Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

aikaterinib

Member
Μηνύματα
103
Likes
431
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Δεν ξέρω αν έκλεισες με την booking ή κάποια άλλη εταιρία,αλλά στους όρους της γράφει
για τέτοια λάθη.Πόσο ήταν η τιμή και πόσο σου λένε τώρα;
https://www.booking.com/content/ter...M;sid=182b241afa9db4930657e3f868fa8b63#tcs_s2
Ναι αυτή είναι .Η τιμή ήτανε 4,οο€ και τώρα θέλουν 80,00€.έχουν δηλαδή αυτο το δικαίωμα?
 

johnmat

Member
Μηνύματα
88
Likes
90
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Φαντάζομαι την χαρά σου όταν έκλεισες με τιμή 4€...... :bleh:
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
103
Likes
431
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Μέσα στους όρους το γράφει αυτό.
Είναι καταφανέστατο λάθος ένα δωμάτιο με 4 ευρώ.
Οκ θα συμφωνήσω .Οταν κλείνεις αεροπορικά με 6,00€ να μην το θεωρώ δεδομένο ούτε αυτο δηλαδη να περιμένω να μου πουν ότι έκαναν λάθος
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.318
Likes
31.038
Οκ θα συμφωνήσω .Οταν κλείνεις αεροπορικά με 6,00€ να μην το θεωρώ δεδομένο ούτε αυτο δηλαδη να περιμένω να μου πουν ότι έκαναν λάθος
Κάθε ένας που πουλάει ένα προιόν ή υπηρεσία θέτει και τους δικούς του όρους και προυποθέσεις.
Στην περίπτωση που ανέφερες για αεροπορικό εισιτήριο,μπορεί η αεροπορική ακόμα και να καταργήσει
μια πτήση και αν σε ενημερώσει νομίζω αν θυμάμαι καλά 15 ημέρες πριν δεν δικαιούσαι τίποτα.
Πρέπει να διαβάζουμε τους όρους και τις προυποθέσεις πριν κάνουμε κάποια αγορά και όχι να κάνουμε
απλά ένα κλικ στο κουτάκι.
Όλοι λίγο πολύ εδώ μέσα την έχουμε πατήσει.
 
Last edited:

aikaterinib

Member
Μηνύματα
103
Likes
431
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Ένα απόσπασμα από τους όρους χρήσης .Έχω ζητήσει και από τους ίδιους να μου που που αναγράφεται ότι μπορούν να κάνουν ακύρωση.Αν αναγράφεται κάπου στους όρους δεκτό.
"Κατά την παροχή των Υπηρεσιών Ταξιδιού, οι πληροφορίες που δημοσιοποιούμε βασίζονται στις πληροφορίες που λαμβάνουμε από τους Παρόχους Ταξιδιών. Για αυτό το λόγο, οι Πάροχοι Ταξιδιών οι οποίοι διαφημίζουν και προωθούν το Ταξίδι τους στην Πλατφόρμα μας, έχουν πρόσβαση στα συστήματά μας και στο extranet μέσω των οποίων έχουν την αποκλειστική ευθύνη για την ανανέωση όλων των τιμών/αμοιβών/χρεώσεων, της διαθεσιμότητας, των πολιτικών και των προϋποθέσεων και άλλων σχετικών πληροφοριών, οι οποίες εμφανίζονται στην Πλατφόρμα μας. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε εύλογη προσπάθεια για την παροχή της Υπηρεσίας Ταξιδιού δεν μπορούμε ούτε να επιβεβαιώσουμε ούτε να εγγυηθούμε ότι όλες οι πληροφορίες είναι ακριβείς, πλήρεις ή σωστές, ούτε μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για τυχόν λάθη (συμπεριλαμβανομένων προφανών και τυπογραφικών λαθών), για διακοπές λόγω (προσωρινής ή/και μερικής) αναστολής λειτουργίας, εργασιών αποκατάστασης, αναβάθμισης ή συντήρησης της Πλατφόρμας ή από οποιοδήποτε άλλη αιτία), για ανακριβείς, παραπλανητικές ή αναληθείς πληροφορίες ή για τη μη διανομή των πληροφοριών. Κάθε Πάροχος Ταξιδιού παραμένει πάντα υπεύθυνος για την ακρίβεια, την πληρότητα και την ορθότητα των (περιγραφικών) πληροφοριών (συμπεριλαμβανομένων των τιμών/αμοιβών/χρεώσεων, των πολιτικών και προϋποθέσεων και της διαθεσιμότητας) που εμφανίζονται στην Πλατφόρμα μας. Η Πλατφόρμα μας δεν αποτελεί και δεν θα πρέπει να θεωρείται μέσο υπόδειξης ή έγκρισης της ποιότητας, του επιπέδου υπηρεσιών, της καταλληλότητας ή της βαθμολογίας (αστέρια) οποιουδήποτε Παρόχου Ταξιδιών (ή των παροχών, χώρου, οχημάτων, (κύριων ή συμπληρωματικών) προϊόντων ή υπηρεσιών) που διαθέτει."
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
1.036
Likes
9.670
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Καλησπέρα στην ομάδα.

Έχω κλείσει για το τέλος του επόμενου μήνα ένα δωμάτιο στο ibis budget London Whitechapel Hotel στο Λονδίνο, σε προσφορά 3 νύχτες στην τιμή των δύο. Η προσφορά αυτή ήταν με προπληρωμή και χωρίς επιστροφή χρημάτων. Κατά τη διάρκεια της κράτησης, ενώ έδωσα τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, δεν μου ζήτησε το cvc, οπότε όπως ήταν φυσικό δεν έχουν κρατηθεί τα χρήματα. Στην επιβεβαίωση όμως που μου ήρθε με email, φαίνεται η κράτηση πληρωμένη. Το ίδιο και στην σελίδα της accorhotels που έγινα μέλος.

1.JPG


Η ερώτησή μου είναι, να ανησυχώ ότι δεν θα βρω δωμάτιο ή η πληρωμή θα γίνει εκεί και όλα καλά;

Έχει κανείς εμπειρία από την συγκεκριμένη αλυσίδα;

Η κράτηση έχει γίνει πριν 20 ημέρες. Έχω σκοπό να τους στείλω mail, αλλά έλεγα μήπως να περιμένω να πλησιάσουν οι ημέρες. Ή όχι, να βιαστώ;
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.293
Likes
917
Καλησπέρα στην ομάδα.

Έχω κλείσει για το τέλος του επόμενου μήνα ένα δωμάτιο στο ibis budget London Whitechapel Hotel στο Λονδίνο, σε προσφορά 3 νύχτες στην τιμή των δύο. Η προσφορά αυτή ήταν με προπληρωμή και χωρίς επιστροφή χρημάτων. Κατά τη διάρκεια της κράτησης, ενώ έδωσα τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, δεν μου ζήτησε το cvc, οπότε όπως ήταν φυσικό δεν έχουν κρατηθεί τα χρήματα. Στην επιβεβαίωση όμως που μου ήρθε με email, φαίνεται η κράτηση πληρωμένη. Το ίδιο και στην σελίδα της accorhotels που έγινα μέλος.

View attachment 271700

Η ερώτησή μου είναι, να ανησυχώ ότι δεν θα βρω δωμάτιο ή η πληρωμή θα γίνει εκεί και όλα καλά;

Έχει κανείς εμπειρία από την συγκεκριμένη αλυσίδα;

Η κράτηση έχει γίνει πριν 20 ημέρες. Έχω σκοπό να τους στείλω mail, αλλά έλεγα μήπως να περιμένω να πλησιάσουν οι ημέρες. Ή όχι, να βιαστώ;
Λογικά είτε θα επικοινωνήσει το ξενοδοχείο μαζί σου πριν την κράτηση για να τα παρει, είτε θα τα πληρώσεις κατά την άφιξη σου. Μου έχει τύχει το δεύτερο επίσης σε εμφανιζόμενη ως προπληρωμενη κράτηση στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.
 

vasiliss

Member
Μηνύματα
1.036
Likes
9.670
Επόμενο Ταξίδι
;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Πιστεύεις ότι πρέπει να επικοινωνήσω μαζί τους άμεσα;;
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.307
Μηνύματα
943.513
Μέλη
39.978
Νεότερο μέλος
Κίτρινο_Παπί

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom