Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.289
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Μετα απο ολα αυτα,μηπως λεω εγω καλυτερα απ ευθειας απο τα ξενοδοχεια η ενοικιαζομενα?Ειλικρινα εχει κλονιστει η μακαρια εμπιστοσυνη μου,ιδιαιτερα στο μπουκιν..οσο για airbnb,νοικιασα το σπιτι μου μεσω ντοπιας διαδυκτιακης πλατφορμας και οι ζημιες μολις ισοφαριζουν τις εισπραξεις.Αυτο μεχρι ναρθουν οι λογαριασμοι.Οπως λεμε στο χωριο never again!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
Μεχρι περυσι δεν ειχα κανενα παράπονο από τα σάιτ. Και σε περιπτωση overbooking με βολεψαν σε καλυτερο και μου εδωσαν το δωματιο που εκλεισα οταν ο ιδιοκτητης πηγε να με ριξει σε φτηνοτερο.
Θεωρω οτι τα περισσοτερα προβληματα τα δημιουργουν οι ιδιοκτητες και γι αυτο δεν θα προχωρουσα ευκολα σε απ ευθειας συνεννοηση μαζι τους, γιατι δεν θα ειχα σοβαρη προστασια.
Απλα αυτο που παρατηρω ειναι μια σταση "κινεζου" απο περυσι στα σαιτ που προτιμω, με τη γνωστη απαντηση "δεν ειμαστε υπευθυνοι αν αλλες πληροφοριες αναφερει ο ιδιοκτητης στο σαιτ". Αν συνεχιστει αυτο και στην επομενη στραβη, θα αρχισω να προχωρω σε απ'ευθειας κλείσιμο.
Για την airbnb δεν εχω κλεισει ποτε, αλλα το γεγονος οτι ο καθενας ιδιωτης εχει την καρτα μου και εξουσιοδοτηση να με χρεωσει μου δημιουργησε αρκετα προβληματα περυσι με πλαστη χρεωση τετραψηφιου ποσου και μονο εγω ξερω πως γλιτωσα τη συγκοπη.
 

taxidiara

Member
Μηνύματα
1.170
Likes
3.061
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ Η.Π.Α.
Σιγά, δεν έχω θέμα. Εξάλλου μου έχει τύχει και με τη booking, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ήταν το hotels.com.
Υπάρχει περίπτωση να είχες χρησιμοποιήσει εκπτωτικό κωδικό? Γιατί ξέρω ότι στο εν λόγω σάιτ για να ισχύσει η έκπτωση πρέπει να προπληρώσεις, άσχετα αν λέει "δωρεάν ακύρωση" κ αν τύχει κ ακυρώσεις, σου επιστρέφουν -υποτίθεται- τα λεφτά. Λέω "υποτίθεται" γιατί δε μου έτυχε να το κάνω ως τώρα οπότε δε ξέρω αν είναι τυπικοί σε αυτό
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.289
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Σε ολες τις συναλλαγες χρησιμοποιω προπληρωμενη και με ποσο που ελεγχω ως υπολοιπο.ετσι περιοριζω τη ζημια!
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.293
Likes
917
Υπάρχει περίπτωση να είχες χρησιμοποιήσει εκπτωτικό κωδικό? Γιατί ξέρω ότι στο εν λόγω σάιτ για να ισχύσει η έκπτωση πρέπει να προπληρώσεις, άσχετα αν λέει "δωρεάν ακύρωση" κ αν τύχει κ ακυρώσεις, σου επιστρέφουν -υποτίθεται- τα λεφτά. Λέω "υποτίθεται" γιατί δε μου έτυχε να το κάνω ως τώρα οπότε δε ξέρω αν είναι τυπικοί σε αυτό
Αν κρίνω από την αδερφή ιστοσελίδα τους πάντως, ebookers.com, τα χρήματα επιστρέφονται άμεσα, καθότι βρίσκονται υπό τον έλεγχο αυτών κι όχι του καταλύματος.
 

fotast

Member
Μηνύματα
10.040
Likes
16.018
Και εγώ έχω παρατηρήσει το φαινόμενο των προ-πληρωμών 3-4 φορές τον τελευταίο χρόνο.Ιδιαίτερα από μικρά καταλύματα.Δεν χρειάσθηκε να ακυρώσω και έτσι δεν μπήκα σε διαδικασία επιστροφής.Σε ένα μάλιστα που πηγαίνω συχνά και με "ξέρουν" διαμαρτυρήθηκα προσωπικά την προτελευταία φορά.Με αποτέλεσμα την τελευταία φορά να μην το κάνουν.Είναι ενοχλητικό βέβαια από την στιγμή που έχουν την κάρτα.Τι κερδίζουν;Προσωρινή ρευστότητα για 1-2 μήνες;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
Υπάρχει περίπτωση να είχες χρησιμοποιήσει εκπτωτικό κωδικό? Γιατί ξέρω ότι στο εν λόγω σάιτ για να ισχύσει η έκπτωση πρέπει να προπληρώσεις, άσχετα αν λέει "δωρεάν ακύρωση" κ αν τύχει κ ακυρώσεις, σου επιστρέφουν -υποτίθεται- τα λεφτά. Λέω "υποτίθεται" γιατί δε μου έτυχε να το κάνω ως τώρα οπότε δε ξέρω αν είναι τυπικοί σε αυτό
Δεν υπαρχει, γιατι με τον εκπτωτικο κωδικο χανεις συνηθως το προνομιο συγκεντρωσης award οποτε δεν το εκανα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
Αν κρίνω από την αδερφή ιστοσελίδα τους πάντως, ebookers.com, τα χρήματα επιστρέφονται άμεσα, καθότι βρίσκονται υπό τον έλεγχο αυτών κι όχι του καταλύματος.
Δεν μπορω να βεβαιωσω οτι τα χρηματα επιστρεφονται αμεσα απο το σαιτ, γιατι στο ιδιο σαιτ πριν δυο χρονια εφτυσα αιμα με τα μειλ να μου επιστρεψει το ξενοδοχειο τα ποσο που προκράτησε χωρις να ακυρωθει κρατηση, μονο και μονο γιατι το μειλ επιβεβαιαωσης εγραφε οτι το ποσο το χρωσταω και θα πληρωθει με την αφιξη μου.
Το ¨εφτυσα αιμα" αναφερεται σε απιστευτη ασυνεπεια απο τη δ/νση του ξενοδοχειου και καθυστερησεις με παιδαριωδεις δικαιολογιες, οπως οτι ξαφνικα τις τελευταιες μερες η τραπεζα τους δε μπορει να βαλει χρηματα στην καρτα μου και τελος παντων χρειαστηκε να απειλησω περι δικηγορων και ω του θαυματος την αλλη μερα πηρα τα χρηματα. Και μιλαμε για σοβαρο ξενοδοχειο, απο το οποιο εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη.
Το σαιτ κλασικα "κινεζος" και επαιρνα αυτοματοποιημενα μηνυματα, που αν μου αλλαζαν το μειλ και ελεγε "πληρωμενο' δεν θα το εψαχνα και τοσο
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
.Τι κερδίζουν;Προσωρινή ρευστότητα για 1-2 μήνες;
Νομιζω οτι κερδιζουν στο οτι θα κανει πισω κανεις απο το να κανει δευτερη κρατηση σε ξενοδοχειο την ιδια ημερομηνια απο φοβο διπλης προχρεωσης. Και εχουν δικιο, κι εγω δεν το ρισκαρω γιατι δεν μπορω να πληρωνω μηνες πριν δυο και τρεις φορες τη διαμονη. Αλλα δεν καταλαβαινουν οτι θα ειναι οι πρωτοι που θα προχωρησω σε ακυρωση αμεσα μολις βρω κατι που μου αρεσει εξ ισου. Δεν νομιζω οτι κρατας ετσι τον πελατη.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.318
Likes
31.031
Και μιλαμε για σοβαρο ξενοδοχειο, απο το οποιο εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα τα είχα από τα λεγόμενα σοβαρά ξενοδοχεία.πχ Hilton.Την Μια φορά έκανε περίπου
1 μήνα να επιστρέψει την εγγύηση και την άλλη κοντά στις 45 μέρες.
 

Hugin

Member
Μηνύματα
612
Likes
1.887
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Επισης να πω οτι αν η συναλλαγή γίνεται σε ευρώ τότε ξεπερνας το πρόβλημα της ισοτιμίας. Σε παρόμοια περίπτωση σε κράτηση στη Ταιπέι με τα πάρε δώσε έχασα 4 ευρω. Δεν είναι τρομερό το ποσό αλλα είναι γεγονός.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
Σε ολες τις συναλλαγες χρησιμοποιω προπληρωμενη και με ποσο που ελεγχω ως υπολοιπο.ετσι περιοριζω τη ζημια!
Σ' αυτο δεν θα συμφωνησω απαραιτητα. Ειμαι φανατικα υπερ της πιστωτικης αφου ακομη και σ΄αυτο το απιστευτο περιστατικο δεν εχασα ουτε ευρω, μου επιστραφηκε ολο το ποσο, ακομη κι η συναλλαγματικη διαφορα για τις λιγες μερες που μεσολαβησαν. Ο σκοπος δεν ειναι να περιορισουμε τη ζημια, αλλα να μην εχουμε ζημιες...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.302
Μηνύματα
943.333
Μέλη
39.977
Νεότερο μέλος
davidbarker

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom