετά τις 8 που σηκώθηκαν κι αυτοί. Ξέχασα να αναφέρω ότι είχαμε κάνει και επίσκεψη στο supermarket την προηγούμενη, πήγαμε σε ένα ''Bonus'' για κάποια επιπλέον snacks κτλ. Και δύο μπουκάλια νερό, για να έχουμε τα μπουκάλια βασικά! Είπαμε αγνό και καθαρότατο νερό βρίσκεις παντού στη φύση στην Ισλανδία, είναι βασικότατο λάθος να αγοράζεις εμφιαλωμένο να πίνεις.:)
Από τα πρώτα χιλιόμετρα οδήγησης εκτός πόλης, καταλάβαμε άλλες δύο αλήθειες για το μέρος τούτο, δύσκολο να τις κατανοήσει όποιος δεν έχει πάει. Οι ριπές ανέμου μπορούν απλά να σε στείλουν στο χαντάκι, που λέμε και στο χωριό μου, και ο καιρός αλλάζει κυριολεκτικά ανά 5 λεπτά! Με συννεφιά φύγαμε, σε ήλιο το γύρισε ώσπου να βγούμε εκτός πόλης, και μετά από 10 χιλιόμετρα πηγαίνοντας προς Hveragerði, άρχισε να χιονίζει… Δεν έχεις παράπονο, απλά περιμένεις λίγο και ο καιρός αλλάζει και πάλι.
Πρώτη στάση για εκείνη τη μέρα ήταν το εν λόγω χωριό, η ''πρωτεύουσα των θερμών πηγών'', όπως αρέσκονται να τη λένε. Ο λόγος προφανής νομίζω, η γη ''άτμιζε'' από παντού.. Λίγο μετά το χωριό ξεκινάει μια πεζοπορική διαδρομή 3 χιλιομέτρων περίπου, προς την κοιλάδα του Reykjadalur. Μια εξαιρετική εισαγωγή στην Ισλανδική φύση και το μεγαλείο της! Ακολουθεί διάλογος μεταξύ εμού και της συζύγου:

- Έχει ήλιο και καλή θερμοκρασία, δεν παίρνω το μπουφάν του σκι, μόνο ισοθερμικά και αντιανεμικά.
- Κώστα, ο καιρός αλλάζει εύκολα, πάρε και το μπουφάν μαζί!
- Δεν κάνει κρύο, δε χρειάζεται.
- Βρε πάρτο κι ας μη χρειαστεί!

Καταλαβαίνετε ότι η γυναικεία επιμονή επικράτησε, με βαριά καρδιά φόρεσα και το μπουφάν, πήραμε και το σακίδιο με μαγιό και τα σχετικά, τα μπαστούνια ανά χείρας και ξεκινήσαμε. Ζέστη μου φαινότανε, τα ποταμάκια με κρύο και ζεστό νερό σαν φιδάκια ζώνανε το μέρος, να μετά από λίγο και μια ορθάνοιχτη τρύπα που ξέβραζε ''ζωμό της γης''.. Η θέα όσο ανηφορίζαμε και ανοιγόταν η πεδιάδα πίσω μας, απλά μαγευτική! Και ο καιρός το ίδιο, χεχε! Έτσι απλά άρχισε να ρίχνει χιόνι, σαν λίπασμα ένα πράγμα, συνοδευόμενο από τον κατάλληλο αέρα. Ας μη μοιραστώ μαζί σας τη στιχομυθία που ακολούθησε του στυλ ''Εγώ σου είπα…'' :haha:
Μέχρι να φτάσουμε στην κοιλάδα τα μάτια μας είδαν τον πρώτο από τους ατελείωτους καταρράκτες αυτής της χώρας, μικρές λίμνες με νερό θερμοκρασίας άνω των 80 βαθμών, σύννεφα ατμού από όλες αυτές τις λίμνες που ανάγκασαν άλλους τουρίστες να μη συνεχίσουν (αποπνικτική μυρωδιά όντως).. Ο καιρός άλλαξε άλλες 10 φορές στη διαδρομή, δεν μας πτόησε καθόλου όμως, η ώρα που θα έκανα πρώτη φορά στη ζωή μου μπάνιο σε θερμές πηγές και ποταμάκια ενώ η θερμοκρασία ήταν γύρω στο μηδέν πλησίαζε! Το περπάτημα και η όποια ταλαιπωρία εξαιτίας του καιρού έκαναν την στιγμή που μπαίναμε στα ζεστά νερά να αξίζει ακόμη πιο πολύ! Η Αλυόνα φυσικά, ως γνήσιο τέκνο της μαμάς Ρωσίας, μπήκε στην αρχή του ποταμιού, που το νερό ήταν καυτό.. Ξέρω, έτσι πρέπει κανονικά, αλλά ειλικρινά νόμισα πως θα ξεπουπουλιαστώ όταν έβαλα το πόδι μέσα. Πήγα λίγο παρακάτω, εκεί που είναι για κανονικούς ανθρώπους, και έμεινα μέχρι να μουλιάσω :cool: Πιο μετά δοκίμασα κι ένα πεντάλεπτο στο καυτό, και ομολογώ ότι αφού το άντεξα και βγήκα, η αίσθηση ήταν μοναδική! Δεν κρύωνα, δεν ένιωθα τίποτα, πετούσα!!
DSC00188logo (640x427).jpg
DSC00240logo (640x427).jpg
DSC00249logo (640x427).jpg
DSC00228logo (640x427).jpg

Στο μεταξύ ο καιρός μας έδωσε ένα ακόμη μάθημα, για να θυμόμαστε στη συνέχεια. Είχαμε παρατήσει τα ρούχα χύμα έξω, και μετά διαπιστώσαμε ότι είχε αρχίσει πάλι η βροχή και το χιόνι.. όταν πήγαμε να ντυθούμε.. Τουλάχιστον τα παπούτσια αποδείχτηκαν άξια των χρημάτων που ξοδέψαμε.
Θα μπορούσαμε να μείνουμε για ώρες σ’ αυτό το μέρος, υπήρχαν όμως τόσα άλλα να μας περιμένουν.. ιδέα δεν είχαμε τι μας περίμενε. Σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε σε κάποια από τα μονοπάτια που ξεκινάνε από εκεί, διαφόρων βαθμών δυσκολίας και απόστασης. Εμείς όμως πήραμε το δρόμο της επιστροφής, απολαύσαμε το σύντομο πικ νικ μας με θέα απόκρημνα βουνά, ποταμάκια και θερμές πηγές και ξανά στο αυτοκίνητο με προορισμό τα πιο διάσημα αυτού του κομματιού, την περιοχή του Gullfoss και του Geysir.
Πριν από αυτά όμως, μια στάση στον κρατήρα - λίμνη Kerið κρίθηκε επιβεβλημένη. Είναι ακριβώς πάνω στο δρόμο έτσι κι αλλιώς, δε γίνεται να τον χάσεις. Με βάθος νερού να ποικίλει, και όμορφες αποχρώσεις ανάλογα και με τη θέση του ήλιου, ή την απουσία του, μας πρόσφερε ένα ωραίο διάλειμμα από την οδήγηση. Ο δυνατός κρύος αέρας δυσκόλεψε και πάλι τη ζωή μας, αλλά άξιζε τελικά!
DSC00288logo (640x416).jpg


Τι είπαμε πριν, είχαμε σχέδιο;; Χοχο! Όταν φτάσαμε στο Geysir, το χιόνι – λίπασμα ήταν ασταμάτητο, ο αέρας παγωμένος, οι προσπάθειες να βγάλουμε αξιοπρεπείς φωτογραφίες και βίντεο από τις ανά τετράλεπτο εκρήξεις του θερμοπίδακα Strokkur περιορισμένες. Κάτι καταφέραμε όμως, ελπίζω να εκτιμήσετε το αποτέλεσμα :) Το σίγουρο είναι ότι όσες φορές κι αν το δεις, το "Ωωω!" βγαίνει αυθόρμητα σε κάθε έκρηξη! Πού να είσαι και ο τυχερός που θα πετύχει κατά λάθος μία από τις σπανιότατες εκρήξεις του κρατήρα Geysir...
Αλλαγή σχεδίου, αναβολή επίσκεψης στον Gullfoss για την επόμενη μέρα. Αντ’ αυτού, οδηγήσαμε προς Flúðir και κατόπιν προς την πολύ όμορφη κοιλάδα Þjórsárdalur. Η διαδρομή μας αποζημίωσε, οι λίμνες, τα ποτάμια, το χρώμα του ουρανού μιας και η κακοκαιρία ήταν πίσω μας, όλα αυτά συνέθεταν ένα σκηνικό για έμπνευση ζωγράφου. Εκεί, στρίβοντας σε ένα χωματόδρομο είδαμε και τον καταρράκτη Hjálparfoss, όμορφο και σχετικά άγνωστο στους πολλούς.
Δεν υπήρχε λόγος να επιμένουμε με τον άστατο καιρό, οπότε οδηγήσαμε πίσω στο Reykholt, όπου και περάσαμε το βράδυ παρέα με τους καινούριους μας οικοδεσπότες! Ένα ζευγάρι Πολωνών, με το τρομερό παιδάκι τους και τα κατοικίδια, που μας υποδέχτηκαν, μας πρόσφεραν παραδοσιακή Ισλανδική σούπα από αρνί, ήπιαν μαζί μας τσάι, δοκίμασαν μπισκότα της μητέρας μου.. Ίσως τελικά αυτά μένουν και πιο πολύ στη μνήμη, το χαμόγελο και τα παιχνίδια του μικρού Igi, η ντόπια ρακή που ήπιαμε μαζί, οι συζητήσεις.. Και πήραμε την απόφαση να αλλάξουμε λιγάκι το σχέδιο, να μη φύγουμε την επόμενη για τη νότια ακτή, αλλά να μείνουμε κι άλλη μέρα στην περιοχή και στους ανθρώπους! Και δεν το μετανιώσαμε, όπως θα καταλάβετε στη συνέχεια. Είπαμε, με τους ντόπιους έχεις πάντα την ευκαιρία να ανακαλύψεις μικρά, κρυφά μαργαριτάρια… ;)
Αυτά προς το παρόν, μετά βίας 30 ώρες είχαμε συμπληρώσει στην Ισλανδία.. Όταν το συνειδητοποιήσαμε το βράδυ, είχαμε την αίσθηση ότι ήμαστε εκεί 1 μήνα.. Απόλαυση..
DSC00528logo (427x640).jpg
DSC00549logo (640x426).jpg
DSC00353logo (640x427).jpg
DSC00388logo (640x427).jpg
 
Last edited:
Μηνύματα
1.992
Likes
6.323
Έτσι, έτσι δώσε πόνο και για μας που λυσσάμε για Ισλανδία:clap:
Θα συνεχίσεις να λυσσάς και αφού πας πρώτη φορά..όπως εγώ τώρα, χεχε! Με ευκολία ανέβηκε το συγκεκριμένο ταξίδι στην πρώτη θέση όσων έχω πάει μέχρι στιγμής, πάνω από Κούβα, Σκωτία, Ρωσία και Τουρκία, και εννοείται πάνω και από τα λοιπά ευρωπαϊκά..Άλλος πλανήτης :)
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.152
Likes
14.442
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Θα συνεχίσεις να λυσσάς και αφού πας πρώτη φορά..όπως εγώ τώρα, χεχε! Με ευκολία ανέβηκε το συγκεκριμένο ταξίδι στην πρώτη θέση όσων έχω πάει μέχρι στιγμής, πάνω από Κούβα, Σκωτία, Ρωσία και Τουρκία, και εννοείται πάνω και από τα λοιπά ευρωπαϊκά..Άλλος πλανήτης :)
:shock: θα σε φάνε οι λατινολάτρεις!!
Κατ'εμέ welcome to the club! Δεν είμαστε λίγοι εδώ μέσα που αγαπάμε Ισλανδία (κι απορώ ποιόν μπορεί να τον αφήνει παντελώς ασυγκίνητο)…. Η αλήθεια είναι ότι ανήκει στη κατηγορία χωρών με πρωταγωνιστή τη φύση όπου μπορείς να αποτυπώσεις φωτογραφικά το μεγαλείο της (διότι πρόσφατα έζησα και το αντίθετο, η φύση να με ξεπερνά κι η αίσθηση να μην αποτυπώνεται με τίποτα στο φακό)
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.090
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Θα συνεχίσεις να λυσσάς και αφού πας πρώτη φορά..όπως εγώ τώρα, χεχε! Με ευκολία ανέβηκε το συγκεκριμένο ταξίδι στην πρώτη θέση όσων έχω πάει μέχρι στιγμής, πάνω από Κούβα, Σκωτία, Ρωσία και Τουρκία, και εννοείται πάνω και από τα λοιπά ευρωπαϊκά..Άλλος πλανήτης :)
Μα το είπα, έχει πάρει πρώτη θέση στη bucket list μου. Αφού είμαι έτοιμος να πάρω καινούργιο φωτογραφικό φακό μόνο και μόνο γι αυτό το ταξίδι:clap:. Δώσε πληροφορίες ASAP
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.090
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
:shock: θα σε φάνε οι λατινολάτρεις!!
Κατ'εμέ welcome to the club! Δεν είμαστε λίγοι εδώ μέσα που αγαπάμε Ισλανδία (κι απορώ ποιόν μπορεί να τον αφήνει παντελώς ασυγκίνητο)…. Η αλήθεια είναι ότι ανήκει στη κατηγορία χωρών με πρωταγωνιστή τη φύση όπου μπορείς να αποτυπώσεις φωτογραφικά το μεγαλείο της (διότι πρόσφατα έζησα και το αντίθετο, η φύση να με ξεπερνά κι η αίσθηση να μην αποτυπώνεται με τίποτα στο φακό)
Άστα αυτά, θέλω εντυπώσεις για την 750!
 
Μηνύματα
1.992
Likes
6.323
:shock: θα σε φάνε οι λατινολάτρεις!!
Κατ'εμέ welcome to the club! Δεν είμαστε λίγοι εδώ μέσα που αγαπάμε Ισλανδία (κι απορώ ποιόν μπορεί να τον αφήνει παντελώς ασυγκίνητο)…. Η αλήθεια είναι ότι ανήκει στη κατηγορία χωρών με πρωταγωνιστή τη φύση όπου μπορείς να αποτυπώσεις φωτογραφικά το μεγαλείο της (διότι πρόσφατα έζησα και το αντίθετο, η φύση να με ξεπερνά κι η αίσθηση να μην αποτυπώνεται με τίποτα στο φακό)
Καλές οι παραλίες, οι καρύδες με ρούμι και τα σχετικά, αλλά το μεγαλείο της φύσης σε συνδυασμό με την ασφάλεια και την ποιότητα που σου παρέχει η συγκεκριμένη χώρα είναι το κάτι άλλο. Ένιωθα πως είμαι μια κινητή κάμερα του National Geographic, και μπορώ να καταγράψω τα πάντα..και όλα θα ήταν άξια προβολής :rolleyes:
 
Μηνύματα
1.992
Likes
6.323
Μα το είπα, έχει πάρει πρώτη θέση στη bucket list μου. Αφού είμαι έτοιμος να πάρω καινούργιο φωτογραφικό φακό μόνο και μόνο γι αυτό το ταξίδι:clap:. Δώσε πληροφορίες ASAP
Προσπαθώ, αν και ο υπολογιστής πάλι μου κάνει νάζια... :mad: Άσχετο, ξέρει κανείς γιατί μου ανοίγει μόνο 3-4 sites, και κανένα άλλο;; Ας με ενημερώσει σε μήνυμα, μιας και τώρα δουλεύω το forum από κινητό, και δεν παίζει να ανεβάσω ιστορία έτσι.. :icon_evil:
 

Giwrgos10

Member
Μηνύματα
219
Likes
926
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Κάτι ΜΗ τουριστικό
Kώστα τα αεροπορικά πόσο περίπου σας κόστισαν; Kαι πόσο καιρό πριν τα κλείσατε;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.181
Μηνύματα
883.235
Μέλη
38.891
Νεότερο μέλος
CrisPan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom