marquis
Member
- Μηνύματα
- 1.293
- Likes
- 917
Αναφερόμουν στις περιπτώσεις της προχρέωσης, ακόμη και flexible κρατήσεων, προκειμένου να γίνει χρήση κωδικού. Εκεί φαίνεται πως το ξενοδοχείο δεν ανακατεύεται στη διευθέτηση των χρημάτων.Δεν μπορω να βεβαιωσω οτι τα χρηματα επιστρεφονται αμεσα απο το σαιτ, γιατι στο ιδιο σαιτ πριν δυο χρονια εφτυσα αιμα με τα μειλ να μου επιστρεψει το ξενοδοχειο τα ποσο που προκράτησε χωρις να ακυρωθει κρατηση, μονο και μονο γιατι το μειλ επιβεβαιαωσης εγραφε οτι το ποσο το χρωσταω και θα πληρωθει με την αφιξη μου.
Το ¨εφτυσα αιμα" αναφερεται σε απιστευτη ασυνεπεια απο τη δ/νση του ξενοδοχειου και καθυστερησεις με παιδαριωδεις δικαιολογιες, οπως οτι ξαφνικα τις τελευταιες μερες η τραπεζα τους δε μπορει να βαλει χρηματα στην καρτα μου και τελος παντων χρειαστηκε να απειλησω περι δικηγορων και ω του θαυματος την αλλη μερα πηρα τα χρηματα. Και μιλαμε για σοβαρο ξενοδοχειο, απο το οποιο εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη.
Το σαιτ κλασικα "κινεζος" και επαιρνα αυτοματοποιημενα μηνυματα, που αν μου αλλαζαν το μειλ και ελεγε "πληρωμενο' δεν θα το εψαχνα και τοσο
Στις άλλες περιπτώσεις φαίνεται να παίρνει πρωτοβουλίες το ίδιο το κατάλυμα, το οποίο σε συνδυασμό με τα όλο και χειρότερα στανταρ εξυπηρέτησης παντού, μας κάνουν έρμαια του κάθε επιχειρηματία.
