Ισλανδία Πάνω από κάθε προσδοκία..πέρα από κάθε φαντασία... Ισλανδία 2016!

Μηνύματα
1.990
Likes
6.322

Snæfellsnes peninsula, Olafsvik

Το πρωινό μας βρήκε στο αυτοκίνητο (πού αλλού :) ), και το αυτοκίνητο σκεπασμένο με λίγο χιονάκι.. Πλάκα είχε!! Εκμεταλλευτήκαμε τις παροχές του αγαπημένου μας βενζινάδικου, φάγαμε το πρωινό μας, πήραμε τα καφεδάκια και, με πολύ καλή διάθεση για μια ακόμη μέρα, ξεκινήσαμε!
Ο τελικός προορισμός ήταν το χωριό Ólafsvík, αφού θα οδηγούσαμε τη χερσόνησο από τη νότια πλευρά της. Αυτή τη φορά το σχέδιο πήγε μια χαρά!
Η συγκεκριμένη περιοχή της Ισλανδίας αποτελεί και μια μικρογραφίας όλης της χώρας, λένε. Μπορείς απλά να μην πας πουθενά αλλού, και να δεις στο Snæfellsnes σχεδόν τα πάντα. Παγετώνα, πεδιάδες λάβας, κρατήρες ηφαιστείων, υπόγειες σπηλιές, κατάμαυρες παραλίες, απόκρημνες ακτές, όλα τα είδη πουλιών, φάλαινες ανοιχτά του Ólafsvík, καταρράκτες, φιορδ, τα πάντα όλα!
Πριν από αυτό όμως, κινηθήκαμε λιγάκι βορειοανατολικά, για μια σύντομη βόλτα στους καταρράκτεςHraunfossar και Barnafoss, όπως και στην περιοχή με τις περισσότερες θερμές πηγές στην Ισλανδία, τη Deildartunguhver. Όμορφες εμπειρίες, για μια ακόμη φορά, όσο κι αν είχαμε πλέον συνηθίσει, χεχε!! Ειδικά όταν μάθαμε ότι σε ακτίνα 60 χιλιομέτρων γύρω από την περιοχή τουDeildartunguhver, το νερό είναι τόσο ζεστό, που απλά κινείται στα σπίτια απευθείας από τις πηγές.


Με προσοχή πάντα στις ριπές ανέμου (ένα τροχόσπιτο εθεάθη στο ρέμα δίπλα στο δρόμο καθώς πηγαίναμε .. . :shock: ), απολαμβάναμε τα σαγηνευτικά τοπία, περνώντας από το Hellnar και κάποια άλλα μικρά χωριά. Ο καιρός ήταν άγριος ακόμη, έμελλε να ανοίξει για τα καλά αργότερα. Αν και μάλλον αυτή η αγριάδα της φύσης και του καιρού, με τη χαμηλή νέφωση, τους δυνατούς ανέμους από την ενδοχώρα και τη βροχή που ερχόταν κι έφευγε ταιριάζει πιο πολύ σε τούτο το μέρος..

Σταματήσαμε στις απόκρημνες ακτές για πιο κοντινές ματιές στα ατελείωτα θαλασσοπούλια, που κατά χιλιάδες βρίσκονται στα βράχια, εκστασιασμένοι από την ακατάληπτη μελωδία τόσων πολλών κραυγών ταυτόχρονα. Στην υπόγεια σπηλιά Vatnshellir δε μπήκαμε, αφού έτσι αποφάσισε η σύζυγος-ξεναγός :D Αντίθετα, ο κρατήρας Saxholl δε μπορούσε να μείνει στην απ’ έξω, ίσως γιατί οι απίθανες ριπές αέρα κάνουν προκλητικό το να στέκεσαι στην κορυφή του.. Αν ήμουν τρελός Ρώσος, μπορεί να δοκίμαζα να πετάξω με το μπουφάν μου σαν αλεξίπτωτο, για τέτοιο αέρα μιλάμε :rolleyes:


Μιας και θα ήταν η πρώτη μας μέρα με κανονική διαμονή, έπειτα από τριήμερο εντός του ανετότατου :haha: Peugeot, θέλαμε να φτάσουμε λιγάκι νωρίς στο Ólafsvík, να δούμε το χωριό και να χαλαρώσουμε. Κι έτσι έγινε, ο καιρός δεν επέτρεπε ανάβαση προς τον παγετώνα, οι στάσεις για φωτογραφίες δεν πήραν πολλή ώρα, και πάρκαρα στο πάρκινγκ του hostel-guesthouse μας. Από τα καλύτερα, πιο καθαρά και λειτουργικά ξενοδοχεία που έχουμε μείνει ποτέ, νομίζω κοινό βίωμα όλως όσων επισκέπτονται την Ισλανδία. Απ΄έξω δε σου γέμιζε το μάτι, αν και η προνομιακή του θέση δίπλα στη θάλασσα, με την Ισλανδική σημαία να κυματίζει στην είσοδο, και τα θαλασσοπούλια να έχουν στήσει πάρτυ στο λιμάνι το κάνει πραγματικά ιδιαίτερο! Ο ιδιοκτήτης χαμογελαστός (αργότερα διαπιστώσαμε να διηγείται σε φίλους του ότι έχει κόσμο από Ελλάδα..), το κατάλυμα πεντακάθαρο, λειτουργικότατο και το δωμάτιο που διαλέξαμε, με την καλύτερη θέα δωματίου που έχουμε μείνει ως τώρα. Αυτό ήταν, μετά και τα χαλαρωτικό ντους, η Αλυόνα το πήρε απόφαση. «Δεν το κουνάω απ’ επαέ» θα μου έλεγε αν ήξερε την κρητική διάλεκτο… Μου το έθεσε "Ρωσο-Λαρισαίικα", ότι δεν είχε σκοπό να αφήσει τη ζεστούλα, το δωρεάν καφέ και τσάι, και την ευτυχία του να διαβάζει και να γράφει καρτ ποστάλς, κοιτώντας από το παράθυρο τους εργάτες στο διπλανό σταθμό επεξεργασίας μπακαλιάρου, τα χιονισμένα βουνά στο βάθος να αντανακλούν τον ήλιο που εμφανίστηκε για να μείνει τελικά, και τα κύματα στην κοντινή παραλία στον κολπίσκο. Η αλήθεια είναι, ότι όσο και γουστάρεις πεζοπορίες, περιπέτεια και τα σχετικά, η θαλπωρή και η αίσθηση στη ζέστη ενός τέτοιου ξενοδοχείου σε κερδίζουν.. Καταλαβαίνω..

Αλλά το φωτογραφικό δαιμόνιο αποδείχθηκε πιο δυνατό. Όσο κι αν δεν ήθελα να αφήσω την άνεση του καλοκαιρινού ρουχισμού και της σαγιονάρας, του καφέ και της απόλαυσης, δε γινόταν να μη βγω σούρουπο (με πήρε 12+ τη νύχτα τελικά) για να περπατήσω και να προσπαθήσω να κρατήσω και στο φιλμ…ε, με συγχωρείτε, στην κάρτα μνήμης, εικόνες από ένα από τα ομορφότερα χωριά που είδαμε στη χώρα αυτή! Τα αλιευτικά σκάφη στο λιμάνι, τα χαρακτηριστικά σπίτια, ο καταρράκτης ακριβώς πίσω από το χωριό, η απίθανη, απίστευτη, αδιανόητη, εξωπραγματική εκκλησία… Δεν ένιωθα κρύο, δεν ένιωθα τίποτα. Παρά μόνο ευτυχία που βρισκόμουν σ’ εκείνο το μέρος, τόσο μακριά από τη χώρα μου, βλέποντας τέτοιες εικόνες και ζώντας τέτοιες εμπειρίες..


 
Last edited:

Menia21

Member
Μηνύματα
781
Likes
2.020
Επόμενο Ταξίδι
Το σχεδιάζω...
Ταξίδι-Όνειρο
Photography trip
Αλλος ένας Ισλανδόπληκτος! Αναμένουμε τη συνέχεια!
 
Μηνύματα
1.990
Likes
6.322
Αναχώρηση – Βιέννη - Άφιξη στην Ισλανδία

Ξεκινάμε λοιπόν.. Μεσημεράκι Μ. Παρασκευής, φορτωμένοι τα σακίδια πλάτης με όλα τα απαραίτητα (όπου απαραίτητα βλέπε ρούχο για κάθε είδους καιρό, φαγητά και όλα τα σχετικά για διαβίωση στη φύση). Πρώτη πτήση για Βιέννη, ευχάριστη, σύντομη και να ‘μαστε! Η ανταπόκριση για Ισλανδία μέσω Νορβηγίας ήταν την επόμενη μέρα, τα μεγάλα σακίδια είχαν ήδη τσεκαριστεί για τον τελικό προορισμό, ο καινούριος μας φίλος που γνωρίσαμε στο Couchsurfing περίμενε να μας δείξει λίγη από την κουλτούρα αυτής της πόλης.. Βιολιστής γαρ, σε κονσέρτα παίζει ο άνθρωπος, αποδείχθηκε εξαιρετικός οικοδεσπότης!
DSC00087 (640x427).jpg


Τώρα, να πούμε για τη Βιέννη; Τι να πω, μισή μέρα ουσιαστικά, μας άρεσε, δε λέω.. Αλλά μπροστά μας υπήρχε ο απόλυτος προορισμός μέχρι στιγμής, χεχε! Βγήκαμε για καφέ και γευστικότατα γλυκά σε κλασικό βιενέζικο καφέ, περπατήσαμε αρκετά στο κέντρο συζητώντας και φωτογραφίζοντας τα βασικά αξιοθέατα, είχαμε ωραίο δείπνο στο διαμέρισμά του με κεφτεδάκια της μαμάς και αξιόλογο κρασί.. Τι άλλο, καλά ήταν βρε παιδιά, καλή και η Βιέννη είπαμε, αλλά εδώ το ζήτημα είναι άλλης κλάσης :D
Ξυπνήσαμε το επόμενο πρωί ξεκούραστοι αλλά και ανυπόμονοι. Να μην ξεχάσω τον απίστευτα ευχάριστο ύπνο που απολαύσαμε, μιας και η υγρασία ήταν άγνωστη λέξη.. Με 5 ώρες ύπνο νιώθαμε περδίκια! Και απόλυτη ησυχία στη γειτονιά αλλά και στην πόλη γενικότερα, φαντάζομαι το ξέρετε ότι δεν είναι Βαλκάνιοι – Ανατολίτες :rolleyes: Πολύ σύντομα ήμαστε στο αεροδρόμιο της Βιέννης, η πτήση περίπου 2 ωρών με Austrian για Όσλο ήταν στην ώρα της, η αναμονή στο Όσλο ίσα – ίσα για τα βασικά, και, τσουπ στο αεροπλάνο της Icelandair για άλλες δυόμιση ωρίτσες. Να πω ότι πέρασαν γρήγορα, ψέματα θα πω. Η ανυπομονησία τις έκανε να φαίνονται πολύ περισσότερες.. :rolleyes-80: Ήταν και αυτός ο ''aurora borealis'' φωτισμός στο αεροπλάνο που σε έκανε να αναρωτιέσαι ''λες να το δούμε κι εμείς;;''.. Αν και ξέραμε ότι οι πιθανότητες τέτοια εποχή είναι ελάχιστες.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, και αφού πήραμε μία πρώτη από αέρος άποψη (σχεδόν καθαρός ουρανός γαρ) του χιονισμένου – μαύρου τοπίου, αφού είδαμε και την περίφημη Blue Lagoon πριν την προσγείωση, επιτέλους φτάσαμε! Φορτωθήκαμε τα σακίδια, συναντήσαμε τον οδηγό από την εταιρεία που είχαμε κλείσει αυτοκίνητο και πήγαμε να παραλάβουμε το Peugeot 108. Μικρό μεν, μια χαρά για εμάς δε. Η ενοικίαση μαζί με gravel protection που προσθέσαμε μας βγήκε 300 ευρώ, πολύ καλά για 9 μέρες Ισλανδία νομίζω. Εξονυχιστικός έλεγχος κάθε γρατσουνιάς (ήταν και πολλές πανάθεμα τες), τακτοποίηση των πραγμάτων μας και κατευθείαν για την πρωτεύουσα.
Να πω εδώ, ότι λόγω συγκεκριμένου προϋπολογισμού και για τα υπόλοιπα ταξίδια μας, όπως και λόγω κόστους της Ισλανδίας γενικότερα, το πλάνο διαμονής έλεγε είτε φιλοξενία από ντόπιους μέσω Couchsurfing, είτε ύπνο στο αυτοκίνητο με τους σούπερ – ντούπερ υπνόσακους που έχουμε αγοράσει. Καμτσιάτκα έρχεται βλέπετε, ευκαιρία να τους τσεκάρω ;)
Ρέικιαβικ λοιπόν, η πρωτεύουσα. Φιλοξενηθήκαμε από μια οικογένεια Λιθουανών που μένουν εκεί, εντελώς κεντρικά, πράγμα που μας βοήθησε να περπατήσουμε το κέντρο πολύ εύκολα. Η πρώτη επαφή με ένα περιβάλλον αρκετά διαφορετικό από όσα έχουμε συνηθίσει, ενδιαφέρουσα. Περπατήσαμε οριζοντίως και καθέτως όποια περιοχή μπορέσαμε, φυσικά είδαμε από κοντά την περίφημη εκκλησία Hallgrimskirkja, την όπερα Harpa, απολαύσαμε με το μάτι τα μενού στα restaurant στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης (το budget μας δεν επέτρεπε γεύμα εκεί, έτσι κι αλλιώς είχαμε άλλα σχέδια κατά νου). Περίπου τρεις ώρες μας επέτρεψε ο καιρός να περπατάμε ανέμελοι όμως, μετά άρχισε η βροχή και επιστρέψαμε σπίτι. Έτσι κι αλλιώς απολαύσαμε πιο πολύ το Ρέικιαβικ και την τελευταία μέρα, με λιακάδα, δε μας χάλασε! Μπανάκι με ζεστό «αυγουλίσιο» νερό, φαγητό και ύπνος! Την επομένη θα ξεκινούσε η περιπέτεια!
2016-04-29 12.43.08.jpg



Golden Circle με τελικό προορισμό το Reykholt

Τι σου είναι η διαφορά ώρας, μαζί και το ξημέρωμα που έρχεται πριν τις 5 το πρωί αυτή την εποχή… Στριφογυρίζαμε στον καναπέ για να μην ξυπνήσουμε τους ανθρώπους, οπότε φύγαμε από το σπίτι τους μετά τις 8 που σηκώθηκαν κι αυτοί. Ξέχασα να αναφέρω ότι είχαμε κάνει και επίσκεψη στο supermarket την προηγούμενη, πήγαμε σε ένα ''Bonus'' για κάποια επιπλέον snacks κτλ. Και δύο μπουκάλια νερό, για να έχουμε τα μπουκάλια βασικά! Είπαμε αγνό και καθαρότατο νερό βρίσκεις παντού στη φύση στην Ισλανδία, είναι βασικότατο λάθος να αγοράζεις εμφιαλωμένο να πίνεις.:)
Από τα πρώτα χιλιόμετρα οδήγησης εκτός πόλης, καταλάβαμε άλλες δύο αλήθειες για το μέρος τούτο, δύσκολο να τις κατανοήσει όποιος δεν έχει πάει. Οι ριπές ανέμου μπορούν απλά να σε στείλουν στο χαντάκι, που λέμε και στο χωριό μου, και ο καιρός αλλάζει κυριολεκτικά ανά 5 λεπτά! Με συννεφιά φύγαμε, σε ήλιο το γύρισε ώσπου να βγούμε εκτός πόλης, και μετά από 10 χιλιόμετρα πηγαίνοντας προς Hveragerði, άρχισε να χιονίζει… Δεν έχεις παράπονο, απλά περιμένεις λίγο και ο καιρός αλλάζει και πάλι.
Πρώτη στάση για εκείνη τη μέρα ήταν το εν λόγω χωριό, η ''πρωτεύουσα των θερμών πηγών'', όπως αρέσκονται να τη λένε. Ο λόγος προφανής νομίζω, η γη ''άτμιζε'' από παντού.. Λίγο μετά το χωριό ξεκινάει μια πεζοπορική διαδρομή 3 χιλιομέτρων περίπου, προς την κοιλάδα του Reykjadalur. Μια εξαιρετική εισαγωγή στην Ισλανδική φύση και το μεγαλείο της! Ακολουθεί διάλογος μεταξύ εμού και της συζύγου:

- Έχει ήλιο και καλή θερμοκρασία, δεν παίρνω το μπουφάν του σκι, μόνο ισοθερμικά και αντιανεμικά.
- Κώστα, ο καιρός αλλάζει εύκολα, πάρε και το μπουφάν μαζί!
- Δεν κάνει κρύο, δε χρειάζεται.
- Βρε πάρτο κι ας μη χρειαστεί!

Καταλαβαίνετε ότι η γυναικεία επιμονή επικράτησε, με βαριά καρδιά φόρεσα και το μπουφάν, πήραμε και το σακίδιο με μαγιό και τα σχετικά, τα μπαστούνια ανά χείρας και ξεκινήσαμε. Ζέστη μου φαινότανε, τα ποταμάκια με κρύο και ζεστό νερό σαν φιδάκια ζώνανε το μέρος, να μετά από λίγο και μια ορθάνοιχτη τρύπα που ξέβραζε ''ζωμό της γης''.. Η θέα όσο ανηφορίζαμε και ανοιγόταν η πεδιάδα πίσω μας, απλά μαγευτική! Και ο καιρός το ίδιο, χεχε! Έτσι απλά άρχισε να ρίχνει χιόνι, σαν λίπασμα ένα πράγμα, συνοδευόμενο από τον κατάλληλο αέρα. Ας μη μοιραστώ μαζί σας τη στιχομυθία που ακολούθησε του στυλ ''Εγώ σου είπα…'' :haha:
Μέχρι να φτάσουμε στην κοιλάδα τα μάτια μας είδαν τον πρώτο από τους ατελείωτους καταρράκτες αυτής της χώρας, μικρές λίμνες με νερό θερμοκρασίας άνω των 80 βαθμών, σύννεφα ατμού από όλες αυτές τις λίμνες που ανάγκασαν άλλους τουρίστες να μη συνεχίσουν (αποπνικτική μυρωδιά όντως).. Ο καιρός άλλαξε άλλες 10 φορές στη διαδρομή, δεν μας πτόησε καθόλου όμως, η ώρα που θα έκανα πρώτη φορά στη ζωή μου μπάνιο σε θερμές πηγές και ποταμάκια ενώ η θερμοκρασία ήταν γύρω στο μηδέν πλησίαζε! Το περπάτημα και η όποια ταλαιπωρία εξαιτίας του καιρού έκαναν την στιγμή που μπαίναμε στα ζεστά νερά να αξίζει ακόμη πιο πολύ! Η Αλυόνα φυσικά, ως γνήσιο τέκνο της μαμάς Ρωσίας, μπήκε στην αρχή του ποταμιού, που το νερό ήταν καυτό.. Ξέρω, έτσι πρέπει κανονικά, αλλά ειλικρινά νόμισα πως θα ξεπουπουλιαστώ όταν έβαλα το πόδι μέσα. Πήγα λίγο παρακάτω, εκεί που είναι για κανονικούς ανθρώπους, και έμεινα μέχρι να μουλιάσω :cool: Πιο μετά δοκίμασα κι ένα πεντάλεπτο στο καυτό, και ομολογώ ότι αφού το άντεξα και βγήκα, η αίσθηση ήταν μοναδική! Δεν κρύωνα, δεν ένιωθα τίποτα, πετούσα!!
DSC00188logo (640x427).jpg
DSC00240logo (640x427).jpg
DSC00249logo (640x427).jpg
DSC00228logo (640x427).jpg

Στο μεταξύ ο καιρός μας έδωσε ένα ακόμη μάθημα, για να θυμόμαστε στη συνέχεια. Είχαμε παρατήσει τα ρούχα χύμα έξω, και μετά διαπιστώσαμε ότι είχε αρχίσει πάλι η βροχή και το χιόνι.. όταν πήγαμε να ντυθούμε.. Τουλάχιστον τα παπούτσια αποδείχτηκαν άξια των χρημάτων που ξοδέψαμε.
Θα μπορούσαμε να μείνουμε για ώρες σ’ αυτό το μέρος, υπήρχαν όμως τόσα άλλα να μας περιμένουν.. ιδέα δεν είχαμε τι μας περίμενε. Σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε σε κάποια από τα μονοπάτια που ξεκινάνε από εκεί, διαφόρων βαθμών δυσκολίας και απόστασης. Εμείς όμως πήραμε το δρόμο της επιστροφής, απολαύσαμε το σύντομο πικ νικ μας με θέα απόκρημνα βουνά, ποταμάκια και θερμές πηγές και ξανά στο αυτοκίνητο με προορισμό τα πιο διάσημα αυτού του κομματιού, την περιοχή του Gullfoss και του Geysir.
Πριν από αυτά όμως, μια στάση στον κρατήρα - λίμνη Kerið κρίθηκε επιβεβλημένη. Είναι ακριβώς πάνω στο δρόμο έτσι κι αλλιώς, δε γίνεται να τον χάσεις. Με βάθος νερού να ποικίλει, και όμορφες αποχρώσεις ανάλογα και με τη θέση του ήλιου, ή την απουσία του, μας πρόσφερε ένα ωραίο διάλειμμα από την οδήγηση. Ο δυνατός κρύος αέρας δυσκόλεψε και πάλι τη ζωή μας, αλλά άξιζε τελικά!
DSC00288logo (640x416).jpg


Τι είπαμε πριν, είχαμε σχέδιο;; Χοχο! Όταν φτάσαμε στο Geysir, το χιόνι – λίπασμα ήταν ασταμάτητο, ο αέρας παγωμένος, οι προσπάθειες να βγάλουμε αξιοπρεπείς φωτογραφίες και βίντεο από τις ανά τετράλεπτο εκρήξεις του θερμοπίδακα Strokkur περιορισμένες. Κάτι καταφέραμε όμως, ελπίζω να εκτιμήσετε το αποτέλεσμα :) Το σίγουρο είναι ότι όσες φορές κι αν το δεις, το "Ωωω!" βγαίνει αυθόρμητα σε κάθε έκρηξη! Πού να είσαι και ο τυχερός που θα πετύχει κατά λάθος μία από τις σπανιότατες εκρήξεις του κρατήρα Geysir...
Αλλαγή σχεδίου, αναβολή επίσκεψης στον Gullfoss για την επόμενη μέρα. Αντ’ αυτού, οδηγήσαμε προς Flúðir και κατόπιν προς την πολύ όμορφη κοιλάδα Þjórsárdalur. Η διαδρομή μας αποζημίωσε, οι λίμνες, τα ποτάμια, το χρώμα του ουρανού μιας και η κακοκαιρία ήταν πίσω μας, όλα αυτά συνέθεταν ένα σκηνικό για έμπνευση ζωγράφου. Εκεί, στρίβοντας σε ένα χωματόδρομο είδαμε και τον καταρράκτη Hjálparfoss, όμορφο και σχετικά άγνωστο στους πολλούς.
Δεν υπήρχε λόγος να επιμένουμε με τον άστατο καιρό, οπότε οδηγήσαμε πίσω στο Reykholt, όπου και περάσαμε το βράδυ παρέα με τους καινούριους μας οικοδεσπότες! Ένα ζευγάρι Πολωνών, με το τρομερό παιδάκι τους και τα κατοικίδια, που μας υποδέχτηκαν, μας πρόσφεραν παραδοσιακή Ισλανδική σούπα από αρνί, ήπιαν μαζί μας τσάι, δοκίμασαν μπισκότα της μητέρας μου.. Ίσως τελικά αυτά μένουν και πιο πολύ στη μνήμη, το χαμόγελο και τα παιχνίδια του μικρού Igi, η ντόπια ρακή που ήπιαμε μαζί, οι συζητήσεις.. Και πήραμε την απόφαση να αλλάξουμε λιγάκι το σχέδιο, να μη φύγουμε την επόμενη για τη νότια ακτή, αλλά να μείνουμε κι άλλη μέρα στην περιοχή και στους ανθρώπους! Και δεν το μετανιώσαμε, όπως θα καταλάβετε στη συνέχεια. Είπαμε, με τους ντόπιους έχεις πάντα την ευκαιρία να ανακαλύψεις μικρά, κρυφά μαργαριτάρια… ;)
Αυτά προς το παρόν, μετά βίας 30 ώρες είχαμε συμπληρώσει στην Ισλανδία.. Όταν το συνειδητοποιήσαμε το βράδυ, είχαμε την αίσθηση ότι ήμαστε εκεί 1 μήνα.. Απόλαυση..
DSC00528logo (427x640).jpg
DSC00549logo (640x426).jpg
DSC00353logo (640x427).jpg
DSC00388logo (640x427).jpg
 
Last edited:
Μηνύματα
1.990
Likes
6.322
Έτσι, έτσι δώσε πόνο και για μας που λυσσάμε για Ισλανδία:clap:
Θα συνεχίσεις να λυσσάς και αφού πας πρώτη φορά..όπως εγώ τώρα, χεχε! Με ευκολία ανέβηκε το συγκεκριμένο ταξίδι στην πρώτη θέση όσων έχω πάει μέχρι στιγμής, πάνω από Κούβα, Σκωτία, Ρωσία και Τουρκία, και εννοείται πάνω και από τα λοιπά ευρωπαϊκά..Άλλος πλανήτης :)
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.151
Likes
14.441
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Θα συνεχίσεις να λυσσάς και αφού πας πρώτη φορά..όπως εγώ τώρα, χεχε! Με ευκολία ανέβηκε το συγκεκριμένο ταξίδι στην πρώτη θέση όσων έχω πάει μέχρι στιγμής, πάνω από Κούβα, Σκωτία, Ρωσία και Τουρκία, και εννοείται πάνω και από τα λοιπά ευρωπαϊκά..Άλλος πλανήτης :)
:shock: θα σε φάνε οι λατινολάτρεις!!
Κατ'εμέ welcome to the club! Δεν είμαστε λίγοι εδώ μέσα που αγαπάμε Ισλανδία (κι απορώ ποιόν μπορεί να τον αφήνει παντελώς ασυγκίνητο)…. Η αλήθεια είναι ότι ανήκει στη κατηγορία χωρών με πρωταγωνιστή τη φύση όπου μπορείς να αποτυπώσεις φωτογραφικά το μεγαλείο της (διότι πρόσφατα έζησα και το αντίθετο, η φύση να με ξεπερνά κι η αίσθηση να μην αποτυπώνεται με τίποτα στο φακό)
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.090
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Θα συνεχίσεις να λυσσάς και αφού πας πρώτη φορά..όπως εγώ τώρα, χεχε! Με ευκολία ανέβηκε το συγκεκριμένο ταξίδι στην πρώτη θέση όσων έχω πάει μέχρι στιγμής, πάνω από Κούβα, Σκωτία, Ρωσία και Τουρκία, και εννοείται πάνω και από τα λοιπά ευρωπαϊκά..Άλλος πλανήτης :)
Μα το είπα, έχει πάρει πρώτη θέση στη bucket list μου. Αφού είμαι έτοιμος να πάρω καινούργιο φωτογραφικό φακό μόνο και μόνο γι αυτό το ταξίδι:clap:. Δώσε πληροφορίες ASAP
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.090
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
:shock: θα σε φάνε οι λατινολάτρεις!!
Κατ'εμέ welcome to the club! Δεν είμαστε λίγοι εδώ μέσα που αγαπάμε Ισλανδία (κι απορώ ποιόν μπορεί να τον αφήνει παντελώς ασυγκίνητο)…. Η αλήθεια είναι ότι ανήκει στη κατηγορία χωρών με πρωταγωνιστή τη φύση όπου μπορείς να αποτυπώσεις φωτογραφικά το μεγαλείο της (διότι πρόσφατα έζησα και το αντίθετο, η φύση να με ξεπερνά κι η αίσθηση να μην αποτυπώνεται με τίποτα στο φακό)
Άστα αυτά, θέλω εντυπώσεις για την 750!
 
Μηνύματα
1.990
Likes
6.322
:shock: θα σε φάνε οι λατινολάτρεις!!
Κατ'εμέ welcome to the club! Δεν είμαστε λίγοι εδώ μέσα που αγαπάμε Ισλανδία (κι απορώ ποιόν μπορεί να τον αφήνει παντελώς ασυγκίνητο)…. Η αλήθεια είναι ότι ανήκει στη κατηγορία χωρών με πρωταγωνιστή τη φύση όπου μπορείς να αποτυπώσεις φωτογραφικά το μεγαλείο της (διότι πρόσφατα έζησα και το αντίθετο, η φύση να με ξεπερνά κι η αίσθηση να μην αποτυπώνεται με τίποτα στο φακό)
Καλές οι παραλίες, οι καρύδες με ρούμι και τα σχετικά, αλλά το μεγαλείο της φύσης σε συνδυασμό με την ασφάλεια και την ποιότητα που σου παρέχει η συγκεκριμένη χώρα είναι το κάτι άλλο. Ένιωθα πως είμαι μια κινητή κάμερα του National Geographic, και μπορώ να καταγράψω τα πάντα..και όλα θα ήταν άξια προβολής :rolleyes:
 
Μηνύματα
1.990
Likes
6.322
Μα το είπα, έχει πάρει πρώτη θέση στη bucket list μου. Αφού είμαι έτοιμος να πάρω καινούργιο φωτογραφικό φακό μόνο και μόνο γι αυτό το ταξίδι:clap:. Δώσε πληροφορίες ASAP
Προσπαθώ, αν και ο υπολογιστής πάλι μου κάνει νάζια... :mad: Άσχετο, ξέρει κανείς γιατί μου ανοίγει μόνο 3-4 sites, και κανένα άλλο;; Ας με ενημερώσει σε μήνυμα, μιας και τώρα δουλεύω το forum από κινητό, και δεν παίζει να ανεβάσω ιστορία έτσι.. :icon_evil:
 

Giwrgos10

Member
Μηνύματα
219
Likes
926
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Κάτι ΜΗ τουριστικό
Kώστα τα αεροπορικά πόσο περίπου σας κόστισαν; Kαι πόσο καιρό πριν τα κλείσατε;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.167
Μηνύματα
882.723
Μέλη
38.879
Νεότερο μέλος
fanisfanisfanis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom