Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

marquis

Member
Μηνύματα
1.293
Likes
917
Δεν μπορω να βεβαιωσω οτι τα χρηματα επιστρεφονται αμεσα απο το σαιτ, γιατι στο ιδιο σαιτ πριν δυο χρονια εφτυσα αιμα με τα μειλ να μου επιστρεψει το ξενοδοχειο τα ποσο που προκράτησε χωρις να ακυρωθει κρατηση, μονο και μονο γιατι το μειλ επιβεβαιαωσης εγραφε οτι το ποσο το χρωσταω και θα πληρωθει με την αφιξη μου.
Το ¨εφτυσα αιμα" αναφερεται σε απιστευτη ασυνεπεια απο τη δ/νση του ξενοδοχειου και καθυστερησεις με παιδαριωδεις δικαιολογιες, οπως οτι ξαφνικα τις τελευταιες μερες η τραπεζα τους δε μπορει να βαλει χρηματα στην καρτα μου και τελος παντων χρειαστηκε να απειλησω περι δικηγορων και ω του θαυματος την αλλη μερα πηρα τα χρηματα. Και μιλαμε για σοβαρο ξενοδοχειο, απο το οποιο εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη.
Το σαιτ κλασικα "κινεζος" και επαιρνα αυτοματοποιημενα μηνυματα, που αν μου αλλαζαν το μειλ και ελεγε "πληρωμενο' δεν θα το εψαχνα και τοσο
Αναφερόμουν στις περιπτώσεις της προχρέωσης, ακόμη και flexible κρατήσεων, προκειμένου να γίνει χρήση κωδικού. Εκεί φαίνεται πως το ξενοδοχείο δεν ανακατεύεται στη διευθέτηση των χρημάτων.

Στις άλλες περιπτώσεις φαίνεται να παίρνει πρωτοβουλίες το ίδιο το κατάλυμα, το οποίο σε συνδυασμό με τα όλο και χειρότερα στανταρ εξυπηρέτησης παντού, μας κάνουν έρμαια του κάθε επιχειρηματία.
 

ntomata!

Member
Μηνύματα
88
Likes
42
Μπορειτε να δινετε κ μετρητα στα ξενοδοχεια για την εγγυηση.δεν ειναι απαραιτητο μονο καρτα.πρωτη φορα ακουω να σου κρατανε εγγυηση πριν το τσεκ ιν.ειμαι ξενοχοϋπαλληλος κ γνωριζω καποια πραγματα.στη θεση σου δε θα το εκλεινα.
 
Μηνύματα
41
Likes
13
Επόμενο Ταξίδι
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΕΡΙΚΗ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας..Μέσω booking έκλεισα και μάλιστα επικοινώνησα και μίλησα με εκπρόσωπο φοβερά ευγενικό ο οποίος μου έδωσε την απάντηση του φίλου pan pan δηλαδή να φωτογραφίσω το διαμέρισμα μολις παω αλλά και να ζητήσω απόδειξη για το ποσό της εγγύησης που θα καταβάλω..Σε email που εστειλα στο κατάλυμα μου ειπα οτι θα μου δώσουν απόδειξη τελικα..Αυτα συγνωμη αν σας κουρασα
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.668
Likes
14.391
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Νομίζω μιλάνε για εγγύηση κατά την διάρκεια του τσεκ ιν και όχι προκαταβολικά να την στείλεις.
Πάντως το μέλος που είχε πρόβλημα είχε γράψει για το δεύτερο:
Καλησπέρα σας..Μου ζητουν να προπληρωσω το ποσο των 300ευρω για τυχών ζημιες..Ποσο σίγουρη ειμαι οτι θα ξαναμπουν στην καρτα μου γιατι σε ξενοδοχειο του Μιλανου που πηγα δεν μπηκαν ποτε?
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.668
Likes
14.391
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Αργοπορημένο, αλλά για να μην υπάρχουν παρανοήσεις (με αφορμή μια συζήτηση στο θέμα της airbnb)
Για την airbnb δεν εχω κλεισει ποτε, αλλα το γεγονος οτι ο καθενας ιδιωτης εχει την καρτα μου και εξουσιοδοτηση να με χρεωσει μου δημιουργησε αρκετα προβληματα περυσι με πλαστη χρεωση τετραψηφιου ποσου και μονο εγω ξερω πως γλιτωσα τη συγκοπη.
Ο ιδιοκτήτης δεν έχει τα στοιχεία πληρωμής σου (κάρτες, κτλ). Η πληρωμή γίνεται στην airbnb και αυτή με τη σειρά της πληρώνει τον ιδιοκτήτη.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.226
Αργοπορημένο, αλλά για να μην υπάρχουν παρανοήσεις (με αφορμή μια συζήτηση στο θέμα της airbnb) Ο ιδιοκτήτης δεν έχει τα στοιχεία πληρωμής σου (κάρτες, κτλ). Η πληρωμή γίνεται στην airbnb και αυτή με τη σειρά της πληρώνει τον ιδιοκτήτη.
Αρα αυτο εξηγει και γιατι περσι που παραβιαστηκε η καρτα μου και χρεωθηκε με 1200 ευρω εγραφε φαρδια πλατια οτι οι χρεωσεις εγιναν απο την Airbnb;Νομιζα οτι ηταν απο καποιον ιδιοκτητη.
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
103
Likes
431
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Καλημέρα .Θα ήθελα να σας παραθέσω την εμπειρία μου με πασίγνωστη εταιρία ενοικίασης ξενοδοχείων διαμερισμάτων κτλ(δεν ξέρω αν πρέπει να αναφερθεί το όνομα)Ψάχνοντας κατάλυμα για διήμερο καλοκαιρινής απόδρασης και βρίσκοντας κατάλυμα με πάρα πολύ καλή τιμή το έκλεισα(έχω και email επιβεβαίωσης) .Μια βδομάδα αργότερα επικοινώνησαν από την εταιρία να μου πουν ότι έχει γίνει λάθος στην τιμή και ότι η να κλείσω με την νέα τιμή που αυτοί προτείνουν η θα μου ακυρώσουν την κράτηση μέσα σε 48 ώρες.Υπάρχει κάτι που να με κατοχυρώνει να διεκδικήσω πως δηληδή με το έτσι θέλω να μου ακυρώσουν την κράτηση επειδή όπως λένε έγινε λάθος .Εγώ έστησα τις διακοπές μου με αυτήν την προσφορά .Επίσης τι μας εξασφαλίζει στο μέλλον ότι δεν θα ξαναπούν το ίδιο πράγμα και να καταστρέψουν τις διακοπές του κόσμου .
Μπορεί να βοηθήσει κάποιος?
 

johnmat

Member
Μηνύματα
88
Likes
90
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
1η φορά ακούω να συμβαίνει τέτοιο πράγμα.
έχεις πληρώσει?
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
103
Likes
431
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
1η φορά ακούω να συμβαίνει τέτοιο πράγμα.
έχεις πληρώσει?
Έχω δώσει τα στοιχεία της κάρτας αλλά έχει δωρεάν ακύρωση μέχρι τέλη Αυγούστου όποτε δεν έχουν πάρει χρήματα ακόμα.Αυτό ρωτάω δηλαδή κλείνεις μια τιμή παίρνεις επιβεβαίωση και επειδή αυτός που έχει το κατάλυμα έκανε λάθος μια εβδομάδα μετά με παίρνουν από την εταιρία και μου λένε αυτά που έγραψα πιο πάνω ?Τι με εξασφαλίζει δηλαδή όταν κάνω μια κράτηση ?Έχουν δικαίωμα ακύρωσης κάτω από αυτές τις συνθήκες?
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.302
Μηνύματα
943.347
Μέλη
39.977
Νεότερο μέλος
davidbarker

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom