LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.525
- Likes
- 7.778
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Και όχι μόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία ΟΗΕ και UNICEFβλέπουν τα δάση που κατοικούν να καταστρέφονται για ξυλεία, και ως αποτέλεσμα αναγκάζονται να εγκαταλείπουν τις εστίες τους. Πολλές φορές τους αφαιρούνται βασικά δικαιώματα καθώς δεν θεωρούνται ισότιμοι πολίτες. Στο Καμερούν, η ζωή των Μπαγκβέλι έχει διαταραχθεί από έναν αγωγό πετρελαίου( όπου και να κοιτάξεις τα πάντα για το πετρέλαιο γίνονται) ο οποίος χρηματοδοτείται από την Παγκόσμια τράπεζα και ο οποίος χτίζεται στη γη τους. Οι Μπάτβα του ανατολικού Κονγκό, του Μπουρούντι, της Ρουάντα και της Ουγκάντα βλέπουν τα δάση τους να καταστρέφονται και σπάνια επιζούν αλλού. Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα που υφίστανται σήμερα οι Πυγμαίοι είναι ο κανιβαλισμός. Οι Πυγμαίοι του Κονγκό ζήτησαν από τα Ηνωμένα Έθνη πέρσι να μηνύσουν την κυβέρνηση και τους επαναστάτες μαχητές τους οποίους κατηγορούν για κανιβαλισμό εναντίον τους κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων μέσα στη ζούγκλα. Στο Κονγκό θεωρούν τους Πυγμαίους κατώτερους ανθρώπους και πιστεύουν ότι όσοι τους τρώνε αποκτούν μαγικές δυνάμεις. Ακτιβιστές του ΟΗΕ λένε ότι οι επαναστάτες μαγειρεύουν και τρώνε τους Πυγμαίους. Ιερείς έχουν κατηγορήσει αρκετούς στρατιώτες ότι σκοτώνουν πολίτες, ανοίγουν τα στήθη τους, αφαιρούν την καρδιά, τους πνεύμονες και το συκώτι και τα τρώνε. Από κάποιους Πυγμαίους μάλιστα είχαν αφαιρεθεί τα γεννητικά όργανα, τα οποία τα κρεμάνε από τα όπλα τους οι υπόλοιπες φυλές σαν φυλαχτά. Τέλος, τουλάχιστον 3000 πυγμαίοι στην απομακρυσμένη περιοχή της Λικουάλα στο Κονγκό απειλούνται από “bush yaws”, γνωστά και ως “pian”, όπως αναφέρουν η UNICEF. Μέχρι τώρα έχουν καταφέρει να θεραπεύσουν μόνο 135 άτομα εξαιτίας της δυσκολίας να προσεγγίσουν τις περιοχές που ζουν οι πυγμαίοι και των πενιχρών πόρων που διατίθενται για το σκοπό αυτό. Η σοβαρή αυτή μεταδοτική ασθένεια που τρώει τη σάρκα, Treponema pertenue προκαλείται από ένα σπειροειδές βακτηρίδιο που σχετίζεται με τη σύφιλη. Θεραπεύεται εύκολα με πενικιλίνη και αναπτύσσεται σε συνθήκες φτώχειας και έλλειψης βασικών συνθηκών υγιεινής. Η ύπαρξη σαπουνιού και νερού αρκούν για να εμποδίσουν την ανάπτυξή του. Η κατάσταση των Πυγμαίων επιδεινώνεται από κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες. Πολλοί ζουν σε φτωχές καλύβες στα προάστια των χωριών Μπαντού όπου τους εκμεταλλεύονται σαν σκλάβους. Η αρρώστια αυτή σε συνδυασμό με τα κρούσματα κανιβαλισμού τείνουν να εξολοθρεύσουν τον πληθυσμό των Πυγμαίων. Ίσως είναι καιρός η διεθνής κοινότητα να στρέψει το βλέμμα της πιο σοβαρά στους ανθρώπους αυτούς..
Φτάσαμε στο Mobele τη κατασκήνωση της WWF ,( ναι ξέχασα να πω πως είχαμε κάνει ειδική κράτηση με τη WWF γιατί θα μας φιλοξενούσε και στο πρατήριο της μέσα στη ζούγκλα!!!!) στις λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Που να πας για μπάνιο, που για την ανάγκη σου με το φως του φακού στα μαύρα σκοτάδια και να μην είσαι σίγουρος και τι μπορεί να συναντήσεις στο διάβα σου… Ελαφρώς καθαριστήκαμε με υγρά μαντηλάκια που έχουμε προμηθευτεί σε τόνους , φάγαμε πρόχειρα λίγο ρύζι και πέσαμε για ύπνο. Οι σκηνές, στημένες πάνω σε παραπήγματα, μεγάλες και ευάερες μπορώ να πω είναι, ευήλιες μάλλον όχι αφού είναι χωμένες κάτω από τεράστια δένδρα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι στερούνται τουαλέτας που για μένα είναι βασικό… Οι επιλογές είναι ή κάτω το ποτάμι, η πάνω στα 200 μέτρα σε μια σκηνή τουαλέτα που για να πας πρέπει να διασχίσεις όλη τη κατασκήνωση>>,…… …Φτου γαμωτο όλο δρομολόγια θα κόβω πάλι απόψε!!!!! Ευτυχώς με λυπήθηκε η θεότης της ζούγκλας και δεν σηκώθηκα από το κρεβάτι μου… Στις 5,30 σκάω μύτη έξω από τη τέντα και περιεργάζομαι το χώρο γύρω μου. Η σκηνή μας είναι η τελευταία και στα 3 μέτρα πιο κάτω είναι το ποτάμι με αυτό το γνώριμο καφέ νερό..Κάνω αναστροφή και κατευθύνομαι σε ένα μεγάλο περιφραγμένο χώρο που μάλλον αποτελεί τη τραπεζαρία. Δεν συναντώ ψυχή, όλοι κοιμούνται. Περνώ μέσα , πάγκοι είναι τοποθετημένοι δεξιά και αριστερά και ένα κεντρικό ξύλινο τραπέζι επιτελεί εκτός από χρέη κουζίνας και χρέη γραφείου . Παρατηρώ ένα πίνακα με αναρτημένα τα στατιστικα του AIDS για το έτος 2003. Υπολογίζουν ότι 36 εκ είναι οι φορείς, από τα οποία τα 28,2 εκ βρίσκονται στη υποσαχάρια Αφρική…. Αρχίζει να γουργουρίζει το στομάχι μου και θέλω καφέ ….Ο μόνος τρόπος να ξυπνήσω τη κουζίνα είναι να κάνω φασαρία ..και αυτό κάνω.. Χρειάστηκαν κάμποσα λεπτά μέχρι να εμφανιστεί το προσωπικό… Σήμερα θα φεύγαμε για το πρατήριο αγρίων της WWF , θα διανυχτερεύαμε εκεί και θα γυρναγαμε μετά μια μέρα. Γνωρίζαμε ότι θα είχε πεζοπορία μέσα στη ζούγκλα για 3 ώρες και θα περνάμε μαζί μας ένα υπνόσακο και λίγα απαραίτητα , τα φαγητά και τις προμήθειες είχαν αναλάβει άλλοι μεταφορείς… Πίσω στη κατασκήνωση θα αφήναμε επίσης τη Όλγα και την Αγγελική που δεν μπορούν να μας ακολουθήσουν στη πεζοπορία και θα έκαναν ένα εναλλακτικό πρόγραμμα.., θα μας συνόδευαν με τα τζιπ 45χιλιομετρα στα βάθη της ζούγκλας αλλά θα γύριζαν πίσω.
Φτάσαμε στο Mobele τη κατασκήνωση της WWF ,( ναι ξέχασα να πω πως είχαμε κάνει ειδική κράτηση με τη WWF γιατί θα μας φιλοξενούσε και στο πρατήριο της μέσα στη ζούγκλα!!!!) στις λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Που να πας για μπάνιο, που για την ανάγκη σου με το φως του φακού στα μαύρα σκοτάδια και να μην είσαι σίγουρος και τι μπορεί να συναντήσεις στο διάβα σου… Ελαφρώς καθαριστήκαμε με υγρά μαντηλάκια που έχουμε προμηθευτεί σε τόνους , φάγαμε πρόχειρα λίγο ρύζι και πέσαμε για ύπνο. Οι σκηνές, στημένες πάνω σε παραπήγματα, μεγάλες και ευάερες μπορώ να πω είναι, ευήλιες μάλλον όχι αφού είναι χωμένες κάτω από τεράστια δένδρα. Το μόνο αρνητικό είναι ότι στερούνται τουαλέτας που για μένα είναι βασικό… Οι επιλογές είναι ή κάτω το ποτάμι, η πάνω στα 200 μέτρα σε μια σκηνή τουαλέτα που για να πας πρέπει να διασχίσεις όλη τη κατασκήνωση>>,…… …Φτου γαμωτο όλο δρομολόγια θα κόβω πάλι απόψε!!!!! Ευτυχώς με λυπήθηκε η θεότης της ζούγκλας και δεν σηκώθηκα από το κρεβάτι μου… Στις 5,30 σκάω μύτη έξω από τη τέντα και περιεργάζομαι το χώρο γύρω μου. Η σκηνή μας είναι η τελευταία και στα 3 μέτρα πιο κάτω είναι το ποτάμι με αυτό το γνώριμο καφέ νερό..Κάνω αναστροφή και κατευθύνομαι σε ένα μεγάλο περιφραγμένο χώρο που μάλλον αποτελεί τη τραπεζαρία. Δεν συναντώ ψυχή, όλοι κοιμούνται. Περνώ μέσα , πάγκοι είναι τοποθετημένοι δεξιά και αριστερά και ένα κεντρικό ξύλινο τραπέζι επιτελεί εκτός από χρέη κουζίνας και χρέη γραφείου . Παρατηρώ ένα πίνακα με αναρτημένα τα στατιστικα του AIDS για το έτος 2003. Υπολογίζουν ότι 36 εκ είναι οι φορείς, από τα οποία τα 28,2 εκ βρίσκονται στη υποσαχάρια Αφρική…. Αρχίζει να γουργουρίζει το στομάχι μου και θέλω καφέ ….Ο μόνος τρόπος να ξυπνήσω τη κουζίνα είναι να κάνω φασαρία ..και αυτό κάνω.. Χρειάστηκαν κάμποσα λεπτά μέχρι να εμφανιστεί το προσωπικό… Σήμερα θα φεύγαμε για το πρατήριο αγρίων της WWF , θα διανυχτερεύαμε εκεί και θα γυρναγαμε μετά μια μέρα. Γνωρίζαμε ότι θα είχε πεζοπορία μέσα στη ζούγκλα για 3 ώρες και θα περνάμε μαζί μας ένα υπνόσακο και λίγα απαραίτητα , τα φαγητά και τις προμήθειες είχαν αναλάβει άλλοι μεταφορείς… Πίσω στη κατασκήνωση θα αφήναμε επίσης τη Όλγα και την Αγγελική που δεν μπορούν να μας ακολουθήσουν στη πεζοπορία και θα έκαναν ένα εναλλακτικό πρόγραμμα.., θα μας συνόδευαν με τα τζιπ 45χιλιομετρα στα βάθη της ζούγκλας αλλά θα γύριζαν πίσω.
Attachments
-
583,2 KB Προβολές: 121
Last edited by a moderator: