Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

zagreli

Member
Μηνύματα
32
Likes
58
Μα δίνεις τις απαντήσεις μόνη σου στο κείμενο..
Επικοινώνησες με το ξενοδοχείο και δεν δέχονται χρεωστική.Αυτή είναι η πολιτική τους.Τι άλλο να φταίει;
Τα άτομα που δεν είχαν πρόβλημα έπεσαν σε ξενοδοχεία με διαφορετική πολιτική.Θα ψάξεις λοιπόν να βρείς τέτοια ξενοδοχεία.Είτε κατευθείαν είτε από μηχανές κράτησης ξενοδοχείων ψάχνοντας για ξενοδοχεία που δέχονται χρεωστική.
Εναλλακτικά επικοινωνείς με το ξενοδοχείο και ρωτάς αν δέχονται κατάθεση στον λογαριασμό τους.Πιθανόν όμως να μπλέξεις με τις τράπεζες και του ορίου που έχουν λόγω capital controls(υπάρχει όριο ανά μήνα,άν εξαντληθεί θα πρέπει να περιμένεις τον επόμενο μήνα).
Μάλιστα, περιμένω απάντηση από το ξενοδοχείο για το αν γίνεται κατάθεση στο λογαριασμό τους. Απλά το πρόβλημα είναι ότι δε βρίσκω και πολλά ξενοδοχεία που δε χρειάζονται πιστωτική, τουλάχιστον στην περιοχή που ψάχνω και με το budget που διαθέτω.
Σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.
 
Μηνύματα
41
Likes
13
Επόμενο Ταξίδι
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΕΡΙΚΗ
Καλησπέρα σας..Μου ζητουν να προπληρωσω το ποσο των 300ευρω για τυχών ζημιες..Ποσο σίγουρη ειμαι οτι θα ξαναμπουν στην καρτα μου γιατι σε ξενοδοχειο του Μιλανου που πηγα δεν μπηκαν ποτε?
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.873
Likes
26.673
Λες ξενοδοχείο κι αυτό είναι διαμέρισμα.Στείλε στην booking mail και ρώτα τους για την εγγύηση που ζητάνε.
Να δούμε τι θα σου πούνε.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.005
Likes
40.909
Καλησπέρα σας..Μου ζητουν να προπληρωσω το ποσο των 300ευρω για τυχών ζημιες..Ποσο σίγουρη ειμαι οτι θα ξαναμπουν στην καρτα μου γιατι σε ξενοδοχειο του Μιλανου που πηγα δεν μπηκαν ποτε?
Και δεν κινησες γη και ουρανο; Πως το δικαιολογησαν; Επικοινωνησες με την εξυπηρετηση πελατων και εκαναν τους κινεζους;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.005
Likes
40.909
Για δευτερη φορα φετος αντι για δεσμευση ποσου, μου χρεωνουν το δωματιο αμεσα, αυτη τη φορα στην Ιταλια. Δωρεαν ακυρωση, αλλα γιατι το κανουν αυτο; Ξαναγινε πριν 2 χρονια στην Ιταλια και πριν λιγους μηνες στην Πορτογαλια . Δεν ειναι οτι θα τα χασω, αλλα με ενοχλει που μου παιρνουν τα λεφτα μηνες πριν, αρχιζω τα μειλ και στο τελος απο τα νευρα μου το ακυρωνω.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.599
Likes
12.420
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Καλησπέρα σας..Μου ζητουν να προπληρωσω το ποσο των 300ευρω για τυχών ζημιες..Ποσο σίγουρη ειμαι οτι θα ξαναμπουν στην καρτα μου γιατι σε ξενοδοχειο του Μιλανου που πηγα δεν μπηκαν ποτε?
Στα ψιλά γράμματα γράφει αυτά:

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι κατά την άφιξη πρέπει να καταβάλετε εγγύηση ζημιών 300 EUR. Αυτό το ποσό επιστρέφεται κατά την αναχώρηση μετά από έλεγχο της κατάστασης του διαμερίσματος. Παρακαλείστε να ενημερώσετε το κατάλυμα σχετικά με την αναμενόμενη ώρα άφιξής σας εκ των προτέρων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο για Ειδικά Αιτήματα κατά την κράτηση ή να επικοινωνήσετε με το κατάλυμα. Για check-in από τις 20:01 έως τις 23:00 ισχύει επιπλέον χρέωση 30 EUR και για check-in από τις 23:01 έως τις 02:00, 50 EUR. Σημειώστε επίσης ότι για check-in τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες ισχύει πρόσθετη χρέωση 20 EUR. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι στο κατάλυμα δεν επιτρέπονται πάρτι. Κατά την άφιξη, απαιτείται προκαταβολή εγγύησης ύψους 300 EUR, για τυχόν επιπλέον χρεώσεις. Αυτή η προκαταβολή επιστρέφεται πλήρως κατά το check-out, μετά από επιθεώρηση του καταλύματος για τυχόν ζημιές.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.599
Likes
12.420
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Πάντως,για μένα αυτός είναι ένας καλός λόγος για να μην κλείσω το συγκεκριμένο (αν έπεφτε το μάτι μου ποτέ)...
Και για εμένα, αν και μου έχει τύχει μια φορά (όχι με booking) και όλα πήγαν καλά.
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.873
Likes
26.673
Αυτοί που νοικιάζουν διαμερίσματα πολλές φορές βάζουν εγγύηση για ζημιές,
γιατί έχουν πολλές φορές πάθει την πλάκα τους μετά την αναχώρηση των πελατών.
Αν το γράφει (έστω και στα ψιλά γράμματα) ότι θα δώσεις εγγύηση είναι στο χέρι σου να κλείσεις
ή όχι.Ειδικά στα διαμερίσματα προτού φύγετε βγάλτε και καμιά φωτό.
Εγώ το κάνω και όταν πηγαίνω και δω κάτι χαλασμένο,το φωτογραφίζω και το στέλνω με μέιλ
στον εαυτό μου για να υπάρχουν αποδείξεις της ώρας και της ημέρας.
Αν είσαι σε ξενοδοχείο απλά ενημερώνεις την ρεσεψιόν για τυχούσα ζημιά.
Προτιμάτε να κλείνετε με μεγάλες εταιρίες π.χ. booking,agoda,kayak,hotels κλπ
Σε βοηθάνε σε περίπτωση στραβής.
 

Hugin

Member
Μηνύματα
606
Likes
1.873
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Για δευτερη φορα φετος αντι για δεσμευση ποσου, μου χρεωνουν το δωματιο αμεσα, αυτη τη φορα στην Ιταλια. Δωρεαν ακυρωση, αλλα γιατι το κανουν αυτο; Ξαναγινε πριν 2 χρονια στην Ιταλια και πριν λιγους μηνες στην Πορτογαλια . Δεν ειναι οτι θα τα χασω, αλλα με ενοχλει που μου παιρνουν τα λεφτα μηνες πριν, αρχιζω τα μειλ και στο τελος απο τα νευρα μου το ακυρωνω.
Μου έχει τύχει και σε μένα 2-3 φορες αλλα τελικα διάβασα στους ορους τους οτι είχε προπληρωμή είτε όλου του ποσού είτε κάποιου ποσοστού πχ 30%. Μηπως ήταν παρόμοια φάση?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.167
Μηνύματα
882.733
Μέλη
38.880
Νεότερο μέλος
Adamamdia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom